23. februar 2018

Tusinder mindes Prins Henrik ved Slotskirke: Ikke en eneste iført ‘muslimsk klædedragt eller tørklæde’

Læserbrev af Michael Thestrup, der har sendt en meget afslørende video-dokumentation. En 11 minutter lang optagelse af køen for at se Prins Henriks kiste foran Christiansborg Slotskirke, søndag den 18. februar. Bemærk fraværet af multikultur, og i særdeles fraværet af repræsentanter for den i antal støt stigende islamiske minoritet. Trykt i Ekstra Bladet, torsdag.

Tankevækkende
Da jeg sammen med min familie troppede op søndag 18. februar klokken 16.20 for at se prins Henriks kiste i Christiansborg Slotskirke og ære hans minde, var køen så lang, at det tog over 11 minutter at gå fra kirken i almindeligt tempo langs med køen til der, hvor køen sluttede.

Der mødte vi to venlige vagter, som fortalte, at køen var lukket, fordi endnu flere besøgende ikke ville kunne nå ind og se kisten, inden kirkens døre blev lukket klokken 19.

Politiet var svært bevæbnet og talstærkt til stede – ikke kun i og omkring kirken, men også langs med den lange kø. Opgaven var nemlig i højere grad at passe på dem i køen end at passe på, at dem i køen skulle opføre sig upassende.

Ved selvsyn kunne jeg også konstatere, at der i køen, som talte flere tusind mennesker, ikke var en eneste iført muslimsk klædedragt eller tørklæde.

Det burde være en klassisk journalistisk opgave at rapportere om ovenstående. Når det ikke sker, må man i det mindste glæde sig over, at Ekstra Bladet giver plads til dette brev på nationen!’s sider.

(Foto: Youtube)

Oploadet Kl. 07:18 af Kim Møller — Direkte link60 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/90871/trackback

60 Comments »

  1. Det ville jo også bare have skabt endnu mere trængsel. Jeg tænker på alle de fotovogne, kameramænd, lydmænd, produktionsledere og mikrofonsvingende journalister fra DR, TV2, SVT, NRK, France 2, France 3, ARD, NDR etc, der i givet fald ville omringe det tørklæde der dukkede op.

    Kommentar by DavidK — 23. februar 2018 @ 07:36

  2. Islamisterne var vel bare på overarbejde i hjerneforskerinstitutionerne?

    Kommentar by Isabella — 23. februar 2018 @ 07:53

  3. Til gengæld var det samme segment i de dage optaget af at hugge folk ned med økse og brænde biler af, tre biler i brand i Ishøj 17.2:
    https://sn.dk/Vestegnen/Tre-biler-sat-i-brand-AAh-nej-ikke-igen/artikel/725178

    Kommentar by AN — 23. februar 2018 @ 08:06

  4. Hvis prins Henrik i tide var konverteret til islam, havde det måske været omvendt?

    Kommentar by A-mad — 23. februar 2018 @ 08:12

  5. Hvis man kan sin “Islam for Vantro” så er det ikke så svært at forstå. Men man kan næsten have ondt af mangfoldighedens apologeter, fordi de ikke i propagandaens tjeneste kunne fremvise en befolkningssammensætning, der trækker på samme hammel.

    Kommentar by Menig 442 — 23. februar 2018 @ 08:55

  6. Trist for kongehuset der igennen årtier har promoveret multikultur og pisset etniske danskere op og ned af ryggen i adskillige nytårstaler ikke fik støtte fra deres elskede “nydanskere”.

    Jeg ser dog at Margrethe er begyndt at bære en slags slør. Det er jo nok et sørgeslør, men måske hun burde beholde det på, så kan det være een af Mullaherne vil begrave hende når den tid kommer?

