22. marts 2018

Mohamad El-Saadi: “… som muslim, så tror man på kalifatet… og så tror man på sharia-lovgivning”

24syv Morgen bragte i sidste uge et interview med Grimhøj-formandens søn Mohammed El-Saadi, som jeg for et par dage omtalte her på siden. Her fortalte den 28-årige statskundskabsstuderende blandt andet, at han tidligere havde været aktiv i moskéen på Grimhøjvej. Selvom araberen gerne ville i nærkontakt med danske Cecilie, så er han stadig en stolt Koran-tro muslim, med al hvad deraf følger.

Mohamad El-Saadi: Jeg er ikke bare søn af hvem som helst. Jeg er nemlig søn af en aktiv mand indenfor miljøet, indenfor det muslimske miljø. Som jo er den største rival til demokratiet i vores nuværende tid, det har I måske også allerede regnet ud, eller opdaget ik’.

Anna Libak, Radio24syv: Når du siger det er en rival til demokratiet. Altså, Islam, hvad tænker du så mere konkret på?

Mohamad El-Saadi: Jeg tænker, du ved, som muslim, så tror man på kalifatet, og så tror man på Gud, og så tror man på sharia-lovgivning. Så det med demokratiet, som I kan huske, så var der rigtig meget debat om muslimerne bør stemme…

[…]

Mohamad El-Saadi: Min far har en mission om at gøre en forskel, og det er også derfor…

Anna Libak: – Altså, når han siger han går ind for kalifatet, jeg ved godt det ikke er i Danmark. Men når han siger det, så stemmer det jo ikke med, at hans søn er med i et datingprogram.

Mohamad El-Saadi: Jov, det burde stemme. Hvad så? Hvad er problemet? Hvad er kalifatet i Verden nu – stil ham det spørgsmål. Hvem er kalifatet, er det mig? Er det ham? Hvem er kalifatet – spørg ham selv! Enhver muslim er (tilhænger af) et kalifat, så hvorfor skulle vi rende rundt med den her tankegang, om at vi venter til en bestemt person, som kommer og redder hele Verdenen, mens vi alle sammen ved at ideen handler om, at vi alle sammen, hver især, personligt, tager opgaven på sig, så vi er selvstændige mennesker, selvtænkende væsener, i stedet for at robotterne kommer og overtager os.

(Mohamad El-Saadi på Youtube, 2017)

Oploadet Kl. 17:11 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/91445/trackback

30 Comments »

  1. Islamist, islamist, islamist- og derfor statsfjende!
    Islamister og islam har intet at gøre andre steder end Islamist-Arabien- både ham og de andre minoritets islamister bør kastes ud eller aflives- der trænger til en ny Pave Urban- en korstogspave!
    Islamister fortjener intet og bidrager kun med kriminalitet- farvel islam tabere der kun kan nasse intet kan de bidrage med.
    Min navnesøster og hendes mand Ferdinand fik gjort kort proces med samfundsødelæggere som dem, det skal vi også! og hurra for krigere mod islam.

    Kommentar by Isabella — 22. marts 2018 @ 17:23

  2. Ja det er der jo ikke noget nyt i, for dem der tager Islam alvorligt (heldigvis er det ikke alle…langtfra…de har bare ingen frihed til at tænke anderledes officielt). Men ja Vestens dekadent arrogante bortforklaringer om at dele de-rettroende- muhammedanere op i Muslimer og Islamister, er blot en bortforklaring for egen skizofrene forhold til Islam, sikkert pga diplomatisk fejhed overfor denne modbydelige- usekulære Diktatorreligion (ud fra dens profettilbedelses ideal). Kun de politisk korrekte idioter (ja hvad skal man ellers dags dato kalde dem?) fortsætter dette cirkusspin for offentligheden.

    Til Isabella. Ja netop:-). Russiske krigere dags dato, har jeg fået fortalt, at hvis de i kampene i f.eks Tjetjenien fanger en Jihadist af Wahhabistisk tilsnit. Så optager de det, når de dræber ham, og pakker ham ind i et svineskind, inden de begraver ham….der har været relativt fredeligt i Tjetjenien efter de startede på det. :-). God påske. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 22. marts 2018 @ 17:32

  3. Han siger tingene lige ud. Fint nok! Så ved vi det! Han er – lige som de fleste andre muslimer – et godt argument for et globalt totalforbud mod Islam!

