14. oktober 2018

Tvangsgiftede Fatima og den store børneflok flyttede til Pakistan: ‘Tildækningsforbuddet blev dråben’

I et læserbrev i gårsdagen Politiken, begræder lærerstuderende Christiane Nørring, at hendes veninde Fatima, ‘min samfundets støtte’ flyttede til Pakistan. Hun mindes første gang hun så hende i al sin Niqabklædte ‘herlighed’: “Du lignede noget taget ud af en Ole Lund Kirkegaard-bog… Du så fantastisk ud”.

Det virker som ufrivillig satire, men pointen rammer endnu hårdere, når først man har læst Politikens lange artikel om Fatima. Tvangsgiftet til Danmark, da mandens forældre mente at muslimske kvinder i Danmark har ‘ødelagte værdier’. Som jeg udpenslede i en post for et år siden, så er tildækningsforbuddet godartet symbolpolitik. Fatima og storfamilien flyttede til Pakistan, og det er godt for begge parter – ren WinWin.

Fra Politiken – Niqabforbuddet fik Fatima til at forlade Danmark med familien.

“Anonymiteten betyder, at Fatimas mand ikke vil have sit navn frem. Vi må ikke skrive hans præcise uddannelse eller navnet på hans hjemby, selv om vi kender begge dele. …

‘Min kone har altid oplevet fjendtlighed, når hun gik på gaden med sin niqab, men det seneste års tid, hvor politikerne har taget niqabforbuddet op, er fjendtligheden steget markant. Min kone er blevet antastet, råbt ad, jokket på og endda spyttet på på gaden. Derfor rejser vi’, forklarer han. …

Vi har altid haft en drøm om at prøve at bo i Pakistan, det er en drøm, vi har skubbet foran os. Så jeg føler, at vi er tvunget til at rejse nu, men det er ikke 100 procent tvang’. …

Fatimas mand er vokset op et sted på Sjælland og taler også lidt sjællandsk. … Hans mor er pæredansk… Hun konverterede til islam i 1970′ erne, da hun mødte faderen. Han kommer oprindelig fra Indien og har også boet i Pakistan.

‘Jeg er muslimsk opdraget. Og nu siger jeg noget for at chokere – mit ægteskab er et tvangsægteskab!‘. Han ser kamplysten ud. …

‘Det er ikke bare to personer, der bliver gift, det er to familier, der skal passe sammen.

Mine forældre kunne have fundet en muslimsk kvinde i Danmark, men min far mener, at de har mere ødelagte værdier, og mange af mine kammerater, som blev gift med en dansk muslim, er siden blevet skilt. De er ikke indstillet på at arbejde for ægteskabet’. …

Parret har en stor børneflok, den yngste er i førskolealderen, den ældste knap teenager. … Fatima og børnene er allerede rejst til Pakistan, hvor de bor hos Fatimas forældre.

‘Jeg vil ikke sige, at min kones forældre er velhavende. De er øvre middelklasse, og det bliver vi også. Det betyder, at de har tjenere – en, som gør rent og vasker op, og en chauffør, som er klar, hvis man skal nogen steder’. Fatimas mand forklarer, at bedsteforældrene bor i et gated community, hvor der er bevæbnede vagter…”

(Christiane Nørring i Politiken 13. oktober 2018; Foto: Facebook)

“Tildækningsforbuddet blev dråben, der fik dem til at flytte til Pakistan…” (Kirsten Nilsson, Politiken)

Oploadet Kl. 09:40 af Kim Møller — Direkte link77 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/95630/trackback

77 Comments »

  1. Hvad mon politikkens holdning er til anonymitet på nettet? Og hvad er forskellen på at være anonym i en avis kontra anonym på net?

    Kommentar by Prebber — 14. oktober 2018 @ 09:47

  2. En god historie blandt alle de dårlige.
    Det var da dejligt, at der endelig var nogen, der kunne forstå et vink med en vognstang om, at de ikke er velkomne her; og kunne finde ud af at tage den rigtige beslutning om at rejse hjem.
    Jeg ønsker dem god tur hjem til Pakistan, hvor de hører til.

    Læs også interview med Martin Henriksen her
    https://politiken.dk/indland/art6771321/Martin-Henriksen-Vi-kan-ikke-bruge-Fatimas-familie-til-noget

    Kommentar by JMR HH Jr — 14. oktober 2018 @ 09:53

  3. Pakistan, paradis på jorden – hvad ville Asia Bibi sige? Ja tak, det er jo et glimrende belæg igen for at de kommer fra en helt anden verden, én der absolut ikke passer eller hører her. Lad nu endelig være med at tvangsblande de to sammen, og arbejd systematisk for at ophæve det allerede skete. Så turde vi have det meste bag os om muligvis under 50 år.

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. oktober 2018 @ 10:01

  4. De får vel en slat penge med i bagagen og ret til at vende tilbage, når pengene er sluppet op.
    En god beskrivelse af livet i velhaverghettoen.

    Kommentar by Menig 442 — 14. oktober 2018 @ 10:05

  5. “Min kone er blevet antastet, råbt ad, jokket på og endda spyttet på på gaden”
    Overdrivelse fremmer forståelsen.

    Kommentar by K — 14. oktober 2018 @ 10:10

  6. Den her sag er endnu et eksempel på en kvinde der ikke forstår ret meget. Og som derfor gerne støtter en islamisering af Danmark. Ligesom TV2 og Pollertiken og alle andre kortsynede venstrefløjsere.

    Meget kunne klares og rettes op, hvis politikerne ikke havde så pissetravlt med at ligge på maven for migranterne. De gamle partier er jo i den grad gået til ekstreme yderligheder, at deres samlede politik har gjort danskerne til 3. og 4. klasses borgere i deres eget land, hvad angår boliger, jobs, velfærd, pensioner, serviceydelser og meget mere.

