2. august 2018

Det nye normale…

Der er mange civilisatoriske ulemper ved den igangværende islamisering, men noget er det værste er nok det faktum, at kommende generationer af danskere vænner sig til det, og derfor tror islamisering er en normaltilstand. Alt drejer sig efterhånden om Islam, integration og indvandring. Tænk hvis energien kunne bruges på at gøre Danmark til et bedre land at leve i, og alt ikke var brandslukning i kølvandet på masseindvandringen. Tænk!

Søndag d. 29. juli: Københavns Lufthavn (bombetrussel, palæstinenser)

En 27-årig palæstinenser sigtes for trusler i Københavns Lufthavn i Kastrup søndag aften. Truslen blev sagt på arabisk, men en ansat i lufthavnen, som kan arabisk, overhørte det. Ifølge ham sagde manden: ‘det er bedre, jeg sprænger mig selv i luften’.” (Avisen.dk)

Tirsdag d. 31. juli: Kultorvet, tæt på synagogen (muslim med stor kniv)

“Københavns Politi har netop jagtet og anholdt en mand med en stor kniv på Kultorvet i København. …

– Det var en stor køkkenkniv, nærmest en sabel vil jeg sige, fortæller han. … manden var højrystet, da politiet pågreb ham: – ‘Jeg er en god muslim…’, råbte manden…” (Ekstra Bladet)

Onsdag d. 1. august 2018: Hovedbanegården (terrormistænkt på flugt, syrer)

“Det var en 46-årig syrer, der er mistænkt i en omfattende terror-sag i Italien, der i aftes flygtede fra Vestre Fængsel, og som var årsag til at Københavns Hovedbanegård blev evakueret og afspærret under eftersøgningen af ham.” (Ekstra Bladet)

(Superflex, ‘Foreigners, please don’t leave us alone with the Danes’, Designmuseet, 2018)

Oploadet Kl. 15:47 af Kim Møller — Direkte link10 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93940/trackback

10 Comments »

  1. og så er der vist ikke noget brandkorps, der koster fra 36 op til snarere 100 mia kroner,

    Kommentar by BB — 2. august 2018 @ 15:51

  2. Husker fra et TV-program, at lille Johanne havde det samme skilt hængende i sin mondæne lejlighed på Blågårds Plads.

    Men mon ikke det er flyttet med til murermestervillaen i Valby?

    Lille yndige Johanne stopper jo i Folketinget efter næste valg.

    Hvad mon hun så skal lave?

    Det er nok ikke helt forkert, at gætte på enten et velbetalt pamperjob i en af de røde fagforeninger eller studievært i DDR…

    Kommentar by Revisoren — 2. august 2018 @ 16:01

  3. Rolig nu. Anna Mee Allerslev og Frank Jensen har alt under kontrol

    Kommentar by k m. — 2. august 2018 @ 16:21

  4. “…men noget af det værste er nok det faktum, at kommende generationer af danskere vænner sig til det,…” Så sandt som sagt. Jeg ser, at mine børn og især mine børnebørn allerede har vænnet sig til det.

    Kommentar by Ole Madsen — 2. august 2018 @ 16:59

  5. Jamen de søde dialogbetjente kan jo ikke være flere steder på én gang.

    Det er jo trods alt vigtigere, at sidde på motorvejen og lege klappe-kage med små migrantbørn, og kramme burkaklædte konvertitter til Hizb ut-Tahrir-demonstration end passe på en terrormistænkt syrer.

    Ikke sandt, Pape?

    Kommentar by Revisoren — 2. august 2018 @ 17:06

  6. Er der en kyndig udi “design” , der evner at forklare , hvad den smoere paa det sidste foto har at soege paa et designmuseum ? Jeg ser kun et naivt ordskvalder paa en orange baggrund .

    Kommentar by krassisten — 2. august 2018 @ 18:00

  7. Den nye normal:

    Hver dag sin plage.
    Hver dag sit islamistiske angreb.

    Det flytter sig ganske langsomt, uden at nogen rigtigt lægger mærke til det. Den nye normal.

    Kommentar by Bastardo — 2. august 2018 @ 18:46

  8. Til sagen om flugtfangen:

    “Politi leder ikke offensivt efter fange
    Tidligere på dagen udtalte Københavns Politi, at fangen ikke er vurderet som værende farlig. Fangen efterlyses ikke med billede, da politiet på nuværende tidspunkt ikke brug for offentlighedens hjælp, lyder det fra politiinspektør Peter Dahl:

    – Status er, at vi ikke har fanget ham og ikke har nogen formodninger om, hvor han befinder sig. I øjeblikket eftersøger vi ham, men vi leder ikke offensivt efter ham, som vi gjorde på Hovedbanegården i går. ”

    http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-08-02-undsluppen-fange-byttede-identitet-med-besoegende-i-faengslet

    Det er absolut på tide at der kommer nogle omrokeringer og deles nogle fyresedler ud blandt socialkammeraterne i toppen af politiet mv.
    Det er helt perverst! Politiet kunne jo lave ransagninger i diverse moskeer og hos diverse ‘gode muslimer’.

    Kommentar by Polka — 2. august 2018 @ 20:03

  9. Det viste skilt er rendyrket, grafisk ubehjælpeligt, Pissoir-lyrik – At johanne Schmidt-Nielsen har skramlet hængende på væggen i sin lejlighed/hus, her henset til hendes politiske ståsted, bekræfter sådan set blot mit udsagn! – Fik I den? Jeg mene at Johannes politiske agenda er sammenlignelig med Pissoir-lyrik!

    Kommentar by T. Flodur — 2. august 2018 @ 21:58

  10. 🙈🙉🙊

    Kommentar by Moegsvendjohn — 2. august 2018 @ 22:11

RSS feed for comments on this post.