    “…i stedet for at robotterne kommer og overtager os”:

    https://www.youtube.com/watch?v=E8Ox6H64yu8

    Kommentar by Sigwar — 22. marts 2018 @ 17:33

  4. Muslim får ondt i nummeren over at vi taler om europæisk værdifællesskab
    De kulturelle mindreværdskomplekser skriger til himlen.
    https://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art6391958/Højrefløjens-ide-om-én-fælles-europæisk-identitet-er-en-illusion

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 22. marts 2018 @ 17:38

  5. Til Sigwar: Mange (hvis ikke langt de fleste) muslimer tænker jo ligesom Sophia vedrørrende Deres religion….det harmonere jo meget godt med at hun har fået statsborgerskab der…..(men gyyys. Du kan jo også lave jihadister ud af det).

    Kommentar by Michael Unna — 22. marts 2018 @ 17:40

  6. -Han er ikke søn af hvem som helst, siger han; jeg ser en daskerøv med rigtig grimmer far, hvis det er hans far? eller fætteren? Kusinen? Det må være svært for gondandhjælpen at finde ud af alle de Yallah Kann- ik arbei?
    Du er en blegselleri m islamisttågeminipik tror jeg? Og hele din “familie” er så indavlet i dumhed og Manson/Madsen gak.
    Ingen ordentlige kvinder gider dig, du har kun tvangsægteskab i 20 generation ay håbe på: stakkels kvinde; stakkels børn- få dig dog renset op fra dit islamistvrøvl, du er ung, du kan stadig (måske) blive et ordentligt menneske, men du må fordømme islamistulykken for din egen skyld- måske din tåbelige far og mor kan hjælpes- men de er sågud nok tabte. For en hedning ville man hænge dem i en eg og indvie dem til Odin- og Odin hersker stadig her sammen med hvide krist.

    Kommentar by Isabella — 22. marts 2018 @ 17:49

  7. Alle herboende muslimer, er en tikkende bombe under det danske såkaldte demokrati. At politikerne ikke griber ind, er det rene forræderi.

    Kommentar by der Adler — 22. marts 2018 @ 18:13

  8. Til 4. Når man ikke kan se forskel på Kristent og Islamisk værdifællesskab, så kan Politikens blindhed jo også forekomme. De har længe og sikkert også bortforklaret, hvad der burde være tydeligt. Ikke fællesværdigrundlag??? De er uden for pædagogisk rækkevide ( Takket være Tøger Seidenfaden og hans fejheds moral). De kan sgu selv være en illusion. Moraliserende rosenrød i en septiktank.

    Kommentar by Michael Unna — 22. marts 2018 @ 18:29

  9. Ok halloe.. læser lige i Kristeligt Dagblad at han er KONVERTERET til kristendommen? ok er det rigtigt? må jeg høre fra hans skriftefader? what hvis han er konverteret, så kommer han bare til mit kristelige hjerte, der er mere glæde i kristenheden over en omvendt synder end..? Må jeg se indmeldelsen? Bare for en ordens skyld og høre trosbekendelsen? så er det bare det største slag mod islamisterne- en åhså højkarl imam´s søn går til den rigtige side hosianna + måske islamismen alligevel ikke står sig mod moderniteten og barmhjertigheden +

    Haha “Imamens søn blev kristen!”

    Kommentar by Isabella — 22. marts 2018 @ 18:29

  10. Isabella, han kalder sig både muslim og kristen, altså ren taqija.
    Han tager bare for sig af retterne ved tag selv bordet og idioterne tror, at han er vel integreret.

    Kommentar by Menig 442 — 22. marts 2018 @ 19:01

  11. Det er rart at få kampen om magten i Danmark blive udlagt af en repræsentativ muslim. Så ved vi, hvor vi står:

    Det er demokratiet versus kalifatet.

    Demokratiet er os blåøjede borgere, undermenneskene.

    Kalifatet er muslimerne plus “the establishment” eller med et andet ord: eliten. Dvs:

    Muslimerne og embedsmændene i ministerierne og i kommunerne. Universiteterne. Medierne. Journalisterne. Partiet Venstre: Løkke, Søren Pind, familien Ellemann, Birthe Rønn Hornbech, Britta Schall Holberg, Jens Rohde (partihopper) osv. osv.

    Hvordan skal vi almindelige borgere vinde kampen mod muslimerne og eliten?

    Jeg mener, at hovedfjenden for danskerne, ud over muslimerne, er de liberale. Det er dem, som baner vejen for muslimernes magtovertagelse af Danmark med deres mærkelige antinationale ideologi.

