16. oktober 2018

Albertslund: 16-årig gymnasieelev ’sparket og trampet på af 11 drenge’ – Politiet efterlyser to arabere

Lokalavisen fortæller, at elleve drenge (læs: arabere) angreb den 16-årige ’som en flok vilde dyr’, og havde det ikke været et datterselskab af JP/Politikens Hus som clickbaitede, men Den Korte Avis, så havde det været problematisk rent journalistisk.

Fra døgnrapporten for Vestegns Politi.

Dreng på omkring 16 år udsat for vold i Albertslund
Tidspunkt: 12/10-2018

Fredag den 12. oktober klokken 15:30 kørte en politipatrulje til en anmeldelse om et voldsoverfald ved Albertslund togstation. En dreng på omkring 16 år var igennem de sidste par uger blevet generet af en person, når han skulle gå fra gymnasiet i Albertslund til stationen. Fredag blev drengen igen generet og endte med at blive sparket og trampet på flere gange af 11 drenge. Drengen, som har generet ham beskrives som:

Dreng af mellemøstligt udseende på 16-18 år, 187-195 cm. høj, spinkel i kropsbygningen og sort, mellemlangt hår, som er trukket tilbage og klippet helt kort i siderne. Han er ofte iført kasket og solbriller, et pink og sort træningssæt samt Prada eller Lous Vuitton sko.

En af de andre mistænkte voldsmænd beskrives som:

Mand af mellemøstligt udseende på 20-22 år, 175-180 cm. høj, spinkel i kropsbygningen, brun hudfarve og sort, kort hår. Han havde tyndt fuldskæg, talte dansk og var iført grå trøje og sorte bukser.

Drengen, som blev overfaldet kontaktede bagefter politiet og blev kørt til skadestuen af sine forældre.

Oploadet Kl. 11:17 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/95661/trackback

25 Comments »

  1. Hyænerne er løs!

    Kommentar by Bastardo — 16. oktober 2018 @ 11:21

  2. Det er almindelig hverdags terror begået af de indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister hjulpet af politikerne på hoppeborgen, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 16. oktober 2018 @ 11:42

  3. Det kan jo være dem allesammen. Så smid bare alle perkere i fængsel. De er også alle medskyldige

    Kommentar by Jørgen Pedal — 16. oktober 2018 @ 12:16

  4. Ja, de afrikanske og arabiske besættelsesstyrker opfører sig sgu endnu værre og langt værre end de tyske besættelsestropper 194O-45. Hvorfor smøler man med opsætningen af højkvalitetsvideokameraer ved stationer, vejbroer og i byernes gader? Hvorlænge endnu varer det inden vi danskere mister tålmodigheden med disse barbarer og med de radiGALE politikere?

    Kommentar by Bent Nielsen — 16. oktober 2018 @ 12:36

  5. Tjek mit Off-topic opslag fra BT. Politiet beder om hjælp, har du set denne overfaldsmand?

    Kommentar by k.m. — 16. oktober 2018 @ 12:45

  6. Det var da godt, at det ikke var 11 kvikke danske drenge, der tæskede en araber eller neger, for så ville vort gode omdømme i udlandet blive svækket.
    Jo mindre vi sikrer den danske befolkning mod overgreb fra udlændinge, jo mere stiger vort gode omdømme i udlandet.

    Kommentar by Menig 442 — 16. oktober 2018 @ 12:47

  7. @k.km. 12:45 smid lige et link til dit Off-topic opslag fra BT. Politiet beder om hjælp, har du set denne overfaldsmand?
    Jeg kan ikke lige finde det.

    Kommentar by Carlo di Napoli II — 16. oktober 2018 @ 13:26

  8. Jeg synes at de radikale og de falske borgerlige fortjener ros og hyldest for deres beskedenhed. De beder os jo bare i al beskedenhed om at ofre vores sønner og døtre, og os selv, til den islamiske invasion. De beder os jo bare om at udlevere vores land, kvinder, kultur, velfærd og alt andet til besættelseshæren fra Afrika. Det er da et beskedent ønske. Og Lars Ulykke som lovede et straks-stop for indvandring, har jo kun importeret yderligere 5O.OOO migranter siden 2O15. Det er jo ikke noget at tale om. Med familiesammenføringer bliver det så nok 15O-2OO.OOO, men Herregud, Danmark er jo et rigt land, og økonomien er bomstærk iflg. VKLA. Og til gengæld får Lars jo et fedt lille job i EU. Og Merkel vil nok klappe ham på hovedet og sige “dygtig dreng”.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 16. oktober 2018 @ 14:08

  9. Ja, hvis det havde været 11 danske drenge der havde tævet en migrant, så var alle medierne svømmet over med store overskrifter, med fordømmelse og snak om racisme, bølleoptøjer, fejhed og ondskabsfuld brutalitet. Nu var det så omvendt, og mange medier har ikke nævnt sagen, eller kun i forbifarten med 2-3 linjer, og man taler ikke om bøller og bisser, men kun om nogle “unge drenge” der var lidt kåde, og ved et uheld kom til at skubbe til en anden dreng. Eller noget i den stil.

