1. august 2018

Asmaa Abdol-Hamid 0 – Søren K. Villemoes 1

Hvis jeg var Asmaa, så havde jeg nok lige taget et par uger uden sociale medier. Større selvmål er ikke muligt.

(Asmaa Abdol-Hamid på Facebook, 31. juli 2018)

Oploadet Kl. 04:22 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93898/trackback

26 Comments »

  1. Haha, lige i plet. Hvis hun har en smule selvindsigt, vil hun forholde sig tavs i de næste hundrede år og skamme sig.
    Men det er nok ikke sandsynligt.
    Hjem med hende. Hun hører ikke til i Danmark.

    Kommentar by Catfish — 1. august 2018 @ 06:27

  2. Det er faktisk personer som Asmaa Abdol-Hamid Danmark ikke har brug for som rollemodel, hun nægter at give hånd til mænd og er indhyllet efter koranens bud, hende og hendes lige skal ikke bo i Danmark, at hun er tildelt en stilling inden for politietaten viser at de ansvarlige har tabt sutten, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 1. august 2018 @ 06:27

  3. …der findes et lignende sted for kvinder, der ikke giver hånd til mænd og for den sags skyld den anden vej rundt.

    Blot tanken om at vade rundt i et villatelt i sommerheden kan få mig til at kampsvede. Intet under, at disse kvinder som regel lider af svær d-vitamin-mangel, svær overvægt og derfor også diabetes-2.

    Troede ellers, hende Asmaa var ansat som ‘brobygger’ i politiet, der nu skal holde øje med burka-/niqab forbuddet?

    Men her står tossen så frem og undsiger en lovgivning, som Folketinget har vedtaget, og som politiet er lønnet for at få overholdt. Den slags kaldes illoyalitet over for dén arbejdsgiver, der lønner hende. Fyr tørklædeheksen med øjeblikkelig virkning.

    Kommentar by anon — 1. august 2018 @ 06:34

  4. I Dantes Helvede, 28. sang, er både Muhammed og Ali kløvet midt igennem og deres indvolde hænger ud.
    Den straf ønsker jeg ikke den søde Asmaa.

    Kommentar by Catfish — 1. august 2018 @ 06:43

  5. Hvorfor ikke? Det er da fortjent.
    Også Perkerlingske og andre tosseblade har travlt i dag med at bryde loven og spille idioter på offentlig vej. De skal have nogen store bøder.. mon ikke Mette Vibe Utzon skal på landstildækkende islamistTV og forklare hurraet ved yallaher og hvor glad hun er for at hendes datter ikke er slået ihjel endnu? Måske hun også selv skal kravle i hættemågedragt og skrige med?
    5 kolonne.

    Kommentar by Bloody Mary — 1. august 2018 @ 07:22

  6. Har hun snakket med sin mand for nylig ?

    Kommentar by k.m. — 1. august 2018 @ 07:26

  7. Tøsebarnet befinder sig på sinkestadiet.
    Det samme kan man sige om vedkommende, der stod bag hendes ansættelse i Politiet.
    Men apropos selvmål: “Queers for Palestine” tangerer vel som begreb..?

    Kommentar by Bror Lerbror — 1. august 2018 @ 07:31

  8. Mand med kniv i København
    “- Muligvis er der tale om en psykisk uligevægtig person, siger vagtchefen.”

    Hvad med Abdol-Hamid´s sindstilstand ?

    Kommentar by k.m. — 1. august 2018 @ 07:40

  9. Hvis muslimerne i forvejen skaber et helvede på jord for sig selv og andre, så kan et evt. helvede hinsides være den rene lise.

    Kommentar by traveler — 1. august 2018 @ 08:44

  10. Tænk hvis helvede er kønsopdelt, så er man da fri for de skøre kællinger, skulle man være så uheldig at ryge derned

    Kommentar by k.m. — 1. august 2018 @ 08:58

  11. Var der nogen, der nævnte kvinders påklædning?!
    Idag træder jihab sløring igang.
    For og imod demonstrationer. Der skal nok være en del tosser derude. Og kampe.

    Kommentar by P — 1. august 2018 @ 09:10

  12. Indrømmet, der findes ikke mange kvinder der ønsker at tildække sig.
    Forestil dig at en million kvinder gik tildækkede rundt i samfundet, det
    ville drastisk ændre vores åbne samfund.
    Venstrefløjen der normalt får våde bukser af statsregulering af alle mulige
    ting, har lavet en skizofren kovending og mener nu at statsregulering nærmest
    er facisme.
    Venstrefløjen, der normalt går ind for det kollektive ønsker nu at det enkelte
    religiøse menneske skal have ret til at isolere og skjule sig for de øvrige samfundsborgere på grund af religion! Hvad var det lige at Marks sagde om religion!
    Fuck religiøse regler i det offentlige rum
    Leve den skandinaviske åbenhed og transparens!!!

    Kommentar by BeCool — 1. august 2018 @ 09:23

  13. I dagens anledning kommer her et citat fra Kaj Munk om, hvad det er at være dansk:

    Jeg ved jo, det er noget
    med brede Bøgetræer
    og Piger, der om sommeren
    gaar næsten uden Klæder,
    men er som kvinder mer end
    alle Sydens Pakker værd.

