15. april 2018

Stillits, Gammel Korup, 15. april 2018

Der er masser af fugle ved baghavens fodreophæng, og jeg tænkte, at jeg hellere måtte forsøge at få et par acceptable billeder af Kvækerfinke og Grønsisken. Det lykkedes ikke helt, men et par Stillits’er var nemmere at arbejde med.

Oploadet Kl. 12:05 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/91872/trackback

13 Comments »

  1. Herlige billeder.
    Det bliver da ganske forfærdelig for dig, hvis du flytter fra den fuglerigdom! :-(

    Kommentar by Knud — 15. april 2018 @ 13:20

  2. – Huset er solgt, så det gør jeg.

    Kommentar by Kim Møller — 15. april 2018 @ 14:30

  3. De smukke fugle er farvelagt så man tror det er Per Arnoldi der er kunstneren.
    Jeg tænker Kim er på udkig efter et andet naturskønt område, hvor der kan fotograferes ind imellem bloggeriet.

    Kommentar by k.m. — 15. april 2018 @ 15:25

  4. Flotte billeder og fugle.

    Kommentar by na — 15. april 2018 @ 15:37

  5. Flotte billeder. Kunne være fedt hvis du ville lave et indlæg engang om hvordan man kommer igang med naturfotografi (især) fugle, jeg tænker specielt på udstyr.

    Kommentar by Johnson — 15. april 2018 @ 16:27

  6. Gode og farvestrålende billeder, men desværre sjældent, man ser denne farvestrålende fugl, selvom jeg bor ret tæt på moser og skov.

    Kommentar by der Adler — 15. april 2018 @ 16:33

  7. Kan du ikke tage nogen billeder af en gribbeflok, der fouragerer på Rasmus Prestons korpus mortus?

    Kommentar by Nielsen — 15. april 2018 @ 19:30

  8. De er skisme fine.

    Kommentar by Islambert — 15. april 2018 @ 20:27

  9. Forleden vadede en skovsneppe rundt i timevis i min have og rodede i græsset ved højlys dag. Det havde jeg ikke oplevet for. De kulørte småfugle er fine, men sneppen virkede som en rigtig personlighed, upåvirket af al kvidren omkring sig, og tilmed både omhyggelig, tålmodig og usædvanlig næbbet. Så den er nu min yndlingsfugl, som jeg håber snart at få besøg af igen.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 15. april 2018 @ 22:18

  10. For ca. 4 uger siden havde jeg også, for første gang, besøg af Stillits’er og endda ved fodderbrædtet.
    Jo, selv Sydthy får ofte fint besøg i baghaven.

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. april 2018 @ 22:38

  11. Tusind tak for de smukke billeder kim. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 16. april 2018 @ 06:59

  12. Skønne fugle. Hvor flytter du hen Kim?

    Kommentar by Tommy Jørgart — 17. april 2018 @ 20:11

  13. – Tommy Jørgart

    Jeg ser i disse dage på alternativer. 😃

    Kommentar by Kim Møller — 17. april 2018 @ 22:06

RSS feed for comments on this post.