5. februar 2018

Alligevel straffesag mod Legolas Szathmari

Den 23. november sidste år besluttede Københavns Politi at droppe sigtelsen mod den aggressivt autonome Legolas, se tidligere indlæg: Politiet opgiver sigtelsen mod Legolas Szathmari.
Dette blev imidlertid indklaget af den forurettede part: min partiformand i Stram Kurs, Rasmus Paludan. Og det skulle vise sig, at tidens adel ikke altid er hævet over loven:

Engang imellem blæser vinden søreme den rigtige vej :-)

Oploadet Kl. 23:44 af Kim Poulsen — Direkte link23 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/90603/trackback

23 Comments »

  1. Hvadfornoget! Bliver venstre-ekstrem, politisk motiverede overfald nu ligefrem til rigtige, no-bullshit straffesager? Det er jo helt uhørt!

    Kommentar by Quark — 6. februar 2018 @ 00:17

  2. Mon ikke det ender med at voldselveren får en klækkelig eratatning for uberettiget et-eller-andet? Tvivler på at hans venner i retssystemet virkelig gør deres arbejde.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 6. februar 2018 @ 00:34

  3. Sejt, Kimpo.

    Blot det at få en sigtelse bør få denne pseudonyme legolars til at tænke sig om. Hovsa, skrev jeg ‘tænke’ i kontekst med en afaautonom voldskriminel? Min fejl.

    Kommentar by anon — 6. februar 2018 @ 00:37

  4. Forbløffende, svært at fatte. Held og lykke. Vold, hærværk og intimiderende antidemokratisk, antipluralistisk – ja, udansk – adfærd må godt få nogle konsekvenser. Bare engang imellem.

    Kommentar by DavidK — 6. februar 2018 @ 02:23

  5. Ja det er af og til at man har medvind på cykelstien.

    Kommentar by Sindsro — 6. februar 2018 @ 03:47

  6. Legolas?!? 😬

    Det lyder godt nok transbøsset 😁

    Det hele skyldes sikkert et par selvgode, venstreflippede curlingforældre, der trofast har læst Ringenes Herre højt for ham og hans brødre Bilbo & Frodo hvert eneste år, siden de var tre år gamle, så de nu har ekstremt vanskeligt ved at skelne mellem deres fantasiverden og virkelighedens verden.

    Kommentar by Bjovulf — 6. februar 2018 @ 04:02

  7. En ting er at der bliver rejst sag, det betyder ikke at den også vindes, med de dommere vi har i dag.

    Kommentar by k.m. — 6. februar 2018 @ 05:27

  8. Det er da ihvertfald et skridt på den rigtige vej. Kan godt se vi skulle have haft Rasmus Paludan med på vognen da den autonome Anders Emil Riis i 2015 fik tiltalefrafald for overfald, trusler på livet og røveri mod 2 unge For Frihed deltagere, trods et hav af beviser i form af vidner og videoovervågning fra S-tog og perron. Jeg håber hans åndsfælle Legolas ryger bag tremmer

    Kommentar by Jakob — 6. februar 2018 @ 05:44

  9. 7,

    Det er lidt anderledes med tiltalefrafald i forhold til ikke at rejse sigtelsen.

    Ved et tiltalefrafald anser, og har anklagemyndigheden vurderet, at den sigtede er bevistligt skyldig. Og vi andre kan så tillade os, at omtale Anders Emil Riis som voldsmand adskillige år frem. Lidt anderledes når sigtelse/tiltale bare opgives.

    Kommentar by Hans Und — 6. februar 2018 @ 06:30

  10. Jeg tvivler på, at Rasmus Paludan har de penge, der skal hældes ind på dommerens bijobs-konto, for at få en domfældelse af hr. Legolas.

    Kommentar by Voldposten — 6. februar 2018 @ 07:06

  11. Tillykke til Rasmus. Forhåbentlig kan han hive en erstatning ud af det. God tirsdag. Støt Stram Kurs og SIAD alt det I kan. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. februar 2018 @ 07:58

  12. Det er vist hvad man kalder signalpolitik.
    Der er vel ingen der tror på, at en nyuddannet kvindelig jurist vil dømme den søde unge mand, der jo kunne være hendes egen dreng?
    At han så er en venstreekstremistisk, demokratibekæmpende karakterafviger kan han jo ikke selv gøre for.

