14. august 2018

Sasha Klæstrup forener kulturene: Muslimsk gift, prøver at lære arabisk, god til at lave arabisk mad…

Jeg har tidligere blogget om modellen Sasha Klæstrup, der planlagde ægteskab med en Montaser Bel-lah Zaghmout. Vielsen fandt sted i Imam Ali-moskéen på Vibevej i går, ved en intim ceremoni med ‘en god imam’. Det er ikke svært at forene kulturene, fortæller den nygifte, der allerede er blevet god til at lave arabisk mad, og forsøger at lære arabisk. Sløret klæder hende ikke. Fra BT – Hemmeligt bryllup: Klæstrup muslimsk gift.

“Dagen i dag er en helt speciel dag for Sasha Klæstrup. Hun blev nemlig klokken 12:00 muslimsk gift i Imam Ali Moskeen på Vibevej i Københavns Nordvest kvarter. Det skete ved et bryllup, hvor kun 26-årige Sasha og hendes muslimske mand, Montaser Bel-Lah Zaghmout, var til stede og blev smedet sammen under en intim ceremoni. …

Sasha og Montaser er godt klar over, at de står overfor noget af en prøvelse med at forene deres to forskellige kulturer og trosretninger, men det går allerede over alt forventning.

‘Jeg spørger rigtig meget, fordi jeg jo ikke ved særlig meget. Og det er der ikke nogen, der bliver irriteret eller sure over. Jeg prøver at lære arabisk, når jeg kan. Og Montasers mor fortalte mig alt om bryllupsceremonien og er generelt god til at lære fra sig’, forklarede Sasha, der allerede er god til at lave arabisk mad.”

(Collage: Sasha Klæstrup, august 2018; Se evt. Instagram)

“Det gik så fint, vi blev gift i Imam Ali-moskéen. Ham der viede os var så god…” (Sasha Klæstrup til Ekstra Bladet, 13. august 2018)

Oploadet Kl. 03:09 af Kim Møller — Direkte link42 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94186/trackback

42 Comments »

  1. “Jeg spørger rigtig meget, fordi jeg jo ikke ved særlig meget.”

    Du skal nok blive klogere på islam. Og det bliver ikke rart.

    Kommentar by Hr. Snusk — 14. august 2018 @ 04:11

  2. Hendes familie var ikke mødt op.. søsteren heller ikke

    Kommentar by Martin — 14. august 2018 @ 04:18

  3. Der venter den lille Klæstrup en dannelsesrejse til mandens hjemland når han inviterer hende og deres kommende børn på ferie, et gæt er at hun ender som en byrde for skatteyderne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 14. august 2018 @ 04:20

  4. Det ægteskab holder ikke, hvem tør vædde…

    Når det for alvor er gået op for tøsen, hvad et ægteskab indgået med en muslim indebærer, så kan hun ikke komme hurtigt nok væk..

    Hvem husker ikke Janet Jackson, hun sværgede ellers, at hendes ægteskab med sandniggeren, ville holde live ud, og at hun delte mandens syn på verden, som så sandt og ægte..

    Det ægteskab holdt ikke længe, da hverdagen begyndte, og hun fandt ud af, hvad det ville sige at være en Islamisk børne-automat !!!!

    Kommentar by Christian Anti-sandnigger — 14. august 2018 @ 05:11

  5. OT: De lyse nætters idyl i Göteborg.

    Kommentar by Voldposten — 14. august 2018 @ 06:04

  6. Man bemærker, at de sløjfer den danske kultur: Ikke-dansk gift i kirke, ikke-dansk tøj, ikke-dansk sprog, ikke-dansk mad. Det viser den muslimske nedladenhed (for ikke at sige had) over for den værtsnation og -kultur, som har taget imod dem og finansieret dem.

    Hun siger, at hun stadigvæk holder fast i, at hun er kristen og går vel til daglig uden slør. Men enten bliver hun skilt eller også går hun all-in og bliver fuldblodskonvertit. For manden og hans muslimske familie kommer aldrig til at acceptere den mindste smule danskhed (og kristendom).

