2. august 2018

Udansk mand til demonstration for kvinders ret til at bære burka og niqab: “Fjern dig så din luder!”

Gårsdagens demonstration imod burkaforbuddet er set fra højrefløjen, gaven der bliver ved med at give. Seancen hvor en kvindelig politibetjent krammer niqabklædte Ayah blev filmet af flere forskellige. Herunder en video, der røg på Twitter (Karina Mimoun), men senere blev slettet. Det forstår man godt.

Den 55 sekunder lange video visser krammet, mem viser også en afrikansk kvinde der tilfældigt kommer forbi og trækker sin cykel og blokerer udsynet til seancen. En mand med tydeligt accent, formentligt ham der optaget videoen, kommenterer i bedste pro-burka-stil: “Fjern dig så din luder!”. Islam har talt.

(‘Sluts and queers imod tildækningsforbuddet’, juli 2018; Se evt. 1t12m)

Oploadet Kl. 22:10 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93975/trackback

20 Comments »

  1. Jeg synes, det er suspekt, at det kram er filmet fra mindst tre forskellige vinkler. Det virker som aftalt spil mlm. den teltklædte kvinde (?) og den danske (?) betjent, når så mange fotografer er på plads til at forevige seancen.
    Og hvor var det godt, at en demonstration er et anerkendelsesværdigt formål, så politiet slap for at håndhæve loven, som den var tænkt. Det “anerkendelsesværdige formål” åbner også en ladeport for, at alle fremtidige muslimske (magt-)demonstrationer selvfølgeligt bliver en lejlighed til at få luftet burkaen.
    Det er også interessant at se hvor forskelligt “anerkendelsesværdigt formål” fortolkes for burka og fx. knive. Har jeg så også lov til at tage en machete med til demonstration mod knivloven?
    Og hvad nu, hvis man demonstrerer mod både knivloven og burkaforbuddet? Kan kvindfolkene så være i burka og mændene gå i optog med dragne krumsabler? Med AK-74 ved skulder? Det åbner jo op for visse muligheder!
    Moralen er: Under en demonstration behøver man ikke at overholde andet end grundloven!

    Kommentar by Hertz — 3. august 2018 @ 01:31

  2. På bt.dk praler den venstreradikale DR-journalist Niels Fastrup med, at det var ham, der breakede historien først.

    Uriasposten har tidligere taget denne suspekte “journalist” Niels Fastrup under kærlig behandling.
    Han er tilsyneladende sovset godt og grundigt ind i hele miljøet omkring AFA/Ungdomshuset/Redox, og har endda tråde tilbage til Blekingegadebanden.

    Men han passer jo således perfekt ind i det øvrige røde parnas hos DDR…

    Kommentar by Revisoren — 3. august 2018 @ 03:27

  3. Fra Nationalpartiet.dk :”- Ingen forbud mod religiøse symboler i det offentlige rum. Alle har den grundlovssikret ret til at færdes på gaden uanset hvilke religiøse eller kulturelle symboler de bærer.”

    Kommentar by k m. — 3. august 2018 @ 06:04

  4. Hvordan vil betjenten her håndhæve maskeringsforbud?
    Han er spidskandidat til nationalpartiet
    https://www.tv2ostjylland.dk/kv17/kandidater/d93cffb9-60fe-4168-9ea9-dfe7e3ad7244
    Det var ham der var sur over at blive visiteret i en tilfældig kontrol, mens han var politielev

    Kommentar by k m. — 3. august 2018 @ 06:18

  5. https://m.youtube.com/watch?v=EEGwGGsKRUo

    Krammer-video filmet oppe fra en lejlighed

    Kommentar by k m. — 3. august 2018 @ 06:37

  6. A props fake news: Om et par dage vil DanMarx Radio, TV-Too og resten af Løgnepressen™ vise nok en snøfte-hulke-video om de stakkels muslimer som drukner på Middelhavet. På følgende privatoptagelse har en tjekkisk turist på Kreta filmet optagelserne.

    Kommentar by Voldposten — 3. august 2018 @ 06:38

  7. Hvem vil trøste de piger, som er påtvunget denne modbydelige dragt? Hader dem som demonstrere for retten til at bære dette undertrykkende symbol. Pågældende politikvinde burde selvfølgelig fyres, for at støtte op omkring ulovligheden…..Tak for klippet med den fyr som hader fri kvinders ret til at være frie, og som bare kalder dem -ludere-. Han kan sgu købe sig en mekkarobot, og undertrykke hende resten af livet med et telt (derhjemme).Ha en god fredag og weekend. mvh Michael Unna.

    Kommentar by Michael Unna — 3. august 2018 @ 07:12

  8. Det er forhåbentlig ikke planlagt stunt, men da min tillid til myndighederne og regering er for nedadgående, så undrer det mig heller ikke hvis det viser sig, at dette særprægede møde var aftalt på forhånd.

    Det rejser så spørgsmålet, om politiet infiltreres af anti-demokratiske kræfter, som den vej igennem får adgang til våben.
    Der er vel ingen tvivl om at visse kredse er godt forsynet med illegale våben.

