6. juli 2018

Rødstjert (juvenil), Svanninge Bakker, 6. juli 2018

Der er rigeligt at blogge om, og jeg har en del hængepartier, men er taget på miniferie med kæresten i det sydfynske. Jeg er tilbage på posten søndag, og håber at kunne indhente det tabte. I dag kørte vi en tur til Svanninge Bakker ved Faaborg, så Kaleko mølle, og sluttede af med Arreskov sø. Det ornitologiske var på det jævne, men jeg kom dog tæt på de skønne rødstjerter. Herunder en juvenil af slagsen.

(Herregården Arreskov)

(Svanninge kirke)

Oploadet Kl. 22:18 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93330/trackback

29 Comments »

  1. Hvor dejlige billeder!
    Og dejligt, at du også kan tage fri og nyde det givende, som ingen kan tage fra os!
    Selv nyder jeg de nye perspektiver i livet, som jeg er blevet givet og scorer mig ganske stille, men glad og fortrøstningsfuld, ind i et liv, som er mit.

    ……….

    Det betød bl.a. at jeg i dag fik læst endnu en formidabel blog af Richard Riis:

    https://ricardtriis.wordpress.com/2018/07/02/topmoede/

    ….

    – Ja, det er vigtigt, at der er tid til fordybelse, i røddernes og sjælens hvile, for at kunne kæmpe :)

    God vind herfra!

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. juli 2018 @ 23:08

  2. Håber I får tid til Faaborg Museum, en perle i dansk kunsthistorie. Ønsker jer i øvrigt en god miniferie, den er med garanti velfortjent!

    Kommentar by JMR HH Jr — 6. juli 2018 @ 23:51

  3. God ferie. Og lidt om truslerne mod (eller fra) den “frie” verden: https://www.youtube.com/watch?v=CAxuO1mrR7s

    Kommentar by Nielsen — 7. juli 2018 @ 07:17

  4. Hvis vejret skulle blive dårligt, og fuglene blive få, så ligger der en hel del Sydfynske fortællinger frit og kvit på SoundCloud, som er lagt ud på Nettet af Svendborg Museum og Radio Diablo.:-)

    Kommentar by Henning Jensen — 7. juli 2018 @ 07:24

  5. Billedet af koen med det hæslige gule EU mærke, fortæller noget om hvor dybt det kriminelle globalistiske system er trængt ind i vores hverdag, så meget at efterhånden de færreste lægger mærke til det.

    Inden længe bliver vi alle sammen mærket og chippet på linje med koen’s “jødestjerne” hvis ikke vi gør alvorlig modstand.

    I denne forbindelse: her rystende nyheder fra Estland, et lille land med 1,5 mio indbyggere, som bruges som forsøg med nye kinesisk lignende metoder om total registrering ved hjælp af et nyt kort, hvor alt som har med personen at gøre er registreret digitalt, inklusiv internet kommentarer, en ny form for totalkontrol med borgerne, som det er meningen at skal indføres i hele EU.

    Det forklares i denne video: Bilderberg and the Digital New World Orderhttps://www.youtube.com/watch?v=2frpU6nkb_I&t=1114s

    Jeg gætter på at Søren Pind og Lars Løkke ved mere om det her; dette er meget værre som nogen overhoved kan forestille sig.

    I øvrigt aktuelt om det forestående Bilderbergmøde 2018:
    (Video published on Jun 8, 2018) Something Unprecedented Is Happening at Bilderberg 2018https://www.youtube.com/watch?v=zrVma9kbCnM

    Der er exceptionelt mange mystisk personer tilstede ved det kommende møde, det ser ud til at der er uhyggelige ting der skal til at ske, alverdens forbrydere er inviteret.

    Kommentar by Balder — 7. juli 2018 @ 08:06

  6. Uhyggeligt nok kom nedenstående kommentar til moderation: Jeg har i denne version fjernet de første stavelser fra det førende video-medie’s links i håb om at det vil passere filtret, som jeg kunne forestille mig er lavet for at holde en bestemt spammer ud.

    Billedet af koen med det hæslige gule EU mærke, fortæller noget om hvor dybt det kriminelle globalistiske system er trængt ind i vores hverdag, så meget at efterhånden de færreste lægger mærke til det.