    Hvis f.eks. udviste migranter blev fængslet/interneret indtil de valgte at forlade landet, ville de ikke kunne gøre gaderne usikre i mellemtiden, og mange flere ville nok rejse frivilligt, end nu hvor udvisningen kun er på papiret. Og så er de jo også dem man kan sende
    væk med tvang. Til Hjemlande eller Grønland. Og hvornår begynder man at ignorere de håbløst forældede konventioner?

    Hvis der var vilje til det, kunne der gøres meget for at redde Danmark fra undergang. Men i de røde og radikale kliker og i VK er der ikke skygge af vilje til at løfte så meget som en lillefinger for at forsvare det danske folks kultur og fremtid. Man følger gladeligt og med stor selvtilfredshed svenskernes selvmorderiske eksempel.

    Kommentar by Bent Nielsen — 14. oktober 2018 @ 10:11

  7. De kommer igen bare rolig

    Kommentar by Martin — 14. oktober 2018 @ 10:17

  8. Michael Laudahn (10:01)! Hvad er idéen med at linke til pro-mobile-internet.net? Forklar venligst, hvordan vi kan bruge det? Efter dine synspunkter at dømme, er det ikke trolderi.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 14. oktober 2018 @ 10:19

  9. PS: Som menig 442 nævner kl. 10.05, så har de sandsynligvis fået en masse penge med på rejsen (der er familier der får flere hundrede tusinde kr. med), og da de også kan komme tilbage, er det hele muligvis bare hykleri, et stunt, et nummer, et trick for at kunne hive endnu flere penge ud af statskassen/skatteyderne.

    Det er kun danskere der ikke kan få 2OO.OOO kr. eller mere til at starte på en frisk. Og det er kun danskere der ikke har ret til MR, gratis taxa, gratis boliger og familiestøtte osv., men kun til retsløshed, social nedtur, splittelse og skilsmisse.

    Vores politiske system er sygt og råddent helt ind til marven.

    Kommentar by Bent Nielsen — 14. oktober 2018 @ 10:22

  10. Sådan sgu…

    “Min kone er blevet antastet, råbt ad, jokket på og endda spyttet på på gaden”.

    De skal simpelt 24/7 generes, chikaneres, stresses og presses, så de forlader Danmark – brug lovgivning og andre regler så de ikke føler sig accepteret og velkomne, som de så absolut ikke er.

    Kald det bare racisme – jeg er pisse ligeglad – muslimer skal bare ud af landet – de skal ikke være her og forpestet Danmark og danskerne – på samme måde som svinet selv udtrykker det + tillagt trusler, vold og terror fra deres side, som sker 24/7 over hele landet.

    Jeg er i den grad blevet træt af det folkefærd – jeg vil ikke have dem i vores land – de søger hele tiden at sætte dagsordenen på alle måder – altid er de krænkede, altid imod os, altid går deres pissereligion forud for alt andet og altid er de så fandens voldsparate – deres verden er et langt liv baseret på vrede, trusler, terror og vold – tilsat et evigt nærværende idioti og dumhed i alt hvad de foretager sig – ud med dem!!!!!!!!

    Kommentar by Black Watch — 14. oktober 2018 @ 10:27

  11. Skøn historie på en flot søndag. Nyd Pakistan!

    Kommentar by Michael — 14. oktober 2018 @ 10:27

  12. Tørklæde- og halalforbud – så får vi jaget nogle flere ud, selvom de blot tager til et andet stakkels, europæisk land

    Kommentar by BB — 14. oktober 2018 @ 10:27

  13. Fint hvis sådan nogle kriminelle samfundstabere flyttede tilbage. Men det er næppe sandt. Påfaldende at manden – som interviewes – eksempelvis stadig er i DK.

    Kommentar by Winged Hussar — 14. oktober 2018 @ 10:28

  14. Rettelse: Vores politiske og bureaukratiske/juridiske systemer er syge og rådne helt ind til marven. Der er brug for et jordskredsvalg. De gamle partier hører til på historiens losseplads.

    Kommentar by Bent Nielsen — 14. oktober 2018 @ 10:30

  15. Hvis man kigger lidt på hvad POLITISERENDE KVINDER har udrettet, er det påfaldende så mange gange de har medvirket til ulykker og katastrofer.

    F.eks. berettes det om Hitler og nazisterne, at det især var kvinder der hjalp dem i gang. Uden kvindernes støtte var Hitler nemt endt som den gemene bums han i virkeligheden var. Det havde jo skånet verden for meget.

    Hvis vi ser på Europa, Sverige og Danmark, er det også tydeligt at kvinder har spillet en stor rolle for at pladderhumanismen har svækket Europa så meget, at vores økonomi og civilisation snart risikerer at ende i kaos, vanvid, fordærv og katastrofe.

    Og ser man på kvinderne i partierne og bureaukratierne mv., ser det heller ikke godt ud. Gang på gang er de indviklet i fejlgreb og skandaler.

    Den kommunistiske påstand om at bare kvinderne kom til magten, ville alt blive godt, er endnu en rød løgn. De politiserende kvinder har som blok betragtet skadet alt hvad de har rørt ved. Familierne, mændene, børnene, landene, demokratierne, økonomierne osv.

    Kommentar by tp — 14. oktober 2018 @ 11:01

  16. Hun vendte Danmark ryggen da hun konverterede.
    Hun vendte desværre ikke ryggen til bistandskontoret, for hun har vel aldrig haft fast arbejde?

    Kommentar by k. m. — 14. oktober 2018 @ 11:07

  17. Jeg er ikke enig i, at burkaforbuddet er symbolpolitik.

    Det er for den danske kultur en genistreg. Det er et første skridt hen imod en kriminalisering af islam.

    Ekstra Bladet og Politiken (og diverse blinde liberale debattører) kører pt. kampagne mod burkaforbuddet. Men da det er blevet lov i retsstaten, placerer de sig blandt de kriminelle og deres kriminelle ønske om legalisering af straffeloven. Desperationen melder sig også hos journalisten, da han interviewer Martin Henriksen (DF).

