27. september 2018

Århus V: Amerikanske turister måtte betale 20.000 kr til bandemedlemmer for sin stjålne schæferhund

Et amerikansk par og deres hund er i Danmark for at deltage i et kommender verdensmesterskab for schæferhunde, men Årslev er blot 5-6 kilometer vest for Brabrand, og hermed tæt på multikulturens frontlinje. Intet er helligt mere – social kapital i frit fald. En historie fra EB.dk – Marks hund bortført: Måtte betale 20.000 kroner til ‘bandemedlemmer’.

“Den amerikanske hundeejer Mark Saccocio, har her til aften fået sin højtelskede hund Hector tilbage.

Da han ankom til Danmark onsdag aften, tjekkede han ind på Aarslev Kro ved Brabrand. Mark Saccoccio lod Hector sove i et bur i sin lejede bil på kroens parkeringsplads uden at tænke nærmere over det.

Næste morgen var bilruden knust, døren åben og hunden væk. … Uden for Bazar Vest i Gellerup, mødte han to unge drenge, som fortalte, at de vidste, hvem der havde hans hund.

– Drengene fortalte, at det var nogle bandemedlemmer, og at jeg skulle hæve 20.000 kroner, hvis jeg ville have min hund igen. …”

(Hector genforenet med sin ejer, 27. september 2018; Foto: Facebook)>

Oploadet Kl. 23:53 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/95228/trackback

25 Comments »

  1. Hahahahaha…………..aldrig har jeg grinet så meget :)
    Fuck dumskerne, dummark er heeeelt færdigt.

    Kommentar by Piphans — 28. september 2018 @ 00:10

  2. Hunderacen er ellers den farligste af alle schæfere, en malinois, Belgisk Schæfer, burde kunne bide struben over på en jihadist gemt i en bunker med maskinpistol og alting skydende mod hunden imens den angriber

    Kommentar by Jørgen Pedal — 28. september 2018 @ 00:15

  3. Tænk at vi skal findes os i, og leve med det kneppeaffald.
    Det’ sgu den forkerte luns kød de smider væk, når de napper nissehuen på skadedyrs ynglet.

    Kommentar by White knight — 28. september 2018 @ 00:33

  4. Danmarks justitsminister Søren papkasse er ikke aktiv deltagende i landets problemer med de indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister der styrer hvem der tør bevæge sig udendørs, sådan har det aldrig været tidligere, ridefogederne på borgen skal ikke tjene Danmark mere, de er ikke deres stilling værdig, indfør undtageles tilstand og indsæt militæret til at ryde op i de kriminelle bander der skal deporteres til langbortistan og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 28. september 2018 @ 01:43

  5. Jeg har overnattet på den kro engang, den ligger på en landevej ude på landet men selv der er der åbenbart kriminelle perkere! Og nu ved de så alle at man kan regne med at få 20.000 kr pr hund de finder…!!!

    Kommentar by Per — 28. september 2018 @ 02:29

  6. Jeg tænker på bombehunde i en helt anden betydningj

    Kommentar by Træt — 28. september 2018 @ 02:40

  7. Så venter vi blot på Zinkens jubel på twitter el. fuckbook over berigelsen af Danmarks turister.

    Kommentar by Iznogut — 28. september 2018 @ 03:05

  8. Kidnapperens medskyldige skal findes i lufthavnen, hvor hunden landede eller hos biludlejningsselskabet.

    Den slags cargo kommer med meget info.

    Kommentar by Iznogut — 28. september 2018 @ 04:57

  9. De har lært det i DK.
    Vi skal labbe det i os, og smile tilbage til den velige grønlæ… ondskyld! Grønthandler.
    Det er kun et spørgsmål om tid Jytte, så må du ikke længere gå i cykelshorts.

    Kommentar by White knight — 28. september 2018 @ 05:01

  10. Så vidt jeg kan læse stikker hunden af fra dem ved udveksling, men han smider pengene alligevel.
    Lige pt er Europas bedste soldater på øvelse i Danmark. Øhh, hvorfor ikke bruge dem til, ja….

    https://amtsavisen.dk/randers/Amerikansk-landsholdshund-fundet-igen/artikel/406500

    Kommentar by P — 28. september 2018 @ 06:33

  11. Det er en Malinois.

    Kommentar by Henrik True — 28. september 2018 @ 07:06

  12. En amerikaner har nu prøvet berigelsen i Europa.

    Kommentar by Uno — 28. september 2018 @ 07:12

  13. Fik jeg forresten lagt denne lille film, som selv en Simon Bünger eller en DanmarksRamadanradio-sjovnalist burde kunne forstå, hvis de gad i et kommentarspor? Ellers er den her: https://www.youtube.com/watch?v=WK76Dl18uAU Forstår man disse monetære sammenhænge, er det ikke så svært at regne ud hvorfor vi altid fører krige.

    Kommentar by Nielsen — 28. september 2018 @ 08:55

  14. Håber blot, at de i USA fortæller vidt og bredt, hvordan muhamedanerne opfører sig i Danmark.

    Kommentar by Bastardo — 28. september 2018 @ 09:01

  15. 14 – OT
    USA har andre ting i tankerne efter Kavanaughs godkendelse åbnes der for at gennemføre undtagelsestilstand og forfølge den dybe stats forræderi:
    National Emergency / Act of War
    https://www.youtube.com/watch?v=o3fiynBvh8U

    Kommentar by Jørgen Pedal — 28. september 2018 @ 09:29

  16. De dumme danskere vil ha det sådan

    Kommentar by BB — 28. september 2018 @ 09:33

  17. #10 Hvad skulle han ellers gøre? Han var alene, og det havde resulteret i en gennembankning, hvis han ikke havde afleveret pengene.