    Inden længe bliver vi alle sammen mærket og chippet på linje med koen’s “jødestjerne” hvis ikke vi gør alvorlig modstand.

    I denne forbindelse: her rystende nyheder fra Estland, et lille land med 1,5 mio indbyggere, som bruges som forsøg med nye kinesisk lignende metoder om total registrering ved hjælp af et nyt kort, hvor alt som har med personen at gøre er registreret digitalt, inklusiv internet kommentarer, en ny form for totalkontrol med borgerne, som det er meningen at skal indføres i hele EU.

    Det forklares i denne video: Bilderberg and the Digital New World Order – watch?v=2frpU6nkb_I&t=1114s

    Jeg gætter på at Søren Pind og Lars Løkke ved mere om det her; dette er meget værre som nogen overhoved kan forestille sig.

    I øvrigt aktuelt om det forestående Bilderbergmøde 2018:
    (Video published on Jun 8, 2018) Something Unprecedented Is Happening at Bilderberg 2018 – watch?v=zrVma9kbCnM

    Der er exceptionelt mange mystisk personer tilstede ved det kommende møde, det ser ud til at der er uhyggelige ting der skal til at ske, alverdens forbrydere er inviteret.

    Kommentar by Balder — 7. juli 2018 @ 08:12

  7. -> 5. Balder.
    Selv om dit indlæg ikke har meget med den sydfynske idyl at gøre, så vil jeg svare dig.
    Kreaturs øremærkning kan man have både for og imod. Men det er lidt søgt at blande din evindelige jødeaversion ind i køers øremærkning, og gør at det du skriver opfattes useriøst.

    Og det “nye kort” du omtaler, “hvor alt som har med personen at gøre er registreret digitalt”, har vi allerede forlængst passeret, for vi har alle et sygesikringskort, og en mobiltelefon. Førstnævnte registrerer alt om os, og sidstnævnte hvor vi har været døgnets 24 timer.

    Åbenhed omkring Bilderberg-møderne savner jeg også, og det er et punkt som der bør graves dybere i.

    Kommentar by Henning Jensen — 7. juli 2018 @ 08:35

  8. FINT – slap nu af og nyd tilværelsen! Vi er her også når du kommer tilbage.

    Kommentar by John — 7. juli 2018 @ 09:20

  9. Det er jo Venstre-land. Hvis der er nogen tilbage…..

    Svanningetalen

    https://da.wikipedia.org/wiki/Svanningetalen

    Kommentar by BB — 7. juli 2018 @ 09:32

  10. Det er NBland-næsten yallahbefriet

    Kommentar by Hul igennem? — 7. juli 2018 @ 10:15

  11. Da jeg skiftede bil nægtede jeg at få en nummerplade med EU flag.
    Nogen er ligeglade, de kan åbenbart ikke se hvordan EU regler sniger sig ind alle steder.

    Kommentar by k.m. — 7. juli 2018 @ 10:33

  12. Nyd den lille ferie, og som altid flotte billeder.

    Kommentar by na — 7. juli 2018 @ 10:35

  13. God ferie til Uriasposten.
    Jeg er skuffet over Folketingets totale tavshed om artikel 11 og 13, der lige har været til afstemning i EU.

    De praleraf at EU skal være mere åben og gennemskuelig. Alligevel planlægger man at lukke internettet ned, og skabe et gigantisk straffesystem i form af link-afgifter.

    Kommentar by k.m. — 7. juli 2018 @ 10:48

  14. Balder

    Dine observationer og kommentarer er (som hovedregel) interessante – Jeg er langtfra enig i alt hvad du kommenterer (men modsat visse meningsdannere (Læs. Ekkokammer-cyklister) her på bloggen) så opfordrer jeg, i det mindste, til at du ufortrødent fortsætter med at skrive her på Uriasposten.

    Kim

    Fortsat god tur i det sydfynske, husk at Falsled Kro er begyndt med at holde lukket for frokostgæster – Det opdagede jeg, for sent, sidste år og jer ærgrer mig endnu – (Jeg tog dog hævn ved at plyndre det blommetræ med Grøn Reine Claude, som står i hegnet ud mod vejen) – Men det var i august, så du er for tidligt på den Kim.

