25. januar 2018

Spidsborgerlige ignorerer trafikdræbt 68-årig: Hylder iraner, der er tiltalt for ‘forsætlig brandstiftelse’

I fredags blev en 68-årig kvinde slået ihjel, da en 22-årig kriminel mand ‘med mellemøstlig baggrund’ påkørte fodgængeren med omkring 150 kilometer i timen. Ingen politikere samlede ind til de efterladte.

Konservative Mette Abildgaard startede derimod en indsamling til en 19-årig iransk bager, der også blev hyldet af integrationsminister Inger Støjberg. Ekstra Bladet væltede korthuset – ‘Bager-Ali’ risikerer nu at blive udvist: Han er tiltalt for brandstiftelse.

“Østre Landsret indleder fredag en ankesag, hvor statsadvokaten i København kræver den 19-årige Ali Parnian idømt en fængselsstraf og en ubetinget udvisning af Danmark for forsætlig brandstiftelse i en BMW 320, der blev brændt af i Værløse den 10. november 2016 – kort tid efter, at ‘Bager-Ali’ kom til Danmark. …’

I retten i Lyngby erkendte den 20-årige ven til Ali Parnian sig skyldig i at have brændt sin svogers BMW 320 af, som den 20-årige havde stjålet. Bilen havde en værdi af 36.500 kr.

Han forklarede, at Ali Parnian var med til brandstiftelsen efter at de sammen havde købt to liter benzin på en tankstation i en glasflaske. De købte også gazebind og håndsprit i en Netto, der skulle bruges til at antænde flasken med benzin.

Ifølge domsudskriften fra Lyngby Ret forklarede Ali Parnian, at hans vens forklaring var usand.

Ali havde været med til at købe benzinen, men det var fordi, vennen ikke havde penge til benzin og ikke skulle løbe tør. De havde også været i Netto for at købe forskellige ting, og det kan godt være, det var gaze og håndsprit, men det var ikke noget, som Ali lagde mærke til.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/90501/trackback

80 Comments »

  1. Ingen kan udstille disse foragtelige personer bedre end de selv kan.
    Den konservative populist havde et værre kissejav med at udstille sin egen godhed, og tænk, hun er leder af den konservative folketingsgrupe (!)
    Da Mads Holger og Kristian Ditlev Jensen stillede op for partiet, tænkte jeg “Herregud, er de så grønne og uvidende.”

    Kommentar by BB — 25. januar 2018 @ 23:59

  2. Bager-Ali fortalte på TV2 News, at brandstiftelsen foregik for to år siden. Jeg får det til 14 måneder.
    TV2 News betegnede det som “en gammel sag”.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 26. januar 2018 @ 00:08

  3. Der går sjældent røg af en brand…..
    Hovedparten af danske politikere er at betegne som gloriepudsende sinker.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 26. januar 2018 @ 00:21

  4. Apropos vanvidskørsel, så oplevede min gamle far noget i trafikken i dag som rystede ham. Efter at have hentet min søn fra skole, holdt han på et helleområde og skulle foretage et venstresving. En ung tørklædeklædt muslimsk kvinde kørte så op på højre side af ham. Da der var fri for modkørende og min far begyndte sit venstresving foretog kællingen en uvending ud foran ham så han måtte hugge bremserne i. Da han trykkede hornet i bund grinede hun bare af ham… Ovenstående mest skrevet som dokumentation til de historikere som om 50 år skriver om grunden til den etniske udrensning af muslimer i Danmark og den efterfølgende borgerkrig. Og iøvrigt burde alle muslimer fratages kørekortet da de har snydt til køreprøven.

    Kommentar by ph — 26. januar 2018 @ 00:30

  5. Lur mig om fru Abildgaard havde startet en indsamling hvis det kun var gaaet ud over en gemen etnisk danskers butik ; men det var da godt at hun fik stoppet sin tilskuestilling af forudilende godhed inden perkeren naaede at nyde godt deraf. Hvad med en indsammling til den draebte kvindes efterladte, fru Abildgaard….

    Kommentar by krassisten — 26. januar 2018 @ 00:34

  6. Den skal ses. Hannity
    https://youtu.be/4s55ku9goL8

    Kommentar by Sindsro — 26. januar 2018 @ 01:03

  7. Der går nogle rygter om at stakkels bager ali bor i en lejlighed til 5 millioner kroner, har det noget på sig? Det skal han selvfølgelig have lov til hvis de er ærligt tjent, men en bager i tingbjerg der laver forsikringssvindel med fætters gamle bmw peger unægteligt lidt i en anden retning.