    Kommentar by traveler — 14. august 2018 @ 06:04

  7. Omskæres?
    Feltmadras.

    Kommentar by P — 14. august 2018 @ 07:03

  8. Det kunne være sjovt at lave en sweepstake på 1) hvor længe hun er gift og 2) hvor længe hun er muslim

    Kommentar by BB — 14. august 2018 @ 07:16

  9. Jeg undrede mig over, hvor lidt hun åbenbart har været i kontrol….

    “»Hele familien skulle have været her sammen med os, men det kunne ikke lade sig gøre. Vi fik først at vide i fredags, at det blev i dag, så vi har haft rigtig kort tid til at arrangere det. “

    De ( hun og manden? ) fik at vide at de ville blive kort tid før vielsen. Hvorfor hastværket?

    Kommentar by Martint — 14. august 2018 @ 07:28

  10. Trist skæbne, hun ved ikke bedre.

    Kommentar by Winged Hussar — 14. august 2018 @ 07:40

  11. > BB 07:16

    Eller hvor længe der går, før hun bliver nedpakket med slør und das ganze Molevitten til Iran, hvor hun nok bliver stenet.
    Moskéen på Vibevej er til orientering shiamuslimsk og finansieret af Iran.

    Ok, jeg giver ægteskabet to måneder, mit bud.

    Kommentar by anon — 14. august 2018 @ 07:43

  12. ‘ægteskabet’, skulle der stå, idet et islamisk bryllup ikke anerkendes i dansk lovgivning, hvor en myndighedsperson eller præst skal stå for vielsen.

    Kommentar by anon — 14. august 2018 @ 07:45

  13. “Jeg spørger rigtig meget”, mon manden også gør det om hendes kristendom? Multi-kultur er altid en-vejs med izlam.

    @kim møller: Jeg ser frem til det interview fra i går med hende burka konvertitten der var glad for opbakning fra venstrefløjens queers, men aldrig ville støtte priden på grund af hendes tro. Selvom du ikke er begejstret for priden håber jeg også at du vil lave en artikel om antallet af selvsamme muslimer til den på lørdag, set i lyset af at de “skylder” en tjeneste til venstrefløjen fra burka støtten. Det burde skære pointen ud i pap så selv den yderste venstrefløj fatter bare en smule mere om hvad de støtter, selvom det er et ringe håb.

    Kommentar by Per — 14. august 2018 @ 07:48

  14. Hun er et svagt begavet og begiver sig ud i noget i slet ikke kan overskue.

    Hvis hun var et barn i skolen ville hun blive indberettet til myndighederne.

    Klæstrup familien er i medierne hele tiden, så gad vide om det her er en form for realityshow, de har sat i gang bare for at komme på forsiden. Først bryllup, så skilsmisse og våde øjne bla bla bla

    Det er den slags der sælger

    Kommentar by k.m. — 14. august 2018 @ 07:59

  15. #14
    Ja, og så forfra- nyt bryllup, ny skilsmisse, nyt tuderi- et stk ulykkeligt barn efter hver rundtur, så blir hun nogen og fyrre, så kører den m silicone, flere tatoveringer, trefarvet hår, mere skaberi-
    faktisk en luderproletarisk udgave af Ritt Bjerregårds årelange rundtursskaberi.
    Men hun er ikke den eneste, 20% af alle børn her i landet har sådan en tåbelig mor, der også nasser løs og skaber sig.
    Måske ham muhammedalifadul eller hvad han hedder, bare skulle putte hende i postkassen med det samme..

    Kommentar by Hul igennem? — 14. august 2018 @ 08:30

  16. Sjovt nok hører man aldrig om en dansk pige, der har giftet sig med en muhamedaner, være god til at lave en flæskesteg til manden. Men selvfølgelig, det er jo den omskårne, hvorom alting sig drejer.

    Kommentar by Menig 442 — 14. august 2018 @ 08:34

  17. Jeg tror ikke parret bliver skilt foreløbig, for Sasha Klæstrup viser sig jo integrationsvillig, og vil underlægge sig de muslimske skikke. Og som andre har antydet, så vil en dannelsesrejse med tilhørende omskæring gøre hende helt tam, så der bliver formentlig ikke mange “brystsmuttere” fra den kant fremover.
    Med den store fokusering der er på brylluppet, så vil en skilsmisse være meget muslimsk æreskrænkende, og det bryder den type mænd sig sædvanligvis ikke om. Så måske varer ægteskabet, sagt med en dansk præsts ord, “til døden dem skiller”. Hvornår det så end bliver.

