18. januar 2018

Cekic forsvarer islamisk-motiveret lemlæstelse i undervisningsmateriale trykt for statslige DANIDA

LæseRaketten 2018 der inkluderer Özlem Cekics absurde omskæring/dåb-analogi er udgivet af Oxfam IBIS, en venstreorienteret NGO der blandt andet kæmper for børns rettigheder. Bogen er trykt i 170.000 eksemplarer, og konkret finansieret af DANIDA – en statslig udviklingsorganisation, der kæmper for social udvikling og menneskerettigheder. Det undrer ikke at venstrefløjen med multikultur som stikord kæmper for islamisk-motiveret lemlæstelse af drengebørns kønsorganer, men skal det nødvendigvis ske for dine og mine skattekroner.

Islam-ukritisk kronik af Özlem Cekic i Politiken – Hvorfor skal Ayses lillebror have klippet spidsen af tissemanden? (10. januar 2018).

“‘Far, hvad hvisker du i hans øre’, spørger Ayse. Ayses mor holder babyen. Ayses mor har født en lille dreng.

‘Jeg læser noget op fra Koranen i hans øre, og så siger jeg Isak tre gange, så han kender sit navn’, siger Ayses far glad. … så siger Ayses mor noget, som får Ayse til at juble.

‘Vi skal snart omskære Isak’.

‘Feeeeest’, råber Ayse, mens hun hopper rundt i lokalet.

‘Er det en navnefest’, spørger klasselæreren, Ingrid. ‘Nej, det er en omskæringsfest. Isaks tissemand skal omskæres, fordi han er muslim. Han vil få så mange gaver’, siger Ayse glad.

‘Hvorfor skal hans tissemand skæres’, spørger Anne forskrækket.

‘Lad os snakke om drengeomskæring’, siger Ingrid. ‘I rigtig mange lande bliver drenge omskåret. Det betyder, at tissemandens forhud bliver skåret væk. Forhuden er det yderste hud på tissemanden. Det er et symbol på, at drenge er muslimer eller jøder’.

‘Er det ligesom kristne, der skal døbes’, spørger Anne.

‘Ja. Både omskæring og dåb er en religiøs tradition. Men forskellen er, at i den ene religion får barnet vand på hovedet, mens drengene i den anden skal have skåret noget af deres forhud af’, siger Ingrid…

(Özlem Cekic i LæseRaketten 2018)

Louise hilser ikke på Ayse, da hun sætter sig på bænken i skolegården.

‘Hold nu op, Louise. Ayse er vores bedste veninde’, siger Anne.

‘Det er synd, at lille Isak skal omskæres’, siger Louise vredt.

‘Men han kan næsten ikke mærke noget, fordi han bliver bedøvet. Min mor siger, at det er det samme, som når jeg bliver bedøvet, hvis jeg skal bores hos tandlægen’, fortæller Ayse. Louise kigger stadig ikke på Ayse. …

‘Det lyder lidt ligesom min lillesøsters dåbsfest’, siger Louise. Ayse har aldrig prøvet at være med til en dåbsfest. Så går Louise i gang med at forklare, hvordan hendes søster blev døbt.

‘Først gik vi i kirken, og min lillesøster fik vand i hovedet, mens præsten læste op af Biblen. Bagefter festede vi med venner og familie’, siger hun.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/90380/trackback

44 Comments »

  1. Bliver piger ikke også omskåret? uden bedøvelse? Med et sløvt barberblad ført af bedstemor? Sådan en tur kunne man godt unde ôzlem… gerne modellen hvor man skærer skamlæberne helt af og syr såret næsten sammen så pigen kun har et lille hul at tisse ud af. Det bløder nemlig rigtig dejligt når hendes mand skal bestige hende.

    ps – Muslimer er sjove: De bliver pissesure over nogen tegner en mand med en bombe i turbanen og kalder ham Muhammed men ser ingen problemer i at skære i lille Muhammeds tissemand!

    Kommentar by redneck — 18. januar 2018 @ 22:20

  2. Man skulle tro at Cekic nu endegyldigt havde begået politisk harakiri, men nej! På hendes FB-væg er der flere rygklappere end kritikere. Hendes respons på både omskæringsdebat og den lemfældige omgang med statistik er at kalde kritikere for antidemokrater og højreekstremister.