    Kommentar by Per — 26. januar 2018 @ 01:20

  8. Det med at muslimer pløjer fodgængere ned med bil, og derefter stikker af, har vi set før:

    http://www.uriasposten.net/archives/78095

    Kommentar by Hr. Naturli' — 26. januar 2018 @ 02:26

  9. Ali og co. må rulle rundt på gulvet af grin:

    https://www.dr.dk/nyheder/politik/stojberg-til-ali-jeg-er-fuld-af-respekt-dig

    Det er så nemt at snyde danskere.

    Kommentar by Sigwar — 26. januar 2018 @ 06:00

  10. Det kunne sagtens være en idé til et nyt afsnit af Den store Bagedyst.

    Mon politikerne har frekventeret Alis lokum og set de mange smileys og sunget dejlig er jorden?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 26. januar 2018 @ 06:23

  11. Hele 15.000 idioter hoppede på limpinden:

    https://jyllands-posten.dk/indland/ECE10238092/over-15000-danskere-har-sendt-penge-til-ali-nu-lukker-indsamlingen/

    “Konservative” Mette Abildgaard udtaler:

    “Jeg er opdraget til, at man skal tro på det bedste i andre mennesker. Jeg er et tillidsfuldt menneske, og det vil jeg også være fremover. Også selv om det så kan betyde, at man brænder fingrene engang imellem.”

    https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10244755/haervaerksramt-bager-kraeves-udvist-indsamlede-penge-er-indefrosset/

    Hvis man er så snotdum, at man som udgangspunkt stoler på en muslim, selvom alle advarselslamper lyser, så risikerer man voldsomt meget mere, end bare at brænde fingrene.

    I Sverige, hvor det nærmest er en forbrydelse, ikke at have blind tillid ligesom Mette Abildgaard, blev en ung kvinde for nylig udsat for så grov mishandling, at en politibetjent med 35 års erfaring udtalte, at han aldrig havde set noget lignende. Muslimerne afsluttede voldsorgiet med at hælde brændbar vædske ud over hendes underliv, hvorefter de satte ild til.

    https://denkorteavis.dk/2017/kvinder-udsat-for-modbydelige-voldtaegter-men-politiet-oplyser-intet-om-gerningsmaendene-politisk-korrekthed/

    Og så kan det svenske politi stikke deres Kode 291 skråt op. Vi bliver flere og flere, som godt kan tænke selv.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 26. januar 2018 @ 06:33

  12. Jamen umiddelbart så var bager-Ali jo en drøm for politikere og journalister. Se her har du både den såre sympatiske muslim, som er iværksætter, skaber arbejdspladser, betaler skat etc….

    På den anden side har du også muslimen i offerrollen. “Se muslimer kan også være ofre” for afpresning etc…

    Det hele faldt så bare pladask på jorden inden rollemodellen kunne sættes iværk af løgnepressen.

    Kommentar by kenneth — 26. januar 2018 @ 06:46

  13. Bedsteborgere vil så gerne tænke det bedste om det værste……og så glemmer man erfaringen bagefter…..Hvordan har præsten, som i Tingbjerg advarede om udviklingen det i dag? Ham blev der vist hetzet imod af Bedsteborgerene. (Blev vidst fyret eller smidt ud eller såån).God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 26. januar 2018 @ 06:50

  14. Problemet med’at gøre noget’

    Det er billederne der gør udslaget. Videoen’s voldsomhed for ‘almindelige’ danskere til at blive forfærdet og ønsker’at gøre noget’, fordi det at’stå sammen’ lyder for hult, hvilket det også er. Sandheden om hvad bager Ali har gjort eller ikke, vil jeg lade domstolene om. Men blot konstatere at der her på Nørrebro er MASSIVE problemer med afpresning af beskyttelses penge. Bander går efter alle, danskere, indvandrere, bare de har kontanter.
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 26. januar 2018 @ 07:02

  15. Opdateringer omkring bager-Ali:

    ALI BABA .. OPDATERING: Ali påstår, han ikke er forsikret, fordi det ikke kan lade sig gøre. Det bliver MEGET klart afvist af en samlet forsikringsbranche (dokumenteret)

    Ali har svindlet med udbetalingen af kommunalt løntilskud til ansatte – som han ifølge SKAT ikke har nogen af (kan dokumenteres)

    Ejerskab af bagerier over hele landet er i stigende grad begyndt af følge samme mønster som pizzeriaer, grønthandlere, slikbutikker og andre indvandretunge brancher (kan dokumenteres)
    Ali overtager “Den Store Gryde” i Birkerød den 14. juni 2017 og lukker den igen den 27. juli 2017 (dokumenteret)
    Ali overtager bageriet på Ruten 14 i Tingbjerg 14 juni 2017 (dokumenteret)

    Kommentar by kenneth — 26. januar 2018 @ 07:17

  16. Hver gang politikere eller medier fremhæver en god muslim, viser personen sig at være kriminel eller ekstremist. Det er ganske sigende.