    Kommentar by T. Flodur — 7. juli 2018 @ 11:30

  15. Tak for gode fotos. Undskyld, men er det muligt, at skrive ung, ungdommelig frem for juvenil ? Det ville pynte, synes jeg.

    Kommentar by Henrik True — 7. juli 2018 @ 13:14

  16. Tak for de flotte billeder og DK er – endnu – et smukt land. Rødstjert udfarvet han er noget af det smukkeste fuglekræ man kan se herhjemme https://www.youtube.com/watch?v=S120-Nsb878

    Fik forøvrigt lyst til jødekager efter at have læst nogle af indlæggene – er der nogen der har en god opskrift?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 7. juli 2018 @ 13:38

  17. >7 Henning Jensen
    Så når du ikke har noget, at skjule, kan vi alle være rolige(?)

    Kommentar by Nielsen — 7. juli 2018 @ 15:50

  18. -> 7. Nielsen.
    Jeg forstår dig ikke? Vi har vel alle noget at skjule? Det er vel derfor så mange skriver under pseudonym?
    Hvis du henviser til den lettiske planlagte registrering, så er det min opfattelse, at vi her i Danmark allerede forlængst er underlagt noget tilsvarende. Det er rigtig mange år siden jeg var en af de få, der var indædt modstander af personnummerordningen. Det var dengang man skrev læserbreve i aviserne.

    Og med hensyn til Balder, så har jeg stor respekt for Balder og hans meninger og indlæg, og jeg synes at hans synspunkter er meget værdifulde.
    Jeg stejler kun hver gang han giver jødernes skyld for alt og alting, og det på trods, af at jeg er enig med ham i mangt og meget i den retning.
    Min eks, som jeg levede sammen med i 10 år, og som jeg har en datter sammen med, var jøde. Og gennem familie og venner, vil jeg påstå at havde et rimeligt godt kendskab til disse kredse.
    Der er gode og dårlige muslimer, de sidste er der flest af.
    Der er gode og dårlige danskere, de sidste er der desværre også for mange af!
    Der er gode og dårlige jøder, de sidste er der heldigvis ikke så mange af, men de er der.

    Og for at sige det rent ud, til trods jeg selv faldt i “fælden”, har vi så ikke alle eet eneste stort problem, som overskygger alt, og som er vigtigere end det overstående: Muslim- og politiker-byrderne?
    Så lad os følge op på Balders emne, og grave i Bilderberg-svulsten.

    Kommentar by Henning Jensen — 7. juli 2018 @ 17:07

  19. Jeg læser også Balders indlæg, og han har lidt ret mht. jøderne: her glemmer/overser Balder, at meget der foregår på den globale scene er styret af hemmelige ordener som Illuminati, Bilderberg og Frimurerlogen og såmænd også den jødiske kult Kaabalah mfl., men at give jøderne som folkeslag skylden for hvad esoteriske Lucifer-loger kogler løs med, er totalt far out.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 7. juli 2018 @ 17:44

  20. @ Balder & A.T.
    Denne vid.:
    https://www.youtube.com/watch?v=Ko23OfAYh6M kommer ind på noget af kontrollen af os. Grunden til min hang til Ron Paul, er at han er den nulevende person, som minder mig om Skt. Glistrup mere end nogen jeg lytter til i min dagligdag. Mike Malloney (har ikke kontrolleret efternavnets stavemåde) har også forstået det basiske i konsprationen, som er afhængig af vores afkald på friheden.
    Sandberg ledte mig hen på en franskmand, som var inde på andre sider af samme mønt, nemlig -i min optik- indoktrineringen af menigmand. Korreks mig Sandberg, hvis jeg er helt ude af feltet.
    Til sidst koger det sig ned til, at mængden af love er så stor, at ingen af os kan overkomme dem. -Hmm. Lidt filosofisk måske. Men tag det som det er.

    Kommentar by Nielsen — 7. juli 2018 @ 22:06

  21. Over alt i Europa, jeg har længe ledt i Danmark. Og har længe været sikker på , at informationer bliver holdt tilbage for den Danske borger.
    Få lokale nyheder , der forsvinder igen…. Muslimer voldtager,dræber ,stjæler og hærger europa…. skulle de være nogle andre muslimer vi har i Danmark ?
    “Gruppevoldtægter af mindreårige piger ryster nordsjællandske byer”

    Kommentar by paul bk — 8. juli 2018 @ 01:56

  22. Christian Ali Muhammed Trads kom ikke med til Bilderberg. Kom ikke med til fødselsdag. Fik ingen 12taller. Spiller dumstædigt videre i uvirkeligheden. Vandt 2 pixel..

