Uriasposten » Jubiiiiiii! » Blog Archive » Misteldrossel, Håre, 9. juni 2018



10. juni 2018

Misteldrossel, Håre, 9. juni 2018

Dagens udflugt med drengene gik til Brænde Mølle, der burde være et oplagt sted til Isfugl, Vandstær og Bjergvipstjert. Det lykkedes kortvarigt at se sidstnævnte. Kort før møllen opdagede jeg to store drosler, meget opretstående på en brakmark. De var væk før jeg fik parkeret, men på vejen hjem blev de genfundet på en tilstødende mark. Misteldrosler. Billederne blev ikke fremragende, da jeg er for doven til at slæbe på stativet.

Oploadet Kl. 00:50 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/92999/trackback

20 Comments »

  1. I din seneste naturreppotage om ræven skrev du “ Når man har med teenagedrenge at gøre, så skal naturen serveres i små doser” og alligevel skal de endnu engang ligge under for din fuglefetich.
    Hvad med at næste “natur” reportage bliver fra en action park hvor du overlader kameraet til dem så de kan dokumentere deres jagt på dig med en splatter pistol.
    Jeg tror at det ville de syntes var en fed oplevelse ud over at jeg selvfølgelig mener at teenagere har godt af at lære at alting ikke behøver at foregå med 200 km/t

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 10. juni 2018 @ 01:11

  2. Smukke billeder. Bedre end den døde ræv :-), selvom det jo også er en del af naturen. Støt SIAD det I kan. God søndag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. juni 2018 @ 06:14

  3. Glæd dig til når dine unger bliver voksne Kim. Til den tid kan dit arbejde fremvise, hvorfor dine unger skal være stolte af dig. At din kone forlod dig i den sammenhæng forstår jeg ikke, men der kan selvfølgelig være andet i det. God søndag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. juni 2018 @ 06:17

  4. Måske Per Henrik Rasmussen vil stå mål for splatter pistolen??? :-). (Hans øvrige perversiteter er fremvist i de andre blogger :-)).

    Kommentar by Michael Unna — 10. juni 2018 @ 06:25

  5. Ellers vil jeg henvise til diskussionen 30 maj om Englands (nye)muslimske indenrigsminister i sagen om Tommy Robinson. I kan skrolle tilbage for her at se hans (PHR) perverterede afstumpede proprotionsforvrængende selvforståelse. Har ikke mere at tilføje. Støt SIAD det I kan. God Søndag. :-) mvh Michael Unna.

    Kommentar by Michael Unna — 10. juni 2018 @ 06:50

  6. https://www.fyens.dk/fyn/Politibetjent-i-Vollsmose-i-angreb-paa-Inger-Stoejberg-Du-bidrager-til-radikaliseringen/artikel/3262342
    “Politibetjent Elvir Abaz har i en årrække arbejdet i Vollsmose. I et stort debatindlæg i dagbladet Politiken kritiserer han integrationsminister Inger Støjbergs (V) for at bidrage til radikaliseringen af muslimer.”

    Denne Elvir beviser hvor råddent vores samfund er blevet.
    Hvad mener hans etnisk danske kolleger? og ikke mindst-ledelsen i politiet.

    Hvornår kommer dagen, hvor han retter tjenestepistolen mod Inger Støjberg og trykker på aftrækkeren.

    Kan og vil hans kolleger forsvare Inger Støjberg, eller er de også på fjendens side?

    Per Henrik Rasmussen snakker om at Kim´s drenge skal gå løs på ham med splatterpistol. Hadet til Kim ligger åbenbart så dybt i PHR, at han på en pæn måde bytter skarpladt våben om til en splatterpistol.

    I dag er der Air Show i Aalborg, der tiltrækker masser af fly interesserede fra ind og udland. Er det en fetish fordi de har flyvemaskiner som hobby.

    Hvis vejret holder, kører jeg til Sindal, hvor der er komsammen for veterankøretøjer. Det er så det jeg går lidt op i.

    Vi er nødt til at nyde den korte tid vi har tilbage, fordi PHR og co. snart forvandler Danmark til en rygende ruinhob.

    Kommentar by k.m. — 10. juni 2018 @ 08:03

  7. Ja Fyns Politi er jo ikke Radikaliseret. De har jo Abdol…den kvindelige teltholder, til at tage imod kvinder der er ærestruet til underkastelse af ægteskab og voldtægt, så de ved jo hvilken hjælp de kan få, når de møder hende.:-)

    Kommentar by Michael Unna — 10. juni 2018 @ 10:43

  8. Livets gang herinde: Det er altid som om i studerer fugle og en verden som ikke eksisterer mere, imens verden glider forbi jer.

    Det er ikke så længe siden jeg sagde at revolutionen starter i England, kunne det på den baggrund være interessant at følge udviklingen i London nu? Eller tog jeg igen fejl?

