15. september 2018

Journalista afviser Inaam Nabil-postulat: Pernille Vermund bar kjoler med print af islamistiske stjerner

Jeg nåede desværre ikke at gemme Inaam Nabils opdatering, før hun havde slettet den igen. Radio24syv-journalisten postulerede, at to kjoler båret af Pernille Vermund har ‘print med islamistiske stjerner’, men som Journalista kan fortælle, så holder det ikke vand – Faktatjek : Nej – Pernille Vermunds kjole havde ikke muslimske motiver fra islamistisk højborg.

“Opslaget blev i forlængelse af Inaam Nabils offentliggørelse delt flere tusinde gange, hvilket samtidig fra en række af journalistens følgere på det sociale medie, medførte angreb på formanden for Nye Borgerlige, Pernille Vermund. …

Men kjolen Pernille Vermund bar under pressemødet, har slet ikke motiver fra Alhambra-slottet i Granada i det sydlige Spanien. Som det fremgår af illustrationerne til denne artikel, er der eksempelvis tale om andre former for stjerner, da de muslimske motiver som udpeget af Inaam Nabil har 10 takker, mens Pernille Vermunds kjole kun har 6 takker..”

(Otte-takket skål, set i Alhambras souvenirbutik, Granada, 14. september 2018)

“Det er lidt sjovt, at Pernille Vermund, ved et pressemøde i dag, sidder i en lyserød kjole med print af islamistiske stjerner, der stammer fra det sydlige Spaniens Alhambra slot, mens hun giver ordet videre til en ‘Poul’, som lige om lidt skal fortælle om, hvor forfærdelig islam er. Alhambra var i øvrigt en afgørende bastion for Kalifatet. Kjolen har hun i øvrigt også i blå.” (Inaam Nabil på Facebook, september 2018)

Oploadet Kl. 00:42 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/94984/trackback

32 Comments »

  1. “Alhambra var i øvrigt en afgørende bastion for Kalifatet.”
    …og den bastion holdt ikke.

    Som det gik i Spanien, i Transsylvanien og ved Wiens porte – vi skal nok slippe af med jer forbandede satanister.

    Kommentar by Hr. Snusk — 15. september 2018 @ 01:01

  2. Jeg takker (i må selvom hvor mange)for en yderst vigtig detalje som man da ikke kan leve uden.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 15. september 2018 @ 01:35

  3. Hvad var hendes pointe ellers hvis det havde været rigtigt? At “en afgørende bastion for kalifatet” i europa var et argument IMOD pernilles politik, eller? De griber virkelig ud efter de mindste halmstrå, og de knækker hver gang.

    Kommentar by Per — 15. september 2018 @ 03:27

  4. ALT kan bruges, når de radigale og skabsradigale skal kritisere, nedgøre, drille, håne eller mistænkeliggøre dansksindede og nationale kræfter. ALT fra smådrillerier, vrøvl og sludder til store, tykke, falske og sorte beskyldninger om nazisme. “Tidsånden” er ond og formørket. Medier kan være meget oplysende, men er man som læser, lytter eller seer ukritisk, naiv, historieløs eller meget ung, risikerer man at blive vildledt og indoktrineret. I Sverige er det nok især de feministiske og marxistiske mediers skyld at Sverige nu har kurs mod ragnarok. Se “Sverige er fortabt” og Black Pigeonn film om “Merkels migrant crisis”, one year on/what next. (you tube) Læs også bogen “Den
    maniske Sol” om at det er SOLEN’s varierende udstråling som bestemmer klimaet. (co2 kampagnen er fup)

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. september 2018 @ 05:07

  5. Berlingeren brugte iøvrigt i forgårs to hele sider på at lade Bertel Haarder m.fl. påstå at Nye Borgerlige var usaglige og ikke værd at samle på. Man var bl.a. fornærmet over kravene om stop for masseindvandringen.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. september 2018 @ 05:15

  6. PS: Er det for meget at sige at V og K er endt som to skabsradikale partier?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. september 2018 @ 05:18

  7. Det er godt at fremhæve disse små detaljer. Også den langsomt snigende islamisme er farlig. For når disse løgne er “delt flere tusinde gange”, så forbliver de af mange husket som en sandhed.