    Kommentar by tp — 16. oktober 2018 @ 15:12

  10. Udyrene flaskes op med KOranens påbud om at gøre livet til et helvede for os. At vi skal betale deres livsluksus er allerede indført og i flok øver de sig nu i, overtage alt det, som allaen mener tilhører dem / konvertere / hils Skt Peter.

    Det går helt efter planen:

    de første forældre/bedsteforældre-generationer som kom hertil, holdt sig nogenlunde i skindet, men med 2-3 generation og de mange nye, unge, iSlamsoldater der er kommet dem til undsætning gennem de sidste år, kan iSlammet rigtig begynde at udfolde sin Herrefolks-mentalitet godt hjulpet af vore iSlambekyttende politikkere, domstole, journalister og hele integrationsindustrien (som jo alle lever fedt af det på arbejdende skatteborgeres regning)

    iSlammets voldsmanual KOranen er i direkte modstrid med Den Danske Grundlov og ENHVER politikker der ikke har villet eller vil indse dette, bør stilles for retten for bevidst landsforrædderri / terror mod egen befolkning.

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. oktober 2018 @ 15:22

  11. Fik I lige en våd plet i under patalonerne So Fie ZeniJaaaaah!!!??
    I må jo mene det skrider fremad som planlagt.

    Kommentar by White knight — 16. oktober 2018 @ 15:31

  12. Med andre ord, alt er ved det “gamle” i det nye danmark.

    Kommentar by Piphans — 16. oktober 2018 @ 16:34

  13. Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 16. oktober 2018 @ 14:08

    Ud fra følgende analyse fra en tysker som jeg følger via Youtube, så giver jeg Merkel et år mere.

    Til næste efterår skal der nemlig være valg i flere af de øst-tyske delstater og her kan AfD meget vel ende med at blive det største parti. (Meningsmålinger har dem pt. på ca. 25% og så er der normalt et stemmespild på mere end 5% fra partier som ikke når over spærregrænsen). Så kan det ende i en situation hvor AfD og kommunisterne fra “die Linke” sammen får et absolut flertal af mandater. “Die Linke” kan Merkels CDU parti ikke danne koalition med uden at udløse en revolution i egne rækker og så falder hendes egen koalition i Berlin også.

    Kommentar by kenneth — 16. oktober 2018 @ 17:51

  14. Flot at blive sparket af Louis Vuitton sko….

    Kommentar by redneck — 16. oktober 2018 @ 19:40

  15. Jae, ” Jønkes” sjakal manifest er vel ganske rammende.
    Det burde så efter min mening have været kaldt hyæne manifestet!
    Nuvel, jeg har aldrig sympatiseret med den flok af afstumpede individer
    han omgikkes med, men som et gammelt ordsprog siger, blind høne finder også korn.
    Han var åbenbart i besiddelse af et vist mål af intelligens.
    Efter beskrivelsen af gerningsmændene at dømme, er det vel en flok somaliere.
    Hvis jeg gætter forkert, gir jeg en kasse øl.

    Kommentar by Finn A. Skov — 16. oktober 2018 @ 19:45

  16. Savannernes og junglernes vilde dyr jager ofte i flok. Og det har de gjort i mange, mange år? Men hvem er det som intet har lært? Hvem er det som tror at sjakaler og hyæner er kæledyr? Hvem er det som uansvarligt bliver ved med at lukke dem ind? Hvem er det som lader dem opholde sig midt i mellem civiliserede mennesker, uden at der er styr på rovdyrene? Hvem er det som finder det berigende og OK at slippe jungledyr løs i byernes gader, uden at spørge befolkningen om lov?

    Efter min mening er alle politikere der har medvirket til masseimporten af dødsensfarlige jungletyper, særdeles medskyldige i de mange overfald, kvæstelser og dødsfald som denne import har medført. De som har været bagmænd og bagkvinder bag de jungleagtige tilstande der er opstået mange steder i Danmark, er medskyldige som ind i helvede.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 16. oktober 2018 @ 19:54

  17. 9.G.6ARBEN.
    Undskyld; hvad var spørgsmålet?

