Uriasposten » Jubiiiiiii! » Blog Archive » Tidligere statsminister Helle Thorning-Schmidt i Yemen, et land uden niqab- og burkaforbud…



7. august 2018

Tidligere statsminister Helle Thorning-Schmidt i Yemen, et land uden niqab- og burkaforbud…

Adskillige lande i Europa har indført burkaforbud, herunder Frankrig, Belgien og Holland, men langt de fleste lande på kloden holder stadig fast i det liberale frisind. Her et foto fra Yemen, hvor Danmarks tidligere statsminister som ‘verdensredder’ for Red Barnet, kæmper for at få flere yemenitiske børn i skole. Pigebørn, forstås. (Apropos).

(Red Barnets Helle Thorning-Schmidt i Yemen, 4. august 2018)

‘Dansk burkaforbud forarger i medier verden over’ (Ritzau, 1. juni 2018)

Oploadet Kl. 12:24 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94043/trackback

25 Comments »

  1. Er Gucci Helle i Yemen for at oprette en ny færgeforbindelse til Europa?

    Jeg håber dog at Steven blev hjemme i England, så han ikke risikerede, at blive kastet ud fra en høj bygning…

    Kommentar by Revisoren — 7. august 2018 @ 12:36

  2. Ja der kan man virkelig se hvor frisinde muslimske lande er, de kræver ikke Fru Thorning i helniqab men tillader hun kun dækker de afblegede lokker.

    Hvordan kender man for øvrigt forskel på kvinderne i helddragt? Har de navneskilt? Eller forskellige nuancer af øjenskygge?

    Kommentar by redneck — 7. august 2018 @ 12:42

  3. Child friendly…. :))

    Kommentar by Martin — 7. august 2018 @ 12:58

  4. Og de slikker slikker og slikker røv – alle disse kvalmende selvfede landsforræderiske kællinger m/k.

    Kommentar by Black Watch — 7. august 2018 @ 12:58

  5. Udsagnet på fotoet: “I’m sitting in a child-friendly space in Yemen”, kan ikke undgå at få een til at stille modspørgsmålet: hvorledes ser de child-unfriendly områder i Yemen så ud?
    Endnu mere sygelig grotesk bliver det af at tænke på, at det kun er piger der behandles således.
    De opdrages kun til at blive avlsdyr der kan føre slægterne videre.

    Og Helle Thorning-Schmidt i den viste situation er kun til at grine af, hvis ikke det var så sørgeligt. Hun havde som statsminister muligheden for at gøre noget, ikke kun for Danmark men også for denne tredje verden hun nu optræder i. Men hun svigtede alt og alle, fuldstændig som den nuværende har gjort og gør.

    Kommentar by Henning Jensen — 7. august 2018 @ 13:10

  6. Her lidt om hvordan journalister præsenterer fæjk njuwz
    https://jyllands-posten.dk/debat/breve/ECE10776404/aeh-aeh-aeh-intetsigende-fyldord-vaelter-ud-af-mit-tv/

    Kommentar by k m. — 7. august 2018 @ 13:12

  7. Hvad laver hun egentlig? Lægger hun pres på de muhammed-saudiranske regeringer for at få dem til at behandle deres egne borgere ordentligt eller er det igenigen de onde hvide mennsker som skal hjælpe mere udover selvfølgelig at betale for hende og hendes klasse af elitære botoxafhængige vestlige anti-hvide politikeres eksorbitante lønninger og øvrige udskejelser?

    Kommentar by Mvjensen — 7. august 2018 @ 13:36

  8. Medierne prøver altid at bilde os ind at medierne er verden.
    “Verden” er sgu da ligeglad med det danske burkaforbud.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 7. august 2018 @ 13:37

  9. Medievidenskab burde afskaffes som fag, tungetale uden indhold, ja Goethe talte om både form og indhold som grundlaget for vores kultur.

    Kommentar by Moth — 7. august 2018 @ 13:59

  10. Lad os give vejret en kæmpe Krammer. Så standser den globale opvarmning, og Michael Jarnvig kan sove rolig igen

    Kommentar by k m. — 7. august 2018 @ 14:17

  11. Red Barnet er såmænd ligesom Amnesty International en del af den esoteriske Frimurerloge, der kører deres fordækte udemokratiske spil for at ødelægge nationalstaten og bane vejen for en nwo-regering.

    Det lader til at det er en samling landsforrædere, der til stadighed bliver valgte og som styrter nationerne i grus.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 7. august 2018 @ 14:32

  12. Ifølge flere medier så er den såkaldte chefredaktør, storalfons og gammelkommunist Poul Madsen fra lokumsprøjten Ekstra Bladet, blevet sigtet af politiet i forbindelse med udgivelsen af den såkaldte PET-bog.

    Så kan den dybt kriminelle menneskesmugler Gucci Helle og Pølle Madsen dele en celle i Vestre Fængsel…

    Kommentar by Revisoren — 7. august 2018 @ 15:41

  13. De midler hun kan kanalisere til skoleformålet, bliver vekslet til en enkeltbillet til EU.
    I øvrigt tvivler jeg på, at affaldssækkene kan læse i papirerne, de sidder med. Det er nok papir til børnenes leg.

    Kommentar by Menig 442 — 7. august 2018 @ 16:07

  14. Total Monty Pythonsk billede.
    Botox i burka, flankeret af… ja, er det piger, kvinder, mænd eller drenge..?
    Vi ved det ikke.

    Kommentar by Bror Lerbror — 7. august 2018 @ 16:30

  15. Noget af et karrierespring fra dansk statsminister til international menneskesmugler. Måske bliver hun snart dømt i Italien som menneskesmugler?

