10. april 2018

Mikael Jalving: “De råbte ad hinanden… walla! Luder! For helved! Fucking danskersvin! Den slags.”

Det kommer til at ramme alle danskere, sagde Sankt Glistrup for år tilbage. Der kommer en dag hvor man ikke behøver tage til større provinsbyer, for at få en overdosis multikultur. Førstehåndsberetning af fynske Mikael Jalving på JP.dk – Araberdrenge.

“Det var pludselig lunt, en fredag aften, og alt åndede fred og ro. Men så kom de. En flok, de var mange, flere end jeg havde set længe, vel en 20-25 stykker, og de råbte og skreg. Ikke en fodboldsang eller et omkvæd af Justin Bieber. Ungersvendene sang heller ikke acappella. De råbte ad hinanden – og blindt ud i aftenluften – uartikuleret, arabisk-dansk i en pærevælling, Jeg smadrer dig, walla! Luder! For helved! Fucking danskersvin! Den slags.

Jeg åbnede vinduet, så jeg bedre kunne høre og tage bestik af den nye mangfoldighed i min gade. … Ikke på fortovet, næ, de fandt det mere betimeligt at gå ude midt på vejen som i en slags demonstration eller kortege, mens de lod deres tilstedeværelse høre.

… så blev det morgen, og jeg havde lovet at købe ind. Jeg parkede henne ved den lokale Føtex og kunne ikke undgå at bemærke kødranden af araberdrenge, som lænede sig ud over kanten af parkeringsanlægget oppe på første sal. De var vel en 10-15 stykker. De stod bare der og så ned på os andre…

Da vi kom ud fra Føtex, stod charmetroldene der stadig. Jeg stirrede så olmt på dem, som jeg turde og tænkte, at det kun er et spørgsmål om tid, førend disse flokke også er bevæbnede, hvis de ikke allerede er det, og førend de ikke nøjes med at kaste med cykler.”

(Arkiv-foto: Youtube, Uriasposten)

“Min 12 årige søn var til børnefødselsdag i skaterparken i Helsingør da en sådan flok (12-14 år gamle) indfandt sig med larm og trusler og udbrud som fucking danskersvin og svineædere mm mod gruppen af absolut ikke-provokerende fødselsdags fejrende drenge. Moderen og morfaderen der var med til fødselsdagen for at holde styr på tropperne bad dem tale pænt… Dette affødte straks kommentarer som ‘Fucking Dansker luder’ til moderen og ‘Skal du have tæsk?’ til hendes 71 årige far… Dette fortsatte så indtil de fandt ud af at der var en araber (han er så iraner – men alligevel) med til fødselsdagen.. Han blev straks krydsforhørt om hvorfor han var en ‘fucking forræder’ mm.. Til sidst indfandt en af drengenes tørklædeklædte mødre sig og – til alles totale chok – istemte sin søns racistiske udtalelser. Min søn der bor i et ret dansk område og derfor ikke havde mødt en sådan flok før, forlod fødselsdagen med en helt ny virkelighed om hans eget land og jeg hentede ham skamfuldt…” (Mikkel W-M, 9. april 2018)

Oploadet Kl. 12:05 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/91766/trackback

32 Comments »

  1. Begge beretninger er jo blevet hverdag overalt i DK. Desværre gør vore politiker intet for at ændre på dette, INTET.
    Jeg har fuldt Ekstra Bladets tur med Poul Madsen og Özlem Cekic rundt i landet og må sige jeg sjældent har læst og set så dårligt og utroværdigt journalistik udført for 18 millioner støtte kroner. ikke i en eneste artikel bliver der stillet spørgsmål, ikke eneste gang bliver der spurgt HVORFOR vedkommende valgte DK, ikke en gang.

    Trist at Mikael Jalving ikke kan få sendetid på Radio 24syv, selv om de har en fuldtonet islamist Rushy Rashid der har 2 timer hver onsdag til at føre kampagne for Islam. og hendes program bliver for hver uge mere og mere ekstrem.

