6. juni 2018

Set på Facebook: “Jeg håber for jer mine venner, at I ikke også bliver udsat for konsekvenserne…”

Efter et halvt års pause fra Facebook er jeg tilbage. Det er desværre stadig det samme. En evig teoretiserende venstrefløj, der problematiserer højrefløjens tone i debatten, og så en lind strøm af venner og bekendte der forsøger at leve med de naturlige konsekvenser af årtiers masseindvandring.

“I går aftes var min søn inde i Munke Mose sammen med nogle venner fra gymnasiet. For dem der ikke kender Munke Mose, så er det en grøn oase midt i Odense, hvor blandt andet unge mennesker mødes og hygger sig. I går oplevede min søns kammerat det, min søn også har oplevet. De står og taler sammen, og pludselig ud af det blå får min søns kammerat et umotiveret slag i baghovedet. Han vender sig om og ser, at det er en araber. Araberen siger til en af sine kumpaner, at min søns kammerat sagde noget om hans mor. Det får den anden araber til at aflevere et spark på knæet af min søns kammerat. Min søn sagde til sin kammerat, at det var bedst at ignorere dem. De tog af den grund tidligere hjem.” (Rachel E.J., 2. juni 2018)

“Noah er min nevø (min brors søn). … I lørdags stod Noah med to venner, en dreng og en pige, og ventede på toget på Charlottenlund station. Her blev de tre unge mennesker udsat for et væbnet røveri og overfaldt af to medlemmer af indvandrerbanden Satudarah. De blev truet med kniv til at aflevere mobiltelefoner og penge. Noahs kammerat fik brækket næsen og muligt kraniebrud. Pigen fik mærker på halsen af vores kære kulturberigeres kvælertag. Noah slap med skrækken… Jeg håber for jer mine venner, at I ikke også bliver udsat for konsekvenserne af vores politikeres bevidste tilintetgørelse af trygheden og transformationen af Danmark til et mellemøstligt uland. Desværre er der meget, der tyder på turen også kommer til jer. Der er IKKE nogle steder tilbage hvor i kan undgå konsekvenserne af vores politikeres svigt.” (Andreas J., 5. juni 2018)

(Beslutningsforslag om afvisning af asylansøgere ved grænsen, 4. juni 2018; Foto: Facebook)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/92918/trackback

24 Comments »

  1. Der kommer mere af den slags, hvor muslimske børn og unge chikanerer, udøver vold og ligenende overfald imod den etniske danske befolkning. Meget mere.

    Det er næsten en garanti som kan stilles, fordi der er så voldsomme modsætninger mellem vores kultur og den muslimske kultur, samt tillagt det voldsomme had der er imod alt hvad der er danske i muslimske kredse.

    Problemet er ekstraordinært stort, fordi ingen ansvarlige politikere gør noget. Man snakker kun. Det gør Inger Støjberg og det gør Dansk Folkeparti. De snakker og laver nogle små politiske lapperier, som de kalder stramninger.

    Når befolkningen tager loven i egen hånd, er det dem som er årsagen til alt det onde. Det er ikke dem som har skabt årsagen til denne selvtægt som inden længe vil komme.

    Det er vores egne børn og efterkommere som må slås med de uløseligt konflikter som vil komme med den stadigt stigende muslimske befolkning. Vi vil se storbyerne blive ødelagt inden længe, hvor opsplitningen mellem den voksende muslimske befolkning og den etniske vil blive større og større. Man vil leve hver for sig og gå i hver sin skole og bo hver for sig. Når man mødes i den offentlige park, vil det komme til konfrontationer og politiet vil lukke øjne og øre i deres magtesløshed. Den virkelighed står lige foran os og ingen ansvarlig tager ansvar.

    Jeg så et citat eller en historie forleden – husker ikke hvor. Men var som følgende: – du står i Zoo og ser foran dig en løs tiger og den mand som lukkede tigeren ud af sit bur, lige ud foran en hel flok skolebørn. Du ser tigeren gå løs på skolebørnene og æde og flå lystigt af dem. Spørgsmålet er, hvem – tigeren eller manden som lukkede den ud – vil du være sur på ?

    Hvem lukkede muslimerne ud – eller rettere ind i vort land. Hvem er årsagen til denne ulykke er sket.

    Kommentar by Erik Skifter — 6. juni 2018 @ 12:38

  2. Alt det skrive pressen selvfølgelig ikke en dyt om. Må jeg foreslå at man læser “Madsen og Øzlik” i EB. Thi de har fundet de vise sten,…nemlig samme moral som i 1980 erne og 1990 om at det også er DIT, ansvar at integrationen går godt. 5 bud. 1) Du skal smile etc etc etc. Jeg har foreslået dem at de skriver det på arabisk…..under overskriften. “Rettroende” og “Vantro” håndi håndi (Honey Honey). Det er selvfølgelig De urene,s ansvar for at de Rene føler sig integreret….eller såån noget i den retning….på den anden side…hvem gider tage EB alvorligt i den debat længere? (En 14 pige der er konverteret til det lort,…..skriv lidt om de unge muslimer der er konverteret til kristendommen. Nå ikke?). Men EB skulle jo nødigt cencureres af Facebook, så jeg forstår godt MSM vrøvlet.(Foragt foragt foragt). Trods alt. God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. juni 2018 @ 12:44

  3. (FREE TOMMY. Sker der ikke noget hurtigt får vi de Engelske tilstande.)

