3. september 2018

Pind: Populististiske bevægelser er ‘en pest over europa’ – “Den, der gemmer sig bag en mur, taber.”

Det pæne liberale borgerlighed ramte den brutale virkelighed, men nægtede at rette ind, og mistede den folkelige opbakning. Søren Pind forlod dansk politik tidligere på året, og tidspunktet var velvalgt. Status quo-partiernes dage er talte. Godt for Danmark. Godt for danskerne. Kommentar på B.dk af Søren Pind – Pest over Vesten.

“Den frihedsorienterede borgerlighed er udfordret af sin grimme fætter verden over. Alt, hvad der engang gjaldt som udtryk for borgerligheden, er under angreb. Ikke udefra. Men indefra.

Vi ser det i USA med præsident Trump. Vi ser det i Storbritannien. Og vi ser det herhjemme. Overalt i Vesten angribes de institutioner og den ramme, vi har bygget over de sidste 70 år. … tilsammen tegnes et billede af et samlet, voldsomt angreb. På det, der har skabt den frieste og rigeste livsform på kloden. …

Vi har set, hvad feje, populistiske bevægelser har at byde på. En mageløs afstumpethed. Utryghed og opsplitning.. Et mørke der føder på angst. Vi har set, hvad feje, populistiske bevægelser har at byde på. En mageløs afstumpethed. Utryghed og opsplitning. Et mørke der føder på angst. … Den, der gemmer sig bag en mur, taber.

Disse bevægelser og holdninger er en surdej. Og det samfund og de partier, der bygger på det, bygger på sand. For det er en pest over Vesten. Hvor vi vil ende med ikke at kunne genkende os selv. Det er tid at sige fra. Man kunne symbolsk starte med at afskaffe den unyttige og ressourcekrævende grænsekontrol. Der står jo alligevel snart et vildsvinehegn.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94785/trackback

45 Comments »

  1. Véd ikke om det skyldtes gruppepres fra partiet V, men pinden/halmstrået var en fiasko som justitsminister. Men har han nogensinde været andet end en selvoptaget og selvhøjtidelig pamper?

    Kommentar by bent nielsen — 3. september 2018 @ 17:40

  2. Hvad grænsekontrol angår kunne politikerne lære meget af Australien og Bolivia, Brasilien og Argentina. Hvor de passer meget på at sygdomme, narko, terrorister, våben og sprængstoffer ikke kommer ind via lufthavne og grænseovergange. (se National Geographic) Så kalder pinden populistiske bevægelser for mageløst afstumpede, og antyder diverse om Trump og mure. En billig omgang når pinden ikke nærmere forklarer hvad han mener.

    Kommentar by bent nielsen — 3. september 2018 @ 17:48

  3. En bælgøjet narcissist bræger i hegnet. I næste uge synger han nok en falsk duet med Wounded Knee Holst.

    Kommentar by Iznogut — 3. september 2018 @ 18:03

  4. Møgdyret gør hvad han er blevet beordret til i Bilderberg gruppen. Søren Pind og hans ligesindede, er en pest i Danmark

    Kommentar by Nielsen — 3. september 2018 @ 18:15

  5. “afskaffe den unyttige og ressourcekrævende grænsekontrol”

    Der er afvist over 5000 personer ved grænsen.

    https://www.fyens.dk/indland/Siden-indfoerelsen-af-graensekontrol-Knap-5500-udlaendinge-er-blevet-afvist-ved-graensen/artikel/3238902

    Kommentar by M.P. — 3. september 2018 @ 18:22

  6. Somalier, kære Søren Pind.

    Hvor mange danskere skal slås ihjel af den slags mennesker før du er tilfreds ?
    https://www.tv2nord.dk/artikel/22-aarig-doemt-kastede-store-grene-fra-motorvejsbro

    Kommentar by k.m. — 3. september 2018 @ 18:28

  7. Mure virker! Spørg Israelerne og Kineserne!

    Kommentar by Vakse Viggo — 3. september 2018 @ 18:28

  8. Pind og ligesindede er en pest i danmark !!!

    Kommentar by Danskeren — 3. september 2018 @ 18:30

  9. Man savner virkelig ikke Pind. Problemet er, at hele hans parti stadig får 17 procent af stemmerne

    Kommentar by BB — 3. september 2018 @ 18:32

  10. Fra Den Store Hukommelse:

    ”-det tåbeligste, Danmark nogensinde har gjort, var at indføre indvandrerstoppet.”
    (Søren Pind, (V), tidligere Teknik borgmester i København/tidligere minister, Jyllands Posten 7.3.2000).

