9. oktober 2018

Paludan konfronterer burkaklædt kvinde på live-stream: “… tog flugten fra gerningsstedet til sit hjem”

Stram Kurs’ Rasmus Paludan lever livet farligt, for det nytter ikke at have styr på juraen, når man har med den arabiske gade at gøre. Tilbage i 2005 blev en 61-årig mand tæsket med ‘baseballkøller, jernrør og andre forhåndenværende våben’, fordi han havde antastet en muslimsk kvinde med slør. Han døde et par uger efter af sine kvæstelser. Politiets ankomst reddede Rasmus Paludan.

Tilsendt pressemeddelelse.

“Partileder Rasmus Paludan fra Stram Kurs spottede om aftenen mandag den 8. oktober 2018 en kriminel kvinde iført sort burka i København. Han alarmerede Københavns Politi kl. 21.45.

Politiet var ikke ankommet kl. 22.00, da den kriminelle kvinde forlod supermarkedet.

Han konfronterede hende med hendes forbrydelse og dokumenterede med en live-stream, at hun var kriminel.

Gerningskvinden påstod, at det var ulovligt at filme hende. Det var naturligvis helt lovligt at filme hende, jf. straffelovens § 264 a modsætningsvis. Hun tog flugten fra gerningsstedet til sit hjem.

Mens partilederen fulgte hende blev han omringet af kriminelle samfundstabere, der bl.a. overtrådte straffelovens § 266 b ved at råbe ‘fucking jøde’ af partilederen. Selvom han faktisk slet ikke er jøde.

Da partilederen ville forlade stedet blev der kastet en sten i ryggen på ham. Til sidst, da gerningskvinden var sikkert hjemme hos sig selv, kom politiet.

YouTube slettede hele partiet Stram Kurs’ YouTube-kanal cirka 1 time efter, at videoen var lagt online på YouTube.”

(Burkaklædt kvinde, København, 8. oktober 2018)

Oploadet Kl. 04:26 af Kim Møller — Direkte link39 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/95497/trackback

39 Comments »

  1. Manden er jo komplet idiot

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 9. oktober 2018 @ 05:16

  2. It takes one to know one.

    Kommentar by Hr. Snusk — 9. oktober 2018 @ 05:20

  3. Så har politiet søgt og fundet hende i huset, for at gennemføre loven? Man har jo lov til at drømme, vel? Og tak, Rasmus Paludan!

    Kommentar by Michael Laudahn — 9. oktober 2018 @ 05:54

  4. Halloween 🎃 beklædning ud at tigge

    Kommentar by P — 9. oktober 2018 @ 06:17

  5. Taber politi

    Kommentar by redneck — 9. oktober 2018 @ 07:29

  6. Hvorfor er det at denne her type personer ALTID mener, at det kræver deres accept, at de bliver filmet offentlig.

    Er der nogen der har bildt dem ind, at det er sådan eller hvad ? – Det er jo næsten på hver eneste optagelse, at de hyler og skriger om, at de mener det er ulovligt.

    Kommentar by kent — 9. oktober 2018 @ 07:45

  7. Rasmus Paludan er en modig mand, hvilket borger for andre beundringsværdige dyder også. Danskere, som holder af et Danmark, de kan genkende, bør hylde ham. Men jeg frygter for hans liv og førlighed i det hele taget og især, når han ene mand og i mørke bevæger sig blandt dødsfjender. Danskerne har meget at lære af Rasmus Paludan udover nobel optræden, især fædrelandskærlighed og frygtløshed.

    Kommentar by Niels Thyge Riisgaard — 9. oktober 2018 @ 07:45

  8. Brug bitchute i stedet for googles youtube.

    Kommentar by Nielsen — 9. oktober 2018 @ 08:00

  9. Ja, Rasmus Paludan udfordrer skæbnen med korte mellemrum, og det er vel kun pga. det ledsagende filmhold at han ikke er blevet overfaldet og skadet endnu. Det vil nok være klogt af ham at være mindre risikovillig fremover. Uden ham vil Stram Kurs jo også hurtigt være fortid. Han bør være ledsaget af både uniformeret og civilt politi på alle sine besøg i de arabiske og afrikanske kvarterer. Og måske har der allerede været nok af disse film til at alle kan forstå at der er et stort problem med de kulturfremmedes “berigelse” af Danmark.