    Aldrig har det været tydeligere hvilket blålys hun er. At mange ser hende som et humanistisk fyrtårn, viser mig to ting: Folk er dumme og vi er bare så fucked.

    Kommentar by Høgsbro — 18. januar 2018 @ 23:00

  3. Hun burde stå på listen over UØNSKEDE islampromoverende i Danmark!

    Kommentar by M.S. Carstens — 18. januar 2018 @ 23:05

  4. Jeg har fået en første hånds beretning om en Albansk dreng her i DK som blev omskåret som 5 årig. Det havde gjort ufatteligt ondt og for at rense såret havde man været nødt at klippe hans bukser op. Men for ham var det jo ligesom jul for han fik en masse gaver. Over 80% af befolkningen ønsker et forbud, så hvorfor sker der ikke noget?

    Kommentar by ph — 19. januar 2018 @ 00:11

  5. Ad 1, redneck: “Bliver piger ikke også omskåret? uden bedøvelse? Med et sløvt barberblad ført af bedstemor?”

    Jo, det er lige netop det der sker. Det er meget udbredt i Mellemøsten
    og andre steder, hvor oplysning er holdt ude pga. islam. Et eksempel på, hvor forrykt det kan være, kan du læse i Sara Omars roman “Dødevaskeren”. I kapitel 14 kommer den onde farmor og hendes hjælper forsynet med rustplettede barberblade og glasskår for under de mest uhumske forhold at omskære det nyfødte, svagelige pigebarn.
    Men der er masser af skrækindjagende eksempler på, hvor dysfunktionelt islam er i sine virkninger.

    Læs bogen. Den skildrer den muslimske hverdag i al dens ondskab, gru, overtro og idioti. Og den viser, hvordan dette tages med til Danmark, hvor ingen der tager afstand fra det, kan føle sig sikker.

    Kommentar by Niels P. — 19. januar 2018 @ 00:40

  6. Nogen der ved hvilke klassetrin der skal udsættes for den bog? Kim? Jeg har 2 børn i hhv 0. Og 4. Klasse i København, så kan regne ud at de er i risikozonen. Holdningsmassagen kører for fuld drøn mod de stakkels børn i forvejen, men det der skal mine børn simpelthen ikke læse. Min datter kom hjem med en bog af Özlem Zekic i 2. Klasse- jeg læste et par sider i den og meddelte hende at hun skulle levere den tilbage og ikke læse den. Det var ren propaganda for masseindvandring. Læreren havde udleveret den til alle, så det er ikke første gang hun for vores skattepenge får lov at udbasunere den slags vanvid.

    Kommentar by Jakob — 19. januar 2018 @ 04:40

  7. I øvrigt tak for at rette opmærksomheden mod dette. God weekend:-)

    Kommentar by Jakob — 19. januar 2018 @ 04:42

  8. Den kontroversielle rascist og børnemishandler Øslem Cekic bliver mere og mere rabiat, snart slikker hun Erdogan offentligt, de er sikkert glade i SF, at de er af med hende.

    Kommentar by Hul igennem? — 19. januar 2018 @ 05:23

  9. Muslimske børn kan knap nok læse og skrive, men de ved en masse om anatomi, selv intime detaljer om underlivet.

    Det er hjernevask og legemlig mishandling = tortur. Børns Vilkår burde være de første til at kræve det svineri forbudt i Danmark.

    Selv i vor tidsalder er der ikke vilje til at stoppe Islams vanvid, men lad os se hvornår Sverige sætter militær ind i belastede områder og dermed indrømmer at borgerkrigen er startet.

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2018 @ 05:35

  10. Hvorfor skal den idiottradition overleve? Lidt perverst sammenligner hun det med at komme vand i hovedet, imens den bizarre lem-lestelse, åbenbart kan gøres lovligt. Der er ingen grund til at den skal gøres andet end religiøst. Det er perverst, og burde bekæmpes på linie med pædofili o.a lignende.

