11. november 2009

At være nabo til en rockerborg i et rabarberkvarter

Fra Politiken – Hærværk tvinger præst ud af bolig.

“Chikane og trusler tvinger sognepræst Asser Skude til at forlade sit sogn i Københavns Nordvestkvarter. Asser Skude er nabo til Hells Angels rockerborg og føler sig nu nødsaget til at flytte ud af sit hus og ud af kvarteret.

»Det er ikke særlig morsomt at høre bilalarmen og endnu engang vide, at nu er der sket noget igen. Mine ruder er blevet smadret, jeg har haft en bombe i haven, og nu er min bil blevet smadret for tredje gang«, fortæller Asser Skude til DR Nyheder…

Asser Skude er ikke et enestående eksempel. Ulrich Vogel, præst i Tingbjerg nord for København, måtte efter gentagne indbrud og hærværk, forlade sit embede og gå under jorden…

»Folk her de tager ikke bare knoglen og ringer til politiet, hvis de ser noget. Det kan man jo ikke leve med. Det er ikke optimalt«, siger Asser Skude til DR Nyheder.”

(TV-avisen, 10/11-09 kl. 18.30: Bandekrig: Borgere føler sig pressede)

Asser Skude, præst: Min bagrude er blevet smadret, og sidste år, der blev hele siden af bilen smadret.

Pernille Rølle, DR: For tredie gang har sognepræst Asser Skude, altså måtte lappe sin bil sammen efter hærværk… Som nabo til Hells Angeles’ rockerborg ï Københavns Nordvestkvarter, har han hørt gentagne skyderier i kvarteret. Der har været en bombe i hans have, og nu igen er der hærværk på bilen.

Apropos.

  • 11/11-09 Raapil – Er Pia K. rystet: Rockere chikanerer præst ud af bolig.
  • (DR ændrede senere artiklen i retning af virkeligheden)

    (fra DSU på facebook, 11/11-09)

    Oploadet Kl. 08:24 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer
    Arkiveret under:

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/9580/trackback

    45 Comments »

    1. Raapil er en tåbe. Det er jo ikke rockerne der chikanere præsten, men derimod de angreb der er mod rockerborgen der højst sandsynligt også går udover naboerne.

      Kommentar by Anders Kusk — 11. november 2009 @ 09:09

    2. Ja, den etniske udrensning er i fuld gang.

      Kommentar by Cicero — 11. november 2009 @ 09:29

    3. Kætteren Asser Skude skulle have et velfortjent los i røven.

      Kommentar by Fritz — 11. november 2009 @ 09:30

    4. Jamen det var da praktisk og heldigt. Nu kan vi udligne præsten i Tingbjerg med præsten i NV, siger pressen. Moralsk ækvivalens: vi er selv lige så slemme.

      Sludder og vrøvl. Hvad er fællesnævneren for Tingbjerg og NV kvarteret? Der er ingen præmie for rigtigt svar.

      Kommentar by PeterK — 11. november 2009 @ 09:38

    5. >1 Anders Kusk

      Det er ingen nyhed, at Raapil er en tåbe, og ja, du har sandsynligvis ret i, at det ikke er rockere der har chikaneret præsten. Rockere er i al almindelighed nogle røvhuller, der burde bures inde, men de er sku ikke så primitive som det der. Næh, der skal muslimer til før civilisationen går helt i opløsning.

      Kommentar by Mackety — 11. november 2009 @ 09:40

    6. Hvorfor skulle netop denne rockerborg opføre sig i total modsætning til alle andre rockerborge?? Nu har jeg selv haft en ven der boede ved siden af en rockerborg, der var ingen problemer, hvis man bare holdt sig til “spillereglerne”, men man vidste at det var en rockerborg og at hvis du ikke spillede smart, var der ingen problemer. Jeg har selv været bud for en bager, og vores bedste ture var altid dem der gik til den årlige sommerfest i den lokale MC klub, for selvom de store gutter lå med rygmærker og sov brandert ud, var der altid nogen til at tage imod varene og give STORE drikkepenge. Jeg tror faktisk aldrig jeg har haft et problem med en rocker i hele mit lange liv, fordi rocker selvfølgelig ikke er pæne børn, men de har nogen klare regler og hvis du ikke pisser på dem, pisser de ikke på dig.
      Så at denne rockerborg skulle smide en bombe i naboens have, smadre naboens vinduer og alt det andet, lyder som lige så stor en joke som at fort Hood intet havde med mandens muslimske baggrund.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 11. november 2009 @ 10:31

    7. Delvis OT (og dog alligevel):

      http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-26369275.html

      Hvis Jønke dømmes i højesteret ser det præcedensmæssigt sort ud for alle danskere som bliver overfaldet af muslimske indvandrerbøller.

