Uriasposten » Jubiiiiiii! » Blog Archive » Næstved: AEH’er krænkede mor og hendes 9-årige dreng og 10-årige pige -“… kysset hendes fødder”



11. februar 2018

Næstved: AEH’er krænkede mor og hendes 9-årige dreng og 10-årige pige -“… kysset hendes fødder”

En 31-årig kvinde tilbyder en 27-årig udenlandsk bekendt overnatning efter en bytur. Sjællandske har en historie fra Retten i Næstved. AEH’eren fik tre måneders ubetinget fængsel, og slap ligeså billigt fra episoden som den naive kvinder og hendes børn. Sakset fra SN.dk – Overnattende gæst dømt for at krænke mor og hendes to børn.

“Omkring klokken 4 om natten ankom manden, der er af anden etnisk oprindelse end dansk, til kvindens lejlighed, hvor hendes to børn – en dreng og en pige, på tidspunktet henholdsvis ni og ti år gamle – lå og sov. Herefter blufærdighedskrænkede han først de to børn og siden deres mor. …

Hun forklarede, at hun var vågnet et sted mellem klokken 7.30 og 9.00 den pågældende fredag morgen i sommerferien. Manden havde lagt sig i hendes seng, og hans penis havde han lagt i hendes hånd.

Manden havde også lagt sig i sengen hos børnene. Hos drengen havde han stukket hånden ned i hans underbukser og befølt ham i skridtet med den ene hånd og på bagdelen med den anden. Hos pigen havde han kysset hendes fødder, lagt sig tæt op ad hende i sengen og befølt hende på arme, skuldre og i håret…

Oploadet Kl. 11:37 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/90730/trackback

31 Comments »

  1. De børn står på grænsen til en tvangsfjernelse. Moderens “naivitet” kan kun være udtryk for en katastrofal brist i omsorgsevnen. Hun har tydeligvis ikke de fornødne kompetencer til at se de mest åbenbare trusler mod egne børn. En abemor ville ikke udsætte sit barn for den risiko.

    Kommentar by Margrethe — 11. februar 2018 @ 11:46

  2. Det var da en velsignelse for vort land, at hun (tilsyneladende) ikke nåede at avle en flok muhamedanere med den gode ven.

    Kommentar by Bastardo — 11. februar 2018 @ 11:57

  3. Højt fra træets grønne top?

    Læg nu smukt din hånd i min, ikke rør’ ved den rosin! osv. – Står vi her overfor en muslimsk nyfortolkning af den gamle julesang?

    Kommentar by T. Flodur — 11. februar 2018 @ 12:13

  4. Et sjældent tilfælde hvor man selv betaler for sin egen ubeskrivelige dumhed.

    Kommentar by River — 11. februar 2018 @ 12:56

  5. Den so er da så ubeskrivelig meget dummere end politiet tillader, hvorfor de børn bør tvangsbortadopteres pr. omgående.

    Kommentar by Knud — 11. februar 2018 @ 13:06

  6. Ja her skulle kommunen ind over.
    Hvor mange venlig søer har ikke gjort det. Og ses tit i nattelivet. Kebab rulle skal prøves.
    Være ligeglad med sine børn.
    Sådan en liste pik.

    Kommentar by P — 11. februar 2018 @ 13:07

  7. Een ting er vidst gået op for børnene. De blev i hvertfald advaret på den hårde måde.
    Moderen fortjener bare nogle “skritbank” + en halvmåne på ballerne.

    Kommentar by Sindsro — 11. februar 2018 @ 13:16

  8. 3. T. Flodur
    Hænger der en Neger. :)

    Kommentar by Sindsro — 11. februar 2018 @ 13:18

  9. Hun skulle ikke have lukket ham ind, nej. Men hvis hun kendte ham, burde hun have været i god tro.
    Det er da ham manden, der er skurken her, og ikke moderen.

    Kommentar by Reno — 11. februar 2018 @ 13:22

  10. Lader hun sine 2 børn på 9 og 10 år være alene hjemme til kl 04 om natten imens mor jagter negerpik? Føj for fanden siger jeg bare

    Kommentar by redneck — 11. februar 2018 @ 13:26

  11. Med en dom i hånden for seksualforbrydelse, burde han i den anden stå med en udvisningsdom.

    Kommentar by Revser — 11. februar 2018 @ 13:53

  12. #9: Du har helt ret i, hvem der er skurken. Problemet er, der kommer ikke nogen og redder os fra dem. Heller ikke dine børn. Den står du selv med i dette vilde, lovløse vesten, som det har udviklet sig til. Derfor hverken kan eller skal nogen af os undskyldes for så grotesk en opførsel, som den mor har udvist. Ingen kan længere undskylde sig med uvidenhed. Der til er infektionen fra disse fremmedlegemer for fremskreden..

