18. september 2018

Frafaldet socialdemokrat truer DF’ere i monolog: I risikerer ‘at rende ind i en fiskerlussing’, ‘Hold kæft’

Ekstra Bladet mener at den tidligere socialdemokratiske politiker John Jørgensen har ‘et indigneret blik’ og ‘glød i stemmen’, og sådan kan journalister dreje ordene. Havde han været et frustreret offer for masseindvandringen, og sagt noget lignende, så havde fokus været på de afsluttende trusler. At denne her mand vil møde ord med vold.

Som person er han uinteressant, men monologen er desværre en gave til herboende islamister. Den får væsentlig bedre presse end marokkanske Noura Chehabi Bendali, der også harcellerede over Dansk Folkepartis reklame. Jeg kommer aldrig til at smide mit tørklæde, eller give hånd til Martin Henriksen og Inger Støjberg – så heller miste statsborgerskabet: “… det rager mig et vist sted hen!!”. Helt i tråd med Facebook-krigeren John Jørgensen, der på sin profil præsenterer sig som ‘Ikke rigtig Dansker !’. Forenet i hadet til det hævdvundne.

John Harald Dybdal Jørgensen, Struer: ‘Smid tørklædet og meld dig ind i Danmark’. Hvad fanden er det for noget pjat, at hænge op? … Jeg kan fortælle Jer en ting: Jeg har en pige på tolv år, der er født på Holstebro Sygehus. Hun har valgt at gå med tørklæde, og det skal hun have lov til. …

Jeg har været her længe til at vide hvordan det var før i tiden, før I kom med det her pis og ‘revl’, om at vi skal være ræd for folk med en anden religion, eller ræd for folk der ser anderledes ud. Det var sgu ikke et problem før I kom til. Det er noget I har lavet til et problem. Ja, det kan godt være at vi ikke integrerede folk førhen i tiden, men det var ligemeget, for Ahmed kunne jo bare passe hans arbejde, og Muhammed kunne gøre hvad han ville. … Hvis I er ræd for Islam, så kan I da bare gå mere i kirke. … hvad laver I – I smider grus i maskineriet, gør I.

… Hvis I vil have krig, så skal I bare komme efter vores unger, så skal i fandmegaleme få det krig I vil have. Det skal jeg garantere Jer for. Hvis I kommer til Struer og fyrer sådan noget pis af, så risikerer I at rende ind i en fiskerlussing. Jeg er træt af det. Jeg gider ikke høre på Jer mere. Hold kæft!

(John Harald Dybdal Jørgensen, 2018; Fotos: Youtube)

Han var indtil for seks år siden gift med en muslimsk kvinde fra Burundi, Afrika, i 10 år. Det fraskilte par har fem børn i alderen fra den omtalte yngste datter på 12 til den ældste datter på 30 år. De to yngste af de fem børn er John Jørgensen biologisk far til, mens han har adopteret de tre ældste, efter at de var kommet hertil, da deres mor havde mødt deres nu danske far.” (EB, 17. september 2018)

(John Harald Dybdal Jørgensen på Facebook, 2018)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/95029/trackback

39 Comments »

  1. Den helt store griner. Idioten skulle sgu da selv holde sin lede fiskerkæft lukket, hvor dum har man lov til at være. At der endnu går så naive folk rundt med skyklapper på, er direkte absurd. Den totale kapitulation, han er med til at styrke islamiseringen med sit vås. Ser galningen ikke hvad der foregår af daglige overfald, voldtægter, trusler, bander, skyderier, afpresning, knivstik, terror, kvindehad, dyrehad, kønsopdeling, social kontrol, religiøs undertrykkelse og indoktrinering, forfølgelse af politisk og seksuelt anderledestænkende, osv. Alt det er denne latterlige nar med til at fremme, med sit ignorante fis i en hornlygte. Det gylle der er flovt og ikke mindst landsforræderisk, hvad mon spaden så mener om Nye Borgerlige, Dansk Samling og Stram Kurs. Formentlig noget lige så tanketomt.

    Kommentar by LarsB — 18. september 2018 @ 05:13

  2. Danskere som ham… Når “muhammed gør som han vil” er det ikke bare med deres velsignelse, muhammed gør det også kun her fordi de har lukket ham ind!!!