    Kommentar by Anders Nielsen — 10. april 2018 @ 12:38

  2. Det hedder Ny Danmark ifølge politikere og eksperter, Ny Danmark er tilpasset de indavlede, retarderede, kriminelle korandyrkende terrorister som er ved at kvæle et ellers velfungerende samfund kaldet Danmark, IQ daler med blyets hast, ifølge politijagt så hærger fejlfarverne de Danske veje endog uden førerbevis, de Danske dommere skal træde i karakter og udvise fejlfarverne ved mindste lovovertrædelse og hvis det ikke kan lade sig gøre så er det ud af EU- Merkel galskaben, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 10. april 2018 @ 12:55

  3. Kunne ellers have været rart hvis Jalving og andre mediepersonager istedet havde lyttet til vi andre, når vi berettede om hvordan det er at vokse op i en 50% islamiseret ghetto, gå i folkeskoler hvor der idag er 85%+ muslimer, at skulle lade sig konfirmere i en kirke 100m fra en folkeskole med 100% muslimer – men desværre selv være uren dansker.

    Kunne være rart om han havde mærket på egen krop, hvordan det er at blive omringet af 10-12 “storebrødre” bevæbnet med store flintesten, som råber så truende de overhovedet kan, “ER DU RACIST?!?” fordi en af deres løgnagtige kujoner til mindre brødre har hørt dem lyve om hvor slemme danskerne er, fordi de havde frikadelle med på madpakken.

    Hvilken effekt det har, psykisk, nærmest at gøre sig klar til at blive overfaldet værre end man nogensinde er blevet overfaldet – uden mulighed for flugt fordi man er alene imod et dusin.

    Eller hvordan det føles at få en knytnæve i ansigtet, når man er taget i byen med en flok kollegaer og uheldigvis står sidst i køen og der står to perkere bag en, der udelukkende har ventet på, at der kun var én dansker tilbage, så de kunne slå uden konsekvenser.

    Eller hvordan man kan opleve 6-8 årige små perkerdrenge stå og kyle så store sten som de overhovedet kan løfte, ud fra diverse broer. Hvordan man kan se deres større brødre stå på altanerne og grine, opmuntre og udpege biler, der skal rammes.

    Og det var så 20+ år siden. Er det mon bedre idag?

    Der er vist ikke grund til at fortælle mere. Vi kender alle de her historier. Nogle af os har bare været så uheldige, at vi har måttet mærke dem på egen krop fordi vi er vokset op med forældre, der ikke har haft råd til at flytte fra problemerne. Det eneste gode jeg kan sige om at vokse op i en ghetto: det er en SINDSYGT god motivation for at begynde at arbejde, tjene penge og få sig et sted at bo langt, langt væk fra ghettoen, og det er en lektion om islam som man aldrig nogensinde glemmer.

    Kommentar by Quark — 10. april 2018 @ 13:40

  4. Aldrig mere en 9.april!

    Kommentar by A-mad — 10. april 2018 @ 13:44

  5. Aflivning af skadedyr er tiltrængt.

    Kommentar by Sindsro — 10. april 2018 @ 13:53

  6. 4. A-mad
    Det var den 9 apr i går. Og vi er besat på ny, og har være det længe.

    Derfor er flosklen “Aldrig mere en 9.april!” INTET bevendt.

    Jeg så det på er skilt for et par år siden hos en demo For Frihed.
    Det var for dumt og intetsigende. da vi allerede er besat den gang også.
    Så A-mad. Vi lever under besættelsen endnu.

    Kommentar by Sindsro — 10. april 2018 @ 13:58

  7. Indenfor LEAN systemet er der et begreb der hedder Best Practice.
    Det betyder kort, at man hele tiden forsøger at gøre tingene så smart som mulig i et firma, for at øge produktivitet og indtjening.