    Kommentar by Bent Nielsen — 9. oktober 2018 @ 08:16

  10. -> Nielsen #7:

    Kunne du forklare for mig hvorfor Bitchute ikke fungerer i Chrome for mig, og vel med tone men uden billede i Firefox? Mao, hvad skal man lave? Jeg finder ikke svaret.

    Kommentar by Michael Laudahn — 9. oktober 2018 @ 08:24

  11. Altså, jeg ved ikke, om i er klar over det, men uden at fjerne folketinget bliver der ikke noget af at fjerne perkerne

    Kommentar by Jørgen Pedal — 9. oktober 2018 @ 08:29

  12. Flere trusler.

    https://sn.dk/Helsingoer/For-anden-gang-paa-et-halvt-aar-Mor-sigtet-for-trusler/artikel/780322
    En mor til et formodet bandemedlem blev fredag varetægtsfængslet for vidnetrusler mod forældre til tiltalte i hjemmerøveri-sagen, der torsdag blev behandlet ved Retten i Helsingør.

    En mor til et formodet medlem af banden Loyal To Familia (LTF) blev fredag ved middagstid varetægtsfængslet i 14 dage sigtet for vidnetrusler.

    Kommentar by tavsen — 9. oktober 2018 @ 08:37

  13. Uha nej den slags kan vi virkelig ikke have på YouTube. *DELETED*

    Og vupti gjorde man manden dobbelt så populær som han var i forvejen.

    Kommentar by Quark — 9. oktober 2018 @ 09:09

  14. Jørgen Pedal 10:

    Du er ikke den eneste med sådanne tanker. Fx en (akademisk) englænder siger: Why the west must end democracy https://www.youtube.com/watch?v=a4Q0EnVwDHE

    (Spoiler alert: Han er klar over risikoen, og han har heller ikke svaret. Men hans argumenter er alligevel værd at betænkes.)

    Kommentar by Michael Laudahn — 9. oktober 2018 @ 09:15

  15. 09:15 Tak, havde videoen på mine lister i forvejen. En virkelig god stemme, som jeg også lytter til

    Kommentar by Jørgen Pedal — 9. oktober 2018 @ 09:19

  16. Bent Nielsen 08:16
    Der er Én bestemt kommentar i denne tråd der viser, at Rasmus Paludan har fat i den lange ende. Både fremmede kræfter og deres etnisk danske medløbere er jo skyld i at Rasmus Paludan er tvunget til at bevæge sig rundt i Danmark med skudsikker vest.

    Det er prisværdig at Paludan både dokumenterer “ny-danskere´s” opførsel, og politiets rolle i sagen.

    Regeringen og justitsministeren kender udmærket godt Rasmus Paludan,
    men uden at have bevis på noget, tror jeg politiledelsen går på listefødder når Paludan er på gaden. Det er jo en balancegang både at beskytte Paludan og ikke provokere gadens parlament.

    Se hvordan EU opfører sig, og hvordan Lars Løkke i al hemmelighed underskriver Marrakesh aftalen. Kristian Jensen inviterede Pernille Vermund til et uformelt møde i foråret. Under mødet sagde han: “Jeg må indrømme at vi helst var Jer foruden”
    https://www.bt.dk/politik/ny-bog-hemmeligt-moede-mellem-vermund-og-kristian-jensen

    Uden at have bevis, fornemmer jeg at der både i EU og den nuværende danske regering er ønske om, så vidt mulig at sabotere politikere som Rasmus Paludan(Stram Kurs) og Pernille Vermund(Nye Borgerlige).

    Problemet for regeringen er, at Paludan live-streamer hver gang han er på gaden, og det vil jo være en bet for regeringen, hvis der kommer en video ud, hvor man kan se et fysisk overfald på ham.

    Paludan og Vermund er i vejen for det globale fællesskab, og indførelse af en central EU regering, derfor er de persona non grata.

    Kommentar by k.m. — 9. oktober 2018 @ 09:29

  17. Kun 4 minutter mellem os? Og umiddelbart troede jeg du havde set den (12 1/2 min) på hurtig gengivelse .)

    Kommentar by Michael Laudahn — 9. oktober 2018 @ 09:31

  18. 09:31 Det var nok et tilfælde, at jeg lige kiggede på det tidspunkt :)

    Kommentar by Jørgen Pedal — 9. oktober 2018 @ 09:33

  19. @10 Michael Laudahn
    Chrome er ejet af google; do the math (ment i spøg. Jeg har ofte problemer med politisk ukorrekte sider/funktioner i Chrome).

    Kommentar by K — 9. oktober 2018 @ 10:05

  20. Rasmus Paludan bevæger sig i et miljø, hvor de unge mænd er ramt af degenerering og lav-IQ. Derfor er det farligt.

    Kommentar by Erik Skifter — 9. oktober 2018 @ 10:09

  21. Hvorfor sådan et drama om noget, der burde være en helt almindelig foreteelse? Jeg refererer naturligvis til Kristian Jensens adfærd overfor Pernille Vermund i det hemlige møde.

    Jeg kan ikke opfatte KJs forsøg at sjakre med hende anderledes end at han ville se, om PV ikke i sidste ende alligevel er mere interesseret (som KJ selv åbenbart) i det dejlige, vigtige liv, med al den magt og moneter, end landets og folkets skæbne. Og mon ikke LLR var initiativtageren for dette møde. Føj for satan.

    Kommentar by Michael Laudahn — 9. oktober 2018 @ 10:29

  22. 1. NEJ, Per Henrik Rasmussen
    Manden er jo komplet patriot.

    Een må gå forrest, da ingen andre tør.
    Stram Kurs fortjener rigtig mange stemmer.
    Har hørt og set ham i Horsens, og der var fine dialoger mellen folk og Rasmus.
    Taaaaaaabere og HoooooooooooMo bruges kun til at skille fårene fra bukkene.
    Da, de der bliver provokeret flipper ud, var de på intelligensniveau med os danskere, ignorerede de det bare.
    mange kom dog i dialog med Paludan.
    Man må sige: Flot arbejde.

    Kommentar by Sindsro — 9. oktober 2018 @ 10:31

  23. Han har godt nok hår på bollerne.

    Og så ville jeg ønske han ville droppe det med danernes lys osv. Det giver det hele et skær af vanvid… og et vil medierne misbruge

    Kommentar by Martin — 9. oktober 2018 @ 10:49

  24. #8.29 Jørgen Pedal. Du har ret. Uden en udskiftning af mindst halvdelen af de nuværende gamle politikere fortsætter kursen mod kaos, barbari, elendighed og “svenske” tilstande. NB og Stram Kurs er for tiden det eneste vi kan håbe på, hvis ragnarok skal undgås. Selv DF er jo blevet et parti af slatne levebrødspolitikere. Dog er VKLA osv. langt værre.

    Kommentar by Bent Nielsen — 9. oktober 2018 @ 11:21

  25. 23. Martin
    Fordi han bruger Danernes lys er: At fortælle at med en stemme på Stram Kurs er lys for enden af tunlen.

    For mig lyder det også lidt pjattet, mens Taaaaaaabere og HoooooooooooMo for mig til at grine hver gang.
    Aber skal jo drilles til de græder snåt.
    Skal Danmark reddes Skal det være både NyBorgelig og Stram Kurs.

    Balladen kan vi lige så godt tage nu.!

    Håber videoen bliver her, og spredes yderligere.

    Kommentar by Sindsro — 9. oktober 2018 @ 11:23

  26. De ((venstreorienterede)) (((folketinget))), herunder ((((muslimerne)))), og deres støtter i ((hi-tech)), (politi), den (((((permanente statsadministration))))), (((lokale politikere))) osv er blot en stor (mafia)

    Der er ikke så meget mere i det. Vi bliver regeret af en (((stor bande forbrydere))), sådan er det bare

    Kommentar by Jørgen Pedal — 9. oktober 2018 @ 11:24

  27. I en række lande har vi set fremtrædende kritikere af islam blive myrdet. Kan derfor godt forstå at folk er tilbageholdende med at skrive kommentarer til 24nyt.dk og den korte, pga. det urimelige krav om at det skal foregå via face-book.

    Kommentar by Bent Nielsen — 9. oktober 2018 @ 11:25

  28. Har du en gyldig email-adresse, Jørgen Pedal? Du kunne begynde med at nå mig via Twitter eller Messenger (Facebook), se Google. Der er flere mennesker med mit navn, men du vil genkende min websajt.