    De mennesker er virkelig som kræftceller i vores (engang) fælles krop!

    Kommentar by Per — 18. september 2018 @ 05:23

  3. Nogen burde iøvrigt fortælle idioten at hans 12 årige datter med tørklædet er 3 år ældre end den seksuelle lavalder i islam! For helvede hvor kan jeg ikke snuppe de mennesker iblandt vores egne der insisterer på deres uvidenhed!

    Kommentar by Per — 18. september 2018 @ 05:28

  4. Jeg skrev ham sådan her på YT:

    Læs uriasposten.net/archives/95029 , også kommentarerne. Desuden frontpagemag.com/fpm/271146/all-jihad-all-time-bruce-bawer . Finalmente jihadwatch.org . Moskee kan du reddes endnu. [1]

    Hvorfor censurerer du mig? Er du bange at høre sandheden, efter at have gjort dig her til offentlig idiot? [2]

    Andre kritikere kom igennem. Så skældsord kan han tåle, men ikke fakta?

    Kommentar by Michael Laudahn — 18. september 2018 @ 06:16

  5. Ja hvis hun vil gå med Hagekors skal hun da også have lov til det. Hvis man vil reklamere for en klædningsgenstand, som tusinder er blevet dræbt for at slippe for (Hvis ikke langt flere), som symbolisere at kvinder er mindre værd (juridisk) end mænd, så skal de da have lov til det. Men det har ikke noget at gøre med Danske mentalitet. Støt SIAD.Trods alt. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 18. september 2018 @ 06:46

  6. Det er skide ligegyldigt hvor de er født. Hvis ikke de er en del af dansk kultur og støtter dansk kultur, så er de ikke danske og så har de ikke noget at gøre her.
    Fis til Burundi og tag gulvtæpperne med.
    Der er alt for mange islamister der fylder op på vores hospitaler og belejrer vore læger med falske sygdomme, hvorefter de belejrer socialkontoret for at nasse på vores skattepenge.

    Kommentar by Hul igennem? — 18. september 2018 @ 06:58

  7. Der er desværre mange som John Jørgensen. Det røde Danmark udgør stadig ca. 50 procent.
    Og af de resterende 50 procent er mange blegrøde, som f.eks. V og de Konservative. Og selv DF, som det i dette tilfælde drejer sig om, bejler til de røde.
    Det må være skolesystemet og DR-indoktrineringen der igennem årtier har gjort danskerne dumme.

    For en god ugestid siden var jeg jeg forbi Solrød Station syd for København, og der var der denne store reklame med en lille trist negerpige med bedende øjne hvor teksten lød: Hvis jeg bliver voksen så vil jeg være lærer.”
    Ordet ”Hvis” var selvfølgelig fremhævet på reklamen, underforstået: – Hvis ikke, så var jeg personlig skyldig.
    Det er forståeligt at svage og naive personener som John Jørgensen falder for den slags.
    https://i.imgur.com/ixadY0S.jpg

    Kommentar by Henning Jensen — 18. september 2018 @ 07:10

  8. Manden er bare en taber der ikke kunne finde en dansk kone.Så rejste han til negerland og købte en negerkone. Så levede han lykkeligt sammen med konen i negerland… NÅH nej, der kan ens negerkone og hendes unger jo ikke få den samme levestandard for andres penge som i danmark.
    Man burde næsten tage op og besøge ham og spørge om ikke han ville gøre alvor af sine trusler (fiskerlussing, det synes han lyder sååå sejt). Så ville han tisse i sine små bukser.

    Kommentar by Danskeren — 18. september 2018 @ 07:25

  9. “Hvis I kommer til Struer…” osv. osv. – Hvad mon borgerne i Struer siger til, at den nedgroede psykopat render rundt og skaber sig tosset på byens vegne!?

    Kommentar by T. Flodur — 18. september 2018 @ 08:14

  10. Han er stjerneeksemplet på at vi har rigeligt med idioter og ikke behøver at importere yderligere.

    Kommentar by Mv jensen — 18. september 2018 @ 08:16

  11. En latterlig nar. God ide med at tage hen til ham og se, om han tør smække et “fiskerlussing”, hvad det så end er for noget.