    Kommentar by Michael Unna — 19. januar 2018 @ 06:49

  11. Desuden er Islam en – usekulær diktatorreligion (med dens Førerprofet tilbedelse)- som enhver frittænkende civilisation bør bekæmpe. God fredag og weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 19. januar 2018 @ 06:50

  12. Må jeg foreslå omsætning foretages af hele tissemanden og ikke kun forhuden for alle muslimer? Det må give fribillet til paradis…. Og være meget nemmere for Allah at have nok jomfruer til alle de troende

    Kommentar by redneck — 19. januar 2018 @ 07:10

  13. Jeg venter også spændt på Özlem Cekic promovering af ” Ayse skal også omskæres som sin lillebror”.

    Det er en uskik at skære i raske børn!

    Kommentar by santor — 19. januar 2018 @ 08:47

  14. Skær bollerne af også. Kan være at islam uddøde af sig selv så.

    Kommentar by P — 19. januar 2018 @ 09:35

  15. Den er meget snedigt lavet. Med anvisninger på, hvordan lærerne skal reagere. Og med en fortælling om, at det er uvidenhed, der er årsag til “misforståelserne”. Dette er en velkonstrueret variation over temaet: “En fremmed er en ven, du ikke har mødt endnu”. Designet til at fremkalde pavlovske reaktioner blandt folk, der dyrker en bestemt gruppeidentitet. Vi får se, om det stadig virker i år 2018.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 19. januar 2018 @ 09:35

  16. P. S. Dåben er ikke især en religiøs tradition, men især en kulturhistorisk tradition

    Kommentar by Morten - - - — 19. januar 2018 @ 09:37

  17. Det er ubeskriveligt ækelt..!

    Ikke mindst de ledsagende tegninger, der faktisk giver det indtryk, at det er værre at få et par dråber vand i hovedet ved en kristen dåb, end at få dilleren massakreret for livstid.

    Hvem er ansvarlig for dette svineri – og hvad gør utilsløret religiøs propaganda i Folkeskolen i 2018..?

    Kommentar by Bror Lerbror — 19. januar 2018 @ 09:39

  18. -Det er ikke særligt snedigt, af Øslem Cekic. Det er særligt snedigt af en masse socialnassere med langt skæg og nakkeost, som Øslem har slikket på , siden hun skred fra SF, fordi de ikke gad hende mere.
    Hun er børnemishandler, fra en børnemishandlerverden og hendes datter, som hun hele tiden ævler om, vil få mange problemer siden pga hendes mors vanvid. Og hvor er for resten faderen, han er måske henne i snittebiksen og lege med knive? Eller ligger moske og viser numsehul til vesten (den eneste verden der fodrer på fjender).
    Der er vist meget vi ikke får at vide..

    Kommentar by Hul igennem? — 19. januar 2018 @ 09:46

  19. Prøv at kigge godt efter på venstre tegning. Nej, kig nærmere! Lidt nærmere! Har du set det nu?

    Faren, der er tegnet som en gennemsigtig blå skikkelse, er tegnet komplet med mongol-træk, klassisk mine-forældre-er-fætter-kusine tandsæt og Tintin-mustafa-overskæg. Meget overbevisende.

    Men hvorfor i helvede skal BØRN udsættes for den islamiske skøges propaganda?

    Kommentar by Quark — 19. januar 2018 @ 09:50

  20. Glansen er gået af Öslem, og hun må vist hellere se at komme til Søndagsfrokosten på DR P1 og få nogle licensfinancierede halal-madder.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 19. januar 2018 @ 09:52

  21. Oxfam IBIS og DANIDA kommer nok snart med en kampagne imod at kaste vand i hovedet på forsvarsløse børn af religiøse årsager – Det er jo psykisk lemlæstelse.
    “Børnene græder jo altid, de synes da ikke det er rart”.

    DANIDA burde være brugerbetalt, således at forsvarsløse borgere i det mindste kunne blive fri for at betale for koranindoktrineringen i folkeskolen.

    Det er ikke noget under, at ansvarlige forældre fravælger det offentlige skolesystem.

    Og lad os så få startet repatrieringerne. Start med Cekic.

