26. maj 2018

Ramadan-faste: 3F basher Inger Støjberg for at foreslå det, som deres imam-rådgiver anbefalede i ’10

Det essentielle her er ikke at det fastende muslimer kan udgøre en sikkerhedsrisiko, det burde være en ‘no-brainer’, for selvfølgelig påvirker det kroppen negativt ikke at indtage væske eller føde i op mod 18 timer.

Forløbet fortæller derimod en hel del om hvordan medierne arbejder. Kort fortalt: Muslimers fasten bliver gjort uproblematisk, fordi Inger Støjberg problematiserer den. Tiden har givetvis også spillet en rolle. Otte år med en postuleret ’stram udlændingepolitik’, har medført flere muslimer, og hermed mere Islam i det offentlige rum. Hvis 3F også fremover skal stå stærkt ved forhandlinger med arbejdsgivere, så skal de have muslimerne med – deres ‘cuddling’ med islamisk ideologi må ses i det lys. Flere muslimer, mere Islam. Islamisering.

Gedigen journalistik af Radio24syv – 3F advarede om fastende muslimske buschauffører for 8 år siden.

“Fagforeningen 3F har i den forgangne uge været særdeles kritiske over for udlændinge- og integrationsminister Inger Støjbergs opfordring om at muslimer bør holde ferie under ramadanen, fordi de ellers kan være en sikkerhedsrisiko på deres arbejde.

Men tilbage i 2010 havde 3F et noget andet budskab.

‘Flere chauffører har oplevet, at de blev utilpasse på jobbet, fordi de ikke fik noget væske. Sidste år resulterede det i et færdselsuheld,’ sagde Morten Christensen, næstformand for 3F Frederiksborg, i en artikel i fagforeningens eget blad, som Radio24syv har fundet frem. …

På baggrund af bekymringerne tilbage i 2010 arrangerede den lokale 3F-afdeling et møde med imam Abdul Wahid Pedersen, der skulle rådgive og vejlede chaufførerne ‘i de sommervarme busser under Ramadan’. Her opfordrede imamen buschaufførerne til at tage ferie under ramadanen af sikkerhedsmæssige årsager – præcis som Støjberg i denne uge foreslog.

(Fagbladet3f.dk, 2010: Imam skal hjælpe chauffører gennem faste)

“Der er stor usikkerhed om, hvad man kan og ikke kan under ramadan. Det er væsentligt, at vi har en viden om det, for hvis chaufførerne ikke må drikke eller spise, kan det udgøre en sikkerhedsmæssig risiko.” (Finn Jørgensen, De Hvide Busser, 2010)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/92604/trackback

39 Comments »

  1. OT men Tommy Robinson skulle være fængslet i 13 måneder!

    Kommentar by Martin — 26. maj 2018 @ 13:35

  2. Det er helt vildt det her

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=48&v=m6w7MJZX5YU

    Kommentar by Martin — 26. maj 2018 @ 13:37

  3. Der er foreloebigt indsamlet 44.000 underskrifter men der er plads til flere:

    https://www.change.org/p/theresa-may-mp-free-tommy-robinson

    Kommentar by Jan — 26. maj 2018 @ 13:50

  4. Jeps. England har rent faktisk udviklet sig til en politistat. Og meget belejligt kan man bemærke, at fagforeninger er de sidste, til at afhjælpe den situation. Jeg så red pill Phil i morges på YT, komme med nogle relevante betragtninger og snaphanen har en kommentar med https://www.youtube.com/watch?v=gAAIXmxqylI

    Kommentar by Nielsen — 26. maj 2018 @ 14:12

  5. Lauren Southern var også meget oprørt over det https://www.youtube.com/watch?v=tRt-iFANWKg

    Kommentar by Allan — 26. maj 2018 @ 14:13

  6. >5 Allan
    Hende så jeg også. Men den linkede havde jeg nok overset, hvis du ikke havde lagt den op. Tak for det.

