13. september 2018

Signe lod sig sterilisere af klimahensyn: “… ikke nødvendigt, at vi danskere formerer os yderligere”

Signe Madsen er cand.it. i ‘Oplevelsesdesign’, og lod sig sterilisere, fordi hun mener det er forkert at der fødes flere danskere. I hendes tilfælde lyder det som en god løsning. Kommentar set i Dagbladet Information – ‘Jeg har fundet mig uværdig som forælder og er derfor blevet steriliseret.

“Man hører ofte, at der skal fødes flere børn i Danmark, hvis vi skal sikre fremtidig vækst og velfærd. Der er dog altid to perspektiver, der ikke medregnes i denne opfordring. Dem vil jeg opridse her.

For det første: Hvis vi lod være med at være så nationalistisk orienterede i vores tankegang, ville vi betragte Jorden som ét forbundet system, hvor antallet af nyfødte børn blev set i globalt perspektiv. Altså er det ikke nødvendigt, at vi danskere formerer os yderligere, for at den menneskelige race skal overleve.

Faktisk forholder det sig i vid udstrækning omvendt, for vi danskere er nogle af de største klimasyndere på planeten, så hvis vi bliver flere, ser det skidt ud for de fremtidige generationer.

Det er heller ikke alle, der nødvendigvis synes, at børn er meningen med livet. Men vi får dem, fordi det forventes af os, og fordi vi gerne vil passe ind i flokken. Men hvad nu, hvis flertallet i de højtudviklede lande ikke fik børn, hvordan ville verden så se ud? …

De fleste ved, at det især er i lande som vores, hvor der er en høj levestandard, at der er en meget høj grad af planetødelæggende adfærd. Så hvis vi blev lidt færre, ville det ingen skade være til.

Jeg har lavet samme undersøgelse af mig selv, fundet mig uværdig som forælder og er derfor blevet steriliseret. … Jeg er selv et af disse problembørn, der strengt taget ikke burde være blevet født.

Det meste af mit liv har jeg levet af det offentlige, enten helt eller delvist, og det vil jeg med stor sandsynlighed også gøre resten af mit liv. Jeg har på mange måder klaret mig dårligere end mine forældre. Så for at forhindre at denne tendens fortsætter, har jeg netop valgt at stoppe den negative arv ved mig.

Oploadet Kl. 18:45 af Kim Møller — Direkte link42 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94952/trackback

42 Comments »

  1. Jamen så venter vi bare på at Signe Madsen hænger sig. Kunne hun ikke lægge det ud på jewbook så vi andre kunne glæde os sammen med hende når hun ved sit selvmord viste sit gode sindelag.

    Kommentar by Danskeren — 13. september 2018 @ 18:52

  2. Fedt at idioten ikke sætter børn i verden.
    Hun burde sprede budskabet til den muslimske verden.

    Der er rundt regnet 6mio i Danmark mod 1milliard kinesere der sviner, så de ikke kan se en meter frem. Lad os tænke internationalt og sterilisere alle danskere

    Kommentar by k m. — 13. september 2018 @ 18:57

  3. Jeg tror også at Danmark er meget bedre stillet, hvis ikke Signe fortsatte sin skadevoldende tilværelse her på jord.
    Good bye, good bye.

    Kommentar by Knud Madsen — 13. september 2018 @ 18:57

  4. I visse uvidende og infantile grupper har klima- og co2-hysteriet taget fuldstændig overhånd. Læs selv bogen “Den maniske sol” om at det er solens VARIERENDE udstråling som bestemmer 97-99% af klimaforandringerne. co2 betyder nærmest intet. Den store mediekampagne om klimaet skyldes skumle politiske hensigter. Bl.a. vil man bortlede vores opmærksomhed fra den langt alvorligere trussel fra masseindstrømningen fra Afrika.