    Kommentar by Michael Unna — 6. juni 2018 @ 12:57

  4. “De står og taler sammen, og pludselig ud af det blå får min søns kammerat et umotiveret slag i baghovedet.” – Det er jo bare kulturberigelse, og i har jo selv valgt at alle danskere skal kulturberiges.

    “Noahs kammerat fik brækket næsen og muligt kraniebrud. Pigen fik mærker på halsen af vores kære kulturberigeres kvælertag. Noah slap med skrækken…” – Nej nej nej, fat det nu, det er jo bare drengestreger i følge de danske dhimmi strissere.
    Så alt i alt, så går islamiseringen af danmark jo stødt og roligt fremad, så ha en fed sommer.

    Kommentar by Piphans — 6. juni 2018 @ 12:59

  5. Tager det ikke til i den her ramadanfis-måned? En del af “fejringen”. Der har næsten dagligt været mordforsøg på tilfældige i Kbh. og andre steder.

    Kommentar by AN — 6. juni 2018 @ 13:10

  6. Det bliver værre. Meget værre.

    George Soros er ikke tilfreds, før der er sort af afrikanere og arabere i hver eneste afkrog af kontinentet. Det lykkes ikke i hans hjemland, men det skal nok lykkes i de fleste vesteuropæiske.

    Kommentar by Michael — 6. juni 2018 @ 13:16

  7. De pågældende uskyldige muhammedanere må bare have glemt at se et par afsnit af Matador, for så var “hændelsen” aldrig sket…

    Kommentar by Infidel — 6. juni 2018 @ 14:11

  8. Facebook?
    Der er for politikere og børn og tante Maren i Kæret.
    Drop dog Facebook og kom ud i friheden – alt Facebooksnak er ikke værd at kommentere.

    Kommentar by Henning Jensen — 6. juni 2018 @ 14:17

  9. Hvor mange af de, der får smæk, har stemt på rødgardister, som ønsker disse tilstande?

    Kommentar by Knud Madsen — 6. juni 2018 @ 14:22

  10. Jeg overvejer at forlade den helt (selvom den er et researchredskab). Jeg har 1000 ‘venner’, men algoritmerne sørger for, at jeg får fem reaktioner på ligegyldigt hvad. Hvorfor skulle jeg støtte mine egne censorer?

    Kommentar by Snaphanen — 6. juni 2018 @ 14:27

  11. De største og farligste fjender sidder i FT – De vælges ind af lige så mange lignende fjender blandt den danske befolkning, heraf en overvægt af naive kvinder og andre unge m/k, som er hjernevasket i uddannelsessystemet (år 0 til år 30)!!!

    Da de unge fremtidige politikere og vælgere ikke kender til anden opvækst end i et ufrit volds og terrorinficeret samfumd…vil Danmark kun få mere af samme indtil det bliver den helt nye norm og hverdag på alle planer.

    Kommentar by Black Watch — 6. juni 2018 @ 15:17

  12. Jeg har sagt det tidligere: Jeg kunne aldrig finde på at stirre ind i det røvhul som kandes Facebook !

    Kommentar by T. Flodur — 6. juni 2018 @ 15:36

  13. Facebook er ikke andet end manipulation. De fleste brugere er bots.

    Kommentar by Christian — 6. juni 2018 @ 17:39

  14. Når man åbner for DR mv., mødes man af denne konstante alarmisme over global opvarmning og konsekvenserne for vores børn og børnebørn. Der gøres via medierne en ihærdig indsats for at mobilisere de sløve danskere mod den forfærdelige menneskeskabte climate change.

    Det at april og maj har været godt varme på disse kanter, benyttes idiotisk som ekstra bevis på, at nu går den globale temperatur amok. Det på trods af:

    “During 2017, there were 150 graphs from 122 scientific papers published in peer-reviewed journals indicating modern temperatures are not unprecedented, unusual, or hockey-stick-shaped — nor do they fall outside the range of natural variability. We are a little over 4 months into the new publication year and already 81 graphs from 62 scientific papers undermine claims that modern era warming is climatically unusual.”

    Der er altså tale om et fake meme, som medierne alarmistisk taler op. Men også et mentalt besættende fake meme, for den mindste forandring i det daglige vejr kan straks skabe bekymring, og sådanne nyheder fås næsten ikke bedre for medierne.

    Hvis samme ihærdighed blev tilegnet tidens uintegrerbar og underminerende immigration, altså et reelt og stort problem, der truer vores børn og børnebørns liv og velfærd, så ville meget være vundet og meget være anderledes.

    I stedet bruges alle kræfterne på et uophørligt falsk problem med afsæt i en megaloman idé om, at politikerne og alle de gode viljer kan styre den globale temperatur.

    Kommentar by traveler — 6. juni 2018 @ 17:49

  15. Facebook?

    Gik det ikke af mode samtidig med Betamax, kassettebånd, lørdagskylling og Finn Nørbygaard?