    Stem aldrig på Venstre! Det er ulve i fåreklæder!

    Der er så mange andre muligheder: DF og Nye Borgerlige. Ja selv Socialdemokratiet, som tilsyneladende har omvendt sig og igen kæmper for Danmark, velfærd og asylstop, er at foretrække.

    Kommentar by np — 22. marts 2018 @ 19:01

  12. Sidst Mohamad El-Saadi blev omtalt her inde på bloggen forholdt jeg mig kun til det principielle i hans ageren – Jeg gav udtryk for at det var et svineheld at han slap fri af faderens muslimske påvirkning – Efterfølgende har jeg lyttet til Anna Libaks interview af tåben; det var sateme en hamper omgang, sic!

    Jeg gider ikke at forholde mig til hans, i den grad, ubegavede muhamedanske lirumlarum – Men jeg har et spørgsmål – Har Mohamad overhovedet frekventeret det danske skolesystem ? – Og i givet fald, hvordan satan er den primitive sinke så blevet optaget på en dansk højere læreanstalt – Er det her ikke noget vi skal have set på Merete Riisager?

    Kommentar by T. Flodur — 22. marts 2018 @ 19:04

  13. Hvad idioten ikke tænker på er at et betydeligt antal Danskere anser ham og hans fars latterlige religion som underlødig og utilstrækkelig i en moderne verden.

    Selv når ( og hvis ) islam kommer til at udgøre 20 – 25% af den danske “befolkning” vil der stadig være flere af os end af dem. Når erkendelsen indtræffer hos det flertal der lader sig undertrykke af en mindretal kan han vel nok regne ud hvem der får røven på komedie.

    Vi kan ikke tabe den kamp det er vi simpelthen for intelligente til.

    Kommentar by santor — 22. marts 2018 @ 20:29

  14. Hans udmeldinger er tågesnak fyldt med latente aggressioner. Mangler tydeligvis grundlæggende og sammenhængende begrebsverden. Islamisten her er ved at lave sin lille ungdomsafstikker. Banalt. Så bliver han så meget mere bovlam, når den voksne verden kalder. Hvis han havde været en pige havde han aldrig fået lov. Ud med islam i Danmark

    Kommentar by Uno — 22. marts 2018 @ 20:34

  15. Kan snothvalpen ikke bare flytte til Sverige, her er Kalifatet som bekendt realiseret…

    Kommentar by 4760 — 22. marts 2018 @ 20:42

  16. @ 13 santor

    Hvad hjælper det at de etniske danskere er i flertal, når de i årtier ser passivt til, at egne politikere røvrender dem!
    Flertallet har nok i Den Store Bagedyst, Riising og Mor og andre fordummende serier .

    Vi er allerede godt på vej til at tabe kampen, hvis ikke der dukker en Skipper Klement op, der kan lede de mennesker der vil tage opgøret med egne hallal hippier og statuere eksempler overfor herboende kameldrivere.

    Kommentar by der Adler — 22. marts 2018 @ 21:58

  17. OT – og så måske ikke alligevel…?

    https://www.fyens.dk/nyborg/Flygtningeven-bliver-leder-af-boernehave/artikel/3241291

    Man vil ikke tage ved lære af noget som helst, men fortsætter bare derudad med de samme redepissere, muslimer som væmligboere, som den lortekælling her fra Nyborg – prøv du at have andre meninger eller adfærd end dette multikulturelle skideskår kan lide – no job og sat uden for døren…skal vi vædde?

    Kommentar by Black Watch — 22. marts 2018 @ 22:10

  18. Anna Libak skulle ikke have konstateret, AT det ikke stemte, men have spurgt HVORDAN det stemte.

    Nu formodede hun bevidstløst, at det muslimske fromhedsbegreb er det samme som det kristne.

    Det er det IKKE.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 23. marts 2018 @ 07:09

  19. Santor: “Vi kan ikke tabe den kamp det er vi simpelthen for intelligente til.”
    Gid det var så vel. Det er imidlertid ikke intelligens* det kommer an på, men vilje. Den danske befolkning som helhed har ingen vilje til at overleve som folk, og derfor går vi til grunde som folk. Om muslimerne fortsat vil kalde det Danmark, når de har overtaget landet, er i øvrigt også tvivlsomt, så formodentlig forsvinder både det danske folk og Danmark ud af historiebøgerne om nogle få generationer.