    ”Krig mod islam? Mod Malala? Mod Muhammed Ali? Mod Ole Wøhlers Olsen? Mod 2 mia.mennesker? Er folk rigtige kloge? Jo, nok krig mod islamistiske fanatikere med alle demokratiets våben. Men s.. da ikke mod en hel religion.”
    (Søren Pind, (V), MF, udenrigsfører, om reaktionen mod muslimer efter terrorangrebet mod Charlie Hedbo på Facebook og Jyllands-Posten 9.1.2015 ”Indland”s.2 ”Sagt og Skrevet.”

    ” Vi er i krig med en dødskult, ikke islam. For ”Bliver det til krig med islam, slutter den aldrig”.
    (Søren Pind, (V), Justitsminister, efter terroraktionen i Nice 14.7.2016 på sin Facebook-opdatering 15.7. 2016 og Snaphanen, 16.7.2016, samt Uriasposten 18.7.2016).

    ”Jeg har tænkt mig at Danmark skal bygge en månestation hvor flygtninge kan søge asyl og vente. Der er heller ikke nogen, man skal spørge. Må jeg også kalde det et oplæg og komme i medierne?”
    (Søren Pind, (V), MF, på Twitter 14.02.2018 i anledning af Socialdemokratiets udspil på flygtninge området).

    Og sådan skrev idioten i 2008:

    ”De har jo fået ret, de mennesker, der for 20 år siden advarede om, hvilken udvikling vi havde åbnet for med vores udlændingepolitik: Sune Dalgård, Helle Merete Brix, Søren Krarup, og hvad de ellers hed, de mennesker, der fyldte Jyllands-Postens spalter med advarsler. De er blevet forhånet og latterliggjort og stigmatiseret – jeg må indrømme, at jeg selv har været med til det – men de fik ret.”
    (Søren Pind, (V) i Weekendavisen 7.3.2008, s.2.

    Og fjolset var justitsminister i 2015, hvor dansk politi servicerede de parasitter der myldrede op fra Tyskland. Der er nu snart gået 3 år, så kan de få familiesammenføring til deres muslimske kulturaffald.

    Kommentar by der Adler — 3. september 2018 @ 18:32

  11. Det er ikke de nye oppositionspartier og bevægelser, de såkaldte populistiske partier, der er pesten. De repræsenterer derimod Vestens immunsystem og selvopholdelsesdrift, der nu er ved at vågne af sin mangeårige slummer, og gået til forsvar af vores gamle kultur. Et træ skal kendes på sine frugter. Ja, og et sundt træ bliver ikke angrebet af sygdom og parasitter. Venstrefløjens yndlingsborgerlige, Pind, forstår stadig ikke sit og sine fælles store svigt, og manglende rettidige omhu.

    Kommentar by JC — 3. september 2018 @ 18:39

  12. Åh Gud dog. Jeg troede den narrøv var gået i selvbestaltet tavshedshi.
    Mon han ligefrem pønser på et comeback i Alternativet eller tilsvarende åndssvagt parti.
    Og ham så jeg godt nok for mange år siden noget stort i. Kæmpenar der kun egner sig til at spille klovn i Mads og Monopolet.
    Det er dog et stort gode, at vi ikke skal høre og se på ham i tide og utide.

    Kommentar by Knud Madsen — 3. september 2018 @ 18:48

  13. Jeg er 100% sikker på at den idiot er blevet betalt/bestukket. Som kommentar 10/der adler er inde på, så var søren pind engang en af de største indvandringskritikere, (han har også skrevet imod islam før) og så lige pludselig fra den ene dag til den anden kan han nærmest ikke få nok muslimsk indvandring!

    Jeg er sjældent enig med lars løkke, men at fyre søren pind var tydeligvis nødvendigt før pressen finder hans kontanter under madrassen fra EU, det muslimske broderskab, eller hvem der nu end har købt søren pinds troværdighed. Jeg ville have skrevet sjæl, men jeg tror ikke han ejer en.

    Kommentar by Per — 3. september 2018 @ 18:51

  14. Hvis der er en ligegyldig og fjollet person, som i den grad er blevet overvurderet gennem et par årtier, så er det Søren Pind.
    Hvis det vedbliver at være hans alvor at stoppe i politik, så nåede han alligevel at gøre landet en stor tjeneste.
    Man havde ellers aldrig forestillet sig at komme i den situation, at kunne takke Søren Pind for noget som helst!

