24. august 2018

Lektor kalder parkeringsdisput for racistisk ‘overfald’: Love/omgangstone faciliterer ‘hadforbrydelser’

Der opstår uenighed om en p-plads mellem to kvinder, og den ene, en dansker, kommenterer modpartens ‘møgklud’. Tørklædebærende Hibba føler sig udsat for racisme, skriver om det på Facebook, og det bliver (endnu) en ‘danskerne er racister’-historie på TV2 Fyn.

Så er det Brian Arly Jacobsens tur, religionssociolog skråstreg forskeraktivist. Fra TV2 Fyn – Ekspert efter overfusning af Hibba: Der er sket en stigning i antallet af hadforbrydelser.

“Brian Arly Jacobsen, der er lektor ved Institut for Tværkulturelle og Regionale Studier hos Københavns Universitet, fortæller, at der er sket et stigning i antallet af hadforbrydelser mod minoriteter.

Ifølge eksperten er det især muslimske kvinder, der oplever hadforbrydelser. Det baserer lektoren på personlige erfaringer med muslimske kvinder samt flere internationale studier. …

Ifølge Brian Arly Jacobsen er der flere forklaringer på, hvorfor flere og flere personer oplever hadforbrydelser. En forklaring er omgangstonen.

– I den offentlige debat rykker grænserne sig for, hvad der er muligt at sige til hinanden.

Lektoren mener, at særligt politikerne er ansvarlige for, at grænserne i den offentlige debat rykker sig. Han henviser til, at flere lovforslag er møntet på at begrænse indvandring.

(Religionssociolog Brian Arly Jacobsen på Twitter, 9. juni 2018)

“Det verbale overfald skete fredag den 17. august i Magasins parkeringskælder. Forud for hændelsen nægter kvinden, Laila og jeg, en parkeringsplads på baggrund af vores hovedbeklædning og dermed vores religiøse baggrund.” (Hibba Yousef Kilane)

“Det er forfærdelig oplevelse for den kvinde, som har været udsat for det her overfald.” < (Brian Arly Jacobsen)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94515/trackback

46 Comments »

  1. Brian har ret. Tonen er slem når Brian og andre indskrænkede personaler taler ned til alle der er imod islamifiseringen af landet.
    Brian skulle også tænke lidt på sig selv. Hans slags bliver der ikke brug for hvis slam ideologien får overtaget.

    Kommentar by Erik — 24. august 2018 @ 11:21

  2. Hvorfor er ansat på universitetet hvis han ikke ønsker kritisk forskning?

    Kommentar by Moth — 24. august 2018 @ 11:25

  3. Jeg vil gerne snart vide om brian arly jacobsen er A: Konvertit, eller B: Korrupt. Hvorfor bruger han al sin vågne tid på at forsvare islam?

    Kommentar by Per — 24. august 2018 @ 11:35

  4. Brian Arly Jacobsen: “I den offentlige debat rykker grænserne sig for, hvad der er muligt at sige til hinanden”.

    Eller også er det ved at gå op for flere og flere, hvem og hvad lektoren ved Institut for Tværkulturelle og Regionale Studier og hans muslimske venner er, og står for.
    Flere og flere danske er trætte af at blive forskelsbehandlet, og er heldigvis begyndt at protestere højlydt!

    Hvis muslimaen mener at have krav på en parkeringsplads så bør hun rejse hjem til Mellemøsten. Der er der sikkert et ledigt stykke ørken til hendes bil.

    Kommentar by Henning Jensen — 24. august 2018 @ 11:39

  5. Rest beset kunne det godt være returbetaling for tusindvis af muslimske overfald på danskere inkl voldtægter. Hvad mener Arly om det?

    Kommentar by BB — 24. august 2018 @ 11:44

  6. Hvis perkerne er utilfredse med noget vi danskere siger eller gør her i vores eget land, må de jo finde et andet sted at være ! Længere er den ikke. Dette er danskernes land !

    Kommentar by Danskeren — 24. august 2018 @ 11:52

  7. >4: “Hvis muslimaen mener at have krav på en parkeringsplads så bør hun rejse hjem til Mellemøsten. Der er sikkert et ledigt stykke ørken til hendes bil.”

    Mener du ikke til hendes kamel! I Mellemøsten må hun ikke køre bil.

    Kommentar by Notabene — 24. august 2018 @ 11:55

  8. “Forud for hændelsen nægter kvinden, Laila og jeg, en parkeringsplads på baggrund af vores hovedbeklædning og dermed vores religiøse baggrund.”