    Kommentar by Odo — 28. september 2018 @ 10:15

  18. #8 Iznogut, eller en muhammed ansat på kroen med løntilskud, som en del af en slags integrationsprojekt.

    Det mærkelige ved sagen er dog, at perkerne ikke selv henvendte sig til ham, for at afkræve løsesummen. Kunne de forvente at han ville dukke op det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, så kontakten blev etableret? Mærkeligt…

    Kommentar by Hr. Snusk — 28. september 2018 @ 10:36

  19. Så afliv dog lortet. Og nej, jeg hentyder ikke til schæferen.

    Kommentar by Michael — 28. september 2018 @ 11:02

  20. GODHEDSINDUSTRIENS FUNDAMENT er en massiv masse af tykke, sorte løgne. Se selv her:

    1: Migranterne vil BERIGE samfundet, iflg. Marianne Helved, Zenia & co. Tværtimod er de blevet en tung byrde. Men de rådne godhedskliker vil hellere snakke om “ældrebyrden”. “Politikerbyrden” nævnes aldrig.

    2: Så er der den med “uledsagede flygtningebørn”. Det har vist sig at langt de fleste er med langt sort skæg, og de er oftest 21-3O år.

    3: Vi mangler højtuddannet arbejdskraft, og de fleste tilrejsende arabere og afrikanere er ingeniører, kirurger, læger, matematikere og forskere. Løgn fra først til sidst.

    4: Så er der kriminaliteten som ifølge DR og Pollertiken altid er faldende. Uge efter uge bliver den mindre og mindre. Tyk sort løgn. Den har tværtimod været stigende frem til nu, hvor daglige overfald og skyderier i gaderne er normaltilstanden.

    5: Der er også noget med menneskerettighederne og FN som bevirker at vi ER NØDT TIL at modtage hundredtusindvis af migranter. Igen en stor løgn. Man plukker jo i MR efter forgodtbefindende, de er i vid udstrækning frataget danskere og danske familier, og FN er idag domineret af muslimske lande med MR der er vidt forskellige fra de europæiske. (hvorfor Trump har trukket USA ud af finansieringen mv.)

    6: Iflg. de radigale er de fleste migranter nogle der flygter fra krig og sult, men det er også løgn. De fleste ser bare en mægtig økonomisk fordel i at komme til Danmark (eller Sverige/Tyskland), så de kan lade sig forsørge af skatteyderne resten af livet.

    7: Så er der også den med “INTEGRATION”. Igen bluff og humbug. De vil ikke integreres, men ønsker tværtimod at islamisere og afrikanisere Danmark.

    Industriel godhed? Nej, løgn på løgn på løgn, for at skjule at der kun er tale om idioti, korruption og en ny besættelse.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 28. september 2018 @ 11:44

  21. Dumme Perkersvin!! Jeg håber, han får godtgjort de penge, som han måtte betale! Mage til svineri.

    I øvrigt er det en Belgian Malinois, ikke en schæferhund. Det er verdens bedste hundetype til militær- og politioperationer, og den er uden sidestykke i styrke. Også bidstyrke. En så kostbar hund lader man så godt nok ikke blive i bilen om natten. Se denne vidoe om de fantastiske Malinois! https://www.youtube.com/watch?v=IW_pPanBG_4

    Kommentar by Kuffar — 28. september 2018 @ 13:16

  22. Det er mange penge for en amerikaner, 20.000 kr. De er ikke vildt rige, de fleste amerikanere, så kan vi støtte ham økonomisk på en eller anden måde? Historien burde frem på tv, men uha nej, det kommer den nok ikke.

    Kommentar by Kuffar — 28. september 2018 @ 13:18

  23. Seriøst, Møller?

    De færreste mennesker i DK bryder sig om store, løsgående og livsfarlige hunde. Ulve er ingenting i dén sammenhæng.

    Personligt er jeg glad for, at ‘Verdensmesterskabet’ blev afholdt i Aaaahrghus’ omegn.

    Ham med perkerlåget, der er glad for sin hund, tja, fint med mig, men skynd jer nu tilbage. Jeg tror ikke en nanometer på dén historie, fake news, aftalt spil med perkerne i Aaarhghus Vest.

    Kommentar by anon — 28. september 2018 @ 16:41

  24. Tag dig sammen, anon.

    Kommentar by Johnson — 30. september 2018 @ 00:15

  25. #18 Hr Snusk

    Bazar Vest har alle dage været et godt sted at gå hen for at købe sine stjålne ting tilbage. For en tid var skurvognen ved svømmehallen i Gellerup også et godt sted, men den blev fjernet, FOR SÅ ER PROBLEMET JO LØST, HAHA! Nå nej, det blev bare centraliseret ved Bazaren.

    Riv bygninger ned, så forsvinder kriminaliteten… Stem RV så borgerkrigen kan komme hurtigere.

    Kommentar by Mig — 30. september 2018 @ 07:33

RSS feed for comments on this post.