    Kommentar by Nielsen — 26. maj 2018 @ 14:46

  7. Ramadan pladder Taqiya,Muruna Kitman,tawriya,der er ikke nogen mulighed for “integration” “assimilering” islam vil ikke, kan ikke ,maa ikke,de
    er 1400 aar bagefter og nemme at kontrollere ,de kan ikke laese bogen og forlader sig paa den lokale imanm (tidliger gauleiter). Det er sgu ikke let

    Kommentar by dunk — 26. maj 2018 @ 15:34

  8. Ramadan-apologeterne laver den sædvanlige finte med de lave forventningers diskrimination. Det kan åbenbart slet ikke lade sig gøre, at stille samme krav til muslimer, som alle vi andre skal leve op til.

    Kommentar by Hr. Snusk — 26. maj 2018 @ 15:46

  9. Selvfølgeligt er en buschauffør usikker i trafikken, hvis han ikke har sovet nok og ydermere ikke har hverken spist eller drukket hele dagen.
    I det danske forsvar skal chauffører grundet flere trafikulykker have sovet mindst 6 sammenhængende eller 4+4 timer, før de må sætte sig bag rattet. Og de har spist og drukket.
    Så når ramadanen (der jo ligger som vinden blæser, grundet den muslimske “kalender”) som i år falder i midsommeren, har de muslimske chauffører mindre end 7 timers mørke til at sove, spise, drikke, sex, smøg og alt det andet de ikke må om dagen under ramadanen.
    Derfor viser undersøgelser da også signifikant øget ulykkesfrekvens i muslimske lande (fx. Tyrkiet) under ramadanen, sammenlignet med årets andre måneder. Og det er endda sydligere, hvor natten er længere og dagen kortere end den er i DK om sommeren.

    Kommentar by Hertz — 26. maj 2018 @ 15:56

  10. Se fx. dokumentation for muslimers øgede ulykkesfrekvens under ramadanen her:
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1294766/pdf/jrsocmed00081-0025.pdf

    Kommentar by Hertz — 26. maj 2018 @ 16:24

  11. Kommentar by Hr. Snusk — 26. maj 2018 @ 15:46
    Hr.Snusk
    Nu er det mig bekendt ikke forbudt at faste her til lands og ej heller krav om at man kun må gøre det i ferien så hvilke krav er det du skal leve op til som muslimer ikke skal ?
    Der foreligger ikke evidens for at trafikulykker hvor fastende muslimer her i DK er involveret stiger i ramadanmåneden men støjsenderen gør det til et problem ud af den blå luft.
    Populisme i rendyrket form som kun underfrankerede hopper på.
    Der er studier der viser at overvægtige og fraskilte personer kører mere galt end gennemsnittet men dem kan man vel ikke udelukke fra at køre bus.

    https://videnskab.dk/kultur-samfund/hvad-siger-forskningen-om-stoejbergs-ramadan-paastand

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 16:26

  12. https://www.bt.dk/danmark/arriva-efter-stoejbergs-ramadan-opsang-det-billede-kan-vi-slet-ikke-genkende

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 16:45

  13. De samme konstateringer, bekymringer og anbefalinger kan man finde bogstaveligt talt overalt i den islamiske verden, når ramadanen nærmer sig.

    Og det er den samme beskrivelse af “følgesygdomme” igen og igen og igen:

    * Uopmærksomhed, lav reaktionsevne
    * Særligt farligt i forbindelse med trafik (ramadan skaber tilmed trafik-kaos fordi alle skal hjem og fylde tomme maver – når solen er gået ned og har gjort det EKSTRA farligt at være forjaget, irritabel, uopmærksom og langsomt reagerende)
    * Irritabilitet, og dermed voldelige udfald er ENDNU mere hyppige under ramadanen.

