9. juli 2018

Dominans: “.. virkede som en normal gruppe velfungerende mennesker. Men de opførte sig som vilde.”

“To mænd truer sig til luksusbil foran sushibar” i Gentofte, kan man læse på TV2.dk. “31-årig kvinde overfaldet af 6-8 udlændinge” i Nykøbing Falster, skriver Eb.dk, og uanset hvor man bor i landet, så er tilvandret dominanskriminalitet en del af virkeligheden.

Herunder lidt fra en kommentar i Berlingske af advokat Mikkel C. Buhl – Perronen eksploderede i et kaos af skrig, slag og spark. Jeg var rystet – senere kom vreden, hævntørsten og stoltheden.

“I torsdags var jeg ude med ledelsesteamet i min virksomhed. … Sådan en smuk sommeraften på en nyåbnet restaurant på Christianshavn i et levende København havde jeg svært ved at skjule min stolthed over, hvad Danmark kan. Der er kant og masser af international klasse.

Da jeg gik ned til metroen på Christianshavn kl. 00:15 natten til fredag, gik jeg med vilje lidt langsommere – for at nyde byen og stemningen under den lyse himmel.

Der var to et halvt minut til metroen kom i min retning. Nåede lige at kigge op på uret. Og så eksploderede perronen i råben og skrigen. På den anden side af perronen lå en ung mand ned, mens en gruppe på syv nydanskere slog og sparkede ham. De var velklædte og atletiske. De havde deres kærester med og virkede som en normal gruppe velfungerende mennesker. Men de opførte sig som vilde.

En dansk mand ved siden af mig begyndte at råbe, at de skulle stoppe og begyndte at gå over mod dem, og så reagerede jeg impulsivt og løb med over og begyndte at skubbe voldsmændene væk og trække dem til siden. Det var kaos og slag og spark.

Jeg var rystet over deres opførsel. De sparkede bevidst efter hans hoved. Det var direkte livsfarligt. Vi slog ikke. Prøvede at mane til ro og holde dem på afstand. Fik støtte af fire-fem danske mænd, der som jeg prøvede at komme mellem slagene og sparkene. Til sidst var vi tre, der fik isoleret den forslåede, og de unge mænd fortrak, mens de råbte ad os, at vi var ‘fucking danskersvin’ og ‘ludere’.

… Så stod vi der i tavshed og fik ham sat ned. Vi spurgte, hvad der var sket. Han sagde, at de havde sagt, at han havde kigget ‘mærkeligt på dem’, da han var gået forbi dem, og så var det hele pludselig gået meget stærkt. …

Da jeg kom hjem, kunne jeg ikke sove. Så jeg sad på min altan og var vred. Så vred at det sitrede i mig. Den primitive flokmentalitet, som jeg havde været vidne til, var forstemmende og stod i skærende kontrast til min aften i øvrigt. Og i skærende kontrast til min opfattelse af Danmark.”

(Christianshavn Metro; Foto: Youtube)

Oploadet Kl. 03:03 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93337/trackback

26 Comments »

  1. Småproblemer? citat david trash!

    Kommentar by hans01 — 9. juli 2018 @ 04:03

  2. I både Gentofte-sagen og og Nykøbing F-sagen udtaler politiet, at det “ikke er noget de ser hver dag”. Men det bliver det, bare vent og se.

    Kommentar by Hertz — 9. juli 2018 @ 05:06

  3. “Der er kant og masser af international klasse” sagde manden.

    Kommentar by per — 9. juli 2018 @ 05:21

  4. Indledning, ny Danskere? det er en betegnelse ude fra overdrevet, de kan meget vel være dobbelt statsborgere eller Syrere ect. ect. men klart advokaten kan ikke anklages for racisme da han mener at Danmark tilhører ny Danskere og deres Danske kærester, virkeligheden er en magtdemonstration fra indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister der aldrig bliver stillet foran en dommer med politikernes velsignelse og derfor er kriminaliteten faldende ligesom i Sverige, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 9. juli 2018 @ 07:02

  5. > I både Gentofte-sagen og og Nykøbing F-sagen udtaler politiet, at det “ikke er noget de ser hver dag”

    Vi erindrer en politichef agere apologet med et lignende udsagn, at det er “ikke alle, der deltager i angreb på politiet”.

    Med andre ord er der intet problem, før det ER noget de ser hver dag og noget ALLE er skyldige i.

