11. september 2018

Bendtner brækker kæben på taxichauffør, der angiveligt råbte ‘luder og bitch’ efter hans modelkæreste

Natten til søndag brækkede fodboldspilleren Nicklas Bendtner kæben på en taxichauffør efter en bytur med modelkæresten Philine Roepstorff, datter af håndboldlegenden Jens Erik Roepstorff. Bendtner har før haft flere lignende sager, og umiddelbart tænker man – ‘Nu gjorde han det igen’. Her er kærestens udlægning af overfaldet på eritreanske Meron Hagl Solomon, der i øvrigt er kristen. Et ufiltreret partsindlæg, men næppe helt løgn.

“Hej alle. Selv om det egentlig ikke var planen så har jeg brug for lige at forklare nogle ting omkring det der skete natten til søndag…. Aviserne skriver at taxachaufføren blev overfaldet af Nicklas, men det var ikke ligefrem det der skete. Klokken lidt over to ville Nicklas hjem og sove, mens jeg gerne ville blive lidt længere så det diskuterede vi stadig da vi satte os ind i en taxa ved Kongens nytorv. Det skulle være en helt kort tur over til Nicklas, men alligevel kørte chaufføren os to gange i en anden retning end vi bad om. Taxametret viste lidt over 50 kroner da vi i utilfredshed står af ved Nationalbanken og nægter at køre videre med chaufføren. Det får ham til at gå amok. Han laver en U vending og speeder efter os og råber ting som luder og bitch og kælling. Til sidst kører han ind foran os og springer ud af bilen og kaster en flaske imod mig. Den rammer ikke, men det er tæt på. Derefter farer han frem mod os og min mand slår ham en gang og rammer åbenbart meget uheldigt. Selvfølgelig skal man ikke slå, men det var ikke Nicklas der overfaldt nogen. Han blev forfulgt og forsvarede sig selv og mig. Hvor mange ville ikke have gjort det samme for sin kæreste? De kan sige og skrive hvad de vil – men at beskytte den man elsker når man føler sig truet er ikke forkert i mine øjne.

Det var en situation mellem et kærestepar og en taxa chauffør – det har ikke været drengestreger eller dumheder – det har været selvforsvar og jeg tror alle andre havde reageret på samme måde.” (Philine Roepstorff på Instagram, 10. september 2018)

(Meron Hagos Solomon på Facebook, 2018)

Oploadet Kl. 08:25 af Kim Møller — Direkte link56 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94920/trackback

56 Comments »

  1. De lærer hurtigt. Et gammelt taxasnydetrick; at køre omveje så der kommer flere kroner på taxameteret. Somalieren var åbenbart i gang med at køre til Addis Abebba, fordi han troede passagerene var optaget af skænderi.
    Føreren skal køre den vej , passagerene ønsker- og hvis de bare siger adressen de skal hen til, ja så skal der køres korteste vej.
    Det står i reglementet for hyrevogne.
    Og Abebbaneren her skabte sig fordi han blev opdaget, det er godtnok lille tisser.. håber at han er godt øm i mulen og kører mere direkte en anden gang. Direkte til Addis Abebba.

    Kommentar by Hul igennem? — 11. september 2018 @ 08:31

  2. Og var det somalitax? uvaskede chauffeurer i badesandaler, kebabsovs på sædet, yallahskrål på radioen?
    Tag kun vogne med chaffeurer i uniform og husk vognnummeret!

    Kommentar by Hul igennem? — 11. september 2018 @ 08:34

  3. Udvisning af Somalieren der ikke kan opfører sig værdigt i Danmark må være minimum straf, Danskerne skal ikke tilpasse sig de indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister der udstiller sig som ofre overalt i landet, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 11. september 2018 @ 08:45

  4. Nicklas Bendtner skulle have en medalje og perkeren et los i røven ud af landet.
    Så en stor tak herfra til Bendtner for ikke at finde sig i negerens angreb.