    Kommentar by Winged Hussar — 26. januar 2018 @ 07:43

  17. Det er jo ren batikhäx at Mette Abildgaard sætter gang i den indsamling.

    Kommentar by Johnson — 26. januar 2018 @ 08:08

  18. @ 17 m.fl

    Ja, men rent politisk er det en udmærket sag for os. Mette Abildgaard stiller op i Nordsjælland og hendes måske værste konkurrent til næste FV er Mette Thiessen fra NB, som også stiller op i samme kreds. Jeg ved de to kender hinanden udmærket og de er ikke ligefrem perleveninder.

    Kommentar by kenneth — 26. januar 2018 @ 08:43

  19. Det normale ved disse rollemodeller er jo, at de har en udløbs dato. I dette tilfælde med Bager Ali har en journalist været vaksere end normalt, så pengeoverførslen nåede at blive stoppet.

    Kommentar by Menig 442 — 26. januar 2018 @ 08:46

  20. Venligboerne byder velkommen til 3 nye æresmedlemmer:

    Mette Abildgaard for at lede en indsamling til en kriminel invandrer

    Inger Støjberg for offentligt at vise sin respekt for en indvandrer anklaget for brandstiftelse og sikkert snart forsikringssvidel

    Søren Gade for som justitsminister at lade sig tage bagi af bager ali.

    Husk Søren, man skal aldrig slå større bager end man kan bolle!

    Kommentar by redneck — 26. januar 2018 @ 08:59

  21. Lad dog for fanden den kriminelle perker blive i Dummark, om der er 100.000 kriminelle perkere i Dummark eller 100.001 kan sku være ligemeget.
    Og danskerne står alligevel hver evig eneste dag og pisser på deres forfædres grav, så de burde ikke engang have ret til deres eget land. Der kan ikke længre være nogen tvivl om at danskerne er verdens dummeste folk.
    Og der er jo intet nyt i at de konservative er en flok landsforrædere som er til fare for danskerne, det har jo været offentlig kendt i over 40 år.

    Kommentar by Piphans — 26. januar 2018 @ 09:54

  22. Det er velkendt at der benyttes parallel udlåningssystemer i de kredse. Måske konflikten udspringer af det?

    Kommentar by Frafaldenmoderat — 26. januar 2018 @ 10:13

  23. Zenia Stampe har også væltet sig i bagerisagen, men er tavs om brandsagen.

    Kommentar by jan mølgaard — 26. januar 2018 @ 10:13

  24. @11 – jeg faldt også over Mette Abildgaards håbløs udtalelser om at være et tillidsfuldt menneske og tro på det bedste i andre.

    Det er jo fine egenskaber hvis man er præst, SFO pædagog eller besøgsven. Men en politiker i et land under pres/angreb bør nok vægte andre egenskaber hos dets ledere.

    Hvis Churchill havde været et tillidsfuldt menneske der troede på det bedste i andre havde Europa set ganske anderledes ud i dag

    Kommentar by redneck — 26. januar 2018 @ 10:18

  25. @ Frafaldenmoderat

    Gå ind og læs min kommentar i off-topic sektionen. Rygterne siger at det er hans far, som har store udestående med det iranske “mafia”.

    Kommentar by kenneth — 26. januar 2018 @ 10:22

  26. En dybtfølt tak til Mette Abildgaard, Inger Støjberg, m.fl., for at minde os om det gamle mundheld “Die dumme Dänen” – Måske er tiden inde til at vi erstatter tysk med arabisk: الغانيون الدنماركيون

    Kommentar by T. Flodur — 26. januar 2018 @ 10:56

  27. Der var skam ingen, der samlede ind til mig, da jeg blev mejet ned oppe på fortovet, og i dag er jeg et vrag med diverse skader og handicaps. Erstatningssagen har kørt i årevis, og jeg har endnu ikke fået nogen erstatning, så jeg er også ruineret. Historien blev offentliggjort….

    Det er kun, når man har den rigtige hudfarve, der bliver lavet indsamlinger.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 26. januar 2018 @ 11:18

  28. Hvad sagde jeg!

    Svindel og humbug!

    Kommentar by Black Watch — 26. januar 2018 @ 11:40

  29. Perkerens trafikmord bliver med garanti brugt som alibi for endnu flere landevejsrøverkameraer i kombination med fratgrænser der ligner rekvisitter til “skjult kamera” i deres himmelråbende kontrast til forholdene på stedet.

    Kommentar by Træt — 26. januar 2018 @ 12:20

  30. Historien har udviklet sig helt fuldstændig som forventet. Det er det samme hver eneste gang med muslimer. Altid fup og bedrag og tossenaive lav-IQ danskere der står i kø for at signalere deres politiske korrekted ved at lefle skamløst for de fremmede muslimer som de danske landsforrædere har lukket ind.