    Kommentar by Henning Jensen — 3. september 2018 @ 18:58

  15. ”Overalt i Vesten angribes de institutioner og den ramme, vi har bygget over de sidste 70 år. … tilsammen tegnes et billede af et samlet, voldsomt angreb. På det, der har skabt den frieste og rigeste livsform på kloden2
    Skriver Pinden, og det er jo rigtigt nok. Så langt så godt.
    Men det der truer er en fremmed og meget ondskabsfuld ideologi som har fået fodfæste her takket være berøringsangste politikere godt støttet af naive borgere og en efterhånden stor gruppe der lever af at servicere fjenden.
    Vore forfædre har skabt et godt samfund som vi bare skulle vedligeholde og give videre til vore børn.
    Men det magtede vi ikke.

    Kommentar by Erik — 3. september 2018 @ 18:59

  16. Tak til ‘der Adler’ for at gemme disse gamle citater. Folk, der kommer med dumme udtalelser, skal have deres dumheder stukket i næsen, hver gang lejlighed byder sig.

    Kommentar by Ole Madsen — 3. september 2018 @ 19:04

  17. Han er vitterligt ved at blive vissen , ham Pind . En vindboejtel er og bliver han ogsaa . Godt han forlod dansk politik , der var (er) fare for at der lurer en radikal indeni ham…

    Kommentar by krassisten — 3. september 2018 @ 19:19

  18. Der er kun én ting at sige til den klamme taburat klæber til søren pind og det er, at pesten spreder sig inde fra christiansborg og ud i danmark.

    Jo før den idiot til søren pind bliver låst inde og isoleret fra os andre så han ikke kan smitte flere, jo bedre.

    Venstre er et parti for orne pulere og tosser som søren pind.

    Kommentar by Piphans — 3. september 2018 @ 20:06

  19. En dårlig hårdag efter billedet at dømme.. Burde optræde sammen med Ida Auken og Jens Rohde til åbning af hoppeborge.

    Kommentar by Hul igennem? — 3. september 2018 @ 20:40

  20. Endnu en historieløs og kulturblind liberal afleverer en sviner – inden han forlader festen og smækker med døren.

    Hvor bor Søren Pind egentlig henne? Har han en 2-værelses i Mjølnerparken? Gjellerup?

    Kommentar by BE — 3. september 2018 @ 20:45

  21. Er Lars Ulykke en blanding af en vejrhane og en slim-ål forklædt som borgerlig? Eller en mellemting mellem en benhård radikal og en fantast fra “alternativet”? Ihvertfald har hans såkaldte reformer været det rene lort set fra et overordnet synspunkt. Hans kommunalreform, sygehusreform og pensionsreform osv. har kun skadet og forulempet. Men V, K, LA og Ulykke forbereder allerede endnu flere grimme ting, selvom de er begyndt at dele valgflæsk ud i store portioner.

    Kommentar by bent nielsen — 3. september 2018 @ 20:56

  22. At Ulykke kunne bruge en Pind til at stikke i sine politiske høm-hømmer kan ikke forbavse. De to er vist brødre i den ånds-formørkelse de synes at have tilfælles. Begge planlægger vel at EU skal være det næste sted hvor livet skal nydes på borgernes bekostning.

    Kommentar by bent nielsen — 3. september 2018 @ 21:10

  23. Idioten vil slet ikke forholde sig til Islam og den skade den gør på de frihedsidealer. Han kan selv være en afstumpet idiot som bare lader sig lulle i søvn af et forgiftet eventyr på at alt er ligegyldigt, med en enøjet etik og moral. Idioten Søren Pind lader fremtidige generationer sejle i Deres egen sø, og lader friheden i stikken for at tækkes en usekulær diktatorreligion. Føj for den lede en tom levebrødspolitiker med en tom moral.

    Kommentar by Michael Unna — 3. september 2018 @ 21:16

  24. -> k.m. – @ 18:28
    For Pind vil “afstumpethed” jo være bare at sende somalieren retur. Nu skal han først behandles her i fem år og kommer jo sikkert aldrig reelt retur. Det er “civilisation”. Afstumpetheden over for danskerne, der skal betale og udsættes for berigerens adfærd, melder historien intet om. Men med sit “pest over Europa” er Pind infam nok til at trække nazikortet på en smule mere subtil vis mod dem, der mener, at afstumpethed over for landsmænd er lavere end over for fjendtlige vildtfremmede. Og kunne han sine westerns, ville han vide, at den, der gemmer sig bag en mur, vinder. Den, der skydes først, er idioten, der bare åbner døren.