    Min oversættelse: “Som muslim har jeg altid forrang over de vantro, og det havde den beskidte kuffar åbenbart ikke fattet.”

    Kommentar by Hr. Snusk — 24. august 2018 @ 12:09

  9. Det lyder som en noget fantasifuld fortælling: I langt det fleste parkeringskældre er der ingen vagter eller noget. Adgangen foregår via en automat, og der er typisk et signal, der fortæller, hvor mangle ledige pladser, der er.

    Denne Hijab Kilane har vist selv opfundet dramaet, godt understøttet af en gammel kending, Brian Arly Jacobsen.

    Kommentar by anon — 24. august 2018 @ 12:10

  10. Er selv blevet verbalt og fysisk truende overfaldet af en muhammedanerkvinde på min arbejdsplads. Desværre uden vidner. Under et udredende møde med ledelsen påstod hun op vores åbne ansigter at jeg havde kaldt hende perker. Der blev endnu en sten lagt til mit frafald som moderat.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 24. august 2018 @ 12:11

  11. Jeg har ikke fulgt med i sagen ud over at jeg har set overskrifterne, men er der overhovedet bevis for at episoden har fundet sted?
    Muslimerne plejer nu at være raske nok til at hive mobilen frem og optage det. Og i de tilfælde hvor de ikke har gjort det, der har episoden som regel været opfundet.

    Kommentar by Alf — 24. august 2018 @ 12:16

  12. Man skulle tro RUC har et hold af under cover agenter, der leverer fake news historier, så Arly Jacobsen kan komme i medierne med sin forskning

    Kommentar by k m. — 24. august 2018 @ 12:29

  13. Ak ja, en kvinde i en parkeringskælder der har mere forstand på muslimer og er mere mandfolk end religionssociologen Brian. Jeg håber, at deres antal vil vokse eksponentiel i fremtiden, så politiets hadforbrydelses afdeling ikke kan følge med.

    Kommentar by Menig 442 — 24. august 2018 @ 12:38

  14. “Nye borgerlige er facister. Så enkelt er det” siger David Trads på twitter:

    https://twitter.com/DavidTrads/status/1032666392993128448

    Kommentar by kenneth — 24. august 2018 @ 12:57

  15. Skik foelge eller land fly / kan du ikke lide lugten i bageriet maa du gaa ud / when in Rome , do as the Romans , der var der lidt stof til tvaerkulturelle studier for religionssociologen Brian …

    Kommentar by krassisten — 24. august 2018 @ 13:41

  16. Brian Arly Jacobsen går den fundamentalistiske islams ærinde.

    Via vores kirkefader, Martin Luther, har danskerne i deres inderste sjæl og DNA indbygget religionskritik.

    Vores tro og vores samfund bygger på et fundamentalt oprør mod den sorte pavemagt i Rom. Og vores samfunds videre beståen bygger på et oprør mod de sorte imamer og deres kollaboratører som muldvarpen Brian Arly Jacobsen.

    Lad os bevare et frit Danmark på danskernes hænder. Islam hører ikke hjemme i det skønne Norden.

    Tag hjem til jeres borgerkrigshærgede ørkner og tag den illoyale IS-kriger Brian med.

    Kommentar by np — 24. august 2018 @ 14:35

  17. “flere internationale studier”- du kan finde internationale studier om alt. Der er millioner af dem. Du kan nemt fiske i bunken efter de konklusioner du kan bruge politisk.

    Kommentar by Martin — 24. august 2018 @ 17:04

  18. Der er masser af parkering i Saudi..

    Kommentar by Hul igennem? — 24. august 2018 @ 17:08

  19. Brian Arly Jacobsen; en evigt rindende kilde til morskab og forbavselse – I mit virke som rådgiver/developer, m.v., har jeg ofte brug for hurtigt at kunne vurderer en person jeg muligvis skal samarbejde med – Jeg bruger forskellige tests; se blot her:

    1: Hvid kittel prøven: Vi ifører nu forsøgspersonen, Brian Arly Jacobsen, hvid kittel og stiller to spørgsmål:
    A: Indgår denne person i hjertetransplantations teamet på Rigshospitalet?
    B. Sælger denne person ost, for eksempel, i Lohals (Langeland)?

    2: Kjole og Hvidt prøven: Igen, vi ifører forsøgspersonen, Brian Arly Jacobsen, Kjole og hvidt og stiller også her to spørgsmål:
    A: Er denne person på vej i audiens hos Dronningen for at sige tak for Ridderkorset (Ridder af 1. grad af Dannebrog)?
    B: Er denne person på vej for at medvirke i en sommerrevy hvor han skal afsynge en sjofel sang?