    *Fodnote: “Intelligens” forstås her som “intellektuel intelligens”. Nogen vil hævde at vilje til overlevelse også er en form for intelligens. I den forstand er det intelligens, det kommer an på, og i den forstand er danskerne som helhed uintelligente.

    Kommentar by monse — 23. marts 2018 @ 07:45

  20. Vilje eller intelligens?

    Det er snarere, at ledende politikere fører en no-future-politik møntet på de europæiske lande og folk.

    Se f.eks. Erza Levant fra Rebel, der er en rigtig god sandsiger (og uha-uha: Højreorienteret jøde) afdække Merkels politik – det moment hvor Merkel erklærer Tysklands dødsdom:

    https://www.youtube.com/watch?v=j_8kc19DL70

    Hendes – og med hende – mange europæiske politikeres politik er at udrydde de europæiske lande som straf for nazisternes forbrydelser. Så simpel er forklaringen på den uforståelige indvandrerpolitik.

    Tyskerne skal ingen fremtid have i Tyskland, og den samme no-future-politik føres i resten af Europa med EU som bannerfører.

    Kommentar by traveler — 23. marts 2018 @ 08:29

  21. Man kan næsten ikke tro, at han er citeret rigtigt. Men Kim er jo kendt for true news.

    Drengen synes lige så indskrænket som muhamedanere er flest. Som altid i interviews med muhamedanere siger han: ‘Hvad er problemet?’ – uden at komme med svar.
    Svaret er: ‘Allah, Muhammed og din far er dine største problemer’.

    Jeg undrer mig, som andre, over, at han kan være optaget på en højere læreanstalt.
    Et godt argument for at genindføre Filosofikum.

    Kommentar by Bastardo — 23. marts 2018 @ 09:29

  22. Kan være jeg var for flink- hvad angår optagelse på “Højere læreanstalter” kan enhver idiot komme ind, det er derfor de studerende klager over at niveauet er for højt. Som om det ikke kunne blive højt nok, det skal være højt, tårnhøjt! Ham her mugni droppede jo også ud og daskede videre i sin undermålerforfjumsning..
    Nå, i takt med at Danmark rasler ned over listen af verdens rige lande, hvad er vi nu 23ende pladsen, kommer socialfodringen af daskere også til at rasle ned, gæt hvorfor alt og alle skal plyndres for penge, mens djøffere og pølløtikere rager til sig af den svindende kasse.. Så bliver der heller ikke til fodring af mugne islamister, så ham her muggenpik kommer til at arbejde i falaffel-og rotteslikkoncernen det muslimske broderskab og tvangsægteskab med en passende pige til ham. Tak far siger han. Tak for den dialogkaffe.

    Kommentar by Isabella — 23. marts 2018 @ 09:34

  23. Muslimer er skadedyr, og bør behandles som sådan.

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2018 @ 10:06

  24. Muslimer har myrdet voldtaget og stjålet i ca. 1400 år men i stedet for at udrydde dem så invitere vi dem ind i vores land og betaler dem for at udrydde.
    Danskerne er ubetinget verdens dummeste folkefærd.
    ALLAHU AKBAR DUMME DÄNEN.

    Kommentar by Piphans — 23. marts 2018 @ 10:16

  25. “som muslim, så tror man på kalifatet… og så tror man på sharia-lovgivning”,saa er det jo klart de er i et fokert land da omkring 90% af de derboende mennesker, er ganske godt tilfredse med deres livsstil,og oensker ingen aendring,saa citatet maa staa for landsskadelig virksomhed,hvad laver disse typer i det hele taget i Danmark???

    Kommentar by dunk — 23. marts 2018 @ 10:48

  26. De nasser på de penge=arbejde vi skulle bruge på unge, gamle, syge, raske danskere

    Og hvor når er man dansker?

    Det er man, når man støtter dansk kultur og er en del af den!

    Og det gør ham mugni her heller ikke , selv om jeg lige blev lidt blød.

