22. juni 2018

Turen går til VM i Moskva – Danmark-Frankrig: ‘I er nu rovdyrene. Til valhal. Fjenden er byttet’

Jeg har ferie, og flyver i aften til Moskva med en gammel kollega. På tirsdag skal vi se Danmarks tredje puljekamp mod Frankrig, men vi skal være der i en uge, og der bliver naturligvis også tid til at se kulturbyen. En lokal dansk-talende Urias-læser agerer guide, og mon ikke der bliver mulighed for at se Den Røde Plads, Lenin-Mausolæet, Frelseren Kristus-katedralen, nippe lidt til vodkaen og teste den lokale ‘pivo’.

Den bærebare kommer i kufferten, men forvent intet dybt på Uriasposten de næste 8-10 dage. Jeg anbefaler at bruge lidt tid på evig-aktive Snaphanen, de hurtige Hodjanere og den eftertænksomme Monokultur. ‘I er nu rovdyrene. Til valhal. Fjenden er byttet’, som jeg så på en uniform fornyligt.

Oploadet Kl. 11:29 af Kim Møller — Direkte link36 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93176/trackback

36 Comments »

  1. Rigtig god tur, Kim. Kom så Danmark!!! Og forbyd islam i Danmark!

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 22. juni 2018 @ 11:33

  2. God tur :-) Håber at de danske spillere opper sig, så vi ikke skal være så afhængige af Schmeichel og Eriksen. Frøerne har heldigvis heller ikke imponeret. Når det er sagt, så ser dette VM virkelig ud til at blive europæisk. Det eneste ikke-europæiske hold, som har gjort det ok indtil nu er Senegal, men hvor var polakkerne dog også pivringe i den kamp.

    Mht. at bruge Snaphanen, så vil jeg lige benytte lejligheden til at brokke mig over kommentarfunktionen på den ellers glimrende side. Når man bruger wordpress-kommentarfeltet, så virker det mildest talt tilfældigt om ens kommentar bliver offentliggjort eller ej. Og Discus tager hundrede år og en madpakke om at loade.

    Kommentar by Hr. Snusk — 22. juni 2018 @ 11:39

  3. https://www.bt.dk/krimi/graedende-mor-til-gruppe-voldtaegtssigtet-han-er-offer-for-racisme

    Kommentar by k m. — 22. juni 2018 @ 11:40

  4. Accepterer bloggen ikke russisk? Jeg ville lave lidt sjov med din russiske tekst, men det bliver bare ignoreret.

    Kommentar by Michael Laudahn — 22. juni 2018 @ 11:54

  5. Når du nu alligevel er i Putinland, kunne du så ikke forespørge Hr. Putin om ikke han kunne åbne nogle af de gamle Gulag lejre, som vi så kunne leje til at have muhamedanere opbevaret i, og om ikke han kunne stille personale til rådighed?

    Hav en god tur, og se dig godt for i trafikken.

    Kommentar by Knud Madsen — 22. juni 2018 @ 11:56

  6. Det er fuldstændig vanvittigt, når Joe Biden (og også vores hjemlige Claus Hjort Frederiksen) udnævner Rusland til at være den største trussel mod verdensfreden i øjeblikket.

    Kommentar by Ole Madsen — 22. juni 2018 @ 12:35

  7. En naiv artikel om skibet der lagde til i Valencia – De lokale skal nok få det hyggeligt. Og et link til en artikel, der beskriver hvordan den nye spanske regering lover at fjerne pigtråden fra hegnet til Marokko …Link til artiklerne : men Artikel 13 er vedtaget i EU, så gad vide i hvor lang tid vi kan poste links? http://valencia-international.com/valencia-steps-up/ og https://www.thelocal.es/20180614/spains-new-interior-minister-just-promised-to-remove-razor-wire-at-melilla-and-ceuta-borders

    Kommentar by Lightmann — 22. juni 2018 @ 13:27

  8. Kan i ikke tage spasseren peter møller med så Putin kan bruge ham som toy boy. Det vil være til gavn for både danskerne og Putin.