    Kommentar by Bent Nielsen — 13. september 2018 @ 18:58

  5. Hermed vil jeg gerne rette en dybfølt tak til Signe.

    Kommentar by Bror Lerbror — 13. september 2018 @ 19:00

  6. Også en stor tak fra mig til Signe Madsen. Med din indstilling er det det helt rigtige valg du har truffet.
    Det er jo helt uoverskueligt når de forkerte får børn.
    https://www.altinget.dk/artikel/venstre-vil-sende-loekkes-soen-til-eu-parlamentet

    Kommentar by Henning Jensen — 13. september 2018 @ 19:08

  7. Veganer smadrer slagterforretninger i Paris. De handler ikke ud fra dyreetiske motiver, men fordi de er skøre i hovedet.
    Det samme med klimafanatikere

    Kommentar by k m. — 13. september 2018 @ 19:09

  8. En stor tak til Signe herfra. Måtte mange flere venstreorienterede tosser følge hendes eksempel.

    Kommentar by Jan — 13. september 2018 @ 19:11

  9. Pudsigt. For et halvt år siden var trunten også i avisen. Bare med en historie om psykisk sygdom og barndomstraumer. Ikke et ord! om klima.

    https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/jeg-har-aldrig-villet-have-boern-jeg-havde-ikke-forestillet-mig-prisen-er-et-liv-uden

    Kommentar by Holgerdk — 13. september 2018 @ 19:15

  10. Man kan jo spørge hvorfor den slags mennesker ikke bare begår selvmord!

    Kommentar by ino — 13. september 2018 @ 19:21

  11. Ikke nødvendigt? Se grafikken over, hvilken verdens del der eksploderer, og hvilken der kommer mere og mere i mindretal

    https://2kpcwh2r7phz1nq4jj237m22-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2015/07/Projections.jpg

    Kommentar by Snaphanen — 13. september 2018 @ 19:23

  12. Den oprindelige forklaring på hendes frivillige barnløshed handlede om hendes diagnose…

    https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/jeg-har-aldrig-villet-have-boern-jeg-havde-ikke-forestillet-mig-prisen-er-et-liv-uden

    Kommentar by Michael Sjøberg — 13. september 2018 @ 19:29

  13. Sol cyklus. Syv gode år, syv dårlige år.
    Solen slynger endnu flere af eksplosions arme ud i rummet, eller hvad de hedder.
    Altså mere aktiv med gasser osv.

    Kommentar by P — 13. september 2018 @ 19:43

  14. Selvom jeg sagtens kunne ønske, at informationslæsere fulgte hendes anvisninger, og gjorde det samme, så synes jeg at hendes situaion er for sørgelig. Hun lider af den psykiske lidelse skizotypi, og i det lys, er det vel en rimelig ansvarlig handling at lade sig sterilisere.

    Kommentar by Hans — 13. september 2018 @ 20:01

  15. #11, interessant. Hvor mon den nye forklaring på hendes selvvalgte sterilitet kommer fra? Og mon den giver flere likes på de sociale medier, end den rationelle forklaring om hendes psykiske problemer?

    Kommentar by Hr. Snusk — 13. september 2018 @ 20:02

  16. Kunne hun ikke bare have fået dem tvangsfjernet – måske havde det også givet (endnu) flere likes?

    Kommentar by mvjensen — 13. september 2018 @ 20:16

  17. I guder! – Dundrende spild af tid (og penge) at Signe Madsen lader sig sterilisere. De mænd hun, med den indstilling, kan tiltrække, har naturligvis kun giftigt moseand i pungen!?

    Kommentar by T. Flodur — 13. september 2018 @ 20:32

  18. Sorry! – Ikke moseand, men mosevand – Hvis det havde været moseand, så ville jeg have været indstillet på at se nærmere på sagen.

    Kommentar by T. Flodur — 13. september 2018 @ 20:38

  19. Multikulti og klima har gjort folk kugle skøre. Men halal slagteren får ikke knust ruderne, dyre og klimavandalerne kender deres besøgelsestid.

    Kommentar by Menig 442 — 13. september 2018 @ 20:54

  20. Ja som Danskeren så rigtigt siger, hun bør gå linen ud og begå selvmord så en indvandret professor fra afrika kan tage hendes plads.

    Kommentar by redneck — 13. september 2018 @ 21:16

  21. ps – jeg har også ladet mig sterilisere… men jeg nåede fire unger inden, og det begyndte at knibe med pladsen i C-max’en…. Diesel naturligvis! tænker jo på mit carbon footprint!

    Kommentar by redneck — 13. september 2018 @ 21:17

  22. “Signe lod sig sterilisere af klimahensyn”
    Tak gud for at der blev sat en stoppe for en videreførelse af den tilsyneladende dybt sindssyge familie.