    Kommentar by Piphans — 11. september 2018 @ 08:48

  5. Så vidt jeg ved er der kamera i alle taxaer og optagelse af lyd, så det er vel ikke så svært at finde ud af havd der er sket.

    Kommentar by Anders Nielsen — 11. september 2018 @ 08:55

  6. I aner ikke en skid om at køre taxa og Bendtner har adskillige domme for at være ude af stand til at opføre sig ordentligt når han har fået noget at drikke og lidt til næsen.

    Kommentar by Træt — 11. september 2018 @ 08:58

  7. @6 Træt
    Du har delvis ret, for jeg ved ikke meget om Bendtner, men til gengæld har jeg haft en del udenlandske venner i den københavnske taxa “branche”.

    Kommentar by Piphans — 11. september 2018 @ 09:33

  8. Bendtner har været en del i medierne for sin særprægede opførsel, men i det her tilfælde tror jeg mere på ham og kæresten end det løgnepressen kommer med. Der må jo ikke sættes en finger på de sorte.

    Kommentar by k.m. — 11. september 2018 @ 09:42

  9. Helt ok. Bendtner. Bare du ikke lader dig fotografere med din Mercedes på Facebook, når du arbejder for Wolfburg med VW som hovedsponsor. :-) :-) :-).Chaufføren havde fortjent det han fik.

    Kommentar by Michael Unna — 11. september 2018 @ 10:00

  10. Hvis det er sket som fortalt af kæresten, ja så har Bendtner blot foretaget en nødretshandling for at afværge et angreb fra denne taxa-chauffør.

    At slå denne taxa-chauffør med et enkelt slag, er blot at afværge det angreb han foretager ved at fare frem imod kæresten. Taxachaufføren havde forinden kastet en vandflaske, hvilket er betegnet som et farligt angreb. At han så derefter farer frem imod kæresten, forstærker blot angrebets farlighed. Derfor er et slag fra Bendtner, for at afværge angrebet, blot et forsvar og en lovlig nødretshandling. At Bendtner så kommer til at ramme denne taxa-chauffør i ansigtet, skyldes at denne taxa-chauffør kom løbende hen imod dem. Bendtner havde angiveligt rettet sit slag imod taxa-chaufførens bryst eller skulder, men grundet den voldsomme fremfærd fra chaufføren kom han til at ramme ham i ansigtet. Slaget var også så uheldigt, at kæben på chaufføren fik et brud. Uheldigt, men stadigt et lovligt forsvar.

    Kommentar by Erik Skifter — 11. september 2018 @ 10:28

  11. For første gang føler jeg respekt for Bendtner.

    Kommentar by Winged Hussar — 11. september 2018 @ 11:01

  12. Det var jo noget andet, end aviserne skriver. Helt fint han fik en ordentlig røvfuld

    Kommentar by BB — 11. september 2018 @ 11:36

  13. Begå ikke fejlen at tro at din fjendes fjende er din ven.

    Misforstå mig ikke, jeg vil stå og vinke farvel på kajen, når mine mere eller mindre sorte kollegaer og min irakiske frisør bliver afskibet, men det berettiger ikke denne opførsel fra en overbetalt primadonna.

    Der kan snydes for 15 kr på den korte tur, hvoraf chaufføren får 4 kr efter skat. Man gider ikke andet end at få overstået turen, i håb om at den næste er bedre.

    De stoppede 600 meter fra d’Angleterre, og der står taxameteret på mindst 50 kr, uden omveje. Derefter stikker parret af fra regningen.

    Kommentar by Træt — 11. september 2018 @ 11:46

  14. Det er ikke afgjort, hvad der rent faktisk skete, men Anders Nielsen har jo ret, det burde være til at rekonstruere, taxiens overvågning samt de ganske mange overvågningskameraer omkring Kongens Nytorv.
    Hvis ham fodvoldsspilleren bor i nærheden, ville det nok være lettere at gå, no harm done.