    Hvorfor er det her overhovedet til diskussion i Danmark? Hvad fanden er der galt med vores lortepresse, at de finder det nødvendigt at bagatellisere noget der er et anerkendt og stort problem både hos læger og de forbandede muslimer selv, overalt i den muslimske verden? Halvanden fucking milliard muslimer ved det. Deres regeringer ved det. Imamerne ved det. Lægerne ved det.

    Men vi – vi vil ikke vide det. Fordi Inger fortalte os at det sker.

    Kommentar by Quark — 26. maj 2018 @ 17:00

  14. Det nemmeste for hele verdenen, er at islamisterne bliver hjemme i Mekka. 6.265 km væk.

    Kommentar by Hul igennem? — 26. maj 2018 @ 17:01

  15. En imamrådgiver er en stilling, der bliver et enormt behov for i fremtiden. Folketinget, kommunerne, virksomhederne (moske på nær IKEA), hospitaler, institutioner o.s.v som er blanke på islam.

    Kommentar by Menig 442 — 26. maj 2018 @ 17:13

  16. @ Kommentar by Quark — 26. maj 2018 @ 17:00
    Trafikkaos oplever vi stort set hver eneste dag når folk skal til og fra arbejde ved større byers indfaldsveje og ligeledes ved helligdage som jul, påske , pinse osv. hvor trafikuheld stiger dramatisk.
    Jeg har imidlertid ikke oplevet øget trafik/uheld under ramadanen
    Så det nytter ikke noget at problematisere noget der ikke er et problem i forhold til normalen

    Læs venligst
    https://videnskab.dk/kultur-samfund/hvad-siger-forskningen-om-stoejbergs-ramadan-paastand

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 17:45

  17. Inger Støjberg…jeg har fulgt dig, og også selv skrevet et læserbrev i EB. Din udmelding er rimelig. Men Venstre er intet andet end et popliberalt parti, som ikke tager de udfordringer alvorligt andet end tomt stemmefiskeri hos DF, via dig. Statsministeren mente at tidligere tiders indvandringspolitik har været for naiv- sagt i forbindelse med ghettoplanen, og mente tidligere vi ikke skulle have flere flygtninge, og så i 2015 følger han bare blindt Merkel og EU. Han mener dumnaivt at det intet har med religion at gøre…..nej ok. Jeg har totalt mistet min tillid til ham.
    Inger Støjberg. Du har fortjent langt bedre end det “Venstre” er. Billigt liberalt pop der hvor vinden blæser. Hvad om du meldte dig ud, og ind i “Nye Borgerlige”?. Jeg synes du har fortjent bedre end Venstre. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 26. maj 2018 @ 18:00

  18. @ Michael Unna — 26. maj 2018 @ 18:00
    Ville du også mene at det var rimeligt hvis hun udmeldte at overvægtige,singler og fraskilte , der statistisk set , udgør en større fare i trafikken kunne være problematisk at ansætte som buschauffør.

    Pia Hammershøy Splittorff fra Arriva udtaler:
    “Vi forholder os ikke politisk, men meget lavpraktisk og pragmatisk til det. Vi har aldrig oplevet nogen uheld eller ulykker, som kunne relateres til en fastende chauffør. Vi har aldrig haft en fastende chauffør, der er blevet dårlig. Så det er de facto ikke et problem for os”

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 18:23

  19. #16 Per Henrik Rasmussen

    Du misforstår – og du vælger af en eller anden grund at fokusere på noget jeg skrev i en parantes om hvordan ramadan-fasten virker i mellemøsten og hvad de advarer om dernede). Du kan eventuelt lige slå det op selv, for eksempel UAE’s anbefaling mht. trafik og ramadan.

    Men jeg tror også du er klar over, eller i det mindste kan ræsonnere frem til, at problemet med trafik omkring bestemte tidspunkter naturligvis er ret så meget større (læs: altomfattende) i muslimske lande. Forskellen? I de lande er det *samtlige* trafikanter, der er påvirkede. Herhjemme meget mindre, men stadig samme påvirkning.

