27. juli 2018

Fra flygtningeklovn til LGBT+-dating: “Man er bare forelsket i mennesker, hvad køn de har – det…”

Jeg har det anstrengt med public service, lidt ligesom Denis Leary har det med børn: “Startet out with two kids, and now we think they are twelve!”. Onsdag kom jeg for skade, at høre radio i bilen på vej til Århus. Der stod 32,5 grader på panelet, og den har ikke klimaanlæg, så jeg skulle jo nok have valgt en soft listening-reklamekanal.

Jeg startede med Radio24syv, som af og til kan levere underholdning uden holdningsmassage. Kanalen sendte ‘Klovnen fra Lampedusa’. Endnu et timelangt afsnit i føljetonen om den tidligere skolelærer Henrik Nielsen, der med sin psykolog på sidelinjen er rejst til Lampedusa for at være ‘flygtningeklovn’. Da er normalt umuligt at høre for voksne mennesker, og da han refererede en samtale med en fugl fik jeg nok.

Jeg røg i eksil på P3, der havde gang i programmet ‘Line Kirsten Giftekniv’. Dagens emne var dating for queer-miljøet, og i studiet var en kvinde, der skulle prøve at date anden kvinde. Jeg kom fra asken til ilden, så at sige.

Indslaget kan høres her (ca. 18 min.)

Vært, mand: Vi har i dag et tema LGBT+-dating. Altså vi sætter simpelthen fokus på den her kultur LGBT+, som står for ‘lesbian, gay, bisexuals, transgender plus’, det stor alt.

Line Kirsten Nikolajsen, Vært: … datinghæren, overordnet set er heteroseksuel, så er det lidt naturligt blevet mand/pige-dating, og det er sgu lidt ensporet ik’.

Vært, mand: – Fuldstændig, så nu zoomer vi lidt ind i dag.

Maria Bülow Bach, dater: Jeg har altid betragtet mig selv som heteroseksuel, men i virkeligheden så har jeg jo nok fundet ud af, at det jo faktisk er personen jeg bliver tiltrukket af. Og jeg tror det bedste svar jeg kan give det er, at jeg er til mennesker, og at jeg er nysgerrig.

Line Kirsten Nikolajsen: Det synes jeg bare er så fint sagt, Maria, og det er jo i virkeligheden sådan man burde sige om det hele. Man er bare forelsket i mennesker, hvad køn de har – det kan man så se om man er til eller ej.

(Denis Leary, komiker)

Oploadet Kl. 10:57 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93743/trackback

20 Comments »

  1. Og så kan jeg endda advare dig om, at du vil være mere følsom (allergisk) om ti og om tyve år

    Kommentar by BB — 27. juli 2018 @ 12:21

  2. Hykleri af format.. De er alle åhh så forstående, fulde af empati og eftergivenhed, men der er ingen forståelse og empati, hvis man ikke er 100% enige med sådanne personer, tro mig, så bliver de mere onde end satan selv…

    Kommentar by Christian Anti-sandnigger — 27. juli 2018 @ 12:44

  3. Folk er jo syge i æ huvud, som vi siger i Himmerland!

    Tænk, at hun er “bare tiltrukket af mennesker”!? Flot! Jeg kan godt holde af mine veninder UDEN at være tiltrukket af dem, og det er, som om at folk i dag næsten kun tænker på at gnubbe kønsdele med nogen eller noget. Nærmest hvad som helst. Perversiteten og vederstyggelig omgang (homoseksualitet, som Gud kalder ‘vederstyggelig’, og som Han har jævnet store byer på grund af, fx Sodoma og Gomorran, Herkulaneum og Pompeji) er nærmest noget, som folk bliver hædret for i dag. Som om de havde besteget Mount Everest eller forhindret et folkemord og var ‘helte’..

    Climate-change, my Ass!! Som Ann Coulter https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/ann-coulter-harvey-climate-change-god-punishment-more-credible-tweet-a7919301.html, mener jeg også, at Gud straffer menneskeheden for dens ugudelighed, perversiteter og skørlevned. Tænk fx over, hvad den globale hedebølge kan afstedkomme af faretruende dårlig høst, vandreserver er i fare mange steder (fx Californien og Sydafrika).

    Her et par Bibelvers at reflektere over (Biblehub.com), Åbenbaringen 16.9: “And men were scorched with great heat, and blasphemed the name of God, which hath power over these plagues: and they repented not to give him glory.”

    Kommentar by Kuffar — 27. juli 2018 @ 13:38

  4. Alternativet siger gratis adgang til kultur og foreningsliv for flygtninge.
    De har ikke regnet på udgiften, men skide være med det, de har jo skaffedyr ene til at betale.