    Undskyld min tone….. men jeg FATTER ikke hvad almindelige danskere ser i kongehuset

    Kommentar by redneck — 23. februar 2018 @ 08:58

  7. Kongehuset er nationens repræsentanter. Ikke statens. Derfor.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 23. februar 2018 @ 09:20

  8. Da rustvognen forlader Slotskirken, ligner det fra helikopter billederne, at der står en muslimsk kvinde med rødt tørklæde på hjørnet af Stormgade og Frederiksholm Kanal. Kan det virkelig passe? Måske er hun bare blevet indfanget i afspærringerne.

    Kommentar by ph — 23. februar 2018 @ 09:30

  9. Islamisterne demonstrerer blot endnu en gang, hvor meget de vil skide deres velyndere, os, et stykke. Det ENESTE de vil er at rage penge og magt til sig på vores regning og, ikke mindst, risiko.
    Sært der slet ikke er kommentarer fra de politisk korrekte og muhamedanerne.

    Kommentar by Knud — 23. februar 2018 @ 09:36

  10. Engang var Danmark et enevældigt kongerige. Så blev vi en demokratisk nationalstat baseret på den etniske gruppe vi kalder danskerne. Nu ved jeg ikke hvad fanden vi skal forestille at være længere.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 23. februar 2018 @ 09:37

  11. […] Tusinder mindes Prins Henrik ved Slotskirke: Ikke en eneste iført ‘muslimsk klædedragt eller tø…. Billedet var det samme ved soldatermindesmærket på Kastellet i går, hvor jeg var forbi i det bragende solskin. Hundredeprocent indfødt dansk. […]

    Pingback by Ingen ‘multikultur’ for prins Henrik « Snaphanen.dk — 23. februar 2018 @ 09:41

  12. I hundredevis dukkede op til Krudttønden-terroristens begravelse, så det kan jo ikke være fordi, müslimerne ikke har tid til den slags.

    Kommentar by Michael — 23. februar 2018 @ 10:09

  13. >4 Anti Marx anno dazumal
    Tal ikke ondt om de døde.
    Henrik var en god familiefar. Han havde aldrig kunnet finde på at konvertere til dødskulten.

    Kommentar by Nielsen (dencensurerede) — 23. februar 2018 @ 10:14

  14. >Kommentar by Nielsen (dencensurerede) — 23. februar 2018 @ 10:14
    “Your comment is awaiting moderation.”
    Kim Phjolsen spiller nok stadigpå bordet.

    Kommentar by Nielsen (dencensurerede) — 23. februar 2018 @ 10:15

  15. Kommentar by redneck — 23. februar 2018 @ 08:58
    Helt enig.
    Kongehuset har i årtier pisset på os danskere ved at promovere multikultur. Hvem husker ikke dronningens nytårstale med “dumsmarte bemærkninger”. At det er os danskere der har sikret og stadig sikrer at hun og hendes familie kan leve et luksus liv på overførselsindkomst er hun fuldstændig ligeglad med, hun skulle skamme sig.

    Kommentar by Danskeren — 23. februar 2018 @ 10:19

  16. @10. Ja, det er et godt spørgsmål.
    Det er dog bemærkelsesværdigt, at selv multikulturalister anvender termen “etniske” danskere og anerkender således en grundlæggende primordialisme, hvor kulturelle bånd som slægtskab, religion, race, sprog, skikke, værdier og lokale/regionale forhold har en særlig betydning for vores individuelle og kollektive identitet.

    Men det paradoksale er, at mange multikulturalisterne gerne vil forsøge at omgå de nævnte forhold som betydningsbærende distinktioner ved at tale om fx køn og race som konstruktioner. I stedet for at tale om et samfund som et “etnos” (et fællesskab baseret på kulturel-etnisk homogenitet), så bliver der lagt vægt på samfundet som et demos (et fællesskab baseret på et alment accepteret værdigrundlag). Problemet for konstruktivisterne er, at de ender i en idealistisk essentialisme, som ikke forholder sig til det konkrete og det partikulære.