    Kommentar by Professor Trivia — 8. juli 2018 @ 08:50

  23. Fra Danmark kommer Connie Hedegaard og Jakob Haldor Topsøe

    2018 Bilderberg Meeting

    Turin, Italy 7-10 June 2018

    CHAIRMAN STEERING COMMITTEE

    Castries, Henri de (FRA), Chairman, Institut Montaigne

    PARTICIPANTS

    Achleitner, Paul M. (DEU), Chairman Supervisory Board, Deutsche Bank AG; Treasurer, Foundation Bilderberg Meetings

    Agius, Marcus (GBR), Chairman, PA Consulting Group

    Alesina, Alberto (ITA), Nathaniel Ropes Professor of Economics, Harvard University

    Altman, Roger C. (USA), Founder and Senior Chairman, Evercore

    Amorim, Paula (PRT), Chairman, Américo Amorim Group

    Anglade, Dominique (CAN), Deputy Premier of Quebec; Minister of Economy, Science and Innovation

    Applebaum, Anne (POL), Columnist, Washington Post; Professor of Practice, London School of Economics

    Azoulay, Audrey (INT), Director-General, UNESCO

    Baker, James H. (USA), Director, Office of Net Assessment, Office of the Secretary of Defense

    Barbizet, Patricia (FRA), President, Temaris & Associés

    Barroso, José M. Durão (PRT), Chairman, Goldman Sachs International; Former President, European Commission

    Beerli, Christine (CHE), Former Vice-President, International Committee of the Red Cross

    Berx, Cathy (BEL), Governor, Province of Antwerp

    Beurden, Ben van (NLD), CEO, Royal Dutch Shell plc

    Blanquer, Jean-Michel (FRA), Minister of National Education, Youth and Community Life

    Botín, Ana P. (ESP), Group Executive Chairman, Banco Santander

    Bouverot, Anne (FRA), Board Member; Former CEO, Morpho

    Brandtzæg, Svein Richard (NOR), President and CEO, Norsk Hydro ASA

    Brende, Børge (INT), President, World Economic Forum

    Brennan, Eamonn (IRL), Director General, Eurocontrol

    Brnabic, Ana (SRB), Prime Minister

    Burns, William J. (USA), President, Carnegie Endowment for International Peace

    Burwell, Sylvia M. (USA), President, American University

    Caracciolo, Lucio (ITA), Editor-in-Chief, Limes

    Carney, Mark J. (GBR), Governor, Bank of England

    Castries, Henri de (FRA), Chairman, Institut Montaigne; Chairman, Steering Committee Bilderberg Meetings

    Cattaneo, Elena (ITA), Director, Laboratory of Stem Cell Biology, University of Milan

    Cazeneuve, Bernard (FRA), Partner, August Debouzy; Former Prime Minister

    Cebrián, Juan Luis (ESP), Executive Chairman, El País

    Champagne, François-Philippe (CAN), Minister of International Trade

    Cohen, Jared (USA), Founder and CEO, Jigsaw at Alphabet Inc.

    Colao, Vittorio (ITA), CEO, Vodafone Group

    Cook, Charles (USA), Political Analyst, The Cook Political Report

    Dagdeviren, Canan (TUR), Assistant Professor, MIT Media Lab

    Donohoe, Paschal (IRL), Minister for Finance, Public Expenditure and Reform

    Döpfner, Mathias (DEU), Chairman and CEO, Axel Springer SE

    Ecker, Andrea (AUT), Secretary General, Office Federal President of Austria

    Elkann, John (ITA), Chairman, Fiat Chrysler Automobiles

    Émié, Bernard (FRA), Director General, Ministry of the Armed Forces

    Enders, Thomas (DEU), CEO, Airbus SE

    Fallows, James (USA), Writer and Journalist

    Ferguson, Jr., Roger W. (USA), President and CEO, TIAA

    Ferguson, Niall (USA), Milbank Family Senior Fellow, Hoover Institution, Stanford University