    Kommentar by Bastardo — 19. januar 2018 @ 10:02

  22. Den kristne præst har et lidt uhyggeligt – måske ligefrem fanatisk – stirrende blik. Han hæver bibelen på en måde, som jeg aldrig har oplevet ved en dåb. Moderens ansigt ser vi ikke. Hun er upersonlig. Og det lille dåbsbarn ser ikke ud til at have det rart. Er det ikke en form for overgreb – bare en lille smule?

    Kommentar by BE — 19. januar 2018 @ 10:27

  23. Hvorfor har moderen et halvtredser vaskekone tørklæde på og ikke en fullblown burka på? Hvorfor viser tegneren ikke et billede af ind(over)grebet på drengen? De politiske korrekte i halvfjerdserne, da jeg gik i skole, var da helt fremme i skoene med at vise fødsler og samlejer for os og parolen var at “man kan tale om alt”. Det er da røget ud med badevandet. Og dialogen mellem de to danske veninder er ubetalelig. Begrebet synd kommer op og det kunne være en fin vinkel til diskussion. Desuden illustrerer det jo fint hvordan muhammeds undersåtter skaber spild mellem de oprindelige folk, her de to veninder, i alle de lande de møver sig ind i.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 19. januar 2018 @ 10:40

  24. Hvad laver Dansk Folkeparti? Ministerstorm nu!!!

    Kommentar by barfbag — 19. januar 2018 @ 10:58

  25. Hvor blev den kristne frihed af? Det er faktisk dåben der gjorde eller rettere pt. en forskel til forskel fra omskærelsen! Jeg undrer mig præsternes og biskoppernes tavshed selv i Kristeligt Dagblad.

    Kommentar by Sandberg — 19. januar 2018 @ 11:10

  26. #22,23.
    Tænkte det samme. Der er masser af sadistiske og seksuelle undertoner i det “danske” billede. Moderens nedringede rød-erotiske kjole med udsyn til brystpartiet. Præstens manisk hypnotiske øjne og altfor brede grin. Scenen er et slet skjult forsøg på at illustrere ofring af en baby til guderne, som skal have hjertet flået ud, med den hævede bibel/dolk som præsten har. Døbefonden er selvfølgelig alteret hvor den sataniske handling skal foregå.
    Og så den muslimske fredfyldte og trygge sammenkomst. Godt med kulør i kinderne, hvor der bliver taget hånd om babyen, modsat den danske tegning der er fyldt med frygt og barnegråd.
    Og nå ja, så det underspillede tørklæde, og den desværre nu talmæssigt oppe på 4 børn store familie. Og pigebarnet uden slør, igen en forvrængning fra en såkaldt forfatter, der mest af alt ønsker sharialov og islamisk kultur indført i DK.

    Kommentar by Men dog ! — 19. januar 2018 @ 11:20

  27. En muslim der forsvare iSLAM..What a fucking surprise.

    Kommentar by Piphans — 19. januar 2018 @ 11:35

  28. Den næste illustrerede historie for de ældste klasser bliver “Fatima får en ikke-muslimsk dansk kæreste”. Det bliver med en masse drama, vold, mord og modbydelighed.

    Kommentar by BE — 19. januar 2018 @ 11:44

  29. Det er hvad kan man forvente fra en islamisk udlænding som tyrkeren Özlem Cekic.

    Kommentar by Anonym — 19. januar 2018 @ 14:03

  30. #6 Bøgerne bruges typisk på mellemtrinnet. Om de automatisk sendes ud til skolerne, eller om lærerne selv skal bestille dem, kan jeg ikke huske.

    Kommentar by na — 19. januar 2018 @ 14:40

  31. Det er kraftedeme SYGT hvad der foregår i DK!
    Er P.Skårup den eneste Kolbøtte der har ytret sig mod dette?

    Hvad i helvede laver de andre kolbøtter inde på det beskyttede værksted?

    Vi er simpelthen ved at blive skiftet ud, kan I ikke se det?
    Regimet importerer én masse en ny befolkning med lavt IQ, udstyr dem med statsborgerskab, giver dem alt! sikre sig deres stemme, så de kan bevare magten!

    Vi går spændende tider imøde! Good Luck! P.