      At han rent faktisk var sagesløs er slået fast – sagen handler officielt om at han forsvarede sig for effektivt.

      Det bliver mere og mere klart, at der er indflydelsesrige personer i politiet, som bærer nag til ham pga. hans fortid.

      Bemærk f.eks. at anklagemyndigheden bruger som eksplicit begrundelse at byrettens og landsrettens jurister ikke har fattet loven!!!

      Vedr. forfølgelsen af Jønke:

      Straffelovens § 150. Når nogen, som virker i offentlig tjeneste eller hverv, misbruger sin stilling til at tvinge nogen til at gøre, tåle eller undlade noget, straffes han med fængsel indtil 3 år.

      Det bliver lidt spændende at se resultatet.

      Mon ikke Brian Mikkelsen har fortjent et spørgsmål om anklagemyndighedens adfærd, hvis Jønke frikendes igen?

      Kommentar by Sigwar — 11. november 2009 @ 10:32

    8. Bemærkningen er jo ganske symptomatisk.

      Hr.Skude kan godt anklage rockerne, for han ved de er for rationelle til at hævne sig på ham.

      Han nævner ikke islam, fordi han ved ( som alle i NV ), at han så ville underskrive sin egen dødsdom.

      Det muslimske broderskab holder fest på vores knogler, vores nedbrudte kvinder, vores angste børn, vores økonomi, alle vores kristne værdier.

      De ender som Hitlers bande: De bliver totalt udryddet en dag.

      (OH, yeah, jeg elsker Hitlerkortet. Hitler var det 20 århundredes suverænt største kulturpersonlighed. Omend en smule overdreven i sit rengøringsvanvid )

      Kommentar by Loke Thorslem — 11. november 2009 @ 11:16

    9. DRs Tv-avis fra i aftes havde samme historie…

      Det er områdets “drenge” i Tingbjerg overfor rockere i deres borge og i fængslerne… Klaus Riskjær har spillet smart i fængslet og pludselig får han på munden – så er det en del af “bandekrigen”.

      Det ligner mistænkeligt meget en “bytter”, som politiet kalder det, fra DRs side. Muslimer renser Tingbjerg – vi fortæller en historie om rockere som gør det samme et andet sted!

      Kommentar by Endnu en Henrik — 11. november 2009 @ 11:43

    10. #7 sigwar

      Det er jo symptomatisk for politiets ledelse, de er berøringsangste overfor det syge og primitive sandfolk.

      Hvad var det første de gjorde, da et par HA’er blev beskudt i Hellerup i en fyldt restaurant? – naturligvis tømte de alle kantinerne på politigårdene for wienerbrødsgnaskende politifolk og bestormede flere rockerborge. Gud forbyde, at de ligefrem faldt over og fangede en perker fra indvandrerbanderne.
      Skvatmåse..

      Kommentar by Mike — 11. november 2009 @ 11:59

    11. Inden vi retter smed for bager kunne det vel tænkes, at denne Skude-præst er blevet taget ved næsen. Han har måske blot beklaget sig over hærværket og så har DDR øjnet en mulighed for at lave det go’e, gamle van-der-Luppe-nummer (copyright: J. Goebbels) og antydet at det var rockerne som hærgede deres egne naboer. Selv ud fra almindelig, ussel DDR-standard er denne historie så langt under det sædvanlige lavmål, at der må være tale om et par journalist-praktikanter (Alexandra Strand Holm og Pernille Rølle), der lige har givet den en tand for meget…

      Kommentar by Skjoldungen — 11. november 2009 @ 12:07

    12. Præsten og menighedsrådet siger udtrykkeligt, at det er indvandrere. Fra Kristeligt Dagblad:

      Listen over anmeldelser er lang. Og chikanen, som unge indvandrere menes at stå bag, har – som omtalt i Kristeligt Dagblad i går – betydet, at Ulrich Vogel nu er flyttet ud af sin embedsbolig og er sygemeldt. Samtidig frygter det lokale menighedsråd for at stå frem og udtale sig om sagen, fordi de er bange for hævnaktioner fra de samme mennesker, der har været efter præsten.

      http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/341978:Kirke—tro–Folkekirken- i-Tingbjerg-offer-for-fejlslagen-integration

      EkstraBladet citerer også Kr. Dagblad:

      menighedsrådet fortvivlede og rasende, og de retter al deres vrede mod de indvandrerbander, som de mistænker, står bag.

      http://ekstrabladet.dk/nationen/article1238214.ece

      Kommentar by Universalgeni — 11. november 2009 @ 12:16

    13. >11 Skjoldungen

      Det forekommer overvejende sandsynligt, at DR har røvrendt præsten og jo egentligt også alle os andre.

      Der er i hvert fald meget, der peger i retning af, at chikanen mod præsten er foretaget af unge muslimer. Bare det at DR sådan retter deres indlæg stinker langt væk, men det betyder dog også, at der hos DR må være en enkelt redaktør hist og hed med et minimum af anstændighed i behold. Det kunne jo tyde på, at der er en redaktør, der har grebet en af sine journalister i at sprede løgnehistorier og så har sørget for at få det rettet.

      Hvad Raapil angår, så bliver det virkelig pinligt for ham, hvis det skulle gå hen og vise sig, at vores mistanker er korrekte og at det faktisk ER muslimer der står bag chikanen. Ikke at jeg tror Raapil nogensinde ville indrømme, at have begået en fejl, fordi hans ustyrliger fordomme ikke tillod ham at tænke klart. Dertil er Raapil alt for stort et røvhul.

      Kommentar by Mackety — 11. november 2009 @ 12:18

    14. >12 Universalgeni

      Det er ikke fordi jeg vil spolere din dag, men det er jo ikke præsten fra Tingbjerg der er emnet. Den historie er gamle nyheder.

      Her drejer det sig om Asser Skude.

      Kommentar by Mackety — 11. november 2009 @ 12:23

    15. TV 2 TTV kører den totalt ud, og igen får rockerne skylden, selvom man kan tvivle på hvorfor dog de skulle smadre biler i deres eget kvarter. Nok nærmere tale om ‘utilpassede unge’ (ofte med en bestemt etnisk baggrund).

      Se den apologetiske/løgnagtige vinkling: http://ttv.tv2.dk/index.php?side=167

      Kommentar by Jacob — 11. november 2009 @ 12:29

    16. Jeg har tilfældigvis været nabo til Jønke i tre år på Svanevej – og kendte såmænd også præsten. Nej: det er ikke rockerne, som smadrer præstens bil, det vil jeg æde min gamle hat på. Tværtimod faldt kriminaliteten i området, da rockerne flyttede ind på Svanevej 3. I modsætning til andre grupperinger skider de ikke gerne i egen redde.

      Ingen i kvarteret blev generet af rockerne. Omvendt forholder det sig med banderne og deres naboer på den anden side af Nørrebro Station.

      Kommentar by Nicolai Sennels — 11. november 2009 @ 12:55

    17. Jeg kan kun bekræfte andres oplevelse. Boede i en årrække op og ned ad Hells Angels i Titansgade fuldstændigt uden problemer. En god ven ansat i en kendt virksomhed i samme gade beklagede senere, at HA var blevet smidt ud, fordi omfanget af indbrud, hærværk, grafitti o.s.v. derefter var steget markant.

      Kommentar by Dog of God — 11. november 2009 @ 13:19

    18. […] Chikane og trusler tvinger sognepræst Asser Skude til at forlade sit sogn i Københavns Nordvest-kvarter. Asser Skude er nabo til Hells Angels rockerborg og føler sig nu nødsaget til at flytte ud af sit hus og helt ud af kvarteret.- Det er ikke særlig morsomt at høre bilalarmen og endnu engang vide, at nu er der sket noget igen. Mine ruder er blevet smadret, jeg har haft en bombe i haven, og nu er min bil blevet smadret for tredje gang, fortæller Asser Skude til DR Nyheder.Asser Skude tager nu konsekvensen og flytter fra både hjem og arbejde. Præsten har fået nok af at bo i et område, hvor borgere enten bliver chikaneret eller ikke længere tør sige, hvis de overværer kriminalitet i området. Trusler tvinger præst ud af bolig. To kommentarer på Uriasposten: […]

      Pingback by »Endelig« « Snaphanen — 11. november 2009 @ 13:28

    19. DR kan jo roligt fortsætte med deres manipulationer, da folk bliver ved med at understøtte institutionen !

      Noget er helt galt med os : ikke bare affinder vi os med at denne mastodont der er afsindig dyr at holde igang men vi affinder os også med at den fylder os med løgn .