    Fischer, Stanley (USA), Former Vice-Chairman, Federal Reserve; Former Governor, Bank of Israel

    Gilvary, Brian (GBR), Group CFO, BP plc

    Goldstein, Rebecca (USA), Visiting Professor, New York University

    Gruber, Lilli (ITA), Editor-in-Chief and Anchor “Otto e mezzo”, La7 TV

    Hajdarowicz, Greg (POL), Founder and President, Gremi International Sarl

    Halberstadt, Victor (NLD), Professor of Economics, Leiden University; Chairman Foundation Bilderberg Meetings

    Hassabis, Demis (GBR), Co-Founder and CEO, DeepMind

    Hedegaard, Connie (DNK), Chair, KR Foundation; Former European Commissioner

    Helgesen, Vidar (NOR), Ambassador for the Ocean

    Herlin, Antti (FIN), Chairman, KONE Corporation

    Hickenlooper, John (USA), Governor of Colorado

    Hobson, Mellody (USA), President, Ariel Investments LLC

    Hodgson, Christine (GBR), Chairman, Capgemini UK plc

    Hoffman, Reid (USA), Co-Founder, LinkedIn; Partner, Greylock Partners

    Horowitz, Michael C. (USA), Professor of Political Science, University of Pennsylvania

    Hwang, Tim (USA), Director, Harvard-MIT Ethics and Governance of AI Initiative

    Ischinger, Wolfgang (INT), Chairman, Munich Security Conference

    Jacobs, Kenneth M. (USA), Chairman and CEO, Lazard

    Kaag, Sigrid (NLD), Minister for Foreign Trade and Development Cooperation

    Karp, Alex (USA), CEO, Palantir Technologies

    Kissinger, Henry A. (USA), Chairman, Kissinger Associates Inc.

    Knot, Klaas H.W. (NLD), President, De Nederlandsche Bank

    Koç, Ömer M. (TUR), Chairman, Koç Holding A.S.

    Köcher, Renate (DEU), Managing Director, Allensbach Institute for Public Opinion Research

    Kotkin, Stephen (USA), Professor in History and International Affairs, Princeton University

    Kragic, Danica (SWE), Professor, School of Computer Science and Communication, KTH

    Kravis, Henry R. (USA), Co-Chairman and Co-CEO, KKR

    Kravis, Marie-Josée (USA), Senior Fellow, Hudson Institute; President, American Friends of Bilderberg

    Kudelski, André (CHE), Chairman and CEO, Kudelski Group

    Lepomäki, Elina (FIN), MP, National Coalition Party

    Leyen, Ursula von der (DEU), Federal Minster of Defence

    Leysen, Thomas (BEL), Chairman, KBC Group

    Makan, Divesh (USA), CEO, ICONIQ Capital

    Massolo, Giampiero (ITA), Chairman, Fincantieri Spa.; President, ISPI

    Mazzucato, Mariana (ITA), Professor in the Economics of Innovation and Public Value, University College London

    Mead, Walter Russell (USA), Distinguished Fellow, Hudson Institute

    Michel, Charles (BEL), Prime Minister

    Micklethwait, John (USA), Editor-in-Chief, Bloomberg LP

    Minton Beddoes, Zanny (GBR), Editor-in-Chief, The Economist

    Mitsotakis, Kyriakos (GRC), President, New Democracy Party

    Mota, Isabel (PRT), President, Calouste Gulbenkian Foundation

    Moyo, Dambisa F. (USA), Global Economist and Author

    Mundie, Craig J. (USA), President, Mundie & Associates

    Neven, Hartmut (USA), Director of Engineering, Google Inc.

    Noonan, Peggy (USA), Author and Columnist, The Wall Street Journal

    Oettinger, Günther H. (INT), Commissioner for Budget & Human Resources, European Commission

    O’Leary, Michael (IRL), CEO, Ryanair D.A.C.

    O’Neill, Onora (GBR), Emeritus Honorary Professor in Philosophy, University of Cambridge

    Osborne, George (GBR), Editor, London Evening Standard

    Özkan, Behlül (TUR), Associate Professor in International Relations, Marmara University

    Papalexopoulos, Dimitri (GRC), CEO, Titan Cement Company S.A.