    Kommentar by Piotr — 19. januar 2018 @ 17:12

  32. barfbag — 19. januar 2018 @ 10:58:

    Hvad laver Dansk Folkeparti? Ministerstorm nu!!!

    Keep on dreaming barfbag:

    Denmark: Politician from the patriotic philo-semitic Danish People’s Party supports genital mutilation of boys and girls (Trykkefrihedsselskabet, Dansk Folkeparti, Marie Krarup, omskæring, Dr. Morten Frisch, Katrine Winkel Holm, Kit Louise Broholm)
    http://blog.balder.org/?p=1528

    Efter Dansk Folkepartis Jesper Langballes rystende udmelding angående omskæring af drengebørn, nu også forræderi fra den islamkritiske Kathrine Lilleør. Den forræderiske præstinde deltager i alliance for omskæring med Jacob Holdt, Özlem Cekic, Bent Melchior, Karsten Nissen, Bjørn Elmquist, den israelske fiduskunstner Tal R, Tøger Seidenfaden, Martin Krasnik, og den jødiske guldfiske blenderkunstner Marco Evaristti.

    I artiklen hvor i det bemærkes at Dansk Folkeparti er det eneste parti der er direkte imod et omskæringsforbud… læs videre her: http://blog.balder.org/?p=538

    Omskæring – Penislemlæstelse – Også ikke-jødiske børn med sekulær dansk mor truet
    blog.balder.org/?p=1451

    Kommentar by Balder — 19. januar 2018 @ 17:27

  33. Som litteratur er fortællingen skandaløs dårlig. Intet under, at det berygtede organ for den højeste oplysning, Politiken, viderebringer makværket til bagatellisering af børnemishandling og fremme af islam. Man mærker hensigt og bliver forstemt (Goethe).

    Men at Udenrigsministeriet gennem sit organ Danida bruger ulandsmidler til trykning af 170.000 eksemplarer, er ikke til at holde ud.
    Hvor er regeringen?

    Kommentar by Niels P. — 19. januar 2018 @ 19:08

  34. Men vi i øvrigt mener jeg, at nazisten og racisten Balder intet har at gøre her på Uriasposten.

    Kommentar by Niels P. — 19. januar 2018 @ 19:16

  35. # 34 Niels P.

    Ja men så er det da godt at personer som dig, nu har et nummer i kan ringe til: 21843432

    At stemple andre som man ikke er enige med, som du gør, hører sig til hos No Pegida, venligboere, afa og andre diverse usle afskum. Du ved selv bedst hvor du hører hjemme

    Kommentar by Men dog ! — 19. januar 2018 @ 20:23

  36. @Niels P.

    Prøv nu en gang at begrunde hvorfor nazister og racister skulle være forment adgang til at kommentere på Uriasposten.

    Skulle alle ikke have lov til at komme med deres mening, og er en mening per definition forkert fordi en racist/nazist/fascist fremfører den? Er den information jeg lige har givet omkring omskæring ikke interessant i denne forbindelse? Kan du fortælle Uriaspostens læsere og bestyrer hvor de kan finde godkendte kilder som kunne være leveringsygtig i den information? Skal vi bare lukke øjnene fordi den der henviser til nyheden ar racist/nazist? Ja, men er vi ikke alle sammen racister og nazister for Vorherre?

    Er du i øvrigt klar over hvor meget racister og nazister har gjort for menneskeheden? De fleste af vore forfædre var racister og antisemitter. Nazisten Wernher von Braun lagde grunden til rumfart og raketteknologien, professor Goebbels opfandt den propaganda som den dag i dag dominerer i massemedierne og Hollywood uden Goebbels var vi næppe blevet hjernevasket. Uden racisten Churchill ville vi nu have levet under racisten Hitler…

    Det er de små ting der gør forskellen Niels P.

    Nazisterne indførte de første dyreværns og naturbeskyttelselove og gav kvinder moderkorset i stedet for en plads på fiskefabrikken. Adolf Hitler designede Folkevognen, som er populært den dag i dag. Nazisterne var også de første til at ville forbyde rygning, også disse ideer er kopieret af kulturradikale NWO-regimer verden over.