    Jeg har ingen mening om Bendtner, aner ikke et pluk om fodvold, men en anden ting, jeg ved en hel del om, er, at arabere og negres yderst korte lunte og konfliktopsøgning er en plage, og at de generelt er voldelige.

    Er der konflikter i alle arabiske og øvrige muslimske lande? Ja.

    Er der ét eneste land på kloden med muslimsk indflydelse ud over ca. 2% uden konflikter? Nej.

    Går det rigtig godt i Afrika med Al-Shahaab, Boko Haram osv.? Nej. (Medmindre man finder, at det er en god idé at hugge lemmer af hinanden, hvilket negre er ret ferme til).

    Hvornår har der sidst været fred på Afrikas horn, hvor Somalia ligger? Hmm, tja-tja bum-bum. Never!

    Negre skal blot holdes i kort snor og forblive i Afrika, hvor de så kan formere sig til døde. Jeg er træt af holdningsmassagefotos af stærke unge negre, der padler over Middelhavet i gummibåde og bliver reddet af Læger uden grænser (netop, disse læger fatter nada og mener, som de radikale samt Dansk Arbejdsgiverforstening, at vi har brug for udenlandsk arbejdskraft).

    Negeren på fotoet ligner i øvrigt en, der har tygget lidt rigeligt khat.

    Kommentar by anon — 11. september 2018 @ 12:04

  15. DanTaxi synes at have mange brådme kar blandt deres chauffører, ihvertfald er kunderne meget utilfredse med fuskende, utilregnlige chaufører der topper det hele af med grænseværdig adfærd.
    https://www.trustpilot.com/review/www.taxinord.dk

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 11. september 2018 @ 12:35

  16. Hvis man har lyst (og mod) på at se abernes paradis med negre, skrupskæve af khat, kan jeg varmt anbefale Griffenfeldsgade op mod Nørrebrogade i København. Gaden kaldes ikke for ingenting Little Mogadishu.

    Kommentar by anon — 11. september 2018 @ 12:40

  17. > Den kutteklædte hævner 12:35

    Det kan jo også være vanskeligt som taxichauffør at finde vej, hvis man er hashskæv (arabere/pakier) og/eller khatskæv (negre). GPS’en kan de ikke finde ud af (eller måske netop, så de kan vælge den længste omvej?), og Kongens Nytorv er – som pladsen har været i årtier – en kaotisk rodebunke. Som alle veje i København og Frederiksberg konstant er det.

    Way back i 80’erne kunne man bestille en taxi, hvor der også skulle være plads til en stor hund. Så var man sikker på en dansk chauffør.

    I dag vil jeg anbefale, at man bestiller en taxi med plads til Gyffe, min lille gris. Så får man nok en dansk chauffør.

    Nå, Teknik- og Miljøborgmesteren i København er fra Enhedslisten, Ninna Hedeslag-Olsen, det samme var hendes forgænger, Morten Kabell. Og før da Klaus Bondam, radikal.

    Så det kan ikke undre, at vi andre københavnere får dét, som speltsegmentet stemmer på. Herunder de grønne tylskørtebadutspringere fra det såkaldte Alternativet, hvis Fritids- og Kulturborgmester er godt i gang med at berige vi andre noget mere konservativt indstillede med bizarre events.