    Kommentar by Piphans — 22. juni 2018 @ 14:08

  9. Ps.
    Men jeg ønsker jer en god tur.
    Håber at i holder med Frankrig, for dumskerne er færdige.

    Kommentar by Piphans — 22. juni 2018 @ 14:14

  10. Mens du nu alligevel er i Moskva, kunne du så ikke spørge Vlad om mulighederne for at bosætte sig i Rusland? – Årsagen er, at nu vil EUSSR for alvor til at sætte turbo på masseimporten af muslimer fra Afrika og Mellemøsten. Der skal oprettes ‘opsamlingspunkter’ (læs: færge- og flyterminaler med pendulfart mellem disse lande og Europa). Her skal ‘flygtningene’ have deres asylgrunde vurderet. Af hvem? – jo, af FN’s højkommissariet for Flygtninge i samarbejde med EUbureaukrater, såmænd. Tør man gætte på, at sådan ca. 0 procent får afslag?

    Hvad kan overhovedet gå galt?

    Her skal man lige minde om EUSSR’s overordnede mål: ødelæggelsen af nationerne ved hjælp af masseimport af muslimer – den såkaldte ‘befolkningsudskiftning’. Man ser det for sig: efterhånden som Europa fyldes op med muslimer, vælger flere og flere europæere at flygte. Men hvorhen? – Tjaeh… Østeuropa ligger jo lige for, og efterhånden vel også Rusland. Det vil først og fremmest blive aktuelt for den nulevende befolkning, mens vore børn og børnebørn evt. kan gå helt nye veje. De kunne jo tage immigrantfærgerne tilbage til Afrika, i takt med at dette kontinent tømmes for negre.

    På denne simple måde kan Afrika blomstre op, økonomisk og kulturelt. Sahara vil blive et frugtbart spisekammer efter israelsk model, slumbyerne erstattet af moderne, miljørigtige beboelser og industrier. Afrika er rigt på alle mulige naturrigdomme og ressourcer, der bare venter på at blive brugt i en blomstrende civilisation.

    Og i Europa? – Jo, her vil de omkring 2 millarder muslimer, som EU importerede fra Afrika og Mellemøsten, leve et lykkeligt liv. For her vil de blive underholdt, forsørget og opvartet af de tilbageblevne europæere, d.v.s. venligboere, bedstemødre for asyl, politikere, journalister og ‘kulturpersonligheder’ (gøglere, taskenspillere, lurifaxe, badutspringere, lurendrejere o.s.v., o.s.v.). Kort sagt: det befolkningelement, som nu går under betegnelsen Den Snyltende Klasse, vil i fremtiden dække ethvert behov og krav, som befolkningen – nu muslimsk – kan tænkes at fremsætte.

    Fremtiden er lys!

    Kommentar by Voldposten — 22. juni 2018 @ 14:15

  11. #6, Ole.

    Biden praises White genocide:

    https://youtu.be/HwjT3tMRk5k?t=89

    Creepy Joe Biden:

    https://www.youtube.com/watch?v=KQ-YjGmpO4Q

    Kommentar by Hr. Snusk — 22. juni 2018 @ 14:21

  12. Voldsposten
    Du tænker kreativt, men jeg tror det ender ligesom når vi haft storm fra vest i lang tid. Når vinden lægger sig skvulper vandet tilbage til de tørlagte, østvendt kyster.
    Uffe Elbæk og Co. kan ikke forsørge nogen

    Kommentar by k m. — 22. juni 2018 @ 14:49

  13. @ nr. 11, k.m.:

    Du har ret. Mit fremtidsscenarie ovenfor lider jo af mangel på lidt længere fremsyn. For når to milliarder negre og arabere skal forsørges af – skal vi sige 200.000 – medlemmer af Den Snyltende Klasse, vil det jo betyde at nævnte klasse pludselig skal – gisp! – til at bestille noget. Altså arbejde! – Har man hørt så galt?

    Det går jo selt, slet ikke. Så når muslimerne opdager, at overflødighedshornet er tomt fordi deres protegéer er ikke alene dovne, men også uduelige, så skærer de hovederne af dem. Og så står de dér, uden forsørgelse.

