9. juli 2018

Stram Kurs antastet af aggressive arabere, ingen anholdt: Fyns Politi sigter aktivister for racisme…

Søndag demonstrerede Stram Kurs i Vollsmose, og efterfølgende valgte aktivisterne at besøge Bøgetorvet. Her blev de antastet af en større gruppe herboende arabere, der truede, spyttede, og gav det man kunne kalde for ‘ghetto-rutinen’. Politiet var tilstede, men ingen blev anholdt, og minsandten om ikke de seks aktivister efterfølgende blev sigtet for racisme. Tydeligvis en systemisk straffeaktion.

Historien kan læses på Fyens.dk, der ikke helt forstår, at det ikke er ulovligt at besøge Bøgetorvet i Vollsmose – heller ikke selvom man er kritisk overfor Islam – Demonstration i Vollsmose: Seks sigtet for racisme.

“Partiet Stram Kurs, som ifølge dets hjemmeside vil have muslimer til at forlade Danmark, havde på forhånd anmeldt og fået tilladelse af politiet til at holde en demonstration ved Spar-købmanden i Slåenhaven i Vollsmose.

Da det ifølge Fyns Politi ikke var spændende nok spurgte de fremmødte partimedlemmer, om de måtte holde demonstrationer andre steder i Vollsmose, men det fik de nej til af politiet. Alligevel tog de trods afslaget til Bøgetorvet i Vollsmose, hvorfra de blev bortvist af politiet.

– I forbindelse med demonstrationen i Slåenhaven delte de flyers ud, og indholdet i dem skønner vi er en overtrædelse af racismeparagraffen 266b. Det blev de sigtet for, ligesom de blev bedt om ikke at dele flere flyers ud, siger Kenneth Taanquist.”

(Betjent sikrer Stram Kurs’ ytringsfrihed under en demo på Folkemødet, Allinge, 15. juni 2018)

“For at forhindre kommentarer med eventuelt racistisk indhold har fyens.dk valgt at lukke kommentarsporet til denne artikel.” (Fyens Stiftstidende)

Facebook-live

Screencaps

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93349/trackback

56 Comments »

  1. https://www.operationsophia.eu/mission-at-a-glance/
    http://www.military.ie/naval-service/news-and-events/single-view/article/friday-06th-july-le-james-joyce-on-op-sophia/?cHash=e605ea457684adb649c2ed05610100c5

    Kommentar by john — 9. juli 2018 @ 05:13

  2. Det er værd at bemærke at ingen af de arabere i videoen tilsyneladende vidste hvem de var!!!

    De bliver aggressive da de ser rasmus paludans skudsikre vest, hvorefter en af dem spørger om de er fra dansk folkeparti, og så fortsætter de med at hidse hinanden op over at blive filmet. På intet tidspunkt råber de noget om stram kurs eller lignende. Tænk lige over det engang..

    Og glæd dig så til at ghettoplanen spreder de mennesker til dit nabolag!

    Kommentar by per — 9. juli 2018 @ 06:03

  3. Mere interessant er, om domstolen også mener, at protest mod en religion er racisme?
    At politiet er så dumt, at det ikke kan kende forskel på religion og racisme?
    Nåja!
    Men en domstol?

    Kommentar by T. Snorrason — 9. juli 2018 @ 06:28

  4. Igen et bevis på at områder i Danmark er forbudt at betræde for etniske Danskere men forbeholdt indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister endda med hjælp fra Dansk politi og deres arbejdsgiver politikerne på hoppeborgen, alt skal gives til perkere og negre, husly, penge, lægehjælp, milde domme for voldtægt og æresdrab da det er en naturlig del af deres kultur mener politikerne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 9. juli 2018 @ 06:41

  5. De lokale gjorde, hvad de kunne for at understrege Rasmus Paludans pointe!

    Kommentar by Jakob — 9. juli 2018 @ 07:11

  6. Politiet magter ikke opgaven mere. De fjerner dem der bliver overfaldet. Det er en sørgelig udvikling.

    Kommentar by M.P. — 9. juli 2018 @ 07:31

  7. Politiet gør bare det de får besked på af deres chefer der bliver holdt i stram snor af de virkelige magthavere i Danmark. OG de virkelige magthavere er IKKE vores politikere men de “unævnlige,dem der har spillet offerkortet siden ww2, dem der sidder på medierne og pengene.