    “Du er så hård, synes jeg …”

    https://politiken.dk/indland/art6771321/Martin-Henriksen-Vi-kan-ikke-bruge-Fatimas-familie-til-noget

    Det er godt, at de utilpassede muslimer forlader landet. Jeg ser i øvrigt frem til, at politiet gør mere for at håndhæve loven.

    Det næste skridt må være forbud mod tørklæde og religiøst skæg i offentlige institutioner.

    Med lov skal land bygges. Med lov skal Danmark igen blive et monokulturelt land, hvor de utilpassede muslimer frivilligt forlader landet.

    Kommentar by np — 14. oktober 2018 @ 11:09

  18. Kommentar by JMR HH Jr — 14. oktober 2018 @ 09:53

    ‘Vi kan ikke bruge Fatimas familie til noget’: Er det ikke et tilfælde af ‘tør hvor andre tier’ – nu? Jeg mener, Martin Henriksen har hidtil nok ikke turdet, men efter at Rasmus Paludan har kørt sin næsten identiske ‘taber’-fidus med åbenbar vis fremgang i flere måneder, tør nu også MH. Det viser meget tydligt hvor lidt disse ‘magtfulde’ politkere egentlig kan/vil lave – og hvor vigtigt det er at have folk som RP, selv hvis han ikke bliver valgt og kun tjener som alibi-funktion for systempolitikere.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 14. oktober 2018 @ 10:19

    Jeg har en del forskellige interesser. Måske lidt som KM, der også bringer (efter min hukommelse) seværdige arkitektur-, landskabs-, fugle- eller andre dyre-fotos. At kopiere linken under navnet er ligesom rutine. Det er ment som tilbud: Klik for at se hvad det er, kig og læs om du synes det er interessant – ved siden af muhammedaner-problemet. Når du har set det og kender det hele, så klikker du nok ikke mere fremover. Men jeg ved jo ikke, hvem der har set det, der kommer jo også nye besøgere. I dit tilfælde ville jeg nok anbefale at ignorere linken og måske fosussere på kommentaren? .)

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. oktober 2018 @ 11:11

  19. PS: Den førende politiker i EU, frau Merkel, er som bekendt den som åbnede op for at det halve Afrika kunne slå sig ned i Europa. Et godt eksmpel, ud af utallige, på at politik-kvinder ofte mangler jordforbindelse. De tre kvinder der solgte serum-institutet og vaccinefabrikken til Saudi-Arabien, og tabte over en MILLIARD kroner på handelen, er et andet. Man kunne blive ved i dagevis.

    Kommentar by tp — 14. oktober 2018 @ 11:21

  20. Mere af det her. Hun havde et valg, smid niqab’ en eller forlad landet. Det er da fint og rigtigt med symbolpolitik. Bedre end om 30-40 at se en borgerkrig mellem fremadstormende islamister og den oprindelige befolkning (+ de enkelte, der er 200% loyale overfor Danmark, hvilket jeg mener er meget småt). Islam skal ikke promoveres i Danmark, og det er i fem i 12, hvis det skal nås inden, de bliver endnu flere. Sådan får vi fred i landet også for vore efterkommere.

    Kommentar by Uno — 14. oktober 2018 @ 11:24

  21. Men bortset det,er jeg bange for vi ser dem igen. Faderen er muligvis dansk statsborger, halvt dansk. De er hardcore islamister sikkert, der stadig bevarer deres ret til tilbagevenden. Så det er kun en lille bitte sejr.

    Kommentar by Uno — 14. oktober 2018 @ 11:30

  22. “De muslimske kvinder er blevet FORDÆRVEDE af at være i Danmark”
    Tag dén integrations, staxopbremsnings, jincertimpressario, privat som politiker Lars Lusk. Hvor længe skal vi blive ved med at høre dine køgnagtige utopier? Det er fanme som at høre Rainman(helt uden færdigheder af nogen art)gentage det uendelige “I’m an excellent driver”! Sure! Og en formidabel statsmedister!

    Kommentar by White knight — 14. oktober 2018 @ 11:39

  23. koncertimpressario

    Kommentar by White knight — 14. oktober 2018 @ 11:40

  24. Kommentar by Michael Laudahn — 14. oktober 2018 @ 11:11

    Hej Michael,
    Interviewet med Martin Henriksen er faktisk velegnet til at blive klogere af.
    Journalisten fremsætter en række typiske argumenter, som mange almindelige borgere bruger i debatten både offentligt og privat: ”jammen, de arbejder jo”, ”de er veluddannede”, ”de forsørger sig selv”, ”der er mangel på IT folk”, etc, etc.
    Disse argumenter rammer imidlertid alle som een ved siden af sagens kerne. De er i virkeligheden bortforklarende pseudoargumenter, men de bliver slugt råt og viderekolporteret af rigtig mange almindelige borgere.
    På den anden side svarer Martin Henriksen ret klart og konsistent og afviser disse argumenter et efter et med henvisning til sagens kerne: De abonnerer på andre værdier, end vi bygger vores samfund på. Det er deres eget valg aktivt at tage afstand fra det danske samfund. Derfor har vi ikke noget at bruge dem til.
    Det er muligt, som du antyder, at Martin Henriksen kun tør sige tingene så klart nu, hvor Rasmus Paludan har sat et eksempel til efterfølgelse, men bedre sent en aldrig. Jeg mener dog at Martin Henriksen generelt er en af de mere klartskuende og -talende i sit parti, hvor formanden og en vis anden falmet ex-stjernekandidat er store skuffelser.

    Kommentar by JMR HH Jr — 14. oktober 2018 @ 11:54

  25. Den fundamentalistiske moslem vil ikke have sin “uddannelse” frem? Ha ha ha. Hint: Tolkebistand er ikke længere danske skattebetalers problem.

