28. marts 2018

Amina Sardar, 39-årig afghaner, og bestyrelsesmedlem af ‘Dansk Folkepartis lokalafdeling i Gladsaxe’

Forleden besøgte 39-årige Amina Sardar Dansk Folkepartis Martin Henriksen på Christiansborg, og sammen tog de en selfie, der skabte voldsom debat på Facebook. Man kan læse om den integrationsmæssige succeshistorie på JP.dk – Amina Sardar: ‘Jeg har altid følt mig dansk i hjertet’ (kræver login).

“Billedet har affødt hundredvis af kommentarer på Martin Henriksens Facebook-side. Men Amina Sardars private Messenger har også været rødglødende.

Der er folk med udenlandske navne, der mener, at Amina Sardar er en forræder. Der er folk med danske navne, der kritiserer, at Dansk Folkeparti lukker muslimer ind i partiet. Amina Sardar har læst hver og én kommentar.
‘5 pct. af ‘danskerne’ er kritiske, men så er der indvandrerne: De har forsøgt at sprede billedet rundt som noget negativt. De skriver, jeg ikke er en ordentlig muslim, at jeg er en forræder, der har solgt min sjæl.‘ …

… hvordan endte den 39-årige Amina Sardar, der er muslim og har afghanske rødder, i Dansk Folkeparti? …

Amina Sardar fortæller, hun altid gerne har villet gøre noget for samfundet og passe på sit ‘hjem’, som hun kalder Danmark. …

Hvis du inviterer nogen ind i dit hus, og de begynder at ødelægge det, så vil du blive vred og sige, de skal gå. Danmark er mit hjem, og hvis ikke vi passer på det, hvem gør så?’. …

Jeg har altid følt mig dansk i hjertet. Jeg kan lide dansk mad og kultur. Jeg elsker jul, og min datter lyser helt op, når der kommer gaver og lys på juletræet,’ siger hun og uddyber, hvordan det sidste år gik op for hende, hvor dansk hun rent faktisk var. …

I september 2017 tog Amina Sardar med til Dansk Folkepartis årsmøde. Hun fortæller, det var et stort skridt, og hun fik mange blikke. Ikke ‘dræberblikke’, men ‘nysgerrige blikke’. Blikke, der spurgte, hvad laver en mørk pige her. Det slog hende ikke ud, og hun mødte kun søde folk, fortæller hun.”

(Amina Sardar og Martin Henriksen på Facebook, 21. marts 2018)

Oploadet Kl. 19:28 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/91557/trackback

31 Comments »

  1. Fuck! Nu kan jeg endnu en gang ikke kommentere i OT … kan jeg her?

    #996 Polka, så har jeg et forslag til, hvad det skimlede kældermenneske kan foretage sig, nu han alligevel skal til Flensburg:

    https://www.journalistenwatch.com/2018/03/24/neue-no-go-zone-in-flensburg-eroeffnet/

    Kommentar by Hr. Snusk — 28. marts 2018 @ 19:54

  2. Tid til apostasi. Amina, du kan ikke både juble over danske værdier, og samtidig være muslim. Der er simpelthen for mange modsætninger til at det giver nogen som helst mening. Det er enten eller. De andre muslimer har jo også tydeligt vist dig, hvorfor du ikke bør regne dig til den gruppe. De vrede danskere er trætte af islam, og så længe du kalder dig muslim, vil en del af dem rette deres vrede imod dig.

    Kommentar by Hr. Snusk — 28. marts 2018 @ 19:59

  3. Måske vi skal opfinde #dropislam ?

    Kommentar by Isabella — 28. marts 2018 @ 20:31

  4. mmm mmm

    Kommentar by Balder — 28. marts 2018 @ 21:09

  5. Helt forkert.
    Tænk på at islam startede med en mand.
    Idag er der 57 islamiske lande.
    De er søde og venlige i mindretal.
    Når de er i flertal overtager de hele landet.
    Det er en trojansk hest. Som yngler danskerne ud af Danmark.
    Historien har vist at integration ikke er mulig med muslimer.
    Politikerne har forrådt danskerne. Og lukket verdens værste røver-morder-voldtægtsbande ind i Danmark. Uden at spørge danskerne.
    Overalt i Europa er muslimerne i flertal i fængslerne.
    Hjemsendelser er den eneste løsning. Hvis Danmark skal reddes fra den muslimske invasion. Alt snak om integration er landsforræderi.

