15. juni 2018

Danmark gennem MSM-okular: Fejl i NB-kandidats Facebook-opdatering, JA – Gruppevoldtægter, NEJ

Onsdag skrev Nye Borgerliges Mette Thiesen på Facebook, at der var ‘bevæbnede sharia-vagter’ på Rådhuspladsen lørdag aften under bønneindkaldet. Det kunne det også godt ligne, at dømme efter fotoet, som jeg bragte her på Uriasposten, men det var et ganske almindeligt vagtbælte med lommelygte og lignende udstyr. Hun slettede senere samme dag ‘bevæbnede’. Desuagtet lavede DR et Faktatjek på hendes opdatering, og flere medier kunne så skrive at ‘Nye Borgerlige-profil kritiseres for slettet Facebook-opslag’.

Herunder en historie ingen journalister fandt interessant, hvad gør en Twitter-opdatering til hovedkilden. Her citeret fra Frederiksborg Amtsavis via SN.dk – Politi sigter tre drenge for gruppevoldtægter af 14-årig.

“Nordsjællands Politi efterforsker i øjeblikket i alt fire voldtægtssager, hvor fire forskellige piger i alderen fra 13 til 15 år angiveligt er blevet voldtaget i Kokkedal og Nivå, skriver Frederiksborg Amts Avis.

– Der er en sammenhæng mellem de fire forhold. Nogle af gerningsmændene går igen i sagerne, fortæller Henrik Gunst fra Nordsjællands Politi til Frederiksborg Amts Avis.

I alt seks drenge i alderen fra 15 til 17 år er fængslet i sagen.”

(NordsjællandAnklager på Twitter, 14. juni 2018)

Oploadet Kl. 08:42 af Kim Møller — Direkte link52 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93081/trackback

52 Comments »

  1. Hun blottede struben for MSM. “Borgerlige” 27-Syv er helt eksede med historien, og har forsøgt at nå hende på telefon i tre døgn (!)

    Nu har hun forhåbentlig lært lektien

    Kommentar by BB — 15. juni 2018 @ 08:56

  2. Gruppevoldtægten af de mindreårige piger kunne åbenbart ikke forties længere og er et klart eksempel på de folkevalgte politikeres ødelæggelse af Danmark, især Danmarks justitsminister er optaget af personlige problemer efter at hans mand er overfaldet af en udefra komne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 15. juni 2018 @ 09:04

  3. “Danmarks justitsminister er optaget af personlige problemer efter at hans mand er overfaldet af en udefra komne”.
    Herlig formulering: “hans mand”.:-)

    Kommentar by Henning Jensen — 15. juni 2018 @ 09:13

  4. Dumt af Mette Thiesen at hævde at der foregår noget direkte ulovligt på Rådhuspladsen uden at havde nogen skudsikker dokumentation for det. Det fjerner i den grad fokus fra hendes egentlige budskab.

    Kommentar by Jan — 15. juni 2018 @ 09:26

  5. “…, men det var et ganske almindeligt vagtbælte med lommelygte og lignende udstyr.” “Lignede udstyr”, hvad er det? Er det håndjern, peberspray, multitool, teleskop baton eller …? Er det standardudstyr for vagter og godkendt af myndighederne, eller er der frit valg? Hvis, der sidder det udstyr i bæltet, jeg spørger om, er de jo bevæbnede. Våben er jo meget andet end en pistol.

    Kommentar by NotaBene — 15. juni 2018 @ 09:47

  6. Nu har msm’s forlorenhed , forloejethed , vinkling m.m. vaeret kendt i lang tid ; letsindigt at levere kasteskyts til dem i form af ukorrekte oplysninger . Den ovenfor naevnte sigtelse for gruppevoldtaegt og msm’s ret larmende desinteresse herfor taler sit eget sprog . Bedst at behandle msm som andre trolls , boer ikke fodres og helst ignoreres…

    Kommentar by krassisten — 15. juni 2018 @ 09:48

  7. Jeg bliver mere og mere utryg ved regering og myndigheder.
    Det her ligner et mønster, hvor staten konsekvent lukker munden på islam-kritikere.

    Islams overtagelse af Danmark er ikke langt væk.

    Kommentar by k.m. — 15. juni 2018 @ 10:16

  8. Som jeg skrev i off-topic, det er grotesk at dansk politi overlader “bevogtning” til typer som ses på billederne.

    Jeg undrer mig også over hvad de er bange for. Mig bekendt er der aldrig en dansker der har pløjet en lastbil gennem en menneskemængde.

