27. juli 2018

Stram Kurs i Hundige: “Du skal dø… Du skal rammes! Jeg smadrer dig! Jeg sørger for at du blive ramt”

Sidste fredag demonstrerede Rasmus Paludan og stram Kurs i Hundige, og vanen tro kunne lokale muslimer ikke lade selskabet demonstrere i fred. “Hvor er ham der politikeren?” råbte to unge indvandrere, angiveligt medlemmer af Brothas, før de gik amok i trusler. I modsætning til angribere ved tidligere demonstrationer, var Paludan ikke blot en tilfældig dansker. Den en af dem blev anholdt, og bliver forhåbentligt sigtet for trusler. Der er stadig ulovligt, selvom Paludan får tre af slagsen om dagen. Herunder en kort video fra episoden.

Den buttede: Fuck af med dig dit fucking svin, mand. Fuck af med dig din racist, mand. Bare fordi der er politi, mand. … din lille luder, mand. din lille lund… Sluk det der kamera, fjern det der kamera fra mig.

Den lyse: Du gør det for at provokere folk, mand. … Du skal dø, mand. Du skal rammes! Jeg smadrer dig! Jeg sørger for at du blive ramt, mand. Bare vent fucking at se. Den der skudsikker vest, den beskytter ikke dit hoved min ven.

Tidligere i denne uge var Stram Kurs på besøg i Slagelse (Ringparken) og Korsør (Motalavej). Fra Sjællandske Nyheder, der gør offer til skurk – Islamkritikers visit vækker vrede.

“Advokaten Rasmus Paludan, som siden 2017 har gjort sig vældigt – flere steder uheldigt – bemærket qua sin rolle som stifter af partiet Stram Kurs, har de seneste to dage gæstet Slagelse og Korsør. Vel at mærke Ringparken og Motalavej, hvor han ikke holdt sig tilbage med eksempelvis at kalde profeten Muhammed for pædofil og i det hele taget tale dunder til muslimer, som han mener dominerer det danske samfund.

Hans noget kontroversielle væsen, som tidligere har affødt skub fra en 14-årig, der hoppede over minestrimlen i Hundige, og tilråb af de mere grovkornede i Vollsmose, er flere steder ugleset. …

Rasmus Paludan blev tirsdag modtaget i skæret fra røgbomber og af demonstranter – flere maskeklædte – som ikke ligefrem havde roser til overs for advokaten.”

(Slagelse, 24. juli 2018; Foto: Facebook, udsnit)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93712/trackback

39 Comments »

  1. Den mand har sgu rygrad.

    Kommentar by Hagmann — 27. juli 2018 @ 09:46

  2. Ja og det kunne være sjovt at se , hvis Paludan startede sine demonstrationer med at råbe fede niggersvin ,perker dyr,affaldssækkekneppere,og andre nedladende ord,så ville der ikke gå 5 minutter før Rasmus var anholdt og anklaget efter 266b.
    Det må desværre endnu engang vise at politi i dk har rygrad som regnorme.

    Kommentar by Father — 27. juli 2018 @ 09:57

  3. Dansken er en sindig Mand,
    Venter og ser Tiden an.
    Nu vi saa, hvad vi forsømte,
    Mens vi under Dynen drømte
    Om et evigt fredlyst Land.
    Uffes Sværd vi gemte hen.
    Vi maa finde Skræp igen!
    Vi vil spørge, til det høres,
    Vi vil kalde, til vi føres
    Frem paany af djærve Mænd!
    Hør, det synger i vort Bryst!
    Fælles Sorg og fælles Lyst,
    Lærkesange, Fløjt af Stære, – 
    Noget nyt der er i Gære
    Paa vor taageslørte Kyst!
    Tør vi tro, hvad Hjærtet spaar,
    At vor Genbyrdstime slaar?
    Ja! Fra Sjællandsfa’r og Jyde
    Skal den danske Tunge lyde
    Endnu gennem tusind Aar!

