3. august 2018

Homoseksuel politiker tordner imod burka-lov på iransk stats-tv: “What is next? What is coming next?”

I Den Islamiske Republik Iran fængsles kvinder regelmæssigt, hvis de ikke er tildækket i overensstemmelse med gældende sharia-fortolkning, og tidligere på året blev 29 kvinder eksempelvis anholdt fordi de demonstrerede imod tildækningstvang. Frisindede kvinder bliver dog ikke hængt fra byggekraner som homoseksuelle.

Endnu en perle fra onsdagens demonstration. Homoseksuelle Rasmus Nordkvist interviewes af det statslige iranske Press TV, og argumenterer for retten til at bære burka. Bemærk alarmismen: “What is coming next?”

Rasmus Nordkvist (Å): Konsekvenserne, når vi har lovgivning, som vi har fået nu, i lighed med de love vi har vedtaget de senere år, er at vi begrænser vores friheder, vores liberale frihedsrettigheder – retten til at gå i det man vil, retten til at ytre det man vil og fremdeles. Så jeg mener det er et farligt skridt at tage, som flertallet i Folketinget har vedtaget. Hvad er det næste? Hvad følger der nu? (løseligt oversat, Kim)

(Homoseksuelle Rasmus Nordkvist fra Alternativet til iranske Press TV, 1. august 2018)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/93982/trackback

29 Comments »

  1. det næste bliver vel at Rasmus Nordkvist bliver vel at Rasmus Nordkvist vil anvise den manglende religions frihed det er, at man ikke må slå, kvinder blot fordi det står i Koranen (hvis de gør oprør). Alternativet i Danmark lefler for det Iranske regime…..imponerende. Hvorfor ikke også Nord Korea,s TV?

    Kommentar by Michael Unna — 3. august 2018 @ 10:47

  2. Har Rasmus Nordkvist en kromosomfejl?

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. august 2018 @ 10:57

  3. Man begynder efterhånden at få en smule sympati med mullaherne i Iran, og deres syn på homoer…

    Kommentar by Revisoren — 3. august 2018 @ 11:00

  4. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSgT0NYqWpFfyg556zEMe53DU-oo2kC4-51EqpBXcO6NAKIoVX1IA

    https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/06/09/article-2156687-01EE3F010000044D-962_634x392.jpg

    Love is in the air…

    https://www.youtube.com/watch?v=TW-Yf7OkGyY

    Kommentar by Johnson — 3. august 2018 @ 11:05

  5. Har man nogen sinde set en nyttigere idiot? Iranerne må jo tænke: “Europa er lige til at snuppe – uden militær”

    Kommentar by BB — 3. august 2018 @ 11:05

  6. Har Rasmus “Dhimmi” Nordkvist været til fredagsbøn i Al-Faruq-moskéen her til morgen?

    Kommentar by Revisoren — 3. august 2018 @ 11:13

  7. Man glemte at paapege overfor iranske Press TV at partiet retteligen burde kaldes ” The alternaive party ” . Maaske har de selv regnet det ud og bringer en rettelse i deres sene nyheder…

    Kommentar by krassisten — 3. august 2018 @ 11:14

  8. Giv dog Rasmus Nordkvist hans Darwin Awards.

    Kommentar by Santor — 3. august 2018 @ 11:55

  9. Skræmmende at den mand sidder i folketinget

    Kommentar by kenneth — 3. august 2018 @ 12:41

  10. I Iran er ingen homoseksuelle…
    Den lader vi lige stå lidt.

    Kommentar by Hertz — 3. august 2018 @ 13:24

  11. Å så mange landsforrædere vi har her i landet!!!

    Fuck i helvedes varme – det er ikke til at holde ud!!!

    Kommentar by Black Watch — 3. august 2018 @ 13:51

  12. “What is next? What is coming next?” – Hvad bliver det næste? – Det er vist det, Mr. Nordkvist, på et ret ubehjælpeligt engelsk, ønsker at få svar på – Jeg kan fortælle Mr. Nordkvist (Spokesman for the Alternative Party, sic!) – Hvad det næste bliver; det bliver, for dit vedkommende, en tur i en Iranske lygtepæl! – Der er dog den mulighed, at nogen i din omgangskreds, får dig til at holde dig langt væk fra Iransk TV. – Og i øvrigt, permanent, får dig til at holde helt kæft!

    Kommentar by T. Flodur — 3. august 2018 @ 14:20

  13. Nå, er Rasmus Nordkvist også det vi i sin tid, som maskinarbejder lærlinge, kaldte baryttere. Timelønnen 1. år var 85 øre og den ugentlige arbejdstid 45 timer.
    Det er utrolig, hvor stor en timeløn den slags samfundsnedbrydende i dag har raget til sig. Ja, what is next, hvor skattepengene skal ødsles bort.