    Kommentar by Bastardo — 6. februar 2018 @ 08:24

  13. Når en perker med benzin i sodavandsflasker i en bil der brændes af kort efter frikendes for brandstiftelse nærer jeg ikke de store forhåbninger om en dom til Legoslas

    Kommentar by redneck — 6. februar 2018 @ 09:12

  14. Som flere andre herinde, så vil jeg også gerne lige se en domfældelse, før jeg lader propperne springe. Det er bestemt også mit indtryk, at dommerstanden er inficeret af radigale eller det der er værre.

    Kommentar by Hertz — 6. februar 2018 @ 10:14

  15. -De tager vel hende gulvtæppeluderen på banen? Med kofjæs og piksutterlæber og sammensyet kusselapning med 5 drengeforhude- “jeg er jo jurist” siger hun, ja haha , en gang var der en paki Quereshi, der sagde “ja men , jeg er læge!?” Gad vide hvad Á Landsforrædder Wahid Pedersen vil påstå? “ja men , jeg er jo steningsfortaler!?”

    Ja , jeg vil hellere være bøddel. Og kaste den første sten.

    Nu er ham Leskodaskoslaskovitch måske ikke lige til at blive radbrækket, halshugget og lagt på hjul og stejle for sin gentagne taberadfærd
    men en tre dage i gabestokken på vand og vand er rimeligt for sådan en forstyrrer af den kristelige orden!

    Kommentar by Hul igennem? — 6. februar 2018 @ 11:57

  16. Tjaaa navnet på Den gen-sigtede (Lego-las) personage indikerer jo også at han er en klods om benet eller rettere samfundet.

    Hvis han får brug for en advokat, mon så ikke Bjørn Skælmquist står på spring for at yde assistance, og for at få mulighed for noget linse- og mikrofon-luseri?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 6. februar 2018 @ 12:12

  17. Hvad sker der for skrifttypen i overskriften, hvor Legolas Smatzarasdsad pludselig står i en sanf-serif-skrifttype?

    Hil!

    Stærkodder

    Kommentar by Stærkodder — 6. februar 2018 @ 14:31

  18. Jeg tror sgu brevet er fake – “Kønehavns Politi”?!

    Kommentar by Thomas — 6. februar 2018 @ 15:46

  19. +1 på fake

    Kommentar by Træt — 6. februar 2018 @ 17:32

  20. Svar til 17 og 18: Brevet er ikke fake. Jeg har godt bemærket stavefejlene, men dem kan jeg jo ikke gøre noget ved, da jeg jo blot var modtager af brevet (i e-Boks).

    Kommentar by Rasmus Paludan — 6. februar 2018 @ 18:48

  21. OG så håber jeg, at Københavns Politi lærer af ovenstående og næste gang gør det åbenlyse og anlægger sag.

    Kommentar by Per747 — 6. februar 2018 @ 21:26

  22. Nu er det da ellers stressende at være advokatfirma.
    Jeg kan forstå at Kbhvn’s kommune igen og igen må betale ekstra for at få deres (faste) advokatfirma Horten til at omskrive om Anna Mee igen og igen, de kan ligesom ikke få hende ordentligt hvidvasket første gang.
    Efter utallige forsøg stinker hun stadig af lort, lort og lort… og skatteyderne skal pøse penge på advokatvennerne og hun er s6tqadig snavset!? Det er sgu nogen dårlige advokater.. Hvad så når den næste grådigCarl bliver opdaget?
    Nu lider hun jo også af en sindslidelse: sygelig fornærelse- den får man , hvis ikke man er kommet ordentligt igennem “Den anale fase” i barndommen.

    Kommentar by Hul igennem? — 7. februar 2018 @ 05:03

  23. @20

    Kære leder Paludan,

    Det forekommer os pudsigt og forbløffende, at offentlige myndigheder af denne alvorlige beskaffenhed formår at blande skrifttyper i en skabelon og endvidere ikke formår at opretholde god gammel dansk retstavning.

    / STÆRKODDER

    Kommentar by Stærkodder — 7. februar 2018 @ 16:13

RSS feed for comments on this post.