    Parolin, H.E. Pietro (VAT), Cardinal and Secretary of State

    Patino, Bruno (FRA), Chief Content Officer, Arte France TV

    Petraeus, David H. (USA), Chairman, KKR Global Institute

    Pichette, Patrick (CAN), General Partner, iNovia Capital

    Pouyanné, Patrick (FRA), Chairman and CEO, Total S.A.

    Pring, Benjamin (USA), Co-Founder and Managing Director, Center for the Future of Work

    Rankka, Maria (SWE), CEO, Stockholm Chamber of Commerce

    Ratas, Jüri (EST), Prime Minister

    Rendi-Wagner, Pamela (AUT), MP (SPÖ); Former Minister of Health

    Rivera Díaz, Albert (ESP), President, Ciudadanos Party

    Rossi, Salvatore (ITA), Senior Deputy Governor, Bank of Italy

    Rubesa, Baiba A. (LVA), CEO, RB Rail AS

    Rubin, Robert E. (USA), Co-Chairman Emeritus, Council on Foreign Relations; Former Treasury Secretary

    Rudd, Amber (GBR), MP; Former Secretary of State, Home Department

    Rutte, Mark (NLD), Prime Minister

    Sabia, Michael (CAN), President and CEO, Caisse de dépôt et placement du Québec

    Sadjadpour, Karim (USA), Senior Fellow, Carnegie Endowment for International Peace

    Sáenz de Santamaría, Soraya (ESP), Deputy Prime Minister

    Sawers, John (GBR), Chairman and Partner, Macro Advisory Partners

    Schadlow, Nadia (USA), Former Deputy National Security Advisor for Strategy

    Schneider-Ammann, Johann N. (CHE), Federal Councillor

    Scholten, Rudolf (AUT), President, Bruno Kreisky Forum for International Dialogue

    Sikorski, Radoslaw (POL), Senior Fellow, Harvard University; Former Minister of Foreign Affairs, Poland

    Simsek, Mehmet (TUR), Deputy Prime Minister

    Skartveit, Hanne (NOR), Political Editor, Verdens Gang

    Stoltenberg, Jens (INT), Secretary General, NATO

    Summers, Lawrence H. (USA), Charles W. Eliot University Professor, Harvard University

    Thiel, Peter (USA), President, Thiel Capital

    Topsøe, Jakob Haldor (DNK), Chairman, Haldor Topsøe Holding A/S

    Turpin, Matthew (USA), Director for China, National Security Council

    Wahlroos, Björn (FIN), Chairman, Sampo Group, Nordea Bank, UPM-Kymmene Corporation

    Wallenberg, Marcus (SWE), Chairman, Skandinaviska Enskilda Banken AB

    Woods, Ngaire (GBR), Dean, Blavatnik School of Government, Oxford University

    Yetkin, Murat (TUR), Editor-in-chief, Hürriyet Daily News

    Zeiler, Gerhard (AUT), President, Turner International

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 8. juli 2018 @ 09:38

  24. Det er altid sjovt at se nogen dumme sig.
    Og nu tager alle jøder, kryptojøder og jødeslikkere til Bilderberg for at tælle penge, sælge våben og importere yallaher til vesten og holde gældsdollar oppe og olie nede.

    Kommentar by Professor Trivia — 8. juli 2018 @ 11:16

  25. Meget interessant liste fra #24 – Carlo Di Napoli II og overordentlig bemærkelsesværdigt at Yetkin, Murat (TUR) fra Hürriyet Daily News er på listen, men han er åbenbart ikke blevet fængslet af demokratiets forkæmper nr. 1 Erdogan.

    Mange af vore folkevalgte som udadtil har en demokratisk poleret facade, deltager i dette mørkekammer udenfor demokratisk kontrol og transparens, og der er tale om magteliten – noget er ravruskende galt her – og vore journalister og licensbårne medier er – vanen tro – tavse som graven, og viser med al tydelighed at vi lever i et skønt demokratur, hvor der sker en masse i det skjulte og vore folkevalgte uriner på os os griner af os, og det er efterhånden mere og mere klart, hvorfor den suveræne demokratiske stat har det svært med orkestreret masseindvandring og stigende frihedsberøvelse iscenesat af en global magtelite, der udnytter demokratiet til at fremme deres egen agenda.