    Foreløbigt speciale om nationalisme: projekter.aau.dk/projekter/files/37270055/Foreløbigt%20speciale.doc

    Om hvad vi måske forestiller os:
    http://www.historisktidsskrift.dk/pdf_histtid/107_2/509.pdf

    Kommentar by Mr. Write — 23. februar 2018 @ 10:28

  17. Dog var der noget der kunne ligne en sikkerhedshændelse. Efter at kongefamilien var ankommet til Slotskirken og publikum ventede udenfor hvor politiet holdt folk på afstand, var der på et tidspunkt en der brød ud af mængden og gik mod kirken. Han blev indhentet af en betjent og sendt tilbage hvor han forsvandt. Betjenten talte derefter i radio. Fætteren der forsøgte at komme over pladsen kunne godt lige et etnigger med trimmet skæg. Måske en økseneger, måske bare en alm. muslimsk kulturberigende galning der ville hilse på kongefamilien på ægte islamsk vis.

    Kommentar by Islambert — 23. februar 2018 @ 10:40

  18. Peter Thielst: https://politiken.dk/debat/kroniken/art5469583/Den-satans-essentialisme

    Kommentar by Mr. Write — 23. februar 2018 @ 10:48

  19. Som jeg tidligere i anden tråd skrev – så var der er stor krans fra palæstinenserne i danmark – den stod lænet op ad en mur på Amalienborg. Tyndt lag gran og lidt blomster men med et stort banner med deres navn. Kransen sås som en af de første dekorationer på pladsen. Man kan evt. finde et videoklip fra dr + tv2, hvor den ses.

    Kommentar by Black Watch — 23. februar 2018 @ 10:53

  20. Den krans var sikkert bestilt og betalt af Stine Bosses

    Kommentar by PH — 23. februar 2018 @ 11:10

  21. Vent til imamen fra Grimhøj moskéen stiller træskoene. Da kører de rundt, hængende ud af bilvinduerne med sorte IS flag.

    Kommentar by k.m. — 23. februar 2018 @ 11:17

  22. #3
    Al den hjernekraft får andres biler til at brænde.
    Gad vide hvor meget det koster samfundsøkonomisk og forsikringspræmiemæssigt med al den hjernekraft afbrænding?
    De der hjerneforskere fra hele multistan og Afrika skal vel derfor til hjerneopladning hver fredag; jeg går ud fra at der er bedre opladning af hjernerne når de vender røven til den positive pol?
    Eller det er Gammelost-Hansens Monster, der blev vækket af elektrisk ladning fra brainstorms?

    Kommentar by Isabella — 23. februar 2018 @ 11:19

  23. #18
    Jeg håber at han falder ned fra taget og jeg vil spise en hel pattegris af glæde og med snaps til!

    Kommentar by Isabella — 23. februar 2018 @ 11:21

  24. Det kan næppe komme som en overraskelse hvis man nogensiden har besøgt et kunstmuseum… Sandnegerne bliver aldrig integreret i vestlig kultur og skikke…

    Kommentar by ny kommentator — 23. februar 2018 @ 11:52

  25. Kommentar by Mr. Write — 23. februar 2018 @ 10:28
    Ang. samfund. Et samfund er som ordet siger nogen der har fundet sammen, altså gensidigt. At tale om samfund når en gruppe uinviterede fremmede påtvinger det allerede værende samfund deres tilstedeværelse , er latterligt. MEN, det fatter de multikulti religiøse ikke !

    Kommentar by Danskeren — 23. februar 2018 @ 12:48

  26. Prinsen var en levemand, med Rødvin, lidt intimt venskab mand og mand imellem :-), Kunstner og digter…..tror ikke det harmonere med Islam,…:-). Fint nok de udeblev. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 23. februar 2018 @ 12:57

  27. #18 …og så råber de: “Allan-Uha-din røv er bar!”