    Kommentar by Infidel — 6. juni 2018 @ 18:08

  16. 14 traveler) FNs klimapanel har her i maj måned offentliggjort, at jordens gennemsnitstemperetur fra 1880 til 2012 er steget med 0,82 grader. I 13-14-15 skete der ingen målelige ændringer. Nasa space center for globale målinger af jordens gennemsnitstemp. offentliggjorde også her i maj måned, at jordens gjobale temp. i 16 og 17 faldt med c 0,25 grader hvert år. Eller tilsammen 0,56 grader. Dvs jorden gennemsnitstemp er 0,26 grader højere end i 1880.Hvilket varmemæssigt er betydningsløst globalt. Nasa`s målinger af tykkelsen af Grønlands indlandsis viser en vækst på c2cm. Både Grønland og Island ” springer” foråret over iår.– Den danske klima og iskerneforsker professor Dansgård forudsagde i 1969 ud fra videnskalige undersøgelser af iskerner , at der omkring år 2015 ville ske et klimamaksium, og at det derefter vil ske en klimaforværing- altså globalt en koldere periode af varierende observans.

    Kommentar by dansker — 6. juni 2018 @ 18:59

  17. traveler, og så er der den ensidige fokuseren på CO2. Det er absurd, for der er ingen historisk korrelation mellem CO2 niveau i atmosfæren og global temperatur. Under seneste istid (som vi stadig befinder os i – gletcherne og polariskapperne er her som bekendt endnu) var niveauet oppe på 3000 ppm, altså næsten ti gange højere end idag. Generelt stopper planter deres vækst ved omkring 150 ppm. Mere CO2 betyder kraftigere vækst = større udbytte.

    Kommentar by Hr. Snusk — 6. juni 2018 @ 21:06

  18. Drop lortet

    https://www.youtube.com/watch?v=3E7hkPZ-HTk

    Kommentar by Margrethe — 6. juni 2018 @ 21:07

  19. Hvorfor gider politiet ikke beskytte danske børn og unge? Fordi den typiske fysisk trænede danske politibetjent foragter fysisk svaghed og slikker røven på den stærke. Beundrer karatesparket og knivstikket. Men hvordan gik det lige lorten fra Albertslund? Svinet døde ikke også din lille mide af en betjent.

    Kommentar by Børge — 6. juni 2018 @ 21:15

  20. Med vore nutidige i Folketinget i mente:

    https://www.document.dk/2018/06/06/hassan-det-er-min-rettighed-at-kneppe-svenske-kvinder-slipper-for-udvisning-igen/

    – kommer snart i en by i nærheden ad dig :(

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. juni 2018 @ 22:12

  21. @16
    “Dvs jorden gennemsnitstemp er 0,26 grader højere end i 1880.Hvilket varmemæssigt er betydningsløst globalt.”

    Man skal nok lige have med, hvad det er for en størrelse, der kaldes jorden gennemsnitstemp. Det må være gennemsnittet af målinger fra en række målestationer rundt om på kloden.

    Men antallet af målestationer har ikke været konstant. Der var temmelig få målestationer i 1880, stort set udelukkende i USA og måske i Europa.

    Målestationer har heller ikke været placeret i uændrede omgivelser. Landbohøjskolens målerstation er f.eks. endt i mere og mere urbane omgivelser, og det kan have påvirket de målte temperaturer over tid.

    Men man har sikkert dygtige videnskabsfolk, der kan klare sådanne udfordringer i stiv arm – specielt hvis de ikke går så meget op i usikkerheden på den parameter, de kalder jorden gennemsnitstemp. Der skal jo nogle tal på bordet, som politikerne og journalisterne kan forstå, og så er det ikke så interessant, hvis usikkerheden på det hele ligger over 0,26 grader.

    Kommentar by traveler — 6. juni 2018 @ 22:21

  22. @17 – enig

    Man skal også tænke på, at jordbunden og oceanerne afgiver hver især ti gange så meget CO2 om året, som vi udleder ved at afbrænde fossile brændstoffer og dyrke afgrøder. Så små ændringer i oceanernes og jordbundens carboncyklus kan have stor indflydelse på det samlede CO2-regnskab.

    De store skift i CO2 og temperaturer i jordens fortid (som har noget at gøre med denne carboncyklus) kan på ingen måde forklares med klimamodellerne. Så man har altså modeller, som man stoler blindt på, når der skal spås om fremtiden, men som overhovedet ikke kan bruges til at simulere fortiden.

    Kommentar by traveler — 6. juni 2018 @ 22:55

  23. Jeg synes ikke at man hører noget til Bjørn Lomborg mere.

    Er det lykkedes de rabiate tilhængere af den grønne klima-kult, at lukke ham fuldstændig ned?

    Kommentar by Infidel — 6. juni 2018 @ 23:00

  24. ->21: Dengang brugte man kviksølvtermometre idag måler man digitalt. Dvs ayt målemetoden også er forskellig.

    Kommentar by Hodja — 8. juni 2018 @ 22:20

RSS feed for comments on this post.