    Kommentar by k.m. — 15. juni 2018 @ 10:22

  9. MSM er lige til at lukke op og skide i. Jeg fatter ikke, at DF ikke går hårdere efter at få større besparelser på DR i stedet for at forhandle dem ned.

    Kommentar by JR — 15. juni 2018 @ 10:26

  10. En anden muggen historie der forsøges mørklagt.

    Kilde: b.dk
    “Henning Dahl, der var hundeleder i Københavns Politi under den kinesiske premierminister Zhu Rongji besøg i København i 2002, fortæller, at der var en anmodning fra Udenrigsministeriet.
    – Efter anmodning fra Udenrigsministeriet, så henstiller man, at man sikrer, at der ikke er negative demonstranter indenfor synsvidde af premierministeren, for det ville virke fornærmende på premierministeren, siger Henning Dahl til P1 Orientering.”

    Nu siger alle justitsministre at de ingenting ved eller husker.
    Jeg gætter på at diverse ministre tørrer sagen af på politiet, så der ikke ruller hoveder i både nuværende og tidligere regeringer.

    Kommentar by k.m. — 15. juni 2018 @ 10:29

  11. En lommelygte kan i dag være et våben. De bedre taktiske ledlygter kan blænde en angriber og bruges som håndstøtte/slagvåben. Selv de gode gamle MagLite med lange skafter kunne bruges som slagvåben.

    Derfor er det helt korrekt at sige vagterne var bevæbnede, men det er sikkert umuligt at overbevise MSM-sjovnalisterne om, med mindre de omtaler højreekstremister/højteradikale.

    Kommentar by Allan — 15. juni 2018 @ 10:48

  12. Da 50-100 autonome overfaldt en højreradikal ved en demonstration for ca 10 år siden blev han kaldt “bevæbnet”. Bevæbningen bestod i en lommelygte. Såååeeeee…..

    Kommentar by Henrik — 15. juni 2018 @ 10:59

  13. Vi er jo oppe imod en snu luskepeter religion, så selvfølgelig skal man forvente, at det omtalte vagtværn er lovligt registreret – Men, mon ikke det ved nærmere granskning viser sig, at det er den muslimske lobby som står bag ejerskab og registrering! – Uagtet lovlig registrering, så er og bliver det forløberen til en regulær muslimsk milits! – Om lidt er de bevæbnede; vær så sikker!

    Kommentar by T. Flodur — 15. juni 2018 @ 11:09

  14. De skriver ikke noget om etnisk oprindelse. Jeg tør vædde en halv kasse på, at de ‘unge drenge’ er muhamedanere.
    Skulle man også gætte på, at pigen er muhamedaner? Nok ikke.
    Stakkels pige.

    Kommentar by Bastardo — 15. juni 2018 @ 11:13

  15. Vi skal være glade for den årvågne presse, der faktatjekker og sætter det på tryk. Men den dybere mening med deres faktatjek er vel bare at berolige befolkningen, så islamiseringen kan foregå i ro og orden. Det kan ikke være for at sælge aviser, for mig bekendt hverken køber eller læser deres kæleperkere aviser.
    Så længe der står en hær af skrivende og snakkende hjælpetropper klar til at komme til undsætning ved at udvande fakta, er det underligt, at vi hele tiden skal høre på, at de ikke føler sig accepteret. Det er moske fordi pigerne ikke lader sig frivillig voldtage eller kontanthjælpen er for lille. Ja, ja, og så noget socialt selvfølgelig.

    Kommentar by Menig 442 — 15. juni 2018 @ 11:30

  16. Skær bollerne af dem, NU og mas dem op et vidst sted på dem.

    Læg mærket til: Hadet er kæmpe stort til muslimer og den kulturberigende regering og den vælgere.

    Kommentar by Sindsro — 15. juni 2018 @ 11:37

  17. Det er menneskeligt at fejle. Men en eventuel tilgivelse afhænger af, om man er god med gode hensigter – er ond med onde hensigter – eller er et offer, som har det svært her i tilværelsen. Den opdeling skal udføres først.

    Kommentar by BE — 15. juni 2018 @ 11:45

  18. DDR omtalte gruppevoldtægterne i mindst en af nattens radioaviser.

    Så har DDR det formelle i orden og kan tie historien ihjel.