    > Jeg har imidlertid ikke oplevet øget trafik/uheld under ramadanen

    Så det, at du aldrig har oplevet det, betyder at det ikke sker. Så linker du til en artikel på videnskab.dk som igen linker til https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0899900716302891 som du vist glemte at læse. Her står der forklaret, at forsøget er udført på sølle 10 mænd (alle mænd) i deres sundeste alder og hvor man på forhånd er sorteret fra hvis man fx er oppe i alderen, har sukkersyge, etc.

    Gør dig selv en tjeneste. Informér dig selv ordentligt før du begynder at kaste med links som skulle understøtte den ene og den anden påstand. Tænk for dig selv og lad være med at stole på, at journalister er i stand til at formidle en korrekt forståelse af komplicerede ting. Især ikke når de ting handler om noget der kan bindes sammen med identitetspolitik.

    Kommentar by Quark — 26. maj 2018 @ 18:40

  20. Og Per, før du går grassat og siger “jamen, der er også andre undersøgelser i den videnskab.dk artikel” så må jeg hellere lige sige, at jeg kun bragte det ene link, fordi det netop er symptomatisk for de forsøg der faktisk er lavet:

    * Meget lille gruppe og dermed meget ringe mulighed for at udlede statistik
    * Meget selektiv gruppe af forsøgssubjekter (meget sunde, meget unge)
    * Ingen forud eksisterende sygdomme som fx. diabetes

    Den samme videnskab.dk artikel snakker desuden om netop de symptomer jeg har beskrevet. Som du så ikke synes er et problem, fordi du personligt ikke har observeret stigning i uheld.

    Nyd desuden også den dejlige lille finte, at det eneste forsøg mht. trafikuheld under/udenfor ramadan, som viser andet end en stigning, har valgt at fokuseret på antallet af TILSKADEKOMNE, ikke antallet af uheld. Voila.

    Kommentar by Quark — 26. maj 2018 @ 18:46

  21. Og jeg tillader mig lige at svare for Michael Unna:

    #18 Per

    > Ville du også mene at det var rimeligt hvis hun udmeldte at overvægtige,singler og fraskilte , der statistisk set , udgør en større fare i trafikken kunne være problematisk at ansætte som buschauffør.

    Det ville klæde dig, hvis du lod være med at spille dum her.

    Den gruppe, der er tale om, er “folk, der undlader at spise og drikke”. Altså noget man har gjort (ikke gjort) lige før man sætter sig bag rettet. Statistikken skal som sådan blot påvise, at der er en dårlig idé at gøre dit eller dat før man fører en bil.

    Ligesom at køre efter man har drukket. Eller køre mens man er ekstremt følelsesmæssigt oprevet. Eller har taget bind for øjnene.

    Tak for anekdoten fra Arriva om, at det ikke er et problem for dem. Det er jo dejligt for Arriva – de er åbenbart sluppet heldigere end så mange andre biler og busser ført at muslimske chauffører under ramadan-fasten. Bare som kuriosum – hvad tror du Arriva ville sige, hvis der endelig skete et uheld hvor en fastende chauffør var involveret? Jeg tror de ville sige noget i retning af “det ikke kan relateres til en fastende chauffør” netop fordi de tænker meget “pragmatisk og lavpraktisk” og derfor helst ikke vil have en gruppe sure chauffører i medierne og tude om religiøs forfølgelse og racisme. Aaaaanywho, symptomerne er virkelige nok – der er udelukkende lidt tvist om hvorvidt de er store nok, og om man tør gøre noget ved dem (ligesom muslimske lande vælger at gøre).