    Kommentar by XXXXX — 28. marts 2018 @ 21:13

  6. WHATEVER. NU MŨDET SGU SNART VÆRET SIVET IND I DEN DUMME DANSKE BEFOLKNING AT DF IKKE ER ANDET END DET SAMME LORT SOM RESTEN AF CHRISTIANSBORG.

    Kommentar by Christian — 28. marts 2018 @ 21:33

  7. Tja, nu har PET så fået en ny kunde i kartoteket, som skal beskyttes 24 timer i døgnet mod sine “egne”…

    Kommentar by 4760 — 28. marts 2018 @ 22:39

  8. De fleste rettroende muslimer vil se hende som frafalden alene fordi hun eksponere sig for fremmede for familien og er fysisk i berøring med en fremmed mand for familien. Det gør hende æreløs og dermed også frafalden

    Kommentar by Thorsted — 29. marts 2018 @ 01:28

  9. Martin Henriksen i omfavnelse af islam. Practical politics consists in ignoring facts.

    Kommentar by River — 29. marts 2018 @ 06:09

  10. Hun må holde op med at kalde sig afghaner, det er hun jo efter eget udsagn ikke mere? Enten er hun afghaner, jamen så rejs hjem- eller så er hun dansker, så vær dansk!

    Kommentar by Isabella — 29. marts 2018 @ 07:21

  11. Amina Sardar føler sig dansk i hjertet, altså er hun dansk. Jeg føler at jeg er en kondicykel, altså er jeg en kondicykel….ikke?

    Kommentar by Danskeren — 29. marts 2018 @ 07:35

  12. Kloak-slammen i-slam:imod landegrænser. Dansk Folkeparti:for landegrænser…nå, ikke!?

    Kommentar by barfbag — 29. marts 2018 @ 09:34

  13. Afghansk Folkeparti?

    Kommentar by Nielsen — 29. marts 2018 @ 09:41

  14. Jeps..Tid til OFFENTLIGT apostasi og åben sandfærdig snak om islam og sharia. Hvis ikke hun gør dette, så snakker vi i stedet om infiltration og manipulering. Man kan ikke leve efter danske (vestlige) værdier og muslim på samme tid! De to ting vil ALDRIG gå hånd i hånd.

    Kommentar by P B — 29. marts 2018 @ 13:15

  15. Jeg bliver godt nok træt og ked af at læse den gang bræk, de fleste indlæg her flyder over med.

    For Helvede, kvinden er jo alt, hvad enhver indvandret kvinde burde være, så støt hende mod alt det, der truer hendes eksistens og lad jeres ækle racisme forsvinde ud i toiletkummen.

    Kommentar by Jochop — 29. marts 2018 @ 13:23

  16. @15
    Stol du bare på hende. Det er din ret…Men selv den mest moderate og flinke muslim vil sikkert ikke hjælpe dig, hvis de nogensinde skal vælge imellem deres egne og en vantro – specielt ikke, hvis de er en stor den af befolkningen.
    Og så lige én enkelt ting til:
    At have problemer med islam/muslimer har INTET med racisme at gøre…Det er IKKE en etnisk gruppe – det er en TOTALITÆR IDEOLOGI! Tag dog nu og forstå det!
    Islam er en totalitær ideologi – politisk/religiøst/
    https://www.youtube.com/channel/UC9JU55HpvRvCSb1TO2w_eDA/videos
    https://www.youtube.com/channel/UC0Uu4XnRS1hiz3JCpNFIuUg
    https://www.youtube.com/user/patcondell/videos
    https://www.thereligionofpeace.com/pages/quran/taqiyya.aspx

    Kommentar by P B — 29. marts 2018 @ 14:14

  17. Rettelse:
    politisk/religiøst/kulturelt
    og så skulle der have stået stor ‘del’…ikke stor ‘den’.

    Kommentar by P B — 29. marts 2018 @ 14:32

  18. Dansk Folkeparti er kort fortalt baseret på at høste stemmer på vælgernes fremmedhad for derefter intet effektivt at gøre ved indvandringen. Men det giver for folketingspolitikkerne nogle fede ben og det giver mulighed for at føle sig vigtige og betydningsfulde.

