27. juni 2018

Apropos: ‘Store patter’

Forleden fik DBU en bøde på 127.000 kroner, blandt andet fordi danske fans havde medbragt Dannebrog med teksten ‘Store patter’ til VM-kampen mod Australien. En sexistisk tekst ifølge FIFA. Da jeg tirsdag eftermiddag festede med flere tusinde danske roligans ved Bar BQ på Den Røde Plads, sås flere henvisninger til dommen. Det være sig t-shirts med Arla-logo og teksten ‘Store patter’, samt bannere påskrevet ‘Store altaner’ og ‘Store paneler’.

Kampen blev lidt af et anti-klimaks, men jeg tog alligevel med til efterfest nogle kilometer fra stadion på ‘London Pub’. 540 rubler (54 kroner) for en halv liter Krušovice var mistænkeligt dyrt, men forklaringen fulgte hurtigt: Det var en helt klassisk stripbar med alt hvad deraf følger. Den bodypaintede holdopstilling ses herunder…

Oploadet Kl. 01:37 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93234/trackback

35 Comments »

  1. https://www.bt.dk/fodbold/falsk-vm-troeje-i-omloeb-har-brugt-ikonisk-varemaerke-uden-at-spoerge

    Skulle vores fodbolddrenge så ikke have været udelukket fra deltagelse. Jeg mener; det var dem der startede det hele i omklædningsrummet. Altså mænd, som godt kan lide store patter … har man hørt så galt?!

    Husker I landhvalen Mette Gjerskovs latterlige reaktion?

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/eks-minister-sur-paa-landsholdet-latterlige-drengeroeve-med-smaa-tissemaend/6971741

    Topatleter er noget, som skrumlet kun kan fantasere om – og rønnebærene er sure, som ræven sagde.

    Kommentar by Hr. Snusk — 27. juni 2018 @ 01:56

  2. Med en sådan holdopstilling må man foreslå DR at sende noget mere kvindefodbold.

    Kommentar by Henning Jensen — 27. juni 2018 @ 06:38

  3. Den politiske korrekthed har heldigvis ikke rigtig ramt Rusland og læg mærke til pigerne har ikke rigtig nogen grimme tatoveringer.

    Kommentar by Martin — 27. juni 2018 @ 06:58

  4. Martin

    Jeg må skuffe dig lidt. Udover de 11 bodypaintede, var der to ‘dansehold’ og nogle ‘værtinder’. Her sås en del ’socialklasse 5-etiketter’. På billedet ses faktisk en enkelt tatovering..

    Kommentar by Kim Møller — 27. juni 2018 @ 07:42

  5. Pas på Kim! Da jeg var i Moskva lige efter kommunismens fald, så jeg nogle ekstremt flotte, langbenede piger, der serverede på de nye barer og restauranter.

    Disse fantastisk piger var resultat af forskellige blandinger af de i forvejen flotte sydkaukasiere, tror jeg. For mig en helt ny verden, at se de mange flotte piger i Rusland fra de kaukasiske undergrupper, som vi (desværre) ikke så meget til under kommunismen.

    Kommentar by A-mad — 27. juni 2018 @ 09:08

  6. Pas nu på med den russiske sprut. Den kan være iblandet methanol.

    Kommentar by Jan Mølgaard — 27. juni 2018 @ 09:49

  7. Måske nogle nærstudier, med tilhørende billeddokumentation, af deres tatoveringer var på sin plads ? :-)

    Kommentar by Islambert — 27. juni 2018 @ 09:57

  8. BT, tror jeg det var, skrev at de Danske fans kastede med øl!

    Kommentar by Santor — 27. juni 2018 @ 10:15

  9. Med de seneste opslag tror jeg Kim er blevet til “en mand ser rødt”

    Kommentar by k m. — 27. juni 2018 @ 10:19

  10. Jeg har hørt der stadig spilles 80er musik alle steder i Rusland. Det ku være man så skulle overveje Rusland som næste feriemål.

    Kommentar by M.P. — 27. juni 2018 @ 11:21

  11. fin humor, dette tilkender giver at vi er danske og er for DANMARK.