    Kommentar by Iznogut — 14. oktober 2018 @ 11:55

  26. I bliver ved med at adlyde staten og have tillid til demokratiet, til trods for at politikerne skider jer i hovedet, hver gang. De har aldrig nogensinde lavet andet end at bryde deres mandat

    Hele systemet er en stor svindelforestiling, og man skal virkelig være velnyder af systemet for at acceptere det

    Kommentar by Jørgen Pedal — 14. oktober 2018 @ 11:59

  27. Borgerkrig om 3O-4O år?? I Sverige er den allerede brudt ud, i form af en lavintensiv guerilla-krig mod svenskerne. Og den bliver mere og mere intensiv måned for måned. Her hos os er der jo også allerede tale om angreb overalt i landet, fra stenkast fra vejbroer til overfald, voldtægter og skyderier/knivstik m.m. i gaderne, ved strandene, i skolerne, i hjemmene, på stationerne og på hospitalerne.

    Kommentar by tp — 14. oktober 2018 @ 12:00

  28. I samme boldgade (bag betalingsring) skriver Politikens ihærdige skribent Olav Hergel uendelige mængder hulke- og tudehistorier om de stakkels udvisningsramte mennesker – og især deres endnu mere stakkels børn – på Sjælsmark Udrejsecenter.

    Deres sager er forlængst afgjort i såvel Udlændingestyrelsen som i Flygtningenævnet, så det er egentlig blot at tage imod tilbuddet om en gratis flybillet samt formentlig en pose penge og rejse tilbage, hvor de kom fra.

    Én af de beskrevne familier er konverteret til Kristendommen. Den troede selv det naive Flygtningenævn ikke på.

    Her fra en anden familie:

    “Politiken har tidligere skrevet om familien. De er fra Irak, men begge forældre har boet i Danmark i mere end 14 år. Børnene er født her. Özlem går til karate, ridning og ballet. Hun har optrådt på Det Kongelige Teater, og hendes bedste veninde gennem mange år er dansk og hedder Silja. Ibrahim går til ridning, svømning og spejder, og hans bedste ven hedder Esben.”

    For mig er lakmusprøven på velfærdsmigranter 1. At Olav Hergel skriver en rørende fortælling, og 2. At selv Bjørn Elmquist ikke i sin gridskhed fører deres sager videre til Menneskerettighedsdomstolen under henvisning til tåbelige konventioner.

    Dog er jeg enig med Hergel i én ting: At Sjælsmark bør lukkes, hvilket er yderst simpelt, når samtlige velfærdsmigranter frivilligt rejser tilbage.

    Kommentar by anon — 14. oktober 2018 @ 12:08

  29. Det var da en vidunderlig historie! Hvem er det, der siger, symbolpolitik ikke virker??

    Kommentar by A. Nysted — 14. oktober 2018 @ 12:14

  30. forbyd perkere

    Kommentar by Jørgen Pedal — 14. oktober 2018 @ 12:21

  31. Glæd jer ikke for tidligt – Hele historien er sandsynligvis løgn fra ende til anden; den passer alt for godt ind i Politikens agenda til at det kan være sandt!?

    Kommentar by T. Flodur — 14. oktober 2018 @ 12:26

  32. Hovsa, jeg glemte et 3. punkt i min lakmusprøve for så vidt angår velfærdsmigranter: 3. At Stormufti Morten Østergaard synes, en anbringelse på Sjælsmark (kasernen, som Olav Hergel konsekvent kalder den) af børn er uanstændig.

    De anstændige radikale véd man altid, hvor man har.

    Og god fornøjelse i det civiliserede, menneskerettighedsrespekterende og demokratiske Pakistan til Fatima og hendes familie.
    De vil ikke blive savnet bortset fra af denne Christiane Nørring, der meget gerne må flytte med, så hun ikke i fremtiden kan indoktrinere sagesløse skolebørn i islam.

    Kommentar by anon — 14. oktober 2018 @ 12:27

  33. Overalt er billedet det samme: Både i Tyskland, Frankrig, England, Sverige og Danmark: Indvandringsindustriens fortalere er ikke ægte humanister, men tankeløse/samvittighedsløse/korrupte og arrogante ignoranter.

    Overalt i deres kølvand finder man tragedier og knuste skæbner. Disse hyklere og tumper ignorerer at deres “humanisme” påfører deres egne tusinder af tab, lidelser og dødsfald. De ignorerer at deres politik underminerer alt med sikkerhed, frihed og kultur. De radikale “humanister” er ikke menneskevenner, men løgnens lakajer og dødens medhjælpere. De afskaffer retsstaten, folkestyret og freden, og baner vejen for gangstervælde og krig.

    De er ondskabens tjenere, selvom de i deres blindhed og åndsformørkelse opfatter sig selv som gode og bedre end andre. Men frugten af deres politik er ødelagte lande.

    Kommentar by tp — 14. oktober 2018 @ 12:46

  34. JMR HH 11:54
    Det er utopien og løgnen om, at bare de kommer i arbejde, så bli’r de som os og med et fælles værdigrundlag.
    Kender personligt til et par eksempler på selv højtuddannede muslimer i gode jobs, der på overfladen synes integrerede. Men som ved et spadestik dybere, har hele ballasten med hjemmefra. Importbrud og hele pivetøjet intakt hjemmefra(Pakistan). Integration er og bliver et never happening concept. Hvor mange eksempler på det modsatte; Libanon, Balkan osv skal vi opleve før det går op for selv de fatsvage?
    Hvad er det man siger: Idioti, er at gentage sine fejl i forventningen om et andet bedre resultat.

    Kommentar by White knight — 14. oktober 2018 @ 12:52

  35. BT havde forøvrigt en forsidehistorie om hvorfor harmløse småpiger effektivt udvises og udsmides af landet, mens hårdkogte forbrydere får lov til at blive. Det systemet siger er: Ud med småbørn – mordere må gerne blive. Kan det blive mere gak-gak?