    Men hov! – Ovre i Afrika er der jo velstand og glade dage. Så – voilà – dër vil vi hen og forsørges af de hvide! – og så har vi balladen igen – blot denne gang tilbage til, hvorfra den kom. Hen til kommoden og tilbavs’ igen…
    !

    Kommentar by Voldposten — 22. juni 2018 @ 15:13

  14. God tur, Kim Møller.
    Håber Danmark vinder.
    mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 22. juni 2018 @ 16:21

  15. Voldposten.
    Du er nu ganske skæg, ironi og sarkasme blandet med rund hånd.
    Når det er sagt, så har du efter min mening ganske ret.

    Kommentar by Finn A. Skov — 22. juni 2018 @ 17:16

  16. Claus Hjort er en meget velsmurt handskedukke for al amerikansk våbenindustri. De stikker bare deres tykke arme op i hans (Elbæk) udblokkede anus; og se- så basker han med sine korte arme! 27+meget flere milliarder dk for forældet f35 bras til at hjælpe Saudi-Arabien med at dræbe frihedskæmpere- jeg håber hans anus sprækker: ligesom musen . der ville fjærte som en hest, så sprængtes røvhullet!
    I Italien er det kommet på mode at skyde efter yallahbesættere, tre er ramt- så er der kun 1.400.000 besættere+150.000 sigøjnere tilbage..

    Kommentar by Hul igennem? — 22. juni 2018 @ 17:51

  17. “Zingaris!” råber italienerne, så skynder man sig at tage vasketøj, småpiger, biler, husdyr og bimse kvinder i overgangsalder ind under lås og slå!

    Kommentar by Hul igennem? — 22. juni 2018 @ 17:54

  18. Voldposten

    God idé! – Hvis Kim melder positivt tilbage, så smutter jeg sgu med til Rusland – Mon jeg kan få Rønn Hornbech med som Au pair ?

    Kommentar by T. Flodur — 22. juni 2018 @ 18:31

  19. -> 10. Voldposten.
    “Den Snyltende Klasse”.
    Det er et ganske godt og rammende udtryk! Det er en passende beskrivelse af “eliten” og politikerne.

    Kommentar by Henning Jensen — 22. juni 2018 @ 19:02

  20. Kommentar by Hul igennem? — 22. juni 2018 @ 17:54
    Bimse kvinder i overgangsalderen. Den kunne jeg godt li.
    Når man tænker på dem får man lyst til, at banke sit hoved hårdt ned i jorden.
    Hvorfor, hvorfor???? Men de er blevet hjernevasket siden de var børn. Så hvad skal man sige???.

    Kommentar by XXXXX — 22. juni 2018 @ 19:44

  21. –> nr. 20, Henning Jensen:

    Tak, men jeg henstiller at man om ‘eliten’ bruger det mere beskrivende udtryk d’eliten. Dels fordi det forlener klassen med det adelige anstrøg, som den udi egen mening fortjener (og dermed latterliggør sig selv), dels fordi det – når man udtaler ordet d’eliten højt og samtidig ser på sit tastatur – præcist beskriver klassens funktion i alle, væsentlige anliggender.

    Kommentar by Voldposten — 22. juni 2018 @ 20:25

  22. -> 22. Voldsposten.
    Det er både stor vid, og fornuft – og tankefuld indsigt du lægger for dagen!
    Jeg vil tage ved lære, og fremover omtale d’herrer fra den frelste overklasse med: d’eliten.

    Kommentar by Henning Jensen — 22. juni 2018 @ 21:19

  23. -> 22.Voldposten.
    Jeg fik et s for meget med i din signatur. Undskylder og beklager.

    Kommentar by Henning Jensen — 22. juni 2018 @ 21:22

  24. Say No to racism.
    Er du sikker på de lukker dig ind?
    Du skal passe på russerne. Du ved de påvirker valg, manipulere med dig. Måske stemmer du på alternativet, når du kommer hjem. Der er også hooligans, som overfalder tilfældige fodboldfan og siger abelyde.

    Jeg er overhoved ikke misundelig, meeen måske er det bedre hvis du bliver hjemme og ser kampen på tv.

    Ha en god tur.