    (Henrik Pontoppidan 1913)

    Kommentar by Crass Børsting — 27. juli 2018 @ 09:58

  4. Er alle disse ganske velnærede unge mænd på socialhjælp, overførselsindkomst eller hvad?
    Måske det var på tide de gamle regler, som gjaldt vedr. snerydning,blev genindført.
    Ingen udbetaling af sociale ydelser den pågældende dag, før tilstrækkeligt mange havde meldt sig som sneryddere.
    Og da mange gader trænger til en kost, nå ja så ligger løsningen lige for.
    Disse pæne unge mænd, desværre lidt dårligt formulerende, utvivlsomt kommende hjernekirurger og raketforskere, ville dermed få noget at bestille i stedet for at få tiden til at gå med at råbe ukvemsord.
    Og samtidig ville de yde en mindre indsats som tak for samfundets understøttelse af dem.

    Kommentar by T. Snorrason — 27. juli 2018 @ 10:17

  5. Paludan afslører nådesløst samfundets forfald – det korrupte politi og den begyndende apartheid, hvor muslimer kan sige og gøre ting, som den etniske danske befolkning ikke kan. Der er jo efterhånden flere eksempler på dette – ikke kun i forbindelse med Paludans provokationsshows.

    Vi har stadig frihed til at udtale os, men vi skal hele tiden passe på sproget og ytringerne, som hurtigt bliver kriminelle, selv om man søger at vride sig med sproget for at undgå 266b.

    Men det varer ikke længe – så slutter vor frihed enten via de landskadelige politikere i FT, EU eller defacto via politi og retsvæsenet.

    Hvor mange af os tastaturkrigere turde gøre det han og teamt bag ham gør?

    Kommentar by Black Watch — 27. juli 2018 @ 10:21

  6. Videoen burde tekstes. Med det lille ordforråd, som denne blomst af invandringen har, vil det være nemt.

    Kommentar by Menig 442 — 27. juli 2018 @ 10:29

  7. Det sørgelige er jo, at skulle han – Gud forbyde det, skønt Allah tillader det – falde i kampen, ville det i medierne præsenteres som et “sammenstød” efter hans “stærkt provokerende” fremfærd osv., angrebet vel udført af enkelte uheldige fremmedelementer, men med det slet skjulte budskab, at man bør ikke tale grimt om islam, hvis man vil gå sikkert på gaden. Og det store flertal af danskerne ville et øjeblik sløvt kigge op fra tv’et og rette ind, rent bortset fra at de selvfølgelig aldrig havde haft til hensigt at sige eller gøre noget som helst.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 27. juli 2018 @ 10:33

  8. Invasive primater burde kunne skydes frit og kvit.

    Kommentar by Jp — 27. juli 2018 @ 10:35

  9. Man må gå ud fra, at det er blomsten af perkerne, der er valgt som repræsentanter for segmentet.
    Det bliver lidt underligt, hvis man en dag møder nogle af disse fremmelige unge mennesker som læger, der skal operere en, eller som dommer i retten, hvor man skal dømmes for en påstået hadforbrydelse, eller som ansat i skattevæsenet som sagsbehandler, der skal afgøre ens skattesag osv.
    Gid en modbydelig sygdom eller mine afguders vrede må ramme disse aber.
    Tror man skal til at sætte sig ind i woodoosystemet, som de jo selv anvender.

    Kommentar by Knud Madsen — 27. juli 2018 @ 10:45

  10. Jeg havde fornøjelsen og æren at møde og hilse på Rasmus Paludan ved For Friheds sommerstævne for nylig. Jeg har ikke vasket min højre hånd siden! :-)

    Kommentar by Knud Madsen — 27. juli 2018 @ 10:49

  11. Jeg begik en stor fejl, og fik skrevet at det var Snaphanes fotos, det er det jo ikke. Jeg undskylder, og er det muligt så slet mit indlæg.

    Kommentar by Henning Jensen — 27. juli 2018 @ 11:10

  12. Danmark mangler klart en selvstændig milits, der kan klare disse uønskede elementer. Hvis knæhaser og akillessenen snittes, så pacificeres spaderne….

    Kommentar by Kirurgen — 27. juli 2018 @ 11:12

  13. @Kirurgen — 27. juli 2018 @ 11:12

    Du kan være helt sikker på at politi og retsvæsen vil sætte ALT i værk på at stoppe sådan en milits.