    Vores allesammen folkevalgte Folketing har såmænd deres egen frimurerloge, og gad vide hvilke love, den er omfattet af – næppe love omhandlende transparens mm., men helt sikkert love ang. religionsfrihed, for når man 25 indvielsesgrad i Frimurerlogen, ved man, hvad det her handler om iflg. prof. Walter Veith, der dokumenterer med henvisning til Albert Pike Morals and dogma, hvilke destruktive kræfter der er i spil her.

    Sorry, ved godt at jeg er pænt meget OT her og helt i orden hvis jeg får en reprimande.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 8. juli 2018 @ 11:41

  26. Smukke, nærmest uskyldige billeder, mens man harmes over det latterlige EU-system, der nu indleder en sag mod Polen for ikke at leve op til de såkaldte europæiske værdier (som europæerne mærkeligt nok ikke deler), fordi Polen nedsætter pensionsalderen for højesteretsdommere fra 70 til 65 år. Det kan nemlig betyde, at de 27 højesteretsdommere over 65 år, ud af i alt 72 højesteretsdommere, kan risikere at blive pensioneret, medmindre de får dispensation til at fortsætte over den nye pensionsalder.

    Da Polen generelt er ved at sænke den arbejdende befolknings pensionsalder, er det meget naturligt, at også højesteretsdommere følger med ned. I dag er kvinders pensionsalder 60 år og mænds 65 år. Så hvorfor skal det ikke gælde for højesteretsdommere? Men nej, via snørklede formodninger finder EU ud af, at det onde Polens nedsættelse af pensionsalderen er en trussel mod tredelingen af magten, da den polske regering nu får mulighed for at påvirke valget af nye højesteretsdommere. Men det er noget latterligt fis, da det er ganske normalt i demokratiske lande, at højesteretsdommere udnævnes af det politiske system. Tænk bare på demokratierne største magt og beskytter: USA. Tænk engang – også ens politiske modstandere kan vel vælge kompetente dommere.

    Og hvordan går det lige med magtens tredeling i Danmark. Lad os se på en aktuel sag: Justitsministerens kæreste gjorde tilnærmelser til en slovak (eller muligvis en slovener, da 95% af pressekorpset ikke kan kende forskel) på en tequilabar i Kbhvn. Slovakken blev til sidst så irriteret over de uanstændige tilnærmelser, at han fór i flint, og de to kom op at toppes. Justitsministerens kæreste følte sig så krænket over at blive forsmået og afvist på en så kontant made, at han gik pibende til justitsminister-kærestens magtsystem – politi og domstole – for at få hævn med den påstand, at slovakken skulle have sagt “jeg kan ikke homoer” (hadforbrydelse) i forbindelse med et muligt slag mod Justitsministerens kæreste (voldsforbrydelse).

    Nu er det sådan, at justitsministeren har udtalt sig om sin kæreste store hjerte, ja at “han tror på det bedste i alle mennesker.” En erklæret godhedsapostel betyder normalt, at alle alarmklokker bør ringe. Og dette store hjerte fik slovakken da selvfølgelig heller ikke at føle efter den nat – tværtimod gik det politiske system og retssystemet i gang med at forsvare justits-kæresten og få slovakken jordet – denne repræsentant for det onde Østeuropa, der tillader sig at afvise EUs multikulti PK-helvede. Statsministeren gik straks ud på twitter for at fortælle, at han var rystet over, at justits-kæresten var blevet udsat for en hadforbrydelse. Så var den hjemme.

    Et vidne, dørmanden, betegnede konflikten som en slåskamp mellem to personer, og et overvågningskamera kunne heller ikke afklare, om der overhovedet blev slået, inden dørmanden gik mellem de to kamphaner, og det kunne justitsministerens kæreste heller ikke selv rigtig huske. Det kunne heller ikke føres bevis for, at slovakken skulle have sagt “jeg kan ikke lide homoer”. Og så burde anklagerne mod slovakken selvfølgelig bortfalde pga. usikker påstand mod påstand, men nej, det ville være et præstigetab for den 3-enige udelelige magt. Hvad ville udlandet, FN og EU dog ikke sige, hvis en hvid østeuropæer blev frifundet mod én med hele tre vigtige rets-fordele: Den rigtige offer-hudfarve, den rigtige offer-seksualitet og den rigtige forbindelse til det politiske magtapparat.