    Kommentar by Danskeren — 9. juli 2018 @ 07:48

  8. https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/ingen-har-overblik-over-ekstrem-islam-i-danmark/ar-AAzLAAw?ocid=spartanntp

    Kommentar by Martin — 9. juli 2018 @ 08:06

  9. “Du bor her ikke” siger en af araberne.
    Nej, men det er offentlig område, så det er helt tydelig de anser Vollsmose som besat område, hvor Paludan er uønsket.

    I stedet for at påpege det, vælger fyrens. dk at udøve censur og lukke kommentarsporet

    Kommentar by k m. — 9. juli 2018 @ 08:55

  10. Underligt at muslimer altid opfører sig sådan, når nu de kun er et lille mindretal.

    Kommentar by Winged Hussar — 9. juli 2018 @ 09:06

  11. Det vil ikke undre mig, om den gode Rasmus Paludan kommer rigtig galt afsted en skønne dag, i stil med Tommy Robinson, eller værre. En fantastisk behagelig mand, som jeg havde fornøjelsen at hilse på i Jægerspris for nylig.
    Hvor ville jeg dog ønske, at alle de gode folk på højrefløjen kunne arbejde sammen i et slagkraftigt fælles højreparti.

    Kommentar by Knud Madsen — 9. juli 2018 @ 09:23

  12. Kan det anskueligoeres tydeligere,flok og volds,mentalitet,totalt blaeste.

    Kommentar by dunk — 9. juli 2018 @ 09:43

  13. Prøv lige at se ham araberen på det nederste billede.

    Kommentar by kenneth — 9. juli 2018 @ 09:47

  14. Han ser godt nok ikke ud til at have havnens hurtigste knallert

    Kommentar by kenneth — 9. juli 2018 @ 09:48

  15. Som jeg har sagt før – politiet er danskernes fjende, og det har de altid været. Sidste gang var det nazisterne de samarbejdede med, og nu er det islamisterne.

    Men så længe danskerne stemmer på Venstre og de konservative samt resten af det røde slam i folketinget så betyder det mere islam i danmark samt flere voldtægter, mord og overfald på danskerne.

    Og det betyder også større udgifter til de nye “danskere” som allerede nu køre dammark på fallitens rand, og oven i så render der nu også hundredtusindvis af øst perkere rundt i danmark som vi også skal forsørge.
    DANMARK ER HEEEELT FÆRDIGT.

    Kommentar by Piphans — 9. juli 2018 @ 09:55

  16. @14 – Kenneth: Ja han ligner sandelig en højtuddannet akademiker fra Alternativet.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 9. juli 2018 @ 10:04

  17. Skyd nu ikke så hårdt på kulturberigerne. De opfører sig jo kun som muslimer skal opføre sig. Husk, at deres kald her i livet er dobbelt: at lave ballade og muslimer. Skyd i stedet (på) dem, der har nedkaldt ulykkerne over vore hoveder: d’eliten.

    Her er et lille huskerim:

    Altid huske, aldrig glemme
    hvem der er de rigtig slemme,
    dem som kalder sig
    elite
    det er dem, vi skal delete.

    Kommentar by Voldposten — 9. juli 2018 @ 10:29

  18. Hvis deres koner er lige så grimme vil jeg mene burka er en god ting.

    Kommentar by Erik — 9. juli 2018 @ 10:41

  19. Glimrende Voldposten.

    Kommentar by Finn A. Skov — 9. juli 2018 @ 10:47

  20. 3. per
    “Og glæd dig så til at ghettoplanen spreder de mennesker til dit nabolag!”

    Jeg er klar til at fjerne disse aber lydløst fra mit nabolag. Det er en del enighed herom.

    Kommentar by Sindsro — 9. juli 2018 @ 11:01

  21. 15. kenneth
    Jeg er 100% sikker på at araberen på nederste billede er født under fuldmånen, da det er den der har skylden for Indavlet.

    Kommentar by Sindsro — 9. juli 2018 @ 11:11

  22. Kontakt Fyens Stifttidende og fortæl dem at de er en afdanket, udbanket, sf inficeret provinsavis.. det gjorde jeg- om det hjælper, tja men det skal siges. Ingen kriminelle udlændinge i Danmark.