    Kommentar by tp — 14. oktober 2018 @ 12:56

  36. Selv en pige på 15 år som var fra Sydslesvig og dansksindet, og som havde gået i dansk skole og talte perfekt dansk, og havde været i Danmark i 1O år, blev udvist og hentet af politi. Nogle af de juridiske sagsbehandlere må jo være uduelige og have adskellige løse skruer. Eller hvad foregår der?

    Kommentar by tp — 14. oktober 2018 @ 13:02

  37. For det første så ved man at når det kommer fra Politiken Fake News eller en person til venstre for NB og DF så er det helt sikkert løgn og bedrag.

    Og absolut ingen muslim-islamister forlader frivilligt bistandshjælpen i Dummark før den dag hvor helvede fryser til is.

    Kommentar by Piphans — 14. oktober 2018 @ 13:10

  38. Burkaloven er en succeshistorie. Med lov skal land bygges:

    30.09.2018

    “En kvinde i Ishøj Bycenter er søndag formiddag blevet sigtet af politiet for at overtræde straffeloven, fordi hun havde dækket sit ansigt til.”

    https://ekstrabladet.dk/112/politiet-sigter-kvinde-i-indkoebscenter-med-niqab/7331633

    12.10.2018

    “Endnu en kvinde har fredag morgen klokken 9.24 modtaget en bøde for at være tildækket i det offentlige rum.”

    https://ekstrabladet.dk/112/endnu-en-kvinde-faar-burka-boede/7351135

    Kommentar by np — 14. oktober 2018 @ 13:24

  39. Det er da absolut glimrende, at der for en gangs skyld er islamister der erkender at deres kultur er inkompatibel med vores og drager den logiske konklusion. (De prøver som regel at forandre os via klynk, offerkort, tilsvining, demonstrationer, terrorangreb o.l. metoder)
    Men det primære problem her er ikke Fatima, men Christiane Nørring og alle de ligesindede. Blandt al den venstreorienterede virtue signalling på hendes FB profil er der en ting som springer i øjnene. Hun er med i en gruppe som hedder “Dansk folkebevægelse imod dansk kultur”
    Gruppen er nok ironisk ment, men jeg ser det som en freudian slip. Det er præcist det disse forræderiske, hadefulde kællinger (m/k) ønsker. At undergrave dansk og vestlig kultur.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 14. oktober 2018 @ 14:09

  40. OT

    Det er jo helt utroligt, hvilke idéer muhammedanerne kommer på for at fremme deres sag. Og de naive vantro lader alt gøre med sig. Specielt når de er fra helt ude i – haven:

    https://twitter.com/MichaelLaudahn/status/1051443784834199552

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. oktober 2018 @ 14:15

  41. “Vi har altid haft en drøm om at prøve at bo i Pakistan, det er en drøm, vi har skubbet foran os.”

    Så længe at de vantro danskere ydmygt betaler deres jizya, kan det jo være svært at udleve drømmen om, at bo i et gated community i shit hole Pakistan.

    Kommentar by Hr. Snusk — 14. oktober 2018 @ 14:41

  42. @36 tp
    Der er kun en ting at sige og det er at danmark og danskerne er blevet totalt sindssyge.

    Hvis du vidste hvor mange muslimer der kører rundt i biler på dumske plader syd for grænsen og ikke laver andet end fup og svindel så ville du besvime.

    Kommentar by Piphans — 14. oktober 2018 @ 14:42

  43. Og kunne I ikke tage hende Christiane Nørring med. Hun har tydeligvis brug for at opleve denne fantastiske kultur i koncentreret form – langt fra den væmmelige danske kultur, der tillader kvinder at vælge både tøj og partner.

    Kommentar by Hr. Snusk — 14. oktober 2018 @ 14:45

  44. * havet (14.15)

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. oktober 2018 @ 15:33

  45. Hr. Snusk — 14. oktober 2018 @ 14:45
    Helt enig!

    Og i fald at det ikke er fake news, så må det da kunne danne præcedens for at sende temmelig mange pakistanske fupflygtninge hjem!

    Men vi skal nok først have ryddet alle taburetklæberne på Borgen og få stemt NB og ligesindede ind.

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. oktober 2018 @ 15:33

  46. Vedr. kommentar by tp — 14. oktober 2018 @ 11:01
    “Hvis man kigger lidt på hvad POLITISERENDE KVINDER har udrettet, er det påfaldende så mange gange de har medvirket til ulykker og katastrofer.” Enig, men ret skal være ret; der har også været stærke kvinder, som ikke var feminister; herhjemme Pia Kjærsgaard og måske Pernille Vermund; i England Margaret Thatcher; i Spanien Dronning Isabella 1. af Castilien (som fik maurerne smidt ud af Spanien).

    Kommentar by Ole Madsen — 14. oktober 2018 @ 15:44

  47. Selvfølgelig er der tale om symbolpolitik. Tildækning er for muslimer markering af deres territorium.

    Kommentar by River — 14. oktober 2018 @ 16:09

  48. For godt til at være sandt.

    Hotja fra pjort. Slipper vi ikke af med så let.

    Han har en plan med, at sende konen til Pakistan.
    Han henter sikkert en ny yngre kusine til Danmark, og råyngler videre på hende.

    Kommentar by XXXXX — 14. oktober 2018 @ 16:37

  49. Hurra. En hel familie i et hug. Super.

    Men een svale gør ingen sommer.
    Familierne hører tydeligvis til overklassen i tredieverdenslandet Pakistan. Det vil sige at de kan leve et driverliv. Det har de så skønnet ville opveje Danmarks socialsystem og
    deres børns fremtid.

    Hvad med alle de andre trækfugle???

    Kommentar by Bastardo — 14. oktober 2018 @ 17:14

  50. #Ole Maden 15.44 : Det var vist en spansk konge, Karl Martell, som i slaget ved Poitiers i 732 fik jaget hovedstyrken af muslimerne ud af Spanien. Der var dog i mange år endnu en masse ballade med dem, og først i 1600 tallet var Spanien helt befriet.