    Kommentar by Henning Jensen — 14. august 2018 @ 08:51

  18. Nåååhh ja…hvis hun bliver træt af undertrykkelsen kan hun jo bare se at blive skilt igen…..ligesom alle andre…Ikke sandt????…Støt SIAD. God tirsdag. mvh Michael

    Kommentar by Michael Unna — 14. august 2018 @ 09:05

  19. (Og så taler vi ikke om æresdrab, undertrykkelse, kvinder der desperat prøver at flygte etc etc etc)

    Kommentar by Michael Unna — 14. august 2018 @ 09:07

  20. Men af alle de problemer vi har i Danmark og Vesteuropa med Islam og masseindvandring med voldtægter, terror, no go zones,….så skal I ikke være bange. Ifølge DhimmiRadio for danskerne vil SF og Regeringen endelig tage sig sammen og lovgive om klimaet. Vi skal have klimaregnskabet ind i lovgivningen, så Danmark med det pågældende regnskab kan redde jordens klima….planen skal vist impleminteres i år 2030….og endelig skal der gøres noget imod dyretransporterne…Så kom ikke og sig at politikerne ikke vil gøre eller forholde sig til det væsentlige i Danmark her og nu…….Godnat og sov godt :-). Støt SIAD. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 14. august 2018 @ 09:12

  21. “Jeg spørger rigtig meget, fordi jeg jo ikke ved særlig meget”… nej det gør du edderperkme ikke din åndsforsnottede limbisk kortikale tågekvie af en plastic luder.

    Kommentar by Nicolai — 14. august 2018 @ 09:26

  22. Det er muligvis en form for karriereplanlægning fra feltmadrassens side. Husk på hvem der er hendes søster!

    Når hun har været rundt i alle medier og fortælle om hendes lykkelige honeymoon, og herefter født 2-3 børn, så ved vi jo godt hvad der venter.

    Indespærring og daglige tæsk, mens stodderen muntrer sig med andre billige skøger ved siden af.

    Så flytter Klægstrup på krisecenter, og der er nu stof til en række nye programmer
    i serien “De unge mødre”…

    Kommentar by Revisoren — 14. august 2018 @ 09:27

  23. Jeg tror ikke hun hedder Sasha til fornavn men derimod Aisha og mht. madlavning, så er der intet som en halal-slagtet flæskesteg.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 14. august 2018 @ 09:55

  24. Vor tids tyskertøser. I tilfælde af mere omfattende konflikt med islam i DK/Europa, sidder hun i en meget ubehagelig klemme

    Kommentar by BB — 14. august 2018 @ 10:01

  25. Hun plejer at gøre sit liv til et eksperiment men eksperimentet kan denne gang nå en grænse!

    Kommentar by Moth — 14. august 2018 @ 10:24

  26. Hun skal nok blive en god hausfrau

    Kommentar by DavidK — 14. august 2018 @ 10:34

  27. Gad vidst om hendes implantater er halal?

    Kommentar by Bastardo — 14. august 2018 @ 10:34

  28. “allerede god til at lave arabisk mad…” Ja, det er nu fint med nogle klassiske kvindelige dyder som at lave mad til manden….Men det hører vi sjovt nok ikke de almindelige danske brude prale med ala: “Svigermor har lært mig at lave min dejlige mands yndlingsretter…” den slags opvartning er åbenbart forbeholdt til når danske piger gifter sig med muslimske mænd (hvilken er det største forrædderi man kan gøre mod sit folk, islams natur taget i betragtning). Jo, det har gjort det godt for sig selv de muslinger.

    Kommentar by Fra den yderste kyst — 14. august 2018 @ 10:36

  29. Fuck den ækle so til Sasha Klæslort, vi har langt større problemer.

    Vores og Danmarks største problem er at ca. 80% af vores landsmænd ønsker vores land islamisk. Så spørgsmålet er hvordan vi får stoppet og straffet Venstre og de radikale samt resten af venstrefløjen samt deres vælgere.

    Præcis som i usa er vi oppe imod Fake News samt landsforrædere og terrorister, men hvad kan vi gøre? og hvor skal vi starte?

