16. februar 2018

Prins Henrik (1934-2018) – Lars Hedegaard om dem der var fraværende, og ikke viste ‘deres respekt’

Sent tirsdag aften døde Prins Henrik, 83 år gammel. Det har domineret medierne de senere dage, der har fyldt sendefladen med sørgende danskere. Altså, ikke danskere, som de tre i Go’ Morgen Danmarks panel i dag, der diskuterede prinsegemalens død: Konvertitten Mikkel Lomborg, afghanske Khaterah Parwani og dansk-zambianske Thomas Buttenschøn). På gaden var gennemsnitlige danskere i alle andre. Folk med respekt for Kongehuset og det særlige danske, folk der aldrig har udtalt sig om Islam, Integration og Indvandring på licenskanalerne.

Lars Hedegaard bemærkede majoritetsdanmarks totale dominans på Amalienborg Slotsplads.

Prins Henriks sidste, lærerige rejse
En sørgelig begivenhed bør ikke bruges til at sætte skel. Men for historiens skyld skal man ikke glemme.
Jeg har kikket på fjernsynets reportager fra morgenstunden af. Danskere har taget opstilling for at vise deres respekt. Andre har ikke. For hvis de havde, ville de tjenstvillige journalister have skaret sig om dem for at indhente udtalelser om deres kærlighed til kongefamilien og Danmark.

I Danmark har vi danskere, og så har vi tilhængere af en ganske anden orden. (15. februar 2018)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/90821/trackback

39 Comments »

  1. Jeg lagde også meget mærke til at perkerne glimrede ved deres fravær alle steder – og dog… så var der opstillet en meget stor krans på Amalienborg op ad væggen hvor man vist ellers ikke måtte komme ind med blomster og kranse m.v.
    Kransen var fra palæstinenserne i Danmark og tv-kameraet zoomede ind på den på ret tidspunkt.
    Typisk havde de sat den så alle ikke kunne undgå at se den og med store bogstaver tværs hen over centrum af kransen.
    Ren propaganda – disse perkere hader Danmark og Danmark er bl.a. Kongehuset – det er kun for at tale med 2 tunger og fedte sig ind hos folket…de rigtige danskere.

    Ja og selvfølgelig skal man have nogle kælemuslimer/kælenegre ind i go moren danmark. Ham buttenschøn er pludselig hele tiden på tv ligesom hella joof også tidligere hele tiden klæbede til skærmen.

    De rager mig og de er bare fulde af løgn og vil normalt pisse på os – Men der jo åhh så anderledes og elsker at være det…så kommer de i tv og kan sidde og bræge og tale med 2 tunger.

    Har ikke kunnet finde billeder af kransen, men her er et link til dr1 tv video, hvor man kan se kransen i baggrunden, men nogen har sat den på tværs.
    https://www.dr.dk/nyheder/mind/prins-henrik/prinser-og-prinsesser-saa-paa-blomster-og-laeste-hilsner-paa-amalienborg#!/

    Kommentar by Black Watch — 16. februar 2018 @ 10:07

  2. Ingen kan være i tvivl om journaliststandens syn på Prins Henrik. Som jeg opfatter dem, har de sjælden forsømt en lejlighed til nedladende og intimiderende bemærkninger om Prinsen.

    Nu kommer så en anden men fra den politiske klasse, der er lige så lavt rangerende i folks agtelse som journalisterne, og skammer os ud for hykleri!

    Vorherre bevares!

    De fleste danskere har vel egentlig betragtet Prinsen som en hyggelig fætter med en svær opgave, men i øvrigt ikke haft noget specielt forhold til hans gøren og laden, og så skal vi skammes ud af repræsentanter fra de klamme klasser.

    Føj!

    Kommentar by pseudonym — 16. februar 2018 @ 10:28

  3. App – Integration.!
    Vi ved jo HKH Prins Henrik er taget bort, og i den forbindelse interviewede DR1 & TV2 de forskellige mennesker. Der var en ung køn neger kvinde, Vel at mærke Uden Burka / Niqap og andre klude. Hun var IKKE muslim.

    Hvornår kommer der et interview med en Imam eller een af de muslimske integrerede gejstlige, eller for at sige det pænt, hvornår viser det sig en affaldssæk (Burka) eller en brevsprække, (en såkaldt: Stort Postkasse, sorte slyngel fra Anders And) (Niqab) ?.