    Kommentar by Margrethe — 11. februar 2018 @ 14:32

  13. Jeg har ondt af danske børn, avlet af hjernedøde forældre. Har hun fået dem via insemination? Det skulle ikke undre mig.

    Hvorfor bliver pædo-psykopaten ikke sendt tilbage til muhammedanistan med det samme? Uha, så er vi vel racister!! Utroligt, så lidt Merkels røvslikkere på Borgen gør for at dæmme op og beskytte de retmæssige ejere af Danmark: Danskerne.

    Kommentar by Kuffar — 11. februar 2018 @ 14:50

  14. Og så brokker vi os over hvordan muslimske fædre og brødre “beskytter” deres døtre og søstre?

    Muslimerne kender sig selv, og ved at det er nødvendigt.

    I et bedre Danmark ville den naive kvinde have indset sin fejltagelse, og perkerens afsjælede legene ville af kvindens brødre/fætre være blevet anbragt indeni et væg-til-væg tæppe i den dertil indrettede container på “genbrugspladsen” inden kremeringen på Vestforbrænding.

    Kommentar by Træt — 11. februar 2018 @ 15:23

  15. »Er det her dine løg?« spurgte han.

    Ja høflighed koster som bekendt ikke noget, så den credit må man da give ham.
    Hvis en fremmed er en ven du ikke har mødt, så må en bekendt være endnu tættere på venskabskredsen. Ka´ ærlig talt ikke se problemet.

    Kommentar by Men dog ! — 11. februar 2018 @ 16:00

  16. Staten fratager jo folk deres børn for et godt ord. Men hende her beholder vel forældremyndighed, selvom hun har ladet en indvandrer overnatte ved hendes børn.

    Kommentar by Winged Hussar — 11. februar 2018 @ 16:21

  17. Naiviteten er skræmmende!

    Man kan kun håbe at andre vil lære af hendes fejltagelser, men hvis man på forhånd beskylder alle for at være racister så er man ilde stedt, fanget af sin egen tåbelighed.

    Kommentar by santor — 11. februar 2018 @ 16:32

  18. Jamen det var da godt, at den socialdemokratiske nulbon Magnus Heunicke nåede at flygte fra multi-kulti i Næstved inden det gik ud over hans egne små søde døtre, og hans klamme kone, Nina Groes, der som bekendt er forhenværende direktør i KVINFO…

    Kommentar by 4760 — 11. februar 2018 @ 16:58

  19. Det normale er jo at en sådan negativ historie bliver neutraliseret med eksempler på hvordan danskere har opført sig i lignende situationer i historiens forløb.
    Det pudsige er, at der aldrig kommer historier, hvor muslimer udviser taknemlighed over for en vantro tjeneste. Og det endda selv om der står en sværm af journalister klar til at slå det stort op. Men konklusionen må være, at der er langt mellem den slags historier.

    Kommentar by Menig 442 — 11. februar 2018 @ 17:59

  20. Og i dagens Perkerlingske forside står der ordret
    ” Hjemvendte jihadister får hårde straffe: “Problemet er at de kommer ud igen” ”

    Det er 2 fejl.

    Fejl #1 De er ikke HJEMVENDTE. Her er ikke deres HJEM. De har meldt sig til krig mod Danmark. Derfor må det være den militære straffelov der gælder og de skal under ingen omstændigheder være her.

    Fejl #2 Problemet er ikke at de kommer ud igen; problemet er at de er her! De burde hænges.

    Mærkeligt nok ere der ingen gulvtæppeludere på forsiden i dag- det er ellers fastelavn- en kristen højtid.

    Kommentar by Hul igennem? — 11. februar 2018 @ 19:03

  21. Hvis man ikke kan se, at det er kvindens trang til at hjælpe spændende indtrængere, som er essensen i denne historie, så er man selv en del af problemet.

    Kvinder er af helt naturlige grunde mindre trofaste overfor stammen – og deres biologi tilskynder dem i princippet til at søge nye stærke hanner til erstatning for dem de med feminismen har domisticeret.

    Jeg plejer at kalde dem forræderfisser, men det vil jeg så undlade denne gang.

    Kommentar by Kim Poulsen — 11. februar 2018 @ 19:05

  22. Mændene er simpelthen nødt til at adoptere et mere kynisk syn på kvinder, hvis vi skal overleve. Det skyldes at kvinder har stemmeret. Vi lever ikke i middelalderen med riddere i rustning på hvide heste.

    Og kvinderne skal se at være mere ærlige og oprigtige når de åbner munden – hvis de altså vil hjælpe nationen.

