Uriasposten » Jubiiiiiii! » Blog Archive » LGBTQQIP2SAAArgh: ‘Netto er stolt sponsor ved Copenhagen Pride 2018’: ‘Stand up for diversity’



10. august 2018

LGBTQQIP2SAAArgh: ‘Netto er stolt sponsor ved Copenhagen Pride 2018’: ‘Stand up for diversity’

Virkeligheden har efterhånden gjort et ord som ‘multikultur’ umuligt at bruge i en dansk kontekst, og lidt det samme med ‘mangfoldighed’, der ligeledes smager lidt af uønsket arabisk kolonisering. ‘Diversitet’ er lidt mere tvetydig, og har tilsyneladende stadig et par år tilbage, at dømme efter næste uges Netto-reklameavis, hvor det over to sider fortælles at ‘Netto er stolt sponsor ved Copenhagen Pride 2018’.

To badges påskrevet teksten ‘Love’ og ‘Stand up for diversity’ kan købes for kun 12 kroner. Det ændrer næppe på noget, men resten af august køber jeg dagligvarer i Rema1000.

(Netto 11.18. august 2018, s. 8-9: ‘Stand up for diversity’; Foto: Tilbudsugen.dk)

Oploadet Kl. 16:50 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94125/trackback

45 Comments »

  1. Vi har fået en fin REMA1000 her i pastoratet.
    Jeg vil lade dette åndssvage sponsorvæsen være det udslagsgivende for at stoppe med at handle i Netto.
    Jeg GIIIIIDER ikke at høre og læse om bøsseri og andet tøjeri ved enhver lejlighed. Kan udøverne af denne sære adfærd dog for fanden ikke holde det ved dem selv. Vi andre med normal adfærd går sgu da ikke og udbreder os om vore handlinger osv mht sexualitet i det uendelige.

    Kommentar by Knud Madsen — 10. august 2018 @ 17:37

  2. Who cares anyway? Hvis BTQLPRTSTTGG-minoriteten (ja, de udgør statistisk set noget mindre end ca. 2% af befolkningen, no offence, og de må for min skyld gerne være her) går amok lørdag den 18., bliver det næppe gennem Frederikssundsvej/Nørrebrogade, så for min skyld ingen alarm.

    Gætter på hipster-Vesterbro og Regnbuepladsen, der tidligere var en del af Rådhuspladsen.

    Dagen efter er der Ironman, som berører hele København med adskilligt færre deltagere, der lukker det meste af byen.

    Det er rigtig fedt at bo i København, der stort set en gang om ugen eller mere udsættes for diverse minoritetsarrangementer, som lukker byen for alle andre end deltagerne.

    Men den slags ønsker de utallige borgmestre, herunder tidligere BIF Anna-Mee Allerslev (R), tidligere Teknik- og Miljøborgmester Morten Kabell (EL) og nuværende samme Nina Hedegaard (EL) sig jo så brændende.

    Sammen med Pisstortion, Copenhagen Classic Race med en retarderet prins ved rattet, havnebade med ‘unge’, der sviner byen til med pizzabakker og andet ragelse inklusive dem selv. Dele af svineriet, fx Copenhell, er heldigvis udlagt til ubeboede dele.

    Enig, jeg handler ikke i Netto, før tåbelighederne er lagt på hylderne med spotvarer.

    Kommentar by anon — 10. august 2018 @ 17:44

  3. I øvrigt ville jeg ønske, at denne pride gik gennem Nørrebrogade. Da den gjorde det for en del år siden, blev den bombarderet med æg og andet fra de ‘unge’, læs perkere.
    Nok derfor, den blev flyttet.

    Nå, må leje et sommerhus i den kaosweekend. Nogen, der har noget Airbnb sådan pænt på landet?