    Kommentar by k m. — 27. juli 2018 @ 13:44

  5. Seksuelle præferencer er som religiøse præferencer en privatsag så hold det inden for jeres fire vægge og lad være med at klaske det i fjæset på især børn.

    Det rager andre en papand hvem og hvad du knepper eller beder til.

    Seksuel frihed og religiøs frihed er også min frihed for dine seksuelle/religiøse fantasier.

    Kommentar by Santor — 27. juli 2018 @ 13:57

  6. Migrantlejr i Nationalmuseet, der selvfølgelig skifter navn til Internationalmuseet.

    Kommentar by Bastardo — 27. juli 2018 @ 14:04

  7. Det er straks vanskeligere at lave datingudsendelser med et relevant svar, hvis man er til dyr.
    Men det må vel komme en dag, hvor man trækker en ged eller en kamel ind i studiet.

    Kommentar by Menig 442 — 27. juli 2018 @ 14:04

  8. Jeg hader sådan noget der. Det er en frygtelig omgang virtue signalling, hvor de skal fremstå som mere åbne og tolerante end andre. “Jeg forelsker mig i mennesker”. Måske, men jeg nægter at tro, at du ikke foretrækker det ene køn frem for det andet.

    Det bedste er, når man bliver kaldt cis-sexist, hvis man ikke ønsker at date en transperson af samme biologiske køn som en selv. Jeg skrev et indlæg om det engang, men hvis man ikke gider læse mit brok, kan man gå direkte til video’en med en ung mand, der tror, han er kvinde, og som brokker sig over de kvinder (for han er selvfølgelig lesbisk – sur-fucking-prise), der ikke vil date ham som de vil andre kvinder.

    Efterhånden har jeg set video’en så mange gange, at jeg med tiden har fået lyst til at kneppe ham. Med hans samtykke, naturligvis, men som sagt er han jo til kvinder. Heldigvis skaber folk som ham intern krig blandt social justice warriors mere specifikt med de militære, hardcore lesbiske mandehadere.

    Kommentar by Bob Glitter — 27. juli 2018 @ 15:53

  9. Snart er vi alle med til at betale for det der over skatten.

    Man må gå ud fra, at det er det public-service niveau et flertal af befolkningen ønsker, eftersom det er et folkevalgt Folketing og regering, som har besluttet at lortet skal betales over skatten.

    En gang imellem nager tvivlen om det danske folk er værd at slås for.

    Kommentar by JMR HH Jr — 27. juli 2018 @ 17:52

  10. LGBT+
    + står for for pædofili. Det er deres næste træk.
    I USA hedder det nu LGBTP.

    Kommentar by XXXXX — 27. juli 2018 @ 18:00

  11. https://www.bt.dk/danmark/heidi-med-kaempe-opsang-til-danske-kvinder-hold-kaeft-med-at-jeg-ikke-maa-vise

    Kommentar by k m. — 27. juli 2018 @ 18:54

  12. BTW. I am an asshole, nøjagtigt som Denis Leary. Jeg benytter ALTID et dametoilet hvis jeg kan, herretoiletter stinker som regel som svinestier!

    https://www.youtube.com/watch?v=UrgpZ0fUixs

    Kommentar by Santor — 27. juli 2018 @ 19:22

  13. Maria og Lene….De er til mennesker…adr….Enhver anstændig dame i den bedste alder er til hunde….de render altid rundt med dem i snor og samler Deres lort op…….hvorfor er der ingen mænd der bliver forkælet på samme måde…..Men endelig er der et par Damer der er til Mennesker (Mændesker)…..Det var fanden også på tide…alt det dyresex har jeg fået nok af….:-) :-) :-) Her i varmen..:-)..God weekend.:-)

    Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. juli 2018 @ 20:53

  14. Jeg kan rekommandere Xyloproct salve at anvende når de små ællinger der flyder fra de nedre regioner i parringstiden.
    Hvad de kaldes på doktersprog vil jeg ikke skrive her og nu.
    Dog findes næppe en eneste analerotiker der ikke ved noget om dette.

    Den der smører godt, kører godt (ESSO)

    Kommentar by P FEP — 27. juli 2018 @ 20:57

  15. HELE VERDEN ER BLEVET FOR SINDSSYG.
    Nu kan man få en bøde på 250.000 $ i New York hvis man siger hun til en idiot som har besluttet sig for at “hun/det” er fx peanutbutter køn!! jeg kan snart ikke klare mere.

