12. juli 2018

Araber truede Rasmus Paludan: “Hvis I prøver på noget mens min datter er her, så stikker jeg! …”

Jeg har tidligere blogget om Stram Kurs’ demonstration på Åbyhøj Torv i det vestlige Århus. En indvandrer spytter, da han kører forbi Rasmus Paludan, hvad påtales. Få sekunder senere begynder dødstruslerne. Den truende mand er libaneser, og hedder Ali Said Saleh, og med fast arbejde vel en form for rollemodel. Manden er anmeldt til Østjyllands Politi for trusler, jf. straffelovens § 266.

Sekvensen kan ses på Facebook.

Ali Said Saleh, libaneser: Jeg har min datter her. Hvis I prøver på noget mens min datter er her, så stikker jeg! – I ved ikke hvad der sker! Står du foran min datter og provokerer mig? Står du foran min datter og provokerer mig, eller hvad? … Jeg har min datter i bilen, hvis han bliver ved med at provokere, så går jeg ud og flækker hans ansigt mand!

Oploadet Kl. 22:51 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93480/trackback

35 Comments »

  1. Ja, voldsparatheden fejler ikke noget hos de kære islamerdyr. En dansker ville tænke, at man netop IKKE anvender vold el. truer med det, når man har et barn med i bilen. Men sådan er vi jo så forskellige..

    Kommentar by Odo — 12. juli 2018 @ 23:03

  2. Hvad gjorde dhimmistrisserene? haha…dumt spørgsmål, for de krøb vel på alle fire for islam som de plejer.

    Det er dybt beskæmmende at den muslimske galning som nærmest må betegnes som rablende psykopat kan kører rundt i Lortedanmark i bil, og tilmed med et barn i bilen.

    Danmark er totalt færdig, og dumskerne stemmer gudhjælpemig stadig på venstre og de konservative samt resten af det røde slam på trods af 50 års løgn og bedrag.

    Kommentar by Piphans — 12. juli 2018 @ 23:46

  3. Den indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorist skal smides ud af Danmark, han og hans lige er samfunds undergravende og bør ingen rettigheder have i Danmark, de har besat en del af landet og tror at islamisk lov er gældende i området, Søren papkasse må på banen og stoppe perkerne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 12. juli 2018 @ 23:59

  4. Jeg undrer mig over arabernes forhold til deres børn. Har været udsat for at sortklædte arabiske kvinder, som jeg gerne ville snakke med på Føtex’ p-plads, reagerede ligeså underligt: ‘Vi har børn hér, gå med dig!’ hvorefter den ene ville have fat i mig, og den anden ville stoppe hende. Der var en lille pige på 3 år og en dreng på 3 mdr. i barnevogn fik jeg at vide, så hvis jeg ikke gik ville de tilkalde politiet. Deres ophidselse og indbyrdes kamp gjorde at den 3 årige begyndte at græde.
    Jeg stod med 4 meters afstand i ½ time for at vente på politiet og hjælpe med deres rapport, – når nu madammerne havde ringet og spildt politiets tid.
    For arabere er børn en ejendom, der kysses og krammes som en hundehvalp – så længe de opfører sig på arabisk. Ellers venter der bål og brand hvilket kan aflæses i børnenes frygtsomme blikke.
    Ren misrøgt!

    Kommentar by liz. — 13. juli 2018 @ 00:02

  5. Bemærk “flække” betyder om oftest “stikke” på plasticdansk.

    Kommentar by Larebil — 13. juli 2018 @ 00:22

  6. #4 Liz meget nemt som kunne ses ved den sidste opstand i Palestina deres opfattelse af “kvinder og boern foerst” man kan undre sig over hvad er det vore politikere ikke forstaar

    Kommentar by dunk — 13. juli 2018 @ 00:29

  7. Så i denne uge blev rasmus paludan altså både truet med at blive stukket ned lige foran politiet som lod manden køre væk, og blev spyttet på lige foran politiet i vollsmose, som derefter bad rasmus paludan om at køre væk. Jeg forstår godt hvis han er ved at have fået nok af politiet.

