25. maj 2018

Kender du typen? på DR1: Feelgood-serie med rablende Uffe Elbæk-fan iført ‘No Nationality’-trøje…

Flemming Møldrup er kreativ direktør i kommunikationsbureauet Grizzly, men bedst kendt som den mandlige ekspert i DR1-serien ‘Kender du typen?’. Som man kunne se på DR1 forleden dag, så er han ikke særligt begejstret for nationalstaten.

(Flemming Møldrup og ‘No Nationality’ I Kender du typen?, 2016/16, DR1, 23. maj 2018; Foto: Udsnit)

“Jeg er fan af alle ordentlige mennesker. Rummelige, tolerante og fællesskabsorienterede mennesker, som prøver at tale os sammen i stedet for at tale os hver for sig. Alternativets Uffe Elbæk for eksempel, fordi han tør stille sig op og tale stik imod dem, der skaber skræmmebilleder af os og dem. Som i dem, der kommer udefra, og dem, der laver for lidt og snylter for meget. Heldigvis er solidaritet en del af tidsånden lige nu.” (Flemming Møldrup til Magasinet Liv, 2016)

Oploadet Kl. 18:04 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/92599/trackback

41 Comments »

  1. Hvor mange perkere har den naivistiske støtte af Gøglerpartiet, Flemming Møldrup, indkvarteret i et eget , store hjem, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. maj 2018 @ 18:33

  2. Er der ikke en venlig sjæl der kan sende ham de omtrent 300 vers i koranen der deler folk op i “os og dem”?

    Kommentar by per — 25. maj 2018 @ 18:41

  3. Evigt troskyldige, pæne mennesker er livsfarlige, hvis de kommer til magten.

    Kommentar by Uno — 25. maj 2018 @ 18:47

  4. En ting har feel food segmentet lært af al den indvandring – Offermentalitet.

    Kommentar by Jan Huus — 25. maj 2018 @ 18:58

  5. Feel good, skulle der selvfølgelig stå.

    Kommentar by Jan Huus — 25. maj 2018 @ 18:59

  6. Er der ikke et rekrutteringsmønster? Er en af de andre medværten ikke hende den smilende blonde Mao-fan, Anne Glad?

    http://www.uriasposten.net/archives/category/journalister/blauenfeldt-jens

    Var der nogen, der sagde DDR?

    Kommentar by Polka — 25. maj 2018 @ 19:18

  7. Det er især slutningen af interviewet, som Uriasposten linker til, jeg synes der er lidt skræmmende.
    På spørgsmålet: “Hvad kan kvinder, som ingen andre kan?”, svarer Flemming Møldrup bl.a.:

    “Kvinder kan gøre verden til et bedre sted. Mænd haft chancen i så mange år, og jeg synes, det er på tide at overlade det til kvinderne.”

    Det er netop der vore samfund har store problemer, for kvinderne har netop vist at de ikke kan skabe bedre samfund. Alt ender i småligt fims, som fjerner blikket fra de store problemer.
    Og nedturen er sket i takt med at der er kommet flere kvinder ind i de forskellige styrende organer.
    Hvis nogen ikke kan se eller fornemme det endnu i Danmark, så er det blot at kaste sine øjne på Sverige og Norge, så kan man ved selvsyn erfare hvilke samfund ”kvinde-power” resulterer i.

    Kommentar by Henning Jensen — 25. maj 2018 @ 19:24

  8. Manden er åbenlyst idiot i klinisk forstand, så selvfølgelig kan han regne med et udkomme hos DR – der samles hans åndsfæller i stort tal, i en skatteyderfinansieret forsørgelseklub.

    Kommentar by Bror Lerbror — 25. maj 2018 @ 19:44

  9. Lad os afskaffe den mandlige del af befolkningen og gøre kvinder til hermafroditter. Så kan de befrugte sig selv. Sikke en masse bøvl vi sparer med Metoo og kønskvoter.

