28. oktober 2009

Hvis kristne ikke føjer os, “vil vi dræbe dem… og bruge deres koner som sex-slaver”

Det er vel hvad Mona Sheikh ville kalde et klodset forsøg på dialog. Fra Kristeligt Dagblad – Taleban giver kristne ultimatum.

“I et brev, Taleban har sendt til kristne ledere i Pakistan, giver bevægelsen det religiøse mindretal et simpelt ultimatum.

– Konverter til islam, betal den særlige skat, som islam påkræver religiøse mindretal, eller forlad landet, står der i brevet.

Men brevet omfatter også meget alvorlige trusler mod de kristne, der måtte vælge at ignorere Talebans ultimatum.

– Hvis de kristne ikke accepterer vores ultimatum, vil vi dræbe dem, brænde deres huse og bruge deres koner som sex-slaver, står der i brevet, som afsluttes med ordene: Nu er de kristne selv ansvarlige for deres egen skæbne.”

Oploadet Kl. 05:05 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/9286/trackback

20 Comments »

  1. Det blev vist ikke meget bemærket i DK. Men mens Talaban havde magten i Swat provinsen, blev en en gruppe sihk’ere udsat for det samme.De blev tvunget til at betale særskat.

    Kommentar by NielsC — 28. oktober 2009 @ 07:18

  2. Hvornår får Danerne samme ultimatum præsenteret i Danmark ?
    Dem som hjælper muslimer i dag dræber en dansker i morgen.
    Dette citat var at læse i Den Danske Forenings medlemsblad.
    Tænk, alle de selvgode Politisk Korrekte Gutmenschen gør det.
    Der forudsiges, at der vil være kristenforfølgelser om ca. ti år.
    Ikke fra den ene dag til den anden, men gradvist.

    Kommentar by HelgeD-H — 28. oktober 2009 @ 08:27

  3. Det er charmerende, hvordan kvinderne tæller som ‘de kristnes’ ejendele, ikke som kristne (eller skatteydere) i egen ret.

    Kommentar by Ulla Lauridsen — 28. oktober 2009 @ 08:31

  4. “Konverter til islam, betal den særlige skat, som islam påkræver religiøse mindretal, eller forlad landet, står der i brevet.”

    Det er sjovt, men jeg gik egentlig i nogenlunde de samme tanker, som disse islamister.

    Nu hvor danske muslimer kan se, hvad deres stolte religion islam byder os danskere af trusler og andre ubehageligheder, ville det så ikke være en meget god idé at konvertere for at vise support og sympati for det land, der har givet dem tag over hovedet og penge i banken?

    Måske ville det også være meget rimeligt, hvis vi lod Islamisk Trossamfund og deslige betale en ekstra skat for de omkostninger islam koster Danmark i form af ekstra politi- og PET-arbejde.

    Ellers kan de jo rejse til et land der allerede er muslimsk…

    Tænk hvis jeg kunne sige: “Konverter til noget andet end islam, betal den særlige topskat, som Danmark påkræver muslimske mindretal, eller forlad landet!.”
    Ak! Hvem der bare kunne være lige så fræk som talebanerne, men det ville vel være en “hate crime”, så det tør jeg ikke være…

    Kommentar by Mia — 28. oktober 2009 @ 08:32

  5. Ja, men det minder jo blot om den måde vi behandler muslimer på herhjemme.

    Kristligt Dagblad har i dag en stor artikel (online) med Lone Hertz som har været i Egypten, og hun ser ihvertfald ligheder. Smukt, nuanceret og ingen kritiske spørgsmål.

    Kommentar by Superman — 28. oktober 2009 @ 08:44

  6. Hvis de kristne ikke accepterer vores ultimatum, vil vi dræbe dem, brænde deres huse og bruge deres koner som sex-slaver

    So what else is new ?

    Ja, men det minder jo blot om den måde vi behandler muslimer på herhjemme.

    Øhh – hvad for en fisk? forklar venligst?

    Kommentar by Vantroende — 28. oktober 2009 @ 09:03

  7. Jamen så er sagen jo i orden, for ifølge klamme MUH, så er det jo forsvar af islam og altså jihad, når fjenden har fået beskeden om de skal dø.

    Men lad os få Mona i studiet og forklare at det ville være racistisk at stoppe drabet på kristne, fordi når der nu er erklæret jihad, så er det jo en religiøspligt at dræbe kristne.