    Men bortset fra det, hvad har Alhambra-Slottets stjerner med troen Islam at gøre, bortset fra at de indgår som dekorationer i bygningen?
    Er der ikke kun een muslimsk stjerne, den femtakkede?
    Halvmånen og den femtakkede stjerne blev brugt af det osmanniske rige, og begge ses i vore dage på en lang række muslimske landes flag?
    Og disse symboler er endda slet ikke oprindelig muslimske, men tilhørte ”den kartaginiensiske skytsgud Tanit og den græske jagt og månegud Diana”.
    https://www.religion.dk/sp%C3%B8rg-om-religion/hvorfor-er-halvm%C3%A5nen-et-symbol-islam

    Uanset hvor mange takker Pernille Vermunds kjole havde/har, så ville det, set ud fra den muslimske tros side, blot have været et dekorationselement på lige fod med andre mønstre, hvilket denne muslimske webside forklarer:
    “A star is no more than a creation of the Lord Creator, just like the other creations of the Lord Creator like the sun, the moon, the planets, the trees, the animals, etc.”
    Med andre ord: Islam har ikke “reserveret” en speciel stjerne, eller en speciel slags stjerne til sig selv.
    http://www.islamhelpline.net/node/7771

    Kommentar by Henning Jensen — 15. september 2018 @ 06:01

  8. Giver det mening at diskutere rigtigheden af et skadedyrs påstande? Han skulle naturligvis deporteres, i stedet for at blive taget alvorlig. De klynkende fremmede påstår glade og gerne, at de er ophavsmænd til alle ting. Hvem som startede med at inddele cirklers periferier, er uvist. Men sikkert er det, at det ikke var pædofeten. Og næppe heller hans skaber allan. Kun hvis du tror på knud i det høje, kan du retfærdigvis måle og veje ting. Og efter det opstød, vil jeg holde fast i, at muhammedanere er født med voldelige tendenser, og derfor bør smides ud af vores land på røv og albuer.

    Kommentar by Nielsen — 15. september 2018 @ 07:36

  9. Harry Potter forfatter J.K.Rowlings kalder karikatur af Serena Williams for racistisk og sexistisk.

    Også en lille detalje vi sagtens kan leve foruden, men den er rar at have med i billedet af, hvordan virkeligheden forvrænges

    Kommentar by k.m. — 15. september 2018 @ 07:37

  10. En forpulet islamist der ser islam alle steder i Dummark, hvad fanden laver de i det hele taget i vores land, de skal slet ikke være der.

    Kommentar by Piphans — 15. september 2018 @ 08:32

  11. Islam? Hvad – hvor øhh – Hvordan?

    https://www.youtube.com/watch?v=fMJRsd8SrhU

    Kommentar by Iznogut — 15. september 2018 @ 08:45

  12. Facebook ??? Hvorfor ???

    Kommentar by Bastardo — 15. september 2018 @ 08:59

  13. Ingen tvivl om at Alhambra er en imponerende islamisk bygning (har set den) ligesom Taj Mahal i øvrigt (som jeg endnu ikke har set).

    Pernille Vermund er fredløst vildt, som alle de andre nu vil skyde efter med hvad de har af automatvåben til formålet. Nye Borgerlige har nu meningsmålinger, der giver de Radikale, de Konservative og Liberal Alliance baghjul. Derfor vil de skyde hende nede og skyde hende alle mulige løgnagtige motiver i de alt for høje stiletter!