    Kommentar by k m. — 25. maj 2018 @ 19:45

  10. Hvis man for nylig har spildt 40 minutter på at se “Kender du typen?”, vil man vide, at hr. Møldrup er et sludrehoved, sprogligt og begrebsmæssigt svagt funderet. Ind imellem sender han et ydmygt grin til programmets skaldede førerabe, og videre går det, åndsfattigt og dumt fra start til slut.

    Hvordan kan man leve af det, hvordan kan man leve med det? Nå, men det kan man altså.

    Kommentar by Crass Børsting — 25. maj 2018 @ 20:28

  11. Jeg tror, du fejlvurderer ham en smule. Han er måske på venstrefløjen, men han er ikke så sort-hvid igen.

    Kommentar by ung konservativ — 25. maj 2018 @ 20:46

  12. OT: Tommy Robinson arresteret igen: https://www.youtube.com/watch?v=IQCBnKWBCtM

    Kommentar by Hodja — 25. maj 2018 @ 20:52

  13. næ men han er mest blank.. nærmest gennemsigtig, et mirage fra ructiden.

    Kommentar by Hul igennem? — 25. maj 2018 @ 20:54

  14. Ordentlige, rummelige, tolerante og fællesskabsorienterede mennesker må så være dem, der hylder indvandring af mennesker, som er præcis det modsatte.

    Kommentar by Menig 442 — 25. maj 2018 @ 21:37

  15. Med den glæde for kulturberigelse er det mærkværdigt at vælge at bo i lejlighed på Østerbro i ambassadekvarteret

    Kommentar by marius — 25. maj 2018 @ 21:56

  16. Jeg syntes at vi skulle indlogere den muslimske terrorist psykopat Ahmed el-Haj hos dansk haderen Flemming Møldrup. Vi kommer jo alligevel til at forsørge terrorist muslimen Ahmed el-Haj til evig tid takket være landsforræderne i Venstre og de konservative samt deres lorte vælgere.
    Lorte danmark er heeeelt færdigt.

    Kommentar by Piphans — 25. maj 2018 @ 21:58

  17. DF er færdig. Sidste mand lukker og slukker.
    https://www.bt.dk/blogs/df-profil-inger-du-snakker-for-meget

    Kommentar by k m. — 25. maj 2018 @ 22:01

  18. I Sverige er der for en stadig stigende kamp for det sekulære og rationelle samfund.
    Senest af de religiøse og irrationelle kræfter fået lov til at kalde ti bøn på arabisk hver fredag to steder i Sverige!
    Bønnen lyder således oversat til dansk:
    iGud er den største, gud er den største,
    Gud er den største.
    Jeg vidner, at der er ingen gud ud over Gud.
    Jeg vidner, at der er ingen gud ud over Gud.
    Jeg vidner, at Muhammed er Guds sendebud.
    Jeg vidner, at Muhammed er Guds sendebud.
    Kom til bøn, kom til bøn.
    Kom til frelse, kom til frelse.
    Gud er størst, Gud er størst.
    Der er ingen gud ud over Gud.
    At man kalder til bøn på arabisk i et sekulært svensk samfund
    er en hån mod det rationelle samfund og knæsætter afstanden mellem
    DEM og OS

    Kommentar by BeCool — 25. maj 2018 @ 22:13

  19. #12 Hodja, det ser grimt ud. Der var nedlagt presseforbud i sagen mod massevoldtægtsmuslimerne, og det skyldes jo nok, at de engelske myndigheder ikke ønskede at folk skulle få at vide, hvor slemt det står til i samfundet. Tommy Robindson fik – en time efter anholdelsen – en dom på 13 måneder i fængsel. Ingen ret til advokat. Det er helt sindssygt!

    https://www.youtube.com/watch?v=tRt-iFANWKg

    Myndighederne ønsker at deres muslimske håndlangere i fængslet gør Tommy tavs.