    Men som med sagen om Kurt W, så kommer der vel en pressemeddelse om at det ikke er Islam, at ville true folk til at konvertere, selvom det står i koranen.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 28. oktober 2009 @ 11:07

  8. Og i Danmark vil ‘unge’ have et ungdomshus af kommunen, for ellers..

    Kommentar by Janne — 28. oktober 2009 @ 11:40

  9. The Economist gætter på at Somalia er det land i verden, hvor det er vanskeligst at være kristen.

    Hvis man bliver opdaget med et kors, eller en bibel, bliver man slået ihjel.

    http://www.economist.com/world/middleeast-africa/displayStory.cfm?story_id=14707279&source=hptextfeature

    Kommentar by Ole — 28. oktober 2009 @ 12:14

  10. Nå, det er vel bare de uskyldige Taleban-aktivister (har lånt ordet fra Mona Sheiks: Al Quada-aktivister), der har en lidt eksotisk retorik.
    Tænk at Vesten kan “forhandle” med Taleban. Ak ja.

    Kommentar by Johansen — 28. oktober 2009 @ 12:35

  11. “Der forudsiges, at der vil være kristenforfølgelser om ca. ti år.
    Ikke fra den ene dag til den anden, men gradvist.”

    Er det ikke netop, hvad vi ser i ghettoerne?

    Lone Hertz vender tingene på hovedet, når hun siger, at vi snart behandler muslimerne, som de behandler andre i Egypten. Er det ikke os, der overfaldes og trues konstant, eller hvordan er det nu, det er?

    Kommentar by mikkel — 28. oktober 2009 @ 14:14

  12. 11.mikkel

    Lone Hertz er jo KUNSTNER og derfor mener hun som hun gør.

    Desuden skal man mene sådan, hvis man vil være in i de kredse.

    De cirkler hun bevæger sig i ligger i en ganske anden sfære end den vi andre trasker rundt i – forståes.

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. oktober 2009 @ 15:13

  13. Jamen vi har da allerede kristenforfølgelser i Danmark. Var det ikke en præst der blev jaget ud af Tingbjerg+ Er det ikke en kristen kirke der skal have “vagter med lokalkendskab” i Gjellerup? Er det moskeen eller synagogen der skal have politibeskyttelse. Er det imamer eller danske politikere der har bodyguards 24/7? Luk øjnene op og se hvad der sker!

    Lone Hertz? Ja hun havde pæne bryster og en god røv for 40 år siden, and so what? Gør det hende til politisk kommentator?

    Kommentar by PeterK — 28. oktober 2009 @ 15:14

  14. Tjah… Hvad siger denne nyhed egentlig ?

    Den siger egentlig ikke så meget om religion. Den siger bare at Taleban er nogle idioter, der anvender religion til at retfærdiggøre deres korstog mod “en bedre verden”. Hvad er der egentlig nyt i det? jeg forstår ikke rigtig relevansen af denne post. At Taleban er forskruede virker ikke som en nyhed for mig.

    10. -> Du behøver ikke være forarget. Vesten forhandler med folk af Talebans kaliber hver evigt eneste dag. De store ord om ytringsfrihed osv. gælder kun når det er oppotunt overfor statsledernes egne befolkninger, jvf. selv Foghs kovending som Nato-general(sektretær)

    Kommentar by NærsynetHippie — 28. oktober 2009 @ 15:21

  15. bl.a. @PeterK

    Godt set med det sidste du skriver – hun er en sølle gammel pige, som i sit livs efterår og efter nogen seriøs kariere er langt overstået, har genfundet det basale i kristendommen som den længe har fungeret i de europæiske lande; Fuld af selvflagelanteri, anger, skyld og skam, og selvfølgelig den allestedsnærværende selvpålagte naivitet.

    Den himmelråbende ondskab og forsætlighed kristne og anderledes troende bliver behandlet med i de islamiske lande er ikke et spejlbillede på hvordan har det i Danmark… Gudskelov for det.

    Den frækhed hvormed muslimer opfører sig her i landet er dog efterhånden den samme, men vi har igen og igen deres organisationer og vore egne naive til at fortælle os at alt er i skønneste orden.

    Sjovt at når det drejer sig om kødskandaler og grådige minkavlere kan journalister sagtens få muldvarper ansat og hoppe ind over hegnet en sen nattetime – commandostyle – men når det kommer til islam og hvad der i virkeligheden bliver sværget ved fredagsbønnen – så kan vi kun gætte… og vente.