    Ledelsen i firmaet Islam A/S går modsat vej. De arbejder ud fra Worst Practice, (den dummeste måde). Der er altid underskud og intet fungerer.

    De kigger til naboen på den anden side af vejen som har succes, og giver ham skylden for at deres egen biks kører ad helvede til

    Kommentar by k.m. — 10. april 2018 @ 14:12

  8. Harvard prof. i genetik, David Reich har lige udkommet med en bog om menneskets udvikling og han forsøger, at skabe balance mellem nutidens tabuer som er funderet i universelle og egalitære utopier og så den udvikling, genetikken er på vej imod. Han ligger op til, at “kulturforskelle” reelt set er biologiske forskelle. Vi har vist længe, at intelligens var stærkt funderet men familieværdier og retsfølelser er det sikkert også. De ændre sig aldrig.

    Kommentar by Thorsted — 10. april 2018 @ 14:20

  9. #7 k.m.

    Fortsættelsen lyder:

    “…og giver ham skylden for at deres egen biks kører helt ad helvede til. Men i stedet for at lære af naboen, fordi han gør et bedre arbejde, brænder de naboens firma ned til grunden, skærer hovedet af naboen og proklamerer det en sejr for Islam A/S”.

    Kommentar by Quark — 10. april 2018 @ 14:26

  10. Den slags kan vi vel forvente, vores børn arver, fordi vi er alt for vægelsindede og arrogante ingoranter til at forholde os til Islam, og dens modbydelige konsekvener…..Jeg er desværre ikke længere overrasket. Nogle er mere kuleskøre end andre…..

    Kan huske en aften i byen for et par års tid siden. Et par somaliere var inde på mit -stamværtshus-. Jeg faldt i snak med en af dem, som jeg gætter på var livsfarlige…fordi vedkomne ikke kunne beregnes…i sin skiftende sindsstemning (Jeg gætter på Khat…blade-narkotisk stof, som de importere til stor kulturberigelse)…Jeg gik udenfor med vedkomne. Han fortalte han havde været i fængsel i Tyskland i 3 måneder, for noget kriminelt…så jeg snakkede lidt tysk med ham. Dels for at tjekke. Dels for at se hvad han ville. Jeg blev omringet at en af hans venner..en sværvægter på cirka 2 meter…og to andre. Vi snakkede stadigvæk tysk….lige pludselig spurgte han mig….hvorfor snakker Du tysk??? Er du Nazist????…Jeg svarede Njeaj. Det tror jeg ikke….er Du?…..Nejaej. Det mente han ikke han var…så grinte vi begge….og jeg luntede ligeså stille af ned af gaden….Michael (Alice) i eventyrland…;-) :-) :-);-).

    Det værste med historien fra Michael Jalving er..efterhånden….vi er blevet advaret så mange gange. Enhver idiot kan se at Glitrup og Den Danske Forenings forudsigelser erog var fuldkommen rigtige…Men der sker intet. Den samme idiotmoral kværner i MSM o.a steder, og folk er lige bedøvet ligeglade, så må vi jo dø i vores lænestole, hvis den ligegyldighed fortsætter. Det ser det heldigvis ikke ud til…Valget i Unggarn, og den begyndende græsrodsbevægelse i Europa imod dette vanvid, tager form. Enhver idiot med lidt historisk kendskab og som tør se virkeligheden i øjnene, kan se hvilket modbydelig religion Islam er, og hvad den søger at gennemtvinge i vores frie demokratier. Så vores største fjende er ikke Islam og Imamerne. Det er vores egen fejhed. At der politisk og MSM lefles for det vi sender soldater ud for at bekæmpe konsekvensen af, er langt det mest foragtelige i vores tid. …trods alt. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. april 2018 @ 14:50

  11. Fremtidig NYDANSK-DANSK ORDBOG: Integration= En proces hvor danskere gradvis opgiver egen sæd og skik, og i stedet indordner sig under muslimske leveregler, retsregler og sharia-råd.