    Kommentar by Quark — 26. maj 2018 @ 19:08

  22. Der er uden tvivl også mange, der sagtens kan køre både bil, lastbil og bus, selvom de har drukket en genstand eller tre – eller sågar ti. Nogle er i særdeles god træning desangående. Videnskabelige undersøgelser ville derfor med garanti kunne bekræfte denne hypotese. Men alligevel er der på det område pludselig ikke tale om, hvad den enkelte selv “sådan føler” han/hun kan magte. Der er ingen kære mor. Nul tolerance. Og godt for det. Med fagbevægelsens mange kælemuslimer forholder det sig pludseligt anderledes. Gid danskerne i stimer ville melde sig ud af de shariarøvslikkerforeninger og sende en skriftelig begrundelse med, hvorfor. Men så skal denne nation af patetiske, forædte og flommede dovendyr pludselig til at foretage sig noget konstruktivt. Aldrig. Folkesjælen har for længst dødsdømt det her landt.

    Kommentar by Margrethe — 26. maj 2018 @ 19:48

  23. Quark hold nu op med at spilde både din egen og min tid med en svada af udenomspladder.
    Fakta er at det ikke har været noget problem før den underfrankerede støjsender ubehjælpeligt forsøger at gøre det til et problem i et forsøg på at fiske underfrankerede vælgere fra DF , hvis altoverskyggende problem er at de bare ikke kan fordrage muslimer , over i venstres lejr . Når en arbejdsgiver udtaler at der ikke har været nogen form for problemer i.f.b med ramadanen mener du så at dine evner til at google overtrumfer dennes konklusioner.
    Og hvor er dokumentationen for din påstand om at arriva bare har været heldige for man må i.f.g dig forstå at det er et stort problem for alle andre end dem.
    Er ikke muslimer der følger 5:2 kuren (faster 2 af ugens dage) et problem ?
    Eller er det kun muslimer ?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 20:17

  24. > den underfrankerede støjsender

    Ad hominem

    > underfrankerede vælgere fra DF

    Ad hominem og generalisering. Rent sprogligt ville det også være passende at finde på et nyt adjektiv – og et stort ordforråd (især bandeord og fornærmelser, tro det eller lad være) demonstrerer intelligens. Det er det der videnskab, du ved, der har forsket i den slags.

    > mener du så at dine evner til at google overtrumfer dennes konklusioner.

    Stråmand. Du ved intet om min baggrund. Det er derfor man debatterer ved at forholde sig til argumenterne og objekterne, ikke det man tror om personen der bruger dem.

    > Og hvor er dokumentationen for din påstand om at arriva bare har været heldige for man må i.f.g dig forstå at det er et stort problem for alle andre end dem.

    Du linkede selv til det i den undersøgelse som jeg mistænker du ikke har læst selv. Min mistanke er hermed bekræftet.

    > Er ikke muslimer der følger 5:2 kuren (faster 2 af ugens dage) et problem ?
    > Eller er det kun muslimer ?

    Har du virkelig så svært ved at forstå, at det her handler om hvad den enkelte person gør, på den specifikke dag, hvor vedkommende skal køre bus etc.? Det bliver ikke mere konkret, så hvad er problemet med at forstå hvem og hvorfor? Selv imamerne i muslimske lande kan forstå det her, så hvorfor kan du ikke?

    Og du har den frækhed at bede mig holde op med at spilde vores tid med udenomspladder, hvorefter du fyrer adskillige ad hominem, generalisering og stråmænd. Ærligt talt er det gabende kedeligt fordi jeg har set det tusind gange før.

    Kommentar by Quark — 26. maj 2018 @ 20:39

  25. Endnu en gang udenoms snik snak
    Du svarer ikke på nogen af mine spørgsmål og fremlægger ikke dokumentation for din påstand om det er et stort problem her i DK for alle andre end Arriva
    Når det handler om den enkelte person så gælder det vel alle der på den ene eller anden måde faster.
    Det har defacto ikke tidligere været et problem her i DK og stort set ingen arbejdsgivere (hvis nogen overhovedet) har adresseret det som noget problem.
    Men når kæledæggen Støjberg mener det er et problem tror du uden forbehold på hende.
    Du har ret i at jeg ikke kender din baggrund men jeg vil skyde på at den indbefatter en bachelor i udenomssnak

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 21:21

  26. > din påstand om det er et stort problem her i DK for alle andre end Arriva

    Det har jeg aldrig påstået. Aner ikke hvor du har fået den idé. Jeg sagde bare, at såfremt Arriva ikke har nogen grund til bekymring er det fordi de har været heldigere end de (muslimske) lande hvor man kan observere stigninger i uheld under ramadanen, hvilket dokumenteres af de links der er indeholdt i den artikel fra videnskab.dk som du selv linkede til.