    Kommentar by Professor Trivia — 9. juli 2018 @ 11:13

  23. ..Men der er nogle fine billeder til forbryderarkivet..

    Kommentar by Professor Trivia — 9. juli 2018 @ 11:16

  24. Hvis de kan sigtes for racisme, så kunne de med samme logik sigtes for at trænge ind på privat område. Området har kulturberigerne jo med vælgerflertallet i ryggen lovligt okkuperet.
    Vi må se om vælgerflertallet flytter sig, nu da kulturberigerne skal være deres naboer.

    Kommentar by Menig 442 — 9. juli 2018 @ 11:28

  25. Klart racisme at hvide betræder besat område.

    Hvor var Asmaa? burde hun ikke være der som brobygger?

    Kommentar by redneck — 9. juli 2018 @ 11:29

  26. 24. Ja, mon ikke ham i den røde kasket med det krøllede hår kan passe på overfaldsmanden her?: https://www.fyens.dk/Lokalt/Slaaet-med-jernstang-52-aarig-roevet-foran-Fakta/artikel/3268665

    Kommentar by liz. — 9. juli 2018 @ 11:40

  27. I Aarhus kan de også.

    Der blev kastet sten mod en patruljebil fra Østjyllands Politi, der søndag var i gang med at patruljere i Gellerup i det vestlige Aarhus.
    http://aarhus.lokalavisen.dk/112/2018-07-09/-Stenkast-mod-politiet-i-Gellerup-2470719.html

    Brian er stadig efterlyst.
    http://aarhus.lokalavisen.dk/112/2018-07-02/-Efterlyst-i-forbindelse-med-Tilst-skyderi-Har-du-oplysninger-til-politiet-om-denne-mand-2455978.html

    Kommentar by tavsen — 9. juli 2018 @ 13:33

  28. ..det er egentligt så pinligt for muhammedanerdrengene, at de opfører sig som pattebørn der har stjålet men stædigt benægter det- en løgner adfærd de får indlært dagligt i moskeen og af deres kulturløse og æreløse baggrund- virkelig jordens bærme.

    Kommentar by Professor Trivia — 9. juli 2018 @ 15:57

  29. Danskerne må vågne op til, de skal i krig. Hvis ikke, taber de den

    Kommentar by BB — 9. juli 2018 @ 16:14

  30. iSlammet må vise sig og provokere over alt blandt os, både med Eidfest på Rådhuspladsen, bål i områder med afbrændingsforbud, kvindelige reklamesøjler i bybilledet, provokationer foran Den Katolske Kirke (?) i Århus, “her kommer vi”-kulturen langt ned i skolealderen, hånende tilråb mod menig DANSK mand/kvinde på gaden, …..

    men gud nåde trøste den DANSKER der formaster sig ind på iSlammets områder, eller venligt henstiller til, at larm ikke er ønsket på biblioteket, – at trafikregler skal overholdes, ytrer sig kritisk over for ideologien, insisterer på at give hånd, ….
    for så går retsmaskineriet omgående i gang for fuld og velsmurt skrue
    :(((

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. juli 2018 @ 16:19

  31. #3 “Racismeparagraffen” er jo bare et kælenavn journalisterne – og nu åbenbart også politiet – har givet §266b. Den handler ikke kun om racisme, men om trusler, forhånelse eller nedværdiges på grund af race, hudfarve, national eller etnisk oprindelse, tro eller seksuelle orientering. Så religion er allerede dækket, derfor er det ligegyldigt, om det er racisme. Hvor absurd det end lyder, er det forbudt at håne muslimer for deres tro (hvis det sker i fuld offentlighed, til udbredelse i en videre kreds osv.)

    Kommentar by Odo — 9. juli 2018 @ 16:25

  32. Det minder mig (igen) om dengang SIAD demonstrerede (var selv tilstede på SIAD,s side) til fordel for de Grøndlændere der var blevet etnisk udrenset fra Gellerup (Chikaneret væk, og spærret for opgangen i Deres lejlighede af hovedsagelig arabere). SIAD ventede (selvfølgelig resultatløst på en AFA eller Redoxreaktion), og Demonstrede så under mottoet- enhver inuit skal have lov til at gå frit-lidt sang og lidt transparanter. Hvem blev de så mødt af??? Jo en flok moddemonstrationer, som selvfølgelig råbte- Ingen racister i vores gader (og med lidt selvironi…dem som ikke hopper de er racister…nogle tøser)-….logikken på Venstrefløjen er vel at Grøndlændere pr automatik er racister, og derfor som Grøndlændere skal de etnisk udrenses…..fra Gellerup…..—skal man grine eller græde????