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 3. september 2018 @ 21:28

  25. Dybt kriminel på tålt ophold i 15år
    Søren Pind tænker åbenbart mere på perkerens ve og vel, end alle de danskere, hvis liv han har ødelagt med sin kriminalitet
    https://www.tvmidtvest.dk/artikel/idoemt-forvaring-i-byretten-i-dag-begynder-tidligere-bandeleders-ankesag

    Kommentar by k m. — 3. september 2018 @ 21:42

  26. Har lige læst dagens papiraviser og netaviser. Det var uhyggelig og oprørende læsning. Overfald og mord osv. foregår nu overalt. I solskinnet kan både små og større byer virke særdeles fredelige og trygge, men voldsgrupperne slår til mange gange hver dag, og selv ved højlys dag angriber de uden varsel fredelige spadserende. Landets sygehuse skal nu snart ud i endnu flere spareøvelser. Også på ældreområdet er flere forringelser på vej. Endnu flere penge er bevilget til udviste voldsforbrydere. Vel på tålt ophold de næste 50 år?? Og man vil bruge flere tusinde millioner kr. til luksus, og til diverse projekter i fejlslagne arabiske og afrikanske stater. (se JP, B.T., den Korte og Snaphanen)(samt “Sundhed er noget vi leger med”)

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 3. september 2018 @ 21:44

  27. Se også “Document – DK inden krigen kommer” !!!

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 3. september 2018 @ 22:12

  28. Hvad er det modsatte af mure, Søren Pind? Jo, det er åbne døre!

    Da jeg var barn for små halvtreds år siden låste vi ikke vore døre – og det endda i en af de idag meste udskældte forstæder til København. På grund af dine åbne grænser bliver alt hvad der ikke er nagelfast stjålet idag. Enhver med et egentlig ganske rimeligt ønske om at beskytte sin ejendom har idag ikke alene låste døre og haspede vinduer, men også alarmer og vagtselskab.

    Det er ikke blevet bedre efter din uengagerede optræden som landets justitsminister!!!

    Du kommer til at gå over i historien som en af denne komplet talentløse generation af politikeres værste af slagsen. Har du ingen løsninger, så gør dig selv en tjeneste og hold munden lukket!

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 3. september 2018 @ 22:33

  29. Søren pind er en lort, og den bor de federe steder.

    Kommentar by Sindsro — 3. september 2018 @ 22:52

  30. Da han for nogle år siden rejste rundt i USA med Jacob Holdt afslørede han sig selv som Obama-elsker.

    Kommentar by Hodja — 3. september 2018 @ 22:52

  31. URIASPOSTEN har bragt mange sandheder frem om hvordan anstalten Christiansborg svigter os alle, og fylder vores land med omkostningstunge, voldelige og skumle typer. Som ministrene de sidste 10-15 år løbende har forsynet med stadig større rettigheder, så at vi danskere nu behandles som 3. rangs borgere mht. boliger, jobs, velfærd, sundhedspleje, familieliv, pensioner og meget andet. Men nu er det kommet så vidt at den rødradikale undergravning risikerer at få vores samfund til at gå i skred, så at vi ender i kaos, kollaps, junglelov og diktatur. De radikale hyklere og rødfascister mfl. arbejder jo i realiteten på at udskifte kultur og civilisation med barbari, gangstervælde og hverdagsterror. At situationen er alvorlig og truende fremgår bl.a. udviklingen i Sverige og Londonistan. Se også “Document – Danmark inden krigen kommer” !!!

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 4. september 2018 @ 00:09

  32. Diskrimineringen af danskerne er efterhånden så grov, at man kan komme til at tænke på forholdene i apartheid-Sydafrika. F.eks. har migranter ret til familiesammenføring, store pengebeløb og store boliger m.m.m., forud for danskere. Danskere har ofte kun ret til retsløshed, arbejdsløshed, skilsmisse og hjemløshed. Mens børn systematisk gøres faderløse. Og danske ofre for sygdom, ulykke, vold eller alder får ofte en luset behandling af partierne og “systemet”.
    Den samlede politik overfor det danske folk er gak-gak.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 4. september 2018 @ 00:30

  33. Husk nu: Document – DANMARK INDEN KRIGEN KOMMER !!!

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 4. september 2018 @ 00:35

  34. Bogstaveligt talt kan pesten i form af smitsomme tropesygdomme eller lignende meget let spredes af indvandrere til venligboere og videre til almindelige danskere.