    > Når det handler om den enkelte person så gælder det vel alle der på den ene eller anden måde faster.

    Ja selvfølgelig gør det da det. Men:

    * Der er kun én bestemt gruppe af mennesker, som faster i længere tid og ofte, og som meget ofte finder ansættelse eksempelvis som buschauffører eller anden transport af tungt gods eller mennesker.
    * Det er ikke urimeligt at rette en henvendelse til eller tale om denne gruppe ved navn, når der diskuteres om der bør lovgives om faste ifm. denne type arbejde.

    > Men når kæledæggen Støjberg mener det er et problem tror du uden forbehold på hende.

    Helt ærligt, nu er du ved at være lidt plat, du. Kan du slet ikke læse indenad, at jeg har andre kilder der netop støtter det Støjberg har sagt – og det er DERFOR jeg mener det er rimeligt at hun siger det?

    > Du har ret i at jeg ikke kender din baggrund men jeg vil skyde på at den indbefatter en bachelor i udenomssnak

    Det var sjovt. Stort nummer!

    Kommentar by Quark — 26. maj 2018 @ 22:01

  27. Per Henrik Rasmussen. Jeg kan herfra fremvise dig- her på bloggen- at 3F i år 2010 behandlede det som et problem. Der er en hujende forskel på om en overvægtig chauffør er dårlig chauffør, eller om de selv vælger at tørste og sulte pga en eller anden tåbelig religiøs regel. Det håber jeg selv du kan indse. 3F behandlede det i år 2010 som et problem. Der er også et problem i den arabiske verden, men bortset fra det, så kan du have ret i at det er et lille problem, i forhold til mængden af chauffører. Inger Støjberg er fejlplaceret i Venstre og jeg opfordre hende hermed til at melde sig ind i Nye Borgerlige.
    Men ok. Du kan nok have ret i at det ikke er det store problem, da de fleste muslimer er på overførselsindkomst eller ejer et Pizzaria. Men jeg kan forstå på din erklæring at fagforeningen 3F nok bare var en støjsender i år 2010. Godnat og sov godt.

    Kommentar by Michael Unna — 26. maj 2018 @ 22:03

  28. Hej Michael Unna
    Nu er jeg selv medlem af 3F men absolut ikke enige i alle deres dispositioner og deres udmelding i 2010 er så gået i sig selv.Sikkert fordi at ingen arbejdsgivere anser det for et problem.De er ellers lynhurtige til at gribe ind hvis noget skaber problemer med dårlig omtale til følge.
    De fleste overvægtige er det selvforskyldt ved fravalg af motion og dårlige kostvaner mens singler og fraskilte måske kan diskuteres (hvis du forstår;-))
    Hvad ramadanen har af indvirkning på andre samfund end det Danske er sådan set irrellevant for som repræsentanten for Arriva fortæller så er kollegaerne rigtig gode til at bytte vagter til
    alle medarbejderes fordel.
    Vi skal vel ikke skabe problemer og lovgive om dem før de er reelle.
    Nu har Quark Quababbelse over at der generaliseres så din påstand om at de fleste muslimer her i landet er enten på overførselsindkomst eller pizzariaejere no en hel del overdrevet

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 22:33

  29. Quark
    Lange søforklaringer er altid en indikator for en dårlig sag.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 22:52

  30. Det er fint, Per. Lad den bare ligge der. Andre kan læse det og forstå, hvem af os der har den dårlige sag.

    Kommentar by Quark — 26. maj 2018 @ 23:00

  31. > Nu har Quark Quababbelse…

    Nu har Per peristaltik… så søg dækning!