    Kommentar by Allan — 27. juli 2018 @ 11:19

  14. FANTASTISK PALUDAN !!
    P.

    Kommentar by Piotr — 27. juli 2018 @ 11:21

  15. Naar man lytter til de unge menneskers sprogbrug kan man undre sig over om de har gaaet i skole paa eet eler andet tidspunkt,bare en tanke

    Kommentar by dunk — 27. juli 2018 @ 11:38

  16. Det er en skræmmende tanke, at disse folk kan færdes frit. Distrikspsykiatrien har svigtet sin opgave. Sådanne burde jo selvsagt være under lås og slå, minimum tvangsmedicinerede

    Kommentar by Jakob — 27. juli 2018 @ 11:42

  17. 12. Kirugen.
    Bollerne af indavlet skal også fjernes, lige efter de er sunket ned i pungen på skadedyret.

    13. Allan
    Jeg ved udmærket at politiet er vores fjender i den henseende. De tror de kan beskytte folk, det kan de ikke, og de er heller ikke interesseret i det.
    Retsvæsen: Ren mig i røven. Danmark er IKKE en retsstat sålænge Islam forefindes her.

    Kommentar by Sindsro — 27. juli 2018 @ 11:45

  18. “Fuck you” siger de, jamen i lige måde. Perkere af alle racer foren jer og gå ad helvede til.
    (En gentagelse af min kommentar på Hodjasblog.one)

    Kommentar by Jeronimus — 27. juli 2018 @ 12:33

  19. Tja ifølge Mosab Hassan yousef (sønnen til Hamas lederen som afhoppede) så kan man stort set altid lukke munden på en muslim ved et simpelt spørgsmål. “Du kalder Muhammed for værende profet. Hvilke profetier er det lige han har afsagt?” – thi ifølge Mosab så er Muhammed en profet uden profetier. Det eneste overnaturlige han har oplevet var da han red på et flyvende æsel. Desværre var han det eneste vidne.

    Kommentar by Erik Øhle — 27. juli 2018 @ 12:56

  20. Når Paludan er i Vollsmose bliver han mødt at agressive og truende unge fyre.
    Når Paludan er i Tåstrupgaard bliver han mødt at agressive og truende unge fyre.
    Når Paludan er i Hunding bliver han mødt at agressive og truende unge fyre.

    Det er lige før man skulle tro at der var et mønster..

    Kommentar by kenneth — 27. juli 2018 @ 14:03

  21. … Og ham den rød-hvide anholdte, – mon han bare havde lært sig araperkisk for at falde ind, eller kunne han også være sydfra?

    Kommentar by Mvjensen — 27. juli 2018 @ 14:15

  22. Flere gode billeder til forbryderarkivet.

    Kommentar by Bloody Mary — 27. juli 2018 @ 15:12

  23. Lidt doven artikel møller, der er MEGET mere fra de demonstrationer der fortjener at blive gengivet. “Frihedens stemme” på youtube har det meste, “112newsdk” på facebook viser da de satte ild til en bil i området på grund af en politiker der sagde sin mening. Der optræder også nogle danske piger som feltmadrasser her og der, og så var der også længere samtaler med de få beherskede muslimer hvor paludan forklarer formålet så de næsten forstår det, og meget meget mere.Det burde være det eneste medierne talte om lige nu, men de taler (som altid) om alt andet.

    Kommentar by Per — 27. juli 2018 @ 16:32

  24. Man skulle næsten tro de følger en eller anden manual – eller måske er det bare kulturelt betinget:

    -Hvis du er i mindretal, så vær en røvslikkende, alles bedste ven..

    -Hvis det er et lige antal eller inshallah man er i overtal så:
    Råb altid så højt du kan, gerne med truende gestikuleren, og helst på et sprog som ikke er dansk.
    Husk at få ord som luder, svans, kneppe, sværger, og wallah ind over.
    Hav gerne resten af sjakalflokken skjult et sted i nærheden, så man kan puste sig op, og stadig være 10 mod 1 hvis offeret ikke stikker af (det er også ok at have 10-15 klanmedlemmer ventende i BMW’er, så et enkelt opkald på mobilen kan bringe dem hid – ligesom ånden i lampen.
    Slutteligt skal man selvfølgelig aldrig glemme (hvilket det kastrede offentlig Danmark bliver ved med at fortælle dem) at alt indblandning fra politi, retsinstanser, eller bare almindelige borgere som synes det er en psykotisk adfærd, er ren racisme – ja faktisk nærmere nazisme..