    Hvad nutidens politiserende kvinder angår, konspirerer de næsten altid mod mændene, familierne og børnene. Og de fleste er dagdrømmere og pladderhumanister Men det er rigtigt nok at der ind i mellem er kvinder der er undtagelser fra de triste typer der dominerer i forskellige partier.

    Det kan siges kort: Nogle kvinder er som engle, andre er som kællinger fra helvede. Og så er der dem midtimellem.

    Kommentar by tp — 14. oktober 2018 @ 18:06

  51. Tak for klartsynede indlæg.
    > 38: For burka skal land ryddes!

    Kommentar by NotaBene — 14. oktober 2018 @ 19:04

  52. “Det var vist en spansk konge, Karl Martell, som i slaget ved Poitiers i 732 fik jaget hovedstyrken af muslimerne ud af Spanien.”

    Det er ikke korrekt. Området mellem Poitiers og Tours, hvor det skelsættende slag fandt sted, ligger i det midterste af Frankrig. De kristne krigere standsede hermed den videre muslimske erobring af det nordlige Vesteuropa. Den iberiske halvø var fortsat besat af muslimerne.

    “Der var dog i mange år endnu en masse ballade med dem, og først i 1600 tallet var Spanien helt befriet.”

    Det er heller ikke korrekt. De nordlige spanske kongedømmer afsluttede tilbageerobringen af den iberiske halvø 1492.

    De tilbageværende muslimer og jøder fik valget mellem at assimilere sig til den spanske kultur. Dvs. at blive kristne. Ellers var det ud.

    Det viser, at ingen kulturelle processer, som nogen ellers hævder, er irreversible.

    Danmark kan på samme måde igen blive danskernes ejendom. Ikke ved folkemord, men ved retsstatens lovgivning, som får muslimerne til frivilligt at forlade landet. Jeg ser som bekendt Burkaloven som det første skridt på en kriminalisering af islam.

    Kommentar by np — 14. oktober 2018 @ 19:23

  53. Jamen tillykke med rejsen til Pakistan. Der bliver man jo også chikaneret, nogengange til døde, ved påstået blasfemi via shariajura, hvis man er kristen. Hvis I ikke kan holde ud at bo i et land, hvor dette særdeles kvindeundertrykkende symbol er forbudt, så flyt endelig til shariadingdong Pakistan med Taleban, og andre totalt Muhammedanistiske idealer- bare vi må blive fri for jer.

    Kommentar by Michael Unna — 14. oktober 2018 @ 20:00

  54. Ja men så har tildækningsforbudet jo allerede haft én positiv effekt.

    Kommentar by JC — 14. oktober 2018 @ 21:21

  55. – men har de danske myndigheder nu sikret sig at de ikke får danske overførselsindkomster sendt til Pakistan. Kontrollen med svindel med socialudgifter er jo ikke udpræget effektiv i vores ødsle offentlige sektor.

    Kommentar by JC — 14. oktober 2018 @ 21:24

  56. Politikere, embedsmænd, universitetsfolk, mediefolk tror stadig i deres naivitet at integration kan lykkes, til trods for at parallel samfundene bliver stadig mere autonome og isolerede fra det øvrige samfund, i takt med at de vokser i størrelse og antal.

    Muslimerne har så stærk og indgroet kultur at det ikke er muligt at ændre den i en retning, der gør den forenelig med den danske kultur, hverken for 1. generations indvandrere eller for de efterfølgende generationer. Det er for øvrigt ikke et specielt europæisk fænomen. Det kan man se overalt i verden hvor en muslimsk befolkningsgruppe lever sammen med en anden kultur.

    Pengene til institutter og universiteter der forsker i religion er spildte. Forskerne har ikke forstået hvad Islam går ud på, og de har ikke forsynet politikerne med brugbar viden.

    Kommentar by JC — 14. oktober 2018 @ 21:45

  57. NÅ, DER ER FLERE meninger om hvordan angriberne fra Afrika, der havde underlagt sig store områder i Spanien, blev trængt tilbage, og hvornår Spanien endelig blev befriet helt for islamister. Der er vel tale om forskellige kilder. Men læs selv om Spanien og maurerne.

    Hvad historierne om muslimer/muhammedanere angår, så er Christiansborg så slap og fjollet i sin politik, at man kan rejse ud med en stor pose penge som belønning, hvorefter man kan “fortryde” og komme tilbage, og så kan hele det store integrations-cirkus starte forfra. Nogle steder har “systemet” foræret migrant-familier villaer til 2-3 millioner kr. Levakovic-klanen har iflg. avisartikler modtaget snesevis af millioner af kr. i kontant-hjælp og pensioner mv.

    Så skriver en at ingen kulturelle processor er irreversible. (alle kan geoprettes)

    Det er nok ikke helt rigtigt. Hvis nogle danskere f.eks. er blevet “beriget” ved at blive udsat for grov kommunal diskrimination, for somalieres trusler eller røveri, hvis familiens søn eller datter er blevet gjort til narkomaner pga. migranters indsmugling af stoffer, eller hvis sønnen er blevet lemlæstet eller myrdet, eller hvis datteren er blevet overfaldet og mishandlet, osv. …….. så kan det jo godt være at familien vil mene at den er blevet påført skader der aldrig kan genoprettes.

    Og ihvertfald har hundredtusindvis af danskere oplevet store forringelser af velfærd, sundhed og infrastruktur m.m.

    De radikale, DR, Pollertiken, TV2 og regeringen har ingen troværdighed overhovedet, når de fortæller om Danmark, om klimaet, om kriminaliteten, om EU, om indvandringen, om velfærden mv. Det vil radikale typer naturligvis bestride, men voksne og selvstændigt tænkende danskere véd at disse kliker er fulde af løgn.