    Kommentar by Quark — 26. maj 2018 @ 23:09

  32. Quark Quark

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 23:13

  33. Hønsesnak

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 26. maj 2018 @ 23:20

  34. ” Andre kan læse det og forstå, hvem af os der har den dårlige sag.”
    Ja og 99,5 % udenfor urisasboblen vil gi´ mig ret

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 27. maj 2018 @ 01:15

  35. Som jeg ser det er det blot et mindre problem, som mediemæssigt er blæst op for at hænge Støjberg ud. Mit gæt er det et pr stunt for at tiltrække lidt DF vælgere tilbage, så man lader medierne køre løs på hende i tomhjernet politiskkorrekt tomgang med hende som syndebuk for de politisk korrekte meningers konsensus. Imens venter Jacob Ellemann Jensen (som er en farkopi også i pr.), og kristian Jensen -begge som almindelige tomgangsRadikale, og så ventes der på et valg, så de Venstre kan komme i regering med Radikale og evt Alternative. Statsministeren her intet andet at byde på en -Godt købmandskab :-)- og ideologisk set er han flintrende ligeglad med Danmark, bare han kan tækkes EU og Merkel, og der lefles løs i den retning. DF er for ham nogle tomme vælgerstøtter til hans karriere, og mit gæt ar Støjberg er sendt i byen for at kalde nogle DF vælgere over til Venstre. Derfor får hun foreløbig fred i Venstre. Venstre og Statsministeren popper så lidt op engang imellem der hvor vinden blæser, og vil selv blæse og have mel i munden (Det er også for dårligt med Ghettoer og den fortidige indvandrings politik, men det er ikke Islam der er problemet….bare spørgsmål om ..integration etc etc etc tomgangs idioti)
    Derfor Støjberg. Hvis du ikke blot er en stik i rend i byen, dame, men har dine meningers mod…så drop Venstre. De har ikke fortjent dig. Efter valget vil de ligge i med De Radikale og/eller De Alternative (et parti fra det ydre rum :-)).Mit gæt er at du finder DF for socialdemokratisk. Fair nok. Jamen så tag skridtet og hop over til Nye Borgerlige. (Det samme råd kan også gives til Naser Khader). Fortsat god Søndag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. maj 2018 @ 10:14

  36. Lad os endelig få indført nogle flere religiøse/irrationelle sædvaner i vores sekulære samfund – hvad med bønneopråb på arabisk fra alle de 170 danske moskeer

    Kommentar by BeCool — 27. maj 2018 @ 16:56

  37. Socialister og fag bevægelsen har altid været fulde af løgn, og lad os aldrig glemme at de tvang danske arbejdere til at arbejde for hitler og hans sindssyge nazi tysker psykopater.

    PS.
    Tyskere er blot hvide muslimer der myrder og stjæler alt hvad de kommer i nærheden af og ikke underligt, at nazi tyskerne allerede for 100 år siden pumpede penge i tyrkiet så tyrkiet i ro og mag kunne myrde og voldtage kristne i deres nabolande.
    Dødsstraffen skal genindføres så nazi merkel og de andre kan få den rigtige straf.

    Kommentar by Piphans — 27. maj 2018 @ 22:53

  38. Piphans det var da godtnok en grim omgang fugleinfluenza du der har raget til dig.
    God bedring

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 28. maj 2018 @ 17:34

  39. En såkaldt borgerlig regering burde omgående fjerne fradragsretten for fagforeningskontingenter.

    Hvorfor fanden skal vi andre tvinges til at betale til dette kommunistiske pampervælde og fortidslevn?

    Kommentar by Vermund for President — 29. maj 2018 @ 20:43

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper