3. oktober 2018

Kurdiske Sara Omar i citat: “Profeten var et geni i sin samtid. Vi kan blive genier i vores egen samtid.”

Jeg har ikke den store tiltro til kurdiske Sara Omar, for det virker som om, at hun som så mange før hende, forsøger at finde en 3. vej mellem danskhed og Islam. 1400 års historie fortæller, at der ikke findes et spiseligt kompromis. “Jeg har intet tilfælles med de såkaldte Kufaar.”, skrev hun i sommers, og det var næppe en smutter.

For et par uger siden holdt hun et foredrag i Høje-Taastrup, og det blev omtalt på Facebook. Nedenviste grafik er fra redigeringshistorikken, da citatet “Profeten var et geni i sin samtid.”, blev slettet igen. En landevejsrøver, der gjorde i etnisk udrensning. Et geni i sin samtid, det perfekte menneske? Nej, ikke just.

(Høje-Taastrup Bibliotekerne på Facebook, 20. september 2018)

Oploadet Kl. 22:35 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/95384/trackback

24 Comments »

  1. Hvorfor er det at minder mig om munkemarxismen i 70-80 ..og dem af dem, der er her endnu; gammelkendte mønstre gentager sig med en lille ny drejning-
    det er stadigt fascistisk men trosdetaljen er mere fremhævet.

    Også den dogmatiske klædedragt, fra murerskjorte til andre klædessignaler, og faste sproglige kenninger og vendinger.

    Klæder skaber folk- skrev Rudolf Broby-Johansen

    Kommentar by Hul igennem? — 3. oktober 2018 @ 22:48

  2. Hør her Omar Magarine;
    Vi har heller INTET til fælles med dig.
    Så smut!

    Kommentar by White knight — 3. oktober 2018 @ 23:03

  3. Som sædvanlig virker Off tonic ikke, så den kommer her:

    Hmmm, så har man hørt den med, Rosa Lund fra Enhedslisten mener, at PET har deres grunde til ikke at sige noget:

    “Enhedslistens Rosa Lund siger til DR Nyheder, at hun er enig i, at PET generelt er for lukket. Dog tror hun, at PET i forhold til fredagens aktion har deres grunde til ikke at sige noget endnu”; https://ekstrabladet.dk/112/df-kraever-stoerre-aabenhed-fra-pet-efter-stor-politiaktion/7337695

    Jeg må indrømme, at jeg bliver en kende mistænkelig, når EL støtter PETs lukkethed!!! Hvad f….. var det der skete sidste fredag?!

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 3. oktober 2018 @ 23:47

  4. Yahuu-kurd. Det stolte folkefærd som kæmper for… eget land? Ved besættelse af Danmark???.

    Tak for besøget.

    Kommentar by Iznogut — 3. oktober 2018 @ 23:47

  5. Kommentar by White knight — 3. oktober 2018 @ 23:03

    Hun skal ikke smutte – hun skal have et los i røven og ud på røv og albuer – hende og muslimer skal ikke have valgmuligheder – de skal bare ud!

    Kommentar by Black Watch — 3. oktober 2018 @ 23:58

  6. En landevejsrøver der gjorde i etnisk udrensning, dvs. massemord. Hvordan kan nogen have sådan et afskum som forbillede? Er det ikke klart at Islam ikke er en religion, men en ideologi som fortæller hvordan man udfører terror og erobrer land via angrebskrige. Troen på en landevejsrøver som Guddom er jo helt vanvittig. Iøvrigt var kommunist-anføreren Stalin tyv, røver og morder inden han begyndte på journalistik og politik. Han blev længe dyrket som en Guddom af sine tilhængere, men blev senere afsløret som en rigtig led stodder, en lystmorder og massemorder, et blodtilsølet uhyre. Det er historiens dom over ham. Man må formode at han vil brænde i helvede til evig tid. (den anden røde anfører, Lenin, var også et monster. Han lod flere hundreder kvinder skyde, fordi de efter lang tids sult fredeligt demonstrerede for at få brød)

    Kommentar by tp — 4. oktober 2018 @ 00:05

  7. Hvordan kan det være et dansk biblioteks opgave at reklamere for islamisme? Er bibliotekaren pladderhumanist, konvertit eller en muhammedaner ansat til at “oplyse” om de radikales lækre “berigelse” af Danmark?

    Kommentar by Ole Jensen — 4. oktober 2018 @ 00:15

  8. Paagar der ikke studier om at han er en “sammenskrivning”og egentlig ikke har eksisteret? et analfabetisk geni? der er mange speorgsmaal

    Kommentar by dunk — 4. oktober 2018 @ 03:46

  9. Hos avisen Nordjylland kan man læse om kæmpestore lønhop til DRs chefer og bestyrelse, samtidig med fyringer af mange medarbejdere. Se 3. marts 2015. Maria Rørbye Rønn får i dag over 3 millioner kr. Iflg. Michael Christiansen er det en “markedsbestemt” løn.

    Kommentar by Ole Jensen — 4. oktober 2018 @ 06:30

  10. Rettelse: Nordjyske: Så meget tjener topcheferne i DR.

    Kommentar by Ole Jensen — 4. oktober 2018 @ 06:36

  11. #5 Black Watch

    ENIG!

    Det jeg ved den salige ikke begriber. Ville alle disse gode mennesker, der synes det er SÅ skønno, finde sig i de fremmedes opførsel, og føren sig frem med krav, vrøvl og ballade af en hver art. Hvis det foregik i deres eget hjem. Hvis nedskalerer det til, at det de mener vores land skal stå model til pludselig var dem selv, der skulle tolerere indenfor deres hjems 4 vægge.
    Mon dog?

    Kommentar by White knight — 4. oktober 2018 @ 06:47

  12. Et gammelt ordsprog siger: de største tyve bor ikke i skovene, men i kontorerne og de store huse.

    Kommentar by tp — 4. oktober 2018 @ 10:16

  13. Profeten var – hvis han altså har eksisteret – en analfabet. Geniale analfabeter?

    Kommentar by Snaphanen — 4. oktober 2018 @ 10:21

  14. Når man ser hvordan visse kredse og embedsindehavere rager til sig, kan man godt få indtryk af at ideologier fører til kliker og sammensværgelser som først og fremmest går ud på at udnytte andre. Man sidder og bevilger hinanden skyhøje lønninger og gyldne håndtryk på skatteborgernes og andres regning. Man har ingen skam i livet, men vælter sig gerne i millionbeløb som i realiteten mest er tyvstjålet fra borgerne.

    Kommentar by tp — 4. oktober 2018 @ 10:31

  15. DR har længe fungeret meget dårligt. Genudsendelser, elendig og vildledende journalistik, propaganda, latterlige radioaviser, dårlig lydkvalitet, useriøse serier osv. Hvordan kan man så som øverste ansvarlige leder fortjene en årsløn på over tre millioner? Lønnens størrelse har ihvertfald intet med “markedsbestemt” løn at gøre.

    Kommentar by tp — 4. oktober 2018 @ 10:38

  16. Generaldirektør var en titel som kun brugtes i gamle dage i de offentlige etater (DSB, Postvæsenet mm). Det siger en del om DRs selvforståelse, at de stadig bruger den.

    Maria Rørbye Rønn leder nu DR, som skal beskæres kraftigt i de kommende år. Det siger sig selv, at hendes job dermed bliver mere krævende, så hun skal have mere i løn.

    Kommentar by Bastardo — 4. oktober 2018 @ 11:01

  17. 13 Snaphanen

    Profeten (som du er inde på) har formentlig aldrig eksisteret; han er et fantom, opfundet af og digtet om af kæltringer; alt i lighed med al anden religiøst gøgl – Hvis man har brug for at tro på et eller andet, så forsøg med Himstregimsen; den stiller ingen krav og fører ingen religiøse krige!