    Et hæderligt parti ville oplyse om løgnen om den “nødvendige” integration. Hvorfor skal flygtninge, som formodes kun at skulle være her midlertidigt integreres? for de skal vel hjem, når forholdene bedrer sig i hjemlandet?

    Skruer vi tiden tilbage til 1945, så endte omkring 250.000 tyskere i Danmark. De var på flugt fra den røde hær pga. af denne hærs terror og blandt andet massevoldtægter af tyske kvinder. Dengang talte man ikke om integration og der var påbud mod at omgås disse flygtninge. De skulle hjem igen og det kom de sidste da også i 1949.

    Så hvorfor kan man ikke håndtere flygtninge i lejre uden kontakt med den danske befolkning? Kunne man det i 1945, så kan man vel også i 2018.

    I øvrigt så kan nogle flygtninge være søde og rare, men det er bare ikke væsentligt, for siger vi årh bare en må blive her og så årh bare en til osv., for hvornår det stopper det? Erfaringen siger, at flygtninge bliver ved med at komme og kun få rejser tilbage.

    Kommentar by T. H. — 29. marts 2018 @ 14:49

  19. Slap dog af, jeg synes det er fint hun gør det. Måske inspiration til andre. Vi ved jo alle, at det at være dansk ikke kan fravælges, og dermed heller ikke tilvælges. Hun gør dog sit bedste. Det kan man ikke tage fra hende. Lige til 15, når racismekortet trækkes i forhold til Islam er man som ludobrik slået hjem…langt hjem. God Påske;-)

    Kommentar by Wazzla — 29. marts 2018 @ 15:00

  20. Delvis enig med #15:

    Jeg kan heller ikke andet end hilse hendes medlemskab af DF velkomment.

    Ikke fordi jeg ikke forstår motivationen for folks bemærkninger om (manglende) tillid og det at være muslim OG DF´er – f.eks. bryder jeg mig af samme grund indtil videre SLET ikke om at have muslimer under våben i hverken forsvar eller hos Politi, uanset det nominelt racistiske i synspunktet – men sameksistens under FORUDSÆTNING af udfordring og inddæmning af islams dogmer, hvilket hun så rigeligt gør til en start utilsløret og med armen om Martin Henriksen, er det eneste alternativ til repatriering og/eller borgerkrig (kalifatet tæller jeg ikke med).

    Kommentar by Henrik Larsen — 29. marts 2018 @ 15:56

  21. @11:

    “Amina Sardar føler sig dansk i hjertet, altså er hun dansk. Jeg føler at jeg er en kondicykel, altså er jeg en kondicykel….ikke?”

    Mener du virkelig, at det – udover humorismen – er en bemærkning, der giver mening, altså din? Jeg selv, etnisk dansk, “føler” mig også dansk, men det gør da stadig ikke dig til en kondicykel….??

    Sådan rent nede på jorden, hvad kan man ønske sig mere, end at en indvandrer føler sig “dansk i hjertet”, forudsat naturligvis at dette “danske” er noget vi fastliggere identificerer os med?

    Kommentar by Henrik Larsen — 29. marts 2018 @ 16:04

  22. Jeg hørte Amina Sardar i Radio 24/7.
    Hun virker helt oprigtig og ærlig, så lad være med at tilsvine hende, der findes mage andre som går under radaren, som burde kigges efter i sømmene.

    Jeg vil blive meget overrasket hvis hun i næste uge springer ud som DR vært..