    Kommentar by White knight — 16. oktober 2018 @ 20:33

  18. Var det ikke Pinochet, der havde dødspatruljer?

    Kommentar by Kirurgen — 16. oktober 2018 @ 22:31

  19. OT Lidt kulturberigelse, med regeringens billigelse:

    https://denkorteavis.dk/2018/det-var-helvede-naar-mellemoestlig-dreng-chikanerede-16-aarig-paa-vej-hjem-fra-skole-til-sidst-var-de-11-om-at-sparke-og-trampe-paa-ham-saa-fejt-er-det-blevet/

    16-årig skoleelev chikaneret af araber – det endte med, at de var 11, der trampede og sparkede ham.

    De var allerede blevet aflivet, hvis den var min søn det gik ud over.

    Kommentar by Sindsro — 17. oktober 2018 @ 01:36

  20. Hvorlænge vil i acceptere at være slagtekvæg for magthaverne?

    Kommentar by Jørgen Pedal — 17. oktober 2018 @ 06:56

  21. Politikere eller forbrydere og mafiosoer?? Deres opførsel bliver mere og mere sær, underlig og uhyggelig. Venstre er jo nu et ekstremt utroværdigt parti, og det samme kan jo siges om nærmest ethvert af de nuværende partier inde i den skumle borg med de tykke mure. Er der ingen grænser for dumheden, frækheden og tarveligheden? Men hvor kommer alle disse umuliusser dog fra? Hvis det er rigtigt at VKLA med DFs accept har tilladt at yderligere 42.OOO muslimer (med ret til familiesammenføring) har slået sig ned i Danmark siden 2015, så hører jo alting op. Så er V et direkte landsskadeligt parti, og DF er kun med i politik for at være “inde i varmen”(??)

    Mærsk var dygtig til at lede firmaet. Men det er jo slet ikke sikkert at hans børn har de samme evner. De dummede sig måske gevaldigt ved at frasælge olieboringen? Nu er oliepriserne jo igen høje. Er der for mange politikerbørn i fjolsetinget? Noget tyder på det.

    Kommentar by tp — 17. oktober 2018 @ 08:52

  22. Først var vi stemmekvæg. Så strammede politikerne den, og vi blev gjort til malkekvæg. Vil de nu stramme den endnu mere, og gøre os til slagtekvæg? Tjah, det er de jo sådan set allerede begyndt på.

    Mit forslag er at rigtig mange danskere begynder at gøre den brede befolkning opmærksom på de netaviser, bøger og film mv. som oplyser om hvad der er ved at ske med Danmark, pga. mediernes og de gamle partiers svigt og uduelighed. Mange har aldrig læst en netavis. Hvad med uddeling af løbesedler mv.? Eller hvad med annoncer i stil med Kirsten Sletbjergs?

    Kommentar by tp — 17. oktober 2018 @ 09:10

  23. Dette her er blot begyndelsen, det bliver meget værre og vores politikere er så dumme, at det er til at blive så deprimeret over. For et par år siden sagde Lars ulykke at han ikke havde problemer med Islam.

    Kommentar by IES — 17. oktober 2018 @ 11:14

  24. Når en 20-22 årig perker overfalder en dansker, så er perkeren en dreng? Bare en dreng.

    Kommentar by Hr. Snusk — 17. oktober 2018 @ 16:30

  25. Der er desværre talrige af sådanne eksempler hvor en flok muslimske drenge og mænd overfalder en etnisk dansk, gennemtæver og frarøver dem ting. I nu snart flere år har dette fænomen grebet om sig. Det kommer ikke længere på forsiderne af aviserne og ingen forholder politikerne hvad de agter at gøre.
    Der er desværre rigtig mange ofre af etniske danske, hvor de er blevet overfaldet af en flok muslimer. Ingen medier gider længere at berette om det. Politiet gør næsten intet ved det, trods der er tale om grov vold og røveri.
    Når en muslimsk tørklædeklædt kvinde føler sig verbalt overfaldet af en etnisk dansk kvinde, fordi hun ikke kunne få den ledige parkeringsplads som den etniske danske kvinde efterlod, ja så sætter medierne himmel og hav i bevægelse. Sådan er det bare og sådan er det desværre blevet.

    Hvis dette fænomen, med at muslimske i flok overfalder etniske danske, får lov at fortsætte ret meget længere uden at myndighederne griber massivt ind, ja så vil vi se grupper eller andre forsamlinger tage loven i egen hånd og bekæmpe dette uvæsen med meget hårde midler. De etniske danskere vil ikke længere finde sig i myndighedernes passive tilgang at løse dette problem.

    Kommentar by Erik Skifter — 17. oktober 2018 @ 17:44

RSS feed for comments on this post.