    Kommentar by Michael Unna — 9. juli 2018 @ 16:55

  33. Kommentar by Abdullah Terkelsen — 9. juli 2018 @ 10:04

    Ja, nu kan jeg genkende ham. Det er jo Elbæks spindoktor.

    Kommentar by kenneth — 9. juli 2018 @ 18:03

  34. Ret hurtigt dukker 10-20 yngre muhamedanere op iklædt sommertøj. Hvorfor er de ikke i arbejde? Hvem betaler for deres fine biler? Får de pension? De ser ihvertfald retarderede ud.

    Kommentar by Popeye — 9. juli 2018 @ 18:40

  35. Undtagelsestilstand i Vollsmose og dispensation fra lighedskravet til at smide disse mænd og deres familier ud af landet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kommentar by de Hemmer — 9. juli 2018 @ 20:37

  36. For en interesses skyld, ville jeg da gerne se de såkaldt rascistiske pamfletter?
    Findes de? Hvorhenne?

    Hvad angår muhamedanernes “fine” biler, så er de sgu da ikke særlig fine-fattigfine måske- især klasseløse.
    Alle kan lease en “fin” bil men så er der heller ikke penge til så meget andet, se lige deres skodtøj, det er fattigtøj haha.. plasticsandaler og træningstøj haha det er kun tabere der går i træningstøj offentligt og kun yallaher der går i plasticsandaler på gaden, de kunne ligeså godt have en lyserød pik mere på hovedet udover den de har i forvejen, de umodne gestik og barnlige hår siger alt- bundskrab!

    Kommentar by Professor Trivia — 9. juli 2018 @ 21:16

  37. Kristian Jensens “intelligent indvandring fra Afrika” i aktion

    Kommentar by redneck — 9. juli 2018 @ 22:32

  38. Kommentar by Professor Trivia — 9. juli 2018 @ 11:13

    Meget morsom og aktuelt i dag – Jeg blev kontaktet af FS, som ville sælge mig et abonnement – Jeg bad dem holde op med at ringe, da de har gjort det mange gange og sagde, at jeg ikke kunne drømme om at støtte og holde sådan en lorteavis…farvel moster!

    Kommentar by Black Watch — 9. juli 2018 @ 23:48

  39. Sniperne lurer i busker og siv i mosen.

    Kommentar by Sindsro — 10. juli 2018 @ 00:31

  40. Ækle og forstemmende billeder.

    Kommentar by Bror Lerbror — 10. juli 2018 @ 03:49

  41. Det ser sort ud for etniske Danskere i Danmark, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 10. juli 2018 @ 07:31

  42. Video Unavaible
    Sorry, this video could not be played.
    Learn more

    Der er flere altarnativer til faecesbook gugl

    bitshute og vimeo er nogen af dem

    Kommentar by Nielsen — 10. juli 2018 @ 07:46

  43. Se Stram Kurs i Vollsmose på youtube monopolavisen fyens stifttidende/fyns amtavis er domineret af sf,ere på 60+

    Kommentar by Professor Trivia — 10. juli 2018 @ 08:37

  44. Folkeforræderiet udstillet komplet. De ansvarlige for de åbne grænser og kasser skal retsforfølges. Aberne i Voldsmose skal bare sparkes ud – hver og en.

    Kommentar by Teis — 10. juli 2018 @ 21:56

  45. Du kan downloade videoen her (ca 70 MB)

    Højreklik og vælg download / gem som / save target as etc.

    Kommentar by Balder — 11. juli 2018 @ 18:30

  46. https://www.facebook.com/stramkursungdom/videos/1723078551073310/

    Kommentar by Johnson — 11. juli 2018 @ 19:25

  47. Det er ufatteligt. Vi sender soldater ud af landet for at bekæmpe det der lefles for politisk her i landet, imens idiotiet taler om – Integration- af tilbagekomne Isis medlemmer. I alle de år, selv efter 11 september 2001, har man nægtet at se i øjnene med hvad man havde med at gøre. Drop de gamle partier, som har opført sig om Folkeforrædere. Støt – Stram Kurs- Dansk Samling- DF- eller Nye Borgerlige. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. juli 2018 @ 10:08

  48. Det her skridt fra Facebook viser hvor tæt vi er på sammenbrud i den frie verden.

    Facebook slog sig op på at ville bringe mennesker tættere sammen i den digitale verden, nu lukker facebook ned for de mennesker firmaet ikke bryder sig om.