    Kommentar by anon — 11. september 2018 @ 13:09

  18. Enhver taxa i dag har vel en GPS eller form for kørelog, der viser bilens position og de kørte ruter.
    Jeg ved ikke hvor meget taxaens videoovervågning registrerer uden for bilen, men ellers er det vel at søge i de kameraer der er i byen

    Kommentar by k.m. — 11. september 2018 @ 13:35

  19. Går ud fra taxachaufføren bliver fyret!

    Kommentar by Moth — 11. september 2018 @ 13:37

  20. Selv om fodvolderen skulle være forkert på den, så er det alligevel ham der er rigtigt på den. Ethvert skub til disse mennesker er et skub i den rette retning

    Kommentar by Holger — 11. september 2018 @ 14:20

  21. Det er godt, at vi ikke har SoMe-domstole i Danmark. For så ville kendisserne slippe ustraffet efter at udlagt begivenhederne for deres fans på Instagram. Mens retfærdigheden for de små mennesker i samfundet med knap så heldigt et udseende aldrig ville ske fyldest.

    Tænk på en lignende sag, hvor Løkke skrev på Twitter, at Papes kæreste havde været udsat for en hadforbrydelse. Papes kæreste havde muligvis fortalt ham det, og så måtte det jo være sandt. Det viste sig imidlertid efterfølgende ved den virkelige domstol ikke at have noget på sig.

    Skal vi ikke lade Sverige være ene om at være bananrepublik i Norden?

    Kommentar by np — 11. september 2018 @ 14:26

  22. Rammer åbenbart meget uheldigt, skriver hun.
    Mon ikke der lige sneg sig et malplaceret u foran uheldigt ind der?
    Udmærket af Bendtner, det er det eneste sprog den slags forstår

    Kommentar by Jakob — 11. september 2018 @ 15:30

  23. *foran heldigt.

    Kommentar by Jakob — 11. september 2018 @ 15:31

  24. Bendtner har før skabt problemer for taxichauffører, der er 99,99999% sandsyneligheden, at det også er ham der har skylden i denne sag – han er en nar!

    Kommentar by Johnson — 11. september 2018 @ 16:08

  25. Bendtner har en uheldig adfærd.. og det siger alene udfra det kendskab jeg har til manden fra de traditionelle løgnemdier.
    Dette til trods,så er jeg i denne omgang på Bendtners side.

    Arabere og sorte indvandrere starter altid i minus hos mig – bare for en sikkerheds skyld…

    – Somaliere er så meget i minus, at jeg er ret ligeglad med hvad der tilstøder dem af ubehageligheder, og jeg vil til enhver tid støtte op om en hvid mand i vanskeligheder med Soamliere, de mest beskidte mennesker jeg kan forestille mig.

    Frifindelse skal Bendtner ikke regne med – men jeg ønsker ham det bedste.

    Kommentar by Ruben Kristiansen — 11. september 2018 @ 16:15

  26. Når man ser på fotoet af Meron Hagos Solomon, så ved man at påstanden vil være, at mødet med Bendtner har gjort ham 100 procent invalid.
    Så selvfølgelig vil staten træde til og udbetale fuld invalidepension, og hans sagfører vil kræve kæmpe erstatning for svie og smerte efter ”overfaldet”, samt kompensation for tabt arbejdsfortjeneste mange år frem i tiden.
    Morale:
    Med hensyn til taxa’er, så gå hellere et stykke vej, end at risikere at køre med en muslim.
    Undgå muslimer og negere overalt i hverdagen.

    Kommentar by Henning Jensen — 11. september 2018 @ 16:33

  27. Bestil altid en H.C. Andersen taxa.

    https://www.youtube.com/watch?v=bMr994e-rnA

    Kommentar by Michael Jensen — 11. september 2018 @ 17:02

  28. En taxachauffør skal ikke jagte mennesker med taxaen eller smide kasteskyts efter nogen. Er han blevet snydt skal han ringe til politiet. Længere er den ikke.

    OT: https://trumpatwar.com/

    Kommentar by Iznogut — 11. september 2018 @ 17:49

  29. Han kan gå på jagt efter King Solomons Mines

    Kommentar by k m. — 11. september 2018 @ 18:09

  30. Bedre om han havde brækket halsen på møgdyret.

    Kommentar by Nielsen — 11. september 2018 @ 18:19

  31. Tag jer sammen.

    50 kr er ikke mere end værdien af den coke der bliver tilbage på tusindkronesedlen når Bendtner og kællingen har sniffet et par baner.

