Uriasposten » Jubiiiiiii! » Blog Archive » Herning: Anklageren kræver udvisning – “Der er tale om en art forbrydelse, vi sjældent ser i Danmark.”



31. juli 2018

Herning: Anklageren kræver udvisning – “Der er tale om en art forbrydelse, vi sjældent ser i Danmark.”

Overfaldsvoldtægter er ikke ligefrem en mangelvare i multikulturelle Danmark. “29-årig somalier sigtet for at voldtage 26-årig kvinde i Botanisk Have”, skriver BT. “16-årig rumæner anholdt og sigtet for voldtægt i Hjørring”, skriver P4 Nordjylland. Ugens mest spektakulære sag må dog være den herunder citerede fra Herning Folkeblad.

Fire 23-26 årige mænd er tiltalt for flere voldtægter, blandt andet mod en 19-årig kvinde. Af anklageskriftet fremgår det, at den ene tiltalte har forsøgt at få ’sin egen til familie til at true’ offeret til tavshed. Tre ud af de fire er ikke danske statsborgere, hvis nogle skulle være i tvivl. Fra AOH.dk – Anklager: Voldtægt i Herning blev filmet.

“Voldtægten fandt sted i en lejlighed i Herning, hvor de tiltalte skulle have bedøvet kvinden med et ukendt stof og tvunget hende til oralsex og indført forskellige genstande i hendes underliv.

– Der er tale om en art forbrydelse, vi sjældent ser i Danmark. Hovedforholdet i sagen går på, at fire mænd sammen har forulempet en 19-årig kvinde på det groveste. Trods det faktum, at de tiltalte havde dopet kvinden, har vi en detaljeret viden om, hvad hun er blevet udsat for. Og det har vi, fordi de undervejs har filmet og taget billeder af dele af overgrebet og distribueret billedmaterialet via det sociale medie Snapchat, fortæller anklager Iben Ernst Bøttker fra Midt- og Vestjyllands Politi.”

Oploadet Kl. 03:17 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93803/trackback

22 Comments »

  1. Jeg har adskillige gange – også i private sammenhænge – givet udtryk for, hvad jeg mener der skal gøres ved det her problem. Og det har adskillige gange været kvinder af alle aldre, som har bedt mig om at lukke røven.

    Og det gør jeg så. Det er jo heller ikke mit problem. Og kvinder interesserer sig jo heller ikke altid for mine problemer. På det punkt har det ofte været min erfaring, at jeg endnu en gang bare skal lukke røven. Det har ofte været noget med at jeg er hvid og skal checke mine privilegier.

    Kommentar by BE — 31. juli 2018 @ 04:50

  2. Til at starte med var det også sjældent at se tildækkede kvinder i Danmark.

    Det er desværre i mange tilfælde danske kvinder der styrer udviklingen i den retning med alt hvad dertil hører.

    Kommentar by k.m. — 31. juli 2018 @ 07:57

  3. Dette har Metoo tosserne intet problem med.

    Kommentar by Winged Hussar — 31. juli 2018 @ 08:18

  4. ..Og både Perkerlingske, Fynsk Alitidende og Poli-a-m-forhuden er fyldt til randen med islamhurra i dag.
    Flere voldtægtsturister, flere nasserøve, flere kulturødelæggere, flere journalistdatterkneppere- hvad tænker I dog på, I fjolser?

    Kommentar by Bloody Mary — 31. juli 2018 @ 08:23

  5. Omvendt det kan også være mange kvinders våde drøm med flere mænd. Nu kan turen spares til udlandet efter mørk eksotisk rulle kebab.

    Kommentar by P — 31. juli 2018 @ 08:27

  6. Hvorfor er disse aandspygmaer stadig her og i live ?????

    Kommentar by dunk — 31. juli 2018 @ 08:47

  7. Den katolske kirke er ofte bebrejdet at dække over pædofili. Danmark har også et problem med at dække over forbrydelser.

    Kommentar by River — 31. juli 2018 @ 08:50

  8. Det er Allahs vilje. Allahu akbar.

    Kommentar by Bastardo — 31. juli 2018 @ 09:50

  9. Gælder metoo når de er udlændinge? Det virkede da ikke sådan dengang metoo levede

    Kommentar by Prebber — 31. juli 2018 @ 09:55

  10. #ishutuptooaboutislam

    Kommentar by redneck — 31. juli 2018 @ 10:52

  11. #9 nej, kun når hvide mænd er lidt for lumre. Men gruppevoldtægter og sadistisk tortur begået af de ædle vilde tæller ikke med.

