19. marts 2018

Imam-søn: Han spurgte om ikke jeg havde ‘respekt for ham, for gud, religionen’ – Jeg kom til ‘at grine’

Islam er en lattervækkende ideologi, og ingen er mere latterlige end fuldskæggede imamer. Sjov lille historie set på BT.dk – Formand for Grimhøj-moskeens søn med i topløst datingprogram: ‘Far har slået hånden af mig’. Se evt. foto hos Ballet Magnifique.

“28-årige Mohamad El-Saadi var for få uger siden deltager i TV 2 Zulu-datingprogrammet ‘Klæd mig af’, hvor deltagerne som en del af konceptet afklæder hinanden. Mohamad El-Saadis optræden i programmet har efterfølgende fået hans far, formand for Grimhøj-moskeen Oussama El-Saadi, til at slå hånden af ham.

‘Klæd mig af’ havde premiere 19. februar i år på TV 2 Zulu. Og her kunne man se 28-årige Mohamad El-Saadi på date med 19-årige Cecilie fra Hvidovre. I programmet kan man blandt andet se Mohamad El-Saadi tage tøjet af sin date.

Efter programmet blev sendt, har det fået store konsekvenser for Mohamad El-Saadi. …

‘Han sagde til mig, om jeg ikke havde respekt for ham, for gud, religionen og andre mennesker. Der kom jeg til at grine, og så blev han rigtig sur, og sagde, han ikke ville snakke med mig mere,’ siger Mohamad El-Saadi…”

(Oussama El-Saadi på TV2 News, 9. marts 2014; Ballet Magnifique)

Oploadet Kl. 11:42 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/91353/trackback

21 Comments »

  1. “Far har slået hånden af mig, han vil ikke snakke med mig mere,’ siger Mohamad El-Saadi” – Hvor heldig kan Mohamad være ? – Det er vist det man kalder et svineheld!

    Og hvad kan vi (Læs: I) så lære af det – Til alle muhamedanere: Vis jeres foragt for Profeten ved at gå rundt i bar røv! – Og hvis I vil sætte trumf på, så kør en tur forbi alle Venligboerne, bedstemødre for asyl; samt ikke mindst Stine Bosse, Rønn Hornbech, Søren Pind, m.m. fl. – og moon dem noget så eftertrykkeligt!

    Kommentar by T. Flodur — 19. marts 2018 @ 12:21

  2. Mere Oussama/Mohamad El-Saadi – Til de danske revyforfattere: Nu kan I sgu da ikke sidde på hænderne ret meget længere? Denne sag er som sendt fra himmelen (Læs: Poppet op fra helvede)!

    Se blot her: Imam rejser svinebørsterne og slipper den indre svinehund løs, beskylder sønnen for at være et svinebæst og sætter således lus i familiens svinepels – Imamen vil svinebinde drengen; men han vil ikke – Hvilket svineheld! – Fortsæt selv! God fornøjelse med teksterne til sommerrevyerne!

    Kommentar by T. Flodur — 19. marts 2018 @ 13:43

  3. -Spis pølser til. Drik en bajer. Få lidt sol på pikken, slap dog af.

    Kommentar by Hul igennem? — 19. marts 2018 @ 13:54

  4. Da “Klæd mig af” er et program for de laveste kaster, har jeg naturligvis set det. Det er helt ufatteligt, så uintelligent den dreng fremstår i det program. Hans date, som vist kom fra “Prinsesserne fra Blokken”, lyder som et matematikgeni til sammenligning.

    Jeg hørte ham senere i et program, hvor han også lyder komplet debil. Alligevel formår han at udstille Islam … der skal selvfølgelig heller ikke så meget til.