    Ud af Danmark

    Kommentar by Isabella — 23. marts 2018 @ 11:09

  27. Billedet fortæller tydelig at det er Indavl der er tale om.
    Zyklon B ville hjælpe.

    Kommentar by Sindsro — 23. marts 2018 @ 11:53

  28. traveler — 23. marts 2018 @ 08:29, du har ret i at de ledende politikere i Europa har travlt med at afvikle Europa, som vi kender det. Men det er stadig befolkningerne der har valgt disse ledende politikere. Manipulerede, hjernevaskede befolkninger, javist, men befolkningerne.
    Hvis man ikke vil lade sig hjernevaske, er det stadig muligt ikke at lade sig hjernevaske. Det er der, viljen svigter i første omgang hos befolkningerne. Dernæst svigter viljen til at afsætte de svigagtige politikere og skrotte Universalhumanismen og dens konventioner så snart nogen fra den politisk korrekte brigade blot rømmer sig i de toneangivende medier.
    PK-brigaden udgør formentlig blot et mindretal i befolkningen, men de har uforholdsmæssig stor magt fordi flertallet af befolkningen mangler viljen til trodse dem. De sidder på de ledende poster i de toneangivende medier, kultur- og undervisningsinstitutioner fordi en viljeløs befolkning lader dem sidde der.

    Kommentar by monse — 23. marts 2018 @ 18:57

  29. Den typiske lave arabiske intelligens. Hvad har islam med selvstændige mennesker og robotter at gøre. Man kan slippe afsted med at sige alt i medierne. Journalisterne kræver hverken logik eller sandhed.

    Kommentar by Winged Hussar — 24. marts 2018 @ 07:24

  30. Prøv nu at hør her allesammen (længe siden forresten! ;-) Hej!):

    Der brugers til stadighed ALT for mange kræfter på at tale muslimer og Islam ned! Så længe de ikke er her, har jeg absolut intet (ondt)forhold til islam og muslimer – men husk det nu og mærk jer mine ord!:

    DE RESPEKTIVE KULTURER MÅ GØRE HVAD DE VIL – SÅ LÆNGE DE GØR DET I DERES HJEMLANDE OG IKKE BLANDER SIG I ANDRES KULTURER !!!

    Præcis ligsom vi ikke vil have, at nogen blander sig i, hvordan vi gør herhjemme.

    MÆRK JER MINE ORD:

    DEN INDRE TRUSSEL ER SAMFUNDETS FJENDE NR.1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    De kulturradikale bærer HELT ALDELES skylden for vor tids største krise ! 100% ! : Får den fremmede kultur plantet fødderne for godt – så har vi problemerne (og det gælder især for visse folkeslag). SÅ RET NU PIBEN DET RTTE STED HEN !

    – Tallerkennegerne kan ikke spise ordentlig
    – Ringhalsenegerne risikerer at brække halsen
    – Det er synd for Syd-Asiens kvinder i arrangerede ægteskaber
    – Det er synd for kvinder i Mellemøsten
    – Osv, osv, osv, osv!

    Der findes alverdens bizarre stammer og ritualer verden over, som vi kan ryste på hovedet af til vores dages ende – men de respektive kulturer og stammer skal selv finde ud af, hvad de mener, er rigtigt for dem – og hvis de respektive kulturer og stammer ønsker at ændre deres samfund – så står det dem naturligvis frit for.

    Ligsom det altid har stået os frit for, at ændre vort samfund som vi ønsker det. Uden at nogen blander sig.

    Vi ved godt, at verden er fuld af analfabeter og diverse revl og krat! Og vi kan – når tid er – sådan set godt tale til vores indre gode menneske, og hjælpe et sted ude i verden – hvis det giver mening.

    HAVDE TYRKIET, AFGHANISTAN, IRAK, IRAN, SAUDI ARABIEN OSV. ØNSKET AT ÆNDRE DERES SAMFUND – HAVDE DE GJORT DET !!!

    Men der er naturligvis også grænser for, hvad vi kan lade stå til:

    FOREKOMMER DER MASSEHENRETTELSER A LA ISLAMISK STAT – SKAL VI NATURLIGVIS SLÅ NED MED HÅRD HÅND – PROMPTE !!!

    BLIVER VOR KRISTNE BRØDRE ELLER SØSTRE URETFÆRDIGT BEHANDLET ET STED I VERDEN – SKAL VI NATURLIGVIS KOMME TIL UNDSÆTNING – PROMPTE !!!

    Derudover fylder muslimer og islam simpelthen for meget i det daglige – det er jo til at blive tosset af! Det fortjener en fuldkommen fremmed religion/kultur overhovedet ikke! Lad os i stedet selv opruste kulturelt, og få genskabt vor stærke, stolte land – og så naturligvis få smidt dem der åbenlyst modarbejder vores kultur UD!

    Mvh. – og god aften.

    Borger

    Kommentar by Borger — 1. april 2018 @ 20:24

RSS feed for comments on this post.