    Kommentar by anon — 10. august 2018 @ 17:51

  4. Hvorfor ikke bare handle i Rema 1000 i al fremtid? Virksomheder, der repræsenterer vores nemesis, skal gå konkurs.

    Kommentar by Winged Hussar — 10. august 2018 @ 18:09

  5. REMA 1000 har også personale med officielle butiks-tørklæder som en del af uniformen ligesom netto, jeg vile hellere se 1.000 regnbueflag hos min købmand end 1 muslimsk tørklæde!

    Jeg hørte forresten lige for 5 minutter siden på “live with ezra” på rebel media at tommy robinson var blevet anholdt i fængslet for at kritisere islam, imens han sad der for at kritisere islam.. Så nu skal han måske ind igen! Regnbueflag er min mindste bekymring i det her rådne fascistiske islamificerede europa.

    Kommentar by per — 10. august 2018 @ 18:29

  6. Udover det, hvornår er pride parade i år? Nu hvor alle LGBT+ folkene støttede op om muslimernes burkaer, så var det måske værd at holde øje med om de har tænkt sig at gengælde tjenesten ved at tælle burkaer til priden. Noget siger mig at der bliver langt imellem dem.

    Kommentar by per — 10. august 2018 @ 18:32

  7. Jeg skruede lige over på tv avisen, der gik seriøst 10 sekunder så stod den venstreradikale anna rytter på skærmen med titlen “ungearbejder”.. Hun udtalte sig om mobiltelefoner i skolen som en del af en helt tilfældig voxpop foran en BR butik, men DR ved udemærket godt hvem hun er. Det var bare en lille detalje, det er bare utroligt hvor kort tid der går før de manipulerer folk.

    Kommentar by per — 10. august 2018 @ 18:43

  8. Jeg tror ikke, det kan betale sig at vrisse over “Priden”. Om den er smagfuld eller ej er foreløbig ligegyldigt. Ungdommen betragter “Priden” som en festdag, også de nationalbevidste af dem. Sådan er det bare. Og de unge skal have en chance for med tiden at gøre den lidt mindre krukket og “queer”.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 10. august 2018 @ 18:53

  9. Problemet er islam, dets følgere og beskyttere – både rettroende muslimer samt mennesker der beskytter islam (kulturradikale, venstreradikale m.fl.). Alene det at en person er rettroende muslim eller forsvarer islam og dets færden, har allerede diskvalificeret vedkommende intelligensmæssigt. At Netto markedsfører sig som støtte til LGBT-miljøet, finder jeg ganske udmærket. Det mest skræmmende omkring LGBT-miljøet er dog, at der på virkelig forunderlig vis, fortsat er mennesker i miljøet, som stadig forsvarer islam i Danmark. Islam ønsker for alt i verden at udslette LGBT-miljøet, så på samme måde som Alternativet og Radikale Venstre, beskytter LGBT-miljøet dem, som i virkeligheden er deres værste fjender. Jeg glædes ved at unge som gamle, kvinder som mænd, langsomt men sikkert samles om at bekæmpe islam som den katastrofe det projekt er og altid har været.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 10. august 2018 @ 18:59

  10. Me too.

    Kommentar by Ole Madsen — 10. august 2018 @ 19:13

  11. #6/ Ja, der forventes nok heller ikke bannere med “Muslimer for LGBT” eller “Muslimer kan også være Gay”.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 10. august 2018 @ 19:14

  12. I mit område, Åbyhøj/Århus V, er Netto, så helt tydeligt, overtaget af den muslimske lobby – Unge kvinder med store “bandager” omkring hovedet, sekunderet af bøvede araberdrenge, skal forestille at betjene kunderne, sic! – Jeg kommer der modvilligt og sjældent, og kun på grund af, at Netto fører visse seriøse varegrupper fra Løgismose – Men efter læsningen af ovenstående klumme, Løgismose eller ej, så er det slut, helt slut!

    Kommentar by T. Flodur — 10. august 2018 @ 19:46

  13. Perkerbiksen Ghetto og perkersprøjterne Perkertiken og Perkerlingske konkurerer hårdt om bundplaceringen kun undergået af en perkerkludehandler og Perks Radio..