    Kommentar by va sawva — 23. februar 2018 @ 12:59

  28. Tja, de retarderede muhammedanere havde nok foretrukket, at aflive Prins Henrik ved at kaste ham ud fra Rundetårn, hvilket jo havde været mere i overensstemmelse med deres forkvaklede terrormanual Koranen…

    Kommentar by 4760 — 23. februar 2018 @ 14:56

  29. Minder mig om forrige sommer, hvor jeg var så uheldig at høre Gnags i Tivoli Friheden, hvor de spillede den kvalmende multikultiklassiker “Danmark” med omkvædet “Lige meget hvem du er, lige meget hvor du er, så velkommen her”.

    Tilskuerne var talrige, men her 30 år efter udgivelsen af det omtalte opus, var der ikke én af ikke-vestlig oprindelse iblandt. Ikke en eneste.

    Kommentar by Bob Glitter — 23. februar 2018 @ 15:01

  30. Det er muligvis kulturelt, men islamisterne har ingen sans for musik.

    Kommentar by Isabella — 23. februar 2018 @ 15:37

  31. kongehuset består jo af indvandrere

    men videoen er meget sigende

    muhamedanerne vil da skide kongehuset et stykke

    Kommentar by DK — 23. februar 2018 @ 15:45

  32. -Og i dag er der 5 sharialudere på Perkerlingskes forside, med det tempo kommer de op på 2200 sharialudere om året; tror I selv at sharialudere køber Perkerlingske?
    Enhver dansker skal aldrig give dem én krone.. måtte de dø af sult!

    Kommentar by Hul igennem? — 23. februar 2018 @ 16:21

  33. Muslimer ære kun kaliffen eller martyrer der kæmper for kalifatets indførsel – som morderterroristen Omar der samlede flere hundrede islamister til hans begravelse !!!

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 23. februar 2018 @ 16:34

  34. iSlammet ærer KUN dem, der er mere bogstavtro overfor KOranen end dem selv.
    Al anden nærværelse i den danske kultuer og vort samfund, tjener kun til, at kræve ind på vor regning og der, var der nok ikke så meget at komme efter i de kongelige rækker, mere?

    Dansk kultur og samfundssind ligger langt under deres, selvophøjende, helligelse af volds”profeten”, med pædofile-, undertrykkende- og diktatoriske sindssyge.

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. februar 2018 @ 17:09

  35. @26
    Nej, islamisk “musik” er en rædderlig omgang hjernevindingsbedøvelse, ligesom deres horror vacui-kunst er en abstrakt omgang nethindebedøvelse, der ikke levner mulighed for nogen former for livsnært, eksistentielt indhold.

    Og islamisternes syn på mad er ikke et hak bedre, og deres hysteriske renhedstankegang med opdelingen i haraam (forbudt) og halal (rent/tilladt) vil få selv hardcore-nazister til at fremstå som pluralistiske dyrkere af et mangefacetteret fusionskøkken.
    Fx må islamister ifølge de generelle retningslinjer gerne spise fisk med skæl som fx laks, torsk, sild, skrubbe og kulmule, mens tanken om havtaske, hummer og pighvarre vil give islamisten mentale konvultioner og ved uintenderet indtagelse medføre bondeanger og fremkalde impulsive vomitationer.
    http://www.wilayah.dk/index.php/laerde/fiqh-for-begyndere/73-islamiske-retningslinjer-vedr-madvarer

    Der findes fx lækkert tyrkisk mad og iransk mad, men det orientalske køkken er netop ikke et islamisk køkken.

    Islams fokus på en lang række leveregler og ydre ritualer fratager den troende enhver form for selvstændig tankegang, da muslimen blot skal hengive sig bevidstløst og underkaste sig magten (de religiøse magthavere). Religiøs hjernevask har fungeret for dennesidige magthavere i hele verdenshistorien til at føre en massiv sindelagskontrol over befolkningen. Som Michael Unna så ofte gør opmærksom på, er islam en usekulær diktatorreligion.