    Kommentar by T. Flodur — 4. oktober 2018 @ 12:46

  18. #16 Bastardo: Går ud fra at du er ironisk, når du skriver at Maria Rønn skal have mere i løn. Den er enorm i forvejen. Og det er vel ikke mere krævende at rive ned, end at bygge op. Er hun overhovedet den rigtige til at stå i spidsen for DR, når man ser på hvad DR har stået for af skandaløs bundkvalitet i de senere år. Både hun og Michael Christiansen burde vist trække sig tilbage.

    Kommentar by tp — 4. oktober 2018 @ 13:15

  19. Der var engang da DSB, postvæsnet, forsvaret, DR, velfærden og sundhedsvæsnet havde en høj standard og fungerede udmærket. Men så sørgede politikerne for at de gode og stabile tjenestemænd i DSB og postvæsnet blev fyret, og dernæst gik de i gang med nedskæringer, lukninger, spareøvelser og forringelser på nærmest alle andre samfundsområder, eller man satte mængden af bureaukrati, centralisering og “effektivisering” kraftigt i vejret….. for at kunne skaffe penge til indvandring, “integrations”-projekter, Afrika-ulands”hjælp” og alle mulige skøre og mærkelige luksus- og prestigeprojekter. At Danmark i dag er præget af nedtur, diskrimination, skandaler, familieopløsning, kriminalitet og forfald, fremgår også af internationale målinger.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 4. oktober 2018 @ 13:41

  20. Mon ikke Sara Omar efter bogudgivelsen har fået et vink med en vognstang.
    Jeg har læst bogen og blev bekræftet i, at der er ikke den store forskel på, om man er kurder eller araber, når profeten er den samme.

    Kommentar by Menig 442 — 4. oktober 2018 @ 14:39

  21. Geniet slår sin (mindreårige) kone:

    Muslim Book 4, Number 2127: (This is a long hadith where Aisha describes how she covered her head, put on her veil, etc and follows Mohammad outside at night to a graveyard and hurries back before him …)
    “..He said: Was it the darkness (of your shadow) that I saw in front of me? I said: Yes. He struck me on the chest which caused me pain, and then said: Did you think that Allah and His Apostle would deal unjustly with you? ….

    Aisha. Gift med med Muhammed 9 år gammel på hvilket tidspunkt Muhammed fuldbyrdede ægteskabet. Da var han selv i 50erne. Endnu en genistreg.

    Kommentar by Satan — 4. oktober 2018 @ 19:04

  22. Her er en liste med flere genistreger fra Muhammed. Drab beordret af “profeten” (listen er lang). Kvinder og børn er markeret særskilt.

    https://wikiislam.net/wiki/List_of_Killings_Ordered_or_Supported_by_Muhammad

    Kommentar by Satan — 4. oktober 2018 @ 19:08

  23. Ole Jensen — 4. oktober 2018 @ 00:15 :

    Det er fordi bibliotekerne er lige venstresnoede som journalister, pædagoger, politikkere (røde som blå) og dommerstanden;
    de tror alle, at de så går fri, når iSlammet tager overhånd og giver danskerne de tre valgmuligheder: konverter, bliv slave eller hils Sankt Peter!
    De er pisse bange for iSlammets 1400 års indoktrinering af en mental syge, der kun udvides fra generation til generation.
    Ja, de nævnte venstresnoede troede sig kloge og belæste, men de er end ikke i stand til, at forholde sig til det læste/læse det, som burde kunne oplyse dem (iSlammets vanvidsideologi KOranen).

    Kommentar by M.S. Carstens — 4. oktober 2018 @ 22:35

  24. Pædofet-geniets “historie” gennemgåes. Krigsideologien islam.

    https://www.youtube.com/watch?v=fMJRsd8SrhU

    Kommentar by Iznogut — 4. oktober 2018 @ 23:37

RSS feed for comments on this post.