    Kommentar by XXXXX — 22. juni 2018 @ 21:22

  25. –> nr. 24, Henning Jensen:

    Alt forladt! – Mit nom de guerre frister jo til forveksling med det, som en vagtpost på byens volde just er sat til at varsle borgerne mod…

    Kommentar by Voldposten — 22. juni 2018 @ 22:49

  26. deeleten? deplorables? d’eliten? degenerede? debris? default? debile? defunktion? de snyltende spasser? negrenes dasser? kussernes klasser? de snyltende negeres kusser? rabarbernes slikkere slak slimen slup?
    venstreislamisternes fup.

    du kan ikke tage islamismen ud af en perker- og du kan ikke tage perket ud af en islamist..

    men islamistiske perkere kan tages ud.

    Kommentar by Hul igennem? — 23. juni 2018 @ 08:09

  27. –> nr. 27, Hul igennem:
    Associationen til Den Snyltende Klasse og dens virke i samfundet fremgår af
    dette billede.

    Kommentar by Voldposten — 23. juni 2018 @ 10:21

  28. Det du så på en uniform Kim er blevet brugt som kampråb af ihvertfald norske soldater i Afghanistan: https://www.youtube.com/watch?v=6qP9EaPa8dg

    Kommentar by Rolf — 23. juni 2018 @ 17:01

  29. “I er jægerne, i er rovdyrene, Taliban er byttet. Til Valhal!”

    Kommentar by Rolf — 23. juni 2018 @ 17:02

  30. #28
    fin!

    måske kan jeg bedst lide knappen END >>I

    Kommentar by Hul igennem? — 23. juni 2018 @ 17:45

  31. Se her – kuffar får bøder for at lave bål:

    https://www.bt.dk/krimi/politiet-uddeler-baal-boeder-det-er-simpelthen-for-dumt

    – Politiet KAN altså godt, når det vil..! (Eller tør..?)

    Kommentar by Bror Lerbror — 23. juni 2018 @ 23:12

  32. @32
    Det er simpelthen skandaløst at danskere bliver straffet og muslimer bliver belønnet for den samme foreteelse.

    Det danske politi har altid været danskernes fjende, og jo før vi får de danske dhimmistrissere fjernet jo før kan vi få vores land tilbage på danske hænder.

    Kommentar by Piphans — 23. juni 2018 @ 23:44

  33. I øvrigt er der “valg” i Tyrkiet i dag. Måtte Erdolf dø af hættemågeforgiftning.

    En gammel vits fra den store hukommelse;
    spørgsmål “hvad sker der, hvis der falder en atombombe over Ankara?
    svar “Ikke en skid. De sidder alle sammen og drikker kaffe i Ishøj!”

    Kommentar by Hul igennem? — 24. juni 2018 @ 09:05

  34. Hvorfor er der ikke nogen af yallahpopsangerne , der synger “Hjem til Somalia”?
    eller “hjem til Tyrkiet” , “hjem til Syrien” , Hjem til hjemlandet!!!

    Det er fordi det er shitholes. Hvem gider synge om længsel efter shithole?

    Det gider jeg, syng med;

    “Vil du ha min gamle perker, når jeg dør?
    vil du ha min gamle perker, når jeg dør?

    Den ka ryge hash og lave krimi, den ka voldta dig m slim i.
    Den ka skide unger som en gnaver, va sa det du laver

    For i himmeriges porte, må der ikke ligge lorte,
    du må få min gamle perker, før jeg dør.”

    Kommentar by Hul igennem? — 24. juni 2018 @ 09:18

  35. DBU har fået en bøde (127000 kr) fordi tilskuerne viste Dannebro frem med ordene- Store Patter-. (Man mente den var sexistisk). OK – Ingen Store Patter- til WM. Kun små Patter…..(og store pikke :-)). Det er godt Fifa skrider ind i tilskuerne :-).Vi kommer alle sammen :-).

    Kommentar by Michael Unna — 24. juni 2018 @ 20:56

  36. “Store patter” er jo bare de danske spilleres kampråb (i omklædningsrummet). Det var en hyldest til både spillerne og patter :-)

    Kommentar by Hr. Snusk — 25. juni 2018 @ 12:45

RSS feed for comments on this post.