    Kommentar by Bob Glitter — 19. marts 2018 @ 14:22

  5. Tjaeeh. Hvilken af de to kulturer afslører sig som mest hjernedødt og dekadent her? Eller rettere, hvilken af de to kulturer åbenbarer på pædagogisk vis, at have størst overlevelsespotentiale? Den sygelige ekshibitionisme vores kultur er røget ned i? Eller muslimen, der ikke tøver med at lade det få konsekvenser, for sønnen, der svigter de værdier og normer, han er opdraget med? Som Filosoffen Peter Thielst sagde, “Det eneste, der efterhånden kan samle nationen er et greb i skridtet”. Præcis. Et af de klassiske tegn på, en kultur og civilisation, de er på vej i graven. Fint med mig. Hvis dét der skulle være “integration”, har vi tydeligvis ikke mere at tilbyde verden. Den sidste lukker og slukker…

    https://www.youtube.com/watch?v=Z7Gc1bv-Mj4

    Kommentar by Margrethe — 19. marts 2018 @ 14:45

  6. Ørkenens sønner kan godt få en længere snor i deres ungdomsår. Og skeje lidt ud med alkohol, sex med vantro piger og lidt kriminalitet. Men det skal stoppe på et tidspunkt. Mohamad El-Saadi er 28 år gammel, og faderen er selvfølgelig bekymret for slægtens videreførelse med en ny generation.

    Vi kommer ikke til at se en imamdatter deltage i et afklædningsdatingprogram. Det er helt sikkert.

    Kommentar by BE — 19. marts 2018 @ 14:45

  7. Før I jubler alt for meget så prøv at hør hans optræden i Radio24syv morgen fra sidste uge – han har på ingen måde forkastet ideen om det verdensomspændende kalifat.

    https://www.radio24syv.dk/programmer/24syv-morgen/26783811/grimhoj-formandens-son-gor-opror-det-handler-om

    Kommentar by Jan — 19. marts 2018 @ 14:49

  8. “…og så blev han rigtig sur, og sagde, han ikke ville snakke med mig mere,”
    Der var Mohamad El-Saadi godt nok (som Flodur også påpegede) heldig. Hvis han så lige gider skrubbe hjem til muhammedanien, kan vi danskere også føle os heldige.
    De flere end 1.000.000 fremmede i Danmark, bør straks sendes hjem. Og så skal vi se og få retsforfulgt de landsforræderiske politikere, som har ladet dem passere vores grænser.

    Kommentar by Nielsen — 19. marts 2018 @ 15:20

  9. Når vi nu alligevel skal indrette os på kalifatet, kan TV2 passende begynde holdningsmassagen med programmet “Klæd mig på”, hvor kvinder prøver niqab og burka.

    Nå nej, den er jo sådan set afprøvet, mener det var DR, der sendte en eller anden forstyrret pige til mellemøsten for at shoppe sharia-tørklude.

    Kommentar by anon — 19. marts 2018 @ 15:50

  10. @1

    …og så kan han råbe, som alle muhamedanerne gør:
    “Allan! – Uha! – din røv er bar!”

    Ud med lortet!

    Kommentar by va sawva — 19. marts 2018 @ 15:52

  11. Har hørt fra anden kilde, at Hamaslederens søn, skiftede religion til Kristendommen (om det passer ved jeg ikke), men (hvis det passer) så kan der da også være et håb der.

    Kommentar by Michael Unna — 19. marts 2018 @ 15:57

  12. Humor er en rigtig god ting. Tænk på hvor meget Muhammed-tegningerne flyttede. Mange politikere og journalister var ved at gå ud af deres gode skind, men almindelige mennesker, jeg talte med, grinede bare.

    Lidt sjov (Moskeforedrag med undersættelse til dansk):

    https://www.youtube.com/watch?v=d3XXg0D1SiQ

    https://www.youtube.com/watch?v=aULFGqZk9is

    https://www.youtube.com/watch?v=XoDlDxPjFXc

    Kommentar by Sigwar — 19. marts 2018 @ 17:47

  13. Et lillebitte lillebitte lillebitte lyspunkt i middelaldermørket…

    Kommentar by 4760 — 19. marts 2018 @ 18:21

  14. Som underviser hørte jeg mlne elever tale om dette alternative datings program.
    Derfor blev jeg nysgerrig og måtte se programmet for at diskutere programmet med mine elever.
    Det var tilfældigt det afsnit hvor imamens søn Mohamad El-Saadi optrådte narcissistisk og patriarkalsk. Efter de havde klædt hinanden af og lagt sig i. dobbeltsengen skal deltagerne svare på forskelligs spørgsmål. Da Mohamad El-Saadi får spørgsmålet “hvilken del af din krop syntes du bedst om” løftet imamens søn stolt sin dyne og peger
    på sin pik! Til slut spørges deltagerne om de vil fortsætte daten? Resolut rejser den unge danske pige sig,og går. Tilbage i sengen ligger Mohamad El-Saadi og funderer over sit møde med en frigjort dansk pige