    Kommentar by A-mad — 15. september 2018 @ 10:04

  14. For høje? Stå op på en skammel..

    Kommentar by Hul igennem? — 15. september 2018 @ 10:23

  15. Hvorfor Twitter???

    Kommentar by Nielsen — 15. september 2018 @ 10:56

  16. Hul igennem?10:23. De andre kritiserer, at hun er for feminin.

    Det gør jeg ikke. Mit motto?: “the taller they are the harder they fall!” :-)

    Kommentar by A-mad — 15. september 2018 @ 11:05

  17. Islamisterne stod meget stærkt i Spanien en overgang, men de blev jaget ud alligevel. Men det var jo også dengang MÆND VAR MÆND, og ikke nogle feminiserede tøffelhelte og slaskedukker. Det var også dengang familierne ikke var splittede, børnene ikke statens ejendom, hvor drengene ikke af pædagoger blev tvunget til at lege med dukker, og hvor pludrende feminister (hvis de fandtes?) fik at vide at de skulle holde kæft, for ellers. I en række store slag blev de morderiske islamister drevet ud af modige og tapre spaniere som vovede livet for at forsvare deres fædreland, livsgrundlag og kultur. Deres kamp var med til at redde Europa, og selv blev spanierne skånet for barbari, slaveri, terror og massemord.

    Noget der også var med til at den europæiske civilisation ikke gik til grunde dengang, var sikkert at TV-stationerne og aviser lignende Pollertiken ikke fandtes. Ellers var spanierne jo nok blevet fyldt med så meget løgn og propaganda, at de frivilligt havde ladet sig nedslagte af den tids “berigere”.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. september 2018 @ 11:09

  18. AnnnoMarx
    Hun hr ingen hjemme ovenpå. Det eneste hun har lært at sige, er: EU er noget lort. I det har hun absolut ret. Men hvd vil bimboen gøre ved de fremmede, som oversvømmer Danmark?
    Det er mulligt du køber hendes lavere skatter, som du måske køber hendes velfærd. Jeg ved ikke om hun har taget ordet i hendes mund.
    Jeg synes hun er uinteressant. Kim Poulsen er interessantere. Han som (som førhen Pia Kærsgård gjorde mod Skt. Glistrup) Ødelægger Rasmus Paludans adgang til Hoppeborgen.

    Kommentar by Nielsen — 15. september 2018 @ 11:22

  19. til Nielsen 11:22. Jeg hylder også Skt. Glistrup. Håber jeg når at opleve, at hans statue blive rejst på mange torve i DK – herunder på Rådhuspladsen.

    Pernille Vermund er efter min mening skarp og så tror jeg, hun kan sælge billetter!

    Kommentar by A-mad — 15. september 2018 @ 11:33

  20. Ligesom meget andet, var det de gamle grækere, som opfandt de abstrakte og geometriske mønstre. F.eks. a la grecque borten, som man kan se kloakdæksler i Danmark.

    Muslimerne videreudviklede stilen ud i det arbsurde (arabesker), fordi der i deres primitive religion og ideologi er billedforbud. Forbuddet mod at afbilde eksempelvis mennesket forklarer i mine øjne en del af det fornedrende menneskesyn hos islam. Renæssancens kunst i Europa med mennesket i centrum var med til at give mennesket værdighed. For Michelangelo var mennesket kunstens højeste emne.

    Jeg forstår i øvrigt ikke, at man ikke ødelagde den muslimske arkitektur efter den iberiske halvø blev befriet fra maurernes besættelse. Nuvel, der er stadig tyske bunkere langs Vestkysten. Det kan være en advarsel til samtiden og eftertiden. Så slemt kan det gå.

    Kommentar by np — 15. september 2018 @ 12:23

  21. np 12:23. Du har helt ret om vi skal bevare kloakdækslerne i Danmark
    med a la grecque borten.

    Men – selvom vi ikke skal bevare islam – skal vi bevare den muslimske arkitektur uanset det fornedrende menneskesyn hos islam.

    Denne arkitektoniske perle bør efter min mening bevares. Den har stået i over 100 år og ved sin fornuftige funktion stille hånet både islam og muslimer. Fortæl dem det for guds skyld ikke! :-)

    Tæt ved Svanemøllen Station ligger Minareten, som udluftningstårn for Svanemøllens kloakpumpestation. Tårnet er tegnet af daværende stadsarkitekt i København Hans Wright (1854-1925) og opført i 1906.

    https://3.bp.blogspot.com/-HIMGks20yqs/WA4HmW2oDsI/AAAAAAAAAqs/SIVFtzXviGcYp5KLIETsiijpvPCfWOeygCLcB/s640/Minareten.jpg

    Kommentar by A-mad — 15. september 2018 @ 13:54

  22. #21 A-mad

    Når jeg undrer mig over, at de kristne spaniere ikke fjernede alle spor efter den muslimske besættelse, så er det fordi det ellers har været den gængse metode i historien lige fra oldtidens Egypten til nu.