    Taler idioten iøvrigt på alle borgeres vegne i Struer?
    Latterlige nar, der forventer at vi skal blive bange for ham, fordi han måske vil foregive at være en farlig fiskemand.
    Er han en arketype på en fisker????

    Kommentar by Knud Madsen — 18. september 2018 @ 08:25

  12. Han truer mod vold og fantaserer om borgerkrig. Hvis ikke han var venstreekstrem s¨var han fjernet fra YouTube inden to dage.

    Hans drømme om borgerkrig er åbenbart populært i centrum venstre segmentet,

    Kommentar by Helmuth Kohl — 18. september 2018 @ 08:34

  13. Struer ser ellers ud til at være en blå kommune?
    http://nyheder.tv2.dk/kommunalvalg17/resultater/671

    Jeg ved godt det er tvivlsomt om Venstre er blå eller rød, dog stemmer vælgere der er “blå af sind” traditionelt på venstre i provinsen. At politikerne så knepper dem bagi efter valget og fører rød politik er en anden sag

    Kommentar by redneck — 18. september 2018 @ 08:42

  14. Men når Danmarks Radio spreder politiske budskaber som “Tak til alle flygtninge og indvandrere fordi de har beriget det danske samfund”, hører man ikke meget fra John Jørgensen. Beskidte kommunist!

    Kommentar by Oliver — 18. september 2018 @ 08:47

  15. Der må være store dele af mandens hjerne der ligger brak og aldrig bruges. Men i store rødradikale kredse er han sikkert populær, for når man er korrupt eller kommunist, er man jo begejstret for landsskadelig idioti.

    Manden er vel også så uvidende, at han aldrig har hørt om Sverige. Eller om vold og skyderier i Kbhvn og Malmø osv.

    Han må kunne bruges som statsminister når Venstre er færdig med sin forvandling til et komplet rødradikalt parti. Eller hvis Mette bliver træt af politik. Kvinder kan jo være lunefulde.

    Kommentar by Bent Nielsen — 18. september 2018 @ 09:24

  16. Noget andet er at DFs tørklædebudskab er OK, men vel alligevel en del af den symbolpolitik der skjuler at DF intet reelt har udrettet i løbet af 23 år. Alene i de sidste tre år har yderligere omkring 5O.OOO migranter af Venstre fået lov til at slå sig ned i Danmark, og med familiesammenføringer bliver det mindst 15O.OOO ekstra som skal forsørges og serviceres af danskerne. Så hvem er egentlig værst, denne nar eller Lars Ulykke? DF er blevet så slattent et parti, at de er blevet dybt utroværdige. Overfor Ulykkes udskejelser og menneskefjendske “reformer” har de været som en dikkende lammehale.

    Kommentar by Bent Nielsen — 18. september 2018 @ 09:38

  17. @16 helt enig, det er et figenblad der skal sikre DF et godt valg, intet andet.

    “Du ved stadig hvad vi står for”….joew, vi ved hvad I siger, og nu ved vi også at I ikke gør en skid når det gælder!

    Kommentar by redneck — 18. september 2018 @ 09:41

  18. John minder lidt om Viggo Sommer fra De Nattergale, med deres jydske mål og DF modstand.
    For en del år siden havde JP på bagsiden nogle spørgsmål til kunstnere, hvor et var: “Hvem vil du ikke spise frokost sammen med”. Viggo svarede, Pia Kjærsgaard.
    Da røg han godt nok langt ned på min popularitetsskala.

    Kommentar by Menig 442 — 18. september 2018 @ 09:47

  19. John Harald Dybdal Jørgensen er intet andet end en klaptorsk, og det er det tætteste idioten kommer på nogen former for fisk.

    I bedste fald er John Harald Dybdal Jørgensen danmarks svar på komiske ali, selv hans navn dybdal beskriver glimrende idiotens intelligens.

    Gad vide hvor meget hans neger familie koster os danskere?

    Kommentar by Piphans — 18. september 2018 @ 09:56

  20. Det gaar da helt i fisk for manden . Han lyder sgu som en stangstiv bolvaerksmatros lige inden denne gaar i doerken .