    Jeg forstår: Den slags mennesker er ikke integreret og bliver det aldrig. :)

    Til min store skuffelse kom der ingen interview med disse abekatte.
    Det må ærgre DR1 og TV2 meget.

    Kommentar by Sindsro — 16. februar 2018 @ 10:40

  4. Jeg bemærkede kun en i flagrende gule gevanter, som åbenbart havde forvildet sig inden på pladsen, siden vedkommende ikke fik en mikrofon stukket op i fjæset.
    Men jeg har, skal indrømmes, ikke brugt meget tid på dette emne foran TV.

    Kommentar by Menig 442 — 16. februar 2018 @ 10:43

  5. @2 Enig

    Kulturminister Mette Bock udtaler: “vi (danskerne) har brug for at blive bedre til det med kulturmøder. Det kan vi godt, hvis vi vil. Og det vil vi. For det skal vi”.

    Først kalder hun danskerne for hyklere, hvorefter hun i bydeform proklamerer, at vi “vil” og “skal” blive bedre til kulturmøder. Kulturministeren spiller ikke tiden og husker både en løftet, moraliserende pegefinger og at slå et slag for multikulturen i samme åndedrag.

    Kære Mette Bock. For det første havde danskerne god grund til at forholde sig kritiske over for en prins, der ikke gjorde særlig meget for at lære at udtrykke sig på dansk. Her har de tre udenlandske prinsesser da sandt for dyden vist, at hvor der er vilje, er der vej.

    For det andet, så er danskerne formentlig hverken dårligere eller bedre til kulturmøder end så mange andre, men befolkningen ønsker ikke at blive pålagt yderligere masseindvandring fra arrogante og tunghøre politikere, der i en elitær og belærende tone fortæller befolkningen hvad den vil og skal.
    – Jeg kan desværre ikke læse Pernille Vermunds kommentar til MB i Berlingske, men godt at nogen siger fra over for den slags udtalelser fra ukulturministeren.

    Kommentar by Mr. Write — 16. februar 2018 @ 11:08

  6. “Og det vil vi. For det skal vi”.

    Det må da siges at være en modsætningsfyldt sætning.

    Kællingen taler selvfølgelig på vegne af eu-kommissionen, og bruger prinsens død som løftestang for mere immigration og ødelæggelse af Danmark som nation. Det er hurtigt set af alle og kræver ingen dybere intellekt.

    Men tilbage til starten. Kællingens replik siger alt om hendes demokratiske syn og intention om sindelagskontrol og hjernevask.

    Det vi siger i skal, det er også det i vil.

    Enten med det gode eller med det onde. Udover det har vi jo så medierne til over årtier at implementere vores nye verdensorden. De fleste i befolkningen opdager aldrig, at de mod deres vilje bevæger sig mod den tomme elevatorskakt

    Kommentar by Men dog ! — 16. februar 2018 @ 11:52

  7. Op i røven med den gamle bøsse og dumskerne.
    Danskerne er verdens dummeste mennesker, og de eneste der ikke ved det er åbenbart danskerne.

    Kommentar by Piphans — 16. februar 2018 @ 11:55

  8. Se Off-topic 631, 633, 635.

    Kommentar by Bastardo — 16. februar 2018 @ 13:01

  9. 7. Piphans

    Søren Papa Poulsen og “Konen” har ingen børn sammen, det vil sige: medlemmer af den brune ring.

    HKH har to børn, så det siger vidst en del. :)

    Kommentar by Sindsro — 16. februar 2018 @ 13:09

  10. Nej, ingen kan være i tvivl, man ser dem heller ikke ved vores turistattraktioner (Jellingestenene, Vikingeskibsmuseet, Moesgaard mv.) eller i vores naturreservater. Når man har hele pakken med hjemmefra og parabolerne vendt nod sydøst, så har man ikke noget at bruge de vantros kultur og historie til.

    Men ofre kan man altid fremstille sig som, selvom man, som sine bedsteforældre og forældre, tager afstand – eller måske rettere viser afsky – for alt (svine) dansk og de vantro, som man åbenbart kun af nød lever sammen med:

    https://www.b.dk/nationalt/tilraab-afvisning-og-daarlig-betjening-indvandrerunge-lider-under-diskrimination

    Stop VANVIDDET, STOP DET NU. Bevar Den Frie Verden!