    I tvivlstilfælde kan ovenstående liste selvfølgelig udvides – Foreløbig har Brian Arly Jacobsen scoret dobbelt-B – Det er derfor ikke nødvendig at fortsætte testen.

    Kommentar by T. Flodur — 24. august 2018 @ 17:26

  20. Hvis man er racist, fordi man ikke kan li’ muhamedanere, så er jeg racist, og så er jeg fløjtende ligeglad med dem, der kalder mig racist. – Ud med lortet! Hjem til muhamedanerland med muhamedanerne. muhamedanerne skal være i muhamedanerland, og det er ikke Danmark eller Europa! Herut!

    Kommentar by va sawva — 24. august 2018 @ 18:59

  21. Er jeg racist hvis jeg har lyst til at skide lige ned i munden på Brian Arly Jacobsen, eller er det bare utilfredshed med at mine skattekroner skal gå til en psykopat som Brian Arly Jacobsen.

    Kommentar by Piphans — 24. august 2018 @ 20:31

  22. Lektorer, pastorer, politikkerer, eksperter, journalister, politi og mange andre falder på knæ for iSlamets nederværdigheder,

    men derved håber de vel kun på, at redde sig selv , skide en hund i os og frem for alt:
    selvfede at efterlade ALLLLLE problemerne til deres og VORES efterkommere :-(((((

    Generationen: MIG FØRST, ANDRE MÅ BØDE !!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 24. august 2018 @ 21:12

  23. Det er selvfølgelig aldrig racisme når danske piger bliver kaldt ludere af perkerne.
    I det officielle kulturmarxistiske mediebillede går racisme kun i en retning.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 24. august 2018 @ 21:14

  24. At være nationalsindet – nationalist – højredrejet nationalist – højreradikal – racist ….osv… Man bliver påklistret mange tillægsord, fyord, udskamningsord….

    Jeg har fået øjnene op for ordet PATRIOT – som kan defineres således:

    Patriōt, gr. (patriotes), eg. Landsmand (i denne Betydning siger man hellere Com­patriot); Fædrelandsven; undertiden Fol­keven,
    patriotisk, fædrelandsk, fæ­drelandsksindet, statsborgerlig.

    Patriotisme, Fæ­drelandskærlighed, opofrende Iver, Op­ofrelse for Fædrelandet, Borgersind (stun­dom mods. Kosmopolitisme).

    Det må da være dækkende for meget at det man føler for Danmark, befolkningen og systemet på godt og ondt….ikke?

    Kommentar by Black Watch — 24. august 2018 @ 21:18

  25. En overfusning ,uenighed om en parkerings plads ,hvad har det med “hadforbrydelse” at goere, i det hele taget er brugen af “hadforbrydelse” et doedssygt forsoeg paa at knaegte ytringsfriheden, grunden til den megen animositet mod et hvist segment a befolkningen er jo segmentets opfoersel generelt,at dette segment saa bekender sig til islam,skal Danskerne vel ikke nedgoeres for

    Kommentar by dunk — 24. august 2018 @ 21:32

  26. Tag dog hjem!

    Kommentar by Bastardo — 24. august 2018 @ 21:44

  27. Hej T. Flodur (19),

    Angående dine test:

    1. Hvid kittel prøven
    Min ostemand er en særdeles fornuftig voksen mand med begge ben på jorden selvom han ikke, så vidt jeg ved, har en kandidatgrad eller noget der ligner

    2. Kjole og hvidt prøven
    Professor emeritus Hans Gammeltoft-Hansen er Kommandør af 1. grad af Dannebrog

    Til reflektion: Man skal ikke skue hunden på hårene :-)

    At Brian Arly Jacobsen er lattervækkende ynkelig er vi ikke uenige om. Det er hans udgydelser, der fælder ham.

    Kommentar by JMR HH Jr — 24. august 2018 @ 22:37

  28. 27 JMR HH Jr

    OK, du har en pointe – Hvad siger du så til den her: Hvis Brian Arly Jacobsen, i december måned, stiller sig op på Amagertorv (i sit eget tøj) og afsynger Glade jul, dejlige jul… – Vil folk så ikke stop op og tænke, at det er en bums, som er i gang med at afsynger en sjofel vise!?