    Kommentar by Hr. Snusk — 25. maj 2018 @ 22:20

  20. @7 vi skal tilbage til grundloven af 1849 hvor kun mænd over 35 der kunne forsørge sig selv havde stemmeret

    Kommentar by redneck — 25. maj 2018 @ 22:33

  21. Kender du typen burde omdøbes til “hjemme-hos-vennerne-brokvarteret” for det er de samme “typer” de besøger hvergang….politisk korrekte mandslinge og “stærke kvinder” der har åååhh så “fed” smag.

    Kommentar by redneck — 25. maj 2018 @ 23:29

  22. I en episode af “Kender du typen,” var holdet på Nørrebro, hvor geniet sagde at skyderier på Nørrebro, gav “kant” til området. Det er da vel også en form for sandhed i. En anden ting: Har Tommy Robinson virkelig fået en straksdom på 13 mdr? Lauren Southern : https://www.youtube.com/watch?v=tRt-iFANWKg

    Kommentar by Lightmann — 26. maj 2018 @ 03:16

  23. Hvad med en type som ham her – ham har vi vel nok haft glæde af:

    https://www.bt.dk/krimi/topadvokat-advarer-efter-saerlig-dom-vi-maa-ikke-ende-som-oestbloklandene

    Kommentar by Bror Lerbror — 26. maj 2018 @ 04:34

  24. Lad os tage en tredjedel af islamisterne og stoppe op i røven på de radikale, lad os stoppe en anden tredjedel op i røven på ålternative og den sidste tredjedel stoppes ned i gabet på veeganerne. Bon appetit.

    Kommentar by Hul igennem? — 26. maj 2018 @ 05:14

  25. Vi skal fandme heller ikke lade os skræmme af realiteterne. Uffe Elbæk kan selvfølgelig tale Imamer til rette, og forklare at dumme dhimmier bliver deprimeret, hvis de undertrykker dem, sammentidig med at han kan ryste sin pegefinger overfor os andre og dem. Hvis i klager over løven og tigeren æder jer, er det fordi i ikke er tolerante og så skaber i dermed skræmmebilleder. I skal bare lære dem at blive vegetarer, så de tankemæssigt kan vegetere over hvem de er, hvor de er, og hvornår de er. Hvordan skulle de ellers kunne blive integret i naturen????
    Uffe Elbæk og Alternativet og Flemming Krøldrup har alle sammen benene solidt plantet ude t sted imellem Mars og Jupiter.:-) :-) :-). God lørdag og weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 26. maj 2018 @ 05:52

  26. Free Tommy………..Det ville være godt, hvis vi på en eller anden måde kunne lægge pres på Den Britiske regering for at vi får vores helt Tommy at se igen. Han er den eneste der betyder noget for øjeblikket i England, som en mulig frelse for islams modbydeligheder. Den britiske forræderigske regering har bare at sørge for at få ham løsladt.

    Kommentar by Michael Unna — 26. maj 2018 @ 06:00

  27. Endnu en type – offertypen:

    https://www.b.dk/kommentarer/hvorfor-maa-jeg-ikke-blive-politikvinde-selv-om-jeg-baerer-toerklaede

    “Selvom”..?

    Kommentar by Bror Lerbror — 26. maj 2018 @ 06:19

  28. Citat fra Kims indledning: “….prøver at tale os sammen i stedet for at tale os hver for sig. Alternativets Uffe Elbæk for eksempel, fordi han tør stille sig op og tale stik imod dem, …”. På to-tre linier formår tossehovedet at omtale to modsat rettede former for “tale”: ‘tale os sammen’ og ‘tale stik imod’. De anbefales begge for hver sin målgruppe. For OS: I holder bare Jeres kæft. For DEM: Når VI siger, I skal holde kæft, så holder I kæft. At det ikke skurrer i ørerne på ham selv, er ud over menneskelig fatteevne.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 26. maj 2018 @ 08:22

  29. Ja gu kender jeg typen.

    En palæstinensisk-arabiske “far” prøver at få sin lille søn gjort til martyr ved at instruere ham om at gå hen til israelske soldater og kaste sten på dem !

    https://youtu.be/JKkCgpKk4SI

    Se blot:
    De israelske soldater behandlede den lille dreng med mere sympati end den lede svin til far !