    Man skal virkelig have været tonedøv, hvis man ikke har vidst, at multikulturalismen og dens begreber ”mangfoldighed”, ”antiracisme” og ”tolerance,” blot var venstrefløjens kodeord for islam-underkastelse, jødehad og racisme, kriminalitet, voldsparathed.

    Marco Polo har udtalt dette: “Den militante muslim er personen, der skærer hovedet af den vantro, mens den moderate muslim holder offerets fødder.”

    Islam må betegnes som ”djævelens svendestykke”. Muslimerne bekender sig til en parasitær religion, der lægger sig som rådnende skimmel på den vestlige kultur og dets livssyn. Her er der kun et at gøre: det må diagnosticeres, derefter et kirurgisk indgreb, og så støde det fra sig.

    Danmarks stabilitet og homoginitet er de sidste 40 år kastet i grams af en forkælet generation, som nødvendigheden aldrig havde tvunget til at tænke i konsekvenser, men som hyldede det nemme, det smarte, det hurtige. Den forkælede generation, er efterbyrden fra 1968. Det har afstedkommet, at også Danmark bliver erobret og eroderer indefra, af denne fremmedartede, orientalske magt, under hvilken nationaliteten gradvis har mistet sit indhold og gjort den nordiske ånd hjemløs i sit fædreland. For nu at kalde en spade for en spade, så må jeg sige, at mellem os danskere/vesterlændinge og muslimer, er der en så fundamental modsætning som ikke kan løses af fredelig vej. Enten undergraver de os fuldstændigt, eller vi må stække vingerne ved lovindgreb, eventuelt love med tilbagevirkende kraft, det er jo set før i Danmark. Når det gælder Danmarks overlevelse, så hjælper det ikke at være sart. Som tidligere FN-soldat må jeg sige, at tilværelsen ved fronten kræver handling. Hvis udviklingen fortsætter som den har gjort de sidste 40 år, så er der kun den nødtvungne vej tilbage: Det private initiativ, for tilværelsen ved en frontlinie kræver aktiv handling, hvis man ikke selv vil gå under.

    Lad legionernes jernhæle træde på muslimernes nakker, dette altid krænkefølsomme folkefærd. Man kan nu engang ikke stoppe munden på en muslim, ved at opfylde hans altid urimelige krav. Det svarer til, hvis man kaster benzin på et bål.

    Som Viktor Orban har sagt: “I dag er Europa så sygt og svagt som blomsten der ædes op indefra af en orm.”

    Og Winston Churchill udtalte om islam: “Den største bagstræberiske kraft i verden.”

    Kommentar by der Adler — 10. april 2018 @ 15:26

  12. – det er derfor at det er vigtigt med en borgerbevæbning.

    Kommentar by Isabella — 10. april 2018 @ 15:31

  13. Gad vide om idioten LLR også i sit inderste indre sind er så blind og stupid, at han selv tror på sit blævver om at muhamedanismen har en plads her i Danmark som fredens kærlige religion?

    Kommentar by Knud — 10. april 2018 @ 15:47

  14. @12. Blomster vænget første deling præsenter lommekniv

    Kommentar by redneck — 10. april 2018 @ 15:59

  15. #3 Temmelig uretfærdigt overfor Jalving, der har skrevet om de her ting i tyve år.

    Kommentar by Odo — 10. april 2018 @ 16:07

  16. Vedr. #8: Reichs udmærkede bog hedder “Who We Are and How We Got Here”.

    Kommentar by Odo — 10. april 2018 @ 16:08

  17. Danskerne stemmer helt overvejende på landsforræddere – hvad forventer de så andet end at blive forrådt?
    Dette har slet ikke udviklet sig rigtig voldeligt endnu, men det kommer stensikkert i vore børns liv.