    Kommentar by Kim Poulsen — 11. februar 2018 @ 19:08

  23. Cute: Jeg lægger lige my little pony i din sovende hånd og befamler dig samt din søster, mens din mor er væltet i søvn.

    Er ’straffen’ virkelig kun 3 mdr. ubetinget for det? Det er godt nok billigt sluppet.

    Hvad blev der egentlig af straksopbremsninger og straksudvisninger? Come on, Støjberg, det må regeringen kunne gøre bedre.

    På den anden side er der jo de liberale ex-radikale venstretosser fra LA, der mener, at alt er tilladt i den hellige liberalismes navn. Sikkert også at pille ved små drenge og piger, yrk. Jeg nåede desværre ikke brækspanden.

    Øv, næste Folketingsvalg bliver mellem pest og kolera. Nogle gode forslag?

    Kommentar by anon — 11. februar 2018 @ 19:11

  24. 21# Kim Poulsen: Jeg tror mere, du selv er den del af problemet ved at dyrke disse fantasier, som ikke stemmer overens med realiteterne. Selvom en løgn kan fortælles så tit alle ender med at tro på den:

    At generalisere ud fra enkelte tåbelige kvinder og nogle kvindelige, mentale afvigere, der roder med “flygtningebørn” i diverse centre, svarer til at jeg generaliserer ud fra de mænd, der sidder i spjældet, for diverse forbrydelser. Inklusiv Raket Madsen og hans ligemænd. “Sådan er mænd i virkeligheden…”

    Tjek gadebilledet. Hvor mange hvide, kvinder ser du med arabiske eller sorte mænd? Ikke en tiendedel af den andel af danske mænd, der kommer med en thailandsk eller filippinsk købekone på slæb.

    Hvis hvide kvinder halsede efter disse påståede, arabisk/afrikanske “alfahanner”, eller hvad disse tabere kaldes for tiden, var der for længst opstået en ægteskabsindustri, der leverede disse forbindelser. Præcis som vi ser med danske mænd, og deres snylteri på asiatiske, afrikanske og russiske kvinders fattigdom.

    Hvorfor mon de velstående, japanske kvinder ikke skal nyde noget af rollen som postordrekone hos en dansk mand? Mon ikke, det er fordi deres velstand gør dem så heldige af de kan fravælge dem?

    Med den hvide races forsvinden, forsvinder vores kultur også.

    Derfor ser jeg denne, sivende, asiatiske invasion af købte ægtefæller, som en overset trussel mod vores eksistens.

    Hvad har de asiatiske kulturer bidraget med, globalt set? Hvilke genetiske egenskaber har de med sig? Hvad gemmer der sig bag deres altid smilende, glatte facade?

    Jeg synes at se en tendens til, at asiatere indeholder en potentiel brutalitet, der ikke lader muslimerne noget tilbage. Jeg ville hellere gasses til døde i Hitlers gaskamre, end blive aflivet på asiatisk Polpot manér, med en plasticpose over hovedet og en medfølgende halalslagtning. Asiaterne kan altid give divers grusomheder en tand ekstra…

    Og nu vi er ved d”yreplageriet”, så koger både thaier, kinesere, vietnamesere og koreanere glad og gerne kyllinger og høns levende. Synes du selv, det lyder betryggende for vores kultur og vores forhold til levende væsner i det lange løb med denne oversete, kulturfremmede genimport?

    Kommentar by Margrethe — 11. februar 2018 @ 20:01

  25. 9. Reno

    Man er selv ansvarlig for sit hjem, så man er selv skyld i misseren der opstår. Hun har selv lukket svinet ind til ikke blot sig selv, men satme også til sine egne børn.

    Godtroenhed koster. Særlig når arabere er let genkendelig.
    Stol aldrig på en muslim. Giv aldrig en muslim mad, uanset hvor nuttet deres lorte indavl se ud. NUL.

    Kommentar by Sindsro — 11. februar 2018 @ 20:55

  26. 2 x dødsdomme og en plejefamilie til de 2 stakkels børn.
    FUCK LORTEDANMARK!

    Kommentar by Piphans — 11. februar 2018 @ 21:43

  27. Jeg er helt enig med Sindsro — 11. februar 2018 @ 20:55

    og måtte denne ækle “moder” fremstå som overskrift på alle MSM, så ENHVER anden væmmeligboer kan se, at de handler ikke kun på egenbetalte glorie-pudseri, men lader i tilkøb deres uforsvarede børn betale.

    Det muslimske afskum er, bliver og skal forblive LANGT uden for vor kulturkreds og hvis nogle af mine medsøstre har kløe som de muslimske mænd, så skulle de fandeme tage og pakke en kuffert, UDEN BØRN, og tage på opdagelsesreje til de muslimske oprindelsessteder!