    Kommentar by Piphans — 13. september 2018 @ 21:43

  23. Herfra skal også lyde et dybtfølt tak, om grunden er klima eller psykisk sygdom er et fedt.

    Kommentar by Santor — 13. september 2018 @ 21:51

  24. She’s barking up the wrong tree. Fucking deluded moron.

    Kommentar by White knight — 14. september 2018 @ 00:47

  25. Som vi brugte at sige engang: Hun er så klog, at hun kan undvære hovedet.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 14. september 2018 @ 03:42

  26. Endnu et eksempel på, at man ikke bliver begavet af at sove på universitetet.

    Kommentar by TT — 14. september 2018 @ 06:19

  27. Tak Signe, der gjorde du virkelig verden en stor tjeneste ved ikke at “berige” den med dit afkom!

    Kommentar by Cicero — 14. september 2018 @ 07:17

  28. Tjae hvis det er den nye trend blandt danskere, så kræver det bestemt ikke en kandidatgrad for at regne ud, hvorfor der bliver flere muhamedanerne.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 14. september 2018 @ 08:11

  29. Medierne var helt vilde for et par dage siden med at fortælle om monster-orkanen, Florence der langt ude i havet var en kategori 4-orkan med mulighed for at blive en kategori 5-orkan, når den nåede den amerikanske østkyst. Denne monsterorkan ville passé som fod i hose ind i klima-narrativet.

    Nu har Florence tidligt fredag morgen tabt pusten og blevet nedgraderet til en kategori 1-orkan, hvilket ikke er noget ekstra. Men nu truer den ifølge medierne i stedet med enorme oversvømmelser. Mon dog ikke at det viser sig, at der kommer nogle moderate oversvømmelser, men ikke noget virkelig ekstra og slet ikke enorme oversvømmelser, selvom ordet enorme er svært at værdisætte, og medierne vil gøre sit for at overdrive.

    Hele forløbet illustrerer, hvordan der er gået inflation i mediernes katastrofe-prognoser, mens virkeligheden langt fra kan leve op til forventningerne. Når alle fænomener og prognoser overdrives ud i det apokalyptiske for at sælge mediehistorier, så smitter det af på sensitive menneskers virkelighedsopfattelse.

    Signe Madsen og andre lader sig forføre af denne apokalyptiske medieverden og begyder at foretage vanvittige og latterlige ting.

    For venstrefløjen, der som udgangspunkt har et apokalyptisk politisk verdensbillede (kapitalismens sammenbrud, klimaets sammmenbrud, naturens sammenbrud og revolutionens nødvendighed) passer disse sensationelle medierhistorien som fod i hose. Det i sig selv forklarer alliancen mellem medierne og venstrefløjen.

    Kommentar by traveler — 14. september 2018 @ 09:29

  30. Meningen med genfødslen hvor vi arver fra vores forfædre er at forbedre vores forhold i de næste liv ved at fokusere på det gode liv. En grund til at folk ikke kan møde sin skæbne af det andet køn er at de lader romantikken leve. Jeg synes at hun er bitter og lider af depression, armod eller vemod; lad os give “hende derude” mod på tilværelsen!

    Kommentar by Moth — 14. september 2018 @ 10:51

  31. …mener at de “ikke” lader romantikken leve (undskyld).

    Kommentar by Moth — 14. september 2018 @ 10:52

  32. Tror det hele handler om en sygelig form for selviscene-besættelse. Om at fremfremkomme med statements, der for en kort stund kan bemægtige hende varmen fra spot lighten, i et tomt og indholdsløst liv. Tiden er sygeligt narcissistisk indtil – og over – kvalmegrænsen.

    Kommentar by White knight — 14. september 2018 @ 11:22

  33. Hun sku’ hellere tage til de varme lande og lære DEM at tage en spiller – måske oven i købet fremstå med eksemplets magt. Det tror jeg liiige ville være hende!

    Kommentar by White knight — 14. september 2018 @ 11:26

  34. Fint og prisværdigt. Håber andre venstreorienterede bliver inspirerede.

    Kommentar by Winged Hussar — 14. september 2018 @ 19:03

  35. Hun misser dog den åbenlyse konklusion, at det ville være til gavn for jorden hvis hun gjorde det af med sig selv.

    Kommentar by Winged Hussar — 14. september 2018 @ 19:05

  36. JEG ANBEFALER HERMED. Læs “Green gospel” af Sheila Zielinsky. Så er der, mange ting der falder på plads omkring klimahysteriet.