    Kommentar by BeCool — 19. marts 2018 @ 18:47

  15. Hvad med om terror manualens præst tager Omar Maarouf til sig som adoptivsøn, for ud over den offentlige danske forsørgelse så har de sikkert også mange andre ting tilfælles.
    ALLAHU AKBAR DUMME LORTE DANSKERE.

    Kommentar by Piphans — 19. marts 2018 @ 19:52

  16. Popkulturen er til grin. Nu med islamist. På Nørrebro går en dødsdømt terrorist frit rundt og hæver integrationsydelse. I Frankrig er 100 intellektuelle vågnet op og advarer mod islams totalitarisme og trussel mod friheden generelt, ikke kun tankefrihed. http://www.lefigaro.fr/vox/societe/2018/03/19/31003-20180319ARTFIG00299-l-appel-des-100-intellectuels-contre-le-separatisme-islamiste.php

    Kommentar by Tilfældig — 19. marts 2018 @ 22:56

  17. Kim Møller: Vil anbefale dig at følge retssagerne mod Infowars og Lee Stranahan og deres videoer om det, da det viser principperne for hvordan journalistisk sandhed angribes i almindelighed.

    https://youtu.be/FARq6VnBZts

    Kommentar by Christian — 20. marts 2018 @ 00:34

  18. Nu skal man liige huske , at den unge mand som Småborgelig Tidende smisker for, er islamist.
    Islamist, islamist, islamist lige som sin temmelig grimme far og sin sikkert ligeså grimme mor og alle de andre islamister nede i numsenumsehuset hvor han har rendt og suget islamistisk indoktrinering og fordummelse til sig hele livet mens de levede af danskeres skattepenge.. får vi ser os om har han også sendt nogle til Syrien- han er islamist vor Muggenpik her!

    Kommentar by Hul igennem? — 20. marts 2018 @ 07:55

  19. En muhamedaner og en islamist er det samme.

    Ud med lortet!

    Jeg gider ikke mere kællingesnak.

    Winston Churchill: Om Islam 1899
    Hvor frygtelige er ikke de forbandelser, som muhamedanismen lægger på sine tilhængere. Bortset fra det fanatiske vanvid, som er lige så farligt i et menneske som galskab i en hund, er der denne angstfyldte, fatalistiske apati. Virkningen er tydelig i mange lande. Uforudseende, sløsede vaner, sjuskede landbrugsmetoder, træge handelsmetoder og usikkerhed omkring ejendomsret, det er tilstanden overalt, hvor Profetens tilhængere regerer eller lever. En fornedrende sanselighed berøver dette liv dets ynde og det næste liv dets værdighed og urørlighed. Det faktum, at enhver kvinde i islamisk lov må tilhøre en mand som hans absolutte ejendom enten som barn, hustru eller konkubine forsinker den endelige udryddelse af slaveriet, indtil den islamiske tro er ophørt med at have magt mellem mennesker. […] Der findes ingen stærkere bagstræberisk bevægelse i verden […] var det ikke, fordi kristenheden er beskyttet af videnskabens stærke arme – den samme videnskab, som den forgæves har bekæmpet – kunne den moderne europæiske civilisation falde, ganske som det gamle Rom.

    Kommentar by va sawva — 20. marts 2018 @ 12:07

  20. Hvor mange fladlus kan der i øvrigt være i sådan et velvoksent taleban-skæg?

    Kommentar by 4760 — 20. marts 2018 @ 13:42

  21. #20
    hahaha -Der kan være én!

    Kommentar by Isabella — 21. marts 2018 @ 11:30

RSS feed for comments on this post.