    Kommentar by tp — 14. oktober 2018 @ 22:08

  58. Hvis det er for godt til at være sandt, så er det løgn! – Ofte, hvor jeg har været nødt til at træffe hurtige beslutninger, har dette aksiom aldrig svigtet mig, gælder også her – I fidusjournalister inde på Politiken, I er selvfølgelig fulde af løgn – De folk I her omtaler rejser ingen steder!

    Kommentar by T. Flodur — 14. oktober 2018 @ 22:17

  59. Dummark er oversvømmet af lorte østperkere og muslimer, og én ting er helt sikkert, de kommer ikke pga. den sindssyge skat der er i Mohammedanmark, nej de kommer fordi lorte dumskerne forsørger alle terrorister, østperkere og kriminelt menneskeligt affald der er i stand til at krydse grænsen til dummark. dummark er færdig og ingen østperker eller sandperker forlader dummark inden kassen er tom.
    Die fucking dumme dänen.

    Kommentar by Piphans — 14. oktober 2018 @ 22:44

  60. Gennem omfattende militære anstrengelser og en række store og blodige feltslag lykkedes det spanierne at befri sig selv fra den muslimske/islamiske undertrykkelse. Men det var dengang. Der var ingen radikale, ingen feminister, ingen pladderhumanister og ingen røde journalister og løgnefabrikker til at sabotere kampen for frihed.

    Men det er der i dag. Og derfor risikerer vi at alt går tabt, hvis der ikke snart sker kraftige forandringer inde i Chrborg. Uden nye partier og andre typer af politikere vil det Danmark vi kender, holder af og har brug for, med 99 procents sikkerhed FORSVINDE OG BLIVE TABT FOR EVIGT…!!!

    Se jp-jalving, snaphanen, den korte og 24nyt.dk.
    Samt “Merkels migrant crisis” hos black pigeon.

    Sverige ser ud til allerede at have nået det vendepunkt, hvor der ikke er nogen vej tilbage. Se “Sverige er fortabt”.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 14. oktober 2018 @ 22:53

  61. 52. np
    en spansk konge, Karl Martell.
    Nej. Han var ikke spansk konge, men Fransk.
    I Frankrig had han Charlen Martell (Kaldet Hammeren)
    Uden for Frankrig hed han Karl Martell.

    Havde vi ikke haft ham, havde vi livet den dag i dag under Islam´s åg og Sharia.

    Kommentar by Sindsro — 14. oktober 2018 @ 22:55

  62. had skal være hed.
    Det burde være en rediger, så man kunne rette sine fejl.

    Kommentar by Sindsro — 14. oktober 2018 @ 22:57

  63. Ja, piphans har jo ret, selvom det kan udtrykkes på forskellige måder, at den politik som de senere regeringer har haft gang i, og HAR gang i, er sindssyg/åndssvag/landsskadelig/folkefjendsk. Men man lader EU svinge taktstokken, man kryber underdanigt rundt ved fru Merkels fødder, man tænker ikke på at forsvare Danmarks og folkets interesser.

    Resultatet er pervers, asocial og forrykt politik. En altødelæggende politik der allerede har haft mange tragiske konsekvenser, og som hurtigere end de fleste forestiller sig, kan ende i rets- og velfærdsstatens kollaps.

    En fremtid med kaos, kæmpekriminalitet, hærgende sygdomme og en syndflod af økonomiske og menneskelige ulykker kan vente os forude, hvis den skamløse, hensynsløse og hovedløse politik fortsætter.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 14. oktober 2018 @ 23:06

  64. PS: Ovenstående 23.o6 var et svar til piphans, 42 kl. 14.42.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 14. oktober 2018 @ 23:17

  65. #60 Alexander: “Men det var dengang. Der var ingen radikale, ingen feminister, ingen pladderhumanister og ingen røde journalister og løgnefabrikker til at sabotere kampen for frihed.”

    Tja, de kaldtes bare noget andet dengang. Der har altid eksisteret forrædere, medløbere, vendekåber osv. At det tog over 600 år, at slippe af med muslimerne, skyldtes netop den slags mennesker. Det var ikke kun muslimer, der fik besked på at konvertere til kristendommen eller skride. Jøderne fik samme besked fra Inkvisitionen.

    Kommentar by Hr. Snusk — 14. oktober 2018 @ 23:24

  66. #61 Sindsro

    Det er ikke mig, som påstår, at Karl Martell var en spansk konge, som fik jaget muslimerne ud af Spanien (Sic!).

    Det er #50 tp.

    Det er vigtigt at læse citationstegnene.

    Kommentar by np — 14. oktober 2018 @ 23:25

  67. Vil foreså at man går ind på wikipedia og læser om Karl Martell, Karl den store og Spaniens/Frankrigs historie. Rigerne så en del anderledes ud, havde andre grænser for over 1OOO år siden. Læs om de muslimske angreb på Europa som startede for over 12OO år siden, og som har holdt pause siden slaget ved Wien 1683. Men som nu er begyndt igen, omend på nye måder. Se snaphanen.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. oktober 2018 @ 00:34

  68. Hvad penge har de ret til ved udflytning?
    Falder der stadig børnepenge af og diverse?

    Kommentar by P — 15. oktober 2018 @ 06:28

  69. Jeg tvivler nu også på historien. Det er det sædvanlige fake news fra den kant, med det formål at gøre de svageste led bag burkaloven bløde i knæene. Om ikke andet vender storfamilien nok hurtigt tilbage når savnet efter danske børnepenge bliver for stort.

    Vreden burde koge indvendigt i en dansk vælger, når han ser de flokke af tørklædekvinder med deres omfangsrige vedhæng af børn, der hygger sig i indkøbscentre m.m. De fører sig selvsikkert frem med deres kaudervælske sprog i bevidstheden om at de nok snart skal overtage landet. De er sandsynligvis alle på overførselsindkomst og børnene opfostres for børnepenge rigeligt betalt af danske skatteydere. Således skal vi se på at Europa overtages af en fjendtlig invasionstyrke, og for at føje spot til skade, er invasionen financieret af de dumme europæere selv.