    Kommentar by Elisabeth — 26. januar 2018 @ 12:50

  31. Har lige været inde på Mette Thiesen facebookside. Hun skriver følgende:

    “Er Mette Abildgaard mon gået i gang med en indsamling til den person, hvis BMW muligvis blev sat i brand af den “hårdtarbejdende” Bager-Ali fra Tingbjerg?”

    Og i anden kommentar har hun tidligere sagt om de konservative/Abildgaard:

    ““De sidder med justitsministerposten, og der sker absolut ingen ting. Jeg mener på ingen måde, at jeg bedriver politisk plat. Tværtimod. Jeg italesætter hendes politiske plat på denne her ulykkelige sag. Vi vil meget hellere gribe fat om nældens rod end at lave indsamlinger. Det svarer jo til at sætte et plaster på et åbent benbrud”

    Ekstra Bladet bad mig i dag om at forholde mig til min infight med Mette Abildgaard i går. Lad mig slå fast, at en indsamling er sympatisk, men en politisk ordfører for et regeringsparti bør være sit ansvar voksent og handle politisk på problemerne – ikke ved at lave en indsamling for at fiske stemmer!

    Danskerne skal kunne føle sig trygge. Det er politikernes ansvar, at de føler sig trygge. Men (også) der er Abildgaard og jeg åbenbart uenige. Afpresning og trusler fra (indvandrer)bander er et stort problem i Danmark. Tatovører, værtshusejere, kosmetologer, frisører osv. oplever det. Hvor er Abildgaards indsamlinger til dem? Abildgaard vil få travlt, hvis der skal indsamles til alle, der får smadret livsværket. Der skal selvfølgelig politisk handling til – ikke sympatiindsamlinger!

    Vi skal IKKE acceptere afpresning og trusler! Der er brug for Nye Borgerlige på Christiansborg. Der er behov for, at der bliver taget fat om nældens rod – og det tør vi! Vi skal have mere politi. Vi skal have strengere straffe. Vi skal udvise kriminelle udlændinge konsekvent og efter første dom. Vi skal have totalt asylstop. Danskerne fortjener tryghed!”

    Kommentar by kenneth — 26. januar 2018 @ 13:29

  32. Så er stakkels Ali frifundet… får han så sin belønning af Mette?
    https://www.bt.dk/krimi/bager-ali-i-retten-nu-har-han-faaet-sin-dom

    Kommentar by redneck — 26. januar 2018 @ 15:01

  33. Jeg er i hvert fald stensikker på, at hele denne tur gennem mediemøllen OVERHOVEDET IKKE PÅ NOGEN SOM HELST MÅDE, HELT UTÆNKELIGT har medført at en super-slatten, muslim-leflende og ekstremt indvandringsvenlig dommerstand har måttet tørre en lille tåre væk så de kunne se, at han naturligvis var uskyldig.

    Lagde I for øvrigt alle mærke til, at der for ganske kort tid siden blev lovet, at der ville falde dom i sagen “i løbet af februar”? Vil nogen vove et gæt på hvorfor vi pludselig fik en stadfæstelse netop idag, fredag, dagen efter mediemøllen roterede?

    Det er sikkert et tilfælde.

    Kommentar by Quark — 26. januar 2018 @ 15:25

  34. 31.
    Efter hvad jeg kan se så har Mette Thiesen været konservativ før hun blev NB., og hvis det er tilfældet, så er hun efter min mening gået fra at være landsforræder til at være danskernes heltinde.

    Kommentar by Piphans — 26. januar 2018 @ 15:26

  35. Og hvordan var det nu det var, det her med at politiet helst ikke vil have, at erhvervsdrivende offentliggør videoer af gerningsmænd? Er det ikke noget med, at det plejer at medføre en bøde, hvis man er lidt for lys i huden og har et dansk-klingende navn? Det tror jeg nok.

    Kommentar by Quark — 26. januar 2018 @ 15:31

  36. 35.
    Det er udenfor butikken de ikke må have kameraer på trods af, at utallige perker butikker har dem siddende udenfor. Men i Mohammedanmark gælder der én lov for muslimer og én for dumskere, og det er dumskerne der taber hver evig eneste gang.

    Kommentar by Piphans — 26. januar 2018 @ 15:49

  37. 35.
    Sorry jeg misforstod din kommentar.
    Du har ret, hvis det var en dumsker der havde offentliggjort den video, så var han blevet anholdt og perkerne havde fået deres beskyttelsespenge.

    Kommentar by Piphans — 26. januar 2018 @ 15:51

  38. Godt set Quark — 26. januar 2018 @ 15:25 !

    Kommentar by M.S. Carstens — 26. januar 2018 @ 16:24

  39. Er det forresten nogen der ved, hvilke kulturelle forskelle vi kan kombinere med de lave forventningers racisme for at forklare, hvorfor det ikke er mere usædvanligt og juridisk belastende, at man henter to liter benzin i en colaflaske kort før en forsætlig ildspåsættelse sker lige i nærheden?