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. juli 2018 @ 11:10

  12. Straffen til de anklagede i artiklen er desværre for mild den bør minimum være fysisk kastration uden bedøvelse, oversheriffen i Herning bekæmper denne slags kriminalitet med en advarsel til kvinderne om ikke at færdes ude alene efter mørkets frembrud, er sheriffen dum og uegnet til sit embede? forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 31. juli 2018 @ 11:50

  13. Dagligdag i nutidens Danmark.
    Det er sådan flertallet ønsker det, i skræk for at være racist.

    Hun beskriver dem begge som 25-30 år, 170-180 cm høje, almindelige af bygning, med sort hår og af anden etnisk oprindelse end dansk.
    https://sn.dk/Vestegnen/Kvinde-overfaldet-og-forsoegt-voldtaget-paa-vej-hjem-fra-fest/artikel/763540

    Kommentar by tavsen — 31. juli 2018 @ 11:51

  14. Vi kan som sædvanlig rette vor tak til Gammeltoft-Hansen klanen.

    Kommentar by Nielsen — 31. juli 2018 @ 12:32

  15. @13: Og ekstra bladet har naturligvis valgt at beskytte de 2 voldtægts-perkere imod negative kommentarer eller nyttige oplysninger om dem, ved at slå kommentarfeltet under artiklen fra.

    Kommentar by Per — 31. juli 2018 @ 12:48

  16. Heldigvis er muslimske krimininelle tit ufatteligt dumme. Det er smart når de selv fremskaffer beviserne

    Kommentar by Michael M — 31. juli 2018 @ 16:14

  17. Per — 31. juli 2018 @ 12:48

    Utroligt så meget der skjules. Næsten en hel måned, inden efterlysning af vidner?

    https://ekstrabladet.dk/112/seks-til-otte-udlaendinge-overfaldt-og-befamlede-kvinde/7250635
    Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi søger stadigvæk vidner i en grov sag fra 8. juli ved to-tiden, hvor en 31-årig kvinde blev overfaldet af seks til otte udlændinge ved en viadukt på Gedservej i Nykøbing Falster.

    Kommentar by tavsen — 31. juli 2018 @ 17:07

  18. “Der er tale om en art forbrydelse, vi sjældent ser i Danmark.”
    Løgn!

    Kommentar by Hagmann — 31. juli 2018 @ 17:18

  19. BT vælger at lave en lang historie på sagen uden at nævne at det er muslimske drenge der er anklaget, på nær en lille note i sidste linie.

    Kommentar by Peter — 31. juli 2018 @ 21:28

  20. #MeToo er en af de mest latterlige og intellektuelt smålige bevægelser hidtil i dette århundrede. Den har lagt det svenske nobelakademi ned. Og i det små kender jeg alt til det, som BE beskriver i @1.
    I Sverige er MeToo stadig noget meget stort og epokegørende, mens voldtægter og alskens chikanerier fyger om ørerne på dem, men uden at bliver tillagt nogen betydning. Her er ingen Metoo for ofrene. Det skal tysses ned.
    Ja, the rest is silence. Men hvor længe?

    Kommentar by Catfish — 1. august 2018 @ 09:55

  21. Og her er en lille svensk, nærmest dagligdags historie:
    http://katerinamagasin.se/fyrabarnsmamman-erika-hogg-valdtaktsmannen-skrevet-med-en-nyckelknippa-och-slet-sig-fri/
    Hvor er #MeToo?
    Og hvad gør vi i Danmark? Er vi tilstrækkelig bevæbnede?

    Kommentar by Catfish — 1. august 2018 @ 10:21

  22. https://ekstrabladet.dk/112/endnu-en-anmeldelse-14-aarig-voldtaget-ved-fodboldstaevne/7251481
    Nordjyllands Politi har modtaget en anmeldelse om voldtægt ved fodboldstævnet Dana Cup ved Herning.

    Kommentar by tavsen — 1. august 2018 @ 12:22

RSS feed for comments on this post.