    Velfærdsstaten er på godt og ondt snart slut, håber det flytter flere krydser i den rigtige retning.

    Kommentar by Lundahl — 27. juli 2018 @ 16:42

  25. Den dyrepasser der har sluppet disse ud fra bavian grotten, burde fyres på gråt papir.
    Lidt uretfærdigt over for bavianerne, der trods alt er fornuftsvæsener og agerer rationelt.
    Disse pragt eksemplarer fra racen homo sapiens, har åbenbart været udsat for en gen fejl, siden de er født kun med reptil hjernen i behold.
    Og nej Knud, du vil aldrig møde dem i de roller du nævnte.
    De har suget sig fast i velfærdspatten, og bliver hængende til de dør.

    Kommentar by Finn A. Skov — 27. juli 2018 @ 17:25

  26. Sjællandske nyheder: “Ville det ikke være muligt at anholde Rasmus Paludan for bevidst at forstyrre den offentlige orden?”

    https://sn.dk/Slagelse/Politiet-Grundloven-gaelder-ogsaa-for-Rasmus-Paludan/artikel/762527

    Kommentar by per — 27. juli 2018 @ 17:51

  27. Jeg kan ikke lige bestemme mig, for hvem af disse to hjerne gymnaster som ser mest begavet ud. Ak ja, Danmarks håb, Danmarks fremtid.

    Kommentar by Jan Huus — 27. juli 2018 @ 18:02

  28. Godt billede det øverste.
    Er det raketforskeren til højre og hjernekirugen til venstre, eller omvendt?

    Kommentar by XXXXX — 27. juli 2018 @ 18:03

  29. Man må beundre Paludans mod, og takke har for at eksponere de konflikter, politikerne har plantet. Men udover det, forstår jeg ikke rigtig, hvad han vil opnå

    Kommentar by BB — 27. juli 2018 @ 18:50

  30. Jeg har ligesom på fornemmelsen at pågældende Muslimer der optræder på videon, ikke bryder sig om Rasmus Paludan.:-) :-) :-) De er da godt opdraget af den politisk korrekte venstrefløj… Flot han gider stå model for det menageri (Bravo hver gang). Støt Stram Kurs. Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. juli 2018 @ 20:58

  31. -> Per

    “Lidt doven artikel møller, der er MEGET mere fra de demonstrationer der fortjener at blive gengivet. “Frihedens stemme” på youtube har det meste, “112newsdk” på facebook viser da de satte ild til en bil i området på grund af en politiker der sagde sin mening. Der optræder også nogle danske piger som feltmadrasser her og der…”

    Nu har jeg adskillige posteringer i kladde, og skal jeg nå vidt omkring, så kan jeg ikke dybdegrave på alt. Smid endelig link ind til Youtube eller Facebook – keep in mind, at jeg ikke kan bruge billedmateriale fra 112newsdk o.l.

    Kommentar by Kim Møller — 27. juli 2018 @ 21:02

  32. @29 BB, han forklarer formålet i flere videoer på “stram kurs” youtube siden. Det handler om at provokere en reaktion frem der bekræfter problemet kort sagt. Han mener jo ikke at islam er en homo-religion som han kalder den, han ved godt at homoseksualitet er forbudt i islam. Men han bruger ironi for at teste om der er steder i danmark hvor man bliver overfaldet for at sige den slags, og muslimerne leverer beviset hver eneste gang.

    Kommentar by per — 27. juli 2018 @ 21:10

  33. @kim møller: Nå ok det var ellers især billedet af den brændende bil jeg savnede. Udover det har “frihedens stemme” vist fået slettet deres seneste 2 livevideoer på youtube, så måske er der en censurbølge på vej imod dem. Derfor kunne det være fint at få så meget som muligt gengivet før den rammer, for de er også i karantæne på facebook.