    Kommentar by Menig 442 — 3. august 2018 @ 14:59

  14. Begynder mere og mere at forstå hvorfor muhamedanerne ønsker at udrydde homoer.

    Kommentar by Danskeren — 3. august 2018 @ 16:36

  15. Kære Rasmus fra Alternativet.

    Hvis du læser med her på Uriasposten, hvilket du måske gør, da dit netværk nok har fortalt dig, at du optræder i din helt egen blog-post, har jeg her et forslag til dig.

    Det er ikke et godt råd, men det er et alene et forslag du bør overveje, idet det nok vil få dig til at ændre din holdning til burkaloven – og islam generelt – i vores land. Idet jeg selv har haft bopæl i et strengt islamisk land i flere år, har jeg set og konstateret ‘lidt af hvert’ om islam:

    Bosæt dig i nogle måneder i et land, hvor islam er den altdominerende religion. Går du helt i ekstremerne så vælger du nogle måneder i Baghdad, Mogadishu, Kabul eller Sanaa. Men alligevel, da disse lande er failed states, vil jeg ikke anbefale dem.

    Prøv istedet Riyadh, Rabat, Teheran eller Tunis og gør én af disse byer til din base i nogle måneder. Du kan afslutte din dannelsesrejse med en måneds tid i luksus i Dubai eller – for at teste i gråzonen – Doha. Du vil få en øjenåbner af en anden verden i, hvordan islam er undertrykkelse, fornedrelse og ødelæggelse.

    Homoseksuelle, biseksuelle, transseksuelle, queers, lesbiske, transvestitter og andre gode mennesker, som du og Alternativet heldigvis beskytter, lever i ren undertrykkelse i disse lande. Du ved jo også godt, at homoseksualitet groft sagt er forbudt i islam og sågar nogle steder er ensbetydende med dødsstraf. Mange af de gode og bløde værdier du og Alternativet kæmper for at beskytte i vores land, det kæmper islam direkte imod. Om det er islam i Danmark eller i Somalia.

    Heldigvis har vi i Danmark en veludviklet civilisation, men der er mennesker i vores land, som desværre stadigvæk arbejder for at nedbryde denne civilisation ved ukritisk at lade mennesker fra islamiske lande komme hertil. Alt det du kæmper for, kæmper disse islamister imod.

    Spørgsmålet er om du tør teste ovenstående forslag impirisk eller om du imagemæssigt har det bedre med at forsvare dem, som i realiteten er dine og Alternativets, værste fjender?

    Kommentar by Dansk Stolthed — 3. august 2018 @ 17:54

  16. Kære Rasmus Nordkvist.

    Jeg elsker Danmark, som jeg syntes er et dejligt land, hvorfor vil du og dine ødelægge det, jeg vil helst holde Mellemøsten ude af Danmark, da jeg ikke alene afskyr deres kultur, men også med rette frygter den.

    Så i stedet for at lave Danmark om til Mellemøsten, kan du og dine, så ikke være søde, at rejse til det ægte Mellemøsten og udsprede jeres holdninger der, så i kan nyde kulturen der, i stedet for at føre kulturen her til Vesten og Danmark, hvor de fleste af os, helst er fri.

    Men pas på, for du vil med garanti ikke få et langt lykkeligt liv der, når de finder af at du er bøsse, så vil der nemlig ikke gå lang tid, før du får gratis flyvetræning fra et eller andet højhus, og dernæst en næstekærlig aflivning med sten, hvis faldet ikke har dræbt dig, så du ikke skal ligge og lide unødigt, de er jo så flinke og empatiske i de Lande, IKKE ?

    Du kan også selvfølgelig også bare vælge Iran som dit nye land, så vil du ikke risikere flyvetræning og stening, det bliver du derimod hængt op i en byggekran, i halsen, så har du formentlig et eller to minutter, hvor du kan tænke over, hvor det mon er bedst at leve..

    Kommentar by Christian Anti-sandnigger — 3. august 2018 @ 19:25

  17. Tryk avler modtryk, Rasmus. Vi har i årevis udvist enormt tålmod med dette demografiske experiment. Så, ja, der kommer mere, hvis disse modborgere i vores land ikke fatter at der er frihed under ansvar, ikke som de har fået det galt i halsen, at der er frihed til at te sig som man vil. Det er der ikke. Indtil de fatter det vil der bare komme flere og flere begrænsninger for muhammedansk uskik.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 3. august 2018 @ 19:35

  18. Godt skrevet “dansk stolthed”, men du beder en politiker fra alternativet om at forholde sig til virkeligheden. En fyr som rasmus ville øjeblikkeligt skyde skylden på danskerne hvis han blev overfaldet af 10 muslimer der kaldte ham for homo-svin og dansker-svin, og mene at de gjorde det på grund af “tonen i debatten”.

    Derefter ville han tilføje at det ville være racistisk at påstå at det kunne have noget med deres kultur eller religion at gøre, og måske arrangere en demonstration for “mere mangfoldighed” = mere islam.

    Det er som jøder der demonstrerer for flere nazister, imens de råber “ingen racister i vores gader”. De mennesker er stået fuldstændigt af.

