20. maj 2018

Ungdomshuset på Dortheavej, fotos: ‘Antifascistisk Aktion’, ‘Revolutionære Antifascister’, ‘Skyd Inger’

Den indvendige side af Ungdomshuset på Dortheavej minder en del af om den gamle autonome højborg på Jagtvej. Herunder fire billeder fra baren taget fornyligt af en vens ven. Bemærk klistermærket ‘Skyd Inger’. Hvis højreradikale lavede et lignede klistermærke om en radikal politiker, ville det rydde sendefladen.

(Fuld størrelse)

(Fuld størrelse)

(Fuld størrelse)

(Fuld størrelse)

Oploadet Kl. 12:53 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/92499/trackback

29 Comments »

  1. BREAKING NEWS:

    Moskélokale totalt nedbrændt i Hässleholm.

    I en kampaktion i nat har en eller flere personer knust ruden til et moskélokale i Hässleholm, og kastet brændbar vædske ind i det for at udbrænde det totalt, udtaler Sveriges Television.

    Kilde: svensk tekst-TV side 107 20.05.2018

    Kommentar by BREAKING NEWS — 20. maj 2018 @ 13:11

  2. Skyd Inger, de har været kloge nok til at udelade efternavnet Støjberg, problemet med moderne demokrati gør at alt er tilladt for de venstresnoede samt kommunisterne i politik og medierne, disse gangstere kan opføre sig anarkistisk og voldelig uden at frygte sanktioner fra staten, Danmark er et demokratisk uland over for skatteborgerne der sanktioneres med et ekstra vrid på tommel skatteskruen, Forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 20. maj 2018 @ 13:30

  3. Inger Støjberg fortalte i et interview i Berlingske for et par måneder siden, at dødstrusler er dagligdag, og at hun er mandsopdækket af livvagter døgnet rundt.

    Den såkaldte chefredaktør på Ekstra Bladet, gammelkommunisten Poul Madsen, mente at det er hendes egen skyld, på grund af “tonen i debatten”, og at hun fejrede asylstramninger med kage.

    Ekstra Bladet modtager hvert år over 17 millioner i statsstøtte, og legitimerer altså angreb på demokratisk valgte politikere, blot fordi de tillader sig, at have en anden holdning end halalhippien Poul Madsen.

    I øvrigt komisk, at Poul Madsen i øjeblikket kører en latterlig kampagne “Ny-Danmark”, hvor han rejser land og rige rundt med islamisten Özlem Cekic, for at promovere “fredens religion”.

    Kommentar by Revisoren — 20. maj 2018 @ 13:37

  4. De bør dømmes efter paragraf 78 i Grundloven.

    Kommentar by k m. — 20. maj 2018 @ 13:44

  5. I midten af firserne, havde jeg bekendte i udkanten af BZ-miljoet, kom til et par af deres fester. Jeg var diffust revolutionsromantiker dengang , men jeg kan stadig huske min dybe afsky ved dem og hele deres getup. De var larmende, overfladiske og aggressive men det jeg husker bedst er, hvor grimme de var. Deres toej var grimt, deres musik var grim, deres huse var grimme, deres klubber var grimme og de talte grimt. Alt ved dem var grimt.

    Det var vistnok mening, men man skal sgu’ vaere hjerneskadet for at nyde det.

    Kommentar by Erling — 20. maj 2018 @ 13:47

  6. Når de arbejdssky AFArter siger skyd, gør man sig sine tanker.

    Kommentar by Nielsen — 20. maj 2018 @ 13:51

  7. Årh gab gab, et patetisk gammelmand- og kvindemuseum for 80’ser tabere der stadig er tabere, måske især fordi de ikke havde de familiemæssige forbindelser, der ville have garanteret dem et job i den evige hvile på DR.
    Andre havde andre familiemæssige forbindelser til at stige i vederlagskonkurencen i Enhedslisten.
    Tabere er altid tabere; det ses på deres patetiske klistermærker, rygmærker og tabertatoveringer og manglende viden om samfundets indretning og.. især deres dovenskab
    Og det gælder også de fleste islamister- tabere. Tag hjem og tag Gammelmandshuset med.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. maj 2018 @ 14:20

  8. 2. km.
    eller §67 Kriterier der skal opfyldes:
    dog at intet læres eller foretages,
    som strider mod sædeligheden eller den offentlige
    orden.