      Når den ikke er igang med manipulationerne af befolkningen, stopper den os med tomgangs-underholdning som i hvert fald ikke skal forstyrre folks vågne søvn !

      Vi er SÅ nemme !

      Og det har de muslimske indvandrere også forlængst fundet ud af.

      Kommentar by Vivi Andersen — 11. november 2009 @ 13:39

    20. Billede: Skt. Jønke og Sjakalen

      Kommentar by Balder — 11. november 2009 @ 13:50

    21. @Balder, du er en tosse.

      Hvordan kan DR (og TV2) så kraftigt insinuere eller påstå, at det er fladpandede rockere, der har truet præsten væk? Det virker højst mystisk og ulogisk og uunderbygget.

      Venstreorienterede vil gerne udskrige rockerne som de mest onde og højreorienterede vil helst udskrige indvandrerbanderne som de mest onde og så håber man at kunne insinuere en ‘omvendt Tingbjerg’ udført af rockerne, for så går regnskabet bedre op. Ingen undrer sig vel over, i hvilken retning DR søger at vinkle virkeligheden? Det man undrer sig over er, at folk finder sig i, at blive udsat for manipulerende venstreorienteret propaganda på DR betalt for tvangsopkrævede licensmidler.

      Kommentar by Frihed — 11. november 2009 @ 14:42

    22. Øje for øje metoden.
      Eller to fluer med et smæk.
      Hvis en præst kan chikaneres ud af et område, kan rockerne vel også med omvent fortegn.
      Al hærværk kan påskyldes den anden part!

      Kommentar by flaben — 11. november 2009 @ 15:55

    23. Jeg var lige ovre på Raapils blog og det gik præcist som jeg forventede. Da det begyndte at gå op for røvhullet, at han havde dummet sig, reagerede han ved benægtelse, ansvarsforskydelse og ren udenomssnak. Hvis Raapil har noget der minder om ære, så er det i hvert fald på islamisk vis.

      Ikke om jeg forstår, at 180 grader vil have den spade til at ødelægge den sidste rest af troværdighed de måtte have?

      Kommentar by Mackety — 11. november 2009 @ 16:04

    24. PS. Man får uvilkårligt den tanke, at 180 grader har set sig så sure på DF, at de ville gå i seng med djævelen selv i deres iver efter at skubbe DF ud i kulden…..føj for pokker.

      Kommentar by Mackety — 11. november 2009 @ 16:05

    25. Er der nogen der ved mere om sagen? Hvem har chikaneret ham? Hvem står bag chikanerne? Er der en flig af bevis for eller grund til at tro, at det er Hells Angel rockere, der står bag?

      Kommentar by Frihed — 11. november 2009 @ 17:16

    26. Igen igen en stor sejr til Fru Margrethe Auken og SF.
      Hvor må det være dejligt for SF at kunne se resultater af dets
      slid og slæb på Christiansborg?

      Kommentar by pk — 11. november 2009 @ 17:48

    27. -> Frihed

      Asser Skude fortæller at rockere har løbet igennem hans have under razziaer. Han kan ikke rigtigt få sig til at udpege gerningsmændene til skudhullerne, de smadrede ruder og bomben… men bandekrigen blev nævnt, så med mindre, rockerne i Nordvest har selvmord som optagelsesritual, så kan det vanskeligt være andet end rockernes fjender. Faderhuset, Evangelisterne, militante katolikker… eller ‘andre’.

      Kommentar by Kim Møller — 11. november 2009 @ 17:55

    28. Præster er en udsat gruppe i ghetto områder. Både i Gellerup og i København.

      Kommentar by Janne — 11. november 2009 @ 19:19

    29. Asser Skude var i Aftenshowet lige før TV-Avisen kl. 18.30. Han sagde, at han ikke vidste, hvem der havde gjort det, men nævnte, at han var udsat, fordi han bl.a. er fortaler for Ungdomshuset og en stormoské i området. Jeg tror næppe, rockerne har noget med det at gøre, men man kan selvfølgelig heller ikke udelukke, at det ikke er indvandrere.

      Kommentar by Jan Christensen — 11. november 2009 @ 19:41

    30. >Kim Møller

      Sappho har tilsyneladende snakket med præsten, som siger, at det sandsynligvis var en indvandrerbande, der smed en bombe ind i hans have, omend han ikke kan vide det med sikkerhed, men at det i hvert fald nok har været nogen, der var ude efter rockerne.

      http://www.sappho.dk/dr-manipulerer-prasteflugt-fra-nordvest.htm

      Kommentar by Mackety — 11. november 2009 @ 20:41

    31. “Hærværk tvinger præst ud af bolig” er overskriften på politiken.dk’s artikel i går til Ritzaus nyhedstelegram. Det er en af de mest forrykte artikler jeg har læst.