    Kommentar by Wolfenstein — 10. august 2018 @ 19:49

  14. Kan man ikke gøre det samme som man gjorte med alle de forskellige religiøse bededage og samle tosseriet i en stor bunke så det hele kun varer en dag? Så genere det kun et fåtal.

    Kommentar by Santor — 10. august 2018 @ 20:03

  15. Netto har ofte billige plastikspande, som man kan kaste op i. Gulvklude, gulvskrubber og brun sæbe føres som regel også, hvilket kan være nyttigt i tilfælde af eksplosiv opkastning. Netto bør dog anstændigvis afstå fra at kræve betaling for disse varer.

    Kommentar by JMR HH Jr — 10. august 2018 @ 20:11

  16. Har Soros købt aktiemajoriteten i Salling?

    Kommentar by Revisoren — 10. august 2018 @ 20:21

  17. “Copenhagen Pride”? Var det ikke det, der for ½ hundrede år siden hed “Sport i 2’eren”?

    Kommentar by A-mad — 10. august 2018 @ 20:31

  18. @T. Flodur — 10. august 2018 @ 19:46

    Efter at Claus Meyer overtog Løgimose, har der ellers været flere “skandaler”. Senest er de nævnt af EB her https://ekstrabladet.dk/kup/stor-test-afsloerer-pesto-forpestet-med-maskinolie/7256931 og i JP her https://jyllands-posten.dk/indland/ECE10654718/loegismose-tilbagekalder-kyllingelaar-efter-bakteriefund/

    Jeg måtte selv smide noget skyr ud i maj:
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/populaert-morgenmadsprodukt-traekkes-tilbage-smid-det-ud/7156670

    Kommentar by Allan — 10. august 2018 @ 20:31

  19. Hvad med en københavnerstang i regnbuefarver? Bare en idé.

    Kommentar by Johnson — 10. august 2018 @ 20:58

  20. Så skal queers og homoer igen marchere hånd i hånd med Hizb ut-Tahrir ligesom ved burkademonstrationen?

    Kommentar by Revisoren — 10. august 2018 @ 21:16

  21. Folk må tro, leve og tænke som de vil, iht. diverse grundgivne forpligtelser,
    men det kammer sq over, når andre skal tvinges med på vognen!

    Om det er iSlam, bøsser/lespiske, veganere, …

    er déres SELVVALGTE sag i livet,
    men vi andre har vel også ret?
    i det mindste til,
    at leve et liv,
    som VI` føler det rigtigt
    og i overensstemmelserne med
    ALMEN dannelse af danskheden,
    gennem århundrede???

    Mvh
    M.S. Carstens

    Kommentar by Anonym — 10. august 2018 @ 21:36

  22. Tænker de fleste af os der byder alle de perverterede strømninger trods er tolerante, liberale mennesker der grundlæggende mener der skal være plads til alle. Men fandme om vi vil stå model til at sidst ankomne trans-neger praktikant med muhammedansk overbevisning skal sætte dagsordenen. Utroligt de ikke fatter det.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 10. august 2018 @ 21:46

  23. Hvis du syntes nettos kampagne er slem, så skal du nok ikke læse dette uden en brækspand: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/slik-gigant-reklamerer-med-model-i-hijab-vi-henvender-os-til-den-moderne-kvinde/7261298

    Kommentar by Per — 10. august 2018 @ 21:46

  24. Advarsel! husk nu at hvis i tager til New York kan i få en bøde på op til 250.000$ for at kalde en “kvinde” for en kvinde, hvis hun siger at hun er af peanut butter køn, eller en banan, eller hvad fanden idioten ellers kan finde på at kalde sig selv.