    Kommentar by jens — 14. september 2018 @ 20:03

  37. Et lille tjek som opfølgning på #29

    Berlingske netavis har denne melding fredag D. 14. sept 2018 kl. 18:40: “Lørdag forventes Florence at fortsætte sine ødelæggelser i vestlig retning og ramme South Carolina, inden orkanen – der i løbet af de kommende dage nok vil blive degraderet til en tropisk storm.”

    Det tjekker man så med NWS (National Weather Service) Eastern Region på samme tidspunkt: At 1 PM (dvs. kl 19 DK tid): Maximum sustained winds of 75 MPH leave it just above the minimum threshold to still be considered a hurricane, with is 74 MPH.

    Jamen så er Florence nu her midt på fredagen ved at være nede omkring grænsen mellem orkan og tropisk storm. Det bekræftes så med denne prognose fra NWS gældende for fredag eftermiddag “Florence is expected to weaken into a tropical storm at some point Friday afternoon.”

    Man spørger sig selv: Lever Berlingske (og medierne generelt?) i et parallelt univers, hvor vejret (og meget andet) bare er meget værre?

    Kommentar by traveler — 14. september 2018 @ 21:52

  38. > traveler 21:52

    Ja, sjovt, idet vinden var nordlig, og South Carolina altså er en stat på østkysten, omend i den sydlige del af USA.

    Nej, det der med kompas, geografi og retning ligger ikke lige for, når det kommer til danske msm.

    Sådan helt OT: b.dk’s lillesøster, bt.dk, har formentlig danmarksrekord i stavefejl, grammatiske fejl samt faktuelle fejl.

    Kommentar by anon — 14. september 2018 @ 23:21

  39. Når hun opdager hendes fejltagelse, vil det sandsynligvis være for sent for hende.

    Kommentar by Nielsen — 15. september 2018 @ 08:31

  40. Hvordan kan hun overhovedet leve med sin skyldtynget samvittighed?

    Kommentar by Iznogut — 15. september 2018 @ 11:18

  41. @38
    Det er ok for medierne at skrive, at Florence bevæger sig i vestlig retning. Der menes hermed, at lavtrykkets centrum bevæger sig i vestlig (eller rettere vestnordvestlig) retning.

    Da alle den type tropiske orkaner og storme på den nordlige halvkugle roterer omkring lavtrykkets centrum i retning mod uret, og centrum bevæger sig i en bane mod vestnordvest, vil stormen selvfølgelig først opleves som at komme fra nord, når den begynder at nå ind over land. Disse orkaner og storme dannes som perler på en snor ude i havet (Atlanterhavet eller Stillehavet) fra juni til november.

    Det er ok.

    Men det, jeg opponerer imod, er hele fortællingsforløbet i medierne: Først beskrives Florence som en monster-orkan, selvom den allerede er på vej ned i styrke. Og 6-7 timer efter den har nået land som en kategori 1-orkan er den allerede svækket til en storm. (Vi ville også kalde det en storm efter vores Beaufort-skala, og vi ved udmærket godt i Danmark, hvad en storm er i forhold til en orkan).

    Vel vidende at Florence er reduceret til en storm allerede fredag eftermiddag, fortsætter medierne med deres vilde orkan-drømme. En tilfældig avis Berlingeren skriver således: “Lørdag forventes Florence at fortsætte sine ødelæggelser i vestlig retning og ramme South Carolina, inden orkanen – der i løbet af de kommende dage nok vil blive degraderet til en tropisk storm.”

    Altså på det tidspunkt Florence var under svækkelse ned mod storm-niveau, blev medierne ved med at pumpe historien op om denne altødelæggende orkans fortsættelse.

    Og det bekræfter, at selv noget så simpelt som et vejrfænomen, kan medierne ikke være ærlige om. De vil have deres vilde orkan-historie hele uden at skele til virkeligheden. Og denne orkan-historie passer som fod i hose til deres populistiske klima-narrativ.

    Kommentar by traveler — 15. september 2018 @ 11:27

  42. Og i fortsættelse af @41, så vrimler det allerede fredag med spydige kommentarer på de amerikanske medier over de vilde overdrivelser, f.eks.:”

    “A trend if forming. Every storm is predicted to be the worst case, but when reality strikes, its far less.
    Could it be the NWS has become politicized? Say it aint so.” ”

    “I wonder if Trash4Jax hyped up this storm because they wanted to, or because CNN told them to…. ??? “

    Kommentar by traveler — 15. september 2018 @ 11:51

RSS feed for comments on this post.