      Pludselig, midt i artiklen om præsten, skifter Ritzau fokus:

      “… Asser Skude er ikke et enestående eksempel. Ulrich Vogel, præst i Tingbjerg nord for København, måtte efter gentagne indbrud og hærværk, forlade sit embede og gå under jorden. Ulrich Vogel har været sygemeldt siden.
      LÆS ARTIKEL Præst på flugt fra Tingbjerg: »Folk er bange«
      Kommunikationsrådgiver Kresten Schultz Jørgensen modtog 89 trusler, da han på sin blog skrev, at han ikke ville være medlem af det samme fitnesscenter som rockeren Brian Sandberg
      Og finansmanden Klaus Riskær måtte undskylde til Brian Sandberg. Han blev sat på plads af HA-rockeren efter at have kaldt Stein Bagger for ‘et patetisk vrag’.”

      Sådan står der. Hvilken journalist kan finde på at skrive så aldeles usammenhængende, og hvorfor? Det er vel, fordi journalisten vil knytte en forbindelse mellem præstens situation og rockere UDEN AT HAVE GRUNDLAG FOR DET.

      Siden lader andre medier som om det er en given sag at der er en sådan forbindelse.

      Dansk journalistik er ligesom 30’ernes, hvor Politiken var førende med angreb på modstandere af Hitler-Tyskland. Heldigvis har vi Nic. Blædels fortræffelige bog “Forbrydelse og Dumhed” til at fortælle os hvad der foregik.

      Men i dag, måske er det Uriasposten der gør det der skal gøres?

      Kommentar by Niels P. — 11. november 2009 @ 23:15

    32. off topic
      Jeg ser at det dumme svin til Tøger Seidenfaden har startet en indsamling at penge til ansættelse af udviste irakere. Det er ulovligt at ansætte efter etniske kriterier. Hvem anmelder? Jeg orker ikke.

      Kommentar by Niels P. — 12. november 2009 @ 00:04

    33. Andre har også tænkt sig at flytte. Man skal selvfølgelig lige have råd til det.

      Opinion: Farvel til 2200

      http://www.berlingske.dk/kommentarer/farvel-til-2200

      Kommentar by BE — 12. november 2009 @ 06:44

    34. @ Niels P., du skriver: Jeg ser at det dumme svin til Tøger Seidenfaden har startet en indsamling at penge til ansættelse af udviste irakere. Det er ulovligt at ansætte efter etniske kriterier. Hvem anmelder?

      Fra Politikens egen beskrivelse:

      Irak Centeret er et nyetableret oplysningscenter, som vil producere og formidle viden om Irak og det danske asylsystem. Blandt andet ved at ansætte afviste irakiske asylansøgere til at producere og formidle viden om Irak og det danske asylsystem.

      WJ: Det er selvfølgelig lovligt at ansætte folk på baggrund af deres erfaringer, så pak dit højre-korrekte “hvem anmelder”-skrigeri af vejen og kom med nogen argumenter.

      Personligt er jeg modstander af centeret fordi det tydeligvis er en gimmick, hvis eneste formål er at udnytte et smuthul i loven. Det kunne retfærdiggøres for at beholde 1-2 irakere i landet, som har særligt talent for formidling. Men for at beholde dem allesammen? Nah, den holder måske i byretten, men ikke hos undertegnede.

      Kommentar by WilliamJansen — 12. november 2009 @ 14:32

    35. #34
      Det vil sige, at iranere bliver undervist af andre iranere i, hvordan de skal snøre og snyde det danske asyl væsen.
      Og der er da en hvis omvendt racisme i kun at ansætte udviste indvandere.
      Og hvis mange af dem har et alenlang kriminal register, er der så nogen grund til ikke at smide dem på porten??????

      Kommentar by flaben — 12. november 2009 @ 14:49

    36. flaben = falkeøje?

      Kommentar by PB — 12. november 2009 @ 15:52

    37. #36, PB. Hvorfor tror du det?

      For lidt tid siden var der nogle kvindfolk herinde, som havde fået en tåget forestilling om jeg jeg i virkeligheden er den samme som William Jansen. Forklaringerne var noget … hmmm … vage.

      Et af disse kvindfolk har siden skiftet “navn”, pudsigt nok.