    Kommentar by Piphans — 10. august 2018 @ 22:42

  25. 18 Allan

    Ja, så indlysende klart! – Selvfølgelig misbruger, den alt for smarte Claus Meyer, Løgismose brandet – Jeg burde selv have været opmærksom da jeg læste om fusionen mellem de to firmaer (Meyer/Løgismose)

    Kommentar by T. Flodur — 10. august 2018 @ 23:22

  26. Føj for den lede da! Tænk, at man kan gå i parade for at fejre og udbasunere sine trang til at dyrke sex med samme køn, fx i afføringskanalen?! Det er jo helt utroligt, som denne LGBTQ+ agenda påtvinger sine perversioner til millioner af mennesker.

    Sodoma og Gomorrah gik under pga homofili, og Vesten vil også snart bukke under. Gud kalder homosex for en vederstyggelighed. Denne video er til at brække sig over, men den viser, hvor djævelsk denne agenda er. https://www.youtube.com/watch?v=plB9OoipH_U

    Kommentar by Kuffar — 10. august 2018 @ 23:47

  27. Ved I, at Frankrig nu har vedtaget en lov, som gør det lovligt at dyrke sex med børn – med deres ’samtykke’, som psykopaterne siger!

    Det hedder jo ‘LGBTQ+’, og plusset står for det, som de forventer, nemlig lovliggørelse af pædofili, altså voldtægt af børn! (verden er komplet syg og degeneret, og menneskeheden vil forhåbentligt ikke overleve ret længe endnu…).

    (artiklen blev bragt på pamelageller.com for få dage siden, men man må vist ikke bringe to links i samme artikel, så her blot et uddrag):
    “President Macron’s government has voted against having an age of consent in France, becoming the latest nation to give in to pressure from an international network of liberal activists determined to normalize pedophilia and decriminalize sex with children across the world.

    Federal law in France now has no legal age of consent, meaning adults who have sex with children of any age will not be prosecuted for rape if the child victim is unable to prove “violence, threat, duress, or surprise.”

    Denne video om pædo-promovering vil nok ryste de fleste. https://www.youtube.com/watch?v=5Q6pDGNQw3I&feature=youtu.be

    Kommentar by Kuffar — 10. august 2018 @ 23:57

  28. Ghetto og Arla på bedetæppet. Rema 1000 el. Lidl.

    Kommentar by Iznogut — 11. august 2018 @ 02:20

  29. Mon det ikke bare er et reklame-trick fra Netto for at få flere kunder ?
    Hvad bliver det næste ?
    F.eks:
    Lidl er sponsor for Forenngen til Kattens Værn.
    Føtex er sponsor for De Konservative.

    Nogle firmaer er så selv-fikserede at de vil sælge firmaet til Fanden selv for at få flere kunder…

    @ Knud Madsen.
    Rart at se dig her…

    Kommentar by Frost-Hansen — 11. august 2018 @ 07:03

  30. Nu vil DJØFerne også med til Pride.
    En god indførelse i idiotien af en jurist, Louise Kobbernagel, i dagens JP.

    Kommentar by Menig 442 — 11. august 2018 @ 08:42

  31. Det stemmer ikke overens med de pædagoger der forbyder Batman og Spiderman T-shirt. De vil gøre børn til kønsløse “hen” objekter.

    Menneskets perverse fantasier trækker i alle mulige retninger.

    Lad os sige to mænd vælger at bo sammen. Kan man forestille sig de donerer til sædbanken, så to lesbiske kan forplante sig?

    Dette tænkte eksempel viser, hvor naturstridig “LGBTQQIP2SAAArgh” segmentet har udviklet sig.

    Kommentar by k.m. — 11. august 2018 @ 08:45

  32. Claus Meyer er en forhærdet konkursrytter, og hvis der var penge i coli-bakterier, så ville han æde sin egen afføring.