    Der var gang i mejslerne, når den nye farao ville slette mindet om den forrige. Det samme gælder de kristnes molestrering af hendenske statuer, efter kristendommen blev Romerrigets statsreligion.

    Det er på en måde et interessant emne. At udslette mindet om ens fjender.

    I vores tid er statuer af Stalin og Lenin blevet tilintetgjort efter kommunismens sammenbrud.

    Og når det grimme vikingemuseum i Roskilde nu skal rives ned, så sker det i en borgerlig kulturkamp mod den kulturradikale elite.

    Ligesom med nazismens og fascismens arkitektur i henholdsvis Tyskland og Italien, så ser jeg i den abstrakte, islamiske arkitektur et fornedrende menneskesyn. Det enkelte menneske er intet. Det skal underkaste sig den totalitære ideologi, i islam er det koranen og Allah.

    Men naturligvis mener jeg ikke, at man skal tilintetgøre de mange figurative fremstillinger af Muhammed, som findes i Davids Samling København. Og som også viser, at Islam engang var noget andet, da den var under indflydelse af den europæiske civilisation. Efter muslimerne blev smidt ud af Spanien 1492, har Islam været i forfald.

    Det er i øvrigt en meget mærkelig diskussion, Inaam Nabil har startet. Vi som er kritiske over for islam, må vi ikke bruge de ting, som den islamiske/arabiske kultur har givet verden, uden at skulle blive beskyldt for at underminere vores egen position?

    Må jeg f.eks. ikke spise hummus, drikke alkohol eller anvende ti-talssystemet, som den arabiske kultur menes at have opfundet?

    Det er gakkelak som så meget andet vrøvl fra de danskhadende muslimer.

    Kommentar by np — 15. september 2018 @ 14:57

  23. Visdommen i Inaam Nabils postering fortaber sig i tågerne. Hvad rager det alverden, om mønsteret på Pernille Vermunds kjole tilfældigvis havde lignet dele af udsmykningen på Alhambraslottet eller ej? Der er næppe tvivl om, at posteringen blev foretaget i en ond hensigt, måske for på en eller anden måde at håne eller tilsvine Pernille Vermund, selvom det er svært at få øje på hvordan det egentlig skulle kunne opnås med dette. Det er så søgt, at det sår tvivl om Inaam Nabils mentale tilstand. Når det så viser sig, at kjolemønsteret slet ikke ligner Alhambramønsteret alligevel, bliver Inaam Nabils da helt til grin oveni. Vorherrebevares, hvor debil har man lov til at være som radiojournalist?

    Kommentar by JMR HH Jr — 15. september 2018 @ 15:59

  24. >19 A-mad
    Lad os få det gjort.
    Bronce er almindeligvis noget østeuropæere stjæler fra os. Men vi kan vel få rejst noget nyt :-)

    Kommentar by Nielsen — 15. september 2018 @ 18:15

  25. Jeg støtter gerne en nationalpark med statuer af de danske helte, som kæmpede for et (islam)frit og selvbestemmende Danmark.

    Dog synes jeg, at statuerne skal være af førsteklasses marmor, og ikke af bronze.

    Den nationale mindelund kunne placeres, hvor det kriminelle Christiana midlertidigt ligger placereret. Lad os jævne det med jorden.

    I den nationale mindelund kan der være statuer af enmandshæren og den nærmest profetiske Glistrup sammen med åndsfæller som Grundtvig, Kierkegaard og Søren Krarup, den sidste er heldigvis endnu i live, selvom han er blevet bandlyst fra de danske medier, efter han kaldte Macron ved rette navn som den lille bøssekarl for EU og islam som han er.

    Nationalt illoyale som Schlüter og Ellemann, som stemte for udlændingeloven 83, islams brohoved til Danmark, er forment adgang. Skamstøtter kan muligvis komme på tale.

