5. september 2018

EB: “De kristne – med… Paludan, i spidsen – skal fange jøderne og muslimerne og sætte dem i bure…”

Den selvrerklærede pladderhumanist Christian Hansen huserer på Twitter, hvor han trækker nazi-kortet cirka en gang i døgnet. Han kan sin Knud Lindholm Lau, og så blev han lige eneste kilde til en historie i Ekstra Bladet. Fra EB.dk – Rystet far: Eleverne leger ‘Rasmus Paludan’ i skolegården.

“I en fynsk skolegård har almindelig fangeleg og røvere og soldater taget en voldsom drejning. Det fortæller Christian Hansen, der er far til 10-årige Mathias, som går i femte klasse på den pågældende skole.

– Min søn kommer hjem og spørger mig, hvem Rasmus Paludan er. …

‘Rasmus Paludan-leg’ går i alt sin enkelthed ud på, at eleverne bliver inddelt i tre hold – kristne, jøder og muslimer. De kristne – med en leder, Rasmus Paludan, i spidsen – skal fange jøderne og muslimerne og sætte dem i bure, som de skal forsøge at slippe ud af.

– Vi skal tænke over, hvordan sprog skaber virkeligheder. Nu skaber vi en virkelighed, hvor vores unger i skolegården er fuldt bevidste om segregation – som når muslimer bliver kaldt ‘taber’ eller ‘pædofile’. Det er så uhyggeligt.”

(Christian Hansen på Twitter om en Knud Lindholm Lau-udgivelse, 26. maj 2018)

Oploadet Kl. 02:06 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94801/trackback

13 Comments »

  1. Hvem havde troet at han kunne have så meget fremgang med sin metode .)

    Kommentar by Michael Laudahn — 5. september 2018 @ 02:33

  2. På mig virker det som en til lejligheden opfundet historie af Christian Hansen selv.
    Selv blandt voksne er det de færreste der ved hvem Rasmus Paludan er, så hvis børn i en skolegård har ladet navnet indgå i en leg, så kan det kun være på opfordring af nogle røde voksne, som har instrueret dem.
    Og hvordan i alverden kan Christian Hansen få jøder blandet ind i legen? Hvorfor skulle en Paludan dog fange jøder?
    Mon ikke historien udelukkende er foregået inde i Christian Hansens hoved? Og det kan kun være en af løgnepressens aviser der har gengivet en sådan beretning.

    Men som salig Simon Spies ofte udtrykte det, og han havde ret: “Dårlig omtale er bedre end ingen omtale!”
    Og det er godt med så meget omtale af Rasmus Paludan som muligt. Så hvis børn i skolen i virkeligheden ville lege en leg som den beskrevne, så er det også godt at børnene ved hvem helten er, som fanger alle forbryderne og sætter dem i fængsel.

    Kommentar by Henning Jensen — 5. september 2018 @ 03:28

  3. Jeg tror, at det er løgn.

    Christian Hansen smurte for tykt på sin løgn, da han tilføjede jøder til løgnen.

    Jeg deltog i 2017 som eneste partileder i mindehøjtideligheden vedr. Krystalnatten.

    Desuden lyder det som en kedelig leg.

    Kommentar by Rasmus Paludan — 5. september 2018 @ 04:34

  4. Før de multikulturelle tider drejede legen sig om cowboys og indianere. I dag er mangfoldigheden repræsenteret af jøder og muhamedanere. Jeg håber ikke at negerne er fornærmede over ikke at være med i pakken.

    Kommentar by Menig 442 — 5. september 2018 @ 09:00

  5. Som stolt far til en dreng i 5 og een i 6 klasse kan jeg meddele man godt ved hvem Rasmus Paludan er i den årgang. Faktisk er han lidt af en helt iblandt drengene i de to klasser og der er meget snak om at de vil “ud og se ham når han kommer til Skov-Homo-Parken”, der er een af de lokale Sharia-zone i Kolding.

    Drengene leger dog ikke Rasmus Paludan i skolegården

    Kommentar by redneck — 5. september 2018 @ 09:01

  6. Hvordan er det nu man siger, derude på den venstresnoede socialkonstruktivistiske mødding?

    “Ord skaber virkelighed”?

    Kommentar by Quark — 5. september 2018 @ 09:24

  7. Der tegner sig efterhånden et tydeligt billede af, at pro-islam danskere bruger følelsesladede argumenter og generelt subjektive betragtninger, mens folk, der for alt i verden ikke ønsker mere islam ind, argumenterer med konkrete og faktuelle oplevelser om islams ødelæggelser, vold, terror og kriminalitet, hvilket jo er hverdagskost for almindelige danskere.

    Selv-proklamerede humanister (ja, du ved godt hvem du er, tynd-ejner) må nu drage små børns udsagn ind som argumenter for at islam er velkommen i Danmark. Disse mennesker har simpelt ikke mere at komme med, hvorfor “nazist” også nu er standard i pro-islam argumentation. Gad vide om disse såkaldte humanister, når ragnarok i Danmark starter og sender børn, kvinder og ældre (og de skvattede mænd) på flugt fra Danmark, fortsat vil elske islam? Mon ikke – mere skvattede mænd uden indsigt skal man lede længe efter.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 5. september 2018 @ 18:28

  8. Var det klasselæreren som fandt på en leg, som børnene skulle lege? Eller er det bare igen-igen fri fantasi gjort til Ekstra Bladet-historie.

    Satanisterne betaler. Poul Madsen laller.

    Kommentar by Iznogut — 5. september 2018 @ 18:43

  9. Og lige før sad Danmarks største fortidslevn, Ole Lukøje også kendt som den såkaldte ‘forfatter’ Carsten Jensen, i Lippert på TV2News og lukkede sine forstokkede 1990’er holdninger ud.

    Kommentar by LarsB — 5. september 2018 @ 19:01

  10. Er Poul Torah Madsen ikke røvslikker på Bent Abraham Falbert? Carsten Ezekiel Jensen er i hvert fald. Hvor har de aftjent deres værnepligt? I Israel?
    Hvis de havde det, ville de vide hvem fjenden er..

    Kommentar by Professor Trivia — 5. september 2018 @ 19:14

  11. Find ud af hvilken skole Christian Hansen´s søn går i skole, og spørg nogle af eleverne der..

    Jeg garanterer at det er 100% løgn og latin, og at det hele er opfundet af Christian Hansen..

    Jeg får næsten kvalme over, at jeg deler fornavn med den løgnagtige snog..

    Kommentar by Christian Anti-islam — 5. september 2018 @ 22:53

  12. Det er pinligt, at han ikke kan se, at alle ved, at han selv har fundet på den historie.

    Kommentar by Winged Hussar — 5. september 2018 @ 23:03

  13. Jeg tror desværre ikke på, at det skulle være opfundet.

    Mange lærere i vor folkeskole kunne finde på at lære børnene sådan en leg. Det er der ingen tvivl om.

    Kommentar by Michael Jensen — 5. september 2018 @ 23:38

RSS feed for comments on this post.