    Kommentar by BB — 10. april 2018 @ 16:14

  18. Mindelser om noget religiøst propaganda jeg modtog i mine unge år i et s-tog på vestegnen. Noget tekst og billedmateriale med løver og lam som lever i fredfyldt samvær. Fuldstændigt eskapistisk. Så længe vi danser rundt om den varme grød bliver det bare værre, indtil det er blevet så slemt, for så mange, at reaktionen kommer. Hvis civilsamfundet ikke har mulighed for at rette asocial adfærd ind, falder lortet fra hinanden. Det er ikke raketvidenskab. Igen er de dybtliggende årsager til de tilrejsendes problemadfærd, underordnet. Det virker ikke med disse modborgere, tag nu de nødvendige skridt for at rydde op!!

    Kommentar by Frafalden Moderat — 10. april 2018 @ 16:31

  19. Manglen på døde NYHIPOER er virkelig ekstrem.–Har ” Holger Danske ” svigtet??????

    Kommentar by dansker — 10. april 2018 @ 18:13

  20. 8) AT KULTUR ER BIOLOGSK BETINGET ER URGAMMEL VIDEN.-Som et isbjerg.Kun de 10% kan ses. Derfor produceres der etnisk medicin.Derfor virker mælk, alkohol og andre fødevarer forskelligt fra race til race. Derfor kaldte de første nybyggerne i USA ,de få raceblandede for HALFBLOODMADNESS på grund af deres skizofrene adfærd.Indianerne brugte lignende udtryk. Germansk byggeskik adskilte sig jo også fra kinesisk. Ræsonerede de forskellige racer, som amøber var alt jo ens.- I 1941 havde USA 135 mill indbyggere c 115 mill af hovedsagelig arisk europæisk afstamning. c20 mill sorte,hispanic/indianere/asiater..Hvis fordelingen var omvendt, HVORDAN SÅ VERDEN SÅ UD IDAG?????

    Kommentar by dansker — 10. april 2018 @ 18:33

  21. #3 Quark
    Har du læsebesvær? Hvis du have fået nogen til at læse højt for dig, så ville du have vidst at Michael Jalving er en af de få, der ikke bare har lyttet men også har skrevet om problemerne ved muslimsk indvandring i 20 år (som også oplyst af Odo i #16).
    Du skylder hædersmanden Michael Jalving en undskyldning. Prøv i fremtiden at følge med, bare lidt!

    Kommentar by bjarne Binee — 10. april 2018 @ 19:22

  22. > Kommentar by Knud — 10. april 2018 @ 15:47

    LLR er naturligvis ikke dum, han er en forretningsmand. Fremmedimporten og LøkkeFonden er en del af forretningsideen.

    Kommentar by P. — 10. april 2018 @ 19:48

  23. Hvis de ikke sendes hjem, så bliver DK ikke værd at leve i igen.

    Kommentar by Winged Hussar — 10. april 2018 @ 21:28

  24. #15 Odo / #21 Binee

    Hvis Jalving mener jeg skylder ham en undskyldning, kan Jalving henvende sig til mig.

    Kommentar by Quark — 10. april 2018 @ 23:29

  25. #24 Quark
    Jeg kunne forestille mig at Jalving er så optaget af Danmarks store problemer så som indvandring at han næppe vil ofre tid på de helt små problemer.

    Kommentar by bjarne Binee — 11. april 2018 @ 00:18

  26. Intet nyt under solen.
    Kaglesegmentet brillerer atter og endnu engang med deres landsforrædder vrøvl.
    Hønsegårdsneviau

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 11. april 2018 @ 02:15

  27. Per Henrik Rasmussen har vist aldrig hygget sig i et godt gammeldags værtshus.
    Her skabes fremtidens politik med en masse kagleri.
    Sådan var det desværre også i 70’erne, da jeg gik på værtshus.
    Men nu lyder kagleriet lidt anderledes.
    Nu dages det, brødre og søstre.