    Kommentar by Stopdetny — 16. februar 2018 @ 13:11

  11. 8. Bastardo

    Off-topic findes ikke i Blogs-menuerne.
    Der fondes kun med O, Observant og Omnial.

    Så det er der ingen der kan læse. :(

    Kommentar by Sindsro — 16. februar 2018 @ 13:14

  12. 9.
    Sindsro gamle ven, jeg holder meget af vores Dronning og den vidunderlige knægt til Frederik, men jeg tror ikke at den med den brune ring holder i retten, for der er mange medlemmer af den brune ring som på mystisk vis har produceret gummiunger.

    Kommentar by Piphans — 16. februar 2018 @ 13:27

  13. Kim
    Jeg synes der er noget selvmodsigende i at se Kongehuset som samlende for dansksindede når Dronningen år efter år har revset os over hvor dårligt vi tager imod fremmede.

    Personligt har jeg været værnepligtig i Prinsens Livregiment og oplevet en ophøjet ligegyldig Prins inspicere “hans” regiment. På ingen måde noget der gav mig lyst til at bære hans initialer på skuldrene.

    Jeg har senere været på sergentuddannels samtidigt med HKHs knægte og selvom den almene opfattelse var de “tjente på lige vilkår” med os andre kan jeg sige det ikke var tilfældet. Specielle indkvarteringsforhold, hjælpe officerer der kørte med Frederik for at undgå de værste brølere, Afhentning i stor kongeblå Mercedes i friweekenderne imens vi andre gik til toget osv osv.

    Jeg er national men ikke kongetro.

    Kommentar by redneck — 16. februar 2018 @ 13:43

  14. Mange af de venstreorienterede ser kongehuset som golddigger, hvor medlemmerne rager til sig på befolkningens bekostning.

    Jeg er ikke fanatisk royal, men mener alligevel at Kongehuset er et væsentlig samlingspunkt for Danmark.

    Man må spørge hvorfor de anti-royale gider betale til de fremmede nasserøve som hiver masser af milliarder ud af statskassen !!!
    Deres argument med at Kongehuset er en økonomisk belastning holder ikke. Det er et forkvaklet forsøg på at nedlægge den vigtige del af vores kultur og samfundssystem.

    Kommentar by k.m. — 16. februar 2018 @ 14:02

  15. Jeg mener i øvrig, at Prins Henrik havde langt større format som menneske og “tilflytter”, end de bodega-ølmave-drukkenbolte, der skriver i Ekstra Bladets kommentarspor.

    Kommentar by k.m. — 16. februar 2018 @ 14:06

  16. Hvis man skal sige noget positivt om Henrik er det hans beslutning om ikke at blive begravet i glassarkofagen med Dronningen.

    Hun ville ikke efterkomme hans ønske om ligestilling og han tog konsekvensen. Viser han havde nosser til at sige konen imod!

    Kommentar by redneck — 16. februar 2018 @ 14:23

  17. @13 – for at sætte tingene lidt i perspektiv:
    Kongehuset 300 millioner ~ 52kr/dansker….200 for en kernefamilie
    Indvandrere 33 milliarder ~ 5200/dansker….20.000 for en kernefamilie

    Kommentar by redneck — 16. februar 2018 @ 14:26

  18. Prins Henrik har givet tænkt meget over, hvordan han gerne ville herfra. Han var aktiv sejler og glad for havet, så tanken om at halvdelen af asken spredes over vand er meget tiltalende.
    At han lader resten stå i en urnegrav, et sted på Fredensborg, viser da også at ikke var interesseret i en frygtelig dyr statsbegravelse.

    Måske for at byde det etablerede Danmark trods i sin sidste vilje.

    Der er vistnok en artikel i B.dk om, at staten har udbetalt over 300.000 i sociale ydelser til en familie, som slet ikke længere opholder sig i Danmark. Staten skal nok være der når jeg skylder 607kr i restskat, men jeg er jo også hvid frikadellespiser.

    Kommentar by k.m. — 16. februar 2018 @ 14:36

  19. 11. Piphans
    Jeg kan godt lide dit ordvalg, “gamle dreng” :)
    Men vi ved jo ikke med 100% sikkerhed at HKH er på det forkerte hold, derfor er det bedst at tie.
    Men vi ved hvor Søren Papa Poulsen står.