    (fra digtet “Dansk at være” fra digtsamlingen “Sværg det, drenge”)

    Kommentar by Peter Faber — 1. august 2018 @ 09:59

  14. Ha Ha, islam kan sgu da heller ikke stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele!

    Kommentar by Santor — 1. august 2018 @ 10:43

  15. Og hvem er idioterne?

    Kommentar by Piphans — 1. august 2018 @ 10:45

  16. Islam er jo en anden kultur end vores kristne. Mo viderbragte Allans evigt gældende love for alle mennesker på jorden. De vantro skal omvendes eller dræbes, siger Allans love, som muslimer har pligt til at udbrede til alle i hele verden.

    Det er meningsløst at diskutere med muslimer.

    Kommentar by A-mad — 1. august 2018 @ 10:49

  17. Mand provokerer ved at klæde sig ud som muslim-kvinde
    https://www.jv.dk/soenderborg/Det-der-maa-man-ikke-i-Danmark/artikel/2631403

    Kommentar by k m. — 1. august 2018 @ 11:20

  18. 14. Santor
    Ja og skulle Islam være så heldig at pinden ikke knækker, rører de godt rundt.
    Og Det lugter.

    At stå bag ved en Islamludder i en kø i et Supermarked er ingen spøg.
    Det lugter af en blanding af Spraydåse og gammel sved og krut-os.
    (Det såkaldte kneppe-os).

    Den mislykkede “brobygger” Lugter.

    Kommentar by Sindsro — 1. august 2018 @ 11:24

  19. At påpege at Özlem er en hykler, er som at sige vand er vådt. Selvfølgelig er hun det.

    Kommentar by Quark — 1. august 2018 @ 12:20

  20. Nu ligger landet for muslimske kvinder sådan, at kun 10 procent af deres paradis er befolket af hunkøn. Muhamed har smugkikket derind og talt op, men dengang var antallet jo også rimelig begrænset. Grunden er den, at de i deres underdanighed over for deres mænd har skejet ud.
    I øvrigt har jeg ladet mig fortælle, at Astma får mere i hyre end en almindelig betjent.

    Kommentar by Menig 442 — 1. august 2018 @ 14:33

  21. “Stoerre selvmaal er ikke muligt.” Hehe , nej det bliver svaert at overgaa . Jeg mindes i den forbindelse min moders syrlige reaktion , dengang min salige fader kom til at kalde hendes hekseskud for et selvmaal…

    Kommentar by krassisten — 1. august 2018 @ 15:18

  22. Skal man som ansat i politiet ikke støtte op om landets love?

    Kommentar by redneck — 1. august 2018 @ 20:08

  23. > redneck 1. august 20:08

    Naturligvis, men det er nu ikke blot Abdol-Hamid, der er illoyal. Også en række betjente, herunder de, der fulgte demoen fra Sorte Plads (velvalgt navn!) til Bellahøj Politistation.

    Maskeringsforbuddet – også under demonstrationer – har ellers været gældende i flere år, og alligevel greb betjentene ikke ind.

    I tirsdags var der endda en politimand, der udtalte, at maskeringen under demoen tjente et “…anbefalelsesværdigt formål” og derfor ville blive accepteret.

    Med forbehold for, at denne politimand er fejlciteret (skribenterne på msm er generelt dårligt skrivende):
    Nej, politimand, at I sjældendt er de hurtigste knallerter på kajen er velkendt.
    Men det hedder, som i Knivloven (populærtitlen) et ‘anerkendelsesværdigt formål’, fx at have en hobbykniv med på vej til arbejde som håndværker eller en lille kniv som lystfisker.

    Det samme begreb fremgår af lovteksten i Burkaloven (populærtitlen).

    Der er med årene gået lidt for meget Kling&Klang, Citronhalvmåner og sjove lege med migrantbørn på motorvejen samt ansættelse af Abdol-Hamid og andre rollemodeller i det danske politi.

    Kommentar by anon — 2. august 2018 @ 07:15

  24. jp har i dag en som sædvanlig svært vaklende leder om emnet, hvor lederskribenten ikke kan blive enig med sig selv og nærmest træder vande.

    Heldigvis er kommentatorsporet mere kontant og faktaorienteret.

    Kommentar by anon — 2. august 2018 @ 07:29

  25. Pigebarnet er totalt uden troværdighed – vi ser frem til at hun går på barrikaderne for kvinders frie valg af partner, inklusive vantro mænd og andre kvinder, kvinders frie valg af tro, inklusive fravælgelse af Islam – vi kommer formentligt til at vente længe, magen til hykler skal man lede længe efter. Det er nok snarere et helt bevidst forsøg på manipulation og påtagelse af offerrolle.

    Iøvrigt ser jeg en klar tendens til at skægaberne i nattøj skubber de vrede unge kvinder frem i forreste geled i kampen for at islamicere vores samfund.

    STOP VANVIDDET, STOP DET NU. Bevar Den Frie Verden.

    Kommentar by Stopdetnu — 2. august 2018 @ 09:14

  26. Jeg vil anbefale Søren Pape, at holde sig langt væk fra høje bygninger, når han er sammen med sin betroede medarbejder Asmaa…

    Kommentar by Revisoren — 2. august 2018 @ 10:36

RSS feed for comments on this post.