    Kommentar by Træt — 11. september 2018 @ 19:19

  32. Bendtner på landsholdet

    Kommentar by redneck — 11. september 2018 @ 19:35

  33. I det overfeminiserede Danmark, hvor kvindelige pædagoger lærer så drenge at gå i lilla tylskørter og lege med dukker, er en mand, der opfører sig som en mand, naturligvis helt uacceptabelt.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 11. september 2018 @ 20:03

  34. 33.

    små drenge – ikke så drenge

    Kommentar by Henrik Wegmann — 11. september 2018 @ 20:04

  35. Bare et gæt på, hvad der kan være sket.

    Chaufføren er analfabet og forstår kun få danske ord. Aner ikke hvor Rådhuspladsen ligger, og kan ikke betjene navigationen. Får opgivet en adresse og kører som han plejer i en tilfældig retning. Forventer at kunden derefter agerer vejviser. Det går sikkert godt de fleste gange.

    Hvis kunden undtagelsesvis forventer at han selv kan finde adressen, f.eks. Østerbrogade, så bliver han aggressiv og truende. Det går sikkert godt de fleste gange. Kunden giver op og viser vej.

    Netop den dag var det bare Nicklas Bender. Noget så sjældent i Danmark som et mandfolk. Og da manden fra Eritrea, som af uforklarlige grunde sidder bag rattet af en dansk Taxi, bliver aggressiv (sikkert kun over for kærsten), er der kontant afregning.

    Resultatet er givet på forhånd. Manden fra Eritrea tilhører en minoritet og er derfor per definition både et offer og uskyldig. En hvid dansker, ung, stærk, maskulin og succesfuld, er naturligvis skyldig. I hvad som helst. Ryk direkte i fængsel.

    Bare et gæt.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 11. september 2018 @ 20:23

  36. Jeg tilfældigvis haft Meron som passager, og han talte dansk uden særlig accent.

    Hvis Bendtner og hans kælling var steget ud på den måde uden at betale ville jeg også have råbt efter dem, for jeg er ikke sportsidiot og ville ikke have genkendt stodderen som kendis.

    Der er ikke kørt så meget som 50 meter omvej, hvis taxametret stod på 50 kr ved nationalbanken.

    Jeg så gerne taxibranchen tilbage på danske hænder igen, men ikke ved at tæve en indvandrer ad gangen.

    Kommentar by Træt — 11. september 2018 @ 20:40

  37. #36 Hvorfor ikke? Det er formentlig den eneste måde, det kunne lykkes på.

    Kommentar by Anonym — 11. september 2018 @ 20:49

  38. Man kommer ikke langt i taxa for kr. 50 klokken lidt over to søndag morgen …

    https://www.taxa.dk/priser-og-takster/

    Ville gerne tro Bendtner, men desværre tilsiger hans historik at det nok bare er endnu en Bendtner-skandale. Men det vil være glædeligt, hvis jeg tager fejl.

    Kommentar by Polka — 11. september 2018 @ 20:59

  39. Jeg har ikke brugt en taxa de seneste 14år, så de 50kr man snakker om, ikke bare startgebyr for at sætte sig ind i bilen?
    Har Solomon snydt med taxameteret?

    Noget stemmer ikke i historien, og det er da også et plus, at Bendt er ikke er fyret fra klubben

    Kommentar by k m. — 11. september 2018 @ 21:34

  40. Unge, lækre mennesker opfører sig som divaer i det københavnske natteliv – gang det med faktor 5, når der er tale om to kendisser.

    De har sikkert haft en del attitude på. Chaufføren har vel kørt en omvej for at udnytte de unge, fulde mennesker. Jeg har før set udlændinge på job med synlig foragt for (den trods alt) overdrevne nordiske ruskultur.