    Hvad drømmer muslimer om når de sover?

    Venlig hilsen

    Kommentar by Endnu en Henrik — 28. oktober 2009 @ 16:20

  16. 13 PeterK

    Synagogen har politibeskyttelse.

    Kommentar by Johansen — 28. oktober 2009 @ 17:31

  17. #15 endnu en henrik ***Hvad drømmer muslimer om når de sover?***

    Når mennesker drømmer, tæller de får der hopper over et hegn.
    Muslimer tæller håndgranater der bliver kaster over hegnet til Israel.
    Når de har våde drømme, så er billedet der toner frem, en lang række af mænd i kjortler der står på spring ved en tøjret kamel og en 200 liters vaseline-tromle ved siden af..

    Kommentar by Mike — 28. oktober 2009 @ 19:41

  18. Kammertonen Mike!

    Kommentar by Mia — 28. oktober 2009 @ 21:14

  19. 13.PeterK

    Jow, men Lone Hertz har udfyldt pladsen efter skuespilleriet med at rejse rundt og holde kristne foredrag eller foredrag om kristendommen eller noget i den retning.

    Forøvrigt var jeg på kaffeslabberas hos naboen og sammen så vi genudsendelsen “SOS fanget af pirater”, altså Somaliske pirater, filmen om kidnapningen af det danske skib Clipperen og dens besætning.

    Somalierne havde deres egen, somaliske forhandler, Ali, med bønnemærke i panden, som havde en eller anden uddannelse han havde fået i Vesten, vist nok i USA.

    Jeg sad undervejs og blev rigtig rasende !

    Tænk at skulle forhandler løsepenge med nogle simple pirater, nogle tyveknægte, om et skib som er ens eget !

    De kan være glade for det ikke var mig der skulle bestemme taktikken, for så havde jeg bedt om at få dem skudt ned og det hver og en af dem!

    Den sorte, muslimske forhandler, Ali, nåede undervejs at få luftet sit had mod de HVIDE og det i meget klare vendinger.

    Det er OGSÅ noget krapyl vi har fået med at gøre dernede!

    Blackmail er en indbygget del af deres natur – se blot hvordan de teer sig heroppe i Danmark og i andre vestlige lande.

    For tid tilbage læste jeg et og andet sted, at herboende Somaliere var deltagere i pirateriet på den måde, at de var i stand til at give piraterne dernede informationer om danske skibe, der skulle rundt Afrika og derfor igennem dette farvand hvor piraterne operere.

    Gud hvor jeg ville ønske vi kunne sende dem alle sammen retur til Somalia.

    Og Palaraberne tilbage til Gaza og Vestbredden !

    Redderen måtte betale 1.7 ( tror jeg det blev) millioner dollars pakket i vandtæt beholde, som blev droppet fastgjort til en faldskræm fra et fly, tæt på Clipperen og den båd somalierne havde i vandet for at samle containeren op.

    Redderen udtalte da dramaet endelig ophørte at han føle sig voldtaget.

    Den samme fornemmelse havde vi andre også,nemlig at vi som hvide, danere var blevet udnyttet også her af disse somalier – ligesom vi bliver det og er blevet det igennem mange år af Palaraberne og de øvrige arabisk-islamiske Middelhavslande.

    Hvert år formåer de at suge meget store milliardbeløb ud af EUs kasser som betales prompte – foruden at EU hele tiden udvider områderne for hvad vi yderligere skal betale for.

    Jeg har det svært med muslimer og deres rovgriske, voldelige og morderiske islam.

    For mig er det efterhånden helt uforståelig at nogen vantro kan opfatte disse mennesker som værende anderledes end deres Herre og Mester MO, der stjal og røvede sig til rigdom fra hans omverden .

    Kommentar by Vivi Andersen — 29. oktober 2009 @ 01:17

  20. Vi har regionsfrihed i danmark
    og når nu den hellig koran beskriver hvad der skal overgå de vantro, og det er en hver muslimsk pligt at føle dette til punkt og prik. Så må I altså stoppe jeres hetz.

    Jeg har sakset lidt der beviset at muslimerne er i deres gode ret til at forfølge de vantro.

    9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem., der sætter andre ved Gud side, hvor som helst i finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Hallo Taliban kræver bare hvad en hver muslim bør kræve af de vantro.

    Kommentar by Ole Iversen — 29. oktober 2009 @ 11:32

RSS feed for comments on this post.