    Skulle jeg spørge, fra Konservatives damage control unit og en unavngiven gruppe dommere.

    Kommentar by Quark — 26. januar 2018 @ 16:44

  40. Biedermann og Brandstifterne.

    Kommentar by Bastardo — 26. januar 2018 @ 16:47

  41. @39 det politiske establishmentgiver vel bare en bonus oveni de 500000 kr han fik først på ugen. Se hvor godt vi behandler Ali… Vi er verdens lykkeligste folk

    Kommentar by redneck — 26. januar 2018 @ 17:05

  42. Nu venter vi bare der bliver rejst tiltale mod tankstation hvor han fyldte cola flaskerne…der står jo højt og tydeligt på standerne at mindske lovlige salg er 5 ltr

    Kommentar by redneck — 26. januar 2018 @ 17:07

  43. Det nye i denne Ali-sag er, at løgnepressen denne gang trods alt borer lidt i hans kriminelle fortid. Hans midlertidige opholdstilladelse udløber snart. Han er i øvrigt konverteret til kristendommen. En snotdum folkekirkepræst har åbenbart døbt Ali. Så nu “kan han ikke tage hjem til Iran”. Danmark for danskerne, udlændinge ud! Muslimer fortjener ikke nogen som helst positiv særbehandling her. De er en pest og en plage.

    Kommentar by tilfældig — 26. januar 2018 @ 17:19

  44. @43 omvendt cementerer sagen også at de frelste flygtninge venner har stor magt og kan gøre hvad der passer den uden konsekvenser. Forestil jer en indsamling til en HA rocker der havde fået motorcyklen smadret af Bandidos ikke ville få politiske konsekvenser

    Kommentar by redneck — 26. januar 2018 @ 19:51

  45. @Redneck Enig. De røde multikulturelle svindlere styrer landet i sænk. Perlerne skal bare ud af landet!

    Kommentar by tilfældig — 26. januar 2018 @ 19:57

  46. Min første tanke da jeg så denne bager Ali: at han ser betydeligt ældre ud end 19 år. Han kom hertil som såkaldt “flygtningebarn” for to år siden.. da han var 17.. undersøgelser har vist, at flygtningebørn ofte lyver sig yngre end de i virkeligheden er.,ali er også konverteret til kristendom. Det samme gør mange afviste asylansøgere. Så får de nemlig lov at blive alligevel.

    Kommentar by Satan — 26. januar 2018 @ 21:59

  47. Stol aldrig på en muslim, ej heller ’skægbarnet’ brandstifter-, jeg mener bager-Ali !

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 26. januar 2018 @ 22:57

  48. Lad dog dette lorteland og dets hjernedøde befolkning gå til grunde.

    Selvfølgelig står der en indavlet abekat fra mellemøsten, eller en sigøjner, bag de fleste forbrydelser. Ligeså selvfølgelig fornægter centrum-venstre segmentet dette faktum.

    Kommentar by Pt — 26. januar 2018 @ 22:57

  49. DF Peter Skårup retarderet,politisk tonedøv? Læs hans Ali artikel i Ekstrabladet. Har han virkelig intet fattet af Vejlegårdssagen.Og han sidder i DFs landsledelse.Hvor længe?– Stakkels DF.

    Kommentar by dansker — 26. januar 2018 @ 23:14

  50. @46 – han har haft virksomhed i flere år, skal man ikke være 18 for at blive momsregistreret?

    Han optræder også sammen med sin far – så kan han vel ikke være “uledsaget”?

    Eller er jeg bare naiv?

    Kommentar by redneck — 26. januar 2018 @ 23:20

  51. Quark, det er i de tilfælde, hvor forbryderne kan genkendes, at myndighederne (som sædvanlig) stiller sig på forbrydernes side.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 26. januar 2018 @ 23:26

  52. 48.
    Enig, lad os skride og stoppe den totale ydmygelse af vores forfædre som tilmed har sat deres liv på spil for os, og kæmpet for vores land.

    Kommentar by Piphans — 27. januar 2018 @ 00:19

  53. Så vidt jeg husker, så kom den lille søde og naive frøken Abildgaard i Folketinget ved sidste valg på bekostning af Pernille Vermund.

    De nydelige konservative fruer i Whiskybæltet foretrak altså en skabsradikaler.

    Så det….

    Kommentar by 4760 — 27. januar 2018 @ 01:06

  54. Mette Abildgaard er gift med journalisten bag historien:
    https://www.tv2lorry.dk/artikel/brutalt-haervaerk-her-knuser-maskerede-boeller-alis-livsdroem
    https://www.tv2lorry.dk/artikel/nu-har-alis-far-ogsaa-givet-op-raseret-bageri-lukker-definitivt

    Kommentar by Geert — 27. januar 2018 @ 08:27

  55. Abildgårds politiske liv kan ikke holde til at hun giver de penge til anløbne Ali. Han kommer til at se langt efter de penge, og de vil gå til et bredere godgørende formål i stedet. De søde mennesker, der donerede, vil sidde tilbage med en lang næse, og de kyniske, der ikke donerede, vil sidde tilbage med deres kynisme bekræftet!

    Kommentar by Zatopek — 27. januar 2018 @ 09:41

  56. @55 jeg tror desværre ikke det får permanente konsekvenser for naive Abildgaard, politikere har en forbløffende evne til at snøre vælgerne. Fik det konsekvenser for Jacob Kofoed han kneppede en mindreårig DSUer f eks? Eller at Mette Frederiksen tog børnene i privatskole? Eller at Helle Thorning-Schmidt snød i skat

    Kommentar by redneck — 27. januar 2018 @ 09:49

  57. @53 Pernille kan spise Abildgaard til morgenmad

    Kommentar by redneck — 27. januar 2018 @ 09:50

  58. Muhammedanerne forstår at kringle håbløst tossegode politikere – ta’ dog lige og spis brød til.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 27. januar 2018 @ 10:38

  59. # 57

    Lad os få det afgjort i en catfight…

    Kommentar by 4760 — 27. januar 2018 @ 10:56

  60. @54 – godt set, jeg havde slet ikke tænkt på at Mette Abildgaards engagement var så personligt.

    For de interesserede er her et link til Mette og journalistens bryllup. Mon de lånte snapstinget på samme vilkår som Anna Mee lånte rådhuset??
    http://rudersdal.lokalavisen.dk/mette-abildgaard-fik-sin-gom-/20160905/ARTIKLER/709069218/1036

    Kommentar by redneck — 27. januar 2018 @ 11:16

  61. En vigtig detalje, som dommerne i Østre Landsret så bort fra var, at alle indkøb af remedier til afbrænding af bilen var betalt med bager-Alis betalingskort.
    Det bliver tydeligere og tydeligere at der arbejdes med to sæt af regelfortolkninger: Et for danskere og et andet for indvandrere. For ingen standard dansker var blevet frikendt med så tunge beviser, hvilket jo også har været motivationen for at anke i første omgang.
    Lad os håbe at bager-Ali, med den store virketrang og de dårlige evner til at holde forretningerne i live, meget snart oplever at opholdstilladelsen udløber – Og at den ikke forlænges.

    Kommentar by Polka — 27. januar 2018 @ 12:23

  62. @61 selvom opholdstilladelsen udløber bliver han her bare. Og politiet gør INTET de er jo igang med foto vognene eller checker seler ved en forstadsskole

    Kommentar by redneck — 27. januar 2018 @ 12:56

  63. Har lidt flere opdateringer omkring bager-Ali

    ALI BABA .. OPDATERING: Ali blev frikendt som følge af svage beviser .. ‘I Landsretten gentager Alis ven ifølge Ekstra Bladet, at Ali var vidende om, at den hvide BMW, som han og Ali kørte rundt i, var stjålet og skulle afbrændes.
    00:15

    Vennen hævder desuden foran dommerne, at Ali købte de to liter benzin, som blev brugt til afbrændingen, på en tankstation, mens han selv og Alis lillebror købte gazebind, som skulle bruges som lunte.

    Avisen beretter også, at vennen hævder, at Ali var med til at afbrænde den hvide BMW i Værløse, og at aftalen var, at han skulle påtage sig skylden for hændelsen.’

    https://www.tv2lorry.dk/…/bager-ali-i-retten-ven-fastholder…

    Træls som Ali og hans far havner i ‘kedeligt’ selskab .. ‘Den tidligere ejer af bageriet i Tingbjerg, Mehdi Barze, har været i konflikt med Alis far .. om trusler og krav om penge .. *- Mehdi og jeg har tidligere arbejdet sammen. Vi havde et pizzaria før. Vi solgte pizzariet til Mehdi, og det var meningen, han skulle betale os. Men det gjorde han ikke,* forklarer Ali til TV 2 Lorry.

    Kommentar by kenneth — 27. januar 2018 @ 13:05

  64. Der burde selvklart gælde dødsstraf til fremmede, der slår danskere ihjel.

    Kommentar by dencensurerede — 27. januar 2018 @ 13:25

  65. @63— måske stakkels uledsagede Ali og hans far har glemt at betale under bordet for bageriet?

    Kommentar by redneck — 27. januar 2018 @ 13:46

  66. Er vi snart klar til hårdere straffe end blot fængsel, når redningsmandskab må finde lemmer fra den trafikdræbte ældre dame, 75 meter fra stedet?

    For eksempel hjul og stejle?

    http://www.lokalavisen.dk/22-aarig-doedsbilist-vil-loeslades-efter-vanvid-politiet-fandt-kvindens-lemmer-75-meter-vaek-/20180126/artikler/180129784?ref=eblistermest

    Kommentar by Quark — 27. januar 2018 @ 14:30

  67. Og hvad angår det generelle kriminalitetsniveau i indvandrer-drevne virksomheder har vi lige fået et eksempel: http://www.lokalavisen.dk/basar-chef-efter-dramatisk-razzia-%E2%80%9Csynd-det-foregik-saa-voldsomt%E2%80%9D-/20180125/artikler/301259998

    * 21 indberetninger til SKAT
    * 15 sanktioner fra fødevarestyrelsen
    * 15 påbud fra arbejdstilsynet
    * 2 virksomheder uden CVR-registrering
    * 2 anholdelser for brud på udlændingeloven

    Ud af ialt 100 lejemål. I kan selv regne procenten ud.

    Centerchefen gennem de sidste 7 år er naturligvis forundret. Mmm-hmm.

    Kommentar by Quark — 27. januar 2018 @ 14:52

  68. Mette Abildgaard har du læst den her artikel?:

    Asger Aamund for 1 år siden: “Folketinget er fyldt med inkompetente kolbøtter”.

    https://www.b.dk/politiko/asger-aamund-afviser-at-stille-op-folketinget-er-fyldt-med-inkompetente-kolboetter

    Kommentar by kenneth — 27. januar 2018 @ 14:57

  69. Et billede af det Fr. Æblegård med sin gom: https://images.dagbladet-holstebro-struer.dk/36/186236_1200_0_147_0_3094_1934_2.jpg

    Kommentar by Træt — 27. januar 2018 @ 15:26

  70. Træt…hun ser da sød og lækker fed ud..og kan sagtens blive en god hustru. Problemet er hun også vil være politiker og med det naive sind og gode hjerte hun åbenbart besidder er hun ikke den type landet har brug for udenfor hjemmet eller plejesektoren

    Kommentar by redneck — 27. januar 2018 @ 17:17

  71. Et andet problem med unge fysisk attraktive naive politikere er at de mandlige politikere forsøger at vinde billige point ved at snakke kvinderne efter munden. Dermed bliver det hele endnu mere moderlige og synd for de stakkels ofre end det ville have været i et fornuftsbetonet lederskab i balance

    Kommentar by redneck — 27. januar 2018 @ 17:49

  72. Mere i føjetonen om de stakkels bagere, nu er det faderen der skulle have begået afpresning hvilket er rimeligt ironisk i lige denne sag hvis det er rigtigt: https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10246874/haervaerksramt-bagers-far-blev-anmeldt-til-politiet-for-forsoeg-paa-afpresning/

    Jeg kan ikke finde ud af hvad der er op og ned, måske er de bare virkelig uheldige begge to.. Men uanset hvad er man ikke flygtning hvis man kommer direkte fra italien med et italiensk visum i lommen. Det alene gør dem til bedragere.

    Kommentar by per — 27. januar 2018 @ 18:00

  73. @69: Igen en interessant kobling af den første og den fjerde statsmagt – et folketingsmedlem (lovgivende – første statsmagt) og en journalist (populært kaldet den fjerde statsmagt). Den politisk-mediale klasse er sammen med den udøvende magt (politiledelsen) og den dømmende magt (dommerne) åbenbart ved at smelte helt sammen i visse situationer.

    I Sverige, men særligt i EU-kommissionen er dette helt tydeligt sket for lang tid siden. I EU bliver den fede jounalist Ole Ryborg bare federe og federe, mens han kryber for EU og kalder sine “reportager” for journallistik.

    Tilbage til Tingbjerg og stakkels, stakkels Ali. I retssagen mod ham for afbrændning af bil er nævnetinget blevet bange for sin egen skygge og har frifundet ham på baggrund af mangel på bevis – man har ikke syntes, at indicierne og forklaringen fra den medanklagede var gode nok. Forstår ikke, at politiet ikke har fremlagt data fra Alis mobiltelefon og fra sendemasterne – så er det ret let at bevise eller stærkt sandsynliggøre, hvor stakkels, stakkels Ali har befundt sig.