    Kommentar by Mr. Write — 23. februar 2018 @ 17:18

  36. 31@
    Jeg mener “Ja, islamisk “musik” er rædderlig”

    Kommentar by Mr. Write — 23. februar 2018 @ 17:23

  37. #25, nå du er stadig i live Bob. Var sgu ved at blive bekymret for, om Bettina havde sat sig på dig.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. februar 2018 @ 17:27

  38. Som republikaner og fritænker tager jeg naturligvis afstand fra denne Stockholmsyndromske opvisning – Undersåttens idiotiske underkastelse kender åbenbart ingen begrænsning, sic!

    Kommentar by T. Flodur — 23. februar 2018 @ 19:46

  39. Man kan udmærket både være royalist (for såvidt angår Danmark) og republikaner (US).

    Kommentar by Michael Thestrup — 23. februar 2018 @ 20:04

  40. Republikanerne kan tage det ganske roligt.

    Når først Kalifatet bliver indført i Danmark, så vil Dronningen blive stenet, og en Stormufti (Abdul Wahid Pedersen?) flytter ind på Amalienborg…

    Kommentar by 4760 — 23. februar 2018 @ 20:10

  41. til 34. Man bestemmer selvfølgelig selv om man vil deltage eller ej. Man er ikke vantro, hvis man ikke deltager :-).(Ingen tvunget). Har hørt fra en autoritær udenlandsk tænker, da vedkomne så hvor mange der ville hilse på dronningen….uden for meget sikkerhedspostyr. “Jamen de elsker hende jo”. Sød Dronning. Festlig prins var ham…..vi skal jo alle den vej.

    Kommentar by Michael Unna — 23. februar 2018 @ 20:32

  42. Kim Poulsen Har for gud hvilken gang, forhindret to af mine kommentarer.
    Intet under bloggen fik øgenavnet urinposten.

    Kommentar by Nielsen — 23. februar 2018 @ 20:34

  43. Tak 31. mr write. Jeg var ved at blive urolig for at ingen gad at fatte det. Når man først sætter Islam ind i dens konstruktion, er den formiddabel let at forstå. Både psykosociologisk og årsagsvirkningsmæssigt.

    Selv om Einstein ikke var helt lige så intelligent som mig :-) :-) ;-). så sagde han noget klogt engang imellem.:-) :-) :-) Citat “Jeg har aldrig kunnet forstå komplicerede ting. Derfor har jeg altid måttet forenkle det”. Det er det man gør i en ligning (matematisk). På samme måde kan man let forstå Islam, når dens konstruktion er forenklet til et billede…..:-) Bare såån i al beskedenhed :-). God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 23. februar 2018 @ 20:44

  44. Mr. Write — 23. februar 2018 @ 17:18 :

    Den var ny for mig!,

    men understreger igen jo kun, at hættemågerne ikke har tid, til at indleve sig i alle de frie muligheder, som de her er givet,
    fordi alle deres (små IQ)celler længst er gået fløjten, under det dunkleste og nederste af alt i verden: iSlammet!

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. februar 2018 @ 21:39

  45. Ps.
    altså den med fisk med skel.

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. februar 2018 @ 21:41

  46. 35 Michael Unna

    “Man bestemmer selvfølgelig selv om man vil deltage eller ej” – Nej Michael, her tager du fejl – Når man er påvirket af de psykologiske mekanismer som udløser Stockholmsyndromet, så bestemmer man netop ikke selv.

    Kommentar by T. Flodur — 23. februar 2018 @ 21:51

  47. -> Niels

    Kimpo har ikke rørt ved dine kommentarer, og de lå i moderationsbakken. Hvorfor de er endt der ved jeg ikke, men de kom fra en anden IP-adresse end din seneste, der ikke røg i bakken.