    Hvis tendensen fortsætter med at politiet kysser og krammer Islam, så bliver det for alvor farlig at være dansker.

    Kommentar by k.m. — 3. august 2018 @ 07:54

  9. Om der er tale om en hijab-muslim eller en bankrøver, så er der bare et forkert signal i, at en betjent giver sådan én en krammer.
    Overtrædes loven skal politiet bruge deres magtmonopol, de skal ikke kramme eller uddele bløde og nuttede bamser.

    Kommentar by na — 3. august 2018 @ 08:28

  10. Krammet et fake news. Gefundenes fressen for løgnemedierne afsporede nyheder. Løgnemedierne viser ikke det stigende antal syreangreb i Europa mod muslimske kvinder, der har smidt burkaen eller niqaben. Hvorfor mon? Kan de ikke bruge billederne af resultatet? Se her

    https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2017/06/26/12/resham-khan-burn.gif?w968h681

    https://www.independent.co.uk/news/uk/crime/acid-attack-london-resham-khan-trolled-out-of-hospital-online-abuse-a7854146.html

    Kommentar by A-mad — 3. august 2018 @ 09:29

  11. Det er slet ikke første gang at politiet samarbejder med fjenden, så der er ingen grund til forbavselse. Det er ikke fra den side danskerne skal forvente hjælp.
    Læs lidt om “Politiet – under Besættelsen”:
    https://dengang.dk/artikler/4118

    Kommentar by Henning Jensen — 3. august 2018 @ 09:36

  12. Hvor fanden var de såkaldte fjerde-bølge-feminister henne?

    De to klamme medieludere Nikita Klæstrup og Twerk Queen plejer ellers altid at være på pletten, hver gang der er et kamera i nærheden, og flashe deres patter og røve…

    Kommentar by Revisoren — 3. august 2018 @ 09:57

  13. Vi har visitDenmark, og alle kommuner river sig i håret for at få ideer til mere turisme. Nu er de her – og hvad er mere nærliggende end at stikke dem en bøde som tak.
    Her er sgu ingen krammere eller dialogpoliti
    https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10780102/betjente-uddelte-boeder-til-overnattende-i-autocampere/

    Kommentar by k.m. — 3. august 2018 @ 10:01

  14. I burka/niqabdamernes stat vil sluts blive stenet og queers smidt ud fra 7.sal.
    Dette faktum generer ikke sluts and queers.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 3. august 2018 @ 10:32

  15. Jeg tror slet ikke, at det er en muslima i nikap betjenten krammer, men en antifama i nikap.

    Kommentar by Tim Pallis — 3. august 2018 @ 11:03

  16. https://jyllands-posten.dk/protected/premium/international/ECE10770480/falmer-regnbuen-over-berlin (kræver log-in)

    Berlin er jo også nærmere et shariaområde end etnisk tysk by, så velkommen til virkeligheden ! sluts og queers

    Kommentar by k.m. — 3. august 2018 @ 12:35

  17. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/billede-af-ayah-gaar-viralt-i-dag-giver-du-mig-et-kram-i-morgen-en-boede/7252610
    Ifølge den 37-årige etnisk danske konvertit udtrykte politikvinden sympati for Ayahs synspunkter.

    Kender hende
    Ekstra Bladets fotograf Per Rasmussen, der tog billedet, har gennem længere tid fulgt Ayah.

    – Jeg mødte Ayah i Vollsmose for nogle år tilbage, hvor hun indsamlede mad fra supermarkeder og delte ud til folk, der havde det svært i området. Siden har vi holdt kontakt, og jeg fik derfor lov til at følge hende i går, siger Per Rasmussen.

    – Jeg mødte hende i hendes lejlighed, hvor hun gjorde sig klar med nogle veninder. De satte deres niqab, og så kørte jeg sammen med dem ned til demonstrationen.”

    *****
    Gad vide hvor fortrolig forhold EB´s fotograf har til konvertitten, siden han kan komme i hendes lejlighed mens hun klæder sig på til det store mediecirkus.

    Kommentar by k.m. — 3. august 2018 @ 12:57

  18. Det billede symboliserer alt der pt. er galt, et sølle politi der bare ser på. Jeg mindes slet ikke, sidste gang de autonome bøller fik knippelsuppe, hvornår var det. Nu får de kram. Det rene vanvid, selv ordensmagten er forført af politisk rødt spin. Men ok, det hjælper jo bare DF og NB til kommende fornemme valgresultater. Befolkningen gider sgu snart ikke det her mere. Frihedens kamp er kun lige begyndt.

    Kommentar by LarsB — 3. august 2018 @ 22:03

  19. Den kvindelige betjent burde rejse “hjem” til sine Muhamedanske venner, og blive der.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 3. august 2018 @ 22:22

  20. Transer og tøjter tager teten i tøjstilen.

    Kommentar by Nielsen — 5. august 2018 @ 02:51

RSS feed for comments on this post.