    Kommentar by Piphans — 28. juli 2018 @ 00:09

  16. Jeg har ikke en skid imod folks seksuelle udfoldelser, så længe de ikke påtvinges mig i alskens medier.
    LBTQ-miljøet ville nok ikke bryde sig om alt for meget opmærksomhed om mine udfoldelser. – Hvor kedeligt!
    Lad dem være i fred, men de skal også lade os være i fred.
    Så enkelt er det vel, eller hur?
    Vi burde være vokset fra alle de dumme fordømmelser.
    Og at blande Gud, religionen, Sodoma og Gomorra og hedebølgen ind i det, som Kuffar gør #3 er det rene vanvid. Så er man ikke bedre end den værste muslim.

    Kommentar by Catfish — 28. juli 2018 @ 04:59

  17. Vi er ensporede, hvis vi ikke bare er til “mennesker”. Nu DR skal spare, håber jeg inderligt P3 blive lukket og deres værter fyret…..

    Kommentar by Britta Due Andersen — 28. juli 2018 @ 08:48

  18. @ 16 Catfish: Det er name-calling. Hvad ville du synes, hvis jeg kaldte dig en hedensk feminist? Du er desværre ligeså hjernevasket som nu vel nærmest 95 % af vestens antikristelige og ‘pleasure-driven’ befolkning, som er blevet slået i hovedet til at acceptere noget, som er totalt naturstridigt – ja, i strid med alle naturlove og med Guds love.

    Dén der gamle traver med at kalde folk med en anden, især bibelsk viewpoint, for enten ‘nazister’ eller ‘muslimer’, er udvandet og ret grotesk. At være imod LGBT+ (‘P’, plusset står for ‘p’, paedophilia, som det afskyelige LGBT-movement i Californien nu bruger milliarder på at få lovliggjort qua diverse græsrodsbevægelser, bl.a. støttet af George Soros!) kan nærmest kaste dig i fængsel i flere lande, og folk kan blive frataget rettigheder og miste jobs på den konto. http://christiandoctrine.com/in-the-news/persecution-of-christians/1068-the-heathen-rage-against-christian-opposition-to-homosexuality et udpluk af artiklen: “Gays Going in for the Kill to Silence Christian Opposition
    The Center for Constitutional Rights (CCR), a pro-GLBTQ (Gay, Lesbian, Bi-Sexual, Trans-Sexual) civil rights organisation based in the USA funded by George Soros, is making a desperate attempt to silence all opposition to homosexuality across the globe, by creating a case against Dr Scott Lively of committing a crime against humanity. (Mass Resistance, 23 August 2013)…”

    Gud kalder homoseksualitet for en vederstyggelighed, og der står, at Han overlader dem til sig selv (til deres egen skidt, so to speak). Se denne video om San Fransisco, som virkelig er ved at blive, som Paul Joseph Watson kalder den: et ‘Shithole”. Meget, meget rammende! https://www.youtube.com/watch?v=ld6qYJe4pRs

    Kommentar by Kuffar — 28. juli 2018 @ 10:01

  19. Hvorfor “mand/pige-dating” skulle være “sgu lidt ensporet ik’” er mig fuldstændig uforståeligt. Mand-kvinde-relationen er da hele livets omdrejningspunkt for mange, måske de fleste. Men medierne og især radioen er ikke relevant for den brede befolkning, men besat af fantaster fra venstrefløjen med rablende budskaber og missioner.

    Queer-aktivisme er bare et af eksemplerne. I værste fald kan queer-aktivisternes udokumenterede hypoteser skade andre mennesker.

    Man tænker her på deres aktivisme for at sekularisere børn, hvilket påviseligt har skadet udsatte børn. Eller deres aktivisme for at sekularisere venskaber, der kan skræmme sensitive personer fra at knytte venskaber, dvs. skabe ensomhed. Eller ’toxic sexuality’ som fejres som diversitet sådan som bloggeren Drokles hos Monokultur beskriver, bl.a.: “Child molestation and pedophilia occur far more commonly among homosexuals than among heterosexuals”.

    Eksempel: Da samtalen engang kom ind på H. C. Andersen, replicerede min datter, at han var da homo. Hvor havde hun lært det? Jo, det var fra skolen. Ingen tvivl om at Andersen og Collin havde et meget nært venskab og udtrykte det åbent. Men det var dengang fra før queer-tosser gjorde nære venskaber mellem mennesker af samme køn til noget med homo-erotiske tilbøjeligheder, altså til noget helt andet end den kvalitet, som venskaber har i sig selv.

    Kommentar by traveler — 28. juli 2018 @ 10:21

  20. seksualisere ikke “sekularisere”
    En stavekontrol ændrede på ordet automatisk uden at jeg opdagede det ØV

    Kommentar by traveler — 28. juli 2018 @ 12:30

RSS feed for comments on this post.