    Bendtner & kæresten opfatter dog situationen. Et skænderi opstår, primært mellem kæresten og chaufføren. De er fulde og forlader nok bilen uden at betale.

    Herefter eskaleres situationen. Chaufføren råber af dem og er meget ophidset. Løber ud af taxaen og gestikulerer heftigt. En hanekamp opstår.

    Chaufføren kommer for tæt på Bendtner, der instinktivt slår ham i gulvet.

    Kommentar by ung konservativ — 11. september 2018 @ 22:09

  41. Han har ikke kørt en skid omvej. Der er 600 meter fra d’Angleterre til Nationalbanken, starttaksten er 39kr, 17 kr/kilomter + 3,35 kr/minut.
    Forbi Nationalbanken er den rigtige vej til Christians Brygge 28/ HC Andersens Boulevard 51, hvor Bendtner bor.

    Der kan måske køres 1 km omvej på hele strækningen, til 25 kr, hvoraf chaufføren får 1/4 efter skat. Tro mig, det gider man ikke for sådan en kort tur, det gælder bare om at få den overstået, og komme tilbage for at få en bedre.

    Lige den nat var der spærret for at køre igennem den sorte diamant, så man kunne ikke køre den sædvanlige vej.

    Kommentar by Træt — 11. september 2018 @ 22:26

  42. Godt at se en kristen fra Eritrea – eller i det mindste én som ikke er muslim. Han – taxachaufføren – er mere end velkommen i Danmark, Nicklas Bendtner sag eller ej.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 11. september 2018 @ 22:35

  43. Inden gode mennesker her på Uriasposten jagter undertegnede for at byde en person fra Eritrea velkommen, så er manden altså ikke muslim. Islam og dets følgere er den største katastrofe der har hændt og desværre hænder vores land. Ikke kristne fra hverken Eritrea, Irak, Egypten eller lignende shit holes.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 11. september 2018 @ 22:39

  44. Det var ikke ved Den Sorte Diamant, men ved Dansk Arkitektturcenter, der var spærret, men det ændrer ikke på at den rigtige vej var forbi Nationalbanken.

    Kommentar by Træt — 11. september 2018 @ 22:39

  45. #41 Muslim eller ej, det er dybt dysfunktionelle og voldelige klansamfund og værdierne er stort set de samme om de er muslimer el. kristne. Vedrørende kristne irakere viser svenskernes erfaringer med assyrere i Södertälje (og andre steder), at de ikke er et hak bedre.

    Kommentar by Anonym — 12. september 2018 @ 00:22

  46. #39 Træt, takker for info. Undrede mig også over, at de så hurtigt kunne blive uenige om ruten, når taxameteret kun var nået til 50,-

    Kommentar by Hr. Snusk — 12. september 2018 @ 00:34

  47. @41 Træt,
    Også tak herfra for den fine gennemgang.

    Kommentar by Piphans — 12. september 2018 @ 09:29

  48. Måske en ny sports gren at afslutte sin karriere med. For fodbold er ovre for ham.

    Kommentar by P — 12. september 2018 @ 09:59

  49. Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvordan den kristne opdragelse foregår blandt den kristne majoritet i Eritrea (som i øvrigt både har været underlagt italiensk og engelsk kolonistyre). Men mit bud er, at den er en del strengere, end den er i det liberale Danmark med al det moralske forfald 68’erne har medført.

    Kristendommen baserer sin etik på De Ti Bud, hvoraf det ottende ca. lyder: du må ikke afgive falsk vidnesbyrd om din næste.

    Kommentar by np — 12. september 2018 @ 10:50

  50. Bendtner er en psykopat af kaliber, og så er han så småt begavet, at det er tåkrummende pinligt! Bevis nok, at han gik ud fra pressemødet stirrende ned i gulvet.