    Godnat, sov godt Niels. P. Tak for sludderen.

    Kommentar by Balder — 19. januar 2018 @ 21:55

  37. 34 Niels P

    Jeg betragter Uriasposten som, et helle, for folk med markante meninger – Af samme grund mener jeg, at vi bør være meget forsigtige med at trække nazikortet mod hinanden her – Fint at du er uenig med Balder, men her på bloggen bør argumentet være “helligt” – Ikke skældsordet!

    Balder ser tingene anderledes end de fleste, det respekterer jeg som et grundvilkår i al debat.

    Selv har jeg et navn som er kendt i bestemte kredse og som er let at spore; derfor nyder jeg friheden her på bloggen; her skærper jeg argumenterne – så jeg kan lange nogle gevaldige næsestyvere ud efter mine politiske modstandere, når ellers de er tåbelige nok til at byder sig til ;-)!

    Kommentar by T. Flodur — 19. januar 2018 @ 22:10

  38. Apropos tegninger; hvem er den formastelige omskæringstegner, der har lagt pen til dette blasfemiske makværk?

    Evig forbandelse og (..en masse yallahlignende trusler á la dem rabarberne kom med..) brænding, piskning, stening, kogning, fratagelse af kunststøtte og udelukkelse fra Politiken!

    Hvad er det der gør at menneskelignende væsener kan deltage i dette svineri?
    I vil stå til ansvar for Gud!

    Kommentar by Hul igennem? — 20. januar 2018 @ 05:19

  39. Samtlige eksemplarer må indsamles og brændes sammen med de ansvarlige..
    Direktøren for Danida skal udflyttes til Cameroun og Danida skal fra nu af hedde Forrædderiet.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. januar 2018 @ 05:22

  40. >36 Balder
    Ferdinand Porshe designede folkevognen.

    Kommentar by dencensurerede — 20. januar 2018 @ 05:30

  41. Først det sjove :)

    Lige før Jul genså jeg i TV nogle højdepunkter fra Anders Mattesens “Jul på Vesterbro”. Jeg mindedes igen en scene, hvor Greta udbryder “Det ligner jo Jerusalems ødelæggelse”, hvortil Danny skraldgrinende udbryder “Hun sagde lem“.

    Meget apropos så undrer det mig ikke, at Özlem Cekics er fascineret af det mandlige lem og således forsvarer islamisk-motiveret lemlæstelse.

    Bare hun (Özlem) dog så gjorde det på den anatolske højslette og ikke i Danmark!

    __________________

    og så det alvorlige >:(

    Er man imod, at en gud har dikteret sine udøvere at praktisere omskæring af drengebørn og halalslagtning af dyr.

    Så må man naturligvis også være imod, at en (anden ?) gud dikterer omskæring af drengespædbørn for at bekræfte en pagt indgået mellem Abraham og selvsamme guddom Jahve. Indenfor samme religion påbydes det at bruge slagtemetoden schæchtning .

    Balder beskriver ganske rigtigt i indlæg 32 i et svar til barfbag indlæg 24, at man jo nok ikke skal regne med, at Dansk Folkeparti tager affære, når det kommer til omskæring. Balder oplyser samtidig nogle faktuelle forhold. En indgriben af DF kommer efter alt sandsynlighed ikke til at ske, når partiets næstformand er jødisk gifte Søren Espersen.

    Det gør ikke nogen til Nazi for at omtale jødisk omskæring!

    Kommentar by T. H. — 20. januar 2018 @ 09:10

  42. @Morten:
    “P. S. Dåben er ikke især en religiøs tradition, men især en kulturhistorisk tradition”

    Sludder. Hvad så med omskæring?

    Kommentar by Maren — 20. januar 2018 @ 13:44

  43. 40 dencensurerede

    “Ferdinand Porshe designede folkevognen” – Ja, så rigtigt, men Adolf førte hånden!

    Kommentar by T. Flodur — 20. januar 2018 @ 14:23

  44. At pille ved små drenges kønsorganer er pædofili. Intet andet!

    Kommentar by Jette — 21. januar 2018 @ 22:09

RSS feed for comments on this post.