    Kommentar by Anders Nielsen — 29. marts 2018 @ 16:17

  23. Rollemodel idag, forræder i morgen.
    Hvis Martin Henriksen ikke kan se det, er løbet kørt for DF.

    Kommentar by k m. — 29. marts 2018 @ 16:30

  24. https://www.bt.dk/politik/politiker-raser-efter-kritik-af-video-med-indvandrere-hvorfor-skal-det-altid
    (kritik af nye borgerlige)

    Kommentar by k m. — 29. marts 2018 @ 16:36

  25. #21 Henrik Larsen, det svar fik du i #2. At hun skal afvise islam. Hvis hun opdrager sine børn til en bevidsthed om, at de er muslimer, så har vi et potentielt problem: At de måske begynder at tage deres religion alvorligt på et tidspunkt. Den slags vækkelse er meget almindelig blandt muslimer.

    Kommentar by Hr. Snusk — 29. marts 2018 @ 18:03

  26. Hvordan kan man være medlem af det totalitære, antidemokratiske parti, islam, og samtidig være medlemm af DF?
    Kan man så også være medlem af Enhedslisten og NB på samme tid? Du må sige endegyldigt farvel til en af delene, Solejma.

    Kommentar by Margrethe — 29. marts 2018 @ 18:05

  27. Det er som altid aldrig “1 enkelt”, der skader, tværtimod, men mange “1 enkelt” skaber alkoholikeren… Enoch Powell havde en lignelse, omtrent lydende, at en landsby, der får en biskop som indbygger, bliver meget beæret. Flytter fem ind, begynder man at studse, men er dog stadig glade. Flytter 100 biskopper til den lille by, er det klart en katastrofe. Man kan kort sagt også få for meget af det gode. Fem “gode” muslimer i DF en skønne dag? Nå ja, de er jo ikke en magtfaktor. Men får en stor del af muslimerne den ide, at at det er bedst at spille gode, og DF får hundredvis af uplettede muslim-medlemmer, hvordan går det så med talerøret for dansk odelsret? Eller var dagsordenen fra starten en anden?

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 30. marts 2018 @ 00:22

  28. #27: Synergieffekten. Når 10 procent af medlemmerne i DF er muslimer, begynder den afbildede, juleglade muslim, at agitere for tørklæder. Vær vis på det. Martin Henriksen: Du er blevet lige så inderligt ligegyldig som resten af DF

    Kommentar by Margrethe — 30. marts 2018 @ 08:43

  29. mUslim og islam, er direkte i modstrid til de danske frihedsrettigheder, så hvis hun er medlem af partiet…..så vil jeg opfordre til at man støtter SIAD (alligevel) eller en af de andre partier, som ikke har nogle muslimske medlemmer, simpelthen fordi hendes opdragne værdiggrundlag er totalt imodstrid med DF …..eller burde være for DF.(Kort feriebreak).

    Kommentar by Michael Unna — 30. marts 2018 @ 11:04

  30. Her er en rigtig dansker. Et oplagt kommende medlem (hahaha)…..

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/nydanmark/spoergetime-i-nydanmark-mehmet-elsker-velfaerdsstaten-brun-sovs-og-tyrkiske-serier/7071143

    Kommentar by TT — 1. april 2018 @ 20:30

  31. Problemet er alvorligt. For Muhammedanismen kan totalt undergrave DF, som medlemmer. Hvis de ikke forkaster Muhammed, men stadigvæk ideologisere ham, så kan man aldrig være sikker på dem-. Nu kender jeg hende ikke konkret, men hvis hun ikke konvertere (eller har) væk fra denne modbydelige usekulære diktatorreligion, så er DF blevet degraderet (eller bliver det) i dets værdighed, i forhold til udgangspunktet, til nul og nix (Ala: Uffe Ellemann Jensen). Det er yderst trist at jeg læser denne nyhed (min tro på DF er degraderet betydeligt). Det er en alvorlig deprimerende nyhed, fra et parti jeg har sat mit hjerte og tro på. Støt SIAD alt det I kan. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 3. april 2018 @ 11:35

RSS feed for comments on this post.