    12. Kim
    HM Dronningen Skal bare sige og gøre det der bliver hende påbudt.
    F.Eks Underskrift af: Det nye lovvedtagelse:
    https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=196402

    ————————————————————-
    Et udpluk:
    Lov om trossamfund uden for folkekirken

    VI MARGRETHE DEN ANDEN, af Guds Nåde Danmarks Dronning, gør vitterligt:

    Folketinget har vedtaget og Vi ved Vort samtykke stadfæstet følgende lov:
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Kapitel 1

    Definition af trossamfund

    § 1. Ved trossamfund forstås i denne lov et fællesskab, hvis medlemmer samles om en tro på magter, som står over mennesker og naturlove, efter udformede læresætninger og ritualer.
    ——————————————
    Min kommentar.
    Henvises der til §69 i grundloven men denne diffinition ?
    Det er ren miskmask.
    §69 siger i al sin tydelighed: “De fra folkekirken afvigende trossamfunds
    forhold ordnes nærmere ved lov.” Og Grundlovens §69 dermed ikke opfyldt.

    §1. OK: Altså ikke efter landets love og regler. !
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lovtekst:
    Kapitel 2
    Trossamfunds grundlæggende frihed og rettigheder

    § 2. Trossamfund kan frit dannes med ethvert lovligt formål.
    ——————————————
    Min kommentar.

    Ifl. Kapitel 2. Trossamfunds grundlæggende frihed og rettigheder.
    Hvor er pligterne omtalt ??. Det skal præsiseres noget bedre.

    §2. OK: Her mangler der noget: Dog således at Landets love og regler er opfyldt.
    ——————————————
    § 3. Et trossamfund har ret til at udøve sin religion, herunder ved overholdelse af religiøse ritualer og skikke samt religiøs undervisning, såfremt der ikke herved opfordres til eller foretages noget, der strider mod bestemmelser fastsat ved lov eller i medfør af lov.
    ——————————————

    Min kommentar.
    §3. OK: §67 i Danmarks riges Grundlov er her forvandsket.
    Kriterierne fra Grundlovens §67: Således at intet læres eller
    foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden”.
    Er de ikke her. Fordi: Det kræves her af §67, at Koranen skal gåes efter
    i sømmende for de ting der opfordrer til noget der “strider mod
    sædeligheden eller den offentlige orden”

    Ud af denne lovtekst i ovenstående Kapitel 2, ses det tydelig at koranen
    går uantastet igennem Grundloven´s betingelser og kriterier.
    Disse betingelser og kriterier skal opfyldes inden der kan blive tale om
    religionsfrihed. Her er det åbenlys at Danmark er blevet tag-selv-bord,
    en (Buffé)

    YDER MERE ER GRUNDLOVEN IKKE NÆVNT ET ENESTE STED I DENNE LOVTEKST,
    KUN i mine kommentarer.!
    ———————————————————–
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Kapitel 10

    Territorialt gyldighedsområde

    § 30. Loven gælder ikke for Færøerne og Grønland, men kan ved kongelig anordning sættes helt eller delvis i kraft for Grønland med de ændringer, som de grønlandske forhold tilsiger.

    Givet på Christiansborg Slot, den 19. december 2017

    Under Vor Kongelige Hånd og Segl

    MARGRETHE R.

    / Mette Bock
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    En større gang Miskmask, Forvandskning / Forfalskning af Grundloven er ikke set tidligere.
    Så Hendes Majestæt Dronning Magrethe den II har underskrevet dette med lukkede øjne,
    Hun har underskrevet af tvang.!

    Kommentar by Sindsro — 16. februar 2018 @ 14:39

  20. Egentligt rascistisk at DR synes at de Skal have en radioneger.
    Perkerlingske har altid en fotoislamist på forsiden, Pøllemiken har mærkeligt nok altid en jødehader med islamistbaggrund?
    Er der penge i det? Det tror jeg ikke men.. nå jeg undres og synes de skal skride , jeg er ligeglad hvorhen, bare ikke her!