    Stk i §78.

    Kommentar by Sindsro — 20. maj 2018 @ 14:30

  9. Og at tænke sig at over 20 forskellige borgergrupper måtte lade livet for at skaffe plads til de møgunger på Dortheavej.

    Fuck you very much til kommunen!

    Kommentar by santor — 20. maj 2018 @ 14:55

  10. Hvor er de altså kreative og modige.

    Kommentar by Hr. Snusk — 20. maj 2018 @ 15:07

  11. Den egentlige skandale er, at Københavns kommune har foræret disse svagt begavede voldsfascister et nydeligt, velordnet medborgerhus og ladet dem ødelægge det ude og inde og bruge det som hovedkvarter for deres voldsfascistiske hærgen.

    Kommentar by Crass Børsting — 20. maj 2018 @ 15:35

  12. ‘Antifascistisk Aktion’, ‘Revolutionære Antifascister’ Går en fantastisk god tid i møde når borgerkrigen er startet. Det bliver vel at mærke deres sidste tid.

    Kommentar by Sindsro — 20. maj 2018 @ 15:44

  13. Hr. Børsting, ligesom Jagtvej 69. Det var et flot medborgerhus, hvor min mor var til afdansningsbal da ruder konge var knægt. Jeg var der et par gange i begyndelsen af 90’erne og sidst i ’98. Sørgeligt at se. Virkelig sørgeligt. Som Erling skriver ovenover – det handler bare om at alt skal være grimt og utiltalende. Om man så skal smadre en smuk kvalitetsbygning.

    Kommentar by Hr. Snusk — 20. maj 2018 @ 15:47

  14. Er Pelle “AFA” Dragsted bartender?

    Kommentar by Revisoren — 20. maj 2018 @ 16:13

  15. “Den kreative klasse”.

    Kommentar by Revisoren — 20. maj 2018 @ 17:39

  16. Gerningsmand beskrevet som somalier
    https://www.fyens.dk/modules/mobile/article?articleid=3257261

    Kommentar by k m. — 20. maj 2018 @ 18:29

  17. På den højre side af vinduet er der et “BASH DAESH” klistermærke fra fascistisk aktion, det er vel næppe islamisk stat synonymet DAESH de mener? Nogen der ved hvad det er?

    Kommentar by per — 20. maj 2018 @ 19:43

  18. Hej Kim
    Hvis du læser med, slet venligst min kommentar #16

    Kommentar by k m. — 20. maj 2018 @ 20:03

  19. Fint billede det sidste. Gad vide om de autonome er mænd nok til at tage den i røven.

    Kommentar by Winged Hussar — 20. maj 2018 @ 20:03

  20. Billederne ligner noget, som kun minus IQ’ere kunne have præsteret,
    ca. på linje med KOran-hjerneskadede!
    Måske derfor, at venstrefløjen søger så dybt mod ligesindet stemmekvæg?

    Kommentar by M.S. Carstens — 20. maj 2018 @ 21:29

  21. 17. Winged Hussar. Citat: “Fint billede det sidste.”
    – Det interessante er næsten linket der står under teksten, og som fører til forfatter og foredragsholder og konsulent Mads Ananda Lodahl, som arbejder med “køn og seksualitet, minoriteter, diskrimination, inklusion og mangfoldighed.”
    http://www.almindelig.com/biografi/

    Det er efterhånden gået op for mig, at jeg har gået glip af meget her i livet!