    Kommentar by T. Flodur — 24. august 2018 @ 23:51

  29. Hr. Flodur, det er da kun de kulturradikale, som vil opfatte det som noget negativt.

    Kommentar by Hr. Snusk — 24. august 2018 @ 23:58

  30. I er sgu ikke nemme, at bide skeer med, her til aften drenge – Hvad så med den her: Hvis Brian Arly Jacobsen stiler sig op (stadigvæk på Amagertorv) og så, i øvrigt, holder sin kæft – Er I så tilfredse?

    NB: Der er selvfølgelig den risikable bivirkning, at forbipasserende tror, at det er billedhuggeren Jens Galschiøt´s skulptur “Min Indre Svinehund” som er blevet lyslevende – Var det bedre?

    Kommentar by T. Flodur — 25. august 2018 @ 00:19

  31. […] synspunktet har flugtet med det venstreekstreme, som f.eks. Brian Arly Jakobsen er fortaler for: Hvide europæere begår overgreb mod ‘den ædle vilde indvandrer.’ […]

    Pingback by 100 ofre for indvandrerkriminalitet – hver dag « Snaphanen.dk — 25. august 2018 @ 04:26

  32. Brian Arly er ikke dum, han er farlig:

    “Vold over etniske grænser er en politisk bombe”

    Main-stream synspunktet har flugtet med det venstreekstreme, som f.eks. Brian Arly Jakobsen er fortaler for: Hvide europæere begår overgreb mod ‘den ædle vilde indvandrer.’ Problemet er, at det forholder sig massivt omvendt:

    Europæerne er i modtagerenden af etnisk, indvandret vold og kriminalitet, og jo længere politikere, myndigheder og forskere ignorerer det (voldtægt i Sverige, Rotherham, Køln i nytåret 2015), desto mere puster de med deres berøringsangst og propaganda til en livsfarlig, kommende hævn og selvtægt. Brian Arly Jacobsen er ikke dum eller uvidende, han er farlig og uansvarlig. Det offentlige Sverige ligeså.

    Malcom Kyeyune publicerer en manende artikel med udgandspunkt i SVT’s Uppdrag Granskning om voldtægt mod svenske kvinder forleden: Gruppvåld mot “de andra” – inte bara våldtäkt.

    http://snaphanen.dk/2018/08/25/100-ofre-for-indvandrerkriminalitet-hver-dag/

    Kommentar by Snaphanen — 25. august 2018 @ 04:31

  33. Hej Snaphanen (31), enig. Tak fordi du lige satte den på plads. Vi har en tendens til at overse farligheden hos de mest latterligt skingre multikulti-ekstremister som denne Brian Arly. Det er vaskeligt at forestille sig at nogen kan tage dem alvorligt, men det er jo netop det, der er sagen. De bliver netop brugt som sandhedsvidner af de ansvarlige politikere og myndigheder støttet af de toneangivende medier til at opretholde illusionen om, at det er os, den oprindelige danske befolkning, der er skyld i problemerne. De ansvarlige politikere, myndigheder og medier har en klar egeninteresse i at opretholde denne illusion hos flest mulige danskere i længst mulig tid, da det er deres forsikring mod at skulle stå til regnskab. At flertallet i befolkningen stadig tror på illusionen er en kendsgerning, som bl.a. dokumenteres ved valg efter valg, frie, hemmelige valg i Danmark, vel at mærke! Så, jo, illusionstricket virker, og du ret, Brian Arly’erne har en vigtigt rolle i at sikre, at tricket virker.

    Kommentar by JMR HH Jr — 25. august 2018 @ 05:25

  34. Der er ingen der har talt om hadforbrydelser, når fritgående kvinder får tilråbet luder, imens de politisk korrekte brokker sig hvergang en såkaldt ærbar kvinde får tilråb over sin møjklud, som skal signalere at hun underkaster sig normerne for islamisk mindreværd overfor mænd. Lektoren dækker over en yderst undertrykkende modbydelig usekulær diktatorreligion (med dens Fører-profet) og dens vigtigste symbol for at fremtvinge dens magt. Han kan gå af helvede til i den diskussion. Min dybeste foragt for ham og hans tema og ansvarsfølelse og advokering for dette møgklude kvindeundertrykkende diktatur. God lørdag. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 25. august 2018 @ 05:48

  35. Krænkelse! Er man gammel nok, husker man en perlerække af mere eller mindre opdigtede sager, hvor slemme hvide danskere har skullet overfalde indvandrere fysik eller verbalt. Lubna Elahi og så ellers bare derudad. Er voldtægt af hvide kvinder en hadforbrydelse? Er indvandrernes daglige chikane af danskerne hadforbrydelse? Det tror jeg nok, det er. Indvandringen som sådan er en hadforbrydelse mod danskerne.