    Kommentar by krassisten — 18. september 2018 @ 10:07

  21. Han er vitterligt en idiot i klassisk forstand, med klare narcissistiske træk + et stænk Tourettes.

    Kommentar by Bror Lerbror — 18. september 2018 @ 10:14

  22. – Han er blind for, at antal betyder noget. Vi kan jo ikke bare lade en stigende muslimsk befolkning “passe sig selv”. Dels udsætter muslimerne danskerne for overgreb, og dels ender de jo med at få magten.

    – Islam kan ikke bekæmpes ved at gå i kirke, det er muslimerne ligeglade med. Desuden er mange af præsterne ræverøde og tilhængere af evig “tolerance”. Det er fint at besinde sig på vores kristne kulturarv, men hjælper ikke i kampen mod islam, da Danmark er alt for sekulariseret og blødt til et moderne folkeligt korstog, som staten jo i øvrigt ville undertrykke pga. menneskerettigheder m.m. Under enevælden var muslimerne blevet fordrevet eller tvangsdøbt, men der er vi jo ikke længere.

    Kommentar by Anonym — 18. september 2018 @ 10:32

  23. ALT for mange vælgere stemmer gennem mange år bare som de plejer. De tror i deres enfold at V, K, S, DF osv. stadig er de samme partier som de var engang for længe siden. De har ikke opdaget at disse partier, selvom de udadtil er de samme, i det indre har forvandlet sig fuldstændig, og er gået fra at være på danskernes side, til at være deres fjender og modstandere. For de gamle hæderlige politikere er blevet udskiftet med korrupte håndlangere for EU og indvandringsindustrien mv. Partierne er i tidens løb blevet kuppet og overtaget af snuskede levebrødspolitikere og pampere, som kun er optaget af at hygge sig og skrabe til sig. Danmarks og det danske folks videre skæbne interesserer dem ikke. John Jørgensen er et godt eksempel på de typer som fylder godt op i V, K og S, og som overfylder og dominerer R og “Alternativet” fuldstændig.

    Det er samme slags ignorante, kyniske og faktaresistente egoister/feminister/vanvids-humanister som er ved at smadre Sverige til ukendelighed. I Tyskland har vi kommunisten fra DDR tiden, frau Merkel til at undergrave lov og orden og civilisationen selv. I Frankrig den feminiserede dukkedreng Makronen.

    Vælgere som ikke gider sætte sig ind i tingene, eller som sluger mediernes løgnehistorier råt, og som derfor stemmer i blinde, risikerer at stemme sig til elendighed og endeløse rædsler. Det er allerede sket i mange lande, og Danmark kan blive det næste land som ender i afgrunden, hvis danskernes flertal ikke snart vågner op. Se også den korte avis, snaphanen, jp-jalving og 24nyt.dk.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 18. september 2018 @ 11:23

  24. Også Danmark vil blive smadret til ukendelighed, hvis der ikke snart sker et kursskifte. Vi må annoncere eller uddele løbesedler/dvd’er og hæfter/bøger der forklarer Danmarks situation. Vi må skaffe flere læsere til URIASPOSTEN og lignende net-aviser. Det er bare med at komme igang.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 18. september 2018 @ 11:37

  25. Gad vide hvor mange penge idiotens jungle fever har kostet og fortsat koster Danmark.

    Kommentar by Hr. Snusk — 18. september 2018 @ 12:03

  26. Trusler med vold imod df politikere.
    Skulle vel egentlig politi anmeldes.
    Landsby tosse.

    Kommentar by P — 18. september 2018 @ 12:09

  27. Ret beset, fra tidligere erfaringer, tror jeg faktisk ikke der er mange fiskere, der bakker den idiot op. Måske skulle han hellere selv passe på, ikke at få en velanbragt fiskerlussing.

    IKKE noget med nazikortet!, men i alt fald var netop Struer, omkring år 2000, ret kendt for temmelig mange nazister og der er ikke langt fra denne isme til iSlamets hjernedøde tilhængere.

    Kommentar by M.S. Carstens — 18. september 2018 @ 15:00

  28. På den anden side, så er John Harald Dybdal Jørgensen måske alligevel fisker, for fiskerene i dummark er blandt de dummeste mennesker i Mohammedanmark(móske hele verden), for først fik de stemt os ind i EUSSR(ef) og derefter mistede næsten alle idioterne deres job, større uintelligente lortedanskere kan man ikke finde.