    Kommentar by Henning Jensen — 20. maj 2018 @ 22:19

  22. Billederne viser med al ønskelig tydelighed hvor afskyeligt grimme disse afarter er indvendig, i hjertet og i hjernen.

    Kommentar by Danskeren — 21. maj 2018 @ 07:47

  23. @10

    Hvis den starter, render AFA’erne flæbende hjem til deres rige forældre i Nordsjælland.

    Kommentar by TT — 21. maj 2018 @ 19:08

  24. Mon gammelkommunisterne i Enhedslisten skal holde stor valgfest i aften?

    Deres store idol Maduro har jo “vundet” valget i det kommunistiske paradis Venezuela…

    Kommentar by Revisoren — 21. maj 2018 @ 19:09

  25. Og perkerlingske bryder endnu en gang ned under kvalmegrænsen med kommentarer om at busserne kører helt fint under ramadamadumhed- gu fanden gør de ej, hver en islamist sidder og tåger i abstinenser for sex og sukker og kage og cigaretter! Nu er der bare ikke så mange af dem der arbejder, så hvis der kommer en bus med en perker, så stå over! Der kommer altid en bus med en dansker ved roret.
    Og de kører ikke over småbørn eller skriger rabarbiske halslyde mens de piller sig i skridtet..
    Videre vrøvler islamistreklamen om at danskeren ikke vil blive savnet! Ahva for noget? Hvem fanden skulle så betale for alle nasserne? Og hvem skulle mediestøtte perkerlingeren? Under bunden m den!

    Kommentar by Hul igennem? — 21. maj 2018 @ 20:52

  26. @19 – ham har jeg set før…. mon han også er mand nok til at tage turen ned af rundetårn udenpå med hovedet først når den islamiske invasion er tilendebragt?

    Kommentar by redneck — 21. maj 2018 @ 22:45

  27. Der bliver længere og længere mellem de danske buschauffører, for jobcentret betaler for buskørekort til migranterne, som bagefter tilbydes Arriva, der får løntilskud + bonus for at ansætte dem.

    Send dem nord for Polarcirklen

    Kommentar by Træt — 22. maj 2018 @ 08:48

  28. relaterede pubertære ungdomsproblemer.- Spild af tid at bringe ovenstående indlæg.- Pigerne i miljøet er imponerende villige. Husk lige det.- Og de har landets højeste abortfrekvens.- Hvor er grønjakkerne ???

    Kommentar by dansker — 22. maj 2018 @ 18:23

  29. “Et råb om hjælp”, var en fortærsket floskel, som kørte nogle år i pædagogindustrien, når alverdens former for syg, destruktiv adfærd skulle bortforklares.

    Men lige her tror jeg, der er lidt om snakken. De råber desperat efter nogle voksne, der kan sige “NEJ!” og “- gå ud og vask dine hænder før vi spiser!” osv. De har tydeligvis aldrig været der.

    Ikke at de af den grund kommer fra “tabermiljøer” (selvom man selvfølgelig godt kan blive motiveret til at overveje, hvad det ord måske i virkeligheden dækker over): Dengang ungdomshuset blev ryddet, stod der straks et par forældre med tudefjæs på skærmen, for at anklage politi, samfund, ja alle andre end lige dem selv, fordi deres stakkels pus, havde opholdt sig i huset da politiet kom og foretog en hårdhændet udsmidning.

    Hvad var forældrene? Jooo, de var skam begge læger og har sandsynligvis været til spændende, karrierefremende konferencer i USA mens sønnens sejlede rundt i de selvdestruktive tåger der hjemme. Men han havde nok fået besked på, at der var rigeligt i køleskabet, og der lå rigeligt med store pengesedler under skålen på skænken i entreen. Så han har ikke lidt nogen nød…

    Kommentar by Margrethe — 23. maj 2018 @ 07:14

RSS feed for comments on this post.