    Kommentar by Sindsro — 26. maj 2018 @ 09:37

  30. Christian, du kan desværre ikke beholde dit navn når du konverterer til Islam. Det er på listen over forbudte navne.

    Kommentar by DS — 26. maj 2018 @ 09:39

  31. #FreeTommy

    Kommentar by Jesper Fræer Nielsen — 26. maj 2018 @ 10:13

  32. Christian er vist allerede konverteret

    Kommentar by k m. — 26. maj 2018 @ 10:20

  33. christian tror at han hedder muhammed ali al-socialgondor

    Kommentar by Hul igennem? — 26. maj 2018 @ 10:24

  34. Kim nu da du i den nye tråd ikke har bedt om kommentarer- skriver jeg her: Inger Støjberg. Du mener det sikkert godt, og du er også udmærket med dine udmeldinger, og du har fundet dig i idiottåbelig kritik for din berettiget Ramadansikkerhedbekymring på arbejdsmarkedet (Selv finder jeg selvfølgelig Ramadantraditionen idiotisk uden mål og med, men det er muslimernes problem, og ja jeg hader inderligt Islam- hvilket jeg også mener der al verdens grund til…men lad det nu ligge her) Inger Støjberg. Meld dig dog ud af Venstre. Der er ingen grund til at spilde sin tid, på det parti som popper lidt op er og der hvor vinden blæser, uden mål og med, andet end tom vælgermagnetisk indhold. Anders Fogh Rasmussen gjorde det flot under tegneseriekrisen- alt respekt for det, med det pres der var- men den nuværende statsminister er intet værd. Han vil blæse og have mel i munden, og er dumarrogant i sit forhold til Islam, og især på indvandringsbølgen fra 2015, hvor man brød sit løfte, sikkert tomhjernet for at tækkes Merkel og EU (som før eller senere bryder sammen i dens vælgerarrogante distance, med idealerne i vejret og bukserne nede). Inger drop Venstre, og tilbyd dig til Nye Borgerlige. Tror du ville kunne få en god stor karriere der. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 26. maj 2018 @ 11:44

  35. “Flemming Møldrup er uddannet fra Forfatterskolen for børnelitteratur”

    Haha :-) https://politikensforlag.dk/flemming-moeldrup/a-0/2741

    Kommentar by BB — 26. maj 2018 @ 12:08

  36. Flemming Møldrup har, så vidt jeg husker, en udenlandsk far. Så det er vel forventeligt, at han kun identificerer sig med Danmark i begrænset omfang.

    Kommentar by Gunnar Biering — 26. maj 2018 @ 12:56

  37. #35 “tegneseriekrisen”… Er du ved at blive politisk korrekt på dine gamle dage??

    Kommentar by Odo — 26. maj 2018 @ 13:20

  38. #37 Han har israelsk far, hvilket burde gøre ham bange for muslimerne, men som så mange andre kan han ikke se det. Han har tidligere talt om følelsen af at være “blandet” og ikke fuldt tilhøre gruppen.

    Kommentar by Odo — 26. maj 2018 @ 13:22

  39. I virkeligheden satser jeg på at bringe det yderste højre og det yderste venstre sammen, fordi jeg oprigtigt tror, at udenlandske kræfter, der hader os, fordi de ikke kan lide hvide, fordi de ikke kan lide europæere, bevidst fylder os med en masse giftstoffer, så vi bliver svage og elendige drenge, der til sidst ikke kan binde vores snørebånd, hvilket flere fysioterapeuter og ergoterapeuter allerede er begyndt at melde om er ved at ske.

    Kvinderne påvirkes også og opfostrer ikke så mange børn.

    Jeg møder mandlige venstreorienterede, selv læger, der har tydelige kropsforandringer p.g.a. hormonforstyrrelser, uden at de selv er klar over det. Hormonforstyrrelser, eller sygdomme, eller skader, som jeg tror, at vi bevidst bliver udsat for af en masse giftigt lort, de sender til os fra udlandet.