    Kommentar by Per — 13. juli 2018 @ 00:50

  8. #7 Tak for forståelsen Per. Du formår med fin dansk sarkasme meget præcist at beskrive mine oplevelser med politiet og min reaktion på disse oplevelser. Du fik mig også til at grine (i afmagt), så noget godt er der i det mindste kommet ud af det.

    Kommentar by Rasmus Paludan — 13. juli 2018 @ 02:12

  9. Selv tak rasmus paludan. Jeg har bemærket at effekten af især videoen fra vollsmose hvor i bare stod i området og blev overfaldet samtidig med at politiets afmagt ufrivilligt blev udstillet, er nået langt ud og har fået en masse kommentarer, og eftersom at facebook nok vil lukke jer ned før eller siden som de gjorde med generation identitær, så var det måske en ide at lave en dedikeret youtube kanal kun til dette. Du har det med at skyde lidt med spredehagl på de sociale medier, jeg taler om EN stor fokuseret indsats på ET sted, det kunne eksempelvis være youtube kanalen for “frihedens stemme”. Det er jo et ret passende navn allerede, og så kan du jo linke til de videoer fra ligeså mange andre sider du vil bagefter.

    Ligesom rebel media i usa der sender reportere ud til trump demonstrationer og lignende, så kunne i også samle et par stykker med kamera og mikrofon, og eksempelvis stille kritiske spørgsmål live til deltagerne når muslimske eller venstreradikale demonstrerer. I usa udstiller den metode dem fortrinligt. Det skal dog naturligvis være nogen der ved hvad de taler om, og kan stille dem kritiske spørgsmål på en god men rammende måde så de udstiller dem selv. Der skal sjældent særlig meget til før det sker.

    I kunne også tage ud med en liste af de værste, men korrekt citerede, koranvers, og spørge muslimer på gaden om de går ind for dette. Det har jeg endnu til gode at se nogle danske medier gøre, og hvis i gør det på strøget, kan ingen beskylde jer for at opsøge konfrontationen som i vollsmose, og dermed fjerne fokus fra hvad muslimerne svarer. Især den ide ville jeg MEGET gerne se ført ud i livet på jævnlig basis! VIGTIGT: Husk at have en rigtig koran med på dansk så de kan se at det ikke er noget i finder på!

    Fortsat held og lykke derude til både dig og dine folk, og tak for indsatsen!

    Kommentar by Per — 13. juli 2018 @ 03:59

  10. Du kan ikke tage Mellemøsten ud af perkeren.

    Kommentar by BB — 13. juli 2018 @ 05:05

  11. -> 6. dunk.
    Blandt de politikere vi har valgt ind på “Borgen” foregår der ikke noget i de pågældendes hoveder.
    Når tænker på hvor mange der er valgt ind på Christiansborg, så er det hele alligevel præget af dundrende tavshed og ligegyldighed. Hvorfor skal vi overhovedet have alle de overflødige nulboner siddende? Kun navnene på et par håndfulde af de valgte har man nogensinde hørt om, og det man husker blandt dem er mest dårligdomme.
    De politikere vi får lov til at vælge imellem ved valgene er ikke personer der bliver opstillet ud fra hvem der er klogest og bedst egnet, men ud fra hvem der tom-snakker mest og længst, kombineret med evnen til at rage til sig selv.
    Man er ligefrem begyndt at væmmes over hele flokken.

    Kommentar by Henning Jensen — 13. juli 2018 @ 05:14

  12. Hvis jeg dækker venstre siderude til, så koster det 1500kr. men sådan er der nok så meget..

    Kommentar by Anders Nielsen — 13. juli 2018 @ 07:10

  13. Vi står i krydsfeltet med fjender på alle sider.
    Arabere på den ene side, politikere på den anden, og danske medløbere på tredje flanke, som anmelder Rasmus Paludan og åbenbart har held med at slette en facebook konto. Vedkommende dansker, som jeg tidligere har henvist til, er nok tilhænger af mangfoldighed – men støtter alligevel at politiske modstandere enten udelukkes af den offentlige debat eller dræbes

    Kommentar by k.m. — 13. juli 2018 @ 08:21

  14. Kan han ikke udvises for den trussel?

    Kommentar by Martin — 13. juli 2018 @ 08:46

  15. Godt set, Anders Nielsen. Det er så bare én ting til, som politiet vælger ikke at gøre en skid ved i denne situation, men som de nidkært udsteder bøder for i andre situationer.