    Kommentar by Michael Laudahn — 9. oktober 2018 @ 12:28

  29. joergenpedal at gmail dot com, har jeg nu ..

    Kommentar by Jørgen Pedal — 9. oktober 2018 @ 12:38

  30. 26. Jørgen Pedal

    Du mangler den Dømmende magt, Domstolene

    Kommentar by Sindsro — 9. oktober 2018 @ 14:15

  31. – Sindsro

    Jeg var også i Horsens. Regner med at have en lille post om det i morgen.

    Kommentar by Kim Møller — 9. oktober 2018 @ 16:02

  32. Kristian Jensen er Junckers papegøje..

    Kommentar by Hul igennem? — 9. oktober 2018 @ 19:17

  33. Sletning af kanaler og “demonetization” af videoer af politiske grunde er i stigning på YouTube.

    Lindybeige lavede et rant om det for knap et år siden.
    “Will YouTube kill my channel next?”
    https://www.youtube.com/watch?v=tzb8U0Bje5A

    For dem som ikke vil se de 21 minutters rant:
    En kanal som beskæftiger sig med rekonstruktioner af arkæologi og historiske emner, er blevet slettet fordi der vises rekonstruktion af historiske våben, den sidste video var om brugen af lerpotte-granat. Lindy har selv oplevet at ældre videoer bliver markeret som nogle han ikke får reklamepenge for, uden han kan få forklaring på hvorfor og det er umuligt at få nogen oplysninger om de algoritmer der bruges til at “blackliste” videoer og kanaler.

    Kommentar by Allan — 9. oktober 2018 @ 19:53

  34. 31. Kim Møller
    En skam vi ikke lige fik en lille snak, for jeg ville godt have hilst på dig.
    Jeg håber også at Paludan ligger videoen på tuben.

    33. Allan: Enig
    Men jeg kan også se at tuben har pillet i det.

    Men men jeg har næsten fyldt en 500 GB H-Disk med Paludan.

    Kommentar by Sindsro — 9. oktober 2018 @ 21:20

  35. iSlammet får igen fripas og dansk lov krænkes, tillige med den demokratiske frihed.
    Hvor er vore rettigheder “Hr.” justitsminister Søren Pape Poulsen?

    Al ære til Paludan!

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. oktober 2018 @ 21:39

  36. YouTube giver Danmark og andre lande skylden for censur de bedriver af egen drift!

    En god ven hvis navn er mig bekendt men som ikke selv ønsker at optræde i offentligheden, gav mig lov til at publicere følgende brev som han skrev til Nye Borgerlige; dog desværre uden at få svar.

    Odense den 7. juli 2018

    Til rette vedkommende hos Nye Borgerlige; der i kraft af partiprogrammet må være det mest oplagte parti til at tage sig af denne sag f.eks. en ordfører på retsområdet. Jeg valgte Jesper Hammer, men det står Dem frit at vidergive mailen til andre.

    Det står Dem frit at benytte alt indholdt dette brev til at profilere partiet som forkæmper for ytringsfriheden og dansk suverænitet (slettet sætning).

    Det som er skrevet i nedenstående kan også på kort sigt få konsekvenser for partiet selv, da vi dag for dag bliver konfronteret med mere censur overfor politiske strømninger som ikke huer de regerende eliter. Derudover kunne det være af interesse for Nye Borgerlig at værne om Danmarks gode ry som et frit og demokratisk land hvor der ikke udøves forhåndscensur.

    Kære Jesper Hammer,

    Angående censur på YouTube på Danmarks vegne, som giver et falskt indtryk af at være kommet frem på initiativ af danske myndigheder.

    Jeg vil forklare problemet i følgende, men først:

    Jeg forudsætter at der fra danske myndigheders side ikke udøves, eller er blevet bedt om en form for restriktioner på afspilning til danske internetbrugere eller dansk territorium, for hvad angår videoer som publiceres via det kendte internetplatform YouTube, som vi desværre kender det fra lande som Tyskland, England og Frankrig som alle har en officiel censurpolitik overfor videoer med nærmere bestemt oftest politisk indhold eller fra bestemte kilder. Andre lande kan have bedt YouTube om at blokere afspilning af videoer med f.eks. eksplicit seksuelt indhold osv.