    Kommentar by Quark — 9. juli 2018 @ 08:24

  6. Identificering, sigtelser og dom kunne med den opsatte videoovervågning være en let sag.
    Dog falder der nok ingen sigtelser, identificering eller dom sted, for hvem skulle dog kunne finde på sådan noget?

    Reaktionen kunne være flere med optageudstyr på der live-steamer, så de der før eller efter udsendelse ser klippene i det mindste også ser, hvad der sker.

    Kommentar by Peter Buch — 9. juli 2018 @ 08:41

  7. En bekendt af mig kom for nogle år siden også til at “kigge mærkeligt” på 4 unge arabere på DSB-stationen i Kalundborg. Han sad og ventede på toget ved siden af en dame, som fortalte, at de havde chikaneret hende. Så kom han til at se på dem, hvorefter de gik løs på ham med slag og spark. De terroriserer overalt i vort land, intet sted går fri.

    Kommentar by Jan Mølgaard — 9. juli 2018 @ 08:42

  8. Selv om de kaldte ham “fucking danskersvin” omtaler han terroristerne som “nydanskere”. Måske hælder han også til standardbortforklaringen, at de har lært deres adfærd i Danmark.

    Kommentar by Jan Mølgaard — 9. juli 2018 @ 08:46

  9. Ligesom vores bedsteforældre måtte kæmpe mod nazister og dø, må vi kæmpe mod muslimerne.

    Kommentar by Winged Hussar — 9. juli 2018 @ 09:13

  10. Vi elsker vort land?!
    Tja, som det var engang i fordumstid. Mændene bærer skudsikre veste og hjelme med visir. Den danske sommer er en ung blond tildækket pige. Svalen bygger sin rede under moskeens tage. På bondens gård hænger et billede af hans svin, der var engang. I museet er der et falmet flag, vejrbidt og falmet, dog anes der et forbudt kors. En ældet kustode fremviser til dagens børn, med tårer i øjnene og grådet stemme, hvad Danmark var engang. Afbrydes af en monoton skatten i en højtaler, der kaldes til bøn. Kustodens mave rumler af sult, men den må ikke dækkes, det er ramadan.
    Danmark nu blunder den lyse nat.
    Ja, dyb godnat. (sidste mand slukker)
    Og undskyld til mit kære barnebarn.

    Kommentar by P — 9. juli 2018 @ 09:23

  11. -> 10. Winged Hussar.
    Du glemmer at medtage de hovedskyldige: Politikerne.
    Det er dem der har skabt ondet, og de fortsætter uanfægtet med at importere, trods folkets lidelser og protester.

    Kommentar by Henning Jensen — 9. juli 2018 @ 09:33

  12. @11
    Og du glemmer at medtage de allermest skyldige, nemlig de 80% af danskerne som stemmer på Politikerne.
    Alle der har stemt på Venstre, de konservative, de radigale, LA., CD., KD., S., SF. samt einheiSSlisten er skyldige i islamiseringen af denmark og medskyldige i vold, voldtægter og mord på danskerne.

    Kommentar by Piphans — 9. juli 2018 @ 09:42

  13. Så blev én Gentofte-borger klogere. Så mangler vi bare resten.

    Kommentar by Michael — 9. juli 2018 @ 09:43

  14. Hvor har vi dog set dette adfaerdsmoenster foer,det er ret typisk for store dele af mellemoesten,ogsaa.

    Kommentar by dunk — 9. juli 2018 @ 09:54

  15. -> 12. Piphans.
    Du har delvis ret. Men hvad med alle venstre-folkene, som optimistisk stemte på straksopbremseren?
    De er jo lidt uden skyld i at være medskyldige? En løgn så stor som den Lars Løkke serverede kunne ingen vel forudse?

    Kommentar by Henning Jensen — 9. juli 2018 @ 10:00

  16. Enig Piphans 09:42. Folketingspolitikerne er demokratisk valgt ved frie, hemmelige folketingsvalg. En nation, der ikke vil kæmpe for sin ret til sit land, må forsvinde. Danskerne har frivilligt foræret kongeriget Danmark til muhammeds krigere. End of (his-) story!

    Kommentar by A-mad — 9. juli 2018 @ 11:02

  17. ..Der er en grund til at den Spanske Inkvisition i 1500 aflivede de islamister, der ikke skred frivilligt..

