12. marts 2018

Tommy Robinson overfaldet af venstreradikale – Daily Mail tager forbehold, trods video-dokumentation

Hvis en kvindelig muslim hævder, at hun har fået sit tørklæde iturevetaf en aggressiv hvid nationalist, så kan det blive en tophistorie i internationale medier. Når islams modstandere overfaldes, er førstehåndsberetning ikke nok.

Lørdag var Tommy Robinson og hans kamerahold taget til Haringey i London, for at dække et venstreorienteret arrangement. I den forbindelse blev han og hans to hjælpere overfaldet, og selvom der findes sporadiske sekvenser af angrebene, så tror Daily Mail ikke rigtigt på det. Vi har at gøre med et ‘alleged attack’ eller et ‘alleged assault’, og det hele er blot noget ‘far-right thug’ Tommy Robinson ‘claims’.

Set fra et medieperspektiv, så gør Tommy Robinson den store fejl, at konfrontere angriberne efter det indledende overfald. Vi skriver 2018, og måske skal man bare være helt ligeglad hvad MSM skriver om den slags. De er en integreret del af problemet.

Screencaps.

Oploadet Kl. 03:43 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/91233/trackback

22 Comments »

  1. Politiet var jo lige rundt om hjørnet, mon ikke det var dem som angreb?

    Kommentar by Christian — 12. marts 2018 @ 04:14

  2. MSM=MuslimSynchronousMessaging

    Kommentar by barfbag — 12. marts 2018 @ 04:58

  3. Alle totalitære stater anvender sig af uofficielle bøllekorps og her er UK ingen undtagelse. Brexit eller ikke Brexit, så er the swamp i UK helt på linie med slyngelregimet i Bryssel. Og i Mohammedanmark, hvor Enhedzliztenz AFAtiske Sturm-Abteilung gør det beskidte arbejde, som Politiet – trods alt – endnu vægrer sig ved, såsom overfald på politiske dissidenter, mødeterror og håndfast knægtelse af ytringsfriheden. Jeg tror faktisk, at de første politiske mord er lige om hjørnet.

    På en måde ret tragikomisk, at Enhedzlizten på den måde er det mest systembevarende element i Folketinget… Og ikke mindre komisk, at de bliver de første til at bestige skafottet, dersom de får held med islamiseringen.

    Kommentar by Voldposten — 12. marts 2018 @ 05:25

  4. Giv dem noget farve. Man kan få en dåse rød maling for ingen penge. Det vil også gøre det nemmere at lede efter dem.

    https://www.bauhaus.dk/spraymaling-ildrod-mat-400-ml-ral-3000-dupli-color.html

    Kommentar by BE — 12. marts 2018 @ 05:34

  5. @ #4, BE:

    Hvad skulle det nytte at male de røde røde? – Der er jo ingen, der leder efter dem. Allermindst Politiet, da bøllerne handler på regimets vegne…

    Kommentar by Voldposten — 12. marts 2018 @ 05:51

  6. Main Stream Mediernes prioriteringsfejhed og eftersnakkelse er det allerværste problem. Hvor svært er/ er og var det at få dem til at forholde sig til f.eks- domsafsigelsen i Solna i Sverige? Eller alle de mindreårige sexslaver i nord UK (tallet 1400 er blevet nævnt), som pakistanske bander havde. Men altså UK er desværre, sammen med Sverige også ekseptionel. Frankkrig i undtagelsestilstand. Youtube har også en italienskVideo med en kvindelig reporter, som bliver slæbt væk, for at dække en NO GO Zone og voldtaget? eller hvad der end sker kan man høre lyden. Den Korte Avis o.a undergrundsmedier er langt mere troværdige, og relevante. (God mandag)

    Kommentar by Michael Unna — 12. marts 2018 @ 06:42

  7. @6, MU

    Jeg har hørt flere omtalte vestlige medier som “perverts”.. Jeg kan kun tilslutte mig at 90% (måske) af vestlige journalister ikke bare er venstredrejede løgnere, men “perverse svin”

    Kommentar by ny kommentator — 12. marts 2018 @ 08:14

  8. youtube: Migrant attack female reporter. (Italien)

    Kommentar by Michael Unna — 12. marts 2018 @ 08:17

  9. Luk de såkaldte journalistuddannelser.

    Kommentar by Bastardo — 12. marts 2018 @ 08:58

  10. Det er ikke godt det der, jeg troede faktisk at tommy robinson havde vagter med sig når han gik rundt på gaden, men nu har en lille gruppe venstrefascister vist 1: at han faktisk er et rimeligt nemt mål, og 2: at politiet ikke engang leder efter geringsmændene selvom han optager dem på video!

    Hvis han ikke bliver slået ihjel af venstrefascister eller muslimer inden, så har han iøvrigt et interview på vej med lederen af identitaire som lige er blevet tilbageholdt og deporteret fra england, fordi han og hans kæreste ville tale om ytringsfrihed i hyde park i london, og lave et interview med tommy robinson. Da de sagde det til myndighederne i lufthaven, røg de 3 dage i spjældet og udvist af england, fordi ANTIFA og muslimer kunne tænkes at lave ballade over det!!!!

    Kommentar by Per — 12. marts 2018 @ 09:23

  11. Links her: http://snaphanen.dk/2018/03/11/ulf-nilson-er-doed/

    Kommentar by Per — 12. marts 2018 @ 09:30

  12. lad MSM skrive sig ihjel. De er godt på vej til det. Glem alt om, hvad de mener, og hvordan de fremstiller dette og hint. De kører på en automatpilot, der ikke kan korrigeres af andet end det bjerg, de er på vej til at flyve ind i. De har malet sig selv op i en krog, de ikke kan komme ud af igen, eller ikke vil ud af.