    Kommentar by Piphans — 18. september 2018 @ 15:48

  29. Piphans — 18. september 2018 @ 15:48

    Ind i EF, ja, men fiskerne fik vist heller ikke lov at stemme om / stemme om vedr. EU og al det humbug EU har påtvunget os siden?

    Kommentar by M.S. Carstens — 18. september 2018 @ 16:09

  30. Han er jo total blank. Det lyder som om han er vant til at slå på tæven når der er noget, der ikke passer ham. Kunne Socialdemokraterne ikke bruge ham?

    Kommentar by Popeye — 18. september 2018 @ 18:06

  31. Han må være meget nærtagen, når nogen bare siger sandheden, så truer han m “fiskerlussinger” hvad det så er for noget? En Monty-Python ting m våde fisk og pikante badebukser? Ku jo være ret sjovt at se ham alligevel.

    Kommentar by Hul igennem? — 18. september 2018 @ 18:43

  32. #23
    Enig!

    Kommentar by Hul igennem? — 18. september 2018 @ 18:46

  33. Prøv at se det med modsat fortegn. Det meste af det han harcelerer over er jo netop den måde rettroende muslimer opfører sig på. Han vrøvler om ret til at gøre som man vil, ræd for folk med en anden religion, ser anderledes ud, det var ikke et problem før i kom til, det er noget i har lavet til. Holdt dem ude, holdt dem væk.

    Ser idioten slet ikke at det netop er hvad Islam står for ?

    Fiskekonetørklædet……Tørklæder dengang var for at beskytte håret mod stegeos, fiskelugt, regnvejr osv. Eller for netop at holde en netop sat frisure ( som man vel gjorde for at virke tiltrækkende ? ) Meget anderledes end tørklædet i islam

    Findes der noget mere detaillovgivning end Islam ?
    Tror idioten på at “det skal vi nok selv bestemme” fungerer under Islam

    Han tager da kegler så det batter.

    Kommentar by Gregers — 18. september 2018 @ 20:39

  34. Jeg skrev et par kommentarer inde på you tube, angående John og hans idioti. Jeg fik derefter lukket min konto, fordi jeg overskred retningslinerne. Så det er åbenbart okay at have en tosse der direkte truer med vold, men ord imod det er ikke tilladt på you tube. Jeg skal love for at censuren trives her i eurabien, snart er der kun fake news tilbage. Hvad gør vi så…

    Kommentar by Ytringsfrihed — 19. september 2018 @ 08:35

  35. https://jyllands-posten.dk/protected/premium/indland/ECE10876453/manden-der-fik-nok-af-df-jeg-er-bare-en-far-som-siger-vaer-god-ved-mine-boern

    JP med artikel bag betalingsmur – umiddelbart er den nok pro over for svinet nok kun mellem linjerne – men som Gintberg råber: jeg ved det ikke…?

    Kommentar by Black Watch — 19. september 2018 @ 13:07

  36. Ja og hvis man så tager mod den midaldrende dinglenørds invitation og det, som det uvægerligt vil, ender med han bliver slået til lirekassemand, er den sikkert også gal.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 20. september 2018 @ 22:52

  37. Idioten har mange tilhængere på FB Og TW
    Det er satme noget af en klaphat.

    Kommentar by Sindsro — 21. september 2018 @ 00:19

  38. JJ påstår at hans datter på 12 år er muslim
    det må være løgn. Der er næsten ingen muslimer i Burundi
    Datteren hedder vistnok Sif Jørgensen og storebror hedder Odin Jørgensen
    De navne er ikke særlig muslimske
    Sif går ikke med muslimsk tørklæde, videoen bygger på en løgn
    Navnet Odin er ihvertfald pæredansk, Odin må være mulat, men det er jo ligemeget

    Kommentar by Carsten Thrane — 10. oktober 2018 @ 07:07

  39. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1200099780007520&set=pb.100000225276830.-2207520000.1539149203.&type=3&theater

    ovenstående billede er formentligt JJs x-kone og to biologiske børn

    på dette billede bærer Sif ikke tørklud

    Kommentar by Carsten Thrane — 10. oktober 2018 @ 07:44

RSS feed for comments on this post.