    Kommentar by JC — 15. oktober 2018 @ 08:35

  70. Et stærkere argument FOR tildækningsforbudet gives ikke.

    Det virker. Må flere fundamentalister følge Fatimas eksempel.

    Kommentar by Jern Henrik — 15. oktober 2018 @ 09:04

  71. 50. tp
    en spansk konge, Karl Martell.
    Nej. Han var ikke spansk konge, men Fransk.
    I Frankrig hed han Charlen Martell (Kaldet Hammeren)
    Uden for Frankrig hed han Karl Martell.

    Havde vi ikke haft ham, havde vi livet den dag i dag under Islam´s åg og Sharia.

    hermed rettet
    Unskyld 52.np

    Kommentar by Sindsro — 15. oktober 2018 @ 10:08

  72. DET ER EN SMULE TÅGET hvad der foregik i Vesteuropa for over 1OOO år siden. Der er mange forskellige kilder, og de er ikke altid enige om steder, tal og tider. Men dykker man lidt mere ned i tingene, er hovedkilderne enige om at Karl Martell var en konge som helst ikke ville kaldes konge, men hellere ville være en slags grå eminence der udøvede sin enorme magt på delvis diskret vis. Karl Martell var en intelligent og overordentlig dygtig magthaver som endda kunne være mild og hensynsfuld ind i mellem, overfor overvundne fjender. Han var en fremragende strateg og hærfører, og han reddede Europa fra muhammedanerne.

    Som havde sendt store hærstyrker fra Nordafrika hen over Middelhavet og ind i Sydeuropa. I det blodige slag ved Poitiers i Frankrig år 732 hvor muhammedanerne angreb med en meget stor hær med tusindvis af soldater og tungt rytteri, lykkedes det alligevel at besejre dem. Af en kilde fremgik det at Karl Martell også var med i krigshandlinger der foregik i Spanien, og at Martell (der betyder hammeren) var en fransk/spansk konge og feltherre, som sejrede i en lang række slag, hvorved det lykkedes at undgå at muslimerne erobrede og besatte Europa. Problemerne med de fanatiske muslimer blev dog først overstået helt flere hundrede år senere.

    Nu er muslimerne/islamisterne så i gang med nye forsøg på at erobre og overtage Europa, og denne gang er der ikke en europæisk ledelse som tager klart parti for landene nord for Middelhavet, eller klart parti for civilisation kontra slaveri og barbari. Tværtimod. Ledelsen er i de fleste af landene ubeslutsom og præget af EU-korruption, uduelighed, feminisme og pladderhumanisme, og situationen er derfor farligere end nogensinde. For syd for Middelhavet venter fortropper og hærskarer af migranter på at iværksætte en regulær invasion. Millioner og atter millioner af muslimer og jihadister er ved at være klar til at sejle over til Grækenland, Frankrig og Italien, for derfra at fortsætte mod Nordeuropa og skandinavien.

    Alt tyder på at de almindelige borgere og vælgere må påtage sig jobbet med at redde Europa og dem selv fra undergang. En meget stor udskiftning af politikere og partier er nødvendig, for at få noget nytænkning, etik og moral ind i politik. Demokratierne er degenererede indefra og styres bureaukratisk udefra, og de gamle partier er groet fast i vanetænkning og kynisme, og er blevet møllesten om halsen på danskerne, svenskerne og resten af Europa. Nu kan kun nye og folkelige kræfter hindre “svenske tilstande” og ragnarok.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. oktober 2018 @ 10:21

  73. PS: Slaget ved Poitiers. Det første store slag fandt sted år 732. Det andet i 1356.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. oktober 2018 @ 10:34

  74. #72

    “Af en kilde fremgik det at Karl Martell også var med i krigshandlinger der foregik i Spanien, og at Martell (der betyder hammeren) var en fransk/spansk konge …”

    Jeg vil gerne lære nyt. Kan du ikke navngive denne kilde?

    Kommentar by np — 15. oktober 2018 @ 11:40

  75. Symbolpolitik? Er det ikke netop hvad muhamedanerens liv er sovset ind i? De skal have fuld ladning af deres egen medicin. De har spillet minoritetskortet- og offerkortet godt. Muhamedaneren Rushy Rashid fik sin forlovede til at konvertere for at indgå ægteskab og dertil sønnen omskåret. Samtidig med hun prædiker mangfoldighed for danskerne. Jo jo. Vi kan jo godt se, hvem der er mest determineret lige nu, og hvem der konstant glider af. Men som tidligere skrevet behøver det ikke at være en irreversibel proces. Man skal så drømme om, hvordan mon vores samfund mon ville være uden muhamedanere og islam.

    Kommentar by Uno — 15. oktober 2018 @ 19:44

  76. @NP
    https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Martel
    De spanske kampagner kommer ca. 2/3 nede på siden.

    Og inden nogen pipper op om at wikipedia ikke kan bruges som troværdig kilde, så er der referencer og kildemateriale neders på siden :)

    Kommentar by K — 16. oktober 2018 @ 13:35

  77. #76

    Martell har naturligvis ikke passeret Pyrenæerne med sin hær og kæmpet mod muslimerne på spansk territorium. Alle hans slag foregik på fransk territorium og er at betragte som forvarskrige.

    tp’s oprindelige udsagn lød i øvrigt:

    “Det var vist en spansk konge, Karl Martell, som i slaget ved Poitiers i 732 fik jaget hovedstyrken af muslimerne ud af Spanien.”

    Magen til vrøvl, både hvad angår historisk og geografisk indsigt, skal man lede længe efter.

    Det var de nordlige spanske kongedømmer, som tilbageerobrede det spanske territorium fra muslimerne, og reconquistaen var tilendebragt 1492.

    Kommentar by np — 16. oktober 2018 @ 15:54

RSS feed for comments on this post.