    Kommentar by Sindsro — 27. juni 2018 @ 13:06

  12. Eks-minister sur på landsholdet: Latterlige drengerøve med små tissemænd.

    Øv bøv: Hvis Bendtner, Schmeichel og Eriksen råber ’store patter’, så må de nok selv have nogle meget små tissemænd, ræsonnerer socialdemokraten Mette Gjerskov

    Landhvalen Mætte Gjærskow, har stor erfaring når hun kan sige “små tissemænd” Hvor skulle hvalen ellers vide det fra.
    —————–
    På den anden side skal man være særdeles “sulten og ej kræsen” ved at gå i lag denne uskønne kvinde.

    Kommentar by Sindsro — 27. juni 2018 @ 13:11

  13. Striptease er prostitution, hvilket er fornedrelse, snylteri på og mishandling af andre mennesker, primært kvinder og børn. Da serien “Stripperkongens piger” kørte, var en af deltageren fremme i medierne og fortælle, at de fleste af dem, havde en fortid som incestofre. Er par dage efter var hun sendt i medierne med et meget hurtigt dementi!

    INCESTINDUSTRIEN:
    Sandheden kunne ham strippersvinet jo ikke skrabe penge sammen på. Men den er god nok. Kvinderne fortæller altid om ødelagte intimgrænser som en forudsætning for at stille op til den slags perversioner. Det kan enhver med en sund sjæl jo også sige sig selv. Incestofre søger opmærksomhed via en overseksualiseret adfærd. Her er vi på side 1 i grundbogen for psykologistuderende. Oven i kommer handlen med fattige kvinder og børn til samme svinesti, der langt overstiger antal solgte mennesker til den hedengange slaveri i Amerika.

    KONKLUSION:
    Mænd sexmisbruger deres døtre, niecer etc. i sexindustrien. Her kan alle andre mænd så fortsætte misbruget i rollen som forbruger. Det er Jer der skaber efterspørgslen, og derfor har ansvaret for eksistensen af det svineri. Åh jo, jeg kender sangen om prostitution, der “findes i hele verden”. Præcis som hele verden er fyldt med mænd, der banker konen og voldtager deres børn, niecer og nevøer. Det har også altid eksisteret og er mere reglen end undtagelsen i mange lande. Incest er beskrevet i biblen. Så det er selvfølgelig også en naturgiven tilstand hos mænd, vi bare må acceptere.

    Så mange ødelagte menneskeliv fordi I mænd skal “se på store patter” – og alt hvad deraf følger.

    HYKLERIET:
    Og så har vi selvfølgelig det lårfede hykleri om de onde muslimske mænd, der udsætter mindreårige piger for sexovergreb osv osv osv.

    Når I nu selv snylter så godt og grundig på det efterfølgende resultat, hvorfor så ikke bare erkende, at I er lige så røgede som de er spegede? Hykleri og dobbeltmoral overstiger til enhver tid afstumpethed, målt på vammelhedsskalaen.

    Husk nu også at vise jeres positive frisind ved at anbefale egne døtre, søstre eller kærester en fremtid som strippere, og husk også at prale af samme til familiefesterne. Vil man nyde, skal man også yde. Ikke sandt? Eller driver hykleriet også her af jer, som sveden driver af fede mænd i august?

    SPØRGSMÅL:
    Er de fleste mænd født med et psykopat-gen, et incestsnylter-gen eller sadist-gen?

    SVAR:
    Åbenbart.

    Kommentar by Margrethe — 27. juni 2018 @ 18:15

  14. Margrethe
    Er mange kvinder(f. eks. dig) udstyret med et kællinge-gen, som gør at de ikke er til at være i nærheden af?

    Kommentar by k m. — 27. juni 2018 @ 18:31

  15. http://www.lokalavisen.dk/nyheder/2018-06-25/-Hvorfor-kan-vi-kvinder-ikke-g%C3%A5-med-bare-bryster-n%C3%A5r-m%C3%A6nd-kan-Hvad-fanden-er-forskellen-2415120.html

    Kommentar by k m. — 27. juni 2018 @ 18:38

  16. Årh hold da kæft kælling.