    Måske kan en Fake News pris samt en landsforræder pris sætte fokus på den totale sindssyge vi er oppe imod.

    Kommentar by Piphans — 14. august 2018 @ 10:40

  30. Ifgl hendes instagram profil “savner hun Egypten” og skal derned igen 1. september.

    Går hun ikke i skole (10. klasse?/VUC)? Hvordan får man så råd (og tid) til at rejse på ferie konstant? Og da hun mødte hendes mand på skolen er han vel også skolelev?

    I det hele taget underer det mig at der ikke slåes hårdere ned på tilsyneladende mindrebemidledes kæmpe forbrug.

    Det var den måde man fældede Al Capone, hvorfor kan man så ikke gøre det samme med alle de kriminelle indvandrere og deres danske feltmadrasser?

    Kommentar by redneck — 14. august 2018 @ 10:56

  31. Den ægteskabelige kulturudveksling og kulturberigelse er så skævvreden som den overhovedet kan blive.

    Jeg ser Sasha Klæstrup som historieløs, rodløs, tankeløs, selvoptaget og naiv. Det er mine fordomme.

    Kommentar by BE — 14. august 2018 @ 11:01

  32. ad 12. Vedr. vielsesmyndighed for muslimske trosamfund, som jeg fandt på nettet.
    ……”der foretages omkring 1000 vielser i godkendte trossamfund” jf. Center for Samtidtidsreligion…….Der er faktisk kun syv af de godkendte muslimske trossamfund, som angiver, at de benytter sig af retten til at udføre en juridisk gyldig vielse…….
    jf. Center for Samtidtidsreligion.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 14. august 2018 @ 11:01

  33. A propos hastværket: Kunne det tænkes at der allerede er puttet penge i muslimautomaten og det derfor hastede med at få hende lovformeligt gift?

    Kommentar by redneck — 14. august 2018 @ 11:06

  34. Det er ligesom ham den norske fiskeriminister fra Fremskridtspartiet, der har giftet sig med en araber.

    Så kommer man til at tænke på Nazi Jonni fra Greve, der også fik en arabisk kæreste.

    Forening af kulturerne.

    Kommentar by O Nielsen — 14. august 2018 @ 11:20

  35. De seriøse ludere frabeder sig besøg af muslimske mænd

    Kommentar by Træt — 14. august 2018 @ 12:21

  36. Det er vel en variation af “fjerdebølgefeminisme”?

    Kommentar by Revisoren — 14. august 2018 @ 12:58

  37. Montaser Zaghmout er navnet på den stolte shariabrudgom.

    På hans Instagram-profil poserer han med store biler, store ure, kamphunde, mospude-frisure og ansigtet tildækket med partisantørklæde.

    Jo, det er en rigtig gangster-wannabe fra Nykøbing Falster, som den yndige Klægstrup har fået fingrene i…

    Kommentar by Revisoren — 14. august 2018 @ 13:15

  38. Hun er en opbrugt alene mor og islamisten kommer til at finansiere en anden mands børn.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 14. august 2018 @ 13:33

  39. @13.33. – Helmuth Kohl.
    “Islamisten kommer til at finansiere en anden mands børn”.
    Jeg tror at du tager fejl der! Det bliver den arbejdende danske befolkning der kommer til at betale hele gildet.

    Kommentar by Henning Jensen — 14. august 2018 @ 14:01

  40. Den norske fiskeriminister er trådt tilbage, han glemte liiige – ud over en række andre ting – at fortælle chefen, dvs. Statsministeren, at han skulle et smut til Iran.

    Kommentar by anon — 14. august 2018 @ 14:40

  41. Skønheden og udyret? Det ender dog ikke som i eventyret. Hun ved ikke at “hendes prins” er et monster – endnu.
    Islams barbarer taler med 2 tunger.

    Kommentar by Iznogut — 16. august 2018 @ 02:26

  42. Forrygende kommentar i BT fra søsteren :

    »Det er da lidt ærgerligt at gå glip af det, men som jeg også skrev til hende: ‘Jeg når det næste’,« siger den sjove Nikita uden at uddybe sin kommentar.

    Kommentar by Niels — 21. august 2018 @ 06:37

RSS feed for comments on this post.