    Jeg tror ikke en skid på hans kærestes forklaring, nej, jeg tror nærmere, at fulde Bendtner har nægtet at betale de 50 kr, for svinet ved ikke, at en taxichauffør næsten intet tjener, og så har han vel tænkt, at det må være en ‘ære’ at køre hr. Bendtner, så selvfølgelig skal en fattig taxichauffør give en tur gratis! FØJ, Bendtner! Din cheap-shit!

    I øvrigt er der videoovervågning i hver taxi, så det bliver nemt at fastslå.

    Hvordan skulle det gå til, at en taxichauffør jagter Bendtner og kæresten oppe på fortovet, og Bendtner får så – formentlig ind gennem ruden – et par slag ind, som rammer sådan, at chaufføren brækker kæben TO steder!? Nul! Køber den ikke!

    Håber, røvhullet Bendtner går ned og mister sin karriere og alle sine penge. I øvrigt er chaufføren ikke muhammedaner, men kristen. Bendtners liv ville nok være i fare, hvis han havde rørt én af de ‘untouchables’, for så ville hele fætter-kusine-klanen komme efter ham….

    Kommentar by Kuffar — 12. september 2018 @ 12:19

  51. Uheldigt for Bendtner at lige netop denne taxi viser sig at være udstyret med topmoderne overvågningsudstyr.

    https://fagbladet3f.dk/artikel/video-gennemhuller-forklaring-fra-bendtners-kaereste

    Kommentar by Træt — 12. september 2018 @ 14:42

  52. Kristen? Kan være påtaget for at kunne få asyl.
    Lad os nu se den video der skulle være, gerne uklippet.

    Kommentar by P — 12. september 2018 @ 17:11

  53. Tak for din gennemgang, Træt. I øvrigt véd jeg, at man ikke lever videre fedt af at køre taxi. Mest fordi jeg har kørt ufatteligt meget i taxi og snakket med chaufføren.

    De færreste har en viden om overvågning, men som du viderebringer, er stort set alle taxier udstyret med videoovervågning. Det er jeg opmærksom på, fordi jeg har fravalgt bil, hvor jeg bor (København), idet det er billigere for mig at bruge taxi og andet.

    Det samme kan jeg så videregive i forhold til fx supermarkeder, hæveautomater, indvendige som udvendige, samt en mængde andre steder, fx kollektiv transport. Tror faktisk, Danmark er lige så plastret til med overvågning som England. Men kender ikke tallene.

    Har ingen mening om fodvoldsspilleren, men går da ud fra, at videoovervågning kan bidrage til sagens opklaring.

    Det virkeligt bekymrende er, at vores tillidssamfund forlængst er knækket over til et mistillidssamfund, hvilket åbenbart er nødvendigt. Suk!

    Kommentar by anon — 12. september 2018 @ 18:26

  54. Nu er det begrænset hvor mange omveje man kan køre, hvis taxametret står på 52 kr., når man er nået til Nationalbanken. Det er iøvrigt den absolut korteste vej fra Hovedvagtsgade til Bendtners adresse på H. C. Andersens Boulevard 51. Man kører videre langs Christians Brygge, op ad Vester Voldgade, og ind i bunden af Christiansborggade, så holder man lige ved hans gadedør. M.v.h. taxichaufføren der kørte i 12 år, før man kørte efter navigation, men kendte byen.

    Kommentar by Hansemann Luchter — 12. september 2018 @ 21:42

  55. En taxitur foregår i sagens natur uden eksterne vidner, og kameraets formål er at beskytte såvel chauffør som passagerer.

    Billedmaterialet bliver kun brugt i tilfælde af vold, røveri eller seksuelle overgreb, vi får ikke lov at postere billeder af uslinge, der løber fra regningen.

    Kommentar by Træt — 12. september 2018 @ 21:57

  56. Fik super lyst til morkler, da jeg så hans ører.

    Kommentar by Svend Dellepude — 13. september 2018 @ 00:53

RSS feed for comments on this post.