    Kommentar by Christian — 10. juni 2018 @ 11:05

  9. -> Christian

    Hvis der kom en revolution ville du nok være den sidste der opdagede det.

    Kommentar by Kim Møller — 10. juni 2018 @ 11:49

  10. Ja, du har jo så meget sans for det, men i overlever ikke derinde i folketinget.

    Kommentar by Christian — 10. juni 2018 @ 11:56

  11. Hej Kim, jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad du mener om folketingets uforbeholdne støtte til NATO’s ISIS operationer i Syrien? Hvad er din holdning til Syrienskrigerne, hvornår mon dine venner i folketinget kræver dem anholdt og henrettet? Hvorfor har Løkke solgt seruminstituttet til Saudi Arabien? Hvad er din mening om 911?

    Kommentar by Christian — 10. juni 2018 @ 12:10

  12. -> Christian

    Jeg er ligeglad med hvad du kunne tænke dig at vide.

    Kommentar by Kim Møller — 10. juni 2018 @ 12:39

  13. Kim Møller 12:39

    en kommentar til fem stjerner. Don´t feed the troll

    Kommentar by k.m. — 10. juni 2018 @ 12:58

  14. Husker at den gamle halalhippie Søren Ryge for nogle år siden halalslagtede en due for åben skærm.

    Den stakkels hippie blev derefter udsat for en regulær shitstorm fra de forargede seere, og så vidt jeg husker idømt en bøde for dyremishandling.

    Men hvad så med de tusindvis af stykker fjerkræ, som bliver halalslagtet hver eneste dag på danske slagterier til ære for tilhængere af fredens religion?

    En halalslagtet due eller kylling må da for fanden være det samme?

    Kommentar by Infidel — 10. juni 2018 @ 14:23

  15. En stor anerkendelse til Kim her fra Grønland. Den daglige læsning på Uriasposten holder mig opdateret på udviklingen i Europa på kvalificeret vis. Det er en kilde , jeg ville have svært ved at undvære i denne verden, hvor alle nyheder er manipuleret og ytringsfriheden står for fald. Også fint at følge med på den private bane. Natursiden er også velkommen, selvom ( eller netop derfor) jeg mener at have set det meste. Men misteldrossel og bjergvipstjert har jeg til gode. Så bliv ved .

    Kommentar by Morten Larsen — 10. juni 2018 @ 14:27

  16. @Kommentar by Infidel — 10. juni 2018 @ 14:23
    Halal eller ej så har nok samtlige landmænd grint deres røv i laser over den shitstorm.
    Sådan har aflivning af fjerkræ foregået siden tidernes morgen.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 10. juni 2018 @ 16:35

  17. Forskellen på Hallal er at en lille procentdel penge .pr. slagtning tilfalder Islamisk trossamfund. Mange kyllingeslagtninger på den måde? mange penge. Hvorfor har Folkekirken ikke tiltænkt noget lignende religiøs slagtning? :-)

    Kommentar by Michael Unna — 10. juni 2018 @ 21:19

  18. 17 Unna)- Den danske folkekirke er protestantisk og ikke katolsk. Halalslagtning kan forbydes af 90 medlemmer af folketinget- Hvis der er et politisk krav for det. Hvilket mangler.

    Kommentar by dansker — 10. juni 2018 @ 22:51

  19. Da jeg ikke kan sikre mig mod halalslagtet kød, gennem hjemmeplejens leveringet, har jeg besluttet mig for, at tage til takke medmdet, som jeg selv kan forberede:

    Youghurt, havregryn, mælk,… og når kræfterne er der; en indkøbt svinefrikadelle i mikroovnen med lige så færdigkøbt kartoffelsalat!

    Underernæring/fejlernæring?

    Ja, men døden skal jo alligevel have en årsag og denne bliver nok en af mine”!

    Ps.
    i øvrigt kun en del af, hvordan iSlammet fratager landsegne borgere deres ret, til et anstændigt liv, da al opsporet “overskud” af skatteborgernes penge, skal gå til

    ja, undskyld mig;

    amøber fra en forhistorisk, invasitorisk, krigs- og undertrykkelses kulturel UØNSKEDE indtrængende i vort fællebetalte, vor gennem generationer, forsikrings/skatteyde betalte, velfærdssamfund!

    Nå, men med lidt kan man også overleve, når man er henvist til sig selv og i øvrigt ikke skal tage ansvar for andre medborgere på sin samvittighed ….

    Kommentar by M.S. Carstens — 10. juni 2018 @ 23:50

  20. Per Henrik Rasmussen = Frode Muldkjær

    Kommentar by Hans — 11. juni 2018 @ 01:20

RSS feed for comments on this post.