    Kommentar by Catfish — 11. april 2018 @ 03:33

  28. Det er et spørgsmål om organisering. Hvis der sker en ordentlig organisering under f.eks SIAD eller DDL, så er der muligheder lokalt. God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 11. april 2018 @ 05:54

  29. 25. bjarne binee
    Mikael Jalving har muligvis ikke følt det på egen krop og sjæl. Henvisning til Pkt.3.

    Så her mangler Mikael Jalving måske noget, som politikere, dommere og politiledelsen også mangler.

    Det er her pointen skal forståes med Quark, binne, i stedet for at være nedladende.
    Du kender jo ikke til om Quark har små problemer.

    Kommentar by Sindsro — 11. april 2018 @ 11:21

  30. #25 Sindsro

    > Du kender jo ikke til om Quark har små problemer.

    Jeg citerer lige sankt George Carlin:

    “I don’t have pet peeves. I have major psychotic fucking hatreds!”

    Spøg til side. Jeg mener ikke selv jeg har nogle problemer, medmindre bevidst minimering af kontakt med MSM er et “problem”. Min smøre var lige så meget til alle mediepersoner som det var til Jalving, og det var netop en lille klagesang over, at vi der rent faktisk har levet med problemerne i så mange år, og har set og mærket effekten, er blevet set på med mistro – kan det nu virkelig være så slemt? Overdriver de ikke bare? Nej, vi gjorde ikke. Og det kan de (læs: mediepersonerne) så se nu med egne øjne, på villaveje på Fyn.

    For lige at afslutte den, så tager jeg ikke Binees udfald personligt. Det er fair nok at man bliver fornærmet på andres vegne (sådan sker det jo gerne når folk ser op til andre) – men jeg giver aldrig undskyldninger, fortjente eller ej, til folk der er fornærmede på andres vegne.

    Kommentar by Quark — 11. april 2018 @ 11:46

  31. Helt enig Sindsro 13:58. Det var (galgen-) humoristisk ment. Besættelsen 1940-45 er gået i glemmebogen. Den 28. april 1940 kaldte Politiken ikke Hitler, men Churchill ”en farlig mand”! Modstandsbevægelsen blev forfulgt som voldsforbrydere af politi og myndigheder og flertallet af befolkningen betragtede dem voldsforbrydere, der skulle straffes hårdt. Der folketingsvalget i 1943 stemtevælgerne massiv til støtte for samarbejdspolitkken med besættelsesmagten. Der varede indtil alle kunne se at Hitlers krigslykke endeligt vendte med tyskernes nedlag i Stalingrad. Efter krigen kårede samarbejdspolitikerne modstandsbevægelsen som helte og de fleste danskere kom nu i tanke om at de havde været modstandere af den tyske besættelse og i en vis forstand derfor en del af modstandsbevægelsen. Mange skaffede sig ‘frihedskæmper’ armbind efter Danmarks befrielse den 5. maj 1945.

    Sidste gang forlod besætterne frivilligt Danmark. På billedet man ser hvordan
    https://henryhogh22.files.wordpress.com/2016/05/e04-8.jpg
    næste gang bliver det nok ikke frivilligt?

    Kommentar by A-mad — 13. april 2018 @ 06:39

  32. Folk snakker og snakker, Jalving skriver og skriver, men ingen gør noget. Hvornår gør folk noget, det er jo tydeligvis ikke nok bare at afholde Folketingsvalg hvert 4. år, især ikke når folk bare stemmer på de samme landsforrædere hver gang. Intet sker, andet end at tiden går og situationen bliver værre og værre, fordi ingen sætter disse lede udskud på plads. I dag støtter vor elendige regering så et falsk scenarie skabt til USAs seneste krigstogt, danskerne stemmer nok alligevel fortsat på den, efterhånden nok mest i afmagt selvom der jo er alternativer.

    Kommentar by LarsB — 14. april 2018 @ 14:46

RSS feed for comments on this post.