    Stakkels, stakkels Ali er naturligvis heller ikke kun 19 år. Se på ham: Han er mindst i slutningen af tyverne. Er alle bare godtroende fjolser?! Indvandrere lyver og bedrager – det begynder lige fra dag ét, hvor de ankommer til Danmark og lyver om deres alder, identitet, oprindelsesland, flugtrute, flugtårsag – det er helt utroligt, så mange fra Mellemøsten, der er personligt forfulgte på grund af politisk aktivitet eller af religiøse fantasier – og stakkels, stakkels Ali har haft travlt i sin tid i Danmark, for ikke bare har han været ude at købe benzin og andet ind til molotovcocktail, samtidig med at han har fået sure smileys for sit uhygiejniske svineri i sit bageri, men han har også været ved sognepræsten og lade sig døbe som kristen. Endnu en løgn og et bedrag. Er alle i Danmark bare godtroende fjolser?!

    Kommentar by tilfældig — 28. januar 2018 @ 06:29

  74. @74 – man tror næsten ikke sine egne øjne, når man læser smiley-rapporten for Kaj Bageri, ejet af stakkel, stakkels Ali: http://www.findsmiley.dk/Sider/KontrolRapport.aspx?Virk1434625&IE

    Snavs, frosne ænder og et lammehovede i en fryser (i et bageri?) , direkte gennemgang mellem bageri til toilet og til affaldsrum, manglende foranstaltninger mod mus og rotter, elendig hygiejne generelt.

    Stakkels, stakkels Ali har forklaret til fødevarestyrelsens kontrollanter: “Virksomheden havde følgende bemærkninger: Vi har haft lukket de sidste par uger og er lige åbnet op i dag.” (citat fra smiley-rapport)

    Endnu en løgn fra stakkels, stakkels Ali!

    Kommentar by tilfældig — 28. januar 2018 @ 06:41

  75. Kims pointe i overskriften er virkelig: fin “Spidsborgerlige ignorerer trafikdræbt 68-årig: Hylder iraner, der er tiltalt for ‘forsætlig brandstiftelse’”

    Det vidner om, hvordan det kulturradikale meningstyranni fungerer i den offentlige samtale over stort set hele det politiske spektrum.
    Meningstyranniet betyder, at den konservative Abildgård aldrig ville skænke danske ofre for indvandringen en tanke.

    I en ikke-kulturradikal-forvreden verden ville det være naturligt for en (ikke mindst) borgerlig politiker at støtte op om egne borgere, der typisk har undværet halvdelen af deres indtægter til skat og på anden måde har bidraget til det danske samfund gennem et helt liv, inklusive dækket omkostningerne til drift af demokratiet og politikernes løn.

    Men hvis den konservative Abildgård havde lavet en indsamling for de efterladte til den trafikdræbte 68-årige, så var hun formodentligt blevet hængt ud som en hvid racist. Nu da hun laver en indsamling for en iransk indvandrer, bliver hun omtalt som god, omend nogle nok synes, at indsamlingen var lidt tosset, og at en politiker aldrig bør blande sig emotionelt i uklare enkeltsager.

    Kommentar by traveler — 28. januar 2018 @ 06:41

  76. Og hvor gammel er stakkels, stakkels Ali? 19 år? På billedet her står han i dyb samtale med Danmarks integrationsminister Støjberg. Er han 19 år? Slap hud på kæben, vigende hårgrænse! 19 år – fake news! Støjberg er naiv og dum og tror, at nu er hun smart og viser handlekraft og god etik og er uvidende om, at hun står og snakker med stakkels, stakkels Ali, der er en notorisk “uheldig” person, som sviner helt vildt i sit “bageri” , hvor han har haft et (formentlig halalslagtet) lammehovede gemt i sin fryser, og som har været ude at købe ind til molotovcoktail med en kammerat, og som garanteret ikke er 19 år, men 29, efter mit bedste gæt.

    Fakta: Her står Ali Parnian og fortæller sin hændervridende historie for Støjberg: https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10248039/oestre-landsret-har-frifundet-bageren-ali-parnian-i-sag-om-afbraending-af-stjaalet-bil/

    Kommentar by tilfældig — 28. januar 2018 @ 06:52

  77. Ali Parnian er i mellemtiden blevet frifundet for brandstiftelse, men der i mellemtiden står faderen, Mohsen Parnian anklaget for afpresning.
    Politikerne må sove enormt hårdt, når de ikke ser når noget er galt. Inger Støjberg, har jeg tidligere haft stor respekt for, men det har jeg ikke mere.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen — 28. januar 2018 @ 18:10

  78. # 20

    Hvornår er Søren Gade blevet justitsminister?

    Kommentar by 4760 — 28. januar 2018 @ 21:27

  79. Problemet med de fremmede fjender der myrder danskere i Danmark er enormt. Det er på tide at vi genindfører dødsstraffen i Danmark for disse afstumpede rotter personer der begår drab!

    Kommentar by Anonym — 29. januar 2018 @ 16:07

  80. @78 Søren Pape…men forskellen er vist til at overse

    Kommentar by redneck — 30. januar 2018 @ 14:38

RSS feed for comments on this post.