    Kommentar by Quark — 13. juli 2018 @ 09:32

  16. Offermentalitet lige så snart politiet dukker op – “han bliver ved med at provokere”.

    Rasmus. Hvad gjorte du der provokerede han, andet end at være tilstede?

    Kommentar by Santor — 13. juli 2018 @ 09:33

  17. Tænk at skulle være politi, og omgås disse sociopater på arbejde hver dag. Jeg har sgu ondt af dem, men de kan jo bare sige op og fortælle politikerne grunden

    Kommentar by BB — 13. juli 2018 @ 10:09

  18. Stor cadeau til Rasmus Paludan! herligt nogen udfordre dette arabiske slam.
    Politiet, disse dhimmier! Må da hvis islamisten har truet med kniv,
    undersøgt om han havde kniv på sig? nårNEJ, ikke skabe konfrontationer, letter at sende Rasmus Paludan væk. Velkommen til Retsstaten Danmark.
    NEJ til Islam i DK! Direkte demokrati! Stem NB! Hvor meget længere vil I ud?
    P.

    Kommentar by Piotr — 13. juli 2018 @ 10:15

  19. Bilen perkeren kører i har Reg nr BV 55745 og er en GÆLDFRI SUZUKI SX4 S-Cross 1,4 Boosterjet 5-dørs Aut. og har en listepris på 269.000

    HVORDAN kan en ung perker købe den KONTANT?

    Sorte penge? Narkopenge?

    Kommentar by redneck — 13. juli 2018 @ 10:42

  20. De muslimer bruger enhver anledning til konfrontation.
    Nu var det så lige datteren på 3 måneder, som bevidnede at han blev “disset”, hvordan det end kan lade sig gøre. Om han så lige havde været i Fakta og købe varer ville det være undskyldningen. “står du der og provokerer mig foran mine 2 liter mælk…

    Kommentar by Men dog ! — 13. juli 2018 @ 11:09

  21. Vi skal have en forfatning med mindst to tilføjelser, og det kan ikke gå hurtigt nok.

    Kommentar by seriously — 13. juli 2018 @ 11:22

  22. Der må stå en flok kulturberigere til højre i billedet. De plejer ikke at spille op, når de er på egen hånd.

    Kommentar by M.P. — 13. juli 2018 @ 11:44

  23. Som altid stiller de deres børn i frontlinien.

    Kommentar by Bastardo — 13. juli 2018 @ 12:11

  24. Det kaldes opdragelse. Børnene lærer at trusler betaler sig.

    Kommentar by k m. — 13. juli 2018 @ 12:42

  25. Fra autolakerer til leder af fitness studie. Det er da et karriereskift der vil noget. Læg lige mærke til der indrettes med træningslokaler kun for kvinder.

    Kommentar by k m. — 13. juli 2018 @ 13:06

  26. Ham araberen er afskyelig i lighed med de fleste arabere. Muligt der er undtagelser, jeg har blot aldrig mødt dem. Men en fremmed er som bekendt en ven, du endnu ikke har mødt….
    Og nok heller ikke ønsker at møde.

    Blot for en ordens skyld og for at understrege, at såmænd også danske er dhimmier, og dette ikke for whataboutism:

    Fitnessdk på Nygårdsvej i København forsøgte sig i nogle år med et lukket træningsrum kun for kvinder. Der var vist ikke så mange kunder, så området blev lavet om. Muslimske kvinder er bare luddovne, syge og/eller på førtidspension, hermed skrevet. Blot imponerende, at de trods deres sygdom kan føde utallige børn.

    Politiken havde op til den opreklamerede ‘festival’ i den ellers udmærkede by Roskilde en reportage, hvor nogle unge etnisk danske drenge prioriterede deres forhåbninger til skraldespanden: 1. At flække nogle piger, hvilket er plasticperkerdansk. 2. At drikke sig i hegnet. 3. Måske høre lidt musik, men helst på teltpladsen med eget medbragt gear.