    Hvordan de skjulte magthavere i USA bevidst forårsager helbredsproblemer og bruger medierne til også på sundhedsområdet bruges til at vildlede er Jon Rappoport noget af en ekspert i http://nomorefakenews.com/

    Læg mærke til at den journalist allerede fra år 2000 har kaldt sin blog ved det navn som reaktion mod Fake News i de efterretningstjenestestyrede medier. Disse medier har så nu forsøgt at vende det hele på hovedet ved at lade som om det er mediekritikerne som lyver.

    Kommentar by perhag — 4. september 2018 @ 01:46

  35. Både Pind og Løkke er gamle bøssoidkammerater. De var sammen til Afghanistan og slikke røv på Taliban og Cia. Nu slikker de røv på Rothschildjødepengene og Læderbøssen Macron. I pausen slikker de røv på Merkel og div. våbenfabrikanter fra USA. De har indtørret tyndskid helt op i næsen, det er vel derfor de ikke kan lugte andet end lort.

    Kommentar by Hul igennem? — 4. september 2018 @ 02:46

  36. Jeg vil gerne lære at strikke. Så vil jeg sidde foran guillotinen og kigge på at deres afskårne hoveder triller ned i kurven.
    I det hele taget er det tiden at planlægge “super” aflivningslejrene, der er jo en hel del der skal aflives og bortskaffes på en økologisk korrekt måde.

    Kommentar by Hul igennem? — 4. september 2018 @ 02:52

  37. #7 Mure virker! – Spørg Vatikanet! :-)

    Kommentar by Lightmann — 4. september 2018 @ 02:55

  38. “TandStikkeren” har vist sat kikkerten for det blinde øje, med det vås han udspyr hér. Man siger ellers: I rde blindes rige, er den eenøjede konge. Men vi er hverken blinde – og du er slet ikke konge. Jo måske i egen indbildning. Hvad blev der af “en mand rydder op” proklameringen? Da halvvissen svingede med Indiana Jones-hatten og advarede alle kriminelle (indvandredrenge, var det vist!) om; “at der er kommet en ny Sherif til byen!”??!! Bragesnak a la Villy Schlafenthaler – hvis der er nogen der erindrer ham? (der vist var mest kendt for sit guitarspil).
    Skuffende, er vist ikke engang dækkende.
    Jeg har det med tandstikken og Uffe Bittermann; som Kai Munk fik det med Adolf H. Startende med beundring og forhåbninger, for siden kun at have foragt tilovers.

    Kommentar by White knight — 4. september 2018 @ 05:39

  39. Sikke en gang vås – her omskrevet i min version som:

    Den frihedsorienterede borgerlighed er udfordret af sin grimme fætter verden over. Alt, hvad der engang gjaldt som udtryk for borgerligheden, er under angreb. Ikke udefra. Men indefra – af den grimme fætter. Den grimme fætter har bestemme husreglerne i alt for lang tid, og har løjet for resten af familien. Den grimme fætter har fjernet gulvet i huset. Nedenunder er der kviksand – men det må du ikke sige. Men den grimme fætter er sur og tvær, for han/hun/hen vil ikke indrømme at have taget fejl, men er i stedet sur, aggressiv og bitter.

    Vi har set det i USA, hvor den grimme fætter har fået gældsat landet til astronomiske højder. Vi har set det i Storbritannien hvor resultaterne af den grimme fætters værk er at sharia er anerkendt retspraksis i visse dele af landet, og muslimske voldtægtsbander har haft frit spil i mange byer. Og vi ser resultaterne af den grimme fætters politik i vores eget hus – der er utallige eksempler, f. eks. hvor ”nogle unge” angriber kartoffeldanskere i flok, alt imens politiet taler om ”drengestreger” og at ”de skal have en alvorlig snak med dem”.

    Fordi den grimme fætter ikke har udvist rettighed omhu kan de institutioner og rammer han selv bygget op ikke fortsat bestå. Den grimme fætter har ikke forstået konsekvensen af de gæster han har inviteret indenfor. Men han kunne da bare have set på de lande de kom fra. Når man har givet ham udfordringen: ”Vis mig et rigt, frit og velfungerende, multikulturelt samfund hvor islam udgør hovedreligionen, men under 50% af befolkningen”. Svaret fra ham har været ”la-la-la, du er da vist racist, så dig gider jeg ikke snakke med (men jeg snakker gerne om dig til andre)”.