    Kommentar by Hul igennem? — 16. februar 2018 @ 14:59

  21. Hende Prinsesse Marie er sgu en lille lækker fransk delikatesse.

    Jeg ku’ godt…

    Kommentar by 4760 — 16. februar 2018 @ 15:18

  22. Breaking News:

    Netop nu er det lykkedes DDR at opstøve en enkelt ægte muhammedaner fra Brøndby Strand foran Christiansborg Slotskirke, hvor den var ankommet sammen med den obligatoriske indpakkede fødemaskine samt tilhørende indavl.

    Købt og betalt?

    Kommentar by 4760 — 16. februar 2018 @ 16:41

  23. Det mest pinlige er, set med mine briller, at de mange der tidligere tilsvinede den afdøde, nu roser ham til skyerne.
    Det er ligeledes pinligt at lægge ører til de skatteborgere der nærmest grædende giver udtryk for at de savner ham. I GUDER.

    Kommentar by AK JA — 16. februar 2018 @ 17:16

  24. Mon ikke, der kommer et klip, hvor prins Henrik nævnes i en muslimsk prædiken? Ellers er idéen hermed givet videre :)

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 16. februar 2018 @ 17:28

  25. Uheldig tastefejl, især netop i denne blogpost:”På gaden var gennemsnitlige danskere i alle andre. Folk med respekt for kongehuset…”; “andre” – uheldig tastefejl:kan misforstås som:På gaden var gns. danskere og alle andre..men det var der jo netop ikke:der var kun gns. danskere, som havde respekt for kongehuset, i alle aldre!

    Kommentar by barfbag — 16. februar 2018 @ 17:48

  26. Hvil i fred prins Henrik.
    Du vil blive husket for dit gode humør.
    Og din frie vilje til at sige fra. Når du var uenig, selvom kritikken til tider var stor.
    Specielt med hensyn til din begravelse.

    Personligt vil jeg gerne udstoppes og udstilles på Nationalmuseet.
    Når jeg dør. Indtil da foretrækker jeg at være anonym.

    Kommentar by XXXXX — 16. februar 2018 @ 18:07

  27. At 11: Forstår ikke. Kan du ikke læse offtopic?

    Kommentar by Bastardo — 16. februar 2018 @ 18:39

  28. #17
    Instruktiv udregning.
    Hvis de alle skal køres i Rolls og kremeres, bliver der bare et askebjerg ,der får Amager Bakke til at ligne et muldvarpeskud.
    Måske ville en formuldning være bedre, der kunne jo gødes mange bygmarker med gødningen- tænk på alt det øl, de kunne blive til.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. februar 2018 @ 20:24

  29. Ok – halvdelen vidste jeg ikke:

    https://www.dr.dk/nyheder/mind/prins-henrik/uddannet-pilot-og-talte-seks-sprog-her-er-10-imponerende-ting-paa-prins

    Kommentar by Sigwar — 16. februar 2018 @ 20:36

  30. Bastardo

    Ad omveje fandt jeg ud a-et. :)

    Kommentar by Sindsro — 17. februar 2018 @ 02:33

  31. Nogle blomster handlere må tjene godt.
    Valentine dag og dette blomster hav.

    Kommentar by P — 17. februar 2018 @ 10:15

  32. Og igen i dag har Perkerlingske en forside med en gulvtæppeshariako der påstår at hendes muslimske hjernevaskerskole skam er helt normal: arh har har det er pengetyveri og hjernevask og voldsimperialisme og kvindeundertrykkelse sagt af en i vægtklasse Stine Bosse x 2bankekød; har du nogensinde haft et tilfredsstillende sexliv? Næh.
    Perker perker Perkerlingske.. hvor er det sølle.

    Kommentar by Hul igennem? — 17. februar 2018 @ 11:52

  33. @Mr. Write: Du tager helt fejl af prinsens danske. Han lærte meget hurtigt et nuanceret dansk.

    Du tænker på hans accent: Den bliver bare ikke bedre, når en franskmand kommer hertil i den sprogligt fremskredne alder af 28.