      Hvad med dig PB? Hvorfor tror du at “de andre” spiller dobbeltspil?

      Kommentar by Peter R — 12. november 2009 @ 17:12

    38. Jeg troede at rockerborge var forbudte ved lov? Kan nogen belyse dette?

      Kommentar by Jern-Henrik — 12. november 2009 @ 17:43

    39. Her er fra retsinfo.dk. Loven er forbilledlig kort, og derfor er der ikke muligheder for de helt store omskrivneniger. Den passerepefekt på berigere der terroriserer det kvarter de bor i. Det er bare at komme igang, Per Pink & Co. ¾4 er siden blevet ophævet, så teksten er gældende i dag.

      § 1. Politiet kan forbyde en person at opholde sig i en bestemt ejendom, hvis

      * 1) ejendommen tjener som tilholdssted for en gruppe, som den pågældende person tilhører eller har tilknytning til, og
      * 2) den pågældendes tilstedeværelse i ejendommen og omstændighederne i øvrigt skønnes at indebære risiko for angreb, der vil være til fare for personer, der bor eller befinder sig i nærheden af ejendommen.

      Stk. 2. Politiet kan forbyde enhver person adgang til en bestemt ejendom, hvis der skønnes at være betydelig risiko for et angreb som nævnt i stk. 1, nr. 2. Forbud tilkendegives ved skiltning.

      Stk. 3. Stk. 1 og 2 kan kun anvendes, såfremt det angreb, der er risiko for, må antages at være led i et gensidigt opgør mellem grupper af personer, hvor der på begge sider anvendes voldelige midler, herunder skydevåben og sprængstoffer.

      Stk. 4. Forbud nedlægges for et bestemt tidsrum eller indtil videre.

      Stk. 5. Politiet skal ophæve et forbud efter stk. 1 og 2, når den risiko for angreb, der gav anledning til forbudet, ikke længere foreligger. Det gælder, selv om forbudet er meddelt for et bestemt tidsrum.

      § 2. Forsætlig overtrædelse af forbud udstedt i medfør af § 1, stk. 1 og 2, straffes med fængsel indtil 2 år.

      § 3. Loven træder i kraft ved bekendtgørelsen i Lovtidende.

      § 4. Forslag om revision af loven fremsættes for Folketinget i folketingsåret 1997-98.

      Givet på Amalienborg, den 15. oktober 1996

      Under Vor Kongelige Hånd og Segl

      MARGRETHE R.

      Kommentar by PeterK — 12. november 2009 @ 18:30

    40. #36.Peter R.
      Egentlig er det lidt ligegyldigt og spild af plads men jeg mener at den nyopståede “flaben”’s kommentarer egentlig ligger meget godt i tråd med “falkeøjes” form og begreber, derfor kommentaren.
      Hvorfor nogen af og til skifter “identitet” på div. blogge kan der være forskellige grunde til, bla. at den “gamle” signatur måske er blevet “lidt slidt”.

      Kommentar by PB — 12. november 2009 @ 20:11

    41. Hvis rockerborge skal forbydes, så skal moskéer også forbydes.
      Enkelt!

      Kommentar by li — 13. november 2009 @ 00:36

    42. @35 flaben`
      Det behøves der ikke andre iranere til. Det lærer de af humanisterne i røde kors centrene herhjemme. Hvad de skal sige til læger. Hvordan de skal te og opføre sig.
      Så at der var en seidenfaden ansat i røde kors. Så derfra og til politikens indblanden er der ikke langt. (med ansættelse af asyl ansøgere)

      Kommentar by jensen — 13. november 2009 @ 13:03

    43. Og de har lige taget en flok igen ved grænsen!
      Myndighederne ved ikke om de skal tilbagevises til Tyskland igen, eller sendes til sandholm lejren?

      Kommentar by magnum45 — 13. november 2009 @ 13:08

    44. @35 flaben
      Det behøves der vist ingen iranere til at undervise i.
      Det lærer de, når de kommer herop i røde kors centrene af humanisterne.
      Her får de at vide, hvordan de skal sno og te sig i det danske asyl system.
      Hvad de skal sige til læger og sagsbehandlere.
      Sjovt nok er mange raske når de kommer, men når først humanisterne har haft fat i dem, så…..

      Kommentar by jensen — 13. november 2009 @ 14:31

    45. 42 & 43
      en fejl at de begge to blev sendt afsted. Beklager.
      mvh jensen

      Kommentar by jensen — 13. november 2009 @ 14:33

    RSS feed for comments on this post.