    En luder tjener det samme på 2-3 timer som en taxichauffør tjener på 12 timer, når han har en god dag.

    Stripperne har ikke engang fysisk kontakt med de mænd der glor på dem.

    Kommentar by Træt — 27. juni 2018 @ 21:34

  17. SPØRGSMÅL:
    Er de fleste mænd født med et psykopat-gen, et incestsnylter-gen eller sadist-gen?

    SVAR:
    Åbenbart.

    Kommentar by Margrethe — 27. juni 2018 @ 18:15

    Hvis man mener, at det svar indeholder stor sandhedsværdi, så må man jo også konstatere, at adskillige kvinder viderefører disse uheldige gener fra fædre til sønner, hvorfor mon?

    Kommentar by T. H. — 27. juni 2018 @ 23:59

  18. T.H. fordi kvinder med ægløsning føler sig tiltrukket af bad boys. Så det er alt for ofte disse tatoverede, småpsykopatiske flæskenakker, som får muligheden for at føre deres gener videre. Nogle kvinder opdager med tiden deres egen fejl, men så er det for sent, og vi ordentlige mænd gider ikke have noget med disse udkneppede tabere og deres taberyngel at gøre.

    Måske Margrethe kan forklare hvorfor en barnemorder som Peter Lundin vader i ægteskabstilbud?

    Kommentar by Hr. Snusk — 28. juni 2018 @ 01:00

  19. > Kim Møller 27. juni 07:42

    Så vidt jeg kan se, men jeg kan tage fejl, har begge de to kvinder i midten tatoveringer. Se lige ved trussekanten, der er ikke tale om uønsket hårvækst, går jeg ud fra?

    ‘Social-klasse 5-etiketter’, den var ny for mig og meget sjov, lidt lige som Amagernummerpladen før i tiden.

    God fornøjelse i Rusland.

    Kommentar by anon — 28. juni 2018 @ 06:51

  20. Delvis relevant:
    https://www.youtube.com/watch?v=dBY7hVnl2nw

    Kommentar by Peter Buch — 28. juni 2018 @ 20:13

  21. Rådden vestlig dekadence!

    Ikke noget at være stolt af.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 28. juni 2018 @ 20:39

  22. Minder FIFA ikke lidt om EU?

    Kommentar by Nielsen — 29. juni 2018 @ 00:53

  23. > 20 Peter Buch
    God Shapiro video. Jeg vitterer med denne:
    https://www.youtube.com/watch?v=EELfAlZX_zI

    Kommentar by Nielsen — 29. juni 2018 @ 01:35

  24. k

    Kommentar by Nielsen — 29. juni 2018 @ 01:36

  25. Ja. Så skal kvindelandsholdet jo bare synge “mænd har små pikke. De tror de ka det hele. Men hva’ ka de? Stå og glo..det er hvad de kan..Roligans..ja lidt for rolige..tager dildoen frem og tager det roligt”

    Hold nu op. Tærske langhalm på ligegyldigheder.

    Kommentar by Muh-Ham-Med — 29. juni 2018 @ 08:28

  26. Ja så skal kvindelandsholdet bare synge “danske drenge med små pikke..hvad de tror de kan, det kan de ikke. Fede ølmaver, dårlige vaner, lugter af sved og små nosser som en ged. Det gider vi ikke…næ nej…det gider vi ikke. Vi tager hinanden eller finder en mænd fra udlandet med ordentlige pikke!”

    Hold da op..tærske langhalm på et non-issue?

    Kommentar by Muh!Hammed — 29. juni 2018 @ 08:31

  27. “Hold da op for nogle små pi**e, danske mænd gider vi ikke. De er kun til øl og brok, vi har fået nok. Vi finder en fyr der kan få den op. Eller nøjes med hinanden, stadig bedre end det der andet.”

    Tærske langholm på et non-issue?