    Kommentar by per — 27. juli 2018 @ 21:16

  34. Iøvrigt, kan du ikke indlejre videoer direkte her på siden i artiklerne? På den måde kommer det hele jo med uden at du skal sidde og bruge tid på at gengive dem i tekstform.

    Kommentar by per — 27. juli 2018 @ 21:23

  35. @12 Kirurgen
    Jeg har en meget bedre ide som også er fuldstændig ublodig og til gengæld 1000 gange bedre. Og det er såre simpelt – luk for alle offentlige kasser til muslimer og kriminelle ikke danskere samt tag deres sygesikringskort fra dem, det vil være det samme som at skære halsen over på dem og de vil helt frivilligt sprøjte ud af Dummark uden at det koster os en krone.

    Og bagefter skal vi hurtigst muligt have et retsligt opgør med alle dem som er medskyldige i importen af dem, og samtidig skal vi ud af EU-SSR. Og måske skulle vi også begynde at se lidt på de forskellige “aftaler” som er lavet i tidens løb uden om den dumske befolkning såsom, spritteren hækkerups olie aftale med fjeldaberne, importen af muslimer, milliarderne som vi har sendt til tyrkiet og andre muslimske terrorist lande, DONG osv. osv. osv..
    Så lad os endelig komme igang.

    Kommentar by Piphans — 27. juli 2018 @ 21:57

  36. Jeg giver respekt til Rasmus Paludan for at udstille islam og dets følgere. Heldigvis går det dag for dag op for flere og flere danskere, hvordan islam driver mennesker (og nationer) ud i kaos og ødelæggelse.

    Det er i den forbindelse interessant at læse i sn.dk, hvordan journalisten Kim Brandt spørger politiet, om ikke det var muligt at anholde Rasmus Paludan for bevidst at forstyrre den offentlige orden?

    https://sn.dk/Slagelse/Politiet-Grundloven-gaelder-ogsaa-for-Rasmus-Paludan/artikel/762527

    Mener Kim Brandt fra Sjællandske dermed, at det ikke er tilladt at sige sin mening på offentlige steder i Danmark? Eller er det kun Rasmus Paludan der ikke må sige sin mening, fordi Kim Brandt ikke føler det er den rigtige mening?

    Selv samme Kim Brandt skrev i 2009 denne artikel, da vedkommendes journalist-kollega fik brændt sin bil af i netop KV Nordbyen i Slagelse:

    https://sn.dk/Slagelse/Kritisk-journalist-fik-braendt-sin-bil-af/artikel/28433

    Jeg vil med interesse følge med i, om journalist Kim Brandt i fremtiden vil forsøge at bremse danskeres ret til at ytre sig politisk.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 28. juli 2018 @ 14:38

  37. @36/dansk stothed: Jeg tror det må være ham journalisten som “frihedens stemme” på youtube lige har lagt en video op med, ham i den gule vest. Han virker ihvertfald rimelig idiotisk.

    Kommentar by per — 28. juli 2018 @ 19:41

  38. @37/per: Jeg har godt set videoen du henviser til. Hvis det er standard for journalister i vores land, så må den pågældende være laveste fællesnævner i branchen. Ærlig talt.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 28. juli 2018 @ 20:28

  39. Jeg tror desværre han repræsenterer et fint gennemsnit af de danske journalister: https://www.dr.dk/nyheder/indland/80-procent-af-danske-journalister-stemmer-paa-r-s-sf-og-oe

    Det er nærmest orwell’sk hvordan en journalist der skulle forestille at være dem der gik forrest i kampen for ytringsfrihed, kan stå og gentagne gange lægge skylden over på den fredelige demonstrant med sætninger som “Hvis du nu ikke sagde noget, så ville der vel heller ikke ske noget” og lignende.

    Hvis de kujoner havde passet deres arbejde fra starten af, så havde rasmus paludan slet ikke behøvet at gøre det for dem!

    Og der i starten hvor han spørger hvor paludan har beviserne fra på profeten muhammeds adfærd.. De aner ikke hvad der står i koranen, men at bøje nakken og svine dem til der tør sætte lys på problemet, det er de eksperter i! Jeg hader virkelig de mennesker efterhånden.

    Kommentar by per — 28. juli 2018 @ 22:04

RSS feed for comments on this post.