10. februar 2018

Københavns Politi tiltaler venstreradikale Sune Lauridsen for vold mod frihedsaktivist til Redox-møde

Sidste år blev Anders Bruun og fire følgesvende overfaldet, da de forsøgte at deltage i et Redox-arrangement i Medborgerhuset på Kapelvej. Anders Bruun blev slået med en kølle af en venstreradikal, som politiet har identificeret som værende Sune Lauridsen. Han er nu tiltalt for vold.

“… Jeg får benene på nakken, men i porten til gården er jeg indhentet og jeg bliver bagfra slået i hovedet. Jeg når lige at vende hovedet så jeg ser hjem der slår og jeg siger til ham at jeg har et billede af ham. Han slår mig hårdt i tindingen med hvad jeg først tror er en knytnæve. Han havde sorte handsker på. Jeg bliver slået i jorden men vælter ind i en af de biler der står ude på vejen. Herfra kommer jeg på benene igen og løber væk. De 4 andre så alle at det var en sort kølle jeg blev slået med og ikke en knytnæve. Jeg løb herefter væk fra stedet og tog en taxa over til min bil. Jeg sidder nu på skadestuen og venter på at kunne lave en skadesanmeldelse. Jeg har et billede af overfaldsmanden derhjemme men jeg ved ikke hvad han hedder.” (Anders Bruun, 25. april 2017)

(Københavns Politi tiltaler Sune Lauridsen for vold begået mod Anders Bruun d. 24. april 2017)

(Sune Lauridsen til demo mod For frihed, 26. januar 2016)

Oploadet Kl. 00:24 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/90702/trackback

20 Comments »

  1. Er det ham her? https://dk.linkedin.com/in/sune-lauridsen-57952129 der på på Italiensvej

    Kommentar by BB — 10. februar 2018 @ 00:47

  2. Politiet har forlængst givet fortabt i forhold til beskyttelse af fredelige demonstranter. Politiet er presset i bund af besparelser, manglende folk og så en manglende politisk vilje, til at sætte venstrefløjens vold på dagordenen.

    Kommentar by Revser — 10. februar 2018 @ 02:37

  3. “Københavns Politi tiltaler venstreradikale Sune Lauridsen for vold”
    What a fucking joke, pikpansere tiltaler pikpansere og deres venner. Fuck dummark.

    Kommentar by Piphans — 10. februar 2018 @ 03:46

  4. Fint. Tillykke. Venstreradikales voldpersoner skal ikke være hellige i den forbindelse.

    Kommentar by Michael Unna — 10. februar 2018 @ 06:50

  5. Han sås i programserien på Dr ’Frihed, lighed og tømmerlus’ om logik og Co. Det er det firma der er styres af Balder der af pressen er blevet kald leder af afa.

    Kommentar by Tv — 10. februar 2018 @ 08:06

  6. Hm det glæder mig at læse. Måske Kbhvn’s politi er ved at komme efter de 10-20 mindre begavede voldsmænd, der dokumenteret gentagne gange har banket løs på demokratiske ytringer. De voldsmænd opfører sig ligesom SA (Schutz Abteilung) selv om de kun er en lille på-nas-levende minoritet, som kun en mor eller en tåbelig gås, kan holde af.
    Måske de lider af et kryptonazistisk uvirkelighedsmeme?
    I så fald er de ligesom islamisterne ikke til at redde.

    Kommentar by Hul igennem? — 10. februar 2018 @ 09:05

  7. > Hul igennem?

    SA står retteligen for Sturmabteilung, en tidlig nazistisk terrororganisation, der stort set blev elimineret under ‘De lange knives nat’ i 1934, gennemført af NSDAP efter ordre fra ham den lille jødehadende megalomane type med det grimme overskæg.

    Kommentar by anon — 10. februar 2018 @ 09:20

  8. Burde han ikke tiltales efter paragraf 245, idet der er tale om kvalificeret vold når der er anvendt kølle ??

    Kommentar by Islambert — 10. februar 2018 @ 09:50

  9. 1 bb,

    Nej.

    Kommentar by Hans Und — 10. februar 2018 @ 10:48

  10. Hyggelig type,hadet og vanviddet lyser udaf voldspykopatens øjne.

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 10. februar 2018 @ 11:12

  11. Bedre sent end aldrig, og selvfølgelig burde han ikke slippe så let, som Islambert siger.

    Kommentar by dencensurerede — 10. februar 2018 @ 12:48

  12. Nyd at antifa i USA får en ordentlig røvfuld

    Proud Boys Send AntiFa Running With Their Tails Between Their Legs At Olympia PPH #POYB #UHURU

    https://www.youtube.com/watch?v=HmH0D4sdlJ4

    Kommentar by Men dog ! — 10. februar 2018 @ 13:03

  13. Psykopat.
    Vil blive frikendt af vort feminiserede ‘retssystem’.

    Kommentar by Bastardo — 10. februar 2018 @ 13:05

  14. Sune Lauridsen; han ser godt nok ud til at være en drabelig karl – Men husk, han har kun gammel mosevand i pungen! – Indrømmet; så absolut en fordel når man stikker halen mellem benene og spurter væk fra ansvaret!

    Kommentar by T. Flodur — 10. februar 2018 @ 13:26

  15. #7
    Tak for rettelse.

    Kommentar by Hul igennem? — 10. februar 2018 @ 14:40

  16. Logik & Co. lever af at underbyde reelle byggefirmaer, ved hjælp af medhjælpere betalt af blekingebandens kontor i Kbhvn’s kommune, i udstrakt grad af overførsel som hele tiden bliver suppleret.
    Så tager de af og til en såkaldt voksenlærling fra samme klientel som ham Sune-ingen-hjerne. Dem får de så også en masse af skatteydernes penge til.
    Det forlyder at der også er fup med licitationer, fra Blekingegade bandens side. Op til flere politimordere hvisker under bordet til deres familie og venner.
    Gæt hvem der leverede krydsfinerplader til Gakvej 69 før stormen fra politiet.. ja rigtig gættet, det var Sturmabteilung Gesellschaft mit begränste Häftung!
    Det er et mafiadækfirma der suger skatteyderpenge beregnet på nødlidende, de stjæler pengene for at forgylde statsfjender og politimordere.

    Kommentar by Hul igennem? — 10. februar 2018 @ 14:51

  17. Nu er det jo, heldigvis, ikke en konkurrence. Men Sune Lauridsen slog mig, før han slog Anders. Så han er tiltalt for overfald på os begge to.

    Kommentar by Rasmus Paludan — 10. februar 2018 @ 21:14

  18. Lad os håbe at der venter nogle måneder bag tremmer på ham. Han kan passende tage sin kammerat Anders Emil Riis med. Han mangler at afsone et par år for røveri, overfald og trusler på livet.

    Kommentar by Jakob — 11. februar 2018 @ 01:39

  19. #16 der er sikker noget om det du siger.

    Kommentar by Johnson — 11. februar 2018 @ 08:52

  20. Hvornår skal voldspsykopaten Pelle “AFA” Dragsted også i spjældet?

    Kommentar by 4760 — 11. februar 2018 @ 17:01

RSS feed for comments on this post.