    Kommentar by Snaphanen — 17. februar 2018 @ 14:35

  34. En anekdote.

    Jeg lavede som ganske ung, cirka midt i tresserne linoleumsgulv i Provstens villa på Kongevejen.
    Da kom Kongen, Frederik IX på visit, han var ven med Provstinden siden mange år.
    Kongen kørte selv i sin store Rols, krone 1 og var der nogle timer.
    Jeg blev som altid budt på the og scones om eftermiddagen og der sad Kongen i egen høje person.
    Jeg som ung var jo helt benovet og usikker omkring det hele, men fik spurgt majestæten hvordan jeg skulle tiltale ham.
    Han sagde med et smil at jeg kunne sige DU og Kongen.
    Dette var inden Prins Henrik havde vundet Margrethes hjerte.
    Må både Frederik og Henrik hvile i fred
    Gud velsigne Danmark og vores kommende Konge Frederik X

    Kommentar by peerpede — 17. februar 2018 @ 16:02

  35. For mange år siden, dengang man havde langt hår og gik i forvaskede Levi’s jeans, kom jeg en sommerdag spurtende rundt om et hjørne inde i Kbh. K, og vupti – så løb jeg direkte ind i Prins Henrik! Jeg blev ret paf, men han smilte bredt og sagde ‘hej-hej!’, og så skyndte jeg mig videre, måske en anelse flov. Det ærgrer mig, at jeg ikke stoppede op og talte med den folkelige prinsgemal, for jeg kunne have fortalt ham, at jeg nedstammer fra Christian den 4. (Leonora Christina – ja, egentlig burde man vel have lidt apanage :-). Desuden kunne jeg have fortalt, at min bedstefar i sin ungdom var med til at bygge jagthytten i Trend, og at Trend også var MIN legeplads som barn.

    Faktisk har jeg også haft den store fornøjelse at møde Charles-Henri, Henriks nevø, og jeg arbejdede sammen med ham i en periode. Han var den ypperligste gentleman, man kan tænke sig, og han var meget intelligent og velformuleret.

    Min far har fortalt, hvordan Kong Frederik IX og Dronning Ingrid, som jo ofte var i jagthytten i Trend, også altid frekventerede Farsø kirke, og en søndag sad de, som skik var, oppe på øverste kirkebænk. En gammel bondekone kommer for sent i kirke og skynder sig op på en af de få ledige pladser og maser sig ind – forbi kongen og dronningen! Jeg tror, at bønderne og andet godtfolk i kirken var både lamslåede og måske også muntrede sig på bondekonens bekostning, men Frederik lod sig ikke mærke med noget.

    Man forstår godt, at kongefamilien var vild med jagthytten og den lille by Farsø, for det er som at træde langt tilbage i historien at besøge denne del af Himmerland.

    Men massehysteriet mht. blomster osv har taget helt overhånd, og folk fatter vist ikke, at de klamme journalister slår plat på prinsens død. De hånede ham ofte, mens han var i live, og nu forsøger de at score seertal på hans død. Mage til usmagelige farisæere skal man da lede længe efter!

    Kommentar by Kuffar — 17. februar 2018 @ 21:56

  36. Alene det faktum, at den klamme feltmadras Zenia Stampe er erklæret republikaner, og at kællingen for nogle år siden var med til at stifte en republikansk forening med det formål at afskaffe Kongehuset, gør, at man må bakke 100 % op om Kongehuset!

    Kommentar by 4760 — 17. februar 2018 @ 22:14

  37. Ak ja de der kære kokainretarderede journalister er dybt patetiske: at se Ulla Terkelsen stå og kommentere Prins Henriks bortgang svarer jo til at de lige så godt kunne afspille Monrad & Rislunds ‘mens vi venter på prinsen’.

    Hykleriet vil ingen ende tage

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 18. februar 2018 @ 15:58

  38. Dolph vil savne Prins Henrik.
    Som Dolph var han en stærk, majestætisk skikkelse, der ikke var bange for at sige sandheden, selvom den savlende, umælende pøbel ikke altid forstår os store tænkere. Faktum. ;-)

    Kommentar by dencensurerede — 19. februar 2018 @ 15:20

  39. Selv den højgravide kommunist Johanne og de andre fra hyklerpartiet EL, var med i Folketingssalen forleden, en graviditet der synes veltilrettelagt, så alting kan være vel overstået inden den 1. maj. Der skal madammen selvfølgelig være med, selv ens eget første stakkels uskyldige barn, skal naturligvis ikke forhindre socialistisk egoisme i fortsat at støtte nedbrydelsen af samfundet indefra.

    Kommentar by LarsB — 21. februar 2018 @ 20:52

RSS feed for comments on this post.