    Kommentar by tilfældig — 25. august 2018 @ 07:00

  36. Til kernen:
    1. Enhver har ret til en plads i en parkeringskælder, forudsat der er plads, hvilket vil fremgå udenfor, før man får adgang til parkeringskælderen/parkeringshuset.

    2. Mig bekendt er enhver parkeringskælder/parkeringshus overplastret med overvågningskameraer, så hende muslimaen og hendes veninde kan vel blot anmelde den påståede hate-crime til politiet, som så kan få adgang til overvågningskameraerne. Dette er så vidt vides ikke sket i det pågældende tilfælde.

    Selv i min lokale Netto og i s-togene er der overvågningskameraer. Det samme gælder ved enhver hæveautomat.

    Endnu en løgnehistorie fra løgnerpressen, som straks bliver grebet af ham den selvpromoverende tosse, der naturligvis ikke interesserer sig for fakta.

    Kommentar by anon — 25. august 2018 @ 08:02

  37. #30
    De skeer man bed i var af træ; det gjaldt om at bide den over, så havde man et kraftigt bid.
    Det har Arly drengen ikke- og han bliver aldrig rektor på RUC, selvom han lader som om han har de meninger man (endnu) skal have for at nasse.
    Men det vil ændre sig, og vi skal nøje huske landssvigernen år vores tid kommer stærkere, det er på vej, det har det været i ca 1 1/2 år er min vurdering, så et forsigtigt hurra for at fjolserne som Arlydrengen bliver færre og islamoskrigeriet bliver mere skingert. I øvrigt bør fede kællinger som hende flæskeren gå lidt mere på deres uformelige fodvorter og køre lidt mindre i bil.

    Kommentar by Hul igennem? — 25. august 2018 @ 08:56

  38. når

    Kommentar by Hul igennem? — 25. august 2018 @ 08:56

  39. Brian skal holde sig til kun at høre heavy, men holde sig fra stofferne, da han åbenbart er havnet i en svær psykose – måske Henrik Rindom kan hjælpe ham?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 25. august 2018 @ 09:58

  40. Nyt ord for mig: “Antipropaganda”, som Arly (a.k.a. Ali) bruger om islamkritik. Jeg har sikkert misforstået dette PC bullshit ord (endnu et af slagsen), men i mine ører lyder det jo faktisk positivt: Antipropaganda må da være noget godt – noget der imødegår/går i rette med propaganda. Lyder helt fint i mine ører: Kendsgerninger og argumenter, der udfordrer magthavernes propaganda om indvandringens og islamiseringens velsignelser. Men det er nok ikke sådan, Arly definerer antipropaganda, men jeg gider ikke en gang google det for at se, hvad kulturmarxisterne mon mener dette opfundne ord betyder.

    Kommentar by RonaldR — 25. august 2018 @ 11:37

  41. Cirkus Arly

    Kommentar by Træt — 25. august 2018 @ 16:10

  42. Stor respekt for den kvinde, der satte mullaen på plads. Det kom helt tydeligt bag på hende, at en vantro sagde hende imod. Som hun sagde:”jeg læser statskundskab på kandidatniveau”. “Og hvad så” svarede kvinden. Så var hun paff. Super.

    Kommentar by Popeye — 25. august 2018 @ 18:16

  43. Thøger Seidenfaden har ikke levet forgæves.

    Hans forkvaklede synspunkter lever fint videre den dag i dag…

    Kommentar by Revisoren — 26. august 2018 @ 14:13

  44. Apropos overfald

    https://www.dr.dk/nyheder/udland/overfald-og-chikane-joedehad-vokser-i-tyskland

    Kommentar by P — 27. august 2018 @ 18:34

  45. Spot on! Træt 16:10 (You beat me to it)
    Hvis det var for at glæde far og mor, Arlidrengene fik et job med tilhørende “hvid kittel”, havde det også været klaret, hvis han i stedet var blevet pølsemand.
    (Undskyld til de danske pølsemænd, der dagligt udfører et fædrelandskærligt job)

    Kommentar by White knight — 5. september 2018 @ 06:38

  46. ArlidrengEN (møgskærm😠)

    Kommentar by White knight — 5. september 2018 @ 06:41

RSS feed for comments on this post.