    Hmmm,
    var der ikke noget om, at tyskertøserne i sin tid blev kronraget?
    OK, det kan jo i dag skjules bag iSlammets tørklæder, MEN: ALT iSlam skal UD af vor kultur og dermed slige, som “moderen” her!

    Stakkels børn
    og de mange andre børn af Væmmeligboere!

    Kommentar by M.S. Carstens — 11. februar 2018 @ 21:54

  28. ->Margrethe:

    her er et par fakta:

    1)Venligboere er feminine.
    2)Kvinder stemmer mindre nationalt end mænd.
    3)Når kvinder er tæt på ægløsning har de de en anden og mere vild smag i mænd.
    4)Magtbalancen mellem de 2 køn er forskubbet til kvindens fordel igennem de seneste mange år – den “hjemmeproducerede” mand er mindre magtfuld, mere indoktrineret med feminisme og skyldfølelse etc. og dermed savner der noget modspil.
    5)Lodret forskellig reproduktiv strategi indkodet i de 2 køn giver forskellen i stamme-loyalitet:
    Kvinder sikrer deres geners videreførsel ved at sikre deres fødte børn og dem selv. Og ved at sørge for den optimale partner til enhver tid: Bedste kamp-gener til parring , mest stabile og sikre mand i dagligdagen. Og de fleste fødedygtige kvinder er aldrig tilfredse, men konstant på udkig efter en bedre mand. Kan en stærk fremmed klare sig, siger deres skød jatak.
    Mænd er omvendt programmeret til at beskytte stammen, fordi de oprindeligt ikke ved, hvem deres børn er. Det kunne være en af de andre de har bedækket – eller måske er nogle af stammens medlemmer deres broders børn eller disses beskyttere.

    Du skal bruge hovedet, hvis du vil diskutere det her, Margrethe.

    Kommentar by Kim Poulsen — 12. februar 2018 @ 00:21

  29. Når nu kvindens forræderiske natur er slået fast, kan vi snakke asiatiske kvinder.

    Disse er mere underlegne ved ankomsten – og alene derfor et bedre partnervalg for en tilfældig dansk mand, der jo spiller femisamfundets spil med stort handicap ift den hellige danske slamfisse.

    Det er klart, at det udtynder vore gener, hvis det får lov til at eskalere, men noget mere kvindelig konkurrence er måske det som skal til at tippe magtbalancen, så mænd atter får samfundets tøjler.

    En kultur kan ikke overleve med “ligestilling”, for det er aldrig reel ligestilling, men reelt kvindelig dominans, når den formelle samfundsdeltagelse er lige. Balancen opnås, når kvinder spiller anden-violin i samfundet, men første-violin i hjemmet.

    Kommentar by Kim Poulsen — 12. februar 2018 @ 00:30

  30. Jeg mener nu ikke at middelaldrende danske mænds såkaldte købekoner, er så underdaninge, som de her gøres til. Jeg har da mødt nogen ægteskaber, der går helt fint mellem danske mænd og asiatiske kvinder og mange har da også fået velopdragne børn der har det godt.
    Det kan jeg desværre ikke sige om ægteskaber mellem islamister og konvertitkvinder og de børn der er der, er lige så håbløse som alle andre islamistbørn: overbeskyttede, uopdragne og lider af storhedsvanvid og manglende kundskaber i alt fra sprog til viden og moral. Og de tisser også i sengen af angst.

    Så jeg synes at den gule feber’s farer er noget overdrevne, i forhold til islamisterne, der er en reel fare og må udryddes. Der findes ingen gode islamister.
    Og landsforræddersprøjter som perkerlingske og pottetræningen/yallahposten tror stadig at der er perkere der vil købe deres lokumspapir. Hvis ikke det var for biblioteksindkøb og propagandastøtte , ville de lukke den dag i morgen og deres klamme redaktører stjæle de sidste penge i kassen..

    Kommentar by Hul igennem? — 12. februar 2018 @ 05:45

  31. Kim Poulsen

    Her er et par sværvægtere som vist støtter meget godt op om dine idéer; Douglas Murray kommenterer/anmelder Jordan Peterson, i The Spectator – Selv påtænker jeg at købe Petersons seneste bog “12 Rules for Life” – På den anden side, det kniber sgu med få tid til at få den læst, den er vist også beregnet på et yngre publikum, så…

    https://www.spectator.co.uk/2018/01/the-curious-star-appeal-of-jordan-peterson/

    Kommentar by T. Flodur — 12. februar 2018 @ 10:51

RSS feed for comments on this post.