    På mystisk vis ændrede dørmanden forklaring, at han nu alligevel havde set slovakken slå offeret, og der var tilsyneladende ikke andre vidner til at sikre et så tvivlsomt udsagn. Og minsandten om ikke en lægeattest viste, at den forsmåede kæreste havde et mærke på kæben dagen efter episoden, selvom årsagen kunne være uklar. Selvskade eller barberblad kunne vel også nemt gøre det.
    Og så blev slovakken fundet skyldig i vold med alt, hvad systemet kunne straffe med: 40 dages fængsel og udvisning af landet med indrejseforbud i seks år. Derudover skal han betale sagens omkostninger. Helt undtagelsesvis blev der her ikke valgt en mild dom.

    MSM følger op og skriver “Den 34-årige slovak straffes med 40 dages fængsel, men straffes ikke for at have sagt “jeg kan ikke lide homoer”.” Man bemærker det manipulerende sprogbrug: I selv de værste mordsager og terrorangreb ville det lille, men vigtige ord ‘angiveligt’ blive puttet ind af den vakse journalist, selvom der ingen tvivl var om forbryderen og hans forbrydelse. Men her påstår MSM uden den mindste vaklen, at slovakken skulle have sagt “jeg kan ikke lide homoer”, men da beviset desværre manglede, slap han fri.

    Sådan ser man det danske magtapparat arbejde anno 2018, og det er ikke for kønt. Fokus er flyttet fra sagens indhold til hvem, der er aktører, og når det er magtens PK (de gode) mod en angivelig modstander af det multikulturelle helvede (de onde), så er domfældelsen givet på forhold med mediernes trofaste opbakning.

    Kommentar by traveler — 8. juli 2018 @ 21:39

  27. Dit kommentar system er simpelthen noget lort kim møller, det nægter at godtage indlæg i of-topic så du få det lige her: Stram kurs blev overfaldet i volds-mosen i dag, der ligger en video på deres facebook side.

    Kommentar by per — 8. juli 2018 @ 22:35

  28. Kommentar by per — 8. juli 2018 @ 22:35

    https://www.fyens.dk/odense/Demonstration-i-Vollsmose-Seks-sigtet-for-racisme/artikel/3269242

    Stram Kurs folk sigtet for racisme pga. deres uddeling af flyers i voldsmose – og politiet måtte skride ind!!!
    Bemærk artiklens start med ikke at navngive hvem der er tale om og så alligevel bliver nødt til det og at de er fremmedfjendsk, selv om der er tale om islam og muslimer. Teksten i artiklen er i øvrigt skrevet med nogle sære formuleringer – man aner alle de krumspring journalisten er nødt til at anvende for at “flyve under radaren” og intimidere, godt hjulpet på vej af politifolkene – De og deres vurderinger må da skulle afgøres i en retssag. Sagen stinker!

    Der står ikke noget om overfald af folkene fra Stram Kurs i artiklen.

    Bemærk også at kommentarsporet er lukket….

    Ytringsfriheden har trange kår og løgnen trives i bedste velgående – og politiet – lakajer for eliten og systemet – som om vi stadig er i første halvdel af 1940´erne – Men islam og dens muslimer og alle dens danske medløbere, har i årtier og kan i dag døgnet rundt, skrige og svine os danskere til uden at de racismeanklages – et system for dem og et for os andre – sådan er det ved at blive…!

    Kommentar by Black Watch — 9. juli 2018 @ 00:51

  29. @Black watch: I bunden af artiklen står der “For at forhindre kommentarer med eventuelt racistisk indhold har fyens.dk valgt at lukke kommentarsporet til denne artikel.”

    Oversat til dansk betyder det at fyns politi har bedt avisen om at lukke for kommentarer, da de nødigt vil have at folk finder ud af hvem der i virkeligheden bestemmer i vollsmose!

    Heldigvis optog stram kurs det hele hvilket kan ses på deres facebookside, men den video kommer nok ikke i avisen.. Det skulle heller ikke undre mig om fyns politi får den fjernet fra facebook meget snart, så download en kopi af den hvis i kan!

    Kommentar by per — 9. juli 2018 @ 02:08

RSS feed for comments on this post.