    Kommentar by per — 3. august 2018 @ 19:43

  19. 18/per: Tak Per. Jeg er enig med dig i, at der desværre fortsat er mennesker, som af den ene eller anden årsag ikke ønsker at forholde sig til virkeligheden omkring islam. Islam har jo udspillet sin rolle i verden, som noget der kan lykkes med opbygge, fastholde og udbygge noget positivt og konstruktivt, så det kan undre, at mennesker som Rasmus fra Alternativet ikke vil erkende det. Det står jo klart for enhver, som har brugt bare en smule tid på at studere eller blot interessere sig lidt for islams gøren, laden og konsekvenser, eller reflekterer over egne oplevelser i det offentlige rum, at islam er et totalt failed project, fra enden til anden.

    Jeg forstår også, at der i store dele af den vestlige verden er en dyb frustration, tenderende afmagt, over at islam stadigvæk bliver mere og mere dominerende i vestlige civilisationer. Enhver person med bare en smule perceptionsevne kan jo netop sagtens se, at islam er et kæmpe problem og årsag til død og destruktion. Islam har ødelagt sine geografiske, historiske kerneområder (læs: Mellemøsten og Maghreb), hvorefter man søger mod veludviklede civilsationer.

    I forhold til at frustrationen over islam breder sig, er der dog flere lys i mørket. Dels at islam dagligt udstiller sig selv som ødelæggende, hvorfor flere og flere dagligt indser problemets omfang, og dels, at der er en voksende skare af prominente, intelligente og vellidte menningsdannere, som offentligt og hud ærligt giver deres mening om islam til kende. I Danmark kan vi jo fremhæve en håndfuld eller to politikere og et stadigt stigende antal bloggere, som alle fortjener stor respekt. Men det største lys i mørket er måske organisationer som den europæiske Generation Identitær, der også i vores land, og iøvrigt som en helt naturlig konsekvens af islam, er ved at få opbakning til unge mennesker fra alle dele af vores samfund. At intelligente unge mennesker, vores fremtid, ikke har givet op, er det største håb for vores vestlige civilisation.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 3. august 2018 @ 20:22

  20. Det skorter jo ikke ligefrem på totalt idiotiske folk i Folketinget, ham der er ubetinget en af de dummeste dhimmier.

    Kommentar by LarsB — 3. august 2018 @ 21:45

  21. Var det for resten ikke Alternativet der erklærede sig parate til at vi skulle tage imod yderlige 10,000 migranter, som EU stillede krav om ?.

    Nu gør partiet, med Rasmus Nordqvist sig til talsmænd for at muhammedanske mænd kan kræve at deres personlige ejendomme, deres hustruer skal gå i transportable fængsler, også kaldet burkaer/ niqab.

    Jo, det går skam “godt” her i “lille” Danmark. Alternativet=narrehatte.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 3. august 2018 @ 21:55

  22. Rasmus “Dhimmi” Nordkvist er som bekendt spidskandidat for Gøglerpartiet ved EP-valget til næste år.

    Mon ikke den lille klamme islamofile homo vil gå godt i spænd sammen med kommunisten Mogherini og drukkenbolten Juncker?

    Kommentar by Revisoren — 3. august 2018 @ 22:56

  23. Nåh, problemet Rasmus løser sig selv med tiden.
    Han og fæller kan heldigvis ikke formere sig, så man kan bare vente, men som en klog mand engang sagde, den sidste idiot er ikke født endnu.
    Vi kan så med tålmodighed vente på næste generation af hjernedøde politikere.

    Kommentar by Finn A. Skov — 3. august 2018 @ 22:59

  24. Lallelort………….tra, la la la, la la la, la la la………..Ih, hvor vi hygger os!

    Kommentar by va sawva — 3. august 2018 @ 23:14

  25. Alternativet repræsentare alt som er gakt ved kulturel maxisme, hyper humanisme og generel utopi og idioti.

    Kommentar by Anonym — 4. august 2018 @ 00:33

  26. Alternativet symbolisere alt der er galt med kultur maxisme, global humanisme, identitets politik og moraliseren. Alt hvad der er galt med den vestlige civilisation. Det lyder fantastisk, men h isman reflektere og forholder sig til virkeligheden falder korthuset.

    Kommentar by Kristian Bach — 4. august 2018 @ 00:38

  27. The alternative pastry.. bagerens dårlige øje.

    Kommentar by Bloody Mary — 4. august 2018 @ 10:36

  28. Er Rasmus Nordkvist og Henrik Marstal kærester?

    Kommentar by Revisoren — 4. august 2018 @ 15:26

  29. Er Det “konservative” folkeparti i virkeligheden det rigtige parti for Søren Pape Poulsen? Har Klaus Riskær en side af sin seksualitet, vi ikke har vidst noget om? Han virker ikke videre foretagsom i hans (statsfinansierede) 24syv program. Men han har vel som alle andre forretningsmænd opdaget, at fabrikken giver underskud uden subsidier. Lad os alle falde på knæ for den store fører: staten.

    Kommentar by Nielsen — 4. august 2018 @ 15:50

RSS feed for comments on this post.