    Fordi den grimme fætter ikke har udvist rettighed omhu har vi importeret folk der udviser en mageløs afstumpethed. Det har medført utryghed og opsplitning. Den grimme fætter har givet resten af huset et mørke – og dem som siger det er mørkt må leve i angst, for det er i hvert fald ikke den grimme fætter som har taget fejl. Men den grimme og feje fætter giver ikke op. Populistiske lover han, at hvis vi blot trækker gardinerne for vil mørket i huset se anderledes ud, det vil pludselig ændre sig – med gardinet for vil utryghed og opsplitning forsvinde – bare sådan… vupti! Fordi den, der gemmer sig bag et gardin, vinder – siger han, selvom kropssproget, tonelejet og ansigtsfolderne viser, at det måske ske mest af alt handler om at blive ved med at måtte bestemme over de andre i huset.

    Den grimme fætter har fjernet gulvet i huset. Nedenunder er der kviksand. Og den grimme fætter påstår at folk som har pest er de bedste til at komme og hjælpe os. Hvor er det tragisk at vi ikke længere kan genkende det gode og sjove ved ham den grimme fætter – for da han var lille gjorde han gavn og spredte glæde. Men vi andre har sagt fra – vi er stoppet med at lytte til den grimme fætter. Der findes heldigvis stadig folk med fornuften i behold – og det er dem vi lytter til, for de lytter til os og vil føre en samtale – ikke blot råbe ”la-la-la, du er da vist racist…” som svar på svære eller kritiske spørgsmål. Den grimme fætter lytter ikke, han/hun/hen sidder blot i hjørnet med armene lagt over kors, er sur, aggressiv og bitter.

    Jeg synes han skulle gå ud og lege med de ulve og bævere han – mod vores råd – fik sat ud i haven for nogle år siden…

    Kommentar by Bjarne P. — 4. september 2018 @ 08:19

  40. Pamper Pind
    slap en vind,
    stanken var ret hamper.

    Ud med Pind,
    frisk luft ind,
    forsvind, du tykke pamper!

    Kommentar by Crass Børsting — 4. september 2018 @ 09:13

  41. “feje, populistiske bevægelser…”.

    Pinden gemmer sig bag et tastatur hvor han med løftet pegefinger belærer danskerne om rigtige og forkerte holdninger. En arrogant og usympatisk globalist som Uffe Elleman Jensen. Venstre får tæsk (igen) ved næste valg, og ganske velfortjent. De har afmonteret sig selv fra befolkningen og ser kun mod EU alt i mens de skæver til deres cv.
    Jo mere de nedgør os “populister” jo stærkere står vi.
    Bliv endelig ved Søren.

    Kommentar by Hagmann — 4. september 2018 @ 09:36

  42. Søren Blind må jo lide af skizofreni. Hans udmeldinger stritter i alle retninger. Og så har han et “alter” stående på sit skrivebord med Ron Reagan. Intet af det han siger og foretager sig gi’ nogen mening.

    Kommentar by White knight — 4. september 2018 @ 10:59

  43. @ 42 . Naeh , det giver meget lidt mening . Det er lidt som en tovlig
    koeter der snapper efter alt den kommer i naerheden af . Dog boer man ikke undervurdere underholdnings-vaerdien af Pind’s meddelsomhed ; et skaevt grin kan det da altid blive til…

    Kommentar by krassisten — 4. september 2018 @ 11:42

  44. Pind er en Pest for Danmark.
    Tag Gallauniformen og smut til de evige jagtmarker, eller Jomfruerne (De vingede smågrise)
    Til det får du tilladelse af en PædoImam.

    Kommentar by Sindsro — 4. september 2018 @ 13:24

  45. Pind er ikke helt uden evner, og som direktør for Det Kongelige Teater ville han passe fint som en blanding af figurerne Løjtnant von Buddinge og Jean de France.

    Det paradoksale i hans citat fra Hartvig Frisch om pest over Europa er at indvandringsmodstanderes mere velbegrundede brug af citatet om den øjeblikkelige befolkningsudskiftning i Vesteuropa ville blive straffet efter den såkaldte racismeparagraf.

    Kommentar by perhag — 5. september 2018 @ 00:41

RSS feed for comments on this post.