    Kommentar by Træt — 15. juni 2018 @ 11:55

  19. Det er mere vigtigt for DR at berette om en trampolin der larmer for meget.

    Kommentar by k m. — 15. juni 2018 @ 12:00

  20. “jeg er den nye Omar” siger anholdte
    https://nordjyske.dk/nyheder/39-aarig-troppede-op-med-knive-og-truede-folk-i-mosk-er/f317bbdb-e4f8-4e12-a939-0b69a214728a

    Kommentar by k m. — 15. juni 2018 @ 12:20

  21. Det ser meget sort ud for dansk demokrati, hvor flertallet af MSM-medier bevidst og dermed med fuldt overlæg fortier hændeser for befolkningen

    Hvad skal vi gøre ved det – vi har jo ingen værdier der binder os sammen og vores politikere indgår hemmelige aftaler hen over hovedet på befolkningen og vi kan finde det meste af medieparnasset på ‘folkemøde’.

    Godnat Danmark

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 15. juni 2018 @ 13:22

  22. Jamen Mette Thiesen havde fuldstændig ret, for perker politiet var bevæbnede hvis de havde lommelygter i bæltet, det har jeg ladet mig fortælle af folk i security branchen, hvorfor fanden skulle man ellers rende rundt med halv meter lang Maglight på 10kg?

    Som en klog mand fornyelig har sagt – Fake news er vores værste fjende, og da 99% af alle mohammedanske medier er Fake news medier, så ser det sku sort ud.

    Kommentar by Piphans — 15. juni 2018 @ 14:53

  23. Er det ikke det første rapporterede tilfælde af grooming gangs i DK?

    Pas på med at skrive mere om det Kim, for ellers får du nok en lyndom og ender i Blåtårn…

    Kommentar by DS — 15. juni 2018 @ 15:13

  24. Det ville kun være en nyhed i DR og TV2’s nyhedsudsendelse hvis det var danskere

    Kommentar by Mads N — 15. juni 2018 @ 16:56

  25. Dumt af forære MSM sådan en mulighed.

    Kommentar by Martin — 15. juni 2018 @ 17:49

  26. Forkert tråd…

    Kommentar by Martin — 15. juni 2018 @ 17:49

  27. Der er en grund til, at Danmark aldrig har haft en Rotherham-sag. Og den er ikke, at lige det samme ikke finder sted her.

    Der er ikke forskel på “danske” og “engelske” muslimer. Men der er forskel på dansk og engelsk presse.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 15. juni 2018 @ 19:44

  28. En signatur, som på en anden tråd, kalder sig Bamsefar – Bekræfter hvad jeg frygtede, se citater fra det link han vedhæfter, sic!

    “Det er gruppen “Muslimsk lokalhjælp”, der stod bag arrangementet på Rådhuspladsen…”

    “Mohammad Haidar, der er vice-direktør i TRSS, bekræfter, at det er to af deres vagter, der fremgår på billederne…”

    Politistaten er en realitet – Ikke dansk politi, men det muslimske “politi” – For satan hvor vil mine børnebørn hade mig, fordi jeg gjorde for lidt medens tid var!

    Kommentar by T. Flodur — 15. juni 2018 @ 20:18

  29. Må jeg foreslå dyrebordeler med får og æsler til de fremmede.
    Så kan de bevare deres kultur og gøre sig klar til hjemsendelse.

    Kommentar by XXXXX — 15. juni 2018 @ 20:57

  30. Hvis det er en fejl at kalde det ”bevæbnede” vagter, er det i værste fald en meget lille fejl. Det ligner faktisk bevæbning på billederne, og som Piphans skriver kan det meget vel være bevæbning. Men under operationer bag fjendens linjer kan den mindste fejl få dødelig udgang. Det er derfor bedst, at enhver nationalkonservativ islamkritiker gør sig klart, at han/hun befinder sig i fjendeland. Der er ingen gemytlig forståelse for selve meningen bag evt. upræcise formuleringer. Tværtimod. Fjenden ved godt hvad meningen er og ønsker netop at undertrykke denne. Karaktermord på budbringeren er den suverænt foretrukne metode til meningsundertrykkelse. En upræcis formulering har ofte vist sig at være lige netop den blottelse der skal til, for at fjenden kan karaktermyrde budbringeren.

    Med hensyn til de omtalte gruppevoldtægter i Nordsjælland, så ro på …

    De er foretaget af nogle »grænsesøgende unge uden filter,« lyder det fra politikommissær Henrik Gunst. De er ikke banderelateret. Pyh, ha, det var sandelig godt …

    https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10691375/politikommissaer-knivoverfald-og-gruppevoldtaegter-i-kokkedal-er-ikke-banderelateret/

    Kommentar by JMR HH Jr — 15. juni 2018 @ 21:54

  31. Medier + politiet har valgt side og det er ikke folkets. En kvinde blev voldtaget af 5 mænd i malmø i går, hverken presse eller politi kan beskrive gerningsmændene: https://ekstrabladet.dk/112/kvinde-gruppevoldtaget-i-malmoe-gik-alene-hjem-om-natten/7199799

    Selvtægt.