    Det er ikke kun plastic og parabener. Det er meget andet.

    Man kan også høre det på stemmen. En kvinde kan høre på en mands stemme (måske ubevidst), hvor store hans testikler er.

    Vi er ved at blive tværet ud af udenlandske generaler og forskere. Venstrefløjen er bare lidt længe om at finde ud af det.
    Alle ved at den yderste danske venstrefløj på et tidspunkt vil blive nakket af muslimer.

    Jeg så engang en førtidspensionist i TV, der fik bank af nogle muslimske drenge. Det var vist nok i Odense. Han forsøgte at holde balancen, måske ved hjælp af en bajer, han strakte ud i den ene arm, men tilsidst faldt han bagover. Det så skiiide skægt ud.

    Så kiggede jeg i en bog fra Snow Lion publishing i U.S.A. Den var på 1000 sider på engelsk om tibetansk buddhisme. Først havde jeg ikke bemærket det, men jo der stod det.
    Jeg indrømmer, at jeg lige måtte læse det en ekstra gang.
    I ved den der med sandet og Van Damme, hvordan gør han det? Man kan sgu da ikke tage en pause midt under en slåskamp og stikke hovedet i busken og tænke på sommerfugle?

    Men nu har jeg fundet ud af, hvordan han gør det. Det er ret vildt.

    Vi har meget tilfælles med mongolerne fra Korea, Japan og Kina, hvilket jeg tror skyldes, at vi alle spiser svinekød, og bliver lidt “svin” selv eller “gris”. Det er der vel ikke nogen skam i.

    Vores blodtyper har også mere tilfælles med negrenes, eller de sortes i Afrika, end med indianernes fra Amerika.

    Men nu siger jeg ikke mere. For jeg mangler penge til ordentlig mad og sko.
    Jeg har prøvet at være svimmel af sult, uden at Inger Støjberg interesserede sig for mig.

    Venstre er ligesom folkekirken revnende ligeglad med at hjælpe svage danske bistandsklienter og førtidspensionister og psykisk syge og andre syge med at finde sammen, få familier og børn.

    Jeg kan se det for mig. Pludselig konstaterer en måbende venstre-borgmester at muslimerne i hans kommune er kommet i overtal, fordi han var skide ligeglad med alle de sølle og svage og nervesvækkede danskere, og så bliver han tæsket sønder sammen af muslimerne, der ikke gider have ham som borgmester længere.
    Det vil være “lidt” fryd at se faktisk.

    Så skal han gå rundt ligesom ham landsforræderen i Matador og bøje hovedet og sige “gnädishe frau” til alle tyrkerkonerne resten af livet for at blive accepteret og ikke få bank.
    Ligesom Paul Schlüter.

    Da jeg var ung i 80’erne, rendte venstreorienterede “tabere” rundt og sagde “skyd Schlüter”. I dag tror jeg, at det var en vikinge-helligånd inde i dem, der talte til os fra urmindegabs tid. Selv om den venstreorienterede – og vi andre – selvfølgelig ikke forstod det – dengang.
    Venstre er et helvede og en dansk Anders Breivik ville nok gå amok på dem i stedet for på socialdemokraterne.

    Jeg vil prøve at tjene penge på den med sandet. Altså hvordan kan Van Damme se, selv om han er blind? Måske jeg sælger min viden til nordkoreanerne?:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZXIe6pouJTc

    Kommentar by Børge — 26. maj 2018 @ 13:51

  40. Det overrasker mig ikke. Jeg så ham en gang og kunne se han var kryptojøde.

    Kommentar by Teis — 28. maj 2018 @ 20:31

  41. Den klamme dhimmi Møldrups hjerne er åbenlyst mølædt.

    Dog er den lille liderlige MILF Anne Glad en lækkerbisken.

    Jeg ku’ godt…

    Kommentar by Vermund for President — 29. maj 2018 @ 20:50

RSS feed for comments on this post.