    Mindeparken må naturligvis bevogtes døgnet rundt mod muslimers og venstreradikales terrorforsøg af maskinpistolbevæbnet politi og militær.

    Der er kun en vej frem i den åndelige kamp mod den totalitære ideologi islam, og det er den nationale.

    Lad os ære vores helte, og udskamme muldvarperne og de brodne kar som holder med Danmarks fjender.

    :-)

    Kommentar by np — 15. september 2018 @ 19:01

  26. VLAK regeringen har været en katastrofe, som har gjort mange danskere stor skade. Men hvorfor har DF været så utrolig slappe i de sidste tre år? Passivt har man set på at Lars Ulykke lod yderligere ca. 5O.OOO migranter slå sig ned i vores land, trods valgløftet i 2O15 om straks-stop. Passivt har man set VLAK fråse milliarder væk på fjollede projekter i Afrika mv. Sløvt har man accepteret lovsjusk, svigt og voldsomme forringelser af velfærden og sundheden. Og man har lukket øjnene for de tab, lidelser og dødsfald som asociale indgreb og overgreb har udsat danskerne for. Hvorfor har DF ikke forlængst truet hr. Ulykke med et mistillidsvotum? Består DF efterhånden kun af levebrødspolitikere der er med på den værste? Hvad har DF egentlig udrettet på 23 år/de sidste 3 år, udover lidt symbolpolitik?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. september 2018 @ 20:49

  27. PS: DF kunne have sagt fra overfor VLAKs værste svigt og dumheder. Det kunne have fremkaldt et valg, som sandsynligvis kunne have givet DF endnu mere fremgang, fordi de fleste normalt begavede danskere godt kan se at VLAK fører en asocial, landsskadelig og folkefjendsk politik. Men DF har været et slapt medløberparti, og det giver hverken respekt eller sympati hos flertallet af danskerne. Hvis ikke DF tager sig gevaldigt sammen, er der kun Nye Borgerlige tilbage.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. september 2018 @ 21:00

  28. DF er ikke længere værd at samle på, hvad i himlens navn skal Danmark med to Socialdemokratier, som seriøs anti-islam vælger er der nu kun Nye Borgerlige eller Stram Kurs. -Når sidstnævnte at stille op til valget, vil jeg anbefale man stemmer på dem, NB skal jo nok komme ind alligevel.

    Kommentar by LarsB — 15. september 2018 @ 22:39

  29. Løgnene og de daglige perfide angreb på Vermund vil tage til i en Trump-agtig styrke som vi nærmer os valget. Håber folk vil kunne gennemskue og ignorere taktikken.
    Pernille er DK’s bedste bud. Efter Thule har spillet sig selv af banen. Ikke sikkert det bli’r bedre. Men med Thule og DF véd vi allerede, der ikke vil ske en ændring. Been there – done that. Rasmus P. er jeg bange for ligner Skt.Glistrup for meget, ved at være uspiselig for de fleste vælgere. Han var måske det aller bedste bud, men ingen billetsælger. Hvis ikke Pernille kan sælge budskabet og dermed
    billerterne, er der ingen herhjemme der kan.

    Kommentar by White knight — 16. september 2018 @ 04:46

  30. Kødet på Inaam Nabil’s knogler er betalt af danskere.
    Griseeksporten har betalt hendes menstruationsbind. Den danske brugsbevægelse gør at hun kan købe vat. Det er ikke til at proppe i munden, det er til kussen.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. september 2018 @ 08:08

  31. @ 30. Ja, Inaam Nabil er ikke for klog. Men du kunne nu godt have udtrykt din foragt for hende på en mere elegant og mindre primitiv måde. Tarveligt sprog er ikke til gavn for sagen.

    Kommentar by Bent Nielsen — 16. september 2018 @ 08:48

  32. Ja en kæmpe stor tak til islamisk Venstre og homo partiet de konservative samt resten af den sindssyge landsforræder regeringen samt deres danskhadende vælgere for deres import og tvangs forsørgelse af sindssyge islamister og for at gøre dansk Fake News statsfinansieret.

    Kommentar by Piphans — 16. september 2018 @ 17:25

RSS feed for comments on this post.