    “Danmarks tidligere statsminister Helle Thorning Schmidt er efter endt tjeneste i Danmark blevet chef for Red Barnets internationale organisation. Red Barnet er i den seneste tid kommet i mediernes søgelys, fordi organisationen tilsyneladende bruger støttekroner på at fragte voksne migranter fra Afrika til Europa.” https://newspeek.info/helle-thorning-i-spidsen-for-menneskesmuglerorganisation/

    Red Barnet er i den seneste tid kommet i de italienske myndigheders søgelys, fordi organisationen har brugt støttekroner på illegalt at fragte 100.000 voksne mænd fra Afrika til Europa. Hun bliver muligvis snart dømt som menneskesmugler i Italien, hvor den nye regering med alle midler vil stoppe menneskesmuglerne, der har oversvømmet Italien med unge afrikanske mænd.

    Her er Helle Thorning Schmidts menneskesmugler skib

    https://www.maritime-executive.com/media/images/article/Photos/Vessels_Large/Cropped/VOS%20HESTIA%20save%20the%20children%2016×9.jpg

    Kommentar by A-mad — 7. august 2018 @ 16:36

  16. Og så er der den satiriske vittighed fra virkeligheden- Canada har fået sin ambassadør i Saudi Arabien smidt ud, fordi vedkomne opfordrede Saudi Arabien til at løslade nogle fængslede menneskerettighedsaktivister. Nu har Saudi Arabien aldrig underskrevet FN,s menneskerettigheds deklaration af 1948…..og det er da en ærlig sag, idet de selvfølgelig ikke overholder dem. De har underskrevet Cairodeklerationen 1990-91 (Islamiske menneskerettigheder under sharialoven). så Canada skal da bare holde sin kæft :-). Man skal da ikke anklage et land der sidder i FN,s menneskerettigheds kommission (Gentaget, så man fatter illusionen: selvom de aldrig har underskrevet FN,s menneskerettigheder af 1948). Gad vide hvorfor USA forlod den kommission????? :-) :-) :-) :-) Fortsat god tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 7. august 2018 @ 16:36

  17. Gad vide hvor mange lande der raser over burka og slør krav i den islamiske verden???? :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 7. august 2018 @ 16:39

  18. Kvinders tildækning i islam har rod i Koranens vers 24:31 og 33:59. http://www.forlagetvandkunsten.dk/default.asp?o_id=100799&index=bekl%E6dning . Reaktionære tolkninger i fx Tyrkiet, Saudi Arabien og Iran (og Taleban og Islamisk Stat) læser dette bogstaveligt. Farligt og forkasteligt!

    24:31: “Sig til de troende kvinder, at de skal holde øjnene for sig selv og vogte over deres køn; de må ikke fremvise deres pryd, bortset fra det deraf, der er synligt, og de skal lægge deres hovedslør hen over deres halsudskæring. De må kun fremvise deres pryd for deres ægtemænd, deres fædre og deres svigerfædre, deres sønner og deres ægtemænds sønner … mandlige tjenere uden kønsdrift og børn, der intet ved om kvinders private kropsdele. De må ikke stampe med fødderne, så man får nys om den pryd, som de holder skjult. Omvend jer alle til Gud, I troende! Måske vil det gå jer godt!”

    33:59: “Profet! Sig til dine hustruer og dine døtre og til de troendes kvinder, at de skal trække noget af deres overklædning ned over sig. Således vil de lettest blive genkendt og ikke blive forulempet. Gud er tilgivende og barmhjertig.”

    Kommentar by tilfældig — 7. august 2018 @ 16:53

  19. Hun skulle have insisteret på at møde i elegant soltop og kort nederdel. Arabere siger jo selv det er en menneskeret at gå klædt som man vil

    Kommentar by k m. — 7. august 2018 @ 17:11

  20. Jeg forstår ikke historien. Hvad skal vi med et billede af fem sække?

    Kommentar by Michael — 7. august 2018 @ 22:16

  21. @20 – Michael

    Kim Møller skulle måske nok have tagget blogindlægget også som humor.

    For ironien er ikke til at overse: “Yemen holder fast idet liberale frisind” i modsætning til bornerte lande som Frankrig, Belgien og Holland. ,:)

    Men du kan jo også “Hvad skal vi med et billede af fem sække?”

    HaHaHa – Hende i midten har i hvert fald ikke fortjent nogen positiv karakteristik, for hun er da noget af det mest selvcentrerede og hykleriske, som kan gå på to ben.

    Kommentar by T. H. — 8. august 2018 @ 00:14

  22. Red Barnet er nævnt i artiklen.
    Jeg opfordrer alle til at gå ind på
    http://www.trustpilot.dk og i søgefeldet skrive Red Barnet.
    Dem der gør det vil nok få en slem overraskelse !

    Vil man ha’ flere overraskelser så prøv:

    Røde Kors

    Kommentar by Frost-Hansen — 8. august 2018 @ 05:12

  23. Helle… “jeg vil straffe dig!…. du har fortjent det fordi du er så beskidt” – citat slut

    Kommentar by redneck — 8. august 2018 @ 08:41

  24. Spejlblank Superlus nasser på verdens fælles rigdom.

    Kommentar by Bastardo — 8. august 2018 @ 10:53

  25. En af Gucci Helle og Gay Stevens døtre er som bekendt sprunget ud af skabet som betonlebbe.

    Hvordan straffes betonlebber ifølge fredens religion?

    Er det også stening eller nedkastning fra høj bygning?

    Kommentar by Revisoren — 8. august 2018 @ 11:11

RSS feed for comments on this post.