    Det var en kort fornøjelse. Minderne har vi da lov at have.

    Kommentar by k.m. — 14. juli 2018 @ 07:46

  49. https://www.aftenposten.no/kultur/i/yvMPJ2/Facebook-nekter-a-fjerne-sider-som-deler-falske-nyheter

    Facebook´s slingrer som den skidefulde Jean Claude Juncher.

    Kommentar by k.m. — 14. juli 2018 @ 08:26

  50. 20, jeg er allerede mere end klar til at hjælpe dig, for fandeme om vi skal lade politiet tvinge os til et apartheid diktatur, hvor 2 racer lever indenfor samme statsdannelse, apropos racer, er muslimer en race, næ ikke mig bekendt, de er bastarder, langt udover hvad der er sundt ved en førstekrydsning, tænker her på lørdagskyllinger… F1 er de i hvertfald ikke, men hvad er jeg så en f5 ;) nej jeg er selveste smovsen. :) hvad så pape, hvordan går det med familieværdierne herhjemme, nå nej du kan ikke forplante dig, og her er jeg jo kun på besøg ;) jeg er ikke pigen med svovlstikkerne, men har da et pænt potentiale til at kunne blive manden med sømmene ;) for var der ikke en hil-10 der ikke engang måtte betjenes af politiet som fagfolk ;)

    Kommentar by JustDozer — 14. juli 2018 @ 13:00

  51. men som privat entusiast, må man altså gerne omgå sikringen, og have rækken liggende løst ved siden af i hånd-nettet, når der skal lægges parket hos vennerne ;) hvad er det der… det er ikke en motorsav, men det kunne jeg have svaret til alle spørgsmålene ;) jeg undlod derimod at deltage ;) muhahahahaha

    Kommentar by JustDozer — 14. juli 2018 @ 13:04

  52. men kald det bare en model 75 ;)

    Kommentar by JustDozer — 14. juli 2018 @ 13:05

  53. 18, ni-qab´en har et større potentiale, selv i ørkenfarve ;)

    Kommentar by JustDozer — 14. juli 2018 @ 13:09

  54. model 75 fås også i et flot rødt design, ligesom forgængeren, og med evt. aftageligt påskruet sidehåndtag, så mulighederne er mange og ikke kun for hel-lige-koptere, passer desuden perfekt til klædeskabet:
    https://www.google.com/search?q=hilti+dx+75&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=TXxN2EUH3z-bnM%253A%252CJm7mlvfqEI4mnM%252C_&usg=__8SK6DOPNF-DZ7-dzQ5H2VMPo3lU%3D&sa=X&ved=0ahUKEwiboLTIvp7cAhWG3KQKHZarD4wQ9QEIKjAB#imgrc=TXxN2EUH3z-bnM:

    Kommentar by JustDozer — 14. juli 2018 @ 13:36

  55. herover kan man se en flot udgave af model 7 point 6, som ligeledes kan betjenes med en hånd, så kan man ligesågodt investere “i et par stykker” de bliver vel slidt hvis man skal mount-ære / et par ståldragere hvis et udhus bliver nødvendigt, og mængderabat er vel altid til-lokkende for selv det største fjols på dba, såvel som guloggratis ;) også selvom de har livstids-garanti. man vil jo nødigt stå og mangle når den øverste gave pludseligt mangler. og ufaglærte må vel stadig godt hjælpe naboen.

    Kommentar by JustDozer — 14. juli 2018 @ 13:41

  56. Danskere er generelt nosseløse. Glæd til hvordan jeres land kommer til at se ud om 20 år når den næste generation af muslimer har erstattet jer. Tænk engang, vantro, svineædere, der ikke vasker røv og boller deres egne børn bliver skiftet ud med muslimrr – landet er bare en bonus.

    Kommentar by A — 14. juli 2018 @ 14:02

RSS feed for comments on this post.