    Kommentar by Mugne Ali — 11. august 2018 @ 09:08

  33. Man må skide på gulvet i Netto.

    Kommentar by Winged Hussar — 11. august 2018 @ 09:10

  34. Er der så også tilbud på brun cirkel?

    Kommentar by P — 11. august 2018 @ 10:11

  35. … Måske kunne Claus Meyer lancere pølser med brun sovs efterfulgt af brownies til dessert samt hans berømte pesto, for at få det hele til at glide lidt lettere if. priden?

    @26 – Kuffar: Ja, hvis Den Almægtige ikke straffer denne uhyrlige perversitet, kommer Han til at give Sodoma og Gomorra en undskyldning. Læg også mærke til, hvordan Regnbuens symbol bliver spottet, hvor det oprindeligt betød, at Den Almægtige aldrig mere ville oversvømme jorden med vand, og det er nok derfor st der i Det Nye Testamente står, at næste gang Den Almægtige straffer jorden, vil det blive med ild.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 11. august 2018 @ 10:34

  36. Claus Meyer er alle speltkællingernes (m/k) ypperstepræst.

    Det var ham der lærte “den kreative klasse” fra kartoffelrækkerne i 2100 København Ø, at det er hipsteragtigt, at betale 750,- kr. for et lille speltbrød…

    Kommentar by Revisoren — 11. august 2018 @ 10:58

  37. Går “Priden” eller “Frighten” stadigvæk i en stor bue uden om Nørrebro?

    Kommentar by traveler — 11. august 2018 @ 15:56

  38. @27
    Hvis plusset i LGBTQ+ står for lovliggørelse af pædofili, så kan de godt sende Pridens seksualiserede børn igennem Nørrebro, hvor indbyggere givetvis ikke vil være modstandere heraf.

    Kommentar by traveler — 11. august 2018 @ 16:18

  39. Priden går hér: http://copenhagenpride.dk/#!/da/page/parade-sign-up

    Dvs. i en laaang bue uden om Nørrebro. Ind over bøssemiljøet på Frederiksberg, langs hipster-Vesterbro og ind til Københavns Rådhus.

    Husk nu lige at købe en masse regnbueting i Netto.

    Kommentar by anon — 11. august 2018 @ 17:28

  40. Kik lige på deltagerlisten, den er lang. Venstre, Konservative, Radigale og Enhedslisten menger sig.

    Kommentar by Menig 442 — 11. august 2018 @ 17:43

  41. Inden regnbuen blev syltet ind i LGBTQ+-miljøets særprægede diversitet, var regnbuen Bifrost i Norden den, der slår bro fra menneskenes verden (Midgård) til gudernes verden (Asgård). Nu slår den bro til helvedet.

    Kommentar by traveler — 11. august 2018 @ 17:47

  42. DhimmiRadioens Adam Holm fører an i propagendaen i aften, når DhimmiRadioens prime-tube “deadline” løber af stabelen.
    Tommy Robinson står til at blive tilsvinet.
    Til lykke til licensbetalerne.
    Nåh nej. Til skade for hele landet.
    For resten, tror møgdyret, at han har tjent hans penge på ærlig vis?

    Kommentar by Nielsen — 11. august 2018 @ 20:14

  43. Senere på måneden starter der et nyt debatprogram på DDR2; “Adam og Eva.”

    De to medvirkende er henholdsvis den forhenværende Politiken – og DR-journalist Adam Holm og debattør og Berlingske-blogger Eva Selsing.

    Hvis man kender DDR ret, så skal det nok lykkedes dem, at klippe programmet sådan, at den kulturradikale Adam Holm fremstår som den “anstændige”, og Eva Selsing som den onde og rabiate højreorienterede…

    Kommentar by Revisoren — 12. august 2018 @ 00:48

  44. Regnbue is og brun cirkel?!
    En skub upper

    Kommentar by P — 12. august 2018 @ 06:20

  45. Når du handler i Netto, går en fjerdedel sf dit regningsbeløb til et godt formål: staten.

    Kommentar by Nielsen — 12. august 2018 @ 07:26

RSS feed for comments on this post.