1. september 2018

Anti-racisten Mohamed, medlem af Det Radikale Venstre: Mattias Tesfaye er en ‘klasse/raceforræder’

Selvom jeg har blogget i 15 år kan jeg stadig overraskes over hykleriet hos selverklærede anti-racister. Mohamed Mohamud er medlem af Det Radikale Venstre, og kæmper hårdt for den gode tone. I award you no points

(Mohamed Mohamnud, 2018; Fotos: Facebook)

“Dansk Folkeparti og Nye Borgerlige bør forbydes.” (Mohamed Mohamud, 27. august 2018)

“Det er meget passende, at vi efterhånden kalder en spade for en spade og en nazist for en nazist.” (Om Pernille Vermund, 25. august 2018)

“Er jeg dansk nok? Jeg mener i hvert fald, at mit Danmark er et, hvor man dømmer folk på deres handlinger, og ikke på deres hudfarve og religion” (31. juli 2018)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94745/trackback

19 Comments »

  1. Jamen Muhamed Mohamud er en rigtig radikal. Han har ligesom alle de andre medlemmer af Det Radikale Venstre den rigtige mening og de rigtige holdninger. Det er alle os andre 94% af den danske befolkning som har de forkerte meninger.

    Kommentar by Erik Skifter — 1. september 2018 @ 11:05

  2. Racisme er det nye sort!

    Kommentar by A-mad — 1. september 2018 @ 11:07

  3. Antiracisme betyder antihvid. Det er alt.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 1. september 2018 @ 11:14

  4. Ham den smældfede og selvfede neger har en pointe, der udstiller hans ‘danskhed’: Forbyd DF og NB.

    Hans kendskab til Grundloven er åbenlyst ikke-eksisterende.

    Jeg håber sandelig, at de radikale ryger ud af FT næste gang, eller i det mindste får lige så ringe indflydelse, som de har haft de senere år.

    Så kan Stormuftien Østergaard rende og hoppe og vide, at hans og hans proselytter er inderligt ligegyldige. Det vildeste, han får, er taletid i ‘Debatten’ med den kulturradikale Clement Kjærsgaard.

    Kommentar by anon — 1. september 2018 @ 11:15

  5. Han burde hænges op med røven i klaskehøjde og tildeles en større gang spanking med et spanskrør for hans nedsættende bemærkninger om Mattias Tesfaye.

    Mattias Tesfaye er om nogen det man med rette kan kalde “brobygger” mellem vores kultur her i Danmark og den muslimske kultur. Når så man hører denne radikale muslim oppuste begrebet dem og os, ja så er det at man tænker sit om disse mange muslimske radikale.

    Kommentar by Erik Skifter — 1. september 2018 @ 11:18

  6. Han minder vel lidt om Carsten Jensen. De lever begge i 1995

    Kommentar by BB — 1. september 2018 @ 11:39

  7. Forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 1. september 2018 @ 11:43

  8. Man må da håbe, at han bliver opstillet til valget.

    Kommentar by Bastardo — 1. september 2018 @ 11:44

  9. Han taler og skriver vel blot som det han er, og ser ud som.

    Kommentar by Henning Jensen — 1. september 2018 @ 11:45

  10. En ægte radikaler, – men befriet fra den politiske korrekthed som indimellem tynger radikalerne. Måske et talent fundet under morten iøstergårds ghetto besøg og hans udbredelse af det glade radikale budskab? En stærk trumf når valget nærmer sig!

    Kommentar by mvjensen — 1. september 2018 @ 11:46

  11. Det er jo ikke første gang, at Det Radikale Venstre er infiltreret med Sharia.

    For år tilbage blev den daværende folketingskandidat Mona Sheikh smidt på porten, da hun konsekvent nægtede at tage afstand fra stening af kvinder.

    Og den billedskønne imam og hardcore islamist Sherin Khankan er også tidligere medlem af sekten Det Radikale Venstre.

    Hvornår fusionerer Det Radikale Venstre med Hizb ut-Tahrir?

    Kommentar by Revisoren — 1. september 2018 @ 11:54

  12. Erik Skifter: Tesfaye er mig bekendt ikke muslim. Er det Khader du tænker på?

    Kommentar by Peter Lund — 1. september 2018 @ 12:09

  13. Men det er netop, når vi dømmer folk på deres handlinger istedet for deres hudfarve, at vi hvide bliver kaldt racister!

    Kommentar by Vakse Viggo — 1. september 2018 @ 12:14

  14. Indavlen breder sig hos de “radiGale” panikken breder sig hastigt för næste FT.
    Den “radigale” syge breder sig uden problem til retarderede mussieer, som denne fedtbasse.
    MortenMohammmad er glad for dem alle! gabbbb….

    SIAD, Stem NB, Direkte Demokrati!
    P.

    Kommentar by Piotr — 1. september 2018 @ 12:46

  15. Identitets-politikken bliver venstrefløjens død.

    Kommentar by Dennis — 1. september 2018 @ 16:05

  16. Han har nu købt fjollebriller..

    Kommentar by Hul igennem? — 1. september 2018 @ 20:07

  17. Impressive at Morten Østergaard, Zenia Stampe, Sofia Carsten Nielsen m.fl. fortsat holder fast i deres holdinger. Det er standhaftighed, men når livsløgnen bevises, står de tilbage magtesløse. Og magtesløse er de netop nu, mens islam-folk er ved at brænde vores samfund ned.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 1. september 2018 @ 23:17

  18. Mohamed Mo ham ud – af Danmark
    Og dog, han er jo en fin reklameklovn for de radikale.

    Kommentar by Catfish — 2. september 2018 @ 02:40

  19. Jeg tror at Mohamed Mohamnud vil være den perfekte kone for søren pape, søren pape har nemlig brug for en lille kraftig vildbasse som Mohamed Mohamnud til at holde både papbøssen og de konservative homoer på rette kurs.

    Det er faktisk lige før at jeg tror, at hvis pap og konen Mohamed Mohamnud spicer forholdet lidt op med spritbilisten hans “engle” fisse, så vil trekløveret næsten være ustoppelige i dansk politik for mange årtier frem.

    Kommentar by Piphans — 2. september 2018 @ 20:39

RSS feed for comments on this post.