    Kommentar by anon — 13. juli 2018 @ 15:43

  27. Når det kommer til trusler og dødsønsker mod andre, kan vi i København også være med: politiken.dk/kultur/kunst/art6627223/Kulturborgmesteren-»sviner-med-skatteydernes-penge«

    Nå, idioten er jo også fra alternaivisterne og således undskyldt, men det er hans vælgere ikke.

    Kommentar by anon — 13. juli 2018 @ 15:54

  28. Endnu én til forbryderkartoteket. Og det kommer i brug en dag! Pas selv på, skal du provokere, fremmede?!

    Kommentar by Professor Trivia — 13. juli 2018 @ 20:22

  29. “… ikke med kanoner, men med barnevogne” :(((((

    “Rul, små bølger, rul,
    og de gjorde det sq!”

    til stor, stor overraskelse for dem, som følte sig for “fine/ego(økonomi)centreret” til at lytte.

    Føj, hvor det smages, i den danske hverdag, hvor de ansvarlige jo ikke færdes, men lader andre stå …….

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. juli 2018 @ 21:57

  30. Arbejder i fitness studie… Mon ikke kvinderne så skal kigge grundigt efter fikse små overvågningskameraer i omklædningsrummet?

    Kommentar by Hr. Snusk — 14. juli 2018 @ 00:38

  31. […] søndagen inden (dvs. den 1. juli 2018) bleetv truet på livet af libaneseren Ali Said Saleh på Åbyhøj Torv. Dette har fået debattøren Per på Uriasposten til at skrive denne rammende […]

    Pingback by Stram Kurs blev overfaldet på Bøgetorvet i Vollsmose | Rasmus Paludan — 14. juli 2018 @ 03:38

  32. Det var iøvrigt folk som Ali Said Saleh, der fik smadret Libanon. Et kristent land, med det bedste fra Mellemøsten. Men det holdt kun indtil muslimerne rykkede ind, og gjorde som muslimer nu gør, når de er mange nok. Jøderne burde have aflivet de idioter, istedet for at sende lorten videre til nabolandene.

    Kommentar by Hr. Snusk — 14. juli 2018 @ 04:50

  33. Det er vel så også sådan, man overbeviser (læs: truer) kommunen til finansiering af et fitnesscenter, for skatteydernes penge vel at mærke.

    Kommentar by Jette — 14. juli 2018 @ 07:03

  34. nu er det lige sådan at hvad ville der mon ske hvis han “var” gået ud af bilen og stak en dansker… mon datteren ville være at finde i bilen kort efter eller 7 fod under, et spørgsmål i kontrast er vel ensbetydende med at manden må være udpræget psykopat, og ikke tænke nærmere over “konsekvensen af egne handlinger” 1: jeg vil nu stadig mene jeg er dansker, 14: lige der må jeg svare, det bliver nok lidt svært, men en mulighed foreligger da for en plads i de ukendtes, for i mit øresund skal han fandeme ikke sprede sig. ;) 20, nej jeg står her med mine egne “tetra”-pak, og jeg viger ikke en tomme, flygter jeg så bliver det efter noget andet end til at stikke med ;) med henblik på at komme “tilbage” ;), 29: but I got up again.. ;) og faktisk, så vil jeg hellere “kæmpe” når jeg er 60 frem for nu ;) manden var jo Libaneser, korrekt? dem har vi jo så mange af. muhahaha et par stykker fra eller til, er det ikke det man siger her i danemærci ;) en rod er en rod, og hvordan er det nu man bedst tager hånd om problemet. vi kom vel fra barnevogne. ;) jeg føler mig allerede betydeligt mindre end alle jer andre. ;) her tror jeg lige der bliver plads til min klumme. vriiiiiil ;)

    Kommentar by JustDozer — 14. juli 2018 @ 12:44

  35. >9 @Per
    Der fik du helt ret: Facebook har fjernet ovennævnte video og hele Stram Kurs’ side:
    https://24nyt.dk/partileder-overfaldet-nu-har-facebook-fjernet-videoen/

    Kommentar by Hertz — 18. juli 2018 @ 14:36

RSS feed for comments on this post.