    Kommentar by Michael — 29. juni 2018 @ 08:33

  28. Det er faldet mig for Brystet over – Store Patter- reklamen. Hvad er der galt med – Små Patter-? Kvinder skal dælme have Op-rejsning af DBU,s med-Lemmer, for den forfordeling (Gerne de Store Lemmer). Det er godt FIFA -skrider- ind i DBU, så alle dem med Små Patter også kan -Komme- til Fodbold. Hvad fanden drejede Fodbold sig egentlig om, hvis det ikke var for Patternes skyld !!!! :-) :-) :-). Små Patter, Store Patter. Bare det er Patter!!! :-). God ferie i Vodkaens hjemland. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 29. juni 2018 @ 11:16

  29. til Margrethe.: Hvad mine egne præstationer angår….så er det 6 cm oprejning i 25 sekunder…..men så må jeg også puste ud i 3 dage :-) :-) :-)……(Selvfølgelig er der incenstofre og voldtægter, som foregår…ligesom der er Alkoholikere, som ikke kan tåle Oktoberfest. Der er også bonnerte mennesker som ikke kan tåle noget som helst der har med sex at gøre, og som ingen selvironi har, men lad det nu ikke ødelægge alt livsglæde i frivillighedens blandt kønnenes fornøjelser fra begge sider. Vi skulle jo nødigt havne i en shariabonnertheds undertrykkelse).mvh Michael Unna.

    Kommentar by Michael Unna — 29. juni 2018 @ 18:27

  30. Til Margrethe. en ting er bagsiden af medaljen af sexulet begær, hvor incest, vold og pædofil desværre foregår. Trist biprodukt, som skal bekæmpes og reguleres, så der kommer så få ofre ud af det som muligt…….Men en ganske anden ting er når disse modbydelige ting retfærdiggøres religiøst i Islam. At den katolske kirke betaler ofrene summer, for Deres idiotiske cølibat, som ikke kan holdes, og hvor pædofili åbenbart er nemt, er en ting, men en ganske anden ting er når man stolt fremelsker det i Islam. Jeg håber i etisk kan se forskellen. Så hellere lidt frivolt hedonistisk levned med glæde for begge køn. Nyd sommeren. Tak til de kvinder som vil og tør leve frit. mvkh Michael Unna.

    Kommentar by Michael Unna — 29. juni 2018 @ 19:42

  31. Jeg har fundet en løsning på denne brystfixerede krise. JURIDISK KØNSSKIFTE. Hvad giver I? Ville det ikke være fantastisk. så kan mænd også få Store Bryster…..det ville da have sin charme ik? :-). Fortsat god weekend :-) mvkh Michelle :-)

    Kommentar by Michael Unna — 30. juni 2018 @ 06:14

  32. Er der virkelig ingen der har kommentarer til mine store Patter???? :-) :-).Trist så Trist. Det falder mig virkelig for brystet! :-) :-) :-). Trods alt. God søndag :-) . mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 1. juli 2018 @ 08:53

  33. @Michael Unna

    Jeg har såmænd læst dine indlæg og løftet lidt på smilebåndet.

    Men hvis du tænker på en debattør som Margrethe, så har jeg på fornemmelsen, at du kommer til at vente forgæves.

    Jeg kender ikke Margrethe og da slet ikke hendes motiver udover, at hun af og til at skriver bitre indlæg rettet mod mænd. Men en ting er sikkert, ikke at følge op med indlæg er en måde at få det sidste ord på!

    Kommentar by T. H. — 1. juli 2018 @ 11:03

  34. OK T.H. Hvis der ellers ikke er nogen der interessere sig for mine store patter…..snøft :-). Jamen så vil jeg fortsætte min ferie. Kigger nok ind igen om cirka en uge eller 8 dage :-). Fortsat god sommer(ferie). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 1. juli 2018 @ 12:14

  35. 30 Michael Unna

    “bagsiden af medaljen af sexulet begær…” – Bagsiden af medaljen? Det må være analsex du har i tankerne? OK! Hver sin lyst! – Men se nu at få sovet den ud Michael. Og mød så helt dug-frisk op efter ferien!

    Kommentar by T. Flodur — 1. juli 2018 @ 21:27

RSS feed for comments on this post.