    Kommentar by Per — 15. juni 2018 @ 21:56

  32. På Kim’s Facebookside skriver Jens Andreas:”Robinson er et svin der skal blive inde”

    Kommentar by k m. — 15. juni 2018 @ 22:20

  33. Apropos det muslimske bønnemøde på Rådhuspladsen forleden.
    Har muslimernes profet slet intet imod at hans disciple ligger foran den kristne biskop Absalon, der pryder facaden på Københavns Rådhus?
    Lidt grotekst at ligge og bede muslimske bønner foran denne statue med kristne symboler.
    Det må da i sidste ende udløse straf, og ikke en mængde jomfruer?
    http://kk.sites.itera.dk/apps/kk_monumenter/index_ny.asp?lang=dk&mode=detalje&id=161
    (Klik på de sidste fire billeder virker).

    Kommentar by Henning Jensen — 15. juni 2018 @ 22:21

  34. Politiken Vest:

    Politikommissær: Knivoverfald og gruppevoldtægter i Kokkedal er ikke banderelateret

    …………..Næææh, men det er vel muhamedaner-relateret??!

    Kommentar by va sawva — 15. juni 2018 @ 23:22

  35. Nå, ja
    hun nævnte det bare.
    uh ha da da uhada da da da
    egentlig ingen grund til at sige undskyld.
    Er vi stuerene? Det håber jeg ikke.
    Nogen skal sige sandheden.

    og hvis ikke det er i orden at sige sandheden, så skal der skiftes ud.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. juni 2018 @ 01:09

  36. SA Sturm Abteilung nazister med skæg og burka. Så vi må skabe SA’ere, til os selv. det bliver heller ikke svært, lad det sive..

    Kommentar by Hul igennem? — 16. juni 2018 @ 01:22

  37. Detektor tjekker de vigtigste begivenheder.
    https://www.dr.dk/nyheder/indland/faktatjek-ingen-bevaebnede-sharia-vagter-paa-raadhuspladsen

    https://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2018/06/faktatjek-alt-det-detektor-ikke.html

    Vagtbæltet synes imidlertid at være det eneste almindelige ved The Real Service and Security (TRSS): Her er lidt af det Detektor har valgt at fortie om The Real Service & Security (TRSS).

    Pludselig gik Wisam Adel Abdul-Wahab Ahmad af som direktør og en anden direktør Rizgar Ghallani – en muslim fra Storbritantien – blev sat ind. Og vupti … i august 2016 gik selskabet konkurs. Det ligner svindel med selskabstømning. Men det kan Detektor passende undersøge nærmere.

    Kommentar by tavsen — 16. juni 2018 @ 07:47

  38. DS — 15. juni 2018 @ 15:13

    Nordsjællands Politi efterforsker i øjeblikket fire voldtægtssager, hvor fire piger i alderen 13 til 15 år angiveligt er blevet voldtaget i Kokkedal og Nivå. En af sagerne skete tilbage i oktober sidste år, men er først for nyligt blevet anmeldt, fortæller Henrik Gunst fra Nordsjællands Politi.

    – Der er en sammenhæng mellem de fire forhold. Nogle af gerningsmændene går igen i sagerne, fortæller han.
    https://sn.dk/Fredensborg/Fire-unge-voldtaegtsofre-Politiet-afdaekker-barskt-ungdomsmiljoe/artikel/753599

    Kommentar by tavsen — 16. juni 2018 @ 08:17

  39. deporter alle muslimer. Spark dem hårdt i røven på vejen ud.

    Kommentar by Christian — 16. juni 2018 @ 09:00

  40. Der udførtes gymnastiske provokationer offentligt, hvorfor er SA’erne alle yallaher?
    En uanmeldt demonstration, skulle de ikke i benlås og futtog?
    Tåregas og knippelsuppe, og så direkte i deportationslejren!

    Kommentar by Hul igennem? — 16. juni 2018 @ 09:18

  41. Frank Jensen = Sadiq Khan
    København ligner London, masser af rotter, masser af duer, skidedyr og fyldt med perkere.

    ..og socialdemokravrøvlet vil have os til at tro at de er imod yallah? ah hahaha

    Kommentar by Hul igennem? — 16. juni 2018 @ 09:23

  42. Er der nogen der ved hvad Morten Østergaard laver på folkemødet? (hvis han er der)

    I medierne er han citeret for at ville diktere hvem Mette Frederiksen må bruge som støtteparti hvis hun bliver statsminister.