    Kommentar by Kim Møller — 23. februar 2018 @ 22:42

  48. Falske nyheder. Der er en negermand lige så sort som en tjærespand i køen, min 6:51

    Kommentar by BS — 24. februar 2018 @ 08:29

  49. 46) Stockholmssyndrommet opstod som sygdomsbillede, da -Clark Erik Olufson-….Hvis jeg husker rigtigt- to gidsler under et bankrøveri (gæt hvor). Jeg mener -ifølge min hukommelse- det var i slutningen af 1970 erne eller starten af 1980 erne. Læg mærke til at det var GIDSLER. Gidslerne begyndte at sympatisere med ham. Det var en Gidselssituation. Jeg nægter at tror på at deltagerne til begravelsen er blevet truet til at deltage, og at de derfor er hengivne. :-) ;-). ((Er man gidsel for – shariafolket- kan der opstå denne leflen for dem, ala MSM (DR og Politiken).)).

    Kommentar by Michael Unna — 24. februar 2018 @ 08:56

  50. Google ha selvfølgelig bedre hukommelse end mig :-). Det var i 1973. Men ok…jeg mener at kunne huske at den Venstreorientede folkesanger Benny Holst, skrev en indigneret sympatisang over bankrøveren…..så ja man behøver vist ikke at være Gidsel…man skal bare være naiv på venstrefløjen :-) :-) :-) Undskyld til Benny Holst, hvis jeg tager fejl. (Kommunismen er en dejlig totalitær tankegang, med Karl Marx som stor stor stor profet, som forudsagde at der vil komme en revolution i England pga den industrielle revolution…sikkert engang i forrige århundrede…..Jeg tør ikke kritisere den, da jeg så sikkert vil blive sigtet under paragraffen 266B. :-) :-) ;-)) God weekend.:-) mvh Michael Unna.

    Kommentar by Michael Unna — 24. februar 2018 @ 09:05

  51. Til kommentar #48:
    Bemærk formuleringen i læserbrevet “…ikke var en eneste iført muslimsk klædedragt eller tørklæde.” Det gælder også vor ven ved minut 6:51.

    Kommentar by Michael Thestrup — 24. februar 2018 @ 11:12

  52. 49/50 Michael Unna

    Tak for belæringen – Jeg husker tydeligt gidseltagningen, sagen blev blæst op i medierne, herunder den ene TV-kanal vi havde dengang

    Men, jeg har forstået det sådan, at udtrykket efterhånden bruges bredt; altså hvor der er tale om en form for hjernevask udøvet af The Establishment eller anden magtfaktor – Undertrykkeren versus den undertrykte – Vælgerne stemmer fortsat (formentlig af angst) på gammelpartierne; de er så at sige taget som gidsler af systemet.

    Eller tag den psykotiske tilstand Venligboerne, frivilligt, har rodet sig ud i, det kan vel næsten kun betegnes som et Stockholmsyndrom?

    “Allerede psykoanalytikeren Sigmund Freuds datter, Anna Freud, havde i 1930’erne øje for dette fænomen. Hun forklarede denne type reaktion som forsvarsmekanismen ”identifikation med modstanderen”.

    Uffe Ellemann Jensen opfandt sin egen takling af psykosen: “if you can’t beat them, join them!”

    Kommentar by T. Flodur — 24. februar 2018 @ 13:19

  53. >47 Kim Møller
    Jeg beærkede kommentarerne til seneste Prins Henrik post kom på. Med hensyn til ip-adresse, forventer jeg den altid er forskellig fra forrige, da jeg for flere år siden, gik over til at bruge tor browseren. Det giver ganske vist nogle problemer i dagligdagen. Men man slipper for problemer, som blot bliver større og større, som overvågnings- og registreringssamfundet vokser sig større og større, tilsyneladende med et enigt folketings accept. Min email-adresse (som jeg yderst sjældent, og kun fra en storbys offentlige netforbindelse læser) har dog altid været den samme.
    Mit nylige svar til Jesper Fræer Nielsen, forklarer min bøf med K.P.

    Kommentar by Nielsen — 24. februar 2018 @ 13:33

  54. Enig Nielsen 23/2 10:14. Jeg har ikke delt (medie-) hetzen førhen mod prins Henrik og jeg har ikke brugt tid på den sentimentale mediehype, nu hvor alle tilsyneladende er glade ham død. Selv Weekendavisen arrangerede så vidt jeg så en læsermiddagn med kongerøgelse på dagen. En Krasnik klassik? :-)

    Sjovt nok er der nogle af mine nærmeste veninder, der er erklærede anti-royalister, der har brugt flere timer på at se tv om prins Henriks ‘begravelse’, mens undertegnede, der er erklæret royalist, kun har brugt få minutter.