    Kommentar by Professor Trivia — 9. juli 2018 @ 11:18

  18. Kommentar by Hertz — 9. juli 2018 @ 05:06

    Politiet har fået besked på at lyve…så det gør de…der sker sådan noget hele tiden hver time overalt i Danmark!!!

    Det forties bare med vilje..og de får lov til det!

    Kommentar by Black Watch — 9. juli 2018 @ 13:25

  19. Det ser ud til, at advokaten med den internationale karriere og internationale familie har fået øje på nogle problemer. Bedre sent end aldrig.

    Kommentar by BE — 9. juli 2018 @ 15:37

  20. Der synes en vis agensforskydning i en del kommentarer:

    1. Vi kan formentlig være enige om, at det er muslimer, der er voldelige, morderiske og begår voldtægt?

    2. Jeg er helt med på, at ganske mange danske (og andre europæiske politikere) helt har undervurderet risikoen ved at invitere arabere og negre til vesteuropa.

    3. Javist, temmelig mange danske vælgere opfører sig ikke videre klogt i valglokalet, når de stemmer på politikere, der masseimporterer muslimer.

    Blot er der ikke mange opstillingsberettigede partier, indtil videre ingen, der aktivt og for alvor går ind for luk og sluk for muslimsk masseindvandring samt repatriering og opsigelse af forældede konventioner fra en anden tid og tilpasset dén tids forhold. Måske Nye Borgerlige næste gang, hvem ved? Deres indflydelse vil desværre nok være ret begrænset.

    Men med fare for at gentage mig selv: Det er altså muslimer, der mishandler, stjæler fra, voldtager og myrder etniske danskere.

    Det er ikke danske vælgere, det er ikke de – ja, medgivet – de uansvarlige partier og det uansvarlige Folketing.

    En smule fokus vil være på sin plads.

    Kommentar by anon — 9. juli 2018 @ 17:18

  21. Må vi få en kommentar fra de Bedstemødre for asyl, diverse Venligbo-grupperinger, landssvigere, m.m fl. (som vi ved læser med her på bloggen) – Er det i orden, at dette muslimske pøbel som I har medvirket til at bringe til fædrelandet; fortsat og i stigende grad, forpester tilværelsen for tilsyneladende tilfældige danske borgere? – Og hvis I gider nedværdige jer til at svare, hvordan synes I så, at disse muslimske forbrydere skal stoppes?

    Kommentar by T. Flodur — 9. juli 2018 @ 21:30

  22. advokat Mikkel C. Buhl….. Du har sovet de sidste 40 år og er håbløs naiv… IDIOT

    Kommentar by ny kommentator — 9. juli 2018 @ 21:33

  23. 23. T. Flodur – 21:30
    Jeg synes vi skal shippe dem alle tilbage til Erdogan og Saudi Arabien, måske Kina, de har både penge, masser af industri og tomme byer, som de så klogeligt har bygget for deres handelsoverskud

    Kommentar by Christian — 9. juli 2018 @ 21:36

  24. Won’t happen. Ask Joe And The Jews why.

    Kommentar by Joe — 12. juli 2018 @ 03:40

  25. https://www.google.com/search?q=hilti+dx+75&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=TXxN2EUH3z-bnM%253A%252CJm7mlvfqEI4mnM%252C_&usg=__8SK6DOPNF-DZ7-dzQ5H2VMPo3lU%3D&sa=X&ved=0ahUKEwiboLTIvp7cAhWG3KQKHZarD4wQ9QEIKjAB#imgrc=TXxN2EUH3z-bnM:

    den her kan lægge parket, såvel som ligge i en kuffert der ikke nødvendigvis skal låses op, før man lægger parket, magasinet skal bare ligge for sig, ikke nødvendigvis krudtet i håndevendingen.
    og så kan man starte med 30, før man tager hul på endnu 20, 10 og så endda forfra hvis tasken er stor nok.

    Kommentar by JustDozer — 14. juli 2018 @ 13:58

  26. os som forretningsmand uden striber på skulderen må man endda omgå sikringen hvis man skal hjælpe naboen, med f.eks at lave en carport ;)
    bare man ikke helt er tømreren, men læreren må stadigvæk godt gå fra far til søn. :P

    Kommentar by JustDozer — 14. juli 2018 @ 13:59

RSS feed for comments on this post.