    Imens ruller en voldtægtssag i Nordsjælland, der ligner noget af det Tommy Robinson blev fængslet for at tale om. De Radikale vil ikke stoppe importen af kulturberigere, men vores piger bliver ofre for deres syge politik.

    Kommentar by k.m. — 16. juni 2018 @ 09:58

  43. Offentliggjort den 16. jun. 2018
    Folkets Ret

    Dikaturet det danske

    Kommentar by Christian — 16. juni 2018 @ 10:57

  44. Perkere er vidst et kvalificeret gæt.
    Kokkedal / Nivå

    Kommentar by Sindsro — 16. juni 2018 @ 13:23

  45. Mini-kursus i at undgå social media heksejagt fra MSM:

    1. Sig aldrig noget du ikke kan bakke op med fakta.
    2. Sig så lidt som muligt og kun det faktuelle.
    3. Undgå adjektiver, der beskriver din holdning til tingene.

    Ganske kort, hold det på et niveau hvor anfægtelse af det, du siger, kun kan ske ved at anfægte fakta. Det er muligt det ikke holder evigt, men indtil videre er MSM mest optaget af at *udelade* fakta – så netop fakta, og KUN fakta, er den bedste måde at bekæmpe dem.

    Kommentar by Quark — 16. juni 2018 @ 13:54

  46. Quark 13:54
    godt forslag. Dem der kender mig ved jeg ikke er den store taler, eller forfatter af lange kommentarer, dog har jeg svært ved at efterleve din 3ér. Der er noget at øve sig på.

    Kommentar by k.m. — 16. juni 2018 @ 15:18

  47. Må man overhovedet hyre et privat vagtværn til en offentlig begivenhed på Rådhuspladsen?! Det har jeg svært ved at forestille mig: Med hvilken ret skulle disse vagter gribe ind overfor en fri borger der færdes i det offentlige rum, hvis jeg f.eks. havde nærmet mig med en megafon for at kalde til kristen eller jødisk bøn?

    Kommentar by Thomas — 16. juni 2018 @ 16:16

  48. Så vidt jeg husker har Pernille Bendixen bedt justisministeren redegøre for den muslimske manifestation på Rådhuspladsen og de specielle vagter.

    Jeg har ingen tillid til hverken Københavns bystyre eller regeringen, fordi det her burde aldrig være sket. Lige som Tibet kommisionen famler i blinde, og ikke finder frem til hvem der gav ordre til politiets behandling af demonstranter, så tror jeg også det her ender blindt.

    Kommentar by k.m. — 16. juni 2018 @ 18:11

  49. https://www.dr.dk/nyheder/politik/betjente-roser-papes-droem-om-mere-borgernaert-politi-der-er-intet-vi-hellere-vil

    Det jo ren gak-gak.
    Hvor var dansk politi da muslimerne besatte Rådhuspladsen?

    Hvis det omtalte private vagtværn patruljerer der hvor muslimer færdes, og dansk politi spises af med de reservater hvor danskere opholder sig, så har vi jo parallelsamfund.

    Kommentar by k.m. — 16. juni 2018 @ 18:26

  50. https://ekstrabladet.dk/112/muslimer-taender-baal-i-skov-under-eidfest-politi-maatte-traekke-sig/7200731

    Kommentar by P — 16. juni 2018 @ 20:53

  51. Politiet: “…så ville det have krævet en konfrontation, som vi altså vurderede ikke var hensigtsmæssig.”

    Kommentar by BS — 17. juni 2018 @ 07:37

  52. Der var jo Shariavagter. De skulle også sige velkommen og invitere danskere med til festen!! Ja selvfølgelig skulle de det, de skulle sørge for at alt så rosenrødt og smukt ud, mens de islamiske bønner gjaldede ud over den danske hovedstads fremmeste plads. Så det var i virkeligheden værre fejlslutning Mette Thiesen lavede her. For det er jo ikke sådan at muslimerne ville holde danskerne ude, når det gælder deres religion. De vil meget gerne have dem med. Det går først galt, når man ikke klapper af islam og pakker det ind med opmuntrende tilråb om mangfoldighed. Det tænker jeg var vagternes opgave: at sondere for forskellige “uromagere” i forhold til islam, men kun sekundært. Det primære var at fremstå som en stat i staten, som danskere “venligt” inviteres ind i. Velbekomme. Hvis man vil bekæmpe i islam skal man også gennemskue alle de små manipulerende kneb og demaskere dem, der står bag.

    Kommentar by Uno — 17. juni 2018 @ 12:01

RSS feed for comments on this post.