    Der er åbenbart mange der er “skabs”-royalister? Gade vide om den også gik på Zenia for nedrullede gardiner? :-)

    Interessant at så mange nærer royale følelser, selvom de hellere vil have Zenia Stampe som statsoverhoved som folkeligt valgt præsident?

    Hvis de Radikale og Enhedslisten og den øvrige anti-royale venstrefløj engang får afskaffet monarkiet og i stedet får deres egne “prinsesser” på tronen, bliver det interessant at se, om de kan levere den enorme mængde kongerøgelse, som danskerne åbenbart behov for. Det tvivler jeg på. 1000 års historie lader sig ikke feje omkuld håber jeg. Heller ikke af islam.

    Kommentar by A-mad — 24. februar 2018 @ 14:40

  55. A-mad: Vi ved godt, hvem der ville have været præsident, i fald republikanerne kom til (den republikanske bevægelse er grundlagt af Zenia Stampe).

    Det ville Uffe Ellemann-Jensen. Det viser undersøgelser. Så kunne vi høre ham Nytårsaften i stedet for dronningen. Det ville mange her være glade for, men ikke jeg.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 24. februar 2018 @ 20:55

  56. A-mad, Morten, m.fl.

    Synes I at Kongehuset har været til nogen nytte henset til den muslimske kolonisering af Danmark?

    Angående “Uffemanden” så er han jo lakmusprøven på at demokratiet stadig er istand til at frasorterer de største blålys!

    Kommentar by T. Flodur — 24. februar 2018 @ 22:50

  57. Kongehuset har enorm betydning for den nationale identitet. Men selvfølgelig kan vi da godt sterilisere os selv endnu mere ved at afskaffe den levende kulturhistorie, ligesom vi reelt har afskaffet historiefaget i skolerne. Og ligesom vores børn ikke længere stifter bekendtskab med Den Danske Sangskat. Og fjern så også lige den overleverede fejring, Fastelavn, og giv den gas til den “inkluderende” og kultursterile “Halloween”. Så kører det.

    Det vil nemlig være en god idé at afskaffe alle disse “irrationelle” fænomener, da de hæmmer en udvikling hen imod en afmægtig indgliden i regnbuerepublikken, Det Nye Europa. Som stadig er den fremtid, de fleste politikere seer som den eneste rigtige for Danmark.

    – Herunder den uhørt succesrige Uffe Ellemann-Jensen, hvis indflydelse på tilrettelæggelsen af Danmarks skæbne vist vanskeligt kan overvurderes.

    En fremtid, baseret på “de europæiske idéer”, frem for på irrationel kultur.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 24. februar 2018 @ 23:18

  58. Hvem skal revyerne nu parodier.

    Kommentar by P — 25. februar 2018 @ 06:48

  59. Valentins dag….ny kulturtradition. Mænd skal vise Deres galante side, og udtrykke sig så romantisk som muligt…..Kan egentlig godt lide den. Traditioner kommer. Nogle dør og andre kommer til (Forestil jer islam kom til, så skulle vi kun fejre…eid, og ellers ville livet være en straf der skulle overståes…..Valentin er ikke en vred jihadkriger, som undertvinger frie kvinder. Han ville blive skudt under islamisk kutlur). Det var så min søndagsprædiken. God søndag og næste uge. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 25. februar 2018 @ 09:38

  60. # 58

    Må jeg foreslå Uffe Elbæk fra Gøglerpartiet.

    Nåhr nej, alle de såkaldte “kunstnere” stemmer jo selv på tossen…

    Kommentar by 4760 — 25. februar 2018 @ 16:15

RSS feed for comments on this post.