    Jeg håber at De på vegne af danske myndigheder, så som Justitsministeriet kan bekræfte at situation er de facto som beskrevet her: Ingen dansk myndighed har bedt firmaet YouTube om generelt at iværksætte blokering af bestemte videoer eller videoer med et bestemt indhold til den danske del af Internettet, såsom IP adresser som stammer fra Danmark. (se fodnote 1)

    Nu kommer jeg direkte så til sagens kerne; I den seneste tid er det sket for mig, som jeg aldrig tidligere har oplevet, at forsøg på afspilning af videoer som af YouTube er blevet sat i såkaldt “Limited State” (se fodnote 2) har resulteret i følgende meddelelse: “Indholdet er ikke tilgængeligt i dette landedomæne”.

    Jeg føler at denne politik:

    a: er urimelig forskelsbehandling overfor og diskrimination af danske internetbrugere

    b: giver et falsk billede af Danmark som et land hvor der på linje med f.eks. Kina, Tyskland og Storbritannien ikke er almindelig ytringsfrihed, og hvor myndigheder udøver skjult censur uddelegeret via YouTube, hvorved indtrykket forstærkes af at der er bred enighed de forskellige suveræne stater imellem om en sådan censurpolitik, som derved legitimeres.

    Jeg ønsker at YouTube enten ophæver denne selvbestaltede diskrimination af danske internetbrugere, eller gør tydeligt opmærksom på, at denne censurpolitik hidrører fra firmaet YouTube selv, og ikke fra danske myndigheder, som derved tillægges ubehagelige associationer med censurbefængte diktatoriske lande som f.eks. Kina, det tidligere DDR og Sovjetunionen.

    Da det ser ud til at være så godt som umuligt for almindelige dødelige at henvende sig til den globale internetgigant YouTube for at bede om en forklaring, eller klage over en ført politik uden at være forpligtet til at oprette en YouTube bruger konto (hvilket jeg ikke agter i denne forbindelse) og er tvunget til følge alle mulige indviklede fremgangsmåder, vil jeg bede dem som den danske offentligheds repræsentant eller via danske myndigheder, at tage kontakt til YouTube for at bede om en forklaring på hvorfor danske internet-brugere diskrimineres, mens man giver indtrykket af, at dette er noget som officielle danske myndigheder har bedt YouTube om at gøre på deres vegne.

    Tak for opmærksomheden,

    Mvh.

    Vennens navn og adresse etc)

    Ps. Fodnoter

    1) Jeg skal for fuldstændighedens skyld indskyde her, at det er mig bekendt at Danske myndigheder i nogle enkelte særlige tilfælde, hvor navngivne personer så som i ét tilfælde en ambassadør, har følt deres privatliv krænket mm., har taget initiativ overfor YouTube og bedt om at blokere afspilning af denne eller flere specifikke navngivne videoer til dansk territorium / danske IP adresser. Dette ønske har firmaet YouTube i de nævnte tilfælde faktisk afvist.

    2) “Limited State” – dette betyder i YouTube terminologien at videoen godt kan vises hvis man kender internetadressen, men at den ikke kan kommenteres, ikke kan indlejres i tredjeparts hjemmesider, den dukker ikke op i søgeresultater osv. Hvis videoen er forsøgt indlejret i en tredjeparts hjemmeside får man følgende meddelelse: “Denne video kan ikke afspilles her, men du kan stadig se den på YouTube. Se på Youtube” [link])

    Kommentar by Balder — 9. oktober 2018 @ 21:45

  37. De ovre på hoppeborgen trænger til folket´s kærlighed, så de kan rette ind efter folket´s vilje.

    Kommentar by Sindsro — 9. oktober 2018 @ 22:19

  38. @ kent: Du forholder dig til gamle bestemmelser. Ifølge EU’s nye persondatalov GDPR, ejer den fotograferede person sine egne data, og skal give lov til fotografering.

    Altså hvis EU kunne håndhæve loven, men det kan de jo ikke

    Kommentar by Snaphanen — 9. oktober 2018 @ 23:15

  39. 38. Snaphanen
    Man er nød til at kunne dokumentere det, man anmelder for.
    Ellers er der jo slet ikke noget at gøre.

    Kommentar by Sindsro — 10. oktober 2018 @ 21:12

RSS feed for comments on this post.