    Liden tue kan vælte stor læs. Mange små tuer bliver deres banemænd. Husk på, hvor stor og skræmmende imponerende magtbastionen Versailles har set ud for småkårsfolk. Og så skulle der ikke andet til end en flok rasende fiskerkoner med lange knive, der fik mast sig ind i hjertet af foretagendet for at skære halsen over på dronningen. Så faldt dominobrikkerne hurtigt. På godt og ondt. Men det kan ikke ende anderledes, når magten har isoleret sig så grotesk langt væk fra realiteterne….

    Kommentar by Margrethe — 12. marts 2018 @ 09:45

  13. -Mener at der var en gang for nogle år siden at en medarbejder til tvprogrammet station 2, Brinck hed han vist og det var ikke Sandy Brinck, han fik nogen på ørene på Nørrebro i Kbh. Han havde væltet rundt i sin brandert og spillet Sherlock Politimand og havde generet nogle mennesker især kvinderne i sin brandert. Han fik et par flade; der var hele den danske mediesuppe i oprør, aviserne skrev i dagevis, Ham Brincken optrådte hele året i se&klør og ville slet ikke høre tale om at han havde været nærgående overfor kvinderne-#youtoo? Brinck? Sandy? Kvabso? Info? Bare det sædvanlige Delle Pragsted slik.

    Kommentar by Hul igennem? — 12. marts 2018 @ 09:48

  14. MSM er virkelig mindre værd end toiletpapir.

    Kommentar by barfbag — 12. marts 2018 @ 10:12

  15. Har Pelle “AFA” Dragsted været i London?

    Kommentar by 4760 — 12. marts 2018 @ 10:30

  16. 8.
    Tommy Robinson har efterfølgende været præcis samme sted hvor den unge kvindelige rapporter blev brutalt overfaldet af flygtningeindvandrere.

    https://www.youtube.com/watch?v=_BNP2y7ELus

    Kommentar by Piphans — 12. marts 2018 @ 11:31

  17. De bliver modigere , nu er de kun 4 eller 5 mod en ….
    @ 16. Saa klip’et , en fornoejelse at se negeren faa en lige i snotten !
    @ 14. Svaert at vaere uenig . Den trykte presse er et ressourcespild af format ; cellulose kan bruges meget mere kreativt og intelligent . Avispapir kan vel recykleres til lokumspapir , saa ender det dog som noget nyttigt …

    Kommentar by krassisten — 12. marts 2018 @ 12:29

  18. Voldsposten.
    Har helt ret.
    Voldspsykopaterne er en del af systemet.
    Politiet sikker dissidenter til afa, som gør det beskidte arbejde.
    Bagefter dækker politiet over voldsmændene.
    Det bliver lagt nederst i bunken gang på gang.
    Jeg har engang selv anmeldt en. Der havde skubbet mig bagfra ned af en trappe og derefter forsøgt, at slår mig 2 gange i ansigtet. Hvorefter han spænede afsted. Der gik 1 1/2 før sagen kom for retten.
    Jeg fik ikke at vide at sagen skulle for retten. Men blev istedet pludselig anholdt
    på min arbejdsplads.( Hvorfor ringede de ikke bare til mig ???? ) Fordi jeg skulle vidne.
    Afa’en blev selvfølig frikendt. Og jeg fik lov til at betale sagsomkostningerne + en erstatning til ham, fordi han angiveligt skulle have været nød til at stoppe sin uddannelse pga sagen.
    Stol aldrig på politiet eller dommerne de har fedtede hænder.

    Kommentar by XXXXX — 12. marts 2018 @ 13:45

  19. 17.
    Ja, og jeg fik næsten tåre i øjnene af glæde da den illegale psykopat neger fik en på lampen, smukt.
    18.
    Politiet har altid været danskernes fjende, og dommere og folketing er ikke bedre. Men vi har selv valgt det ved at vælge landsforræderne i det danske folketing.

    Kommentar by Piphans — 12. marts 2018 @ 14:36

  20. Vi er alle sammen mennesker. nogen bør så være andre steder, eller burde neutraliseres..som man også ser her.
    Grum overbefolkning er jordens plage: over 9.000.000.000 ca 6 for mange – naturlig afgang, inden for 60 år eller dødning, kremering, gødning oploadning i koran eller jødespace? Hvor er ålterna it bimfo? kom i gang!

    Kommentar by Hul igennem? — 12. marts 2018 @ 20:18

  21. Brittany Pettibone og Martin Sellner er lige blevet tilbageholdt i tre dage og derefter udvist af UK, fordi Martin skulle holde en tale i Speakers Corner om “free speach” og Brittany skulle filme det. Derefter skulle hun blive et par dage længere i England for at lave et interview med Tony Robinson.

    Det totalt tåblige er at det arrangement, hvor Martin skulle tale, blev aflyst af politiet, pga. truslen fra ANTIFA.

    Black Pigeon Speaks: “UK: GULAGED for WRONG THINK”
    https://www.youtube.com/watch?v=JmdlP4LWBnE&t=1s

    Brittany Pettibone: “The Full Story: Why We Were Banned From The U.K.”
    https://www.youtube.com/watch?v=4glysfmgOC0

    Styxhexenhammer666: “Lauren Southern Detained in UK for “Racism”… Disgraceful”
    https://www.youtube.com/watch?v=o4o65GVg3lQ

    Kommentar by Allan — 13. marts 2018 @ 10:46

  22. Thank you Tommy for al the fightingst against a unsecular dictatorreligion (With its profetideal dictator follower- like the Nazies), that we sending soldiers out to fight the consekvens on far away, but political correctnes licking for on homefront. You are af hero for the free world.

    God onsdag (Good wendsday) mvh (Friendlie greeting) Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 14. marts 2018 @ 06:40

RSS feed for comments on this post.